Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 20/08/2024 in Μηνύματα
-
4 pointsΚαλά ρε, δεν γράφει κανένας εδώ πια; Anyways, σήμερα πήγαμε παρέα με τον @achilleasv μια καταδρομική στον Όλυμπο Στον Πλαταμώνα για καφεδάκι Η ανάβαση... Με θέα τις ψηλότερες κορυφές του βουνού Να σου και ένα πιάτο γεμάτο βουνό Ίδιος δρόμος, ίδιο μέρος, ίδιες μάρκες μοτοσυκλετών....4 χρόνια μετά!
-
3 pointsΠω δίκιο έχεις Άγρια τοπία τση Κρήτης την Κυριακή που μας πέρασε.
-
2 points
-
2 pointsΤελικά να του βάλω πρόγραμμα ή όχι; ΥΓ: Έκανα λίγο αρχαιολογικές ανασκαφές, ναι.... ΥΓ2: ο 18χρονος εαυτός μου ήτανε γιοτόμπαλο
-
2 pointsΟι δεικτες 15/20/5/10/0W αντιστοιχούν στην ικανότητα του λαδιού, στο κρυο ξεκινημα. W= winter = αν κατοικει καποιος στον Εβρο, παει σε 10 ή ακομη και 5w = πιο εύκολη εκκινηση τα παγωμενα πρωινα = Οσο κατεβαινει ο δεικτης προς το 0, τοσο πιο ακριβο το λάδι, ευνόητο λογω πρόσθετων και διεργασιας παραγωγης, ωστε να παραμενει σωστο το ιξωδες με τα κρυα = συνεπακόλουθο αυτων των ιδιοτητων, ειναι η ποιότητα του λιπαντικου (VI= Viscosity Index ο δεικτης ιξωδους, ενας συντελεστης που δειχνει την ποιότητα του λιπαντικου με μια ματιά) να ειναι καλύτερη συνολικά με χειρότερο το 20w (αντεχει εκκινηση σε -15 C) και καλύτερο το 0w (που αντεχει εκκινηση σε -45 C). Υπόψιν, οτι τα εγκεκριμενα λιπαντικα απο τις σοβαρες εταιριες παραγωγης, εγκρινονται μετα απο τεστ που υποβαλλονται και αναγκαστικα εμπίπτουν σε συγκεκριμενο ευρος ιξωδους και θερμοκρασιας λειτουργιας Το αλλο νουμερο 50/40/30/20, ειναι το ιξωδες του λιπαντικού στους (40 C), το οποίο οταν ζεσταθει πλέον το μοτέρ, παραμενει 50αρι λάδι ΑΣΧΕΤΩΣ του πρωτου δεικτη (0/5/10/15/20W) = επιλογη παντα του ιξωδους μας και αγορά με οσο χαμηλοτερο τον πρωτο δεικτη, ισοδυναμει με την καλυτερη προταση για το μοτερ (το ίδιο φυσικα ισχυει και για μοτερ οχηματος). Με μια πρόχειρη ψαχτικη, θα εκπλαγεις με το πόσο κοντα ειναι πλέον οι τιμες... Το 10/40 μπορει να το σηκωσει το μοτέρ, και το πρωτο που θα καταλαβεις αμεσα ειναι η ευκολη εκκινηση, το γρηγορο ζεσταμα και η αυξηση ευστροφίας του μοτέρ. Υπάρχει η πιθανοτητα να καψει λαδι βεβαια σε χοντρες ζέστες ή ζόρισμα = τακτικος ελεγχος σταθμης. Τα λιπαντικα εχουν εξελιχθει σε βαθμό αηδίας, και οι τιμες πλέον ειναι πολυ κοντα σε ημι + φουλ συνθετικά. Τα ορυκτελαια δε βλέπω κανα λογο να τα προτιμησεις παλι, ειναι πολυ μικρη η ποσοτητα που παιρνει το Τ50, και δεν αξιζει καν τετοια οικονομια. Καταλήγοντας, θα έμενα στο 15/50 με αλλαγη ανα 1500 χλμ.
-
2 pointsΗ μηχανή δεν έχει να κάνει μόνο με τη βόλεψη, για μένα κυρίαρχο λόγο έχει το να μου αρέσει πρώτα στο μάτι, να με κάνει να θέλω να την οδηγάω, αλλιώς όλοι θα είχανε σκούτερ ή παπιά. Ανάμεσα σε αυτά που ανέφερες θα πήγαινα σε Steed, ο δικύλινδρο V έχει πιο αυθεντική εμφάνιση και τρόπο λειτουργείας για την κατηγορία που κοιτάζεις. Απλά ψάξε και βρες ένα μηχανάκι που είναι όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή του κατάσταση, και να το ρίξει μια ματιά και κάποιος που ξέρει.
-
1 pointΚαλοτάξιδο και παντα όρθιος! +1 από εμένα για το κομμάτι στο ποστ του Instagram...μου θύμησες ωραίες αναμνήσεις
-
1 pointΤο λοιπόν, μιας και με βοήθησε το φόρουμ να πάρω μια κάποια απόφαση, νομίζω ότι είναι ώρα να αρχίσω να μοιράζομαι λίγα πράγματα. Honda CBR650F πήρα τελικά, δυστυχώς η γραφειοκρατεία με καθυστέρησε ΠΑΡΑ πολύ και έχασα όλο το καλοκαίρι. Αλλά ότι προλάβω τις μέρες που θα έχει καλό καιρό πριν αναγκαστώ να την κλείσω μέχρι του χρόνου σε κάποιο γκαράζ. Βραδυνή βόλτα στους μικρούς δρόμους των Άλπεων, συγχωρήστε με που βάζω σύνδεσμο από το IG, αλλά βαριέμαι να περάσω τώρα αρχεία στο λάπτοπ https://www.instagram.com/p/C__nTvjM8TI/?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
-
1 pointOff topic (ίσως όχι και τόσο...): δοκίμασα λάδι στον κινεζο από γνωστή εταιρεία πετρελαιοειδών, το οποίο έχει όλες τις προδιαγραφές για χρήση σε μηχανή (jaso-ma, ma2 κτλ) και μετά από περίπου 20χλμ χρήσης άρχισε να πατινάρει. Τυχαίο γεγονός, λέω, αλλάζω τα δισκάκια και έβαλα λάδι άλλης εταιρείας. Όλα καλά, έλα όμως που με έτρωγε να ξαναχρησιμοποιήσω την πρώτη μάρκα (της γνωστής εταιρείας πετρελαιοειδών). Ξανά, μετά από 20 χλμ τα καινούργια δισκάκια πατινάριζαν... Εννοείται ότι δεν ξανακούμπησα το συγκεκριμένο λάδι. Μίλησα με το γραφείο καταναλωτή της εταιρείας αλλά ο μπάρμπας που το σήκωσε μου "εγγυήθηκε" ότι πρώτη φορά ακούει τέτοιο πράγμα και ότι τα λάδια τους είναι προσεγμένα και εγγυημένα για χρήση... Οι 2 φορές που τα έβαλα ήταν από διαφορετικά δοχεία με διαφορετική παρτίδα και εννοείται διαφορετική ημερομηνία παραγωγής. Οπότε, μόνο τυχαίο γεγονός δεν είναι. Η κάθε εταιρεία που συσκευάζει λάδια, γράφει ότι θέλει χωρίς καλά καλά να ξέρει τι βάζει μέσα ο παρασκευαστής. Λίγες είναι οι σοβαρές εταιρείες που αναγράφουν ακριβώς αυτό που πουλάνε. Υγ1. Μακριά από λάδια αντιπροσωπειών. Συνήθως βάζουν την ετικέτα τους σε ότι βρουν πιο φθηνά που ίσα ίσα να καλύπτει τις προδιαγραφές τους. Εκτός αν αναφέρεται ο παρασκευαστής. Υγ2. Για κινητήρες με κιβώτιο ταχυτήτων στο κάρτερ (και υγρό συμπλέκτη) jaso-ma ή jaso-ma2. Για κινητήρες cvt (σκούτερ) jaso-mb. Και παρόλο τι λέω εγώ, εννοείται ότι συμβουλευόμαστε τις οδηγίες του κατασκευαστή...
-
1 pointΗμισυνθετικό, θα ειναι μια χαρά. Προσοχή στα χαρακτηριστικά, διοτι κυκλοφορουν και λιπαντικά αποκλειστικά για σκουτερ = δεν καλύπτουν προδιαγραφες μοτό ΜΕ κιβώτιο ταχυτητων. διαβαζουμε πάντα τις ετικέτες εμπρος / πισω.
-
1 point
-
1 pointΤο bar ειναι η ατμόσφαιρα. 38 ατμόσφαιρες ειναι 551 psi.
-
1 pointΟ κατασκευαστής για το συγκεκριμένο μοντέλο δίνει 2,5 bar. Εαν μετατρέψουμε τα bar σε PSI έχουμε. 2.5 bar = 36 psi. Αρα το 38 που είχε, δεν είναι και τόοσο φοβερό. Τα 120χλμ που αναφέρω, είναι σε ταχύτητα. Τα 30 χλμ είναι σε απόσταση. Μετά απο επίσκεψη στον λαστιχά που τα τοποθέτησε, έκανε μια εκ νέου ζυγοστάθμιση. Απο ότι είπε, χρειάστηκαν μερικά γραμμάρια επιπλέον επειδή το λάστιχο "είχε κάτσει". Οπότε το ερχόμενο ΣΚ θα κάνω μερικά χιλιόμετρα για να δούμε εαν θα βγεί ζουμί. Ευχαριστώ άπαντες για την βοήθεια σας.
-
1 pointΠολύ έξυπνος επιχειρηματίας. Έχασε έναν σίγουρο πελάτη, έναν πολύ πιθανό εκ νέου μελλοντικό πελάτη καθώς και τον κύκλο του.
-
1 pointΤα 100 ευρώ είναι αστείο πόσο, δεν ντράπηκαν να το πουν κιόλας, είναι πολύ κρίμα που σε αποθάρρυναν με αυτό τον τρόπο, τουλάχιστον δεν το βάζεις κάτω αφού σκέφτεσαι να πας για Α2.
-
1 pointΗ έκπτωση στο εκθεσιακό είναι 100€, δεν αξίζει κατά τη γνώμη μου. Όσον αφορά την προκαταβολή ευτυχώς για εμένα επιστρέφονται τα χρήματα. Ίσως σε 2 χρόνια που θα βγάλω το Α2 επιστρέψω για το cb650r, αν και θα είμαι πολύ επιφυλακτικός και προσεκτικός αυτή τη φορά. Είναι δυνατόν η επίσημη αντιπροσωπεία της Honda να μην ξέρει πότε φεύγουν τα καράβια, εάν η μηχανή έχει μπει στο καράβι, εάν μπορεί να εκτελωνιστεί και αν θα έρθει στην ώρα της; Το θεωρώ απαράδεκτο. Καταλαβαίνω ότι μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις και εμπόδια, αλλά όχι να με έχουν στην αναμονή από τον Απρίλιο, να καθυστερούν 2 μήνες, και ύστερα να μου λένε ότι δεν μπορεί να εκτελωνιστεί... Λίγος σεβασμός στην εμπιστοσύνη του αγοραστή...
-
1 point
-
1 pointΤελικά βρέθηκε ήτανε από τον αποσιμπιεστη τον έβγαλα και ρυθμισαν κανονικά οι βαλβιδες Ο αποσυμπιεστης άφηνε ανοιχτές της βαλβιδες
-
1 point
-
1 pointΠεριγραφεις τον πυρήνα-κριτήριο που ψωνιζουμε μοτό, απο τοτε που εφευρεθηκε το δίτροχο. Τα Virago 535/750/1100 ειναι καλες λύσεις, αν και θελει ψαξιμο στην Yamaha αν υπάρχουν ακομη ανταλλακτικά, πρόσεξε το αυτό διοτι κοντευουν να ειναι 40 ετων μοτό. Τα Steed επισης ειναι βατές λύσεις. Οτι και να βρεις, στειλε μας εδω την αγγελια ή φωτό, ωστε να το ''ξεψειρίσουμε'' και να βοηθησουμε οσο γινεται με τους δεινόσαυρους που πα να μπλέξεις. καλως ηρθες στο ΜΒ !
-
1 pointΚαταρχάς χαιρετώ τους παλιούς του forum που ποσταρουν ακόμα . 'Oσον αφορά το θέμα μας τα τσόπερ ειναι μία πεθαμένη κατηγορία . Κάποια στιγμή , ίσως , ήταν στη μόδα τα μικρά ψευδο-τσοπερ που μάλλον απευθύνονταν σε περαστικούς του χώρου των δικύκλων, πολλά από αυτά ήταν και παραεισαγωγής με ότι συνεπάγεται στο θέμα ανταλλακτικών . Ο λόγος που ειναι πεθαμένη κατηγορία ειναι ότι πιθανότατα δεν έχουν λόγο ύπαρξης , είναι μοτοσικλέτες δρόμου λιγότερο χρηστικές και με χειρότερη οδική συμπεριφορά από τις κλασσικές "naked" οπότε με μηδαμινό κοινό (δεν αναφέρομαι στους συνειδητά "Χαρλεάδες") . Για μένα θα έπρεπε να οδηγήσεις ένα τσόπερ και ένα naked για να βγάλεις και εσύ τα συμπεράσματα σου. Γενικά με 3Κ πλέον γενικά ΔΥΣΚΟΛΑ βρίσκεις καλή μηχανή , ψάχνεις και για μοντέλα πάνω από 20 χρόνων οπότε ότι και να πάρεις θα είναι λάθος αγορά ( και στο λέει κάποιος που έχει κάνει μερικές λάθος αγορές) . Αν επιμένεις να καταλήξεις σε κάτι τέτοιο τουλάχιστον ψάξε για virago 535.
-
1 point
-
1 pointΛοιπόν το πόσο ανοίγει μία βαλβίδα εξαρτάται αποκλειστικά από τον εκκεντροφόρο. Αυτό που λέμε βύθισμα. Η διάρκεια είναι το πόση ώρα(μοίρες) την κρατάει ανοιχτή. Η βαλβίδα μπορεί να ανοιγει είτε με καπελώτα είτε με κοκοράκια. Και στις 2 περιπτωσεις ο κατασκευαστής ορίζει ένα διάκενο με μια ανοχή +- ανάμεσα σε βαλβίδα και καπελώτο-κοκοράκι. Ο λόγος είναι ότι αφενώς η βαλβίδα ανοίγει στο σωστό χρόνο και στο σωστό βύθισμα, αφετέρου γιατί αν δεν είναι στην σωστή απόσταση από το κοκοράκι, θα την χτυπάει παράκεντρα με αποτέλεσμα να κάνει στραβό κεφάλι στη κορυφή της και κίνδυνο να πετάξει τις ασφάλειες και να πέσει στον κύλινδρο. Οι λόγοι που το διάκενο μεταβάλεται είναι οι εξής: Το κοκοράκι- καπελώτο φαγώνεται όπότε το διάκενο μεγαλώνει. Η βαλβίδα κάνει πατούρα στην έδρα της, η έδρα φαγώνεται και αυτή, οπότε σηκώνεται παραπάνω από όσο πρέπει και το διάκενο μικραίνει. Άρα όταν ανοίγω να ρυθμίσω μπορεί να πέσω είτε σε μικρότερο είτε σε μεγαλύτερο διάκενο. Επίσης κάτι άλλο που είναι σημαντικό είναι η ρύθμιση να γίνεται με ΚΡΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Αν πάτε σε μάστορα και σας πει σε μισή ώρα στο κάνω, πάρτε το μηχανάκι σας και φύγετε. Το ότι οι εξαγωγής έχουν συνήθως μεγαλύτερο διάκενο από τις εισαγωγής, δεν σημαίνει ότι ανοίγουν παραπάνω, γιατί αυτό εξαρτάται από τον εκκεντροφόρο. Επίσης κάθε φορά που ακούω ανθρώπους να κομπάζουν ότι πήγαν τη μηχανή τους για βαλβίδες και δεν ήθελαν άρα η μηχανή τους είναι διαμάντι και των άλλων που ήθελαν είναι γτπκ, μου έρχεται να τους λούσω με ότι ρόφημα υπάρχει στο τραπέζι. Ρε τραχανάδες φυσιολογική φθορά είναι. Είναι σαν να λες έχω καλύτερη μηχανή γιατί άλλαξα τακάκια 10.000 χλμ μετά από εσένα. Φυσικά οι ημιμαθείς αρνούνται να καταλάβουν την ημιμάθειά τους και συνεχίζουν να επιμένουν, διαιωνίζοντας αστικούς-καφετεριακούς μύθους, όπως λάδια, λάστιχα, εξατμίσεις κλπ.
-
1 point