Jump to content
Sign in to follow this  
efkola

Honda NT1100 2022

Recommended Posts

Νέα μοντέλα Honda αναμένονται τα οποία θα φορούν τον κινητήρα του cb1000r...το πρώτο είναι το cbr1000r  και το δεύτερο είναι το cb1000x το οποίο θυμίζει το concept CB4X και θα ανταγωνίζεται τα ψηλά χιλιάρια street/sp.touring μοντέλα της αγοράς.
Αναμενόμενη ιπποδύναμη κοντά στους 145 ίππους.

Πηγή

Ανεβάζω και μια φωτό από το καθένα αλλά δεν είναι επίσημες.

Honda-CBR1000R.webp

Honda-CB1000X-01.webp

Τροποποιήθηκε από τον ksino1100
Διόρθωση τίτλου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Honda NT 1100 .
Με τον κινητήρα του Africa.. αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του έτους και να αποτελέσει μοντέλο του 2022.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ως διάδοχος του VFR800X θα φοράει το δικύλινδρο κινητήρα τoυ CRF1100 L.
Σε δύο εκδόσεις, μία απλή (238 κιλά) και μία με DCT(248 κιλά).


101hp/7.500rpm,  10,7kgm/6.250rpm.

Πηγή

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν μπορεί κάποιος ας αλλάξει τον τίτλο σε Honda NT1100 2022.

Το NT1100 φέρει το πλαίσιο και τον κινητήρα της CRF1100L Africa Twin.

I2 1084cc, 101 hp / 7.500 rpm και 10,6 κιλά ροπής / 6.250 rpm

Δύο δίσκοι 310 mm μπροστά με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, ενώ οι 17άρηδες τροχούς φορούν ελαστικά 120/70 και 180/55.

USD 43 mm της Showa και μονό πίσω αμορτισέρ με υδραυλικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση με 150 mm διαδρομής εμπρός-πίσω.

Ύψος σέλας 820mm, ψηλή ζελατίνα η οποία ρυθμίζεται σε 5 θέσεις , έγχρωμη TFT οθόνη, 20λιτρο ρεζερβουάρ με αυτονομία 400 χιλιομέτρων σε ιδανικές συνθήκες, σύμφωνα με τη Honda.

Full LED φώτα, φλας με αυτόματη ακύρωση και σύστημα Emergency Stop Signals(σε φρενάρισμα πανικού αναβοσβήνουν αυτόματα τα πίσω φλας).

Βαλίτσες βαμμένες στο χρώμα της μοτοσυκλέτας , θερμαινόμενα γκριπ, κεντρικό σταντ, cruise control και θύρες USB & ACC ανήκουν στον standard εξοπλισμό.

 

Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε έκδοση με manual κιβώτιο 6 σχέσεων και σε έκδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, ενώ στα ηλεκτρονικά βοηθήματα της ΝΤ1100 ξεχωρίζουν τα 3 Riding Modes (URBAN, RAIN και TOUR), τα 2 customisable USER modes, το Traction Control τριών διαβαθμίσεων, και το Wheelie Control επίσης τριών διαβαθμίσεων.

Βάρος: 238 κιλά  (manual) - 248 κιλά  (DCT) 

Σε 3 χρώματα: γκρι, λευκό και μαύρο, (Matte Iridium Grey Metallic, Pearl Glare White και Graphite Black).

 

Πηγή

 

348146_2022_HONDA_NT1100.jpg

348156_2022_HONDA_NT1100.jpg

348079_2022_HONDA_NT1100.jpg

348149_2022_HONDA_NT1100.jpg

348223_2022_HONDA_NT1100.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντα μου άρεααν οι τουριστικές μότο, αλλά θα ήθελα απο 4 κυλίνδρους και πάνω.

Όταν κυκλοφορούσαν τα παλιά goldwing έβγαιναν σαν οικονομικότερες εναλλακτικές για τουστικές μοτοσυκλέτες, το Paneuropean στα 1300cc, το σπανιότερο Pacific Coast 800 και τα Deauville στα 650cc & 700cc με τα μοτέρ των Transalp.


Αυτό μάλλον είναι κάτι ανάλογο καθώς οι τιμές των σημερινών GL1800 ξεκινάνε από 40.000€+

Το δε όνομα NT παραπέμπει στο Deauville NT700V αλλά μοιάζουν και στο look όπως φαίνεται στο παρακάτω βίντεο.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...