Jump to content

Δημήτρης77

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    12
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

4 Neutral

Σχετικά με το μέλος Δημήτρης77

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    Cbr 600rr
  • myBike: Κυβισμός
    600
  1. Καλησπέρα παιδιά. Τελικά το πρόβλημα μ ήταν από τν μίζα... Τν άλλαξα όπως σας είχα πει ότι θα κάνω κ όλα μέχρι στιγμής κυλάνε τέλεια! Στο μηχανάκι είδα τρελή διαφορά στο άκουσμα τς μίζας... Πλέον γυρνάει απίστευτα γρήγορα η μίζα π πριν δεν γινόταν αυτό! Έπαθα πλάκα ακόμα κ όταν είναι ζεστό το μηχανάκι τν γυρνάει τν μίζα πολύ εύκολα! Μακάρι να μ λυθεί το χρόνιο πρόβλημα π είχα! Σας ευχαριστώ όλους για τν χρόνο σας!
  2. Παιδιά γράψτε λάθος.. Σαν αρχάριος π είμαι κ εγώ κάτι έκανα λάθος στο πολυμετρο! Τώρα π μέτρησα μαζί με τν μάστορα μου 12.8 περίπου ρελαντί κ όταν ανέβαζα στροφές στο κινητήρα πήγαινε το πολύ μέχρι 14.4 - 14.5 εκεί... Με ζεστό μηχανάκι
  3. Και η μπαταρία είναι 4-5 μηνών γνήσια τς χοντα Τώρα το μόνο π έμεινε να κάνω είναι να αλλάξω ολόκληρη τν μίζα...όπως μ είπε ο μάστορας μπορεί να βραχυκυκλωνη η μίζα όταν ζεσταίνεται... τώρα αλήθεια ψέματα... Σηκώνω τα χέρια ψηλά! Βρήκα σήμερα μια μίζα αύριο μεθαύριο θα τν βάλω
  4. Τν έχουμε δει τν πλεξούδα κ είχαμε κάνει κ μία γραμμή μόνη τς από όσο θυμάμαι! Τν φορτιστή όταν τν βάζω δείχνει ότι είναι σχεδόν άδεια... Αλλά σε 5 λεπτά μου δείχνει ο έχει φορτίσει! Όταν είναι κρύο το μηχανάκι παίρνει με μισή μίζα μπρος ούτε να λυγίσει ούτε τπτ
  5. Ναι πάνω στη μπαταρία... Εκεί π συνδέονται οι πόλοι..
  6. Καλημέρα φίλε. Εχθές πήγα αγόρασα πολυμετρο... Μετά από μια καλή βόλτα μέτρησα με αναμμένη μηχανή στο ρελαντί 14.2 κ αν ανέβαζα στροφές πήγαινε 14.8 - 15 Όταν έσβησα τν μηχανή μέτρησα 12.8 Τώρα το πρωί που μέτρησα σβηστό είχε 12.5 κ όταν έβαλα μπρος στο ρελαντί 14.3 εκεί έπαιζε.. Σήμερα το βράδυ θα τν βάλω στο φορτιστή τν μπαταρία
  7. Ναι τα ανταλλακτικά τα παλιά τα έχω όλα.
  8. Αρχικά σ ευχαριστώ πολύ για τν χρόνο σου. Ναι έχεις δίκιο δεν τα είπα με λεπτομέρειες για να μην κουράσω πολύ με το κείμενο! Αρχικά όταν πρώτο εμφανίστηκε το θέμα το πήγα στον μάστορα μου μέτρησε τι μέτρησε εκεί με ένα πολυμετρο δεν πολύ κατάλαβα εγώ γτ δεν είμαι κ ηλεκτρολόγος μου λέει θέλεις καινούργια μπαταρία... Αγοράζω καινούργια μπαταρία τν βάζω πάνω όλα καλά. Μετά από κάποιους μήνες πάλι το ίδιο.... Ξανά πάω στν μάστορα μ μετράει πάλι... Μ λέει ανορθωτή αλλά επειδή μ λέει είναι χαλασμένος ο ανορθωτής σ χαλάει κ η μπαταρία τα στοιχεία... Λέω Εντάξει θα τα αλλάξουμε κ τα δύο... Μπαίνει ψάχνει ο μάστορας κ μ λέει βρήκα ανορθωτή με 80 ευρώ ιμιτασιόν κ μετά ο γνήσιο π έχει γύρω στα 180-200 ευρώ τέλος πάντων παίρνω τν 80 ευρώ κ μία καινούργια μπαταρία όλα καλά δούλευε μια χαρά! Μετά από κάτι μήνες πάλι τα ίδια.... Πάω σε ηλεκτρολόγο του λέω όλο το ιστορικό... το βλέπει μετράει μου λέει άκου τ θα κάνουμε.... Αυτες οι μηχανές έχουν θέματα στα ρεύματα ανορθωτή πηνία κλπ. Θα βάλουμε μια καινούργια μπαταρία κ έναν ανορθωτή τς χοντα γνήσιο κ επειδή τν έχει μπροστά δίπλα στην εξάτμιση κ ζεσταίνεται... Θα τν βάλουμε πίσω σε ένα μέρος που πάλι θα ψύχεται με τν αέρα αλλά δεν θα είναι στην εξάτμιση δίπλα μ λέει σε αυτες τς μηχανές έτσι κάνω εγώ κ δεν έχουν πρόβλημα έχω κάνει πολλές! Λέω εντάξει! Πάω παίρνω ανορθωτή 180 ευρώ τν γνήσιο κ μία μπαταρία. Το κάνει όπως λέει κ όλα κομπλέ! Μετά από κάποιους μήνες ξανά μανα τς ίδια... Πάω πάλι εκεί μετράει μ λέει πηνία.... Πάω παίρνω πηνία 280 ευρώ γνήσια τα βάζω πάνω κάνω μια βόλτα τα ίδια! Αρχίζω ψάχνω σε διάφορα φόρουμ στο ίντερνετ κ βρίσκω έναν π έλεγε ότι είχε το ίδιο πρόβλημα με μένα κ άλλαξε ένα καλώδιο μέρα τα πηνία... Πήγα το άλλαξα κ αυτό πάλι τπτ! Πήγα σε άλλο ηλεκτρολόγο... Του λέω όλο το ιστορικό κ μ λέει βάλε πάνω τν μπαταρία τς χοντα τν δικιά του... Πάω κ εγώ δίνω αλλά 160 κ παίρνω τν γνήσια μπαταρία δούλεψε πάλι κάποιους μήνες κ τώρα πάλι τα ίδια! Να συμπληρώσω ότι ενδιάμεσα κάποια στιγμή έκανα σέρβις τν μίζα... Άλλαξα καρβουνακια... Τα οποία μετά από 4 μήνες περίπου κ αφού πάλι άρχισε να μ κάνει νούμερα ξανά άνοιξα τν μίζα στον μάστορα κ μ λέει ότι είχαν γίνει αλοιφή όλα εκεί μέσα κ έβαλε καινούργια καρβουνακια κ έκανε καθαρισμό... Πέρασε πάλι κάποιους μήνες κ τώρα πάλι έχω το ίδιο πρόβλημα!
  9. Πηνία έβαλα καινούργια γνήσια τς χοντα Τώρα μόλις πήρα πολυμετρο όπως είπαν κ τα παιδιά κ θα το τσεκάρω μόνος μ
  10. Μα σε τρεις ηλεκτρολόγους πήγα δεν κάνω κάτι μόνος μου! Και να μετρήσω τι? Στη πράξη το βλέπω τι γίνεται...
  11. Τώρα σκέφτομαι να αλλάξω ολόκληρη μίζα μήπως μπας κ είναι από αυτό... Γτ όταν αλλάζω καρβουνακια με τν ίδια μπαταρία δουλεύει ρολόι
  12. Δημήτρης77

    Πρόβλημα ηλεκτρικό cbr600rr

    Παιδιά τα φώτα σας... Έχω ένα πρόβλημα εδώ κ 3 χρόνια μπορεί κ παραπάνω... Cbr 600rr 2004 όταν κάνω μια βόλτα σχετικά κοντά άμα σβήσω τν μηχανή παίρνει σχετικά εύκολα μπρος.. άμα κάνω πάνω από 15-20 χιλιόμετρα κ έχει ζεσταθεί η μηχανή καλά άμα τν σβήσω δεν παίρνει εύκολα μπρος μπορεί και να μην πάρει καθόλου κ όταν τν αφήσω να κρυώσει παίρνει κανονικά! Το πρόβλημα είναι ότι δυσκολεύεται να γυρίσει τν μίζα σαν να μένει από μπαταρία....κ σβήνουν όλα καντράν κλπ! Σε 3 χρόνια έχω αλλάξει πάνω απο 10 μπαταρίες για κάνα 3-4 μήνες όλα καλά μετά πάλι τα ίδια τελευταία έβαλα τς χοντα γνήσια τν χρυσό πλήρωσα μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια! Να ενημερώσω έχω αλλάξει 2 φορές ανορθωτή μια φορά πηνία ένα καλώδιο με φυσα μετά τα πηνία π βγαίνει (δεν θυμάμαι πως λέγεται) μ το είπε ένας ηλεκτρολόγος ότι μπορεί να είναι εκείνο... Άλλαξα καρβουνακια μίζας καθάρισμα κλπ κ μετά από λίγο καιρό πάλι τα ίδια! Έχω αγανάκτηση! Να διευκρινίσω τα ανταλλακτικά πάντα όλα γνήσια τς χοντα! Σορρυ για το κείμενο αλλά έχω αγανάκτηση!
×
×
  • Create New...