Jump to content
spipos

Μέτρηση υπερκυβισμού

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά, έχω μια μεγάλη απορία και ελπίζω κάποιοι πιο έμπειροι να μου τη λύσουν. Λοιπόν θα ήθελα να ρωτήσω πως και με τι μετράνε τα κυβικά σε μια υπερκιβυσμένη μηχανή?? Δηλαδή έστω οτι έχω ένα παπί το οποίο είναι 53mm κυλινδροπίστονο στα 125cc και το κάνω 56mm πως μπορώ να δω πόσα κυβικά είναι τώρα?? Υπάρχει κλίμακα με την οποία τα μετράνε ή ποικήλει από μοντέλο σε μοντέλο? Κάποιος τρόπος μετρήματος εκτός απο δυναμομέτρηση??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα βρεις αρκετες πληροφοριες σε αυτο το θεμα!

Μπραβο ρε Σωτο με τις ερωτησεις σου :_thumbsup: προνοητικός :sweatdrop:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα βρεις αρκετες πληροφοριες σε αυτο το θεμα!

Μπραβο ρε Σωτο με τις ερωτησεις σου :_thumbsup: προνοητικός :sweatdrop:

Thnx ρε μαν...!!!!!! ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

βασικα στο αλλο τοπικ μιλανε καθαρα για την διαμετρο του εμβολου...

για να βρεις τον κυβισμο δεν σε ενδιαφερει μονο το μεγεθος του κυλινδρου αλλα και η διαδρομη του στροφαλου...

εχουμε: διαδρομη *διαμετρος (στην 2α)* 3.14/4= .....cc

ο τυπος ειναι V=(π*d*d/4)*l ή V= l*d*d*π/4

οπου

π=3,14

d= διαμετρος κυλινδρου (στο τετραγωνο)

l = διαδρομη στροφαλου ΑΝΣ-ΚΝΣ

και αναλογως τους κυλινδρους κανουμε τον αντισττοιχο υπολογισμο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λιακο μου φαινεται δεν διαβαζεις σωστα ranting3.gif

ναι εχεις δικιο... στο αλλο 1ον ζηταει να μαθει πως μετραει την διαμετρο και εσεις το γυρησατε στον κυλινδρισμο (και τα εχουν γραψει σωστα αυτοι που γνωριζουν)

2ον με τοσα σμαμοποστ εχασα την μπαλα και δεν ηξερα τι διαβαζα......

3ον οπως και εχει καλυτερα για τον δημιουργο του θεματος που δεν γνωριζει τιποτα, να παρει ετοιμο τον τυπο παρα να διαβασει 3 σελιδες, που για αλλο θεμα ξεκινησε και αλλο κατεληξε_hi.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

βασικα στο αλλο τοπικ μιλανε καθαρα για την διαμετρο του εμβολου...

για να βρεις τον κυβισμο δεν σε ενδιαφερει μονο το μεγεθος του κυλινδρου αλλα και η διαδρομη του στροφαλου...

εχουμε: διαδρομη *διαμετρος (στην 2α)* 3.14/4= .....cc

ο τυπος ειναι V=(π*d*d/4)*l ή V= l*d*d*π/4

οπου

π=3,14

d= διαμετρος κυλινδρου (στο τετραγωνο)

l = διαδρομη στροφαλου ΑΝΣ-ΚΝΣ

και αναλογως τους κυλινδρους κανουμε τον αντισττοιχο υπολογισμο

:_zeppelin: :_zeppelin: :_zeppelin: :_zeppelin: :_zeppelin: :_zeppelin:

πονοκεφαλος μεπιασε με αυτες τις πραξεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

_zeppelin.gif_zeppelin.gif_zeppelin.gif_zeppelin.gif_zeppelin.gif_zeppelin.gif

πονοκεφαλος μεπιασε με αυτες τις πραξεις.

δεν ειναι δυσκολος ο τυπος προσεξε τον καλυτερα.._thumbsup.gif

βαλε και μερικα νουμερα αν θες για να παιξεις και να μαθεις και θα δεις οτι ειναι απλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επίσης αν με 53χιλ είσαι στα 125 κυβικά, τότε με 56 θα είσαι στα 139,5 κυβικά (μέθοδος των 3 με τα τετράγωνα των διαμέτρων :shades: )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επίσης αν με 53χιλ είσαι στα 125 κυβικά, τότε με 56 θα είσαι στα 139,5 κυβικά (μέθοδος των 3 με τα τετράγωνα των διαμέτρων :shades: )

Το Sprinterάκι μου είναι 53mm με 54 διαδρομή στα 119,7 και θέλω μάλλον θα το κάνω 57mm με 56 διαδρομή γιατί δεν βρήκα 57 με 57 διαδρομή....! :unsure:

Τροποποιήθηκε από τον spipos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επίσης αν με 53χιλ είσαι στα 125 κυβικά, τότε με 56 θα είσαι στα 139,5 κυβικά (μέθοδος των 3 με τα τετράγωνα των διαμέτρων shades.gif )

βασικα δεν γινετε αυτο... για να βρεις τον κυλινδρισμο δεν θα κανεις την μεθοδο των 3ων, πρεπει να το κανεις απο την αρχη_thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Sprinterάκι μου είναι 53mm με 54 διαδρομή στα 119,7 και θέλω μάλλον θα το κάνω 57mm με 56 διαδρομή γιατί δεν βρήκα 57 με 57 διαδρομή....! :unsure:

Καλά τη διάμετρο το καταλαβαίνω αλλάζεις κυλινδροπιστονο. Την διαδρομή πως θα την αλλάξεις και θα την κάνεις 57? Αυτό για να γίνει πρέπει να αλλάξεις και στρόφαλο, και αυτό με τη σειρά του προϋποθέτει αλλαγή της μπιέλας με πιο ενισχυμένη και κουζινέτα ανάλογης αντοχής, μιλάμε για μεγάλο έξοδο τώρα, το σκέφτηκες καλά? Και έτσι και αλλιώς η αύξηση της διαμέτρου, μαζί με την αύξηση της διαδρομής του εμβόλου θα αυξήσουν υπερβολικά την συμπίεση, με συνέπεια να χτυπάς πειράκια συχνά πυκνά, και αυτό με τη σειρά του θα μειώσει υπερβολικά την ζωή του κινητήρα σου. Υπερβολικό το πουσαρισμα που προτείνεις σε λίγο καιρό θα είσαι χωρίς μηχανάκι ξανασκέψου το

Τροποποιήθηκε από τον naftilos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλά τη διάμετρο το καταλαβαίνω αλλάζεις κυλινδροπιστονο. Την διαδρομή πως θα την αλλάξεις και θα την κάνεις 57? Αυτό για να γίνει πρέπει να αλλάξεις και στρόφαλο, και αυτό με τη σειρά του προϋποθέτει αλλαγή της μπιέλας με πιο ενισχυμένη και κουζινέτα ανάλογης αντοχής, μιλάμε για μεγάλο έξοδο τώρα, το σκέφτηκες καλά? Και έτσι και αλλιώς η αύξηση της διαμέτρου, μαζί με την αύξηση της διαδρομής του εμβόλου θα αυξήσουν υπερβολικά την συμπίεση, με συνέπεια να χτυπάς πειράκια συχνά πυκνά, και αυτό με τη σειρά του θα μειώσει υπερβολικά την ζωή του κινητήρα σου. Υπερβολικό το πουσαρισμα που προτείνεις σε λίγο καιρό θα είσαι χωρίς μηχανάκι ξανασκέψου το

Για 57mm με 56 διαδρομή έλεγα.. Αλλά μου λες οτι θα έχει μεγάλη συμπίεση.. Οπότε τι μου προτείνεις για μεγαλύτερη αντόχη και δύναμη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η λογική επιτάσσει να πειράξεις μόνο έναν από τους δύο παράγοντες και ασφαλώς τον φθηνότερο, την αλλαγή κυλινδροπιστονου που θα μεγαλώσει την χωρητικότητα σου και θα αυξήσει και την συμπίεση. ( Η αύξηση και της διαδρομής θα αυξήσει ακόμα λίγο τη χωρητικότητα αλλά θα αυξήσει και ακόμα πάρα πάνω τη συμπίεση πιστεύω ότι ο κινητήρας θα τα φτύσει λίαν συντόμως). Λοιπόν με την αλλαγή εμβολοχητωνιου, από τα 119,07cc βάζοντας το πιστόνι τω 57mm πας στα 137,7cc, αύξηση της χωρητικότητας σχεδόν 16%. Υπολογίζοντας και την ανάλογη αύξηση συμπίεσης που θα επελθει από τη μετατροπή υποχρεωτικά, η αύξηση τις υποδηναμης θα εξαρτηθεί πλέον από το ποσό καλά θα μπορέσεις να διαχειριστείς την τροφοδοσία του κυλίνδρου σε καύσιμο, και το πόσο καλά θα αλλάξεις τη ρύθμιση της ανάφλεξης για να έχει καλή απόδοση χωρίς να χτυπάει πειράκια.

Αν αλλάξεις και την διαδρομή (πράγμα ασύμφορο, στρόφαλος, μπιέλα, και τα παρελκόμενα, ένα τσουβάλι λεφτά δεν στο συνιστώ) θα πας στα 142,8cc, αύξηση της χωρητικότητας σχεδόν κατά 20% από την αρχική, και 4% επιπλέον από την προηγούμενη. Η αύξηση της χωρητικότητας κατά 20% δεν είναι απαγορευτική, αλλά με την αλλαγή της διαδρομής πιστεύω ότι θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα υψηλής συμπίεσης και αξιοπιστίας του κινητήρα, και για 4% επιπλέον αύξηση της χωρητικότητας δεν αξίζει ούτε το ρίσκο, ούτε το υπερβολικά μεγάλο κόστος.

Κρίνεις και πράττεις μόνος σου

Τροποποιήθηκε από τον naftilos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε naftilo εγώ ήμουν διατεθιμένος να κάνω μια μεγάλη και πλήρες αλλαγή στο κινητήρα, η οποία έιχε σαν παρεμπλεκόμενα εξαρτήματα όχι μόνο κυλινδροπίστονο αλλά κεφαλή, καρμπυρατερ, γρανάζια, εκκεντροφόρο, στροφαλομπιέλα, ηλεκτρονική και ότι άλλο χρειάζεται δεν πρόκειτε να κάνω καμία αλλάγη πάνω στη μανίσια κεφαλή και κύλινδρο όλα θα αλλάχτουν και είχα βρει τα συγκεκριμένα πράγματα που ήθελα, βέβαια κόστιζαν γύρω στα 500E το οποία είμαι διατεθιμένος να δώσω. Οπότε δεν νομίζω να μου τα λες αυτά υπολογίζοντας τις μανίσιες προδιαγραφές του κινητήρα???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Α! μιλάμε για πολύ μεγάλη μετατροπή με πολλά λεφτά (με αυτά που έγραψες πιστεύω ότι στο τέλος θα ξεπεράσει αρκετά τα 500 ε) αλλά δεν είναι δικά μου οπότε το παραβλέπω, με πλήρες σετ μετατροπής που περιλαμβάνει κυλινδροκεφαλή, και φαντάζομε θα προβλέπετε είτε και αλλαγή μπιέλας με τα ανάλογα χιλιοστά μήκους για να καλύπτει την διαφορά από την αύξηση της διαδρομής, η, προσθήκη κατάλληλης φλάντζας κυλινδροκεφαλής θα πρέπει να διατηρούν τη συμπίεση σχεδόν αμετάβλητη. Έτσι δεν ακούγεται κακό, δεν ξέρω σε βλέπω πολύ αποφασισμένο, άμα το θες πια τόσο πολύ δοκίμασε το, έτσι όπως το περιεγραψες πιο πάνω σοβαρή μετατροπή ακούγεται αν την ανάλαδη και ο κατάλληλος μάστορας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Α! μιλάμε για πολύ μεγάλη μετατροπή με πολλά λεφτά (με αυτά που έγραψες πιστεύω ότι στο τέλος θα ξεπεράσει αρκετά τα 500 ε) αλλά δεν είναι δικά μου οπότε το παραβλέπω, με πλήρες σετ μετατροπής που περιλαμβάνει κυλινδροκεφαλή, και φαντάζομε θα προβλέπετε είτε και αλλαγή μπιέλας με τα ανάλογα χιλιοστά μήκους για να καλύπτει την διαφορά από την αύξηση της διαδρομής, η, προσθήκη κατάλληλης φλάντζας κυλινδροκεφαλής θα πρέπει να διατηρούν τη συμπίεση σχεδόν αμετάβλητη. Έτσι δεν ακούγεται κακό, δεν ξέρω σε βλέπω πολύ αποφασισμένο, άμα το θες πια τόσο πολύ δοκίμασε το, έτσι όπως το περιεγραψες πιο πάνω σοβαρή μετατροπή ακούγεται αν την ανάλαδη και ο κατάλληλος μάστορας

Για να σε φωτήσω σου γραφω τα εξαρτήματα που θα βάλω

εκκεντροφόρος --> 155Ε

καρμπυρατερ --> 178Ε

κύλινδρος --> 46Ε θα πάει για ρεκτιφιε στον ίδιο μάστορα

Στροφαλομπιέλα --> 27Ε

πιστόνι --> 40Ε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

βασικα δεν γινετε αυτο... για να βρεις τον κυλινδρισμο δεν θα κανεις την μεθοδο των 3ων, πρεπει να το κανεις απο την αρχη_thumbsup.gif

Μέθοδος των 3 με τα τετράγωνα των διαμέτρων ξαναλέγω :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Θα βρεις αρκετες πληροφοριες σε αυτο το θεμα!

Μπραβο ρε Σωτο με τις ερωτησεις σου :_thumbsup: προνοητικός :sweatdrop:

χεχε :mB_kalo_e::clapping2::worshippy::thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μέθοδος των 3 με τα τετράγωνα των διαμέτρων ξαναλέγω :winking:

εδώ παλεύουμε μια βδομάδα με τον απλό πολλαπλασιασμό και χώνεις τέτοια πράγματα??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μέθοδος των 3 με τα τετράγωνα των διαμέτρων ξαναλέγω winking.gif

ωραια, επειδη το εκανα οπως λες, το αποτελεσμα δεν βγαινει ετσι... τι κανω λαθος;

(σοβαρα ρωταω)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

HLIA πρέπει να βγαίνει έτσι αφου όλα τα άλλα είναι σταθερά

σε φάση 53*53mm είναι 125cc που το έχεις βρει με τον τύπο

56*56 x

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

nai οκ κατι εκανα λαθος πριν_thumbsup.gif μαλλον δεν πατησα κατι σωστα στο κομπιουτερακι...

ενταξει ετσι βγαινει.. αρκει οπως ειπες ν αειναι ολα τα αλλα σταθερα_thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Έχει κανείς καμιά ιδέα να μου προτείνει αρκετά καλά ανταλλακτικά τα οποία θα κρατήσουν?? Για τον υπερκυβισμό που θα κάνω??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...