Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα στο team είμαι καινούργιος εδώ αλλά όχι στις μηχανές... Από 12 ετών παράνομος τότε μέχρι 27 τώρα νόμιμος. Ένας γνωστός-φιλος μου πριν από μερικα όταν δούλευα σε ένα εργοστάσιο μου έδωσε το παρά πάνω μηχανακι για να του βρω ένα πρόβλημα που είχε στα ηλεκτρικά και εν τέλει να το κρατήσω. Μόλις το είδα από κοντά μου κίνησε κατευθείαν το ενδιαφέρον και είπα ότι θα το μετατρέψω σε cafe race, οπότε πρώτο λάθος πρώτου να βρω την βλάβη ξεκίνησα να το αλλάζω και όσο το άλλαζα τοσο φούντωνα μέσα μου για να το βάλω μπροστά να δω πως πάει, οπότε όπως καταλαβαίνουμε όλοι δεν έκανα καλή δουλειά στο εξωτερικό. Μετά από μερικούς μήνες γνώρισα και την γυναίκα μου και όντας μονοσελο free rider και έτσι ήρθε η ώρα για μετατροπή σε δυσελο. Τώρα ειπα ότι αφου το φτιαχνω γιατί δεν κάνω και ένα γενικό ξανά rebuild σωστό σιγά σιγά και όσο πάρει και έτσι ξεκινάνε και τα επεισόδια που έχω στο κανάλι μου στο youtube που το ξεκίνησα για αυτό το project. Θα συνεχίσω να γράφω εδώ μέσα ότι αλλαγές και στάδια κάνω στην μηχανή αλλά όποιος θέλει να μπει και να με δει αυτό είναι το link από το κανάλι μου 

Όποιος ξεκίνησε και με παρακολουθεί ας κάνει μια εγγραφή για να του έρχονται ειδοποιήσεις με το κάθε νέο βίντεο!!!@

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

RFVC σημαίνει Radial Four Valve Chamber, δλδ Ακτινικός ΤετραΒάλβιδος Θάλαμος. Ακτινικό λέγεται ένα σύνολο πραγμάτων, όταν αυτά τα πράγματα συγκλίνουν προς ένα κοινό κέντρο, π.χ. οι ακτίνες ενός κύκλου συγκλίνουν προς το κέντρο του κύκλου. Στην περίπτωση εδώ, οι βαλβίδες, αν προεκτείνεις νοητά τον άξονα της κάθε μίας, κάποια στιγμή συναντώνται οι τέσσερις σε ένα κοινό σημείο.

Στα συμβατικά συστήματα, οι βαλβίδες είναι παράλληλες, και όσο και αν προεκτείνεις τους άξονές τους (σε ευκλείδιο Σύμπαν έστω) δεν συναντώνται ποτέ.

Το αν το σύστημα αυτό έχει πλεονέκτημα, δεν έχουμε καταλήξει ακόμα, έχει καταργηθεί πάντως από την Honda και χρησιμοποιείται μόνο σε παλιότερες MV Agusta. Έχει πάντως με βεβαιότητα το μειονέκτημα της πολυπλοκότητας, καθότι ο λοβός του εκκεντροφόρου πρέπει να σπρώχνει την βαλβίδα υπό κλίση, άρα ανομοιομορφία στις δυνάμεις και φθορές.

 

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης στους εκκεντροφόρους είναι ιδιαίτερο. ΔΕΝ είναι γραναζωτό, αλλά δεν είναι και καδενάτο, είναι υβριδική κατάσταση, όπου η καδένα μεταφέρει την κίνηση μέχρι ένα ενδιάμεσο γρανάζι, και αυτό μετά δίνει κίνηση στους εκκεντροφόρους. Το σύστημα χρησιμοποιούν και άλλοι κατασκευαστές ΜΕΤΑ την Honda, όπως η Suzuki στα TL1000S&R για παράδειγμα.

 

Καλό θα ήταν, όταν φτιάχνεις ένα βίντεο, να έχεις κάνει μια έρευνα, τι ισχύει και πως θα το πεις, και όχι ούτε να το ξέρεις καλά, ούτε να μπορείς να το εκφράσεις. Κάνε έρευνα, βρες τι και πως, κατάλαβε, σκέψου το με δικά σου λόγια που να μην αλλοιώνουν όμως την αλήθεια, και ΜΕΤΑ κάνε βίντεο.

 

Το CBX250RS είναι ένα απωθημένο μου, λόγω του σφυριχτού γραναζωτού του ήχου. Δεν βρήκα όπως ποτέ κάποιο που να άξιζε να το πάρω. Εϊναι πολύ κρίμα, ένα τέτοιο , όχι ιδιαίτερα σημαντικό αλλά έστω κάπως ιδιαίτερο κομμάτι μοτοσυκλετιστικής ιστορίας, να το ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ και να το μετατρέψεις σε ΣΚΟΥΠΙΔΙ cafe racer. Φτιάχτο όπως ήταν, σωστό και κράτα το έτσι, ή δώστο και πάρε κανά CB400N να κάνεις αυτά που θέλεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μονόκλωνα και ηλεκτρολογικές κλέμες. Φίλε το τερμάτισες (οχι με την καλή έννοια). Κρίμα.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο λογος που φτιαξανε το RFVC ηταν για να χωραει μεγαλυτερες βαλβιδες ο θαλαμος καυσης ο οποιος ειναι αρκετα επιπεδος, επισης μπορεις να πετυχεις και μεγαλυτερο βυθισμα , στο RFVC με 1 επικαφαλης εκκεντροφορο που φορανε τα περισσοτερα ΧR υπαρχει το κλασσικο κοκορακι το οποιο μεταφερει την κινηση απο το εκκεντρο σε ενα ενδιαμεσο κοκορακι και εκεινο στη βαλβιδα, δεν το λες πολυπλοκο, σιγουρα ομως εχει φθορα σε περισσοτερα σημεια, τα XR γενικα απαιτουν τακτικο ελεγχο στα διακενα βαλβιδων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 19/7/2021 at 4:40 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

RFVC σημαίνει Radial Four Valve Chamber, δλδ Ακτινικός ΤετραΒάλβιδος Θάλαμος. Ακτινικό λέγεται ένα σύνολο πραγμάτων, όταν αυτά τα πράγματα συγκλίνουν προς ένα κοινό κέντρο, π.χ. οι ακτίνες ενός κύκλου συγκλίνουν προς το κέντρο του κύκλου. Στην περίπτωση εδώ, οι βαλβίδες, αν προεκτείνεις νοητά τον άξονα της κάθε μίας, κάποια στιγμή συναντώνται οι τέσσερις σε ένα κοινό σημείο.

Στα συμβατικά συστήματα, οι βαλβίδες είναι παράλληλες, και όσο και αν προεκτείνεις τους άξονές τους (σε ευκλείδιο Σύμπαν έστω) δεν συναντώνται ποτέ.

Το αν το σύστημα αυτό έχει πλεονέκτημα, δεν έχουμε καταλήξει ακόμα, έχει καταργηθεί πάντως από την Honda και χρησιμοποιείται μόνο σε παλιότερες MV Agusta. Έχει πάντως με βεβαιότητα το μειονέκτημα της πολυπλοκότητας, καθότι ο λοβός του εκκεντροφόρου πρέπει να σπρώχνει την βαλβίδα υπό κλίση, άρα ανομοιομορφία στις δυνάμεις και φθορές.

 

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης στους εκκεντροφόρους είναι ιδιαίτερο. ΔΕΝ είναι γραναζωτό, αλλά δεν είναι και καδενάτο, είναι υβριδική κατάσταση, όπου η καδένα μεταφέρει την κίνηση μέχρι ένα ενδιάμεσο γρανάζι, και αυτό μετά δίνει κίνηση στους εκκεντροφόρους. Το σύστημα χρησιμοποιούν και άλλοι κατασκευαστές ΜΕΤΑ την Honda, όπως η Suzuki στα TL1000S&R για παράδειγμα.

 

Καλό θα ήταν, όταν φτιάχνεις ένα βίντεο, να έχεις κάνει μια έρευνα, τι ισχύει και πως θα το πεις, και όχι ούτε να το ξέρεις καλά, ούτε να μπορείς να το εκφράσεις. Κάνε έρευνα, βρες τι και πως, κατάλαβε, σκέψου το με δικά σου λόγια που να μην αλλοιώνουν όμως την αλήθεια, και ΜΕΤΑ κάνε βίντεο.

 

Το CBX250RS είναι ένα απωθημένο μου, λόγω του σφυριχτού γραναζωτού του ήχου. Δεν βρήκα όπως ποτέ κάποιο που να άξιζε να το πάρω. Εϊναι πολύ κρίμα, ένα τέτοιο , όχι ιδιαίτερα σημαντικό αλλά έστω κάπως ιδιαίτερο κομμάτι μοτοσυκλετιστικής ιστορίας, να το ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ και να το μετατρέψεις σε ΣΚΟΥΠΙΔΙ cafe racer. Φτιάχτο όπως ήταν, σωστό και κράτα το έτσι, ή δώστο και πάρε κανά CB400N να κάνεις αυτά που θέλεις.

Καλησπέρα καταρχήν δεν το παίζω ειδήμων, δεν είμαι ειδικός στις παλιές μοτοσυκλέτες ούτε εννοείται και στις καινούργιες, εγώ κάνω ένα βιντεάκι επειδή το γουστάρω και θέλω να το δείξω, θα μου πεις από την άλλη δεν λες αλήθειες και δεν είσαι σωστά μελετημένος θα σου πω ότι ναι δεν το κατάλαβα σωστά, αλλά εγώ δεν το έκρυψα, για αυτό δεν αναφερθηκα στον εαυτό μου σαν μάστορας που τα γ...... όλα και δεν ξέρω κι εγώ τι. Σεβαστή η άποψη σου για τα cafe race αλλά εγώ δεν τα θεωρώ σκουπίδια είναι γούστο, όπως εμένα μπορεί να μην μου αρέσουν πχ τα sport touring αλλά δεν τα αποκαλώ σκουπίδια. Οπότε καλό θα ήταν αν κάτι μας νευριάζει και να μην το θέλουμε να μιλάμε καλύτερα γιατί είναι γούστο κάποιου άλλου. Πάντως σε ευχαριστώ για την ανάλυση του κινητήρα πλέον το κατάλαβα κι εγώ καλύτερα...

Την 19/7/2021 at 6:29 ΜΜ, το μέλος costikos έγραψε:

Μονόκλωνα και ηλεκτρολογικές κλέμες. Φίλε το τερμάτισες (οχι με την καλή έννοια). Κρίμα.....

Το ξέρω μεγάλη μ..... τώρα όμως θέλω να το κάνω σωστά και όχι με ότι βρίσκω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για να πετυχεις μια τετοια μετατροπη, θα πρεπει αρχικα να κατανοησεις για ποιο λογο κανανε τις μεταρροπες αυτες τον καιρο εκεινο, εν συντομια, ηταν μηχανακια με τα οποια συμμετειχαν σε μια ιδιοτυπη χρονομετρημενη κοντρα, πως μπορεις να κερδισεις χρονο κανοντας μια συγκεκριμενη αποσταση? 1) αυξηση ιποδυναμης 2) μειωση βαρους. Ποιος τροπος ειναι πιο φθηνος?

Ετσι φτασαμε στα cafe racer, αφαιρουσαν οτι ηταν περιττο προκειμενου να πετυχουν τη μεγιστη μειωση βαρους. 

Τοτε ομως δεν τους ενοιαζε να ειναι καλαισθητο το αποτελεσμα, σημερα ομως που το καθιερωσαν ως στυλ μηχανης μας νοιαζει, σαν μετατροπη δεν ειναι φθηνη, αν πας να το κανεις με φθηνα ανταλλακτικα τοτε θα εχεις και ενα φθηνο αποτελεσμα, αντι να το βλεπουν και να το θαυμαζουν, θα το βλεπουν και θα ανακατευονται, προσωπικα ελαχιστα απο οσα εχω δει ηταν πραγματικα ωραια.

Δωσε προσοχη στο τι θα παντρεψεις πανω στο μηχανακι σου για να μη βγει οπως τα περισσοτερα, μη βιαστεις, κανε ποιοτικη εργασια σε ολα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επίσης αυτά που βλέπεις στο https://www.bikeexif.com/

εκτός απο γούστο, έχουν και κόστος 10.000+ (για τις μετατροπές μόνο).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος costikos έγραψε:

Επίσης αυτά που βλέπεις στο https://www.bikeexif.com/

εκτός απο γούστο, έχουν και κόστος 10.000+ (για τις μετατροπές μόνο).

Δεν τα λες και ολα πετυχημενα σε ομορφιά, ποιοτικα ειναι σιγουρα, αυτα που μου αρεσαν σαν μετατροπες ειναι τα σχετικα παλια μηχανακια, που ουτως ή αλλως το παλισιο τους Caferacerιαζει απο τη μανα του, τα CB ας πουμε ή το ΚΖ της Kawasaki

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...