Jump to content

Recommended Posts

Έχοντας αλλάξει 4 διαφορετικά ελαστικά στο GS, θα ήθελα να κάνω ένα συγκριτικό για να βοηθήσω όσους ενδιαφέρονται για αλλαγή ελαστικών και δεν έχουν αποφασίσει τι θα βάλουν.

Είναι πολύ σημαντικό πιστεύω, όταν η αξιολόγηση κάποιων ελαστικών γίνονται πάνω στο ίδιο μηχανάκι με τον ίδιο αναβάτη.

Από μηχανάκι σε μηχανάκι, η συμπεριφορά αλλάζει, όπως και οι γνώμες των διαφόρων αναβατών, είναι τελείως διαφορετικές τις περισσότερες φορές.

Τα 4 ελαστικά, είναι τα Metzeler Tourance, τα Continental Contitrail Attack, τα Metzeler Tourance EXP και τα Dunlop TrailMax TR91.

Πάμε λοιπόν...

Ταχύτητα θερμοκρασίας

Metzeler Tourance:

Δεν θεωρείται από τα λάστιχα που ζεσταίνονται εύκολα (ειδικά από μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού) αλλά όταν ζεσταθούν κάνουν όπως πρέπει την δουλειά τους, αναλόγως πάντα της ποιότητας του οδοστρώματος. Στην πόλη, δεν ζεσταίνονται ποτέ κανονικά και θέλουν μια προσοχή σε "γυαλισμένα" οδοστρώματα. Από τα 4 όμως ελαστικά, μένει στην 4η θέση.

Continental Contitrail Attack:

Ένα ακόμα ελαστικό που αργεί να ζεσταθεί. Χρειάζεται κάποια χιλιόμετρα για να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας και να αρχίσει να σου εμπνέει εμπιστοσύνη. Σε σχέση με το από πάνω ελαστικό, είναι πιο γρήγορο στο ζέσταμα. 3η θέση λοιπόν

Metzeler Tourance EXP:

Εδώ τα πράγματα βελτιώθηκαν σε σχέση με τον προκάτοχό τους. Τα EXP ζεσταίνονται πιο γρήγορα από τα απλά Tourance αλλά και πάλι, δεν διεκδικούν δάφνες ταχύτητας ζεστάματος. Είναι από τα ελαστικά που στην πόλη ίσως δεν θα ζεσταθούν ποτέ κανονικά, εκτός κι αν κάνεις μεγάλες διαδρομές. Θα το τοποθετούσα παρέα με το Continental σε αυτό το χαρακτηριστικό αλλά επειδή το ένιωθα καλύτερα, πάει στη 2η θέση.

Dunlop TrailMax TR91:

Το ελαστικό που έχω αυτή τη στιγμή επάνω στο GS και το οποίο έφτασε στο τέλος του και πάει για αλλαγή όπου να 'ναι. Από τα 4 ελαστικά που έχω δοκιμάσει στο GS, το Dunlop είναι ο βασιλιάς του ζεστάματος. Ζεσταίνονται αρκετά γρήγορα, κάτι που βοηθά πολύ την κίνηση στη πόλη. Άρα παίρνει την πρώτη θέση μεταξύ των 4άρων ελαστικών.

Αντοχή στα χιλιόμετρα

Μetzeler Tourance:

Ένα μεγάλο προσόν του Tourance είναι η αντοχή του στις πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Αν δηλαδή δεν είσαι όλη την ώρα στο παντιλίκι, τα λάστιχα φτάνουν αξιοπρεπώς ακόμα και τα 20000χιλ. Αν αυτό συνδυαστεί με την καλή λειτουργία που έχουν σε όλο αυτό το φάσμα των χιλιομέτρων που αντέχουν, μιλάμε απλά για ένα πολύ καλό λάστιχο για κάποιον που ενδιαφέρεται για την αντοχή σε χιλιόμετρα. Ιδανικό λοιπόν για μεγάλα ταξίδια με μεγάλο φόρτωμα. Με τέτοια επίδοση, πιάνει το Νο1 στην χιλιομετρική απόδοση μεταξύ των 4άρων ελαστικών.

Continental Contitrail Attack: Άλλος ένας μάστερ του είδους. Ένα ελαστικό που δεν τελειώνει ποτέ! Δεν έφτασα μέχρι το τέλος της ζωής τους, αλλά στα 10000χιλ που τα έβγαλα από πάνω και τα πούλησα, ήταν ακόμα σχεδόν καινούρια! Πιθανολογώ ότι άνετα μπορούσαν να φτάσουν τις 20000χιλ. Ένα σκληρό ελαστικό που όμως δεν ταιριάζει στους Ελληνικούς δρόμους. Μαζί με τα απλά Tourance θα μπορούσαν να μοιραστούν την 1η θέση αλλά επειδή δεν τα έφτασα ποτέ μέχρι τα 20000χιλ, τα αφήνω στην 2η θέση.

Metzeler Tourance EXP: Ίσως το ιδανικότερο ελαστικό από άποψη χιλιομετρικής απόδοσης και απόδοσης κρατήματος. Η ζωή του κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Ούτε πάρα πολλά χιλιόμετρα, ούτε πολύ λίγα. Η ζωή τους φτάνει περίπου τις 15000χιλ πριν ζητήσουν αλλαγή. Εύλογα παίρνει την 3η θέση στην κατάταξη.

Dunlop TrailMax TR91: Ο αδύναμος κρίκος μεταξύ των 4άρων ελαστικών. Πολύ μικρή διάρκεια ζωής. Στα 10000χιλ πια κι είναι για αλλαγή. Ένα περίεργο ελαστικό που ενώ δείχνει να έχει σκληρή γόμα, τρώγεται εύκολα. Συνεπώς, τελευταίο (4ο) και καταϊδρωμένο το Dunlop σε αυτό το χαρακτηριστικό.

Αυτό που ονομάζουν οι ξένοι "Handling"

Metzeler Tourance:

Δεν μπορώ να πω πως είναι από τα κορυφαία του χαρακτηριστικά, όμως δεν είναι και κακό. Θα το τοποθετούσα πάνω από τον μέσο όρο, αφού το κράτημα που έχει σε συνδυασμό με την λιγάκι γρήγορη κορώνα, το κάνουν να μπορεί να ανταπεξέρχεται εύκολα τον ανταγωνισμό αν και πια με τις καινούριες τεχνολογίες των ανταγωνιστών, έχει μείνει πίσω. Οι εναλλαγές της κατεύθυνσης είναι σχετικά εύκολες και δεν σε τρομάζει ακόμα κι αν επιχειρήσεις να πιέσεις να γίνουν ακόμα πιο γρήγορα και απότομα. Παρόλα αυτά, δεν είναι το ιδανικό ελαστικό για στροφιλίκια. 4η θέση λοιπόν.

Continental Contitrail Attack: Το αμέσως πιο δυνατό σημείο των Conti μετά την χιλιομετρική απόδοση, ίσως είναι αυτό. Πάρα πολύ καλό ελαστικό στον χειρισμό. Η μοτοσυκλέτα δείχνει αέρινη στις εναλλαγές κατεύθυνσης, οι οποίες γίνονται με την σκέψη και μόνο. Το ευχαριστιέσαι πολύ στις στροφές αυτό το πράγμα, γιατί δεν σε κουράζει η προσπάθεια αλλαγής της κατεύθυνσης από στροφή σε στροφή. 1η θέση σε αυτό το χαρακτηριστικό.

Metzeler Tourance EXP: Το EXP από την άλλη, βρίσκεται κάπου στη μέση. Δεν είναι Conti στις εναλλαγές κατεύθυνσης, αλλά ούτε σαν τον προκάτοχό του. Είναι ένα ελαστικό με στιβαρότητα μέσα στη στροφή που αλλάζει εύκολα κατεύθυνση όταν θέλεις να παίξεις στα στροφιλίκια, αλλά η κορώνα δεν είναι από αυτές που τις λένε γρήγορες και θέλει μια προσπάθεια στο να πετάξεις την μοτοσυκλέτας από την μία πλευρά στην άλλη. Παρόλα αυτά, προσωπικά ήμουν πολύ ευχαριστημένος με τον τρόπο που αντιδρούσαν τα ελαστικά σε αυτόν τον τομέα. 3η θέση αν και θα μπορούσαν να του δώσω και την 2η, αλλά χάνει στα σημεία.

Dunlop TrailMax TR91: Αν έπρεπε να βαθμολογίσω και τα 4 ελαστικά σε αυτό τον τομέα, το Dunlop θα ήταν στην δεύτερη θέση, χάνοντας πάνω στο νήμα που λένε την πρωτιά από τα Conti. Ένα ελαστικό με γρήγορη κορώνα που σε βάζει στη πρίζα να πάιξεις στα στροφιλίκια με την εύκολη εναλλαγή κατεύθυνσης.

Ποιότητα κύλισης

Metzeler Tourance:

Αυτή θα την έβαζα στο μέσο όρο κι αυτό γιατί δεν είναι και το πιο ήσυχο ελαστικό. Ίσως αυτή η αντοχή που έχει στα πολλά χιλιόμετρα του οδομετρητή, να το κάνουν λίγο πιο θορυβώδες κατά την κύλιση. Όπως επίσης και η απαλότητα που νιώθεις όταν το οδηγείς δεν είναι από τις καλύτερες, λόγω της πιο σκληρής γόμας.4η θέση λοιπόν.

Continental Contitrail Attack: Ένα ακόμα καλό χαρακτηριστικό των Conti. H ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή χωρίς θορύβους. Ευχάριστο ελαστικό θα έλεγα σε αυτό τον τομέα. 1η θέση

Metzeler Tourance EXP: Μία από τα ίδια με το Conti είναι και το EXP. Ένα ελαστικό που δεν σε κουράζει στις βόλτες και τα ταξίδια. Απορροφά τους κραδασμούς από την άσφαλτο και δεν κάνει θόρυβο. Θα το τοποθετούσα στη 2η θέση με μικρή διαφορά από τα Conti.

Dunlop TrailMax TR91: Δυστυχώς η Dunlop με απογοήτευσε σε αυτό τον τομέα. Από την πρώτη στιγμή που κινήθηκε η μοτοσυκλέτα με αυτά τα ελαστικά, ένιωσα να περνάνε όλοι οι κραδασμοί από την άσφαλτο στο σώμα μου. Το ελαστικό αυτό δεν απορροφούσε τους κραδασμούς οι οποίοι περνούσαν σχεδόν ατόφιοι στη μοτοσυκλέτα και κατ' επέκταση σε μένα. Αυτό είναι μεγάλο μείον όσον αφορά την ποιότητα κύλισης και την άνεση του αναβάτη. Επίσης, μετά τα 100χαω υπάρχει έντονος θόρυβος που κουράζει. Στην 3η θέση λοιπόν το Dunlop.

Στεγνό καλό οδόστρωμα

Metzeler Tourance:

Το Tourance κρατάει αρκετά καλά για το είδος του, με οποιονδήποτε τρόπο οδηγάς την μοτοσυκλέτα σου από την στιγμή που θα ζεσταθεί. Έχει μεγάλα περιθώρια κλήσης και κρατάει αρκετά καλά ακόμα και με μεγάλες κλίσεις. Δεν σε τρομάζει εύκολα, και σου δίνει σιγουριά και αυτοπεποίθηση όταν οδηγείς.

Continental Contitrail Attack: Το Conti εδώ μου τα χάλασε. Όταν με πούλησε δύο φορές μέσα σε ένα διήμερο με καλή άσφαλτο, έπαψα να τα εμπιστεύομαι. Πιο καλά θα έλεγα, ότι δεν σε προειδοποιούν. Εκεί που οδηγούσα μια χαρά στις στροφές, ξαφνικά κι εκεί που με άλλα ελαστικά δεν θα υπήρχε θέμα, είχα παράξενα γλιστρήματα χωρίς καμία προειδοποίηση. Γλιστρήματα που λόγω τύχης (ίσως και εμπειρίας) τα έσωσα ενώ θα μπορούσαν να αποβούν μοιραία. Γι' αυτό και μόνο, τα κατατάσσω στη τελευταία θέση. Η έλειψη προειδοποίησης, είναι σοβαρό θέμα σε ένα ελαστικό.

Metzeler Tourance EXP: Ίσως το καλύτερο ελαστικό από άποψη κρατήματος/προειδοποίησης. Στρίβεις με όλα κάτω κι όταν είναι να γλιστρήσει θα "σου το πει" λίγο νωρίτερα. Προβλέψιμα όλα. Στα δύο ζευγάρια που έχω αλλάξει και στα περίπου 30000χιλ που έχω κάνει μαζί τους, ποτέ δεν με πρόδωσαν/πούλησαν. Ήταν ίσως το ελαστικό που ευχαριστήθηκα πιο πολύ στα στροφιλίκια! Πρώτη θέση λοιπόν!

Dunlop TrailMax TR91: Θα το έβαζα παρέα με το EXP, αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορώ. Δεν κατάφεραν ποτέ να με πείσουν όπως τα EXP. Ναι μεν δεν γλίστρισα πουθενά, ναι μεν κρατούσαν απίστευτα (όπως και τα EXP) αλλά πάντα είχα ένα φόβο μέσα μου μήπως εκεί στο όριο γλιστρήσουν ξαφνικά. Δεν ένιωθα προειδοποίηση. Αυτό βέβαια ίσως ήταν από το ότι είχαν κι άλλο να μου δώσουν πριν την προειδοποίηση, που ποτέ όμως δεν το έφτασα. Δεν μπορώ λοιπόν να το πω με σιγουριά. Για μένα όμως μαζί με το EXP είναι τα κορυφαία ελαστικά στο κράτημα σε καλή άσφαλτο. Οριακά λοιπόν στη 2η θέση.

Στεγνό αλλά όχι καλό οδόστρωμα.

Metzeler Tourance:

Μιλάμε για πολυκαιρισμένη άσφαλτο που έχει εκείνο το γνωστό άσπρο χρώμα. Σε τέτοιου είδους οδοστρώματα, κι αναλόγως που βρίσκονται αυτά (ορεινά ή πεδινά) το λάστιχο δουλεύει καλά. Εκτός από κείνους τους δρόμους που είναι εντελώς χωρίς πρόσφυση όπου εκεί όσο και να προσπαθούν δεν βρίσκουν όπως κάποια άλλα. Στους ορεινούς επαρχιακούς δρόμους και παρόλη αυτήν την ασπρίλα που βλέπεις στο οδόστρωμα, κατά περίεργο τρόπο κρατάει πολύ καλύτερα απ' ότι στους αντίστοιχους πεδινούς δρόμους.

Continental Contitrail Attack: Εδώ τα πράγματα αλλάζουν. Το Conti δεν με ικανοποίησε. Όταν έριχνα την μοτοσυκλέτα στη στροφή, είχα μια ασάφεια στο πως πατάει και μόλις πίεζα λίγο περισσότερο, αρχίζανε τα γλιστρήματα. Θα τα κατατάξω παρέα με το Tourance κι αυτό χαριστικά επειδή είναι πιο καινούριο τεχνολογικά.

Metzeler Tourance EXP: Και εδώ τα EXP δείχνουν χαρακτήρα. Το κράτημα είναι αρκετά καλό, σε βαθμό που ίσως δεν το περίμενες από ένα ελαστικό διπλής χρήσης. Μόνο στους δρόμους που ήταν πραγματικά "γυαλί" δεν κρατούσε. Σε όλους τους υπόλοιπους δεν είχα κανένα θέμα.

Dunlop TrailMax TR91: Τα ίδια και για το Dunlop. Μαζί με το EXP νομίζω ότι μοιράζονται την κορυφή.

Βρεγμένο οδόστρωμα με ικανοποιητική άσφαλτο

Metzeler Tourance:

Κρατάει αλλά όχι πολύ καλά. Κάποια άλλα πιστεύω μπορούν και καλύτερα απ' το Tourance. Σε βρεγμένη άσφαλτο που γλιστράει χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή και όχι απότομες κινήσεις. Το πλάγιασμα το ξεχνάμε και οδηγούμε όσο πιο απαλά μπορούμε. Ίσως το πιο αδύνατο σημείο του ελαστικού. 3η θέση γιατί υπάρχουν και χειρότερα! (δείτε παρακάτω)

Continental Contitrail Attack: Ό,τι χειρότερο έχω βάλει στο μηχανάκι μου. Αυτό που έζησα μαζί του σε βρεγμένους δρόμους, δεν θα ήθελα να το ξαναζήσω. Το ελαστικό γλιστρούσε απίστευτα. Στις στροφές... τρόμος! Έπρεπε να στρίβεις όρθιος για να μην φας τα μούτρα σου. Κρίμα... γιατί πρόκειται για ένα καινούριο τεχνολογικά ελαστικό. 4η θέση και με μεγάλη διαφορά από την 3η!

Metzeler Tourance EXP: Ο μέσος όρος και πάλι για το EXP. Ένα ελαστικό που τα κάνει όλα καλά, αλλά όχι τέλεια. Το κράτημα στη βροχή είναι καλό έως πολύ καλό. Με λίγη προσοχή, δεν προβληματίστηκα πουθενά ιδιαίτερα.2η θέση.

Dunlop TrailMax TR91: Ότι καλύτερο έχω φορέσει στη βροχή. Απίστευτο κράτημα. Ένιωθα τη μοτοσυκλέτα λες και πατάει σε καινούρια στεγνή άσφαλτο! Ναι τα παραλέω, αλλά πραγματικά όταν έχεις τέτοια αίσθηση σε βρεγμένο οδόστρωμα και μάλιστα στη πόλη... τι άλλο να πεις? Πραγματικά βγάζω το καπέλο στη Dunlop σε αυτό το χαρακτηριστικό. 1ο και με διαφορά από το δεύτερο!

Χώμα

Metzeler Tourance:

Όπως τα περισσότερα λάστιχα της κατηγορίας, έχουν ασφάλτινο προσανατολισμό και σχεδίαση. Οπότε δεν περιμένουμε πολλά πολλά στο χώμα. Έτσι οι χωμάτινες διαδρομές δεν είναι δυνατό σημείο για το ελαστικό. Μπορείς όμως να κάνεις άνετες διαδρομές χωρίς τον φόβο να σου πάθει κάτι, καθώς έχει πολύ ενισχυμένο σκελετό σε σχέση με άλλα και μεγαλύτερο ποσοστό off από τα άλλα τρία του συγκριτικού.

Continental Contitrail Attack: Δεν πάτησα πολύ χώμα με αυτά, αλλά η άποψή μου είναι ότι δεν κάνουν γι' αυτή τη δουλειά. Το λάστιχο είναι σχεδόν ασφάλτινο. 4η θέση λοιπόν.

Metzeler Tourance EXP: Πολύ λίγο χώμα και με αυτά. Αν πρέπει να τα κατατάξω κάπου, θα είναι στην 2η θέση, πίσω από τα απλά Tourance.

Dunlop TrailMax TR91: Με αυτά δεν μπήκα καθόλου χώμα. Η χάραξη βεβαίως δείχνει να είναι στις δυνατότητες του EXP. Θα το έβαζα λοιπόν στην 2η θέση παρέα με το EXP παρόλο που αυτό δεν το δοκίμασα στο χώμα.

Λάσπη

Metzeler Tourance:

Στην λάσπη είναι ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα, γιατί ο ασφάλτινος προσανατολισμός και χάραξη του πέλματος δεν βοηθούν καθόλου. Έτσι όταν βρεθείς σε τέτοιες καταστάσεις θέλει πολύ προσοχή γιατί το λάστιχο μετατρέπεται πολύ εύκολα σε "σλικ" αφού η λάσπη γεμίζει τα αυλάκια του πέλματος και έτσι δεν έχεις καθόλου πρόσφυση πια.

Continental Contitrail Attack: Δεν μπήκα ποτέ.

Metzeler Tourance EXP: Δεν μπήκα ποτέ.

Dunlop TrailMax TR91: Δεν μπήκα ποτέ.

...AND THE WINNER IS:

Ισοπαλία των Metzeler Tourance EXP με τα Dunlop Trail Max TR91. Tα δύο αυτά ελαστικά αλλού κερδίζουν κι αλλού χάνουν μεταξύ τους, αλλά όποιο και να βάλεις, σίγουρα θα μείνεις ευχαριστημένος. Δίνεις προτεραιότητα σε αυτά τα σημεία που σε ενδιαφέρουν βάζοντας μπροστά εκείνο που είναι δυνατότερο στον συγκεκριμένο τομέα και επιλέγεις.

Αν δεν σε νοιάζει η μικρή χιλιομετρική απόδοση και θέλεις κορυφαίες επιδόσεις σε στεγνό και βρεγμένο, πας σίγουρα για Dunlop αφηφώντας τους κραδασμούς και τον θόρυβο .

Aν θες καλή χιλιομετρική απόδοση αλλά και καλές επιδόσεις γενικώς με άνεση στα ταξίδια, πας στο EXP.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ καλή δουλειά, μπράβο. Εγώ με αυτά που διάβασα θα επέλεγα dunlop σίγουρα διότι το να βγάζει λίγα χιλιόμετρα είναι σχεδόν ευλογία (όχι για την τσέπη). Σημαίνει ότι δουλεύει σωστά έχοντας απόλυτο κράτημα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αλέξανδρε φρόντισε να συγκρίνεις και τις τιμές των ελαστικών (εάν έχουν διαφορές), διότι εάν το tourance κοστίζει 350 και βγάζει 15000χμ και το dunlop κοστίζει κοστίζει 250 και βγάζει 10000χμ, τότε μικρό το κακό...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άλεξ, μιας και δεν το πας χώμα, δοκίμασε στην επόμενη τα Pilot 3. Εκτός αν περιμένεις να το κάνω πρώτος για να δείς εντυπώσεις. Αλλά θα αργήσω λίγο φίλε τα Anakee 2 βγάζουν πολλά χιλιόμετρα........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω παλι, θα χρειαστει να λιωσουν τα δευτερα 501/502 που σχεδον μολις φορεσα, και να ακουσω πολλεεες γνωμες για το TR91, για ν αρχισω να σκεφτομαι ν αλλαξω τα Bridgestone με τα Dunlop.

Άλεξ, μιας και δεν το πας χώμα, δοκίμασε στην επόμενη τα Pilot 3. Εκτός αν περιμένεις να το κάνω πρώτος για να δείς εντυπώσεις. Αλλά θα αργήσω λίγο φίλε τα Anakee 2 βγάζουν πολλά χιλιόμετρα........

Οσο για τα Anakee, εχω φαει τετοια ηττα απ τα πρωτα, (δις φορεμενα κι αυτα, σαν "ορκισμενος" michelinακιας...) που δεν τολμω να φορεσω τα "2" κι ας ακουω καλα λογια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω παλι, θα χρειαστει να λιωσουν τα δευτερα 501/502 που σχεδον μολις φορεσα, και να ακουσω πολλεεες γνωμες για το TR91, για ν αρχισω να σκεφτομαι ν αλλαξω τα Bridgestone με τα Dunlop.

Οσο για τα Anakee, εχω φαει τετοια ηττα απ τα πρωτα, (δις φορεμενα κι αυτα, σαν "ορκισμενος" michelinακιας...) που δεν τολμω να φορεσω τα "2" κι ας ακουω καλα λογια.

Δεν σε αδικώ για τα ΠΡΩΤΑ anakee, αλλά σκέψου αν όσοι είχαν οδηγήσει κάποτε RD 350 να μην ξανακαβαλούσαν ΥΑΜΑΗΑ επειδή κάποτε ένα μοντέλο της δεν είχε σκελετό και φρένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ χρησιμες πληροφοριες. :respekt:.μηπως εχει κανεις ορεξη να μ εξηγησει τι σημαινει "γρηγορη κορονα"?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σημαίνει ότι το λάστιχο έχει μεγάλη καμπύλη ή μύτη οπότε αλλάζει πιο εύκολα διεύθυνση σε σχέση με ένα άλλο με λιγότερη καμπύλη ή μύτη (V).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σημαίνει ότι το λάστιχο έχει μεγάλη καμπύλη ή μύτη οπότε αλλάζει πιο εύκολα διεύθυνση σε σχέση με ένα άλλο με λιγότερη καμπύλη ή μύτη (V).

Έχω παρατηρήσει ότι η Michelin παίζει πολύ με V στα ελαστικά της γενικότερα ενώ η pirelli-metzeler όχι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχω παρατηρήσει ότι η Michelin παίζει πολύ με V στα ελαστικά της γενικότερα ενώ η pirelli-metzeler όχι.

Τι εννοείς? Το μichelin anakee που φοράω τώρα είναι σίγουρα πιο αργό από το προηγούμενο Πirelli trail. Έχει πιο μαλακή γόμα όμως και είναι επίσης αθόρυβο. Επίσης το Μetzeler M5 Που έχω στην άλλη θεωρείται κορωνάτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Για το σκούτερ μου (όταν το είχα) είχα δει ένα michelin ελαστικό 15 ιντσών εντελώς V. Και τότε προτίμησα το pirelli.

Επίσης, το δικό μου sirac μου φαίνεται ότι έχει αρκετά γρήγορη γόμα μιας και πέφτει πολύ εύκολα σε σχέση με τα ΒΤ. Θα μου πεις καινούργια είναι και δεν έχουν τετραγωνίσει ακόμα. Αλλά αυτή την εντύπωση μου δίδει γενικότερα η Michelin. Ίσως κάνω και λάθος.

Γενικότερα παίζει πολύ αυτό το σχήμα νομίζω που εγώ το θεωρώ ψιλοV.

Michelin-Power-Pure.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άλεξ, μιας και δεν το πας χώμα, δοκίμασε στην επόμενη τα Pilot 3. Εκτός αν περιμένεις να το κάνω πρώτος για να δείς εντυπώσεις. Αλλά θα αργήσω λίγο φίλε τα Anakee 2 βγάζουν πολλά χιλιόμετρα........

Μάλλον θα σε προλάβω εγώ. 90% σκέφτομαι να βάλω αυτά κι αν δεις την κατάσταση των Dunlop τώρα, με βλέπω μετά τις γιορτές να τα βάζω. (και ο θεός βοηθός, γιατί με την Michelin έχω καεί παλιότερα (βλέπε Τ66))

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα περιμένω την δοκιμή σου με αγωνία. Εμένα με κόβω για το καλοκαίρι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...