Jump to content
koutsi

4T vs 2T

Recommended Posts

Λοιπον παιδες εχω ψαξει πολυ το θεμα και πολλοι ανθρωποι, ισως κι εγω, εχουνε πολλες διαφονιες. Ισως φταιει ο φανατισμος με τα 2χρονα. Εγω προσωπικα δεν ειμαι ουτε υπερ των 2Τ αλλα ουτε και υπερ των 4Τ. Για μενα δεν εχει καμια σημασια αν το οχημα ειναι 2Τ η 4Τ. Ας δωσουμε καποιες εγκυρες απαντησεις ετσι ωστε να μαζεψουμε γνωμες και αληθεις για να μην λεμε μαλακιες.

Ας ξεκινησω πρωτος.

Μοτερ: Σαφως το 2Τ ειναι πιο απλη η κατασκευη του, που το κανει πιο ευκολο στην συντηρηση, αλλα και μικροτερο το κοστος κατασκευης. Το 4Τ ειναι πιο πολυπλοκο. Εχει περισσοτερα μηχανικα μερη και η συντηρηση του και η επισκευ ειναι πολυ πιο ακριβες. Παρολ' αυτα ειναι πολυ πιο αξιοπιστο.

Καταναλωση:Εδω σιγουρα το 4Τ υπερτερει. Κανει πολυ πιο οφελημη καυση απο ενα 2Τ, και μαλιστα η διαφορα ειναι τεραστια. (π.χ. ενα RGV 250 καιει παραπανω απο GSX-R 1000.)

Επιδωσεις:(εδω θα γινει σφαγη) Ενα λαθος που κανουν πολλοι μαγκες ειναι οτι λενε πως τα 2Τ στα ιδια κυβικα βγαζουνε 2πλασια αλογα απο ενα 4Τ. Παιρνουμε σαν παραδειγμα το RGV(62hp) και το Ninja 250(33hp). Λοιπον μαγκες απο αυτα που βλεπετε εχετε δικιο, αλλα τι γνωριζετε πραγματικα? Κατ' αρχας την σημερον ημεραν οι μικρες μηχανες φτιαχνονται ΕΙΔΙΚΑ για να καλυπτουν το διπλωμα, αλλα και να βοηθουν τον απειρο καβαλαρη να προσαρμοστει στην μοτοσυκλεττα. Τα 250 του 80φευγα με μεσα του 90 ειχαν τον ρολο που εχουν σημερα τα 600: χρηση για πιστα. Το μοτερ τους ητανε απο το GP250, αλλα επανασχεδιασμενο για να βγαζει γυρω στα 60 αλογα (απο τα 90 που βγαζανε κανονικα), εκτως του οτι ητανε και πολυ ελαφρια. Γι αυτο μην λετε οτι σε ιδια κυβικα τα 2Τ εχουν 2πλασια δυναμη απο 4Τ. Αντιθετως αν παρετε παραδειγμα τα ξερα, που και στα 2τ και στα 4τ ιδιων κυβικων χρησιμοποιειται η ιδια τεχνολογια (πχ RMZ 250 2T vs RMZ 250 4T), θα δειτε πως τα 4Τ εχουν περισσοτερη δυναμη.

Τωρα οσο αφορα την ταχυτητα κι εδω θα γινει μαλλον σφαγη. Αν παρουμε 2 μηχανες, η μια 2Τ και η αλλη 4Τ ιδιας δυναμης, (ασχετα τα κυβικα για τον λογο που εξηγησα πριν) θεωρητικα το 2Τ ειναι ταχυτερο λογω του οτι εκτελει τις 2πλασιες ταλαντωσεις απο ενα 4Τ. Πρακτικα ομως τι συμβαινει? Το 2Τ λειτουργει με σχετικα χαμηλο αριθμο στροφων. Ομως οι στροφες αυτες ανεβαινουν γρηγορα, με αποτελεσμα να εχει δυναμη στις χαμηλες, αλλα καθολου ροπη στις υψηλες. Το 4Τ κανει ακριβως το αντιθετο. Αν τα βαζαμε κοντρα σε μια μεγαλη ευθεια, το 2Τ θα εφευγε στα πρωτα μετρα στην εκκινηση, λογω του μεγαλυτερου νευρου του. Στη συνεχεια ομως το 4Τ θα μπορεσει να ανεβασει περισσοτερη δυναμη λογω της πολυ καλυτερης ροπης του, πλησιαζοντας το 2Τ και στη συνεχεια περνωντας το λογω της μεγαλυτερης τελικης που βγαζει. Ειδικα στην πιστα το 4Τ λογω της ροπης του θα μπορουσε να περασει πολυ ευκολα ενα 2Τ στην ανακτηση του γκαζιου μετα απο στροφη (βεβαια ενα RGV θα εκανε κομματια ενα αλλο 4Τ ιδιας δυναμης σε πιστα π.χ. ZXR400 λογω της απιστευτης γωνιακης ταχυτητας του και το αγωνιστικου πλαισιου).

Ποιο για μενα ειανι καλυτερο? Κανενα. Το ποσο καλυτερο μπορει να ειναι ενα 2Τ απο ενα 4Τ, η το αντιθετο το καθοριζει ο χρηστης του, αν βεβαια ξερει γιατι το επελεξε. Εγω προσωπικα πιστευω πως χρειαζομαι 2Τ σε μικρα κυβικα (ας πουμε μεχρι 250) και 4Τ σε μεγαλα κυβικα(400 και πανω)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχει διάφορα θέματα που τα συζητήσαμε και το τελευταίο καιρό ειδικά, πιστεύω πάλι τα ίδια και τα ίδια μην λέμε.

Αυτό πουχω να πω, αν και τρελαμένος με τα δίχρονα, το μέλλον πιστεύω τοχουν τα 4χρονα και τα 2χρονα θα παραμείνουν μόνο στα βουνά και σε μερικά μικρά σκούτερ.

Αυτό βλέπω δηλαδή με τη πάροδο των χρόνων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

2t και τα μυαλά στα μπλέντερ!

χαμηλό βάρος

βάζεις εύκολα χέρι για συντήρηση, απο τα πολύ απλά μέχρι τα πιο δύσκολα

γενικά φτηνή συντήρηση

2t>>4t σε θέμα δύναμης

βαλβίδες? χαΧΑ, τι είναι αυτο το άχρηστο πράγμα?

εκκεντροφόροι? κλαιν μαιν

άλλαξε λάδια, έλεγξε λάδια, άλλαξε φίλτρα, τι sae να βάλω κλπ, ούτε καν!

δεν κόβουν ταχύτητα σαν τα :ranting3: :ranting3: τα 4t όταν κλείνεις το γκάζι

παει για 12 χρονών το typhoon 125cc και ακόμα ευχαριστιέμαι οδήγηση οταν το καβαλάω!

για το runner 180cc δεν μιλάω καν, 21hp άλογα μαμα, βρομογκαζο, κέρναγε τσάγια ολα τα τετράχρονα της εποχής του

(2002 μοντέλο ήταν, σχετικά φιμωμένο σε σχέση με μοντέλα 98-99-00) και με λίγο σκάλισμα πήγαινες αλλου... :whistling:

κλάμα όταν το πουλήσαμε

z125 δεν είχαμε δυστυχώς, αλλά το runner ήταν το αντίπαλο δέος έτσι και αλλιος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αγαπητέ φίλε το ερώτημα σου είναι τόσο γενικό ώστε ο καθένας να μπορεί να γράφει εδώ το μακρύ του και το κοντό του μέχρι να αρχίσουν οι αντιπαραθέσεις και να κλειδωθεί το θέμα.

Η κάθε κατασκευή έχει τα καλά της και τα κακά της ανάλογα με την εφαρμογή.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα δίχρονα είναι πιο ρυπογόνα από τα τετράχρονα γι΄αυτό και πήραν τον π...λο.

Κατά τα άλλα δεν υπάρχει κανένας φανατισμός απέναντι στα δίχρονα, εκτός και αν εννοείς υπέρ τους.

:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Και φέρε λίγο ποπκορν και από εδώ γιατί το έχεις πάρει αμπάριζα παλιοχαρακτήρα νησιώτη. :2funny:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμενα αυτο που με προβληματιζει ειναι αν το επομενο μηχανακι θα ειναι 2κυλινδρο,3κυλινδρο η 4κυλινδρο παλι?!Για τα 2Τ νομιζω πως εχουν πεθανει!!! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο ποτε στα ξερα τα 4τ εχουν την ιδια δυναμη με τα 2τ στα ιδια κυβικα???Τα 250 2Τ εχουν ιδια δυναμη με τα 450 4Τ....

Τροποποιήθηκε από τον stzog

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο ποτε στα ξερα τα 4τ εχουν την ιδια δυναμη με τα 2τ στα ιδια κυβικα???Τα 250 2Τ εχουν ιδια δυναμη με τα 450 4Τ....

απλως αγωνιζονται στην ιδια κατηγορια, και κανεις δεν καταλαβε ποτε γιατι

Αγαπητέ φίλε το ερώτημα σου είναι τόσο γενικό ώστε ο καθένας να μπορεί να γράφει εδώ το μακρύ του και το κοντό του μέχρι να αρχίσουν οι αντιπαραθέσεις και να κλειδωθεί το θέμα.

Η κάθε κατασκευή έχει τα καλά της και τα κακά της ανάλογα με την εφαρμογή.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα δίχρονα είναι πιο ρυπογόνα από τα τετράχρονα γι΄αυτό και πήραν τον π...λο.

Κατά τα άλλα δεν υπάρχει κανένας φανατισμός απέναντι στα δίχρονα, εκτός και αν εννοείς υπέρ τους.

Και φέρε λίγο ποπκορν και από εδώ γιατί το έχεις πάρει αμπάριζα παλιοχαρακτήρα νησιώτη. :2funny:

ΤΟ ξερω φιλε μου. Εχεις δικιο. Εφοσον ειναι open εδω μπορει καθενας να γραψει οτι μ.... θεωρει σωστη. Ε΅γω εγραψα την αποψη μου εχοντας ερευνησει το θεμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αντιθετως αν παρετε παραδειγμα τα ξερα, που και στα 2τ και στα 4τ ιδιων κυβικων χρησιμοποιειται η ιδια τεχνολογια (πχ RMZ 250 2T vs RMZ 250 4T), θα δειτε πως τα 4Τ εχουν περισσοτερη δυναμη.

Δεν νομιζω οτι ενα 2τ να ναι ποιο αδυναμο απο ενα 4τ των ιδιων κυβικων. Πχ ενα сr 250 εχει ποιο πολυ δυναμη απο ενα crf 250.

Περιμενουμε, αν βγουν ποτε τα 2τ ψεκαστα, θα υπερετουν σε ολα απο τα 4τ πιστευω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα παντα ολα...

Φιλε κουτσι, Σουζουκοβιε εχεις πλακα γιατι σχεδον ολα παραδειγματα ειναι σουζουκι...

Δεν εχω να υποστηρηξω, κανενα απο τα 2, ο καθενας με ο,τι τη βρισκει. Απλα να προσθεσω μερικα πραγματακια.

Τα περισσοτερα 2χρονα επιδοσεων ειναι τουλαχιστον της προηγουμενης δεκαετιας. Αυτο εχει να κανει:

α. Τεχνολογια. Αμα τα συνεχιζαν ισως να ειχαν ακομα μεγαλυτερες επιδοσεις.

β. Ρυποι. Παλιοτερα ηταν πολυ πιο χαλαρα τα πραγματα, οποτε ενα μοτερ εβγαζε πολυ κοντα στο μεγιστο της αποδοσης απο μαμα.

Επιπλεον, βλεπουμε τα νουμερα τελειως απολυτα. Το λεω απο προσωπικο παραδειγμα, που το xrακι βγαζει λεμε τωρα τα ιδια αλογα με ενα 125 διχρονο (μπορει) και λιγοτερα. Λεει κατι αυτο; Το οτι το δικο μου ψηλα αρχιζει και "κουραζεται" καποια στιγμη, ενω το 125 επιζητα τις υψηλες στροφες, δε το βαζουμε στην εξισωση;

Επειτα, καθε μοτερ βγαζει τα αλογα, αναλογα με το ποσο πουσαρισμενο ειναι. Παρεα παει και η αξιοπιστια. Οποτε το οτι τα 2Τ ειναι πιο επιρρεπη σε βλαβες, νομιζω δε στεκει.

Yamaha DT 125. Αθραυστο μοτερακι, αλλα δεν ειχε και ιδιαιτερες επιδοσεις. ΚΤΜ Exc, σχεδον 2πλασια αλογα, αλλα περισσοτερες απαιτησεις.

Ομοιως και το 4χρονο. Drz - crf (ο,τι να ναι παραδειγματα)

Γιατι τα 2χρονα δεν εχουν χαμηλα ροπες; Ποιος το λεει αυτο; Παρε ενα cr500 και ενα crf 450. Που το δευτερο στροφαρει και πιο ψηλα. Εγω υποθετω και απο βιντεακια και κουβεντες που εχω ακουσει οτι το cr τραβαει καλυτερα χαμηλα, αλλα υπολυπεται στα ψηλα. - δεν εχω οδηγησει 500 2Τ να ξερω προσωπικα.

Προσωπικα θεωρω πως αν βελτιωθει το 2Τ στην αξιοποιηση καυσιμου, οπου αρχισαν ειδη να γινονται βηματα προς αυτη την κατευθυνση, εχει πλεονεκτημα εναντυ των 4Τ. Τοσο στις επιδοσεις, οσο και στα κοστη κατασκευης και συντηρησης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το ονειρο μου ενα τετοιο εργαλειο.. Θανατος!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα παντα ολα...

Φιλε κουτσι, Σουζουκοβιε εχεις πλακα γιατι σχεδον ολα παραδειγματα ειναι σουζουκι...

Δεν εχω να υποστηρηξω, κανενα απο τα 2, ο καθενας με ο,τι τη βρισκει. Απλα να προσθεσω μερικα πραγματακια.

Τα περισσοτερα 2χρονα επιδοσεων ειναι τουλαχιστον της προηγουμενης δεκαετιας. Αυτο εχει να κανει:

α. Τεχνολογια. Αμα τα συνεχιζαν ισως να ειχαν ακομα μεγαλυτερες επιδοσεις.

β. Ρυποι. Παλιοτερα ηταν πολυ πιο χαλαρα τα πραγματα, οποτε ενα μοτερ εβγαζε πολυ κοντα στο μεγιστο της αποδοσης απο μαμα.

Επιπλεον, βλεπουμε τα νουμερα τελειως απολυτα. Το λεω απο προσωπικο παραδειγμα, που το xrακι βγαζει λεμε τωρα τα ιδια αλογα με ενα 125 διχρονο (μπορει) και λιγοτερα. Λεει κατι αυτο; Το οτι το δικο μου ψηλα αρχιζει και "κουραζεται" καποια στιγμη, ενω το 125 επιζητα τις υψηλες στροφες, δε το βαζουμε στην εξισωση;

Επειτα, καθε μοτερ βγαζει τα αλογα, αναλογα με το ποσο πουσαρισμενο ειναι. Παρεα παει και η αξιοπιστια. Οποτε το οτι τα 2Τ ειναι πιο επιρρεπη σε βλαβες, νομιζω δε στεκει.

Yamaha DT 125. Αθραυστο μοτερακι, αλλα δεν ειχε και ιδιαιτερες επιδοσεις. ΚΤΜ Exc, σχεδον 2πλασια αλογα, αλλα περισσοτερες απαιτησεις.

Ομοιως και το 4χρονο. Drz - crf (ο,τι να ναι παραδειγματα)

Γιατι τα 2χρονα δεν εχουν χαμηλα ροπες; Ποιος το λεει αυτο; Παρε ενα cr500 και ενα crf 450. Που το δευτερο στροφαρει και πιο ψηλα. Εγω υποθετω και απο βιντεακια και κουβεντες που εχω ακουσει οτι το cr τραβαει καλυτερα χαμηλα, αλλα υπολυπεται στα ψηλα. - δεν εχω οδηγησει 500 2Τ να ξερω προσωπικα.

Προσωπικα θεωρω πως αν βελτιωθει το 2Τ στην αξιοποιηση καυσιμου, οπου αρχισαν ειδη να γινονται βηματα προς αυτη την κατευθυνση, εχει πλεονεκτημα εναντυ των 4Τ. Τοσο στις επιδοσεις, οσο και στα κοστη κατασκευης και συντηρησης.

χαχαχαχαχα απιστευτο. παρατηρησες οτι ειμαι σουζουκακιας??? οτι ειμαι ειμαι... δεν αντιλεγωωω

δεν ξερω αν καταλαβες εσυ λαθος η εγω εκανα λαθος, αλλα εννοω οτι το 2τ Δεν εχει ροπη στις ΨΗΛΕΣ. σορρυ για λαθος/ασαφεια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχω και 2Τ και 4Τ και τα 2 τα γουσταρω για τους ιδιους λογους, κατανταει χαζομαρα να γινεται συγκρηση αναμεσα σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πραγματα, το κεθε ενα ειναι για συγκεκριμενη χρηση και παντα αναλογα με τις δικες μας αναγκες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

2t και τα μυαλά στα μπλέντερ!

χαμηλό βάρος

βάζεις εύκολα χέρι για συντήρηση, απο τα πολύ απλά μέχρι τα πιο δύσκολα

γενικά φτηνή συντήρηση

2t>>4t σε θέμα δύναμης

βαλβίδες? χαΧΑ, τι είναι αυτο το άχρηστο πράγμα?

εκκεντροφόροι? κλαιν μαιν

άλλαξε λάδια, έλεγξε λάδια, άλλαξε φίλτρα, τι sae να βάλω κλπ, ούτε καν!

δεν κόβουν ταχύτητα σαν τα :ranting3: :ranting3: τα 4t όταν κλείνεις το γκάζι

Καλύφθηκα! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα χαμηλα κυβικα και για χρησεις πιστας , βουνου ή καπου πολυ τοπικα το 2χρονο ειναι μονοδρομος γιατι αν παρεις πχ 50αρακι τετραχρονο κατεβασε το ποδι να σπρωχνεις ενω ενα 50αρακι διχρονο παει σουπερ.

Για οποιαδηποτε αλλη χρηση το 4χρονο ειναι ΤΟ ΜΟΝΟ καταλληλο. Οκ παω και με ενα rs125 στη δραμα αλλα τα εξοδα του ειναι για να παρω ολοκληρο το λεωφορειο του κτελ.

Και απο την αλλη οκ το 2χρονο εχει γκαζακι αλλα αυτα που πληρωνεις για το γκαζακι διαχρονικα θα σου εδιναν ενα πολυ καλο τετραχρονακι.

Δεν μπαινω σε διαδικασια συγκρισης μοντελων κλπ ειναι ανοφελο για εμενα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντως όποιος ανακατώνετε με φουσκωτά και γενικά εξωλέμβιες ,θα ξέρει πως εκεί τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα εκεί για τα 2Τ ,έχει μπει injection και μιλάμε για ΜΕΓΑΛΑ μοτέρ με πολλούς κυλίνδρους,που πολλές φορές ξεπερνάνε τα αντίστοιχα 4Τ ακόμα και σε καταναλώσεις.....καλά για service δεν συζητάμε καθόλου!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aληθεια τι απεγινε εκεινο το διχρονακι το απριλια DITECH 50cc με κινητηρα αμεσου ψεκασμου και καταναλωση βενζινης ισης με αντιστοιχο τετραχρονο,και καταναλωση λαδιου μιση απο αντιστοιχο διχρονο,και ρυπους καλυτερους απο ολα, και διπλασια ιποδυναμη απο τα αλλα τετραχρονα??????????????Μηπως το εθαψαν για τα καλα ελεω τετραχρονων συμφεροντων??????

Ξερει κανεις τιποτα?????

http://www.speed-sports.com/motorscooters/scooter_models/aprilia_scooters/ditech.html

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ψοφιο μηχανακι,ουτε για να πας στο περιπτερο δεν αξιζει :crazy:

εγω ειμαι υπερ 4Τ.οχι οτι με χαλαει το 2Τ αλλα παντα ειχα μια εμμονη ιδεα οτι θα με πεταξουν σε καμια στροφη απο ροπιασμα.γενικως πιστευω τα 4Τ εχουν καλυτερο ελενχο.τωρα αμα εισαι μαγκας το πας το διχρονο και μαλιστα κομματια

Τροποποιήθηκε από τον billis93

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το κακο που εχει το 2Τ ειναι οτι οταν πεσει απο τις στροφες της ροπης γονατιζει αν εχει μια σχεση επανω, με το 4Τ δεν το παθαινεις αυτο και ο λογος ειναι το οτι εχει πιο πολυ δυναμη και ροπη απο τις χαμηλες, μιλαω σε περιπτωση αναβασης σε καμια πλαγια τυπου Hillclimb.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παντος μηχανες τυπου nsr 500 ή kawaski samurai 750 διχρονα πηγεναν τον κολο τους! και οκ τα συχρονα 600 νομιζω τα πηγενουν διπλα διπλα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η εξελιξη των διχρονων εχει σταματησει εδω και παρα πολλα χρονια. stop

Ενα 4Τ υψηλης αποδοσης ειναι πολυ πιο δυστροπο απο ενα 2Τ ιδιων επιδοσεων stop

Μολις βρω τα φραγκα να τελειωσω.... την υπογραφη μου θα σας δειξω τι κανει ενα 2Τ 20+ ετων!

:bye:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η εξελιξη των διχρονων εχει σταματησει εδω και παρα πολλα χρονια. stop

Ενα 4Τ υψηλης αποδοσης ειναι πολυ πιο δυστροπο απο ενα 2Τ ιδιων επιδοσεων stop

Μολις βρω τα φραγκα να τελειωσω.... την υπογραφη μου θα σας δειξω τι κανει ενα 2Τ 20+ ετων!

:bye:

Ναι δε λεω, και μενα το DT μου ειναι 30 ετων και το οδηγας πιο ευκολα απο παπι και ο λογος ειναι οτι δεν εχει βαλβιδα ροπης και ειναι φτιαγμενο να εχει δυνατες μεσαιες στροφες, πιστευεις οτι το δικο σου 2Τ πηγαινει πιο καλα στο συνολο απο ενα ΥΖ450 η CRF?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παντος μηχανες τυπου nsr 500 ή kawaski samurai 750 διχρονα πηγεναν τον κολο τους! και οκ τα συχρονα 600 νομιζω τα πηγενουν διπλα διπλα!

φιλε το NSR 500 ειναι καθαρα GP500 Bike. Βγαζει 185 αλλογα. Δηλ. οσο ενα μανησιο σημερινο μαχητικο λιτρου. Το samurai ειναι αλλη ιστορια, κι επισης ειναι τετραχρονο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...