Jump to content

jawaforever

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    220
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

126 Excellent

Σχετικά με το μέλος jawaforever

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.252 προβολές προφίλ
  1. jawaforever

    GEMINI SCRAMBLER 125

    Ε, ξέρεις από αυτούς. Κράτα τους.
  2. jawaforever

    GEMINI SCRAMBLER 125

    Τι άλλα νέα; Τελικά θα βρέξει αύριο;
  3. jawaforever

    GEMINI SCRAMBLER 125

    Θα στο εξηγήσω ΜΙΑ φορά με παράδειγμα για να το καταλάβεις. Αμφιβάλλω κιόλας, αλλά δεν πειράζει, μια και τελευταία προσπάθεια, θα την κάνω. Ο ξάδερφος μου έχει το vw golf, το 6αρι. Κυβικά 1.200,μηχανικό κιβώτιο. Ο γαμπρός του έχει το ίδιο αυτοκίνητο σε 1.4 tsi dsg. Λοιπόν, το 1.2 έχει ημιακαμπτο άξονα πίσω, ενώ το 1.4 tsi dsg έχει πολλαπλούς συνδέσμους. Θεωρώ ότι καταλαβαίνεις πως αλλά δεσιματα, βάσεις στήριξης, διαμόρφωση κλπ έχει το 1.4 που έχει multi link, άλλα το 1.2 που έχει μια σκέτη γέφυρα. Φαντάζομαι πως καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν διάφορες αν και μιλάμε για το ίδιο πλαίσιο το οποίο όμως έχει διαφορετική ανάρτηση Ανοίγεις καπό. Το ένα έχει κλασικό μηχανικό, το άλλο έχει dsg. Τελείως διαφορετικό σασμάν στο ίδιο πλαίσιο. Κατανοητό μέχρι τώρα;;; Μπαίνεις μέσα. Το 1.2 έχει ένα ταμπλό τελείως βασικό. Το 1.4 έχει χειριστήρια στο τιμόνι, οθόνη κλπ. Επιπλέον ακόμα και τα υλικά είναι τελείως διαφορετικά. Ανώτερα στο 1.4. Το αυτοκίνητο όμως σαν βάση είναι το ίδιο. Παρόλα αυτά, έχουν άλλο σασμάν, άλλο μοτέρ, άλλη ανάρτηση, άλλο εσωτερικό. Στο αυτοκίνητο όμως, λόγω "κουτιού", δεν τα βλέπεις αυτά. Στη μοτοσικλέτα, επειδή είναι όλα μπροστά σου και όχι κάτω από τις ίδιες εξωτερικά λαμαρίνες, τα βλέπεις. Και θεωρείς ότι πρόκειται για κάτι τελείως διαφορετικό. Οι λαμαρίνες στα αυτοκίνητα, δεν μπορούν να αλλάζουν στο ίδιο μοντέλο. Άλλο κόστος (στην ουσία δεν υπάρχει επιπλέον κόστος) να παράγεις 2-3 ρεζερβουάρ με ελαφρώς άλλη κλίση, άλλο κόστος να πρέπει να αλλάζεις στο ίδιο αυτοκίνητο 5-6 τ.μ λαμαρίνες. Και ακόμα και στα φώτα που λες, ένα αυτοκίνητο Αμερικανικών προδιαγραφών, μπορεί να έχει σώμα φώτων σχεδόν ίδιο, όμως η λειτουργία τους είναι διαφορετική. (θα σου δώσω άλλο ένα παράδειγμα. Πρόσφατα φίλος τράκαρε με ένα bmw 318is,e36, προδιαγραφών usa. Σκιστηκε μέχρι να βγάλει άκρη, γιατί αν και εμφανισιακά ίδια με τα Ευρωπαϊκά, δεν ταίριαζε τίποτα και χρειάστηκε να παραγγείλει όλα τα ανταλλακτικά από usa) Δεν πρόκειται να σου εξηγήσω τίποτα περισσότερο γιατί είναι γνωστή η συμπεριφορά σου. Μπορείς να κάτσεις και να πεις ότι κατεβάσει το μυαλό σου. Δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου. Γράψε 200 απαντήσεις.
  4. jawaforever

    GEMINI SCRAMBLER 125

    Θεώρησα ότι γινόταν κατανοητό το τι συμβαίνει με το buccaneer και με το Scrambler. Για αρχή να συμφωνήσουμε ότι φτιάχνονται από το ίδιο εργοστάσιο. Εξάλλου το γράφει και η εξάτμιση του Scrambler. Έπειτα έχουμε ίδιο φανάρι εμπρός, ίδιο φανάρι πίσω (μαζί με τα φλας), ίδιο ρεζερβουάρ, ίδιο σκελετό και καπάκι κάτω από τη σέλα, ίδιο φτερό εμπρός μαζί με τις βεργες και το πως βιδώνει. Από εκεί και πέρα ΔΕΝ έχουμε V2 κινητήρα και φυσικά φαίνεται ότι ο σκελετός του Scrambler έχει τροποποιηθεί ώστε να ταιριάξει ο μόνο κύλινδρος κινητήρας. Ίσως και για αυτό κάνει αυτή τη κουρμπα ψηλά. Να ξεκαθαρίσουμε το εξής. Όλα τα φασονατζιδικα κάνουν τροποποιήσεις κατόπιν επιθυμίας του αγοραστή. Βασικά, παράγουν αυτό που θέλεις, στην ποιότητα και ποσότητα που θέλεις. ΠΟΤΕ όμως δεν πρόκειται να παράξουν ένα τελείως μοναδικό - δλδ κάποιο που σε όλα θα πρέπει να ξεκινήσουν από το 0 - μοντέλο μόνο για έναν πελάτη. Θα χρησιμοποιησουν κάποιο μοντέλο ως βάση και θα αλλάξουν αυτά που ζητάς για να μειώσουν το κόστος. Το Scrambler είναι ένα μοντέλο που αν και παράγεται από την Longjia ΔΕΝ πωλείται από την Longjia! Στο επίσημο σαιτ της, ΔΕΝ υπάρχει μόνο κύλινδρο buccaneer. Η βάση όμως για το Gemini Scrambler είναι το buccaneer. Νομίζω ότι αυτό το καταλαβαίνει και κάποιος που δεν ασχολείται με το τι συμβαίνει στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Στην ουσία μιλάμε για ένα μόνο κύλινδρο buccaneer. Κακώς δεν το έγραψα από την αρχή, θεώρησα ότι όλοι ξέρουμε τι συμβαίνει. Δεν περίμενα ότι κάποιος με γνώσεις, όπως εσύ, δεν θα το αντιλαμβανοταν. ***Είναι σαν να σου λέω εγώ, που βλέπεις την μάρκα Kymco στο Gemini Scrambler??? Το αναφέρεις, υποθέτω, επειδή όποιος ξέρει 5 πράγματα, καταλαβαίνει ότι η Gemini είναι φίρμα - ανακάλυψη της αντιπροσωπίας της Kymco.
  5. Απαράδεκτο το ότι δεν καλύφθηκαν μέσα στην εγγύηση. Στην τελική, αυτοί το μονταρουν, άρα αυτοί έχουν και την ευθύνη. Αν δεν κάνω λάθος, το ίδιο θέμα είχε αντιμετωπίσει και το μέλος nikos nikon(ο οποίος έχει δώσει άπειρες και πολύ χρήσιμες πληροφορίες για το παπί της daytona, πάντα με ήθος και μια ευγένεια που σπανίζει). Αυτό σημαίνει ότι στο μονταρισμα που γίνεται στην Ελλάδα, δεν δίνεται η παραμικρή προσοχή. Άρπα κόλλα να τελειώνουμε.
  6. jawaforever

    GEMINI SCRAMBLER 125

    Ναι, δεν έχει V2,αλλά από εμφάνιση είναι καρμπόν. Λες και δεν θέλουν να το εξάγουν με αυτόν τον κινητήρα ή δεν μπορούν λόγω προδιαγραφών ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο. Σαν V2 θα ήταν κάτι το πολύ ωραίο. Δεν ξέρω τι έχει κάνει. Η αλήθεια είναι ότι μετά από αυτό που μου είπε, μου κόπηκε και η όρεξη να τη βολτάρω. Φοβάμαι μην πάθει και τίποτα άλλο, αυτή τη φορά στα χέρια μου. Μεγάλο πράγμα η εμπιστοσύνη. Και το συγκεκριμένο μηχάνημα δεν μου την εμπνέει... Εξίσου σημαντικό με το να αντέξουν, είναι και το να μπορείς να τα συντηρήσεις και να έχεις κάλυψη μετά την αγορά. Και αυτό είναι σοβαρό θέμα στα φασονατζιδικα.
  7. jawaforever

    GEMINI SCRAMBLER 125

    Και τέλος, βάζοντας τον κωδικό που έχει το Gemini Scrambler πάνω στο ρεζερβουάρ, προκύπτει ότι πρόκειται για το ίδιο μηχανάκι που στην Αγγλία κυκλοφορεί σαν Lexmoto Tempest. Κλείνοντας, ένα λινκ με το σαιτ της lexmoto για όσους μελλοντικά ψάξουν για ανταλλακτικά. Εδώ ειλικρινά αμφιβάλλω αν θα καταφέρουν να βρουν έστω και λάμπα στους επίσημους νονούς - εισαγωγείς. Δυστυχώς αυτό δείχνει η πολύ πρόσφατη περιπέτεια γνωστού με την daytona rockstar 400, όπου ο επίσημος συνεργάτης από τον οποίο και αγοράστηκε, δεν έχει διαγνωστικό ώστε να τον βοηθήσει στο πρόβλημα που έχει προκύψει. https://www.lexmoto.co.uk/LJ125-9A/parts
  8. jawaforever

    GEMINI SCRAMBLER 125

    Κοιτώντας τις φωτογραφίες σε αυτή την αγγελία, https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/14335988/#null είδα επιτέλους από που αγοράζει η αντιπροσωπία της Kymco το συγκεκριμένο μηχανάκι. Στην εξάτμιση επάνω γράφει το όνομα της LONGJIA. Η οποία Longjia κοντεύει να γίνει ένας από τους Εθνικούς μας προμηθευτές. Και αυτό γιατί και μια άλλη μάρκα που βαφτίστηκε στην Ελλάδα από Έλληνα εισαγωγέα, η ASUS, προμηθεύεται το φασόν από την Longjia. To Longjia estate. Επίσης και ο Γκοργκολης, αυτό που βαφτίζει σαν daytona trevis, από την Longjia το προμηθευεται. http://www.longjia.com.cn/mobile/product/TREVIS/18.html http://www.longjia.com.cn/mobile/product/ESTATE/10.html Σχετικά με το Gemini Scrambler, πρόκειται στην ουσία για το Longjia buccaneer με V2 κινητήρα που κυκλοφορεί με το όνομα της Italjet !!!!!! Δηλαδή αυτό που συμβαίνει με τα Κινεζικα που βαφτιζονται με άλλο όνομα στην Ελλάδα, είναι ότι χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα... http://www.longjia.com.cn/mobile/product/BUCCANEER/6.html
  9. Ξανά παίρνει αμέσως μπροστά. Δεν το κάνει συνέχεια. Όπως μου είπε ο ιδιοκτήτης της, ακούγεται σαν να κλείνει ένας διακόπτης και στο καπάκι σβήνει. Θα την πάει άμεσα στην αντιπροσωπεια, αλλά για αρχή είναι μεγάλο μείον το ότι οι συνεργάτες του Γκοργκολη δεν μπορούν να συντηρησουν τις μηχανές που πουλάνε. Υποθέτω ότι και στα ψεκαστα daytona (zontes) monster, panther, αλλά και στο motard remix (αυτό δεν ξέρω από πού το παίρνει), τα ίδια προβλήματα θα προκύψουν σε περίπτωση βλάβης. Αλήθεια, τι γίνεται σε περίπτωση που κλασει μια ηλεκτρική αντλία βενζίνης 6-7 χρόνια μετά την αγορά; Ψάχνεις να βρεις ανταλλακτικό στην Κίνα, στην Αγγλία (όπου τα zontes τουλάχιστον έχουν μια συμπαθητική εμπορική πορεία) ή σε τίποτα χώρες τύπου Περού;;;; Στην ουσία επιβεβαιώνει όσους εδώ και κάμποσο καιρό έχουν γράψει ότι το after sales αυτής της εισαγωγικής εταιρείας, δεν είναι και το καλύτερο. ***Στον ανταγωνισμό daytona - Bajaj, η Bajaj κερδίζει με χιλιόμετρα διάφορα. Τουλάχιστον εκεί η συγγένεια με την ktm δίνει λύσεις στο θέμα συντήρηση - ανταλλακτικά.
  10. Επανέρχομαι με νεότερες πληροφορίες για την daytona rockstar 400. Τα χιλιόμετρα της τελικά δεν είναι 700 που είχα μείνει εγώ, αλλά 1.700 μέχρι στιγμής. Όμως ένα νέο πρόβλημα έχει κάνει την εμφάνιση του. Η μοτοσικλέτα σβήνει στο δρόμο. Εννοείται με νεκρά είτε μιλάμε για φανάρι είτε για ρολαρισμα στο δρόμο με νεκρά. Το πρόβλημα μπορεί να εμφανίζεται 2-3 φορές την ημέρα. Όμως είναι επικίνδυνο, ειδικά αν σε στροφή μικρής ταχύτητας συμπλεκταρεις. Το κακό στην όλη υπόθεση (όπως μου είπε ο ιδιοκτήτης της) είναι το εξής. Ο έμπορος από τον οποίο αγοράστηκε (κάθετη μονάδα sym-daytona-modenas) ΔΕΝ έχει το διαγνωστικό ώστε να την ελέγξει και να εντοπίσει το πρόβλημα. Ακόμα χειρότερα, σε γειτονικό δημο που υπάρχει άλλη κάθετη μονάδα sym-daytona-modenas, ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ το διαγνωστικό!!!!!!!!! Ο πρώτος (που δείχνει πρόθυμος να βοηθήσει όπως μπορεί) προσφέρθηκε να την μεταφέρει με οδική στην επίσημη αντιπροσωπία, όμως κάτι τέτοιο δεν έχει νόημα. Στην τελική μπορεί να την πάει και ο ιδιοκτήτης της. Προκύπτει ένα σοβαρό πρόβλημα στο after sales της rockstar (υποψιάζομαι και ΟΛΩΝ των ψεκαστων φασονατζιδικων). Με ποια λογική, οι εξουσιοδοτημενοι έμποροι - επισκευαστες ΔΕΝ έχουν το επίσημο διαγνωστικό;;;;; Από πότε δεν είναι υποχρεωμένοι να το έχουν;;; Και πως θα κάνουν συντήρηση στα νέας γενιάς (e4) που πουλάνε;
  11. Σε αυτόν τον μάστορα ΜΗΝ ξαναπάς. Είναι ο ορισμός του τυχάρπαστου.
  12. Προσωπικά, θεωρώ το πιο όμορφο το Orcal Astor. Επιπλέον, με γεμίζει εμπιστοσύνη το ότι το μοτέρ του είτε προέρχεται αυτούσιο από την yamaha είτε δείχνει να ειναι πιστό αντίγραφό. Στα συν η μανιβέλα. Ένα άλλο όμορφο μικρό μοτο που είδα σε σαιτ του εξωτερικού αυτές τις ημέρες, είναι το Mash 125 Falcone.
  13. Έχω παρατηρήσει τις απαντήσεις που δίνεις σε διάφορα τεχνικά θέματα. Πάντα ξεχειλίζουν από ειρωνεία και υπεροψία. Κρίμα γιατί ακόμα και αν έχεις κάποιες γνώσεις, με τη συμπεριφορά σου δεν πρόκειται να βοηθήσεις κανέναν. Πάντως κάλο θα ειναι να βοηθάμε κάποιον, αν μπορούμε κιόλας, με τον τρόπο που μας ζητάει εκείνος και όχι με τον τρόπο που θέλουμε εμείς. Αν ήθελε να μπει στη χρονοβόρα διαδικασία να μετρήσει και να τρέξει όπου βρεί, θα το έκανε και μονός του. Δεν θα έψαχνε λύση εδώ.
  14. Από τη μια χαίρομαι που, όπως λες, συμπληρώνεις το ποστ μου γιατι δείχνεις ότι έχεις την παιδεία να καταλάβεις τι ζητάει ο άνθρωπος. Και αυτό που ζητάει είναι μια γρήγορη και εύκολη λύση. Από την άλλη έχεις 100% άδικο και ακυρώνεις τον εαυτό σου με το να αποκαλείς τους άλλους μαλακές. Όσο υπεροπτικη και απαράδεκτη και αν είναι η συμπεριφορά τους, δεν έχεις (δεν εχω, δεν έχουμε) το δικαίωμα να τους αποκαλείς μαλακες. Είναι θεμα παιδείας να καταλάβει κάποιος οτι εφόσον έχει κάποιες γνώσεις, μπορεί να τις μοιραστεί σαν άνθρωπος προς άνθρωπο. Χωρις ειρωνείες και εξυπνάδες. Στην τελική είτε δεν ειναι όλοι "τζιμανια" σαν αυτόν, είτε δεν έχουν την όρεξη και τη διάθεση να τρέχουν αριστερά και δεξιά και θέλουν μια γρήγορη λύση.
  15. Εσύ τώρα είσαι βοηθός διαχειριστή και αποκαλείς τους άλλους ΜΑΛΑΚΕΣ;;;;; Υποτίθεται ότι για να κάνεις εγγραφή, διαβάζεις τον κανονισμό που ζητάει μερικά πραγματάκια. Ένα δύο από αυτά είναι να μην βρίζεις τα μέλη, να μην έχεις αυτή την αχαρακτηριστη συμπεριφορά και κάτι ψιλό λεπτομέρειες που μάλλον είτε δεν τις διάβασες είτε τις διαβασες και τις έγραψες στα @@ σου. Ωραίος, πολύ ωραίος! Κοιτα, κι άλλοι την ιδια άποψη μπορεί να έχουν για σένα, ότι είσαι μαλάκας, αλλά από σεβασμό στον κανονισμό λειτουργίας του φόρουμ, όπου ΔΕΝ επιτρέπονται οι ύβρεις, οι προσωπικές (και απρόσωπες θα συμπληρώνα) επιθέσεις, δεν στο λένε. Εσύ, σαν βοηθός διαχειριστή, θα έπρεπε να συμπεριφερεσαι διαφορετικά. Μεταξύ σας θα μείνετε (όσοι είστε αυτού του επιπέδου συμπεριφοράς) γιατί έτσι σας αξίζει.
×
×
  • Create New...