Jump to content

Recommended Posts

αγοράστηκε καινούριο τον Ιούνιο και έχει ως τώρα 1673 χλμ

τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 1 / 4

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ: 61mm x 58.6mm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 16,5PS

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 14.78Nm/7000rpm

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: EFI (KEIHIN)

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ: Δίσκος μαργαρίτα 226 mm

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ: Δίσκος 220mm

ΨΥΞΗ: Υδρόψυκτο

ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα

ΒΑΡΟΣ:139 kg

site αντιπροσώπου

στοιχεία συντήρησης

ζημίες δεν έχει βγάλει και δε θα έπρεπε φυσικά

κατανάλωση στο στρώσιμο (έως 60χλμ) 2,62λ/100χλμ

κατανάλωση μετά το στρώσιμο 3,106607λ/100χλμ (ΔΕΝ το σκίζω)

πρώτο service Κόστος 20 ευρώ λάδια και βαλβολίνη σασμάν σε εξουσιοδοτημένο sym συνεργείο

φρένα πολύ καλά για την κατηγορία

πολύ άνετη ανάρτηση

λίγο πιο βολική σέλα θα μπορούσε να είχε

είναι λίγο ψηλό

επιδόσεις ασθενικές για 200αρι αφού είναι 171cc, περιμένω βέβαια να ανοίξει και ο κινητήρας για πιο σίγουρα

όργανα με ένδειξη θερμοκρασίας,βενζίνης και κοντέρ αναλογικά

ολικός, μερικός χιλιομετροδείκτης, ώρα και βολτόμετρο(!!) ψηφιακά

το ντουλαπάκι στην ποδιά του οδηγού είναι ανέκδοτο, δε χωράει τίποτα

ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι αρκετός,όχι για κράνος άλλα για όλα τα μπιχλιμπίδια που μπορεί να θέλει κάποιος, αδιάβροχα φαρμάκια κλπ

έχει βαλίτσα μέσα στην τιμή του 33λ στο χρώμα της μότο (shad) μια χαρά για ένα κράνος, εγώ έβαλα μεγαλύτερη που είχα

εργαλεία δεν έχει και η εργαλειοθήκη είναι μόνο ένα μπουζόκλειδο, προσθέτουμε κατά το δοκούν

η μπαταριά κοπανάει από τους κραδασμούς καθώς δεν είναι καλά 'σφηνωμένη' και την αισθάνεται ο οδηγός να κοπανάει στα πόδια του, με ένα κομμάτι αφρολέξ να σφηνώσει λύνεται άνετα η υπόθεση, άπλα όσο δε λύνεται κινδυνεύουν να ξεβιδωθούν οι πόλοι της μπαταρίας

για να βάλεις βενζίνη δε χρειάζεται να κατέβεις από το μότο άλλα βολεύει καλύτερα αν το κάνεις

στο δε γέμισμα υπομονή να έχεις καθώς η κλίση της τάπας της βενζίνης είναι λίγο ανορθόδοξη

πείτε και οι άλλοι κάτοχοι απόψεις, θα ενημερώνω και εγώ :)

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε Άγγελε καλά και μπόλικα χλμ με το εργαλείο!

Να τοποθετήσω στο topic που άνοιξες το θέμα που τρέχω για το προηγούμενο μοντέλο HD200 και έχω πλέον περίπου 54.000km

Το HD2 σε σχέση με το προηγούμενο HD 200 εκτός απο τις προφανείς διαφορές στον σχεδιασμό έχει τις κάτωθι διαφορές:

1)Αλλαγή οργάνων με προσθήκη μερικού χιλιομετρητή (πάντα μου έλειπε) και βολτόμετρου

2)Ντουλαπάκι στην ποδιά.(Εδώ το χρήσιμο είναι πως έχεις πρόσβαση στο δοχείο διαστολής του παραφλού) ενώ στο δικό μου προσθέτω αν χρειαστεί παραφλού με πατέντα σωλήνα με σύριγγα αλλιώς πρέπει να βγει το μούτρο.

3)Δίσκος μαργαρίτα εμπρός

4)Προσθήκη ψεκασμού KEIHIN στο μοτέρ

Κατα τα άλλα μηχανολογικά έχουμε το ίδιο μοτέρ και μετάδοση.

Το δικό μου με εχει αφήσει απόλυτα ευχαριστημένο. 54000km μετά δεν υπάρχουν τριγμοί, οι φθορες είναι φυσιολογικές και η ποιότητα βαφής αποδείχτηκε πολύ καλή.

Το κύριο μηχανολογικό πρόβλημα που παρουσίασε στις 47.000km ¨ηταν δυστυχώς μια μπιελίτσα. Ευτυχώς το κόστος των ανταλλακτικών είναι πολύ καλό και με 300-400€ το ξανάκανα καινούργιο. Το απέδωσα περισσότερο στα λάδια καθότι στο πρώτο manual που έδινε η αντιπροσωπεία έλεγε 20W50 ορυκτέλαιο.

Πλέον βάζω μόνο ημισυνθετικό 5W40 ή 10W40 και τους 3 καλοκαιρινούς μήνες 15W50. Και αλλάγή κάθε 2000km γιατί παίρνει μόλις 0,8lt μέσα.

Αν μπορώ σε οτιδήποτε να βοηθήσω ευχαρίστως καθότι έχω την πλήρη εποπτεία-συντήρηση του σκούτερ προσωπικά. Απο λάδια-ξύδια μέχρι βαλβίδες, ιμάντες, ράουλα τα πάντα. Ξέρω που πάσχει το μηχανάκι ακριβώς.

Ευτυχώς είναι ένα εξαιρετικό σκούτερ, πολύ μελετημένο και εχει σχεδόν μόνο καλά. Και γενικά αυτή η κατηγορία στα 150-200cc με ποδιά και 16ρηδες τροχούς νομίζω είναι απλά τέλεια για την πόλη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ωραιος :_thumbsup:

(στον επομενο καφε εχει και τεστ ραιντ)

ξετσουτσουνιστε και οι αλλοι ιδιοκτητες

(αν το εχω βαλει σε λαθος κατηγορια ας μεταφερθει)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλοριζικο -καλοτάξιδο Άγγελε και αγρατζούνιστο ! :grin:

Πάντα όρθιος φίλε, καλή επιλογή και τίμια ! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πω ρε φουστη... με βλεπω να αγοραζω σκου :lipssealed: και να γελανε και οι ρεγγες μαζι μου..

Θα ντρεπομαι να κυκλοφορισω :hunter:

(στον επομενο καφε εχει και τεστ ραιντ)

εγω το θελω για τεστ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πλακα πλάκα Άγγελε θα γουσταρα να κάναμε μια τράμπα στον επόμενο καφέ όπως λες απο περιέργεια να δω αν κρύβονται και άλλες αλλαγές απο κάτω στο νέο μοντέλο.

Εξάλλου αν το άλλαζα μάλλον πάλι το ίδιο θα έπαιρνα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πω ρε φουστη... με βλεπω να αγοραζω σκου :lipssealed: και να γελανε και οι ρεγγες μαζι μου..

Θα ντρεπομαι να κυκλοφορισω :hunter:

εγω το θελω για τεστ.

Όχι βρε μην πάρεις χάλια-χάλια σου λέω........... :peep:

Μην γίνουμε και πολλοί και μετά με ποιούς θα μαλώνουμε ? :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω το μοντέλο του '08 αλλα επειδή δεν έχω εμπειρία απο σκούτερ,ήθελα να ρωτήσω: Στο κλείσιμο του γκαζιού θα έπρεπε να φρενάει το μοτέρ; Γιατί εμένα δεν κάνει τίποτα.Επίσης το μόνο ενοχλητικό που βλέπω στην καθημερινότητα είναι οτι δεν έχει κάποιο είδος χειρόφρενου όταν το σταθμέυεις στο πλαϊνο στάντ 'οπως το χόντα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα Χόντα είχαν χειρόφρενο αλλά τώρα τάφαγε και αυτά η μαρμάγκα και η περικοπή.

Ούτε πρόσθετο φτεράκι πίσω δεν τους βάζουν οι τσίπηδες, μόνο η τιμή ανεβαίνει, η ποιότητα κατεβαίνει. :wallbash:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα Χόντα είχαν χειρόφρενο αλλά τώρα τάφαγε και αυτά η μαρμάγκα και η περικοπή.

Ούτε πρόσθετο φτεράκι πίσω δεν τους βάζουν οι τσίπηδες, μόνο η τιμή ανεβαίνει, η ποιότητα κατεβαίνει. :wallbash:

Έχω το μοντέλο του '08 αλλα επειδή δεν έχω εμπειρία απο σκούτερ,ήθελα να ρωτήσω: Στο κλείσιμο του γκαζιού θα έπρεπε να φρενάει το μοτέρ; Γιατί εμένα δεν κάνει τίποτα.Επίσης το μόνο ενοχλητικό που βλέπω στην καθημερινότητα είναι οτι δεν έχει κάποιο είδος χειρόφρενου όταν το σταθμέυεις στο πλαϊνο στάντ 'οπως το χόντα.

Το SYM ¨εχει πίσω φτεράκι.. :mB_kalo_e:

Έχω το μοντέλο του '08 αλλα επειδή δεν έχω εμπειρία απο σκούτερ,ήθελα να ρωτήσω: Στο κλείσιμο του γκαζιού θα έπρεπε να φρενάει το μοτέρ; Γιατί εμένα δεν κάνει τίποτα.Επίσης το μόνο ενοχλητικό που βλέπω στην καθημερινότητα είναι οτι δεν έχει κάποιο είδος χειρόφρενου όταν το σταθμέυεις στο πλαϊνο στάντ 'οπως το χόντα.

Υπάρχει φρένο απ το μοτέρ αλλά είναι λίγο. Στα σκούτερ παίζεις μπαλα με τα φρένα, ξςεχνάς κατεβάσματα..

Επίσης απόφευγε το πλαινό σταντ γιατί θα πληρώνεις πλαστικά!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ξέρω ότι έχει και το Γιαμάχα έχει και το 150άρι το SH έχει αλλά το γαμω300άρι ΔΕΝ ΕΧΕΙ με τους τσίπηδες, άει σιχτήρ αλλά εδώ θα μου πείς ότι δεν βάζουν στις 500 - 1.000άρες στο 300άρι θα βάλουνε?

Όταν έχεις κατεβασμένο στάντ δεν παίρνουν μπροστά σχεδόν όλα τα σύγχρονα σκούτερ. Άν δε το κατεβάσεις εν κινήσει σβήνουν επιτόπου και αν οι διακόπτες κ.λ.π.δεν είναι ποιοτικοί είναι πηγές πολλών προβλημάτων.

Οι κινητήρες φρενάρουν ανάλογα με την συμπίεση πούχουν. Μην περιμένετε κόψιμο από 125άρια -150άρια. Από 250 και πάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και τα Maxxis δηλαδή ψιλοφόλα?

περίμενα κάτι καλύτερο απο τα Nylon που φόραγε το δικό μου το 2007.

Εγώ χρησιμοποιώ τα metzeler Feelfree, βγάζουν 25-30.000Km το ζευγάρι και εγώ προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Καλά λόγια έχω ακούσει και για τα Michelin Citygrip.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τα λαστιχα ειναι maxxis και ειναι καινουρια (1800χλμ) αλλα με το πατημα στο νερο γλυστρανε, περιμενω να τα δω σε καμια βροχη αλλα δε το βλεπω να φτιαχνει η αποψη μου

λογικα τα pirelli diablo scooter θα παρουν τη θεση τους, βγαζουν κοντα στα 15000χλμ αλλα ειναι βεντουζα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλα 15.000km είναι πολύ λίγα για σκουτερολάστιχο. Εκτός αν γράφει κάποιος 5000km τον χρόνο οπότε τα αλλάζεις γιατί ξεράθηκαν.

Εγώ τα metzeler Feelfrei το δευτερο ζευγάρι πλέον τα έχω 3 χρόνια και πλησιαζω τα 30.000km. Τον Σεπτέμβρη πλέον θα αλλαχτούν αν και η απόδοση τους είναι ακόμα πολύ καλή. Και 2 ζευγάρια που έχω φάει τέτοια ακόμα και με πολύ πίεση σε στροφές ποτέ δεν είχα γλύστημα άτσαλο ή πτώση. Και επίσης πολύ εντάξει στο βρεγμένο.

Θα ήθελα να δοκιμάσω τα pirelli ή τα Michelin αλλά πως αλλάζεις κάτι που είσαι απόλυτα ευχαριστημένος?!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα ήθελα να δοκιμάσω τα pirelli ή τα Michelin αλλά πως αλλάζεις κάτι που είσαι απόλυτα ευχαριστημένος?!

δε το αλλαζεις!! ετσι κι εγω δεν αλλαζω τα pirelli και εσυ τα metzeler και εχουμε και οι δυο μαμω τα λαστιχα για τα γουστα μας

πιρελλι και μετζελερ παιζει να ειναι και ιδιο/παρομοιο λαστιχο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε παιδια, τα χουμε ξαναπει.

Metzeler και Pirelli, ενα και το αυτο.

Εγω ειχα (στο ιδιο μηχανακι) τα Pirelli και δεν μου αρεσαν καθολου. Στο στεγνο δεν ειχαν να ζηλεψουν τιποτα απ τα μαμα. Ε, στο βρεγμενο ομως, ειχαν τεραστια διαφορα.

Τελος καλοκαιριου σκεφτομαι να βαλω τα Michelin, και ψαχνω πληροφοριες μεχρι τοτε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ είχα το πιρέλι στο hd200. Πολύ καλό υπό όλες τις συνθήκες. Θα το ξανάβαζα αβλεπεί! Άριστο στο φρενάρισμα. Απλά θέλει συχνό καθάρισμα με σαπουνόνερο (σε δρόμους-γυαλί) ώστε να μη μαζεύει μπίχλα και γλιστράει. Σαν εναλλακτική, καθαρίζει με στροφιλίκι σε δρόμο με καινούργιο οδόστρωμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε παιδια, τα χουμε ξαναπει.

Metzeler και Pirelli, ενα και το αυτο.

Εγω ειχα (στο ιδιο μηχανακι) τα Pirelli και δεν μου αρεσαν καθολου. Στο στεγνο δεν ειχαν να ζηλεψουν τιποτα απ τα μαμα. Ε, στο βρεγμενο ομως, ειχαν τεραστια διαφορα.

Τελος καλοκαιριου σκεφτομαι να βαλω τα Michelin, και ψαχνω πληροφοριες μεχρι τοτε.

Μπορεί να είναι ο ίδιος όμιλος αλλά τα προιοντα κάθε εταιρείας έχουν διαφορές.

Για παράδειγμα για τουριστικό λάστιχο η Pirelli βγάζει το Pirelli diablo strada και στην ίδια κατηγορία η Metzeler ¨εχει το Z6. Καμία σχέση λάστιχα.

Αντίστοιχα τα Feelfree με τα Diablo Scooter δεν έχουν καν την ίδια χάραξη, άλλα λάστιχα. Ακόμα και μικρές διαφορές να χουν δεν παυουν να έχουν διαφορές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να ρωτήσω και εγώ μου εχει μπει η ιδέα να αλλάξω το παπί με ένα σκουτερ στα 200 κυβικά λέω, και αυτό είναι ένα από τα υποψήφια. Μια απορία κινείται άνετα με 110 η ζορίζεται, το λέω γιατί με ενδιαφέρει να μπορώ να κινηθώ με 110 άνετα στον περιφερειακο της Θεσσαλονίκης για όσους γνωρίζουν, μην με πατήσουν κιόλας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τα πιάνει τα 110 άλλα δε κινείτε άνετα με αυτά, είναι στα όρια στου σκισίματος 100 όμως τα έχεις και μέχρι τα 110-120(?) για μια προσπέραση

δεν είναι 200 είναι 171cc στην ουσία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οκ ευχαριστώ, απλά για την δουλειά που το θέλω είναι να κάνω καθημερινά περίπου 25χλμ πάνε έλα στον περιφερειακο και έλεγα αν έχει προβλημα. Ευχαριστώ πάντως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα 100 πήγαινε σχετικά εύκολα. Μετά τα 100 ήθελε πολύ ώρα να κάνει το οτιδήποτε. Επιπλέον, μετά τα 100 καίει πάνω από 4....

Το 300 της sym πάει πανεύκολα 120 και καίει κάτω από 4...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορεί να είναι ο ίδιος όμιλος αλλά τα προιοντα κάθε εταιρείας έχουν διαφορές.

Για παράδειγμα για τουριστικό λάστιχο η Pirelli βγάζει το Pirelli diablo strada και στην ίδια κατηγορία η Metzeler ¨εχει το Z6. Καμία σχέση λάστιχα.

Αντίστοιχα τα Feelfree με τα Diablo Scooter δεν έχουν καν την ίδια χάραξη, άλλα λάστιχα. Ακόμα και μικρές διαφορές να χουν δεν παυουν να έχουν διαφορές.

Σωστότατος.

Όπως έχουν δοκιμαστεί από τους σκουτεράδες κυρίως στο δικό μου θα σας πώ τα εξής :

1.BRIDGESTONE : Φοβερό λάστιχο, 22.000 χλμ και ακόμα κρατάει.

2.PIRELLI DIABLO : Και αυτά τα φορούσε όπως τα παραπάνω από τη μάνα του.Τά άλλαξαν οι περισσότεροι γιατί ήταν στραβά και πήγαινε βάρκα γυαλό το σκούτερ, μετά την αλλαγή τους βράχος.

3.MICHELIN CITY GRYP : Άριστα αλλά μετά τα 6.000 χλμ αρχίζουν τα παράπονα ότι τα καλά χαρακτηριστικά χάνονται.

4.METZELER FEEL FREE : Και για αυτό ακούγονται άριστα λόγια για κράτημα και σε στεγνό και σε βρεγμένο και για διάρκεια.

Για μένα λοιπόν οι επιλογές είναι το 1 και το 4.

Υ.Γ. Τα MAXXIS κατά κοινή ομολογία κατόχων είναι για πέταμα δυστυχώς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...