Jump to content
TonySoprano

ΑΓΟΡΑ XT660X

Recommended Posts

Γεια σας παιδια λογο α2 σκεφτομαι να αγορασω ενα xt660x για πρωτη μηχανη και θα ηθελα να μαθω απο ατομα που το εχουν ή και οχι τι πρεπει να προσεξω στα μεταχειρισμενα και γενικα την γνωμη τους για το μηχανακι.

Δηλαδη αν εχει καποιο συγκεκριμενο προβλημα (εκτος του TPS) που πρεπει να ψαξω, τι ακριβως παιζει με τις χρονολογιες και αν υπαρχει καμια ουσιαστικη αλλαγη στο μηχανακι ας πουμε απο το μοντελο του 2005 στο μοντελο του 2007.

Οποιος θελει να προσθεσει και κατι αλλο καλοδεχουμενο.

Το μπατζετ ειναι κοντα στα 2500-3000.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι διαφορές μεταξύ 2005 και 2007 είναι πιο πολύ οπτικές παρά ουσιαστικές,εκτός της περίπτωσης του TPS το οποίο όμως αντικαθίστατο δωρεάν και στα παλιότερα μοντέλα.

Θα το εντοπίσεις στα δεξιά του μοτέρ και επάνω στο στρογγυλό μαύρο πλαστικό γράφει ένα νούμερο,αν αρχίζει από 3 είναι το παλιό tps και θέλει αλλαγή,αν αρχίζει από 4 είσαι εντάξει. 558694_10201992570121961_1198532447_n.jp

Προσπάθησε να βρεις κανένα κοντινό μοντέλο για να έχεις περιθώριο μεταπώλησης,με 3κ θα βρεις αξιοπρεπές 08 ή 09.Μην ψαρώνεις από αγγελίες με φανάρια R1,εξατμίσεις αφτερμαρκετ,σπαστές μανέτες και κινέζικες παπαριές,κοίτα ο ιδιοκτήτης να είναι σοβαρός και να έχει περιποιημένο το μηχανάκι,γιατί οι περισσότεροι πιτσιρικάδες τα σκίζουν.

Ότι άλλο θέλεις...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

λιγάκι δύσκολο να βρει 08-09 με 2500-3000 ευρώ που διαθέτει.. 

συμφωνώ να πάρεις 08 και μετά για τους λόγους που αναφέρθηκαν! πάντως πολύ καγκουριά γενικώς κυκλοφορεί στα 660 και οι τιμές είναι λιγάκι φουσκωμένες επειδή έχει carbon σε κανά 2 σημεία και άλλες εξατμίσεις:blink:.. ψάξε καλά και κάνε υπομονή για κάτι καλό! για εμένα είναι καλό μηχανάκι που θα σου κάνει όλα τα χατίρια!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα ειπε ολα ο @karellen!πιστευω πως 04 05 θα βρεις άνετα με 3κ και σε καλη κατάσταση!εγω 04 σε σχεδόν μαμά κατάσταση πέρυσι τον Ιούλιο το πηρα 2.800,μονο εξατμίσεις ειχε και λεντ μπροστα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οι διαφορές μεταξύ 2005 και 2007 είναι πιο πολύ οπτικές παρά ουσιαστικές,εκτός της περίπτωσης του TPS το οποίο όμως αντικαθίστατο δωρεάν και στα παλιότερα μοντέλα.

Θα το εντοπίσεις στα δεξιά του μοτέρ και επάνω στο στρογγυλό μαύρο πλαστικό γράφει ένα νούμερο,αν αρχίζει από 3 είναι το παλιό tps και θέλει αλλαγή,αν αρχίζει από 4 είσαι εντάξει. 558694_10201992570121961_1198532447_n.jp

Προσπάθησε να βρεις κανένα κοντινό μοντέλο για να έχεις περιθώριο μεταπώλησης,με 3κ θα βρεις αξιοπρεπές 08 ή 09.Μην ψαρώνεις από αγγελίες με φανάρια R1,εξατμίσεις αφτερμαρκετ,σπαστές μανέτες και κινέζικες παπαριές,κοίτα ο ιδιοκτήτης να είναι σοβαρός και να έχει περιποιημένο το μηχανάκι,γιατί οι περισσότεροι πιτσιρικάδες τα σκίζουν.

Ότι άλλο θέλεις...

ευχαριστω φιλε για την βοηθεια εχω βρει αυτο https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/9387435/ πως το βλεπεις?

λιγάκι δύσκολο να βρει 08-09 με 2500-3000 ευρώ που διαθέτει.. 

συμφωνώ να πάρεις 08 και μετά για τους λόγους που αναφέρθηκαν! πάντως πολύ καγκουριά γενικώς κυκλοφορεί στα 660 και οι τιμές είναι λιγάκι φουσκωμένες επειδή έχει carbon σε κανά 2 σημεία και άλλες εξατμίσεις:blink:.. ψάξε καλά και κάνε υπομονή για κάτι καλό! για εμένα είναι καλό μηχανάκι που θα σου κάνει όλα τα χατίρια!

ναι αυτο με την καγκουρια το εχω παρατηρησει και το φοβαμαι λιγο μην την πατησω...

για αυτο το λογο την θελω την μηχανη επειδη τα κανει ολα :yes:

Τα ειπε ολα ο @karellen!πιστευω πως 04 05 θα βρεις άνετα με 3κ και σε καλη κατάσταση!εγω 04 σε σχεδόν μαμά κατάσταση πέρυσι τον Ιούλιο το πηρα 2.800,μονο εξατμίσεις ειχε και λεντ μπροστα!

Εισαι ευχαριστημενος μεχρι τωρα και απο συντηρηση και καταναλωση πως παει?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

λιγάκι μπόλικα μου φαίνονται τα χιλιόμετρα αν φυσικά προορίζεται για καθημερινό μεταφορικό μέσο.. δεν ξέρω τι αξία μεταπώλησης θα έχεις αν το φορτώσεις με καμιά 30αρια χιλιάδες χιλιόμετρα και τι ενδεχομένως να ζητήσει, αν και δεν νομίζω να πάθει κάτι εφόσον ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τηρούσε τα service και την πρόσεχε!

 ψάξε το καλά και έχει υπομονή αν δεν σε πιέζει ο χρόνος και χρειάζεσαι κάτι άμεσα! στάμπαρε μερικά και κόψε φάτσα ιδιοκτήτη και ζήτα βιβλίο service αν υπάρχει!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι ειμαι πολυ ευχαριστημένος!μεχρι τωρα καλα εχει παει γιατί μονο λάδια μπουζί και φίλτρο λαδιού εχω αλλάξει!την άλλη εβδομαδα θα παω για σέρβις της μπουκάλες γύρω στο 100€-150€ υπολογίζω!!καταναλωση??χμμ καίει σαν  το παπι μου βεβαια αμα το τρέξω εχω κάψει 12€ πηγαινε ελα βολο που ειναι σύνολο 140χλμ..!φιλε αυτο στη φωτο δεν ειμαι 2008!καλο φαινεται!

Τροποποιήθηκε από τον daytona sprinter 125cc
Ορθογραφικό λάθος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

λιγάκι μπόλικα μου φαίνονται τα χιλιόμετρα αν φυσικά προορίζεται για καθημερινό μεταφορικό μέσο.. δεν ξέρω τι αξία μεταπώλησης θα έχεις αν το φορτώσεις με καμιά 30αρια χιλιάδες χιλιόμετρα και τι ενδεχομένως να ζητήσει, αν και δεν νομίζω να πάθει κάτι εφόσον ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τηρούσε τα service και την πρόσεχε!

 ψάξε το καλά και έχει υπομονή αν δεν σε πιέζει ο χρόνος και χρειάζεσαι κάτι άμεσα! στάμπαρε μερικά και κόψε φάτσα ιδιοκτήτη και ζήτα βιβλίο service αν υπάρχει!

Δεν βιαζομαι θα το ψαξω πιο καλα τωρα που το πηρα αποφαση. Ισως ειναι αρκετα τα χλμ της αγγελιας αλλα το θεμα ειναι να ειναι αληθινα...

Ναι ειμαι πολυ ευχαριστημένος!μεχρι τωρα καλα εχει παει γιατί μονο λάδια μπουζί και φίλτρο λαδιού εχω αλλάξει!την άλλη εβδομαδα θα παω για σέρβις της μπουκάλες γύρω στο 100€-150€ υπολογίζω!!καταναλωση??χμμ καίει σαν  το παπι μου βεβαια αμα το τρέξω εχω κάψει 12€ πηγαινε ελα βολο που ειναι σύνολο 140χλμ..!φιλε αυτο στη φωτο δεν ειμαι 2008!καλο φαινεται!

Ενταξει οτι το τρεχεις καιει :shoot:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο ακριβώς!!παντως μην βιαστείς να πάρεις μηχανη πανω στην τρέλα σου!ψαξε οσο καλυτερα μπορείς και θα βρεις αυτο που πρεπει!!για τι χρήση το θελεις;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο ακριβώς!!παντως μην βιαστείς να πάρεις μηχανη πανω στην τρέλα σου!ψαξε οσο καλυτερα μπορείς και θα βρεις αυτο που πρεπει!!για τι χρήση το θελεις;;

 

3-4 φορές την εβδομάδα πήγαινε-έλα 20-25 χλμ(τα περισσότερα περιφερειακό), καθημερινά μέσα στην πόλη(Θεσσαλονίκη )για δουλειές και βόλτες και καμιά εκδρομή που και που ειδικά το καλοκαίρι.

Όπως καταλαβαινεις για λίγο απ όλα  το θέλω και θα κάνω αρκετά χλμ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ευχαριστω φιλε για την βοηθεια εχω βρει αυτο https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/9387435/ πως το βλεπεις?

 

Δεν  είναι 08 αυτό αλλά αρκετά παλιότερο.

Από το 2007 που άλλαξε οπτικά οι διαφορές είναι :

  • Αλουμινένιο ψαλίδι,είναι πιο παχύ εν σχέσει με το τετράγωνο ατσάλινο της αγγελίας.
  • Δεν έχει πλέον ζελατίνα μπροστά,αλλά μια απλή μασκούλα πάνω από το φανάρι.
  •  Οι πατητήρες του συνοδηγού και οι πίσω χειρολαβές στο καινούργιο είναι ασημί-αλουμινένιοι και όχι μαύροι.
  • Τα πλαστικά εκατέρωθεν του ψυγείου δεν κατεβαίνουν τόσο χαμηλά κατά κάτω όπως της φωτογραφίας.

Δεν θυμάμαι άλλες λεπτομέρειες,άμα δώσεις μια απλή αναζήτηση στο google θα στις βγάλει αμέσως.

Άμα είναι σωστός ο ιδιοκτήτης τα 40 και 50.000 χλμ δεν είναι τίποτα γι αυτό το μηχανάκι,εγώ το πούλησα με 46.000 και έλαμπε.Κάνε υπομονή που είπαν και τα παιδιά παραπάνω και το νου σου συνέχει στο car.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν  είναι 08 αυτό αλλά αρκετά παλιότερο.

Από το 2007 που άλλαξε οπτικά οι διαφορές είναι :

  • Αλουμινένιο ψαλίδι,είναι πιο παχύ εν σχέσει με το τετράγωνο ατσάλινο της αγγελίας.
  • Δεν έχει πλέον ζελατίνα μπροστά,αλλά μια απλή μασκούλα πάνω από το φανάρι.
  •  Οι πατητήρες του συνοδηγού και οι πίσω χειρολαβές στο καινούργιο είναι ασημί-αλουμινένιοι και όχι μαύροι.
  • Τα πλαστικά εκατέρωθεν του ψυγείου δεν κατεβαίνουν τόσο χαμηλά κατά κάτω όπως της φωτογραφίας.

Δεν θυμάμαι άλλες λεπτομέρειες,άμα δώσεις μια απλή αναζήτηση στο google θα στις βγάλει αμέσως.

Άμα είναι σωστός ο ιδιοκτήτης τα 40 και 50.000 χλμ δεν είναι τίποτα γι αυτό το μηχανάκι,εγώ το πούλησα με 46.000 και έλαμπε.Κάνε υπομονή που είπαν και τα παιδιά παραπάνω και το νου σου συνέχει στο car.

Πολύ χρήσιμες οι λεπτομέρειες που μου λες για να τα ξεχωρίζω γιατί δεν τα ήξερα.

Αυτό πστευω και εγώ αν είναι σωστός αυτός που το έχει δεν παίζουν τόσο ρόλο τα χιλιόμετρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Kαλά, δεν θα το έλεγα ότι καίει σαν παπί. Αυτό το μοτέρ, σε συνθήκες μεγαλούπολης, μάλλον σαν αυτοκίνητο καίει.   Κάτω από 6,5L/100km δύσκολα πέφτει.

Γενικά πάντως είναι ένα καλό μηχανάκι με φθηνή συντήρηση και χωρίς σοβαρές βλάβες.

σε κανονκη χρήση 5-6 λτ/100χλμ θα το θεωρούσα λογικη κατανάλωση 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Kαλά, δεν θα το έλεγα ότι καίει σαν παπί. Αυτό το μοτέρ, σε συνθήκες μεγαλούπολης, μάλλον σαν αυτοκίνητο καίει.   Κάτω από 6,5L/100km δύσκολα πέφτει.

Γενικά πάντως είναι ένα καλό μηχανάκι με φθηνή συντήρηση και χωρίς σοβαρές βλάβες.

καλα ναι εννοειται φίλε!ειμαι επαρχία και αντε να παω λιγο λαμια λιγο βολο!γιαυτο και δεν μου καίει!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Α για επαρχία, όντως είναι παπί. Σε συνθήκες Αθήνας σε ώρες αιχμής μπορεί να σου κάψει και πάνω από 7 εύκολα. Εκεί είναι λιγάκι φαγανος ο minarelli. 

Γιαυτο το ειπα..!και ο Βολος και η λαμια απο εδω που ειμαι ειναι 65 και 45 χιλιόμετρα!τιποτα δηλαδή!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν  είναι 08 αυτό αλλά αρκετά παλιότερο.

Από το 2007 που άλλαξε οπτικά οι διαφορές είναι :

  • Αλουμινένιο ψαλίδι,είναι πιο παχύ εν σχέσει με το τετράγωνο ατσάλινο της αγγελίας.
  • Δεν έχει πλέον ζελατίνα μπροστά,αλλά μια απλή μασκούλα πάνω από το φανάρι.
  •  Οι πατητήρες του συνοδηγού και οι πίσω χειρολαβές στο καινούργιο είναι ασημί-αλουμινένιοι και όχι μαύροι.
  • Τα πλαστικά εκατέρωθεν του ψυγείου δεν κατεβαίνουν τόσο χαμηλά κατά κάτω όπως της φωτογραφίας.

Δεν θυμάμαι άλλες λεπτομέρειες,άμα δώσεις μια απλή αναζήτηση στο google θα στις βγάλει αμέσως.

Άμα είναι σωστός ο ιδιοκτήτης τα 40 και 50.000 χλμ δεν είναι τίποτα γι αυτό το μηχανάκι,εγώ το πούλησα με 46.000 και έλαμπε.Κάνε υπομονή που είπαν και τα παιδιά παραπάνω και το νου σου συνέχει στο car.

να συμπληρωσω οτι ειναι διαφορετικο το σχεδιο που κανει στο φαναρι μπροστα σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο...

αυτο που ειναι στην αγγελια ειναι το πρωτο μοντελο 660 σαν αυτο που ειχα εγω. του 08 δεν ειναι οντως

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα πάντως να πω για άλλη μια φορά ότι η κατανάλωση είναι μονίμως στο 5l/100km σε συνθ'ηκες πόλης και 3,5l/100km σε ταξίδι....εδώ και 4 χρόνια το ίδιο ακριβώς....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

3,5 λίτρα χμμμ με 87 χλμ ανα ωρα ,πέμπτη και το γκάζι κολλημένο με ουχου ότι και να γίνει ναι και εμένα τόσο καει,ίσως άμα δεν έχει και αναβάτη πάνω να κάψει και 2,9

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα 3,5-4 λίτρα μου φαίνονται λίγα.

Μέσα στην πόλη σίγουρα θα δω μεγάλες καταναλωσεις.

Μακάρι να είναι τόσο μικρή η κατανάλωση :thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αμα το πας και ζβηστο σε κατηφορα,φιλοι μου εχουν δει και μηδενικη καταναλωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λέω μετά την εξεταστική να δοκιμάσω το Θεσσαλονίκη Βέροια σε 2 μισή ώρες να δω πόσο θα κάψω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λέω μετά την εξεταστική να δοκιμάσω το Θεσσαλονίκη Βέροια σε 2 μισή ώρες να δω πόσο θα κάψω

για καντο. παντως σε ευθεια το xt με σταθερο γκαζι στα 100 καπου στο 4 μου εκαιγε και εμενα. εκανα καθε μερα αυτο το δρομολογιο για την δουλεια.

με το ιδιο ακριβως τροπο οδηγησης το gsxf μου καιει γυρω στο 6. με 16-17 λιτρα εκανα 300 χλμ και κατι ψιλα. 

 

οφ τοπικ.

που να δεις εγω οταν γυρναγα απο σκιαθο στην εθνικη πηγαινα 110-120 σταθερα :laugh: , οχι για να μην καψω αλλα μ αρεσει γιατι ετσι το ευχαριστιεμαι. ημουν και δικαβαλος και φουλ φορτωμενος. ο φιλος που ειχαμε παει μαζι διακοπες με το smt 990 πηγαινε 160-180. δικαβαλος κι αυτος αλλα πιο λιγο φορτωμενος και με πιο καλο εξοπλισμο για φορτωμα.

αφου να φανταστεις μετα τον μπραλο που βγηκαμε εθνικη , ξανασυναντηθηκαμε στο ξενοδοχειο στο βολο :laugh: (με την αδεια μου φυσικα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τοσο φανταζομαι θα καψει με σταθερα 100 σε Ε.Ο βαρια 4μιση. αφου 5-5,5 καει σε ταξιδι αν πας νορμαλ (140χλμ/ωρα και στον επαρχιακο να το στριβεις οσο μπορεις)

Τωρα μέσα στην πολη γιατι μαμιεται και καει τα αντερα  του (6+) δεν ξερω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχως στο δελτιο τυπου του xt660x/r αναγραφετε ισχυς 35.3kw που τα  καθιστα μη συμβατα με το α2 διπλωμα

υγ. αν κανω λαθος παρακαλο διορθωστε με

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δυστυχως στο δελτιο τυπου του xt660x/r αναγραφετε ισχυς 35.3kw που τα  καθιστα μη συμβατα με το α2 διπλωμα

υγ. αν κανω λαθος παρακαλο διορθωστε με

βρε ασε τι λεει το δελτίο τύπου!εμενα η άδεια γράφει 35!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...