Jump to content
Sign in to follow this  
Dem1an

CRYPTON R 105

Recommended Posts

Γεια και χαρα σε ολους!  Απο αυριο θα μαι κατοχος ενος crypton r 105. Θα χρησιμοποιηθει και επαγγελματικα για διανομη. Θα ηθελα να ρωτησω τις διαφορες του απο το crypton 105 μιας και αυτο εψαχνα να παρωαλλα δυστυχως δεν βρηκα καποιο που να μπορω να δω/αγορασω. To r που θα παρω εχει 23000 χμ απο παππου που πηγαινε καφενειο και λιγο απο την κορη του που πηγαινε δουλεια με αυτο. Μπορει καππιος να βοηθησει γραφοντας τα αδυνατα σημεια του και τι πρεπει να προσεχω;  ευχαριστώ  εκ των προτερων

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια χαρα μηχανακι ειναι, αξιοπιστο και οικονομικο, αρκει να το προσεχε ο παλιος ιδιοκτητης και δεν το αφηνε να στεγνωσει απο λαδι, αλλα και παλι με λιγα σχετικα χρηματα το ξαναφτιαχνεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το πηρα το παπι.  26000 km στο κοντερ,  δικαιολογουνται απο την εμφανιση και την γενικοτερη κατασταση.  Λαδια ειχε μεσα αλλα το καρμπιρατερ ηταν τιγκα βρωμικο και το μηχανακι μπουκωμενο οσο δεν παει.  Οι ταχυτητες μετα βιας αλλαζαν.  Το πηγα σε μαστορα παλαιας κοπης σπεσιαλιστα και οχι αρχικλεφταρα. Μετα το σερβις με ενα καινουριο φιλτρο,  καθαρισμα καρμπιρατερ και βαλβδιδες και εννοειται καινουργια λαδια το μηχανακι πεταει.  Το μονο προβλημα ειναι οτι δεν παει πανω απο 85. Δικαιολογειται αυτο απο την ακινησια;  ο μαστορας ειπε οτι θα ανοιξει με τον καιρο και οτι μαλλον ο παππους δεν το ανοιγε πολυ.  Το δουλευω με κατοσταρα και περιμενω;; 

Τροποποιήθηκε από τον Dem1an

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Kστο κοντερ πρεπει να γραφει 100+ κανονικα, μηπως εχει αλλαξει γραναζια και εχει γινει πιο κοντο? μετρησε ποσα δοντια εχουν τα γραναζια του και πες μας, απο τραβηγμα πως ειναι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επανω ειναι ολα μανισια, δεν νομιζω να αλλαξε γραναζι αλλα θα το επιβεβαιωσω! Απο τραβηγμα παει καλα. Σαν σημειο αναφορας η προηγουμενα παπια που ειχα (supra μαμα).Απλα το supra φανταζομαι λογω αρχιτεκτονικης μοτερ (μεγαλυτερη ή ιση διαμετρος με διαδρομη) οταν το δινες στροφες ανεβαζε σα διαολος και τελικιαζε στα 110 κοντερισια. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Crypton εχει μεγαλη διαδρομη (54) και μικροτερο εμβολο (49) και γι'αυτο σου φαινεται πιο αργοστροφο, με ενα κυλινδρο 54 ή 55 λυνεται χωρις απωλεια αξιοπιστιας! Τσεκαρε παντως με το κινητο σου με καμια ευαρμογη που μετρει ταχυτητα μηπως εχει προβλημα το κοντερ σου και δειχνει λιγοτερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το γνωριζω αυτο. Δεν θα ηθελα να βαλω αλλα λεφτα πανω του για την ωρα, αλλα δεν νομιζω ουτε μεταγενεστερα να βαλω αλλο κυλινδροπιστονο περα απο γνησιο. Ειμαι προκατειλημμενος σε αυτο το θεμα λιγακι. Απο περιεργεια και μονο το ρωτησα αυτο για τα χλμ! Μεχρι στιγμης για τι δουλεια ειναι πολυ καλυτερο απο το honda γιατι τα πλαστικα του ειναι στη θεση τους και δεν τριζουν , η σελα ειναι μαμα και καινουρια ακομα , εχει μπρος πισω michelen και τα αμορτισερ του επισης μπρος πισω δουλευουν αψογα, σαν καινουρια.Και εχει πιο ανετη θεση οδηγησης για μενα (1,82) παροτι και στο χοντα ειχα βολευτει μια χαρα και εβγαλα πολλα 12ωρα πανω του! Το αγαπω ως πρωτο μηχανακι, αν ηταν σε καλυτερη κατασταση μπορει να κρατουσα εκεινο! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ψαξα αυτο με το 54mm κυλινδροπιστονο ειδα και αναρτησεις σου σε αντιστοιχα threads και καταλαβα οτι ειναι συχνη λυση. Μου αρεσει σαν ιδεα να αυξηθουν τα κυβικα του μοτερ για να πηγαινει πιο ανετα αλλα δουλευω πακετο(χωρις να το σκιζω βεβαια και λαδια σερβις στην ωρα τους).  Καπου διαβασα οτι υπηρχε κιτ daytona που το εβαζε η yamaha και δεν χαλουσε η εγγυηση αλλα τωρα δεν το βρισκω πουθενα. Αυτα που σκεφτομαι ειναι τα εξης:

Keihin 24 mm

Πιστονι 54mm daytona και κυλινδρο 54mm

Το γραναζωμα που προτεινες και συ καπου δεν θυμαμαι

Εξατμιση daytona ή protecht (λογω τιμης και οι 2 παιζουν στα 70)

Δουλευουν χωρις ροικη αυτα;  θα χρειαστω ψυγειο λαδιου; 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο προσωπικη εμπειρια που ειχα με αυτο το μοτερ μπορω να σου πω οτι στα 54-55mm δεν χανει καθολου αξιοπιστια και γινεται αρκετα δυνατο, απλα θελει να βαλεις ενα καλης ποιοτητας πιστονι, επισης να προσεξεις αν τελικα προβεις στην αγορα, τον κυλινδρο, δεν πρεπει να ειχει καθολου οβαλ, συνηθως τα περισσοτερα εχουν τετοιο θεμα και καινε λαδια εξ´αρχής, θα πρεπει το πιστονι να ειναι μην εχει πουθενα κενο με τον κυλινδρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικα το προβλημα ηταν η χρονια ακινησια ! Μετα απο περιπου 10.000 km το μηχακι καταφερε και επιασε 100 τελικη και ειναι πλεον αισθητη η διαφορα , σαν το μοτερ του να ηταν κλειστο οταν το πηρα. Το προσεχω σαν τα ματια μου βεβαια γιατι τετοια μηχανακια δεν ξαναβγαινουν. Στην κατοχη μου ειναι ενα εξαμηνο και πραγματικα μου χει λυσει τα χερια : Πολυ οικονομικο (2,5 λ/100 κμ) , νευρικο μοτερ , καλη αναρτηση . Νιωθεις οτι ειναι ενα συμπαγες συνολο. Το μονο που δεν εχω καταλαβει ειναι τι διαφορες εχει απο το crypton 105 , αφου το μοτερ ειναι το ιδιο . Τι επηρεασε και ποσο η ενταξη στο euro 1 ? Αλλαξαν δομικα στοιχεια του μοτερ ; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...