omonk 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 31 Καλησπεριζω την παρέα. Σκέφτομαι να πάρω την μηχανή του τίτλου. Είμαι 25, έχω εμπειρία μόνο με σκουτερακι 125cc. Θα ήθελα να κάνω πιο ομαλή την μετάβαση στο μηχάνημα και να του βάλω έναν περιοριστη ισχύος. Γνωριζετε εάν αλλάζει την συμπεριφορά της μηχανής κάτι τέτοιο; Και γενικώς εάν είναι κοστοβορο, ποια η διαδικασία και λοιπά. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων:) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 Περιοριστές ισχύος δεν ξέρω καν αν υπάρχουν, έχεις βρεί κάτι; Μια χαρά είναι κι έτσι το ΜΤ, δεν κάνει μπαντιλίκια αν δεν το πιέσεις, δεν έχεις να φοβηθείς αν είσαι λίγο συγκρατημένος στην αρχή. Αυτό που θα ναι δύσκολο να συνηθίσεις σε σχέση με το σκουτεράκι είναι το βάρος και ο διαφορετικός τρόπος που κάνεις τα πάντα (παρκάρω-ξεπαρκάρω, φρένα κλπ κλπ), και σ αυτό κανένας περιοριστής δε βοηθάει. 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
A-nik-i 1.179 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το MT07 βγαίνει από την αντιπροσωπεία και σε έκδοση Α2 (με περιοριστή για 35kW). Υποθέτω λοιπόν ότι ίσως είναι κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα και εργοστασιακά. Για τη χρησιμότητά/αναγκαιότητά του όμως, μάλλον θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα. 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
omonk 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 πριν 11 ώρες, το μέλος costikos έγραψε: Αυτό που θα ναι δύσκολο να συνηθίσεις σε σχέση με το σκουτεράκι είναι το βάρος και ο διαφορετικός τρόπος που κάνεις τα πάντα (παρκάρω-ξεπαρκάρω, φρένα κλπ κλπ), και σ αυτό κανένας περιοριστής δε βοηθάει. Θεωρητικά για οποιδήποτε αλλαγή κατηγορίας ισχύει αυτό, όχι; Δηλάδή ακόμη και σε naked ίδιου κυβισμού να πήγαινα το ίδιο δεν θα ίσχυε; πριν 11 ώρες, το μέλος costikos έγραψε: Περιοριστές ισχύος δεν ξέρω καν αν υπάρχουν, έχεις βρεί κάτι; Η αλήθεια είναι πως όχι κάτι συγκεκριμένο. Έχω βρει αυτά https://gmotoshop.gr/perioristes-isxyos-motosykletas,4052/ τα οποία ομολογουμένως δεν γνωρίζω πως χρησιμοποιούνται, αν είναι συμβατά κλπ. πριν 20 λεπτά, το μέλος A-nik-i έγραψε: Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το MT07 βγαίνει από την αντιπροσωπεία και σε έκδοση Α2 (με περιοριστή για 35kW). Υποθέτω λοιπόν ότι ίσως είναι κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα και εργοστασιακά. Το γνωρίζω πως υπάρχει και η έκδοση Α2, απλώς όταν υπάρχουν πχ. 100 MT εκ των οποίων μόνο τα 5 είναι σε έκδοση Α2 αυτό μειώνει πολύ τις επιλογές μου. Αυτό όσον αφορά τα μετέχειρα. Τώρα, για ευνόητους λόγους θα ήθελα να αποφύγω την αγορά νέου. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
costikos 1.498 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 πριν 3 ώρες, το μέλος omonk έγραψε: Θεωρητικά για οποιδήποτε αλλαγή κατηγορίας ισχύει αυτό, όχι; Δηλάδή ακόμη και σε naked ίδιου κυβισμού να πήγαινα το ίδιο δεν θα ίσχυε; Αυτό ισχύει για οποιαδήποτε αλλαγή κατηγορία απο μη-μοτο σε μοτο. Δεν είναι naked το ΜΤ-07 όμως? Κι αν δεν είναι naked, τότε το Tracer τι είναι; Τελοσπάντων μην ασχολείσαι με τα κυβικά, δε βγάζεις εύκολα άκρη. Καλύτερα να σκέφτεσαι σε κιλά και ίππους. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
A-nik-i 1.179 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 πριν 3 ώρες, το μέλος omonk έγραψε: Το γνωρίζω πως υπάρχει και η έκδοση Α2, απλώς όταν υπάρχουν πχ. 100 MT εκ των οποίων μόνο τα 5 είναι σε έκδοση Α2 αυτό μειώνει πολύ τις επιλογές μου. Αυτό όσον αφορά τα μετέχειρα. Τώρα, για ευνόητους λόγους θα ήθελα να αποφύγω την αγορά νέου. Δεν με κατάλαβες, εννοώ να πάρεις ένα κανονικό και να πας σε μια Yamaha να στο περιορίσουν. Είναι κάτι (soft/firm)ware-based νομίζω. Για κάνε κανένα τηλεφωνάκι να δεις αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Άλλωστε και τα υπόλοιπα τα "ήδη περιορισμένα" αυτοί τα περιορίζουν, δεν έρχονται έτσι από το εργοστάσιο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
omonk 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 πριν 28 λεπτά, το μέλος A-nik-i έγραψε: Δεν με κατάλαβες, εννοώ να πάρεις ένα κανονικό και να πας σε μια Yamaha να στο περιορίσουν. Είναι κάτι (soft/firm)ware-based νομίζω. Για κάνε κανένα τηλεφωνάκι να δεις αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Άλλωστε και τα υπόλοιπα τα "ήδη περιορισμένα" αυτοί τα περιορίζουν, δεν έρχονται έτσι από το εργοστάσιο. Απλά σε διάφορα άλλα threads έχω διαβάσει ότι δεν πολύασχολούνται με τέτοια στις αντιπροσωπείες. Θα το ψάξω πάντως. Ευχαριστώ. πριν 57 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε: Αυτό ισχύει για οποιαδήποτε αλλαγή κατηγορία απο μη-μοτο σε μοτο. Δεν είναι naked το ΜΤ-07 όμως? Κι αν δεν είναι naked, τότε το Tracer τι είναι; Τελοσπάντων μην ασχολείσαι με τα κυβικά, δε βγάζεις εύκολα άκρη. Καλύτερα να σκέφτεσαι σε κιλά και ίππους. Με παρεξηγησες, δεν είπα ότι το mt δεν είναι naked. Αυτό που είπα είναι ότι ακόμα και σε αντίστοιχο μηχανή που θα ήταν naked ΑΛΛΑ ίδιου κυβισμού με το σκουτερακι, πάλι θα έκανα αλλαγή σε κατηγορία, από σκούτερ σε naked και θα έπρεπε να το συνηθίζω. Τελοσπαντων, η ουσία είναι ότι έχω ορισμένους ενδοιασμούς αλλά σίγουρα μου αρέσει πάρα πολύ το mt και εννοείται ότι θα κάτσω να το ψάξω. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
FlyingInADream 10.333 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 Για αυτο που ρωτάς πάντως, πόσο δύσκολη να είναι μια παντέντα, να μπει ένα β ιδάκι για στοπ στο ράουλο της ντίζας, ώστε να μην ανοίγει πλήρως τις πεταλούδες; Μια βίδα και λιγος κόπος, έτοιμη η μείωση ιπποδύναμης. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες