JimKarvo 593 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2011 Καλημέρα σας. Θα ήθελα την βοηθειά σας, καθώς άλλαξα κινητήρα, και τώρα που το ανοίγω, φτάνω τα 80 σε τελική ταχύτητα.. (έχω φτάσει και τα 100, αλλά εκεί ήταν κατηφορία)... Οπότε μάλλον πρέπει να αλλάξω τα γραναζάκια μου με κάτι που να αρμόζει στα 110cc.. το μπροστινό δεν μπορώ να δω πόσα είναι με σιγουριά, αλλά το πίσω είναι σίγουρα 34 δοντάκια.. Και κάτι άλλο: Η απόδοση των φρένων με ταμπούρο (κυρίως το μπροστινό) πως μπορεί να βελτιωθεί?? Σας ευχαριστώ και καλή σας ημέρα :) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mpaokaras 24 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2011 Καλημέρα σας. Θα ήθελα την βοηθειά σας, καθώς άλλαξα κινητήρα, και τώρα που το ανοίγω, φτάνω τα 80 σε τελική ταχύτητα.. (έχω φτάσει και τα 100, αλλά εκεί ήταν κατηφορία)... Οπότε μάλλον πρέπει να αλλάξω τα γραναζάκια μου με κάτι που να αρμόζει στα 110cc.. το μπροστινό δεν μπορώ να δω πόσα είναι με σιγουριά, αλλά το πίσω είναι σίγουρα 34 δοντάκια.. Και κάτι άλλο: Η απόδοση των φρένων με ταμπούρο (κυρίως το μπροστινό) πως μπορεί να βελτιωθεί?? Σας ευχαριστώ και καλή σας ημέρα :) αν εχεις 34 πισω φισιολογικα μπροστα πρεπει να εχεις 15-16... αυτα τα γραναζια που φοραει ειναι τελικης...δηλαδη,μεγαλο μπροστα μικρο πισο =τελικη. μικρο μπροστα-μεγαλο πισω=εκκινηση. εγω εχω το ιδιο μοτερ,με γραναζια 15-40 και τελικιαζει 80,σε κατηφορες 90-95,αλα τα 80 τα πιανει παρα πολυ γρηγορα και ανετα,σημερα η αυριο θα δοκιμασω 15-36(τελικη)να δω αν θα μου παρει πολυ εκινιηση και τι τελικη θα μου δωσει,μολις το τεσταρω θα σου πω. αλα με 34 πισω δεν μου φενετε λογικο να τελικιαζει 80....μιπως δεν τα μετρησες καλα?και αν λες οτι δεν μπορεις να μετρησεις το μπροστα,βγαλε το καπακι απο το μοτερ και μετρατο.αν παλι δεν μπορεις.βγαλε τ γραναζι,απλο :) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JimKarvo 593 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 14 , 2011 16 μπροστά... :/ :/ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mpaokaras 24 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2011 16 μπροστά... :/ :/ χμμ,αυτο που λες δεν γινετε!!!φορας γραναζια τελικης και βγαζει μονο 80 χιλιομετρα....η ταχυτητες τερματιζουν μπαμ μπαμ η αργουν να ανοιξουν? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JimKarvo 593 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2011 Χμ, γίνεται, αλλα δεν είναι λογικό...! Οι ταχύτητες όταν δεν έχω δεύτερο άτομο πάνω, τερματίσουν γρήγωρα, και σε λίγα χιλιόμετρα ανα ώρα.. Η τετ´αρτη σε ευθεία (μηδενική κλίση π δρόμος) τερματιζει κάπου στα 80... Μήπως να αλλάξω αναλογία γραναζιών; Λες να παίζει και κανένα τρελό ρόλο που όταν άλλαξα κινητήρα δεν άλλαξα εξάτμιση; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HondaGLX 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2011 Τι εξάτμιση εχεις Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JimKarvo 593 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2011 Uploaded with ImageShack.us Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kostaskk 159 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2011 πολλοι γραφουν οτι πρεπει να εχεις μεγαλο μπροστα μικρο πισω για τελικη και αλλα τετοια που μπερδευουν..πρωτον δεν σε συμφαιρει να αλλαξεις και τα 2 γραναζια γιατι το πισω ειναι ακρυβο..οποτε αλλαζεις μονο το μπροστα που κανει 5 ευρο και θελει 15 λεπτα για να αλλαξει..ας υποθεσουμε οτι εχεις 15 μπροστα γραναζι..αν θες επιταχινση βαζεις 14..αν θες ακομα ποιο μεγαλη επιταχινση βαζεις 13..αν παλυ θες μεγαλιτερη τελικη βαζεις 16..με λιγα λογια αν θες τελικη μεγαλωνεις το μπροστα γραναζι Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JimKarvo 593 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2011 πολλοι γραφουν οτι πρεπει να εχεις μεγαλο μπροστα μικρο πισω για τελικη και αλλα τετοια που μπερδευουν..πρωτον δεν σε συμφαιρει να αλλαξεις και τα 2 γραναζια γιατι το πισω ειναι ακρυβο..οποτε αλλαζεις μονο το μπροστα που κανει 5 ευρο και θελει 15 λεπτα για να αλλαξει..ας υποθεσουμε οτι εχεις 15 μπροστα γραναζι..αν θες επιταχινση βαζεις 14..αν θες ακομα ποιο μεγαλη επιταχινση βαζεις 13..αν παλυ θες μεγαλιτερη τελικη βαζεις 16..με λιγα λογια αν θες τελικη μεγαλωνεις το μπροστα γραναζι 10€ έκανε το πίσω αν θυμάμαι καλά, οπότε δεν είναι εκεί το πρόβλημα.. Αν βάλω 16 και μικρύνω και το πίσω? Αλλά να μην κάνω υποθέσεις.. καλύτερα κάποιος που ξέρει να μου πει τι να βάλω..! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mpaokaras 24 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2011 πολλοι γραφουν οτι πρεπει να εχεις μεγαλο μπροστα μικρο πισω για τελικη και αλλα τετοια που μπερδευουν..πρωτον δεν σε συμφαιρει να αλλαξεις και τα 2 γραναζια γιατι το πισω ειναι ακρυβο..οποτε αλλαζεις μονο το μπροστα που κανει 5 ευρο και θελει 15 λεπτα για να αλλαξει..ας υποθεσουμε οτι εχεις 15 μπροστα γραναζι..αν θες επιταχινση βαζεις 14..αν θες ακομα ποιο μεγαλη επιταχινση βαζεις 13..αν παλυ θες μεγαλιτερη τελικη βαζεις 16..με λιγα λογια αν θες τελικη μεγαλωνεις το μπροστα γραναζι η τιμη για τα αλυσογραναζα στα παπακια ειναι γελια.....οπως και η τιμη απο τα γραναζια ειναι γελια,τωρα αν δεν μπορεις να αλαξεις τα γραναζια μονος,δεν ξερω τι τιμη θα σου παρει ενας μαστορας,αλα καλα ειναι να αλαξεις και το πισο....οπως λεει και το παιδι,αν θες επιταχινση βαλε μικρο μπροστα μεγαλο πισο,αν θες τελικη,μεγαλο μπροστα,μικρο πισο 10€ έκανε το πίσω αν θυμάμαι καλά, οπότε δεν είναι εκεί το πρόβλημα.. Αν βάλω 16 και μικρύνω και το πίσω? Αλλά να μην κάνω υποθέσεις.. καλύτερα κάποιος που ξέρει να μου πει τι να βάλω..! αν βαλεις 16 μπροστα και 34 πισο,θα ανεβει η τελικη σου,εγω αυτες τις μερες θα βαλω 15-36. αλα με 16-34 θα ανεβει ακομα ποιο πολυ η τελικη σου. οπως ειπα και ποιο πανω,με 15-40 εχω τελικη 80...σε μια τεραστια κατηφορα περασε τα 95....αλλα κοντεψα να πεταξω,χαχα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JimKarvo 593 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2011 η τιμη για τα αλυσογραναζα στα παπακια ειναι γελια.....οπως και η τιμη απο τα γραναζια ειναι γελια,τωρα αν δεν μπορεις να αλαξεις τα γραναζια μονος,δεν ξερω τι τιμη θα σου παρει ενας μαστορας,αλα καλα ειναι να αλαξεις και το πισο....οπως λεει και το παιδι,αν θες επιταχινση βαλε μικρο μπροστα μεγαλο πισο,αν θες τελικη,μεγαλο μπροστα,μικρο πισο αν βαλεις 16 μπροστα και 34 πισο,θα ανεβει η τελικη σου,εγω αυτες τις μερες θα βαλω 15-36. αλα με 16-34 θα ανεβει ακομα ποιο πολυ η τελικη σου. οπως ειπα και ποιο πανω,με 15-40 εχω τελικη 80...σε μια τεραστια κατηφορα περασε τα 95....αλλα κοντεψα να πεταξω,χαχα Δηλαδή να πάω να πάρω όσο πιο μεγάλο γρανάζι έχει μπροστά (17 πχ αν έχει) και όσο πιο μικρό πίσω??? Θα τα αλλάξω μόνος μου, ευτυχώς ξέρω.. αλλά το θέμα είναι.. 1 δοντάκι, επηρρεάζει τόσο πολύ την ταχύτητα? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αρμάνος 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2011 16 μπροστά αλλα θα σου κόψει το "μπαμ" Αν εχεις 16 μπροστα όπως λες τοτε ειναι για τελικές,άρα...για καποιο περιεργο λόγο πιάνεις μονο 80 km/h Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JimKarvo 593 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2011 Όταν δεν έχω δεύτερο άτομο πάνω, τότε και το μπαμ το έχω.. απλα τερματίζει πολύ εύκολα, και γρήγωρα σε μικρή ταχύτητα.. Η εξάτμιση τελικά δεν παίζει ρόλο? Τι πρέπει να κοιτάξω..? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mpaokaras 24 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2011 (τροποποιήθηκε) Όταν δεν έχω δεύτερο άτομο πάνω, τότε και το μπαμ το έχω.. απλα τερματίζει πολύ εύκολα, και γρήγωρα σε μικρή ταχύτητα.. Η εξάτμιση τελικά δεν παίζει ρόλο? Τι πρέπει να κοιτάξω..? τι καρμπιρατερ φορας???πεζει τεραστιο ρολο!!!!μηπως εχεις μικρο καρμπιρατερ??? αν βαλεις πχ οπως λες,17 μπροστα,που δεν ξερω αν ειπαρχει,σιγουρα θα κανει διαφορα,αλα δεν μου φενετε λογικο να εχει 80 τελικες...!!!!!!! τι μαρκα και τι νουμερο καρμπιρατερ γραψε μας. το οταν η ταχυτητες τερματιζουν πολυ γρηγορα σημενει οτι το μιχανακι ειναι "κοντο" δηλαδη ειναι για εκινησεις. σιγουρα τα γραναζια που φορας ειναι αυτα που λες? Τροποποιήθηκε Ιούνιος 16 , 2011 από τον Mpaokaras Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kostaskk 159 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2011 εμενα παντος στο aprilia sx 50 οταν ειχα 11 μπροστα τερματιζε στα 80.οταν εβαλα 12 μπροστα τερματιζε στα 85. και οταν εβαλα 13 στα 98.μετα το εκανα 80cc με 14αρι και τερματιζει στα 110.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JimKarvo 593 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2011 τι καρμπιρατερ φορας???πεζει τεραστιο ρολο!!!!μηπως εχεις μικρο καρμπιρατερ??? αν βαλεις πχ οπως λες,17 μπροστα,που δεν ξερω αν ειπαρχει,σιγουρα θα κανει διαφορα,αλα δεν μου φενετε λογικο να εχει 80 τελικες...!!!!!!! τι μαρκα και τι νουμερο καρμπιρατερ γραψε μας. το οταν η ταχυτητες τερματιζουν πολυ γρηγορα σημενει οτι το μιχανακι ειναι "κοντο" δηλαδη ειναι για εκινησεις. σιγουρα τα γραναζια που φορας ειναι αυτα που λες? Τα γρανάζια ναι, και μου κάνει εντύπωση.. ήλπιζα ότι θα έβαζε μπροστά αυτό που είχε από μαμά το οποίο ήταν μικρότερο απο αυτό που ειχα στην παλιά μηχανή! αλλα τζίφος! Σκέψου ότι σε απόσταση 1 τετραγώνου, έχω προλάβει να βάλω 3η, και να την φτάσω μέχρι την μέση πριν φρενάρω.. Και οι αλλαγές ταχυτήτων έγιναν σε "αργούς" χρόνους. Δηλαδή το άνοιγα τον κινητήρα πριν αλλάξω.. Το Καρπυρατέρ, είναι sheng wey, αυτό είχε μαμά! Νούμερο, που μπορώ να βρω? εμενα παντος στο aprilia sx 50 οταν ειχα 11 μπροστα τερματιζε στα 80.οταν εβαλα 12 μπροστα τερματιζε στα 85. και οταν εβαλα 13 στα 98.μετα το εκανα 80cc με 14αρι και τερματιζει στα 110.. Και πίσω τι έχεις? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mpaokaras 24 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2011 Τα γρανάζια ναι, και μου κάνει εντύπωση.. ήλπιζα ότι θα έβαζε μπροστά αυτό που είχε από μαμά το οποίο ήταν μικρότερο απο αυτό που ειχα στην παλιά μηχανή! αλλα τζίφος! Σκέψου ότι σε απόσταση 1 τετραγώνου, έχω προλάβει να βάλω 3η, και να την φτάσω μέχρι την μέση πριν φρενάρω.. Και οι αλλαγές ταχυτήτων έγιναν σε "αργούς" χρόνους. Δηλαδή το άνοιγα τον κινητήρα πριν αλλάξω.. Το Καρπυρατέρ, είναι sheng wey, αυτό είχε μαμά! Νούμερο, που μπορώ να βρω? Και πίσω τι έχεις? αμα ειναι το μοτερ το λιφαν το 110 αμιζο και ειναι αυτο που πουλανε ειναι 20,5...και ειναι μια χαρα καρμπιρατερ.... τι να σου πω,κατι πεζει,σαν πρωτη φαση,αν θες τελικη οπως λες,πανε βαλε 15-36...και πες μας αν ειδες διαφορα.τα λεφτα δεν ειναι πολυ.το πολυ 15 ευρω θα δωσεις για τα γραναζια Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
kostaskk 159 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2011 Τα γρανάζια ναι, και μου κάνει εντύπωση.. ήλπιζα ότι θα έβαζε μπροστά αυτό που είχε από μαμά το οποίο ήταν μικρότερο απο αυτό που ειχα στην παλιά μηχανή! αλλα τζίφος! Σκέψου ότι σε απόσταση 1 τετραγώνου, έχω προλάβει να βάλω 3η, και να την φτάσω μέχρι την μέση πριν φρενάρω.. Και οι αλλαγές ταχυτήτων έγιναν σε "αργούς" χρόνους. Δηλαδή το άνοιγα τον κινητήρα πριν αλλάξω.. Το Καρπυρατέρ, είναι sheng wey, αυτό είχε μαμά! Νούμερο, που μπορώ να βρω? Και πίσω τι έχεις? πισω εχω το μαμα νουμερο..αλλα δεν θιμαμαι ποσο ειναι Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JimKarvo 593 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 16 , 2011 (τροποποιήθηκε) Μικραινω μπροστά και πίσω; Θα δω διάφορα; Αν μικρινω μόνο πίσω; (θα κάνω την αλυσίδα όλο μπαλώματα :D ) Αύριο το παω συνεργό για το μετά-στρωσιμο service! Θα τον ρωτήσω αν μπορεί να φανταστεί τίποτα, η αν υπάρχει περίπτωση όλο αυτό να το κάνει το καρμπυρατερ! Τροποποιήθηκε Ιούνιος 16 , 2011 από τον JimKarvo Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DDjimakos 9 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2011 παρομοιο προβλημα με hondako (100cc) με γραναζια 16-36 και ειμαι στα 80 αντε 85 τελικη.οφειλεται καθαρα στις σχεσεις του σαζμαν,ειναι πιο κοντες απο τα κλασσικα glx , astrea. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
JimKarvo 593 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 26 , 2011 Αλλαγή σε: 17 Εμπρός με 30 (!!!) πίσω.. Το μηχανάκι είναι πιο ομαλό, και ενώ παλιά η τρίτη τερμάτιζε στα 60, τώρα η δευτέρα τερματίζει στα 60.. (Δεν έχω πάει εκτός αθηνών ή σε αττική οδό για να δω που πάει..) Η επιτάχυνση είναι καλή (μόνο η πρώτη σε ανηφόρα από στάση ζορίζεται, μέχρι να ανεβάσει λίγες στροφές ο κινητήρας), και με δικάβαλο τα πράγματα είναι σχετικά καλά..! Αυτά για την ώρα :) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
panou 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 12 , 2014 παιδια εγω με 16-36 καρμπ ηλεκτρονικη και σεμπριγκ 125 χιλιομετρα κοντερ σουπρα στα 405 και κατι μετραα για εμενα βαλε 15-34 οπως θα βαλω και εγω αυτες τις μερες.... :mB_kalo_e: Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
petros3110 26 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάιος 13 , 2014 παιδια εγω με 16-36 καρμπ ηλεκτρονικη και σεμπριγκ 125 χιλιομετρα κοντερ σουπρα στα 405 και κατι μετραα για εμενα βαλε 15-34 οπως θα βαλω και εγω αυτες τις μερες.... :mB_kalo_e: οταν τα βαλεις πες εντυπώσεις Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλεξανδρος97 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2015 παιδια μπορω να κανω και εγω μια ερώτηση χθες εβαλα και εγω ενα μοτερ λιφαν110 και φοραει πανω 16 καρμπ θα εχω κ καποιο προβλημα ?? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nikosk0 453 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2015 δοκιμασε 13-34, το 34 ηδη το εχεις, μπορει απλα η 4η να μη σηκωνει το εξτρα φορτιο του μικρου γραναζωματος. 3 ευρω υποθεση ειναι. εμενα 14-37 παει 90-100 15-37 παει μεχρι 80 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες