Jump to content
Sign in to follow this  
std07268

Honda CB 400 SUPER FOUR

Recommended Posts

καλησπερα.

Θα ηθελα να αγορασω το Honda CB 400 SUPER FOUR. Ειναι παλιο μοντελο του 98 και αυτο με φρεναρει λιγο στην αγορα,αλλα εχω δει αρκετα στο δρομο.

οποιος θελει ας μου γραψει τη γνωμη του θα μου ηταν πολυ χρησιμη.Ευχαριστω!Ελπιζω να ειμαι στο σωστο θεμα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν και αρκετοί εδώ μέσα το κατέχουν το εν λόγω μηχανάκι, εγώ θα σου πω γιατι το είχα τέσσερα χρόνια.

Είναι το μόνο που πραγματικά μου λείπει και έκανα μαλακία που το πούλησα.

καίει λίγο παραπάνω, βέβαια, αλλά κάνει τα πάντα και δε κάνει "κιχ".

Αν το προσέχεις, θα σε πάει παντού.

Προβληματάκια υπάρχει με ανταλλακτικά λιγουλάκι.

Μπες στο φόρουμ του "Go4it" για παραπάνω feedback

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άμα είναι μοντέλο του 98 πρέπει να κάνεις πάρτι από την χαρά σου που βρήκες τόσο καινούργιο !

Τα περισσότερα (στρογγυλοφάναρα) που κυκλοφορούν είναι συνήθως μοντέλα 92-93.

Το δικό μου πχ είναι του 1994 αλλά γράφει στην άδεια 1998 καθώς τότε βγήκε η 1η άδεια στην Ελλάδα.

Αν βρεις κάτι τις προκοπής από μηχανική άποψη, μετά θα κοιτάξεις αν δουλεύουν σωστά τα όργανα, να μην είναι σπασμένα κλπ

Γιατί και δεν βρίσκεις όργανα στο εμπόριο και αν πας στον Σαρακάκη να στα παραγγείλει από Ιαπωνία, θέλεις 1,000€ :thumbsdown:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

λοιπον

εχω του 98 , το οποιο εινια νομιζω το μοναδικο που εχει και δεικτη βενζινης. Εχουμε και λεμε :

θετικα:

Μηχανικα ειναι παρα πολυ γερο , εννωω οτι απο μηχανικο προβλημα δε μου εχει προκυψει ουτε ενα , και αμα το μηχανακι δεν εχει κανιβαλιστει απο κανεναν παλαιο χρηστη η πατεντιαστει απο κανενα ξεφτερι μαστορα δε νομιζω οτι θα εχεις προβλημα.

η καταναλωση του εχει ως εξης.Με 20 ευ γεμιζει (15λιτρα) και μεσα σε πολη κανει +-180 κμ.Εχω κανει και 120 εχω κανει και 190. Σε ταξιδι αν πηγαινεις με 120 δεν εχει καμια διαφορα με το να πηγαινεις με 140 , η χαμηλωτερη καταναλωση επιτυνχανεται με 8000 στροφες και ας σου φαινεται οτι ουρλιαζει..ετσι κανει αυτο ,ουρλιαζει. Με αυτο τον τροπο κανει 200 κατι χιλιομετρα (πας αθηνα πατρα με ενα ντεποζιτο ανετα). Παρολαυτα με ενα ντεποζιτο εκανα 310χμ τωρα το καλοκαιρι αλλα χρησιμοποιησα το slip stream φορτιγου για πολυ αποσταση. (υπηρχε λογος που δεν μπορουσα να σταματισω για να βαλω βενζινη).

Ανταλακτικα δε ξερω , ειναι χοντα αρα ειναι ακριβα οτι μοντελο και να εχεις.Φυσικα και υπαρχουν ανταλακτικα εκτος αν εινα κατι εξεζητιμενο. Για οργανα αμα στουκαρεις πχ και θες αλλαγη βρησεις στο ebay η αγοραζεις μιας αλλης μαρκας που βγαζει .Εννοειτα οτι δε κανουν 1000 ευ εκτος αν θες να τα παρεις οριτζιναλε του κουτιου.

Το μοναδικο προβλημα με αυτο το μηχανακι ειναι το εξης: ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ. Και οταν λεω τα ηλεκτρικα δεν εννωω τα original ηλεκτρικα της χοντα , αλλα οι πατεντες που θα εχουν γινει με μονωτικη ταινια απο τον καθε κομπογιαννητη μαστορα.Εγω οταν τη πηρα δεν ηξερα που να κοιταξω για τα ηλεκτρικα με αποτελεσμα οταν αρχισανε οι μαλακιτσες να ανακαλυψω τις λιωμενες μονωτικες. Μαλακια εκανα τοτε. Παρολαυτα περισυ το καλοκαιρι επιασα ολες τις ενωσεις με μονωτικη της εβγαλα , κολισα με κολιτιρι και εβαλα και θερμοσυστελωμενο.Απο τοτε δεν ξανα ειχα προβλημα με ενωση. Ομως ειχα προβλημα με τον διακοπτη τον κεντρικο.Εχει πιασει μπιχλα και καμια φορα πρεπει να τον κανεις λιγο δεξια για να αναψουν τα φωτα.

Ενα αλλο πραγμα που παρατηρισα με το θεμα των ηλεκτικων ειναι οτι οι φισες φαινονται πολυ καλης ποιτητας.Παραδοξως ομως δεν ειναι ετσι , φυσικα ειναι λογικο ενα μηχανακι που δουλευει 99% μεσα στη πολη σε γαμισετα θερμοκρασιες για δεκαετειες να εχει ξερα καλωδια και φθαρμενες φισες. Αν ειχα χρονο θα του εφτιαχνα μια πλεξουδα και θα ελαμπε σαν καινουριο.

Κατσε ομως να σου πω αναλυτικα τι εχω αλλαξει και τι εχω κανει γενικα απο οταν το πηρα.Ολα ομως ακομα και τα ποιο ασυμαντα

1.Ανορθωτης καηκε στον παλιο ιδιοκτητη και τον αλαξαμε μαζι σε ενα μαστορα ,μετα την αγορασα.Απο τοτε δεν υπαρχει υπονοια προβληματος (80ευ)

2.Ρουλεμαν τιμονιου.Γενικα θα το χορτασεις αυτο (δε θυμαμαι αλλα μαζι με εργατικα ηταν 100ευ?Αν κ εκανα κιαλλα τοτε)

3.Καηκε το pulse generator ΜΑΛΛΟΝ επρεπε να ανοιχτει ενα καπακι και να αλλαχτει.Ε βαλε κ λαδια , τον ιπια τοτε (250 εδωσα)

4.Λαστιχο μπροστα (δε θυμαμαι 100κατι προς 200)

5.Για ενα διαστημα εμενα απο μπαταρια συνεχεια.Ανοιξα τα καπακια των ηλεκτρικων και ανακαλυψα οτι μια φυσα ειχε λιωσει.Την εκοψα και ενωσα τα καλωδια.Ο λογος ηταν τα καλωδια που ειχε ενωσει ο μαλακας με τον ανορθωτη με μονωτικη ταινια η οποια ελλιωσε και ειχαν ενωθει και τα 3 καλωδια μαζι.Απορω πως δε καηκαν τα πηνια. Τα ενωσα με διαφορετικο τροπο για μερικους μηνες

6.Στο πρωτο ταξιδι που πηγα χωριο ειχα προβλημα με διακοπες και σβησιματα φωτων.Η μπαταρια που ειχε βαλει ο παλιος ιδιοκτητης ηταν λιγο ποιο κοντη με αποτελεσμα να κρεμετε απο τον ενα πολο. Ειχε ξεβιδωθει ο πολος.

7.Ξανα ειχα πρβλημα με τη φορτηση. Ειχε ψιλολιωσει η ασφαλειοθηκη τοτε επιδης δεν εκανε καλη επαφη και την αλλαξα με μια καλης ποιητας.Αυτη καμια φορα δεν εκανε καλη επαφη με αποτελεσμα να την αλλαξω τωρα προσφατα με μια ιδια σα της μανας της αλλα καλυτερης ποιοτητας (5 ευ απο βεννιερη)

8.Το καλοκαιρι το προηγουμενο ανανεωσα ολες τις ενωσεις μεσα στα ηλεκτρικα και εξαφανισα τις μονωτικες των αχριστων με κολισεις κολιτιριου και θερμοσυστελωμενα. Αντικατεστισα και ενα καλωδιο γιατι ειχε φθαρει.

9.Αλλαξα λαμπα μπροστα , καηκε η μεγαλη σκαλα και ενα λαμπακι πισω.

10.Τοποθετησα διακοπτη για να σβηνουν τα φωτα για ενα διαστημα που κατεβαινα καθε μερα κεντρο.Την ειχε ρουφιξει την μπαταρια ολο με βεντιλατερ(5ευ)

11.Πατησα μια αθηναικη λακουβα και μου εσπασε το μπροστα φτερο .. Το κολισα με πολυεστερα. (20ευ)

12.Τωρα μια μερα πριν φυγω διακοπες βραχυκυκλωσε η μπαταρια.Την ειχα 2 χρονια και ηταν κινεζικη της πουτσας. (30ευ)

13.Οταν βραχυκυκλωσε η μπαταρια ειχε καει η ασφαλεια φορτισης και εβαλα μια 10.Κανονικα περνει 30αρα.Οταν γυρισα απο κω και ημουν ετοιμος για χωριο παρατηρισα οτι δε φορτιζει ΠΑΛΙ. Βαζω μια 15αρα την καιει..Μεσα σε ενα συννεφο καντιλιων και βρισιων πηγα πηρα πολλες ασφαεες ολων των τυπων και τις ειχα μαζι μου.Εβαλα την 30 αρα πηγα χωριο (με τον τροπο του slipstream ωστε αμα την σβησω και μεινει , να μεινω οσο το δυνατον κοντιτερα). Κανενα προβλημα.

Αυτα,,,

Α ναι . εχω αλλαξει και ρουλεμαν τροχων οπως και αλυσσογρανναζα (300 νομζω?δε θυμαμαι)

Τροποποιήθηκε από τον cloud_constructor

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

με 12 λιτρα ρεζερβουαρ κανω 280+ χλμ!!!

Σαν πολλα να μου φαινονται,ας ειναι και τετρακυλινδρο... :closedeyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κοίτα να δεις που νόμιζα ότι εμένα καίει τα περισσότερα όλων.

Με 14 λίτρα έχω κάνει:

160-190 μέσα στην πόλη

210-240 σε ταξίδι

και 265 όταν την καβάλησα την πρώτη φορά........γιατί πήγαινα σαν κότα μέχρι 80 :)

Συνάδελφε cloud constructor (σου έχω στείλει και ένα ΡΜ δες το please) το βενζινόμετρο είναι και στο δικό μου που είναι παλιότερο.

Γενικά υπάρχει σε αρκετά μοντέλα CB από το 94 και μετά.

Ανταλλακτικά σου φέρνει ότι θες ο Σαρακάκης αλλά με το ανάλογο υψηλό τίμημα.

Όλα τα όργανα που πουλάνε στο e-bay για το CB είναι ιμιτασιόν και φασόν από το κινέζικο εργοστάσιο Yiatonbutso, από 5-6 άτομα που πήραμε από το e-bay και από διάφορους πωλητές, σε κανέναν δεν δούλεψαν ποτέ σωστά, όπως και σε εμένα που τα πλήρωσα κοντά 260€ (την πάτησα με το τελωνείο) και τα έκανα διακοσμητικό γραφείου.

Επίσης στα όργανα μέσα υπάρχει κόφτης που αν χαλάσει ή δεν δουλεύει, το μοτέρ δεν ανεβάζει μετά τις 9,0000, μπερδεύει κλπ.

Για τα ηλεκτρικά συμφωνώ 100% με τον CC, είναι ένα ζήτημα, μετά από κοντά 15-20 χρόνια στην Ελλάδα έχουν αλλάξει πολλούς μαστόρους και τα έχουν κάνει σκατά με το καλωδιομάνι.

Έβγαλα πράγμα όταν την πήρα και ακόμα έχει να βγει αλλά σταμάτησα γιατί ήταν καλωδίωση συναγερμού-το μηχανάκι δούλευε σωστά έτσι και δεν την πείραξα άλλο.

Ο ανορθωτής είναι στο μενού εκτός αν τον έχει αλλάξει ο προηγούμενος με καλύτερο (με ψύκτρες της προκοπής)

Εμένα ήταν αλλαγμένος αλλά με ίδιου τύπου και σε 1 μήνα μου χάλασε την μπαταρία, πήρα SX electronics ανορθωτή, νέα μπαταρία και ξεμπέρδεψα.

Ρουλεμάν αλλάχτηκαν όλα 100 του τιμονιού και 35-40 τα υπόλοιπα 4 των τροχών.

Λαστιχάκια Michelin pilot activ με 200 τον σεπτέμβρη πέρσι.

Για να βάλω μία τελεία, δεν αρκεί να βρεις ένα CB αλλά πρέπει να ρίξεις και προσωπική εργασία και χρήμα για να το κάνεις αξιόλογο.

Ένα χρόνο τώρα που το έχω έχω ρίξει 1,000+ ευρώ πάνω του και ακόμα δεν το έχω βάψει, αλλά σπέρνει η γιαγιάκα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

12 λιτρα 280 κμ??? πολη??? ουοΥΥυ.. πολυ πραγμα.. Τελικα η μια δεκαετεια που ριχνει το er παιζει ρολο σε πολλα.. Ε λογικο.

klab ολα τοσο καινε τελικα , αυτο παρατηρω.. εμενα το 320 που εκανα με ενα ντεποζιτο τωρα το καλοκαιρι ηταν με μεγαλες θυσιες και υπομονη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστω παιδια για τις πολυτιμες συμβουλες σας!

Κατι τελευταιο.. Οταν και αν τελικα το αγορασω ΠΟΙΑ ειναι τα βασικοτερα πραγματα που πρεπει να κοιταξω στο μηχανακι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

να δεις το ρουλεμαν τιμονιου αν εχει προβλημα , να ανοιξεις το ενα απο τα 2 πλαινα καπακια που εχει τα ηλεκτρικα να δεις τι παιζει .. αμα δεις μονωτικες κ τετοια σε μεγαλο βαθμο αστο καλυτερα.

Ε μετα ολα τα υπολοιπα.Τα αλυσογρανναζα σε τι φαση ειναι , αν αναβουν ολα , μεχρι κ το παραμικρο λαμπακι γιατι μπορει να σοθ πει εε δε μου αναβει το κολοφαναρο αλλα θελει λαμπα , ναι οκ .. μπορει ομως να μη θελει λαμπα κ να εχουν γινει σκατα ολα με τα καλωδια. Δες αν εχει αρχισει να ραγιζει το μπροστα φτερο.Αν εχει σπασει κ το εχει κολισει δε θα ξανασπασει αν εχει κολιθει σωστα.

Ε αυτα.. τωρα λαστιχα κ τετοια , ε μη περιμενεις να εχει καλα λαστιχα.. αρκει να μην θελουν αλλαγμα αυριο..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φίλε μου ήμουν κι εγώ στην ίδια θέση με εσένα μέχρι να αγοράσω την γιαγιάκα

ένα θα σου πω..... πραγματικά υπέροχη μηχανή και ιδικά αν είναι και η πρώτη σου θα την ερωτευτείς

με τα ανταλλακτικά θα φάς χοντρό μανίκι

τραβιέμαι εγω τώρα δυστηχώς γιατί με τράκαραν αλλά μη μασας ... σου ευχομαι να την αποκτησεις και να τη χαρείς και πάντα όρθιος

ααα και κάτι τελευταίο για να σου φύγουν οι ανασφάλειεσ...μπορεί να φάρμακα της γιαγιάς να κοστίζουν αλλά αυτή έχει το ζουμί...σωστά..????

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μηχανάρα! Είχα για 2 χρόνια καθημερινής χρήσης ένα version S με πάνω από 90.000 χλμ και εκτός από κάποια σουλουπώματα που ήθελε όταν την πήρα, μου ζήτησε μόνο 4 μπούζι, λάδι, μια τσιμούχα για το κύκλωμα ψύξης και αρκετή βενζίνη. Δεν της λείπει καθόλου το γκάζι και μπορεί να κάνει τα πάντα. Στα συν της το απίστευτο κατά τη γνώμη μου, ρετρό στυλ!

6mde.th.jpg

Τροποποιήθηκε από τον ozzy1948

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο πατέρας μου έχει ένα Version R του '95, με 150.000χλμ και το μηχανάκι είναι στην πένα, και δεν έχει ζητήσει και τίποτα (ούτε καν δίσκους συμπλέκτη!!!).

Όταν δεν είχα δική μου μηχανή, την έπαιρνα κι εγώ, και είναι άψογη! Αν την θες για μέσα στην πόλη, διατήρησε το 140άρι πίσω λάστιχο. Αν πιο πολύ το θες για ταξιδάκια, βάλε 150 διάσταση. Στρίβει με τα μπούνια έτσι και είναι πολύ πιο σταθερή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξεθαβω το θεμα μιας και το εν λογω μηχανακι μου εχει κολλησει στο μυαλο, ενδιαφερομαι μονο για το VTEC, 99-02 ή και νεοτερο, το θεμα ειναι αν αξιζει να δωσω 2000+ χιλιαρικα για να το παρω,τι πρεπει να προσεξω? ειναι το μοναδικο που μου αρεσει εμφανησιακα, δεν το θελω για γκαζια ουτε για ταξιδια, βολτιτσες και μετακινησεις σε κοντινες αποστασεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδια γεια σας και απο μενα..εχω αγορασει προσφατα cb sf του 98 και θα ηθελα να ρωτησω τι μοντα μπορω να κανω με το θεμα του δεικτη βενζινης..δυστυχως δεν εχει και επειδη ειμαι συνηθισμενος απο τα παλια μηχανακια μου που ειχαν αντιμετωπιζω προβλημα..τι μπορω να κανω?τι προτεινετε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρχικα μηδενιζεις το μερικο χιλιομετρητη, εχεις γεμισει το ρεζερβουαρ με καυσιμο και αρχιζεις τις βολτες σου, οταν φτασεις στη ρεζερβα τσεκαρεις ποσα χιλιομετρα εκανες στο μερικο χιλιομετρητη και το απομνημονευεις, καθε φορα που βαζεις βενζινη θα μηδενιζεις τον μερικο χιλιομετρητη και θα υπολογιζεις με αυτον ποσα ακομα χιλιομετρα σου μενουν.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Του 98 και να μην έχει δείκτη βενζίνης λίγο δύσκολο.

Η πρώτη γενιά του 92-93 έχει δείκτη θερμοκρασίας μέσα στο στροφόμετρο.

Από το 94 και μετά βγήκαν με 3 κοντέρ (το μεσαίο βενζινόμετρο)

Εκτός αν έχεις το version-r με το μασκάκι που δεν θυμάμαι τι όργανα έχουν.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...