Jump to content
Canardo

FC-Moto.de "Άντε γ.....ειά"

Recommended Posts

Εν συντομία:
Σπασμένο κράνος, ανοιγμένα κουτιά, ερασιτεχνικό-πρόχειρο πακετάρισμα, απαράδεκτη υποστήριξη πελατών.

Όλη η Ιστορία:
Το παρακολουθούσα καιρό το site, οι τιμές του στα νέα προϊόντα ελαφρώς καλύτερες σε σχέση με την Ελλάδα, κατά καιρούς είχε όμως "δυνατές" προσφορές και πολύ μεγάλη ποικιλία.

Χρειαζόμουνα ένα εντούρο-κράνος και αν και φοβόμουνα την αγορά κράνους χωρίς να το δοκιμάσω βρήκα ένα "σκοτωμένο" (σχεδόν στη μισή τιμή), τελευταίο τεμάχιο και λέω ας το χτυπήσω και να μην μου κάθεται σωστά, ε δεν τρέχει τίποτα, αν βρώ να το πουλήσω το πούλησα, αλλιώς το χαρίζω και δεν έχασα και καμιά περιουσία.

Αφού θα πληρώσω που θα πληρώσω τα ταχυδρομικά ας πάρω και μια μάσκα.

Μαζί δίναν και καλά δώρο μια μπαλακλάβα. (ξοδεύτηκαν, αλλά Γερμανοί είναι φημίζονται για την τσιγκουνιά τους).

Το πακέτο φτάνει μετά από 15 μέρες. (Από τη Γερμανία, ευρωπαϊκή ένωση γμτπμ ???)
Πριν καν το ανοίξω,"κάτι μου βρωμάει".
Μοιάζει πολύ προχειροφτιαγμένο. 
Ανοίγω το πακέτο και παρατηρώ ότι τα κουτιά και των δύο προϊόντων μοιάζουν να έχουν ανοιχτεί και να έχουν ξανά-κλειστεί.
Το υποτιθέμενο δώρο δεν περιλαμβάνεται.
Η μοναδική προστασία του κράνους είναι ένα μικρό φύλλο προστατευτικού με "φουσκάλες" μεγέθους κόλας Α4 σχεδόν.

Τους το αναφέρω σε mail για το πρόχειρο πακετάρισμα, για το δώρο που λείπει, για τα ανοιγμένα κουτιά και για τις 15 μέρες που έκανε το πακέτο να έρθει και ζητώ διευκρινήσεις για το αν αυτό είναι κάτι που έχει παρατηρηθεί και άλλες φορές ή είναι μια εξαίρεση που χρήζει περαιτέρω έρευνας.

Μια πιο προσεκτική επιθεώρηση του κράνους αποκαλύπτει σπασμένο γείσο σε δύο σημεία.
Τους το αναφέρω με νέο mail και ζητώ αντικατάσταση, υπογραμμίζοντας το γεγονός πως έχω φωτογραφίες που αποδεικνύουν το γεγονός.

Και αρχίζει το "πανηγύρι".

Απαντούν, λακωνικά, με "φτωχά" αγγλικά, χωρίς να απολογηθούν και ζητούν φωτογραφίες.
Στέλνω τις φωτογραφίες.

Από εδώ και πέρα αναλαμβάνει ο υπεύθυνος του τμήματος, να απαντά (τα "φτωχά" αγγλικά συνεχίζονται).
"Συγνώμη που σας στείλαμε λάθος προϊόν. 
Σας στέλνουμε "ταχυδρομική απόδειξή"
για επιστροφή του δέματος με δική μας χρέωση, μόλις το παραλάβουμε θα σας στείλουμε το σωστό προϊόν." WTF No1🤔

Διευκρινίζω για να αποφύγω τα μπρος-πίσω:
"Στείλατε σωστό προϊόν σε μέγεθος και χρώμα, αλλά ελαττωματικό, δηλαδή σπασμένο σε δυο σημεία.
Στην ιστοσελίδα σας δεν φαίνεται να υπάρχει απόθεμα ούτε στο σωστό μέγεθος, ούτε στο σωστό χρώμα".

Απάντηση από τον υπεύθυνο τμήματος:
"Ναι, δίκιο έχεις τι θες να κάνουμε με το ελαττωματικό προϊόν;" WTF No2.🤔
Δηλαδή δεν έχεις πρωτόκολλο αντιμετώπισης τέτοιων καταστάσεων και ρωτάς εμένα να σου προτείνω τι να κάνουμε!;!

Απαντάω προτείνοντας 3 λύσεις:
1η Λύση:
Επιστροφή του κράνους και επιστροφή χρημάτων.
Επισημαίνω πως αυτό σημαίνει πως πρέπει να χάσω χρόνο να πακετάρω νέο δέμα, να χάσω χρόνο στο ταχυδρομείο (αφού η επιστροφή γίνονταν με απλό ΕΛΤΑ και όχι πόρτα-πόρτα) και φυσικά θα έχω χάσει σχεδόν ένα μήνα, δεν θα έχω κράνος και θα πρέπει να επιβαρυνθώ και με τα ταχυδρομικά του νέου.
Τονίζω την δυσαρέσκεια μου.

2η Λύση:
Επιστροφή του ποσού και κάτι παραπάνω σε κουπόνι αγοράς, ώστε να διαλέξω άλλο κράνος και να επιστρέψω το παλιό.
Πάλι βέβαια χρεώνομαι ταχυδρομικά για κάτι που δεν ήταν δικό μου λάθος.

3η Λύση:
Να μην επιστρέψω το κράνος, να φύγει κατευθείαν στα σκουπίδια, έτσι κι αλλιώς δεν θα εμπιστευόμουν να φορέσω τόσο ταλαιπωρημένο κράνος, ούτε φυσικά θα το πουλούσα σε άνθρωπο αυτό το πράγμα, θα γλύτωνα όμως την ταλαιπωρία του ταχυδρομείου και ακολούθως επιστροφή του ποσού σε κουπόνι αγοράς για αγορά νέου, το οποίο εκ των πραγμάτων θα ήταν και ακριβότερο αφού η προσφορά δεν υπήρχε πια, με επιπλέον επιβάρυνση ταχυδρομικών εξόδων.


Η απάντηση τους (θέλω να πιστεύω τελική).
"Το μόνο που μπορούμε να προσφέρουμε είναι η δωρεάν επιστροφή του κράνους και τίποτα περισσότερο.
Μόλις παραλάβουμε το κράνος θα σας επιστρέψουμε το ποσό.
Συγνώμη για την ταλαιπωρία".

Επιλέγουν την φθηνότερη, βολικότερη για αυτούς λύση και την χειρότερη για τον πελάτη.WTF No3 🤔

FC-Moto 

spacer.png

spacer.png


(Το παρόν δημοσιεύεται και σε άλλους ιστότοπους με σκοπό να προφυλάξει και άλλους καταναλωτές).

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τρέχα γύρευε η κατάσταση .... κρίμα όμως γιατί όπως λες μπαίνεις σε μια διαδικασία χρονοβόρα, ψυχοφθόρα και στο τέλος λες άντε γειαα και τέλος.

Από το fc είχα πάρει πριν 3 χρόνια περίπου έχει ζευγάρι γάντια Spidi - Submariner σε αρκετά καλή τιμή ... μην στα πολυλέω παίρνω το Large.

Περιμένω όπως λες καμιά 15αρια μέρες και έρχεται το δέμα. Όλα ωραία όλα καλά! Το δοκιμάζω πρώτη μέρα και βλέπω πως ήταν σφιχτό ( σκέφτομαι πως λόγο του δέρματος θέλει χρόνο για να στρωθεί ) .... έκανα να το φορέσω περίπου 15 μέρες γιατί έβρεχε σαν να μην υπήρχε αύριο και έφτασε η ώρα να το δουλέψω.

1η-2η-3η βόλτα δεν την πάλευα... μετά από μερικές μέρες χαζεύω το νούμερο και βλέπω πως ήταν medium! Μαλακία μου το ξέρω... 

Τους στέλνω μήνυμα το και το... 

Απάντηση --> δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εφόσον πέρασε η ημερομηνία για δυνατότητα επιστροφής των 30 ημερών ( συγκεκριμένα είχαν περάσει 31! ). Τελικά κούμπωσε κάπως στην κοπέλα μου και στο χρησιμοποιεί αυτή, αλλά είναι το feedback που παίρνεις και σκέφτεσαι για μελλοντικές αγορές από εκεί!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ κρίμα, εγώ πάντως όσες φορές ψώνισα από το συγκεκριμένο site δεν είχα ποτέ πρόβλημα, κι έχω πάρει τα πάντα, κράνος, γάντια, παπούτσια όλα κομπλέ. Μήπως πλήρωσες με paypal και το τρέξεις μέσω αυτής για την επιστροφή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όχι δυστυχώς πλήρωσα με κάρτα.

Κατά τη γνώμη μου η διαφορά της σοβαρής εταιρείας από την εταιρεία της πλάκας φαίνεται όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά.
Όταν κάτι θα ξεφύγει από τα αναμενόμενα, πως το διαχειρίζεσαι, έτσι ώστε να κρατήσεις τον πελάτη σου ευχαριστημένο και φυσικά να τον κάνεις να επιστρέψει.
Φυσικό είναι σε τόσο μεγάλες διακινούμενες ποσότητες και λάθη να υπάρξουν και παραλήψεις και καθυστερήσεις.
Σαν εταιρεία που σέβεσαι τον εαυτό σου και κατ' επέκταση και τον πελάτη σου, πρέπει να σταθείς μπροστά και με σιγουριά να δώσεις λύση.

Έχω αγοράσει ουκ ολίγα πράγματα, από e-bay, aliexpress, amazon, πότε δεν μου φάνηκε η επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών τόσο "φθηνή".

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ είχα αγοράσει κάτι μποτάκια sidi και σε 1 μήνα σκίστηκαν στην εξωτερική μεριά εκεί που διπλώνουν τα δάκτυλα. Τους έστειλα email με φωτογραφίες και δεν έλαβα καμία απάντηση.

Προσωπικά δεν θα ξανά αγοράσω ποτέ από εκεί ας είναι και φθηνότερο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πήρα πρόσφατα απο το xlmoto.eu , ένα παντελόνι Spidi Chino , που το βρήκα σε προσφορά και το μέγεθος δεν ήταν το σωστό.

Ενημερώθηκα για την πολιτική επιστροφών και είπανε ότι για να επιταχυνθεί η διαδικασία κάνετε μια καινούργια παραγγελία
ενώ παράλληλα συσκευαζετε όπως ήταν το λάθος μέγεθος και εκτυπώνετε το κουπόνι για να φύγει με δικά τους έξοδα.
Έκανα όντως παραγγελία ένα καινούργιο (έξτρα χρήματα δηλαδή γιατί 50 Ε το παντελόνι + 10Ε μεταφορικά ) , έλαβα το καινούργιο και περιμένω να δώ με το παλιό τι θα γίνει. Θα ενημερώσω για το αν θα λάβω τα λεφτά του παλιού (50Ε ) , έχει μια εβδομάδα περίπου που έφυγε απο μένα στα ΕΛΤΑ.

Επίσης πήρα μποτάκια Revit απο εδώ Ελλάδα (ικανοποιημένος και απο τα μποτάκια και απο το κατάστημα)  και πρόσεξα οτι εαν αυτοί κάνανε παραγγελία απο εξωτερικό και εσύ για κάποιο λόγο ήθελες να ακυρώσεις, τα περισσότερα εδώ ελληνικά καταστήματα , δεν δέχονταν επιστροφές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 54 λεπτά, το μέλος crussifier έγραψε:

Εγώ πήρα πρόσφατα απο το xlmoto.eu , ένα παντελόνι Spidi Chino , που το βρήκα σε προσφορά και το μέγεθος δεν ήταν το σωστό.

Ενημερώθηκα για την πολιτική επιστροφών και είπανε ότι για να επιταχυνθεί η διαδικασία κάνετε μια καινούργια παραγγελία
ενώ παράλληλα συσκευαζετε όπως ήταν το λάθος μέγεθος και εκτυπώνετε το κουπόνι για να φύγει με δικά τους έξοδα.
Έκανα όντως παραγγελία ένα καινούργιο (έξτρα χρήματα δηλαδή γιατί 50 Ε το παντελόνι + 10Ε μεταφορικά ) , έλαβα το καινούργιο και περιμένω να δώ με το παλιό τι θα γίνει. Θα ενημερώσω για το αν θα λάβω τα λεφτά του παλιού (50Ε ) , έχει μια εβδομάδα περίπου που έφυγε απο μένα στα ΕΛΤΑ.

Επίσης πήρα μποτάκια Revit απο εδώ Ελλάδα (ικανοποιημένος και απο τα μποτάκια και απο το κατάστημα)  και πρόσεξα οτι εαν αυτοί κάνανε παραγγελία απο εξωτερικό και εσύ για κάποιο λόγο ήθελες να ακυρώσεις, τα περισσότερα εδώ ελληνικά καταστήματα , δεν δέχονταν επιστροφές.

ποιο ειναι το λαθος παντελονι και τι Νο? ψαχνω παντελονι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το παντελόνι ήταν αυτό https://www.xlmoto.eu/mc-gear/motorcycle-clothing_c11/motorcycle-trousers_c21/spidi-speed-chinos-khaki_pid-PM-0086356

αλλά ήταν σε προφορά στα 50

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν μιας και συζητάμε τι χρειάζεται ο καθένας, ψάχνω τηγάνι με κεραμική επίστρωση, Φ28, κατά προτίμηση σε υπόλευκο χρώμα για να κάνει ωραία αντίθεση με το μηχανάκι μου και την πετσέτα θαλάσσης. 🤣

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μαλακια τους ναι,σιγουρα,

αλλα για να γλυτωσεις την ολη περετερω ταλαιπορια δε τους ελεγες και μια τεταρτη λυση να σου εστελναν σαν ανταλλακτικο το γεισο?

τα mx κρανη σηνηθως ολα εκει σπανε.

αν εχει αλλο χτυπημα στο κελυφος θα φαινοταν.

ξαναλεω εχεις ολα τα δικια,απλα αφου εγινε ετσι,να σου εμενε τουλαχιστον το φθηνο κρανος και η εμπειρια να μη ξαναψωνισεις απο κει.

προτιμω πλεον το motoin εγω για ττοιες δουλειες.

 

τελικα τι εκανες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 17 λεπτά, το μέλος Στέργιος Βήχος έγραψε:

μαλακια τους ναι,σιγουρα,

αλλα για να γλυτωσεις την ολη περετερω ταλαιπορια δε τους ελεγες και μια τεταρτη λυση να σου εστελναν σαν ανταλλακτικο το γεισο?

τα mx κρανη σηνηθως ολα εκει σπανε.

αν εχει αλλο χτυπημα στο κελυφος θα φαινοταν.

ξαναλεω εχεις ολα τα δικια,απλα αφου εγινε ετσι,να σου εμενε τουλαχιστον το φθηνο κρανος και η εμπειρια να μη ξαναψωνισεις απο κει.

προτιμω πλεον το motoin εγω για ττοιες δουλειες.

 

τελικα τι εκανες?

Το σκέφτηκα αυτό, αλλά δεν υπήρχε στους καταλόγους ανταλλακτικό και δεν μου το πρότειναν και αυτοί, κάτι που πίστευα ότι θα το έκαναν, σαν μια εύκολη και φθηνή λύση.
Οπότε μάλλον δεν υπήρχε η δυνατότητα.

Έκανα μια επιθεώρηση το κράνος και δεν φαίνεται να έχει άλλο ψεγάδι.
Προβληματίζομαι αν θα πρέπει να το στείλω, γιατί τόσο "χύμα" που είναι αυτοί φοβάμαι ότι θα χάσω και τα λεφτά μου στο τέλος.

Στη φόρμα επιστροφής, αναγράφεται ότι η επιστροφή χρημάτων μπορεί να πάρει και 14 ημέρες από την παραλαβή, χωρίς να διευκρινίζει, αν μιλάμε για εργάσιμες ή όχι.
Φυσικά πουθενά δεν διευκρινίζεται τι γίνεται στη περίπτωση που το πακέτο χαθεί.
Θα μου φαίνονταν πιο λογικό η επιστροφή χρημάτων να γίνεται με το αποδεικτικό αποστολής και το tracking number.🤔
 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...