spipos 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Καλησπέρα παιδιά, έχω μια μεγάλη απορία και ελπίζω κάποιοι πιο έμπειροι να μου τη λύσουν. Λοιπόν θα ήθελα να ρωτήσω πως και με τι μετράνε τα κυβικά σε μια υπερκιβυσμένη μηχανή?? Δηλαδή έστω οτι έχω ένα παπί το οποίο είναι 53mm κυλινδροπίστονο στα 125cc και το κάνω 56mm πως μπορώ να δω πόσα κυβικά είναι τώρα?? Υπάρχει κλίμακα με την οποία τα μετράνε ή ποικήλει από μοντέλο σε μοντέλο? Κάποιος τρόπος μετρήματος εκτός απο δυναμομέτρηση?? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BlackmanGR 528 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Θα βρεις αρκετες πληροφοριες σε αυτο το θεμα! Μπραβο ρε Σωτο με τις ερωτησεις σου προνοητικός Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
spipos 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 28 , 2010 Θα βρεις αρκετες πληροφοριες σε αυτο το θεμα! Μπραβο ρε Σωτο με τις ερωτησεις σου προνοητικός Thnx ρε μαν...!!!!!! ;) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.580 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 βασικα στο αλλο τοπικ μιλανε καθαρα για την διαμετρο του εμβολου... για να βρεις τον κυβισμο δεν σε ενδιαφερει μονο το μεγεθος του κυλινδρου αλλα και η διαδρομη του στροφαλου... εχουμε: διαδρομη *διαμετρος (στην 2α)* 3.14/4= .....cc ο τυπος ειναι V=(π*d*d/4)*l ή V= l*d*d*π/4 οπου π=3,14 d= διαμετρος κυλινδρου (στο τετραγωνο) l = διαδρομη στροφαλου ΑΝΣ-ΚΝΣ και αναλογως τους κυλινδρους κανουμε τον αντισττοιχο υπολογισμο 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BlackmanGR 528 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Λιακο μου φαινεται δεν διαβαζεις σωστα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.580 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Λιακο μου φαινεται δεν διαβαζεις σωστα ναι εχεις δικιο... στο αλλο 1ον ζηταει να μαθει πως μετραει την διαμετρο και εσεις το γυρησατε στον κυλινδρισμο (και τα εχουν γραψει σωστα αυτοι που γνωριζουν) 2ον με τοσα σμαμοποστ εχασα την μπαλα και δεν ηξερα τι διαβαζα...... 3ον οπως και εχει καλυτερα για τον δημιουργο του θεματος που δεν γνωριζει τιποτα, να παρει ετοιμο τον τυπο παρα να διαβασει 3 σελιδες, που για αλλο θεμα ξεκινησε και αλλο κατεληξε Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
pasxalis_evo 38 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 βασικα στο αλλο τοπικ μιλανε καθαρα για την διαμετρο του εμβολου... για να βρεις τον κυβισμο δεν σε ενδιαφερει μονο το μεγεθος του κυλινδρου αλλα και η διαδρομη του στροφαλου... εχουμε: διαδρομη *διαμετρος (στην 2α)* 3.14/4= .....cc ο τυπος ειναι V=(π*d*d/4)*l ή V= l*d*d*π/4 οπου π=3,14 d= διαμετρος κυλινδρου (στο τετραγωνο) l = διαδρομη στροφαλου ΑΝΣ-ΚΝΣ και αναλογως τους κυλινδρους κανουμε τον αντισττοιχο υπολογισμο :_zeppelin: :_zeppelin: :_zeppelin: πονοκεφαλος μεπιασε με αυτες τις πραξεις. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.580 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 πονοκεφαλος μεπιασε με αυτες τις πραξεις. δεν ειναι δυσκολος ο τυπος προσεξε τον καλυτερα.. βαλε και μερικα νουμερα αν θες για να παιξεις και να μαθεις και θα δεις οτι ειναι απλος Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
johnnyestia 118 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Επίσης αν με 53χιλ είσαι στα 125 κυβικά, τότε με 56 θα είσαι στα 139,5 κυβικά (μέθοδος των 3 με τα τετράγωνα των διαμέτρων ) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
spipos 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 (τροποποιήθηκε) Επίσης αν με 53χιλ είσαι στα 125 κυβικά, τότε με 56 θα είσαι στα 139,5 κυβικά (μέθοδος των 3 με τα τετράγωνα των διαμέτρων ) Το Sprinterάκι μου είναι 53mm με 54 διαδρομή στα 119,7 και θέλω μάλλον θα το κάνω 57mm με 56 διαδρομή γιατί δεν βρήκα 57 με 57 διαδρομή....! Τροποποιήθηκε Ιούλιος 29 , 2010 από τον spipos Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.580 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Επίσης αν με 53χιλ είσαι στα 125 κυβικά, τότε με 56 θα είσαι στα 139,5 κυβικά (μέθοδος των 3 με τα τετράγωνα των διαμέτρων ) βασικα δεν γινετε αυτο... για να βρεις τον κυλινδρισμο δεν θα κανεις την μεθοδο των 3ων, πρεπει να το κανεις απο την αρχη Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
naftilos 4.503 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 (τροποποιήθηκε) Το Sprinterάκι μου είναι 53mm με 54 διαδρομή στα 119,7 και θέλω μάλλον θα το κάνω 57mm με 56 διαδρομή γιατί δεν βρήκα 57 με 57 διαδρομή....! Καλά τη διάμετρο το καταλαβαίνω αλλάζεις κυλινδροπιστονο. Την διαδρομή πως θα την αλλάξεις και θα την κάνεις 57? Αυτό για να γίνει πρέπει να αλλάξεις και στρόφαλο, και αυτό με τη σειρά του προϋποθέτει αλλαγή της μπιέλας με πιο ενισχυμένη και κουζινέτα ανάλογης αντοχής, μιλάμε για μεγάλο έξοδο τώρα, το σκέφτηκες καλά? Και έτσι και αλλιώς η αύξηση της διαμέτρου, μαζί με την αύξηση της διαδρομής του εμβόλου θα αυξήσουν υπερβολικά την συμπίεση, με συνέπεια να χτυπάς πειράκια συχνά πυκνά, και αυτό με τη σειρά του θα μειώσει υπερβολικά την ζωή του κινητήρα σου. Υπερβολικό το πουσαρισμα που προτείνεις σε λίγο καιρό θα είσαι χωρίς μηχανάκι ξανασκέψου το Τροποποιήθηκε Ιούλιος 29 , 2010 από τον naftilos Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
spipos 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 Καλά τη διάμετρο το καταλαβαίνω αλλάζεις κυλινδροπιστονο. Την διαδρομή πως θα την αλλάξεις και θα την κάνεις 57? Αυτό για να γίνει πρέπει να αλλάξεις και στρόφαλο, και αυτό με τη σειρά του προϋποθέτει αλλαγή της μπιέλας με πιο ενισχυμένη και κουζινέτα ανάλογης αντοχής, μιλάμε για μεγάλο έξοδο τώρα, το σκέφτηκες καλά? Και έτσι και αλλιώς η αύξηση της διαμέτρου, μαζί με την αύξηση της διαδρομής του εμβόλου θα αυξήσουν υπερβολικά την συμπίεση, με συνέπεια να χτυπάς πειράκια συχνά πυκνά, και αυτό με τη σειρά του θα μειώσει υπερβολικά την ζωή του κινητήρα σου. Υπερβολικό το πουσαρισμα που προτείνεις σε λίγο καιρό θα είσαι χωρίς μηχανάκι ξανασκέψου το Για 57mm με 56 διαδρομή έλεγα.. Αλλά μου λες οτι θα έχει μεγάλη συμπίεση.. Οπότε τι μου προτείνεις για μεγαλύτερη αντόχη και δύναμη? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
naftilos 4.503 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2010 (τροποποιήθηκε) Η λογική επιτάσσει να πειράξεις μόνο έναν από τους δύο παράγοντες και ασφαλώς τον φθηνότερο, την αλλαγή κυλινδροπιστονου που θα μεγαλώσει την χωρητικότητα σου και θα αυξήσει και την συμπίεση. ( Η αύξηση και της διαδρομής θα αυξήσει ακόμα λίγο τη χωρητικότητα αλλά θα αυξήσει και ακόμα πάρα πάνω τη συμπίεση πιστεύω ότι ο κινητήρας θα τα φτύσει λίαν συντόμως). Λοιπόν με την αλλαγή εμβολοχητωνιου, από τα 119,07cc βάζοντας το πιστόνι τω 57mm πας στα 137,7cc, αύξηση της χωρητικότητας σχεδόν 16%. Υπολογίζοντας και την ανάλογη αύξηση συμπίεσης που θα επελθει από τη μετατροπή υποχρεωτικά, η αύξηση τις υποδηναμης θα εξαρτηθεί πλέον από το ποσό καλά θα μπορέσεις να διαχειριστείς την τροφοδοσία του κυλίνδρου σε καύσιμο, και το πόσο καλά θα αλλάξεις τη ρύθμιση της ανάφλεξης για να έχει καλή απόδοση χωρίς να χτυπάει πειράκια. Αν αλλάξεις και την διαδρομή (πράγμα ασύμφορο, στρόφαλος, μπιέλα, και τα παρελκόμενα, ένα τσουβάλι λεφτά δεν στο συνιστώ) θα πας στα 142,8cc, αύξηση της χωρητικότητας σχεδόν κατά 20% από την αρχική, και 4% επιπλέον από την προηγούμενη. Η αύξηση της χωρητικότητας κατά 20% δεν είναι απαγορευτική, αλλά με την αλλαγή της διαδρομής πιστεύω ότι θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα υψηλής συμπίεσης και αξιοπιστίας του κινητήρα, και για 4% επιπλέον αύξηση της χωρητικότητας δεν αξίζει ούτε το ρίσκο, ούτε το υπερβολικά μεγάλο κόστος. Κρίνεις και πράττεις μόνος σου Τροποποιήθηκε Ιούλιος 29 , 2010 από τον naftilos Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
spipos 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 Φίλε naftilo εγώ ήμουν διατεθιμένος να κάνω μια μεγάλη και πλήρες αλλαγή στο κινητήρα, η οποία έιχε σαν παρεμπλεκόμενα εξαρτήματα όχι μόνο κυλινδροπίστονο αλλά κεφαλή, καρμπυρατερ, γρανάζια, εκκεντροφόρο, στροφαλομπιέλα, ηλεκτρονική και ότι άλλο χρειάζεται δεν πρόκειτε να κάνω καμία αλλάγη πάνω στη μανίσια κεφαλή και κύλινδρο όλα θα αλλάχτουν και είχα βρει τα συγκεκριμένα πράγματα που ήθελα, βέβαια κόστιζαν γύρω στα 500E το οποία είμαι διατεθιμένος να δώσω. Οπότε δεν νομίζω να μου τα λες αυτά υπολογίζοντας τις μανίσιες προδιαγραφές του κινητήρα??? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
naftilos 4.503 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 Α! μιλάμε για πολύ μεγάλη μετατροπή με πολλά λεφτά (με αυτά που έγραψες πιστεύω ότι στο τέλος θα ξεπεράσει αρκετά τα 500 ε) αλλά δεν είναι δικά μου οπότε το παραβλέπω, με πλήρες σετ μετατροπής που περιλαμβάνει κυλινδροκεφαλή, και φαντάζομε θα προβλέπετε είτε και αλλαγή μπιέλας με τα ανάλογα χιλιοστά μήκους για να καλύπτει την διαφορά από την αύξηση της διαδρομής, η, προσθήκη κατάλληλης φλάντζας κυλινδροκεφαλής θα πρέπει να διατηρούν τη συμπίεση σχεδόν αμετάβλητη. Έτσι δεν ακούγεται κακό, δεν ξέρω σε βλέπω πολύ αποφασισμένο, άμα το θες πια τόσο πολύ δοκίμασε το, έτσι όπως το περιεγραψες πιο πάνω σοβαρή μετατροπή ακούγεται αν την ανάλαδη και ο κατάλληλος μάστορας Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
spipos 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 Α! μιλάμε για πολύ μεγάλη μετατροπή με πολλά λεφτά (με αυτά που έγραψες πιστεύω ότι στο τέλος θα ξεπεράσει αρκετά τα 500 ε) αλλά δεν είναι δικά μου οπότε το παραβλέπω, με πλήρες σετ μετατροπής που περιλαμβάνει κυλινδροκεφαλή, και φαντάζομε θα προβλέπετε είτε και αλλαγή μπιέλας με τα ανάλογα χιλιοστά μήκους για να καλύπτει την διαφορά από την αύξηση της διαδρομής, η, προσθήκη κατάλληλης φλάντζας κυλινδροκεφαλής θα πρέπει να διατηρούν τη συμπίεση σχεδόν αμετάβλητη. Έτσι δεν ακούγεται κακό, δεν ξέρω σε βλέπω πολύ αποφασισμένο, άμα το θες πια τόσο πολύ δοκίμασε το, έτσι όπως το περιεγραψες πιο πάνω σοβαρή μετατροπή ακούγεται αν την ανάλαδη και ο κατάλληλος μάστορας Για να σε φωτήσω σου γραφω τα εξαρτήματα που θα βάλω εκκεντροφόρος --> 155Ε καρμπυρατερ --> 178Ε κύλινδρος --> 46Ε θα πάει για ρεκτιφιε στον ίδιο μάστορα Στροφαλομπιέλα --> 27Ε πιστόνι --> 40Ε Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
johnnyestia 118 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 βασικα δεν γινετε αυτο... για να βρεις τον κυλινδρισμο δεν θα κανεις την μεθοδο των 3ων, πρεπει να το κανεις απο την αρχη Μέθοδος των 3 με τα τετράγωνα των διαμέτρων ξαναλέγω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Σωτος 15 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 30 , 2010 Θα βρεις αρκετες πληροφοριες σε αυτο το θεμα! Μπραβο ρε Σωτο με τις ερωτησεις σου προνοητικός χεχε Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
warlock9_0 1.073 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2010 Μέθοδος των 3 με τα τετράγωνα των διαμέτρων ξαναλέγω εδώ παλεύουμε μια βδομάδα με τον απλό πολλαπλασιασμό και χώνεις τέτοια πράγματα?? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.580 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2010 Μέθοδος των 3 με τα τετράγωνα των διαμέτρων ξαναλέγω ωραια, επειδη το εκανα οπως λες, το αποτελεσμα δεν βγαινει ετσι... τι κανω λαθος; (σοβαρα ρωταω) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
warlock9_0 1.073 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2010 HLIA πρέπει να βγαίνει έτσι αφου όλα τα άλλα είναι σταθερά σε φάση 53*53mm είναι 125cc που το έχεις βρει με τον τύπο 56*56 x Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HLIAS 7.580 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2010 nai οκ κατι εκανα λαθος πριν μαλλον δεν πατησα κατι σωστα στο κομπιουτερακι... ενταξει ετσι βγαινει.. αρκει οπως ειπες ν αειναι ολα τα αλλα σταθερα Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
spipos 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2010 Έχει κανείς καμιά ιδέα να μου προτείνει αρκετά καλά ανταλλακτικά τα οποία θα κρατήσουν?? Για τον υπερκυβισμό που θα κάνω?? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
karellen 11.539 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 6 , 2022 πριν 4 ώρες, το μέλος Innovamono έγραψε: Ρε φίλε το 56*56 πόσα κυβικά βγαίνει; 137,8 κυβικά. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες