Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα σας, έχω ένα CBR 600 re Το 2005, Αντιμετωπίζω το εξής θέμα, όταν η μηχανή είναι ζέστη αρκετά και την σβήσω αν πάω να την βάλω ξανά Μπρος δεν γυρίζει μίζα, έχω αλλάξει μπαταρία, έχω ελέγξει μίζα και καρβουνάκια δεν έχουνε θέμα και αυτό Το κάνει μόνο όταν η μηχανή είναι ζεστη, Αν είναι κρύα η μίζα γυρίζει κανονικά, όταν είναι ζέστη δεν γυρίζει μίζα και σβήνει το κοντέρ σαν να έχω μείνει από μπαταρία. Γνωρίζει κάποιος κάτι Τι να κάνω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 6 λεπτά, το μέλος Δημητρηςngu έγραψε:

 Γνωρίζει κάποιος κάτι Τι να κάνω

Ναι, ένας μηχανικός σε συνεργείο μοτοσυκλετών. Πήγαινέ το.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και τι κάνανε οι τέσσερις; Τι μετρήσανε, τι διαπιστώσανε, τι σου αναφέρανε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειδαν μίζα, είδαν μπαταρια, καρβουνάκια και όλα ήταν οκ, ο ένας τώρα μου είπε να ρυθμίσει βαλβίδες να καθαρίσει μπουζί και τέτοια, αυτά όμως τα έκανα πριν από 8.000 χλμ. Και όλοι απλά κοιτούν να βγάλουν χρήματα γι αυτό και ρώτησα μήπως αντιμετώπισε κανείς άλλος το πρόβλημα που έχω. Επίσης καλώδια και κάποια που ήθελαν αλλαγή τα αλλάξαμε, σημερα πήγα και σε έναν μάστορα ακόμη και μου είπε είναι η μίζα αλλά την είδε προηγουμενοσ Μαστορας και είπε πως είναι οκ. Ο άλλος μου είπε να αλλάξω όλη την πλεξούδα 

Τροποποιήθηκε από τον Δημητρηςngu

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπαταρία, ανόρθωση, πηνία, ΚΑΝΕΙΣ δεν μέτρησε;

Ανθρωπέ μου, ΦΩΝΑΖΕΙ πρόβλημα στην παραγωγή του ηλεκτρικού ρεύματος. Οχι ότι δεν μπορεί να είναι κάτι ακόμα, αλλά όταν κάτι από την τριάδα χαλάσει, και αρχίζει να μην φορτίζει καλά το σύστημα, τότε κάνει τα συμπτώματα που περιγράφεις.

Θεωρώ ΑΠΙΘΑΝΟ, ότι πήγες σε επαγγελματίες μηχανικούς μοτό σε νόμιμα συνεργεία μοτό, και δεν εξέτασαν ΠΡΩΤΟ-ΠΡΩΤΟ αυτό το πράγμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η μπαταρία φορτίζει κανονικά,  πηνια και ανορθωτή δεν είδε κανείς μου είπαν πως είναι οκ γιατί δεν το κάνει όταν είναι κρύο. Πήγα σε επαγγελματίες όχι σε κάποιον φίλο αν αυτό εννοείς. 3 ανατολικά 1 κεντρο Θεσσαλονίκης το τελευταίο κατάστημα που πήγα είναι το moto THEOCHARIS στο κέντρο   

Τροποποιήθηκε από τον Δημητρηςngu

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν το κάνει όταν είναι κρύο, γιατί το σύστημα δεν έχει χαλάσει τελείως, υπολειτουργεί. Που σημαίνει ότι κρύο δουλεύει ακόμα, αλλά όταν ζεσταθεί σταματάει να δουλεύει, και αδειάζει η μπαταρία όσο κινείσαι. Για αυτό και δεν ξαναπαίρνει μετά, μέχρι να περάσει η ώρα, να κάνει κάποιες αντιδράσεις η μπαταρία και να βρει λίγο φορτίο για να ξαναπάρει.

Πρόσθεσε ένα βολτόμετρο στα όργανα, και βλέπε τι κάνει η τάση της μπαταρίας. Πρέπει να έχεις από 13.5 μέχρι 15 περίπου όσο δουλεύει ο κινητήρας, με ότι συνδυασμός καταναλώσεω, ακόμα δλδ και με φώτα αναμμένα, βεντιλατέρ αναμένο, ενώ πατάς κόρνα κ.ο.κ.

Αν δεις ότι μετά από λίγη ώρα, αρχίζει και βουτάει, πέφτει κάτω από 13 και πλησιάζει και το 11, ε μην ψάχνεις άλλο.

 

ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ από θέμα φόρτισης, τότε μπορεί να φταίει η ίδια η μίζα, να βραχυκυκλώνει από μια θερμοκρασία και πάνω, και μόλις μιζάρεις τραβάει βραχυκύκλωμα στην μπαταρία. Επίσης έχουν αναφερθεί και περιπτώσεις του καλωδίου από το ρελέ μίζας προς την μίζα, που είχαν οξείδωση και με την ζέστη χάναν αγωγιμώτητα, όπως επίσης και με το καλώδιο γείωσης το ίδιο, όπως επίσης και με το ίδιο το ρελέ.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οκ οκ ευχαριστώ το πάω αύριο σε μάστορα και του λέω τι να δει, γιατί βαρέθηκα να πληρώνω γαμησιατηκα σήμερα ο άλλος γιατί δεν τον άφησα να καθαρίσει μπουζί και να ρυθμίσει βαλβίδες μου πήρε 70 ευρώ για αλλαγή μπαταρίας . η μπαταρία φορτίζει κανονικά όση ώρα την είχαν σε ρελαντί και με ανεβασμένες στροφές, αυτό μου είχαν πει άρα βλέπω τα αλλά που ειπες. Ευχαριστώ και πάλι 

Τροποποιήθηκε από τον Δημητρηςngu

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 13 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ από θέμα φόρτισης, τότε μπορεί να φταίει η ίδια η μίζα, να βραχυκυκλώνει από μια θερμοκρασία και πάνω, και μόλις μιζάρεις τραβάει βραχυκύκλωμα στην μπαταρία. Επίσης έχουν αναφερθεί και περιπτώσεις του καλωδίου από το ρελέ μίζας προς την μίζα, που είχαν οξείδωση και με την ζέστη χάναν αγωγιμώτητα, όπως επίσης και με το καλώδιο γείωσης το ίδιο, όπως επίσης και με το ίδιο το ρελέ.

Πολύ σωστά..

Εάν έχεις αλλάξει μπαταρία, και έχεις ελέγξει την μίζα.
(άρα έχεις καθαρίσει τον ακροδέκτη του χοντρού καλωδίου της παροχής 12V,
έχεις αλλάξει καρβουνάκια και είσαι σίγουρος ότι
δέν βραχυκυκλώνει κάποιο τύλιγμά της όταν είναι ζεστή)
Τότε μπορεί από κακή επαφή του καλωδίου που πάει από τον αρνητικό πόλο
στην γείωση (στο σασσί).

Κάτω από την σέλα ,πρέπει να υπάρχει και η φύσσα της φωτογραφίας.
Ειναι μία φύσσα-γέφυρα ,όπου μαζεύονται πολλές γειώσεις μαζί,
τσέκαρε άν είναι λιωμένο κανένα καλώδιο εκεί .

https://ibb.co/F46cJQT

https://ibb.co/prBHJbS

Υπάρχει και άλλο ένα σημείο ,όπου η πλεξούδα παίρνει γείωση από το σασσί,
Είναι καλώδια με ακροδέκτη βιδωμένα πάνω,τσέκαρέ το και αυτό.

Άν έχεις πολύμετρο το να τσεκάρεις τα πηνία είναι εύκολο.
Το βάζεις μπροστά και το αφήνεις να ζεσταθεί..
Το σβήνεις και βγάζεις την φύσσα τών πηνίων,ή την φύσσα του ανορθωτή
άν είναι πιο εύκολο.
Θα μετρήσεις τα τρία κίτρινα καλώδια..
βάζεις τον έναν ακροδέκτη σε ένα τυχαίο κίτρινο καλώδιο.
Τον άλλον ακροδέκτη τον γειώνεις πάνω στο μοτέρ σε ένα καλό σημείο.
Μετράς τα ohm.
Ξεκινάς από τήν πιό χαμηλή κλίμακα του οργάνου,και σταδιακά πάς τον
επιλογέα σε πιό ψηλές κλίμακες μέχρι τα 20 MΩ.
Σε όλες τις κλίμακες πρέπει να έχεις μηδέν ένδειξη.
Συνεχίζεις με τα υπόλοιπα δύο κίτρινα καλώδια.
Αν πάρεις ένδειξη ακόμα και μερικά MΩ κάτι δεν πάει καλά με τα πηνία.
Στήν συνέχεια,μετράς τα κίτρινα μεταξύ τους ανά δύο.
πρέπει να έχεις πολύ χαμηλή ένδειξη ,μερικά ohm, και πρέπει όλες οι
μετρήσεις να είναι ίδιες.

Τροποποιήθηκε από τον arne

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ παρά πολύ παιδιά, βλέπω τι είναι τις επόμενες μέρες και ενημερώνω καλη χρόνια και παλι ευχαριστώ για ολα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 29/12/2022 at 8:28 ΜΜ, το μέλος Δημητρηςngu έγραψε:

Καλησπέρα σας, έχω ένα CBR 600 re Το 2005, Αντιμετωπίζω το εξής θέμα, όταν η μηχανή είναι ζέστη αρκετά και την σβήσω αν πάω να την βάλω ξανά Μπρος δεν γυρίζει μίζα, έχω αλλάξει μπαταρία, έχω ελέγξει μίζα και καρβουνάκια δεν έχουνε θέμα και αυτό Το κάνει μόνο όταν η μηχανή είναι ζεστη, Αν είναι κρύα η μίζα γυρίζει κανονικά, όταν είναι ζέστη δεν γυρίζει μίζα και σβήνει το κοντέρ σαν να έχω μείνει από μπαταρία. Γνωρίζει κάποιος κάτι Τι να κάνω

 

Την 29/12/2022 at 8:28 ΜΜ, το μέλος Δημητρηςngu έγραψε:

Καλησπέρα σας, έχω ένα CBR 600 re Το 2005, Αντιμετωπίζω το εξής θέμα, όταν η μηχανή είναι ζέστη αρκετά και την σβήσω αν πάω να την βάλω ξανά Μπρος δεν γυρίζει μίζα, έχω αλλάξει μπαταρία, έχω ελέγξει μίζα και καρβουνάκια δεν έχουνε θέμα και αυτό Το κάνει μόνο όταν η μηχανή είναι ζεστη, Αν είναι κρύα η μίζα γυρίζει κανονικά, όταν είναι ζέστη δεν γυρίζει μίζα και σβήνει το κοντέρ σαν να έχω μείνει από μπαταρία. Γνωρίζει κάποιος κάτι Τι να κάνω

Αδερφέ αν έβγαλες άκρη πες μου σε παρακαλώ τι έκανες γτ έχω ακριβώς τα ίδια συμπτώματα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 19/7/2023 at 8:24 ΠΜ, το μέλος Δημήτρης77 έγραψε:

 

Αδερφέ αν έβγαλες άκρη πες μου σε παρακαλώ τι έκανες γτ έχω ακριβώς τα ίδια συμπτώματα 

Αν έκανες τα παραπάνω σαν έλεγχο θα σου έλεγα να δεις το ρελλε της μίζας. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...