Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/03/2024 in Μηνύματα

  1. 4 points
    Μεγάλο σεντόνι αλλά τί να κάνουμε.... Αν όταν την πήρες από το συνεργείο 3 δούλευε σωστά, σημαίνει πως οποιαδήποτε πατέντα έκανε ο τύπος δούλευε. Έχω την εντύπωση ότι η μοτοσυκλέτα είναι σε κακή κατάσταση λόγω ακινησίας. Τί θα έκανα εγώ αν μου το έδινες τώρα: Αλλαγή λαδιών, αλλαγή μπουζί, καθάρισμα καρμπυρατέρ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ (υπάρχουν άπειρα βίντεο), επαναφορά της εργοστασιακής διάταξης του φίλτρου. Πήγαινε σε μία σοβαρή αντιπροσωπεία, άνοιξε τον κατάλογο ανταλλακτικών και δες ακριβώς τί λείπει από το σύστημα εισαγωγής αέρα. Βάλε εργοστασιακό ζιγκλέρ και εργοστασιακές ρυθμίσεις καρμπυρατέρ. Επίσης έλεγξε τις βαλβίδες. Βγάλε το ντεπόζιτο, άδειασε το καύσιμο και ξεβίδωσε το ρουμπινέτο. Δεν ότι τα εσωτερικά φίλτρα είναι καθαρά και αν η βενζίνη είναι παλιά, βάλε καινούργιο καύσιμο.
  2. 4 points
  3. 3 points
    Χαίρετε στα 2-3 άτομα που θα τσεκάρουν το post . Με θεματάκια που έχω κατα καιρούς και googlάρω, βρίσκω συχνά σχετικά θέματα ή/και λύσεις εδώ. Αποφάσισα κι επισήμως να μπω λοιπόν, να κάνω τις noobοερωτήσεις μου όταν χρειάζεται, αντί για hit and run (too soon?). Οδηγώ motos απο το 04-05 περίπου, ξεκάθαρα ο αγαπημένος τρόπος μεταφοράς. Τα νιώθω προέκταση του σώματος θα έλεγα, όχι οχήματα. Η εμπειρία μου είναι με μικρού κυβισμού κυρίως, κάτοχος XT 125 X πολλά χρόνια και παπιού πιο πριν. Έχω κάνει αρκετές βόλτες με 600άρες μηχανές, δεν είχα θέμα, ιδανικά κοιτάω να πάω προς τα εκεί κάποια στιγμή. Δεν μου αρέσουν πλέον τα παπιά. Επίσης δεν συμπαθώ τα scooter λόγω μεγάλου κόστους επισκευής και συμπεριφοράς οδήγησης, το αυτόματο κομμάτι *αμάει όμως. Δεν τα πάω καλά με κινητήρες, συνεργεία, επισκευές γενικότερα. Αυτά που ψάχνω είναι για να μην με πιάνουν κότσο, ή για να πάρω υλικά να τους τα πάω. Πιάνουν τα χέρια μου για μικροπράγματα, έχω αλλάξει λάμπα, τιμόνι, χερούλια π.χ., αλλά δεν θέλω να αναλάβω κι άλλο hobby, ούτε έχω χώρο, εργαλεία, χρόνο και όρεξη για κάτι παραπάνω. Δεν έχω καλές εμπειρίες με συνεργεία γενικότερα δυστυχώς, ο καθένας βάζει/βγάζει ότι του καπνίσει χωρίς να ρωτήσει. Αυτά τα ολίγα, καλωσόρισα!
  4. 2 points
    Και πολύ ζωή μάλιστα! …αλλά στο μεταξύ μας ψόφησε το θρεντ… Μου άρεσε που κέρδισε τη μάχη του με Μαρκεζιά μεν, καθαρή δε το Σάββατο και τον ήπιε την Κυριακή επειδή η βρωμοΜαρκεζιά του Μπανιερού δεν έπιασε…
  5. 2 points
    Καλησπέρα. Κάτοχος XT 125 X ('06) κι έχω θέματα με το γκάζι. Θα κάνω λίγο vent (συγχωρέστε με) για κάποιους "μάστορες" που το πήγα, λέγοντας παράλληλα την σχετική ιστορία του για το πως ξεκίνησε το πρόβλημα. Σκοπός μου είναι να φτιάξει το θέμα και να έχει ένα μακροχρόνια σεβαστό σύστημα εισαγωγής αέρα πλέον η μηχανή, πραγματικά την νοιάζομαι και την λυπάμαι όπως είναι καιρό τώρα. Ιδανικά έχω σκοπό να τα κάνω σωστά και μόνος μου για να μην την ξαναπατήσω, καθώς και για οικονομία. Είχα αρκετά έξοδα τελευταία, μόλις έμαθα και για οικογενειακά θέματα υγείας. Γενικές πληροφορίες: Θα ξεκινήσω λέγοντας πως είναι 1ο χέρι, φοράει σχεδόν απο την αρχή ολόσωμη εξάτμιση Giannelli το μηχανάκι, ειδικά φτιαγμένη για το συγκεκριμένο μοντέλο απο την αγορά της. Ενδεικτικά τυχαίο βίντεο με ένα XT και την εξάτμιση. Επίσης έχει γίνει (μερική?) ανακατασκευή το μοτέρ πριν περίπου 2000 χλμ., με βαλβίδες Prox και piston kit Wiseco απο TTR 125 που είναι συμβατά. Προσπαθόντας να το βάλω μπροστα μετά απο ακινησία, έσπασε μια βαλβίδα. Το πιστόνι είδε ο τότε μάστορας κι έχανε λίγο λάδια όταν το άνοιξε, οπότε έβαλα και το kit. Μεγάλωμα κυβικών δεν έγινε, μόνο το απαραίτητο άνοιγμα για να μπει το νέο. Ας πούμε πως αυτό έγινε στο συνεργείο 0 που θεωρείται καλός μηχανικός. Σε αυτόν είχα πάει άλλη φορά να μου αλλάξει μπροστά λάμπα. Ξαναπέρασα την επομένη να ρυθμίσει το ύψος που φώτιζε όπου να 'ναι, νευρίασε με την βίδα, την πέταξε και είπε "έτοιμος"... Παρότι ήμουν ευχαριστημένος με τον κινητήρα, απο τότε προφανώς δεν ξαναπήγα. Δεν γνωρίζω κατα πόσο είναι σχετικά τα παραπάνω, οπότε τα ανέφερα στα γρήγορα. Σίγουρα σχετικό, η μηχανή τρώει αρκετή ακινησία γενικότερα, τις περισσότερες φορές (αλλά όχι πάντα) προστατευμένη. Επίσης δεν γνωρίζω απο μηχανές/κινητήρες, ούτε προσπαθούσα να μάθω, γι' αυτό πάω σχεδόν πάντα σε συνεργείο, υπέθετα πως είμαι ήσυχος διότι ξέρουν την δουλειά τους και είναι επαγγελματίες. Ιστορία θέματος: Χρονικά λοιπόν, αρχίζω με το συνεργείο 1, ήταν κοντά στο σπίτι και πήγαινα αρχικά. Για απλό service την άφησα, είδε ο τύπος πως φορούσε εξάτμιση και αποφάσισε να μου βάλει φιλτροχοάνη. Το ανέφερε όταν την παρέλαβα, κόστος μικρό, ήταν και μακρινός ξάδερφος οπότε τον ευχαρίστησα για την βελτίωση και δεν έδωσα παραπάνω σημασία. Η μηχανή δεν είχε θέματα. Απο τότε είχε αρκετή ακινησία αλλά προστατευμένη. Δύο χρόνια πριν περίπου, βρισκόμουν πρωτεύουσα. Πήγα για ποτό σε μακρινή μου περιοχή και μόλις φτάνω σπάει το κόκαλο γκαζιού, στο σημείο που κρατάει την ντίζα γκαζιού. Ψάχνω κοντινά συνεργεία για να την σπρώξω, βρήκα ένα (ας πούμε συνεργείο 2) και την πήγα. Δεν υπήρχε ανταλλακτικό άμεσα, την αφήνω εκεί. Την παραλαμβάνω 2 μέρες μετά, μου λέει πως μου άλλαξε και το (ή τα, δεν θυμάμαι) ζιγκλέρ διότι με χοάνη και εξάτμιση θα λειτουργεί καλύτερα. Κόστος πολύ χαμηλό, υπήρχε και συμπάθεια μεταξύ μας, ωραία λέω. Τον ευχαριστώ για την βελτίωση, δεν δίνω παραπάνω σημασία. Εκεί ξεκίνησε με ελάχιστα μπουρδουκλώματα, τα οποία αυξήθηκαν πάρα πολύ τις επόμενες μέρες. Τα αγνόησα όσο μπορούσα, ξαναήταν ούτος ή άλλος σε ακινησία η μηχανή και πολύ ζεστή δεν είχε τόσο θέμα. Λίγο καιρό μετά λοιπόν (πέρυσι?), ασχολήθηκα με το θέμα, είχε χειροτερέψει αρκετά. Την πήγα στο συνεργείο 3 να δει τι συμβαίνει, ήταν το συνεργείο που πήγαινα μετά το συμβάν με το συνεργείο 0. Την άφησα τότε, όταν την παρέλαβα μου είπε πως 1. άλλαξε τα ζιγκλέρ γιατί ήταν λάθος (νομίζω είχε πει πολύ μεγάλα) για την μηχανή μου, 2. ρύθμισε το καρμπυρατέρ, 3. έβαλε μονωτική στην χοάνη για να περιορίσει τον αέρα, διότι έπαιρνε πολύ και αυτό ήταν το κυρίως θέμα. Το θέμα είχε μειωθεί αλλά δεν είχε φτιάξει, το γκάζι στην μέση ουσιαστικά δεν υπήρχε. Όταν πέρασα την επόμενη μέρα και του το είπα, μου είπε να του πάω τα μαμά φίλτρα και μόνο έτσι θα σταματήσει το θέμα, επίσης να προσέχω που την αφήνω γιατί μπορεί να μπεί νερό με βροχή στην χοάνη. Έψαξα λίγο τα μαμά φίλτρα, δεν τα βρήκα, ξεχάστηκε το θέμα, η μηχανή ξαναμπήκε σε ακινησία. Φτάνουμε λοιπόν στο κοντινό παρόν, μπήκε άνοιξη, έπιασα να την δουλεύω περισσότερο. Μετά απο μια βδομάδα παρκαρισμένη έξω και βροχές ενδιάμεσα, έπαιρνε μπρος και δούλευε νορμάλ με ανοιχτό τσόκ, αλλά κρατούσε λίγο ρελαντί μόλις το έκλεινα κι έσβηνε. Το γκάζι δούλευε κανονικότατα με τσοκ, χωρίς τσοκ έσβηνε εκτός αν το τερμάτιζα. Ψάχνω τα μαμά φίλτρα πριν την πάω στον 3, πουθενά. Αντιλαμβάνομαι πως (λογικά) το συνεργείο 1, δεν μου τα έδωσε ποτέ, ακόμη δεν ήξερα πόσα κομμάτια έλειπαν όμως... Ξαναπάει συνεργείο 3 πριν μια βδομάδα (Πέμπτη ή Παρασκευή). Αναφέρω τι μου είχε πει πέρυσι για τα μαμά φίλτρα και λέω "δες και πες μου τιμή να τα βάλουμε αν είναι". Μιλάμε, λέει πως την έφτιαξε αλλά θα μείνει μια μέρα παραπάνω να τεστάρει πως είναι οκ. Δεν είναι θέμα αυτό του λέω, να φτιάξει μόνο. Μου στέλνει Σάββατο πρωί πως είναι έτοιμη και το κόστος το οποίο ήταν διπλάσιο με τριπλάσιο σε σχέση με άλλες φορές (60€), οπότε αυτόματα υπέθεσα πως μπήκε επιτέλους το μαμά (μεταχειρισμένα και μη) ή aftermarket σωστό συμβατικό φίλτρο λοιπόν. Υπενθυμίζω πως δεν γνωρίζω τι λείπει απο το σύστημα φίλτρου, απλά έχω δει πως το φίλτρο σκέτο (photo 1) κάνει 15-20€. Παραλαμβάνω και ρωτάω τι έκανε, αναφέρει πως έκανε πατέντα για λαιμό φίλτρου απο kawasaki διότι δεν υπήρχε ο μαμά και τελειώνει εκεί. Ζητάω να δω το φίλτρο (2 βίδες να βγει η σέλα), είχε δουλειά το αφήσαμε. Φεύγω και λειτουργούσε άριστα, βλέπει όμως (ευτυχώς) φίλος τυχαία πως είχε ξεχάσει μια βίδα όταν πάρκαρα. Την πιάνω την επόμενη μέρα (Κυριακή), έκανε πάλι λίγα μπουρδουκλώματα στα χαμηλά αυτήν την φορά. Ξαναπάω Δευτέρα, βάζει μια βίδα ότι να 'ναι, μου λέει λόγω καιρού/θερμοκρασίας το κάνει. Γνωρίζω πολύ καλά πως συμπεριφερόταν μαμά η μηχανή, ποτέ δεν το έκανε αυτό ανεξαρτήτως θερμοκρασίας. Επίσης είχα άλλες δύο φορές το ίδιο θέμα, ξέρω (και ελπίζω πως κάνω λάθος) πως θα χειροτερέψει. Πηγαίνω πάλι Τετάρτη αφού άλλαξα λάστιχα να μου βάλει αποστάτη στην εξάτμιση, διότι έβρισκε η γόμα στην ρόδα με βαρύ 2ο άτομο πίσω (εδώ και 10 χρόνια). Ζήτησα και την κανονική βίδα αντί για την τυχαία που έβαλε στο πλαστικό (είχα ενημερώσει να την βρει). Παρατηρώ πως ενώ ξεβίδωσε την σέλα, την άφησε πάνω και υποψιάζομαι πως το έκανε για να μην φανεί το φίλτρο. Την σηκώνω, βλέπω ένα βιδομένο χαρτόνι στο φιλτρόκουτο με σφουγγαράκια να εξέχουν απο κάτω, δεν ήξερα τι έβλεπα για να σχολιάσω όμως. Απο εκεί και πέρα λοιπόν, μου μπήκαν φιτιλιές. Εδώ αρχίζω το πολύ vent, σημερινά γεγονότα. Την πιάνω να τρίψω επιφανειακές σκουριές. Βγάζω και την σέλα να δω τι έκανε. Βλέπω βιδομένο το χοντρό χαρτόνι με τρύπες και 2 κομμένα λεπτά κομματάκια απο αφρολέξ (λογικά φίλτρου) να εξέχουν απο κάτω (Photo 2). Αυτά πάνω στο φιλτρόκουτο κατευθείαν βιδομένα... Τα βγάζω, άδειο το φιλτρόκουτο (Photo 4). Περνούσε ένας φίλος μου, τα βλέπει κι αυτός, πιάνει να γελάει. Άρα είναι ο λαιμός απο kawasaki πιασμένος με πλαστικά tire up και στην υποδοχή του φίλτρου είναι το τρύπιο χαρτόνι με τα λεπτά κομματάκια ολίγων χιλιοστών (photo 3) απο κάτω να φιλτράρει... Νευριάζω, ξενερώνω και αποφασίζω να ασχοληθώ ενεργά με το θέμα. Ψάχνω online, βλέπω τι λείπει όντως σε σχέση με το μαμά. Από αυτό το σχεδιάγραμμα μου λείπουν τα 3, 4, 8, και 6,7 που είναι ο λαιμός. Ίσως λείπουν κι άλλα που δεν γνωρίζω, όπως είπα δεν έχω ακόμη τις γνώσεις, ενεργά μαθαίνω. Όλα αυτά λογικά τα κράτησε το συνεργείο 1 όταν μπήκε η χοάνη πριν πολλά χρόνια. Κόστος αυτών των ανταλλακτικών σαν καινούρια τριψήφιο, αν και δεν το έψαξα ακόμη διεξοδικά. Πηγαίνω στο συνεργείο 3, του εκφράζω την δυσαρέσκεια μου για το "φίλτρο" του, ειδικά σε αυτήν την τιμή περίμενα έστω το φίλτρο (15€) του μέσα. Έπιασε εμφανώς εκνευρισμένος να μου φωνάζει για τις εργατοώρες του, την ρύθμιση καρμπυρατέρ, κάτι για τα σωληνάκια υποπίεσης (που άλλαξε?), την δουλειά που έκανε στον καινούριο λαιμό kawasaki (πάλι με μονωτική, επίσης ήταν γεμάτος χώμα για καινούριος), καθώς και την δουλειά στο χαρτόνι για να είναι οι τρύπες στην σωστή θέση... Το μηχανάκι είπε "το παρέλαβες και λειτουργούσε άριστα". Του λέω άλλες 2-3 φορές πως είναι απαράδεκτο αυτό για φίλτρο εν μέσω λεκτικού διαξιφισμού πλέον, πως δεν ζήτησα κάτι τέτοιο, δεν με ενημέρωσε για τίποτα τέτοιο και πως του ζήτησα να δει για κανονικό φίλτρο. Απαντάει πως δεν υπάρχουν τα υλικά και θα αργούσε (στο google μια χαρά υπάρχουν), πως μαμά που το θες είναι ακριβό (παρότι δεν με ενημέρωσε γι' αυτήν την πληροφορία ώστε να κάνω όποια επιλογή θεωρούσα σωστή), έπιασε να επαναλαμβάνει τα προηγούμενα λεγόμενα του και κάπου εκεί κατάλαβα πως δεν υπήρχε αμοιβαία κατανόηση και λύση. Συνειδητοποίησα πως θα μπάλωνε την μηχανή και θα μου την έδινε εάν συνέχιζα με αυτόν, το θέμα δεν θα λυνόταν για χρόνια ή και ποτέ. Εν τέλη λέει φέρε εσύ τα υλικά και σου ρυθμίσω το καμπυρατέρ τσάμπα. Αγανακτισμένος απαντώ πως χάθηκε η εμπιστοσύνη πλέον απο μέρους μου, τον ευχαριστώ για τα χρόνια συνεργασίας με μια χειραψία και αποχώρησα. Τέλος το κομμάτι δράμα. Αν έχετε οποιοδήποτε σχόλιο, γράψτε το. Πραγματικά θέλω να δω αν είμαι τρελός ή όχι που αντέδρασα έτσι, λογικά γνωρίζετε και κάτι παραπάνω απο εμένα. Ή ΠΟΛΥ άτυχος με όλα τα συνεργεία είμαι, ή εγώ ο μα*άκας, αμφιβάλω και για τον εαυτό μου με τέτοιο σερί πλέον. Ερωτήσεις: Διάγνωση: Φτάσαμε στο τώρα λοιπόν. Με αυτές τις πληροφορίες, μπορεί να καταλάβει κανείς τι φταίει? Η μεγάλη ποσότητα αέρα στο φίλτρο είναι όντως προβληματική? Με την χοάνη αρχικά δεν είχα θέματα και δεν είχε μονωτική πάνω για περιορισμό του αέρα τότε. Ήταν σε γκαράζ, αλλά είχε φάει σίγουρα βροχές και δεν είχε θέμα για χρόνια. Επηρεάζουν οι βροχές την χοάνη (δεν γνωρίζω και που ήταν, δεν την έβλεπα πάντως)? Μετά τα ζιγκλέρ άρχισαν όλα στο συνεργείο 2, είναι τυχαίο επειδή έφαγε και κάποιες καλές βροχές πρόπερσι? Με τα ζιγκλέρ απο το συνεργείο 3 βελτιώθηκε αρχικά λίγο, αλλά πάλι δεν έφτιαξε, έκανε μόνιμα μπουρδουκλώματα και σε έναν χρόνο με ελάχιστη χρήση, δεν έπαιρνε ούτε μπρος. Φίλτρο: Ανεξαρτήτως με τα μπουρδουκλώματα, με το φίλτρο τι να κάνω? Με το χαρτόνι δεν θα την αφήσω, ούτε καλά (φαντάζομαι) πως φιλτράρει με 2 φλοίδες για φίλτρο και θα σαπίσει με την υγρασία. Είναι όντως κακή η χοάνη και τα φίλτρα ελευθέρας? Το κόστος να ξαναβάλω χοάνη είναι μικρό, ενώ γνήσιων είναι αρκετά μεγάλο. Επίσης λένε πως με την εξάτμιση βοηθάει (αν και δεν είδα διαφορά ποτέ). Σε περίπτωση γνησίων, υπάρχουν Αθήνα μάντρες με πεταμένα, μεταχειρισμένα υλικά να πάρω οικονομικά τα κομμάτια? Έχω δει τυχαία μεταχειρισμένα κομμάτια στο car, αλλά δεν ξέρω πως να τα βρω και που να πάω να τα δω και να τα πάρω όλα μαζί. Ένα παρατημένο XT125 να έχουν, γίνεται δουλειά με τα κομμάτια, μόνο φίλτρο (αφρολέξ) θα πάρω καινούριο. Δεν ξέρω πως γίνεται τόση ζημιά απο την χοάνη, και σε παπί με χοάνη είχα θέματα παλιά, ίσως να ήταν τυχαίο/κάτι άλλο όμως. Ρύθμιση καρμπυρατέρ: Απο κει και πέρα, ότι κι αν βάλω, χρειάζεται ρύθμιση το καρμπυρατέρ μετά? Αν ναι, μπορείτε να μου δώσετε κάποιο link απο video σε παρόμοιο καρμπυρατέρ να δω αν και πως μπορώ να το κάνω μόνος? Χρειάζομαι ειδικά υλικά, εργαλεία? Μαθαίνω γρήγορα, θα ασχοληθώ να μάθω και να το κάνω με σωστή καθοδήγηση, κατέβασα και το service manual αν βοηθάει κάπου. Έχω αγανακτήσει με αυτό το θέμα, τόσα λεφτά έχω ρίξει στο XTάκι και δεν βλέπω αποτέλεσμα απ' τους μάστορες που πήγα, κάτι φτιάχνει και κάτι χαλάει ή λείπει μετά. Ήταν πολύ αξιόπιστο και μετά την ανακατευή νιώθω πολύ καλά τον κινητήρα, έχει πάρα πολλά χλμ ακόμη να δώσει και πολύ λίγα σύνολο με τόση ακινησία, το λυπάμαι. Θέλω να του βάζω ποιοτικά τα σημαντικά πράγματα όσο αντέχω όπως τις βαλβίδες, το wiseco kit, ενα επώνυμο τιμονάκι γιατί είχε στραβώσει το δικό του, τα λάστιχα. Κοιτούσα και να βάψω ή να αλλάξω και τα πλαστικά αργότερα επειδή νόμιζα πως ξεμπέρεψα με το φίλτρο και τα μπουρδουκλώματα. Μόνιμα όμως ασχολούμαι με αυτό το θέμα που δεν θα έπρεπε να υπάρχει χρόνια τώρα. Ειλικρινά και απο τα βάθη της καρδιάς μου, βοηθήστε με σας παρακαλώ να το επαναφέρω
  6. 2 points
    Περιοριστές ισχύος δεν ξέρω καν αν υπάρχουν, έχεις βρεί κάτι; Μια χαρά είναι κι έτσι το ΜΤ, δεν κάνει μπαντιλίκια αν δεν το πιέσεις, δεν έχεις να φοβηθείς αν είσαι λίγο συγκρατημένος στην αρχή. Αυτό που θα ναι δύσκολο να συνηθίσεις σε σχέση με το σκουτεράκι είναι το βάρος και ο διαφορετικός τρόπος που κάνεις τα πάντα (παρκάρω-ξεπαρκάρω, φρένα κλπ κλπ), και σ αυτό κανένας περιοριστής δε βοηθάει.
  7. 2 points
    Καλησπέρα Ηλία Καλώς ήρθες στο mybike. Μήπως πρέπει να στρίψεις ελαφρώς το τιμόνι προς τα δεξιά για να μη σφίγγει την κλειδαριά? Επίσης, πως είσαι από μπαταρία? Καινούριο βεβαίως το Beverly, αλλά πολλές φορές οι μπαταρίες είναι λόττο. Στην αντιπροσωπεία τι σου έχουν πει? Γιατί προφανώς είναι εντός εγγύησης
  8. 2 points
    Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο. Αν επαναφέρεις τα περιφερειακά στη μαμά κατάσταση, θα δουλέψει σωστά κ οικονομικά. Λόγω μεγάλης διάρκειας στις ακινησίες, κάθε φορά θα αδειάζεις την παλιά βενζίνη σε δοχείο (να τη χρησιμοποιήσεις σε άλλες χρήσεις) και να βάζεις φρέσκια. Είναι εξαιρετικά πιθανό για όλα τα μπερδέματα να φταίει η βενζίνη και η έλλειψη οκτανίων σε αυτή. Καλώς ήρθες στο mybike!!
  9. 2 points
    Καλώς ήρθες. Πέρα από τις noobο-ερωτήσεις πάντως, να ξέρεις ότι η "γνωσιακή βάση" του mybike είναι πάρα πολύ πλούσια. Τόσο σε τεχνικά θέματα, όσο και σε ταξιδιωτικά, συζητήσεις κ.α. (θα μου πεις ποιός κάθεται να διαβάσει τη σήμερον αλλά τέλος πάντων). Μπορεί να έχει ατονήσει η συμμετοχή, αλλά διαχρονικά έχουν υπάρξει μέλη με πολύ μεγάλη συνεισφορά στο φόρουμ (present company included) και μπορείς να μάθεις πολλά (κατά τη γνώμη μου πάντα)
  10. 1 point
    Μου αρέσουν τα λίγα κυβικά και πιστεύω οτι αυτο το μηχάνημα θα μου ταίριαζε "γάντι" ασε που σαν εμφάνιση ειναι και μίνιμαλ όπως μου αρέσει και αυτο! Απο τιμή μπορώ να πω οτι ειναι ΟΚ, απο προχθές που το ξαναείδα και το πρόσεξα περισσότερο, μεσα μου φούντωσε η φλώγα της ανανέωσης...
  11. 1 point
  12. 1 point
    Καλημέρα Φίλε Είμαι καινούργιος στο φόρουμ και τώρα είδα τα μηνύματα, έχω παραγγείλει και εγώ ένα καινούργιο, το περιμένω στο επόμενο δεκαήμερο, αν δεν έχεις βγάλει κάποια άκρη μέχρι τότε επικοινωνούμε για να βρεθούμε. Μ.
  13. 1 point
    εγώ για τα παπάκια που ξέρω σίγουρα κάτι παραπάνω από σκούτερ θα έλεγα πως είναι τα πηνεια προφανώς έχουν καει
  14. 1 point
    Χαιρετώ παλιούς και νέους φίλους. Πάνε πάνω από 10 χρόνια που έχω να γράψω σε motoforum γενικά και η αλήθεια είναι πως μια φούντωση τη νιώθω αυτή τη στιγμή μιας και είναι το πρώτο μου post. Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό και η ερώτηση μου είναι η εξής: Ποιο είναι το κατάλληλο μηχανάκι για χαλαρές χωμάτινες βόλτες στο βουνό? Και κάποιες διευκρινήσεις: 1) Είμαι σχεδόν μπάρμπας (51) 2) Οδηγώ μοτοσυκλετα σχεδόν 30 χρόνια (on-off κατά κύριο λόγο με κάποια περάσματα από χωματόδρομο) 3) Ψάχνω για κάτι πολύ χαλαρό, τπτ extreme 4) Τιμή αυστηρά κάτω από 3000€ (Σχόλια τύπου "που πας ρε παππού", " ο γέρος θα πάει ή από πέσιμο ή από χέ...μο" παρακαλώ να αποφευχθούν χαχαχα).
  15. 1 point
    Μήπως είναι τρίκυκλη και εχει διαφορίκο?
  16. 1 point
    Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το MT07 βγαίνει από την αντιπροσωπεία και σε έκδοση Α2 (με περιοριστή για 35kW). Υποθέτω λοιπόν ότι ίσως είναι κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα και εργοστασιακά. Για τη χρησιμότητά/αναγκαιότητά του όμως, μάλλον θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα.
  17. 1 point
  18. 1 point
    ξεκινα με καθαρισμα καλο, τα 33/32/31, όπου ειναι συνηθες να μαζευει ακαθαρσια και νερό. επισης, έλεγξε το 28. ειναι πιθανοτατα σχισμενο και ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ αμεσα την ροη καυσιμου. αυτα ειναι ευκολο να τα λυσεις χωρις να βγει το καρμπυρατερ απο πανω. Θα σου πρότεινα να μην σκαλισεις τα ζιγκλερ/μπωλ του καρμπυρατερ ακομη. Το 27 δεν επηρεαζει τιποτα κι ας λειπει. ειναι τελικος σωληνας απορροής της βιδας 12 που κανει αποστράγγιση καυσιμου απο το μπωλ του καρμπυρατερ. Λάσκαρε την και θα τρεξει καυσιμο = πρόχειρος τρόπος να αδειασει το μπωλ απο νερό+ καυσιμο. Το 27 μπαινει, ωστε να μην τρεχει πανω στον καυτο κυλινδρο το καυσιμο, το κατευθυνει στο εδαφος. (οταν λυνεις)
  19. 1 point
    Μπορεί να είναι ακόμα στον δρόμο και να το δει όταν φτάσει
  20. 1 point
    παπι παρε να σωθεις, πιο οικονομικο σε καθε αποψη ( συντηρηση,βενζινες, κοστος κτησης κτλ) αρκετα πιο αξιοπιστο( αναλογως το μοντελο βεβαια) αλλα το σημαντικοτερο κατα τη γνωμη μου: η απουσια συμπλεκτη, ειναι ανουσιος και κουραστικος ο συμπλεκτης ειδικα για 125 και μεσα στην πολη και οσο να ναι εναν νεο οδηγο θεωρω θα τον κουρασει/ταλαιπωρησει αρκετα... ΚΡΑΝΟΣ και καλα χιλιομετρα@Benzeto
  21. 1 point
    Με το καλό το δίπλωμα και η μοτοσυκλέτα. Εφόσον στην περιοχή σου συχνάζουν "καλόπαιδα", όποτε μπορέσεις βάλε και έναν συναγερμό στην μηχανή για να είσαι σίγουρος.
  22. 1 point
    Αρχαιολογικό Μουσείο Σαλαμίνας 6/3/24: https://postimg.cc/gallery/b2SHzZJ Εκδρομή στο Λεωνίδιο 24/3/24: https://postimg.cc/gallery/s1GNm30
  23. 1 point
    Καλώς τον! Καλώς ήρθες στο mybike και καλή συνέχεια με τις κουβέντες κ αναζητήσεις σου. Κανείς δε ξέρει τα πάντα κ καμιά ερώτηση δεν είναι χαζή. Κι αυτό επίσης ισχύει για όλους μας
  24. 1 point
    οποιαδηποτε μηχανη ακομα και 50cc δεν μπορει να συγκριθει με παπι , σε ποιοτητα κατασκευης -φρενα-αναρτησης κλπ απ οτι βλεπω ειναι και ομορφουλικο , go for it
  25. 1 point
    Ε ναι σωστά, τα ρημαδόπαπα με τα άθλια πλαίσια-μοτέρ-αναρτήσεις-φρένα-τροχούς είναι πολύ καλύτερες κατασκευές. Νάτανε η ζήλεια ψώρα, θα ξυνόταν όλη η χώρα, το έχεις ακούσει σαν έκφραση; Ε εδώ πάει.
  26. 1 point
    Αν πάρεις τα εξαρτήματα στο χέρι, μπορείς να δεις τι ζημειά έχουν, και αν διορθώνεται. Π.χ. αν οι προεξοχές που εμπλέκουν το κινούμενο γρανάζι έχουν φαγωθεί και κάνουν ''κατηφόρα'' και για αυτό γλυστράει το γρανάζι και απομπλέκει, ενδέχεται να μπορει να διορθωθεί. Πολύ πιο απλό είναι όμως, να βρεις ανταλλακτικά από κάποιο μεταχειρισμένο, να το αλλάξεις και να τελειώνεις. Το δικό σου το μοτέρ, απόσο θυμάμαι, ΔΕΝ ΕΧΕΙ κάποια βίδα μέσα από την κεφαλή που να δένει τα κάρτερ. Αρκεί δλδ να λύσεις όλα τα εξαρτήματα στα πλάγια, να λύσεις τις βίδες που κρατάνε τα κάρτερ ενωμένα, εξωτερικές και αυτές μέσα από την ελαιολεκάνη, και αυτά θα χωρίσουν, χωρίς να λύσεις καθόλου κεφαλή, ούτε καν το εξωτερικό καπάκι της. Μια μηχανή που είναι έτσι, είναι το TDM. Εχει ΜΙΑ βίδα, κάτω από την κεφαλή. Για να ανοίξουν κάρτερ, πρέπει να φτάσεις σε αυτήν, άρα πρέπει να βγει η κεφαλή.
  27. 1 point
    Είναι ένα πολύ καλό μοτοσυκλετακι (και οχι παπάκι) με καλό μοτέρ, ικανοποιητικά φρενα που θα σου βγάλει γούστα και στη πόλη αλλά και μικρά ταξιδάκια. Τα όποια προβλήματα, αν ποτέ βγάλει, είναι αντιμετωπίσημα εκτός αν το βανδαλιζεις εσύ.
  28. 1 point
    Εγω απλα θα σου πω να μην παρεις χρεπι, οταν βγαινεις στο βουνο να ξερεις οτι δεν χωρανε αστεια, εαν θελεις να κανεις σουζες και μπαντες σε χωματοδρομους κοντα στο σπιτι σου τοτε ναι, αν θελεις να ασχοληθεις λιγο πιο σοβαρα θα πρεπει να παρεις κατι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ασχετως της ηλικιας του, να ξερεις οτι αν πας μια βολτα 30-40-50+ χιλιομετρα μακρυα απο το σπιτι σου θα πρεπει το μηχανακι να μπορει να σε γυρισει πισω χωρις να σε ταλαιπωρει, στο βουνο δεν θα σε μαζεψει η οδικη βοηθεια, εχω τραβηξει με συρματοσχοινο απο συμπλεκτη για 7 χιλιομετρα ενα μαλακακο απο την παρεα μου που απλα δεν εβαλε αρκετη βενζινη και εμεινε.( ειχε διχρονο mx και δεν γινοταν να του δωσω καυσιμο)
  29. 1 point
  30. 1 point
    Τελικά υπάρχει πολύ ζωή ακόμα στον πλανήτη MarcM! Τώρα έπρεπε να παρατήσει τη Χόντα νωρίτερα, να παρατήσει τον Puig νωρίτερα, να βρει κορίτσι νωρίτερα? δεν ξέρω… Σίγουρα πάντως το ψιλοψιχαλισμένο πεζοδρόμιο που ίσως να μοιάζει με μουστάκι στο τέλος της σεζόν δεν παίζει ρόλο! Και έτσι που ξεμείναμε από σταρ (πήχτρα στα καλά παιδιά πλέον!) να δεις που χαίρομαι να βλέπω να πηγαίνει καλά…
  31. 1 point
    Εγω λεω να μη βιάζεστε να μεγαλώσετε, απολαύστε την κάθε ηλικία με ότι σας προσφέρει, μία χαρά είναι και οι μοτοσικλέτες για Α2, δεν είναι ψοφίμια, μαζέψτε εμπειρία που θα σας φανεί χρήσιμη για το μέλλον.
  32. 1 point
    Μην υποτιμάς τόσο τις Α2 μοτοσυκλέτες. Το μόνο που αντικειμενικά δεν μπρούν να κάνουν είναι να βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, οκ, χαίρω πολύ. Πολύς κόσμος όμως έψαχνε μια προσωρινή ή ενδιάμεση λύση και βρήκε πολλά περισσότερα. Είναι πολλοί αυτοί που -ειδικά για το 500Χ της Honda- τις έχουν κρατήσει και κατευχαριστηθεί. Και στην τελική, το πουλάς και χωρίς σημαντική χασούρα down the line αν τόσο δεν σου κάνει. CB500R και Ninja 300/400 νομίζω είναι ωραιότατες επιλογές.
  33. 1 point
    Η περιπλάνηση σε ξένα μέρη έφτασε στο τέλος της. Μπήκα Ελλάδα μέσω Προμαχώνα και κατευθύνθηκα προς Θεσσαλονίκη, όπου θα διανυκτερευα κάνοντας παράκαμψη για να επισκεφθώ τη λίμνη Κερκίνη. Περιττό να σας πω ότι ο δρόμος Κιλκίς-Θεσσαλονικη ήταν με διαφορά ο πιο επικίνδυνος σε όλο το ταξίδι. Μακάρι να μου επέτρεπαν οι επαγγελματικές υποχρεώσεις να λείψω περισσότερο, ώστε να γράψω ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα και να γνωρίσω και άλλα μέρη. Θα μπορούσα να το κάνω για μήνες ακόμα και solo και πραγματικά "ζηλεύω" όσα παιδιά το έχουν κάνει τρόπο ζωής. Και του χρόνου καλά να είμαστε για νέες περιπέτειες! @A-nik-iσε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια
  34. 1 point
    Πρωινό ξεκίνημα για Σερβία την επόμενη ημέρα. Ακολούθησα τον αυτοκινητόδρομο για Σκόπια τα οποία τα παρέκαμψα και κατέληξα στο συνοριακό πέρασμα Tabanovce. Έκει αποχαιρέτησα τη Β. Μακεδονία που ήταν η ευχάριστη έκπληξη του ταξιδιού μιας και οι προσδοκίες μου ήταν αρκετά χαμηλές. Με εντυπωσίασαν η παρθένα φυσική ομορφιά της χώρας, η ποιότητα των δρόμων που ήταν αντίστοιχη των δικών μας ενώ τους περίμενα χειρότερους, η οδηγική συμπεριφορά των ντόπιων που ήταν πολύ καλύτερη των Ελλήνων (τηρούσαν όρια ταχύτητας, σταματούσαν στις διαβάσεις, δεν παρκάρανε παράνομα κτλ) και η ζεστή συμπεριφορά των ντόπιων. Μεγάλη ταλαιπωρία στα σύνορα και πάλι ευτυχώς μου δώσανε προτεραιότητα και είσοδος στο Πρέσεβο και την Σερβία. Ακολούθησα τον αυτοκινητόδρομο για Βελιγράδι έως την πόλη Σουρντουλίτσα, όπου και βγήκα από τον αυτοκινητόδρομο για κινηθώ προς τη λίμνη Vlasina Rid. Η ποιότητα των δρόμων στη σέρβικη επαρχία ήταν αισθητά κατώτερη, ενώ και οι οδηγοί ήταν πολύ πιο γρήγοροι από τα όρια ταχύτητας, χωρίς να είναι επικίνδυνοι βέβαια. Η διαδρομή σιγά σιγά γινόταν ορεινή με όλο και περισσότερη φυσική ομορφιά με κατάληξη τη λίμνη της Vlasina Rid. Γενικά όλο το μέρος είναι τουριστικό, έχει οργανωμένη παραλία ενώ και σε αυτή τη διαδρομή συνάντησα και χαιρέτησα πολλούς σύντροχους. Συνέχισα παραλίμνια με σκοπό να κινηθώ βορειότερα μέσω ορεινών διαδρόμων προς το Stara Pianina National Park και την πόλη του Πύργου που είχα lockάρει για διανυκτέρευση. Η διαδρομή όσο πήγαινε γινόταν πιο άγρια και ερημική και στο διάβα μου βρήκα αρκετά ερειπωμένα χωριουδάκια. Γενικά σε όλο το ταξίδι κινούμουν χωρίς gps έχοντας μελετήσει τη διαδρομή από πριν γιατί στο tankbag που είχα προβλέψει να έχω το smartphone, οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονταν ήταν πολύ υψηλές με αποτέλεσμα να σβήνει. Στη διασταύρωση του χωριού Sastav Reka η ικανότητα μου προσανατολισμού με πρόδωσε και πήρα λάθος κατεύθυνση και κατέληξα κάπου κοντά στα σύνορα με Βουλγαρία με gps και δίκτυο να μην πιάνουν. Με το δείκτη βενζίνης να έχει πέσει κάτω από τη μέση και να μην βλέπω πολιτισμό εμπρός ξεκίνησα τον ίδιο δρόμο προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μοναδική συνάντηση σε όλη την διαδρομή κάποιοι ξυλοκόποι που με χαιρέτησαν εγκάρδια. Αφού επέστρεψα στη σωστή διαδρομή έπρεπε να βρω σχετικά κοντά κάποιο βενζινάδικο. Γενικά στην περιοχή δεν είχε πολλά και τα περισσότερα κλείνανε για μεσημέρι και η ώρα ήταν 16:00. Τελικά βρήκα ένα σύντροχο, με τον οποίο με νοηματική καταφέραμε να συνεννοηθούμε και να με στείλει σε ανοικτό βενζινάδικο. Γενικά στην επαρχία ο κόσμος δεν ήξερε αγγλικά και ψιλοστράβωνε κιόλας γιατί φαντάζομαι τα συνδυάζουν με ΗΠΑ, ΝΑΤΟ κτλ. Με το που έβλεπαν ελληνικές πινακίδες βέβαια μαλάκωναν. Μετά τον ανεφοδιασμό αποφάσισα να αλλάξω τη διαδρομή μου. Επειδή η ώρα είχε περάσει και ήμουν αρκετά κουρασμένος ήδη για να οδηγήσω άλλο ένα 2ωρο σε ορεινή διαδρομή, κατέληξα να κινηθώ μέσω αυτοκινητόδρομου προς τη Νις, για την οποία είχα ακούσει πολύ καλά λόγια από ένα φίλο. Αποκαμωμένος βρήκα ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης σε όροφο με παρακολούθηση της μηχανής μέσω κάμερας και μετά από λίγη ξεκούραση βγήκα να εξερευνήσω την πόλη. Η Νις είναι μια πόλη 185000 κατοίκων που την διασχίζει ο ποταμός Νισάβα. Έχει κάποια ενδιαφέροντα αξιοθέατα να δεις με αποκορύφωμα το φρούριο της πόλης, αλλά το βασικό στοιχείο που σε θέλγει είναι πως σφύζει από ζωή. Είναι φοιτητούπολη, όποτε έχει αρκετό νέο κόσμο και έχει αρκετές ωραίες επιλογές και για φαγητό και για ποτό/καφέ. Προσωπικά, δοκίμασα το παραδοσιακό σέρβικο μπιφτέκι (Pljeskavica) και έμεινα πολύ ικανοποιημένος. Επίσης, ο κόσμος πάρα πολύ ζεστός, εξυπηρετικός και αρκετά δεκτικός στον τουρίστα που έρχεται να εξερευνήσει τις ομορφιές του τόπου τους και την κουλτούρα τους.
  35. 1 point
    To Vihren είναι το 2ο ψηλότερο βουνό της Βουλγαρίας και 3ο στα Βαλκάνια, πίσω από την Musala και τον Όλυμπο. Είναι επίσης το ψηλότερο της οροσειράς Pirin και αν έχετε πάει στο Bansko, είναι το πυραμιδοειδές βουνό που βλέπετε πάνω από το χωριό. Αυτός θα είναι και ο προορισμός μας την 2α Ιουλίου του σωτήριου τούτου έτους. Χωρίς προβλήματα στα σύνορα και στον δρόμo, έχοντας πάρει τον δρόμο από Κρέσνα (Δυτικά) έφτασα στο Bansko όπου θα διανυκτερεύσω για να ανέβω φρέσκος στο βουνό το επόμενο πρωινό. Μια βόλτα στο χωριό το σούρουπο για φαγητό επιβάλλεται. Στην πλατεία υπάρχει και εκδήλωση με παραδοσιακά τραγούδια και φορεσιές. Το πρωί της επομένης πρέπει να ξεκινήσω πολύ νωρίς και να πάρω τον ασφαλτόδρομο προς τα Νότια που φτάνει μέχρι το καταφύγιο Vihren. Έχετε στον νου σας ότι στις 7:00 κλείνει για οχήματα που ανεβαίνουν και θα πρέπει κάποιος να ανέβει με λεωφορείο ύστερα. Ο καιρός είναι μουντός και κάνει ΚΡΥΟ. Σίγουρα μονοψήφια η θερμοκρασία. Φτάνω και παρκάρω στο καταφύγιο στα 1950μ. Μνήμες ξυπνάνε από την ανάβαση στην Musala όπου η ομίχλη δεν με άφησε να απολαύσω την θέα από την κορυφή. Ελπίζω να ανοίξει αργότερα. Η διαδρομή είναι κυκλική. Λατρεύω τις κυκλικές γιατί φτάνεις πίσω στο όχημα σου και δεν έχεις περάσει από το ίδιο σημείο 2 φορές. Εγώ θα επιλέξω να ακολουθήσω anti-clockwise πορεία και νομίζω πως έκανα καλά. Οι κλίσεις είναι ήπιες στην αρχή και η ομίχλη μόνιμη. Προσεγγίζω το βουνό από την Ανατολική πλευρά του. Η θέα προς τα πίσω. Όμορφο παιχνίδι του ήλιου και της ομίχλης. Οι ορεινοί αυτοί όγκοι παρακάμπτονται από δεξιά. Οι χιονούρες δεν προκαλούν εντύπωση σε αυτά τα υψόμετρα. Να και κάποια αγριοκάτσικα! Πρώτη εικόνα του κυρίως όγκου της κορυφής. Προς τα πίσω, το πέρασμα που με έφερε εδώ. Το βουνό πρόκειται ουσιαστικά για ένα μεγάλο κομμάτι μάρμαρου. Εντυπωσιακό! Δείτε εδώ! Από εδώ και πάνω η κλίση σοβαρεύει μέχρι την κορυφή. Απέναντι μια άλλη κορυφή και ένα μονοπάτι που συνεχίζει προς τα αριστερά όπως κοιτάμε. Δεν ξέρω που καταλήγει αλλα γενικά η περιοχή έχει μεγάλο δίκτυο μονοπατιών. Το κομμάτι αυτό είναι σαθρό, αλλά σύντομα αντικαθιστάται από υψηλής κλίσης βράχο. Υπάρχουν και αλυσίδες για τον χειμώνα, χωρίς χιόνι δεν προσφέρουν κάτι. Δεν ξέρω Βουλγάρικα αλλά δεν θέλει και πολύ φαντασία για να καταλάβω τι είναι. Τελευταία μέτρα... Και κορυφή Vihren 2914μ! Ο καιρός μου έκανε τελικά την χάρη και άνοιξε, προσφέροντας άπλετη θέα! H λίμνη Big Vlahino σε πρώτο πλάνο στα 2302μ με 13μ βάθος. Το Bansko. Και η οροσειρά Pirin. Από εδώ κατηφορίζω προς την λίμνη σε μια βάναυση κλίση για τα γόνατα. Αυτό το κομμάτι είναι αρκετά απότομο και μακρύ και χαίρομαι που δεν το ανέβηκα. Μηνύματα από πέτρες στα αλπικά λιβάδια. Σύνηθες φαινόμενο στα Βαλκάνια. Εδώ εξομαλύνεται το μονοπάτι. Κοιτώντας πίσω αντικρύζω αυτό που έχουν να ανέβουν όσοι επέλεξαν να το κανουν clockwise. Ο καιρός είναι απολαυστικός πλέον και κάνει τα λιβάδια να φαίνονται ακόμα πιο πράσινα. Από εδώ το μονοπάτι γυρίζει προς τα Ανατολικά μέχρι το καταφύγιο. Να το! Η διασταύρωση. Ανεβαίνοντας, αν πας δεξιά, πας anti-clockwise. Ένα πέρασμα μέσα από τεράστιους βράχους που πρέπει να κατέληξαν εκεί μετά από μια μεγάλη κατολίσθηση. Φτάνοντας στο καταφύγιο, βλέπω αυτό που δεν είδα το πρωί λ'ογω της ομίχλης, δηλαδή το Vihren να δεσπόζει. Πραγματικά εντυπωσιακό. Για την επιστροφή προς Θεσσαλονίκη και για να μην ξανακάνω την ίδια διαδρομή, πήρα τον δρόμο Ανατολικά που περνάει από Mesta και Άνω Νευροκόπι και γυρίζει από εκεί στον Προμαχώνα. To sum up, πανέμορφη ορειβατική διαδρομή που προτείνεται ανεπιφύλακτα σε όλους και ειδικά στους Βόρειους που έχουμε εύκολη πρόσβαση. Try it!
  36. 1 point
    Πολλή νέκρα έπεσε ρε παιδιά στα ταξιδιωτικά. Πάμε να το αναθερμάνουμε λίγο. Έψαχνα βουνό που να βγαίνει με πεζοπορία 2ήμερο. Στα Βόρεια, λίγο πολύ γνωστά και περπατημένα. Στα Νότια όμως δεν έχω δει σχεδόν τίποτα. Η Γκιώνα είναι το 5ο ψηλότερο βουνό και σε συνδυασμό με την εύκολη προσβασιμότητα την έκαναν την καλύτερη επιλογή. Προφανώς και για να φτάσω μέχρι εκεί επέλεξα τον Μπράλο. Μετά την Παύλιανη συνεχίζεις μέχρι Καλοσκοπή και κάπου εκεί ξεκινάει χωματόδρομος που ανεβάζει ψηλότερα. Κάπου εδώ άφησα τον κουβά μιας και ξεκινάει το μονοπάτι. Το υψόμετρο εδώ είναι γύρω στα 1600μ. Το μονοπάτι λοιπόν ξεκινάει σε δασωμένο κομμάτι αλλά αρκετά γρήγορα βγαίνει σε υποαλπικά τοπία. Ξεπροβάλλει η επιβλητική Πυραμίδα. Χιονούρες παντού! 3 διαδοχικές έπρεπε να περάσω μέσα σε 10'. Συνεχίζοντας. Βγαίνω πλέον στα Αλπικά λιβάδια. Εδώ υπάρχει και τρεχούμενο νερό. Τι ψάχνεις όταν θέλεις να στήσεις σκηνή στο βουνό; Επίπεδο έδαφος με βλάστηση για να είναι μαλακό, κάλυψη από τον άερα, και θέα. Όλα αυτά τα προσφέρει η Βαθιά Λάκκα: Προφανώς και θα την έστηνα με τέτοιο τρόπο ώστε πριν πάω για ύπνο και όταν ξυπνήσω να βλέπω τον πανέμορφο αυτό όγκο. Τακτοποιήθηκα, άφησα και το σακίδιο και έβαλα μπρος για την ψηλότερη κορυφή της Γκιώνας, την Πυραμίδα, στα 2510μ. Την προσεγγίζεις μέσω μιας ημικυκλικής διαδρομής από τα αριστερά. Ανεβαίνοντας, η θέα στην Λάκκα. Άνετα σκιάρεις ακόμα εδώ πάνω. Ένα ακόμα αλπικό λιβάδι πριν πιάσουμε τα βράχια. Από εδώ και πάνω οι χιονούρες είναι πιο έντονες. Μια από αυτές βρίσκεται πάνω στο μονοπάτι, στο μοναδικό σημείο χωρίς βράχια. Αναγκαστικά θα πρέπει να πάρω τον δύσβατο δρόμο απο τα δεξιά. Ζόρικη κλίση. Βγαίνοντας στην ράχη, η κορυφή απέχει 3'. Κορυφή Πυραμίδα με θέα τον Μαλιακό! Και τον Κορινθιακό. Πιάτο η Νότια Πίνδος. Εδώ βρίσκεται και ένα μικρό μνήμα αλλά δεν μπόρεσα να βρω περισσότερες πληροφορίες. Επιστροφή στην σκηνή για αραχτική και φαγητό. Τι παράθυρο! (πατουσάκηδες τον νου σας) Φανταστικά χρώματα όταν έπεφτε ο ήλιος. Ανεφοδιασμός σε νερό με λιώσιμο χιονιού. Ο τόπος συνέχισε να μου χαρίζει φοβερά χρώματα ακόμα και την νύχτα. Ο καιρός το βράδυ ήταν ιδανικός με άπνοια και χωρίς υγρασία. Ό,τι πρέπει για ξεκούραση δηλαδή. Το επόμενο πρωί με γεμάτες μπαταρίες τα μάζεψα νωρίς και πήρα τον δρόμο της επιστροφής. Άξιζε τον κόπο μερικές φωτό ακόμα, αυτή την φορά με το φως του ηλίου στο ξημέρωμα. Βρείτε τον κουβά! Αυτά. Πάρτε τα βουνά τώρα που είναι Μάιος και είναι στα καλύτερα τους.
  37. 1 point
    Εδω εχει ενα ωραιο κι αναλυτικο σχεδιαγραμα το τι κανει το καθε ζιγκλερ κτλ σε ολες τις φασεις ανοιγματος του γκαζιου : Δεν ειναι μονο για τα Keihin , ισχυει για ολα τα καρμπυρατερ..! Και αυτο για τα 2χρονα: Τα λεει πολυ αναλυτικα πιστευω και οποιος "λερωνει τα χερια του" θα το καταλαβει ευκολα
  38. 1 point
    Με λιγα λογια εχεις ολοσωμη εξατμιση , τοτε ναι πρεπει σιγουρα να αλαξεις κυριο ζιγκλερ(το ζιγκλερ που παιζει ρολο απο τα 3/4 του γκαζιου και πανω) , σε καποιες περιπτωσεις με αλλαγη ολης της εξατμισης χρειαζεται και αλλαγη ζιγκλερ ρελαντι και βελονας εκτος του κυρ. ζιγκλερ αλλα αυτο θα πρεπει να το ψαξεις για να δεις τι θελει το δικο σου . Δες εδω το δευτερο πινακακι που ειναι για 2Τ - διχρονα για να δεις τι κανει τι και που . Main jet = κυριο ζιγκλερ pilot/idle/slow jet = ζιγκλερ ρελαντι Jet needle = βελονα Needle jet = βελονοθηκη
  39. 1 point
    Σωστός. Αλλωστε οι λέξεις, πουτάν@ και Ολυμπιακός είναι άρρηκτα συνδεδεμένες, λόγω τρούμπας....
  40. 1 point
    H 2η μεγαλύτερη ομάδα στο μπάσκετ είναι ο ΑΡΗΣ και ΟΧΙ ο ολυμπιακος
  41. 1 point
    Ήρθε η ώρα να δείξουμε ΞΑΝΑ και πάλι με μειονέκτημα έδρας ποια είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Από πέμπτη οι Ελληνικοί τελικοί basket με ιδιαίτερο ενδιαφέρον φέτος και αποδείξεις από τον Πράσινο Αυτοκράτορα
  42. 1 point
  43. 0 points
    Καλημέρα σε όλους είμαι διανομέας έπεσα σε μπλόκο χωρίς κράνος και μου αφαίρεσαν την άδεια οδήγησης και άδεια κυκλοφορίας για 2 μήνες αλλά μέσα στο διάστημα με ξανά έπιασαν σε αυτήν την περίπτωση τι γίνεται στην κλήση γράφει στερείται και γράφει 60 μέρες άλλοι λένε πως θα χάσω το δίπλωμα για πάντα?? Γνωρίζετε
  44. 0 points
    Πανά...πως την είπαμε την πουτάν...αααα εεεεεεεεεε ομάδα?
×
×
  • Create New...