Jump to content
Joji

Wolf 250 vs BN 251

Recommended Posts

Καλησπέρα, είμαι νέος οδηγός στην κατηγορία Α2 και σκέφτομαι να αγοράσω τη πρώτη μου μηχανή, σαν λάτρης του στυλ naked κατέληξα οτι για τα λεφτά μου και τις ανάγκες μου το Wolf 250 ή το BN 251 θα ήταν ότι πρέπει. Βρήκα αναφορές στο φόρουμ και για τα δύο που επιβεβαίωναν το χαμηλό κόστος συντήρησης και κατανάλωσης. Απο εμφάνιση μου αρέσουν και τα δύο το ίδιο. Το  wolf 250 το βρήκα σε αρκετές αγγελίες στη Θεσσαλονίκη (γύρω στις 4-5) όπου μπορώ να τα δω απο κοντά και να τα κάνω έλεγχο  σε τιμή 2000-2200 συζητησιμη ενώ το BN σε 2600-2800 αλλά πήρα προσφορά απο έμπορο στα 3000 καινούργιο με 4 χρόνια εγγύηση. Τα λεφτά μου είναι στα 2500 αλλά μπορώ να πάρω ένα δάνειο απο τη καλύτερη τράπεζα  (AKA γονείς) και να πάω στη  ΒΝ 251, εξοπλισμός υπάρχει.  Θα ήθελα να ρωτήσω σαν πιο έμπειροι τι έχετε ακούσει για τα δυο μοντέλα και ποιά είναι η γνώμη σας να πάω σε μεταχειρισμένο wolf και να έχω το back up για συντήρηση και προβλήματα που θα βγούν ή να πάω σε καινούργιο BN 251 που έχω εγγύση 4 χρόνια αλλά έχω τα κόστοι στα επίσημα συνεργεία για service.
Σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη γνώμη για αυτά τα δύο μηχανάκια, πέρα από το ότι έχω ακούσει ότι το Wolf το έχουν αρκετοί οπότε αν έχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με το Benelli ίσως να είναι πιο φθηνά ανταλλακτικά.

 

Θα πω σαν συμβουλή είναι τα εξής, καταλαβαίνω την κ@$λα του καινούργιου αλλά:

1. Όλα τα μηχανάκια πέφτουν αργά η γρήγορα, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για νέο οδηγό. Μία φορά ξεχνάς να βάλεις ταχύτητα σε δρόμο με κλίση και μπουμ πάρτην κάτω. Η ξενέρα που θα φας την πρώτη αν η μηχανή ήταν καινούργια δεν λέγεται. Και με το μεταχειρισμένο θα στραβώσεις αλλά αν έχει και 2-3 σημαδάκια από καμία στατική πτώση πριν από εσένα θα τσούξει λιγότερο.

2. Το πιο πιθανό είναι πως θα θελήσεις να αλλάξεις γρήγορα μηχανάκι οπότε μην τα δώσεις όλα για το πρώτο σου γιατί τα γούστα αλλάζουν, και μάλιστα γρήγορα όταν δεν έχεις ακόμα πολύ εμπειρία σε κάτι.

3. Η καλύτερη επένδυση για τα επιπλέον χρήματα είναι 1-2 riding school. Αυτό θα σου κάνει μεγαλύτερη διαφορά και στην ασφάλεια αλλά κυρίως στην αυτοπεποίθηση και την απόλαυση του δίκυκλου σου από οτιδήποτε άλλο (βρε δεν πα να είχες τα λεφτά για 800RR Dragster, θα το διασκέδαζες λιγότερο από ότι με ένα 250ρι και με τα riding schools).

 

Αυτά από εμένα, καλό ψάξιμο & αγορές!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα και καλώς όρισες στην παρέα καθώς και στις μοτοσυκλέτες ! 

Καταρχάς θα σου πρότεινα να πας σε καινούργιο από την στιγμή που η διαφορά τιμής δεν είναι τρομακτική στις περιπτώσεις που αναφέρεις και το πιο βασικό ... 4 χρόνια εγγύηση και "ησύχασες" 

Το καινούργιο όση γλύκα έχει άλλη τόση πίκρα έχει για τον λόγο που ανέφερε ο Σπύρος. Χαζοπτώση / μηχανικός της γειτονιάς που θα κάνει κάποιο "πείραμα" πάνω της κλπ...

 

Πριν όμως κάνεις το ό,τι σε αγορά εγώ θα σου πρότεινα κάτι διαφορετικό... εφόσον είσαι στη Θεσσαλονίκη και όχι σε κάποιο κωλοχώρι είναι εύκολο να νοικιάσεις κάτι αντίστοιχο για 1 ημέρα.

Καλά χρυσά αυτά που θα σου πούμε εμείς ή αυτά που έμαθες από τις εξετάσεις ( πραγματικά είναι για κλάματα ) αλλά την καλύτερη "εμπειρία" θα την πάρεις από μια ημερήσια βόλτα χωρίς κάποιο κόλλημα! Και να κάνεις ακριβώς αυτά που θες με το καλό benelli / wolf. 

Με το καλό σε ότι αποφασίσεις! 😃

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν πάρεις μεταχειρισμένο καλό, αν το βαρεθείς (που θα το βαρεθείς σίγουρα) σε 1 χρόνο θα το δώσεις στα ίδια λεφτά που το πήρες περίπου (εκτός αν το κάνεις φιτίλια εντωμεταξύ). Σκέψου το και αυτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με τόσο μικρή διαφορά πήγαινε στο καινούριο.

Επιπλέον δε, το Wolf ποτέ δε μου άρεσε οδηγικά. Κάποια βλακεία έχει παίξει στη γεωμετρία ή/και/ίσως διαστάσεις ελαστικών, με αποτέλεσμα να είναι αναίτια δύσκολο στο στρίψιμο κάτι που το κάνει ακόμα χειρότερο για άπειρο αναβάτη.

Δεν έχω οδηγήσει το BN βέβαια, ελπίζω εκεί να είναι καλύτερα τα πράγματα.

 

Εν τέλει...

Προσωπικά θα πήγαινα στο νέο, τόσο λόγω εγγυήσεων όσο και εκείνη τη καινουργίλα που δε ξέρεις πότε και αν τη ξαναζήσεις.

Επιπλέον, τα κοστολόγια συντήρησης σε τέτοια μηχανάκια γενικά είναι πολύ λογικά, ανεξάρτητα του που θα τα κάνεις.

 

 

Υ.Γ.: αν πας σε Wolf, έχε καβάντζα μια 80άρα (αν θυμάμαι καλά) για μίζα γιατί έχουν θέμα. Όταν θα αρχίσει να μη παίρνει μπροστά ζεστό, την αλλάζεις (πρωτού αρχίσεις να λιώνεις τις ΑΚΡΙΒΕΣ μπαταρίες του Wolf. Αν θυμάμαι καλά έχει 12άρα μπαταρία, λες και θα εκκινήσει 1200cc μοτέρ)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...