Jump to content
ilio

Προβλημα στις αλλαγες ταχυτητων

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια.

Εχω ενα προβληματακι με τη μοτοσυκλετα μου.

Οταν πηγαινω χαλαρα και αλλαζω ταχυτητες πολλες φορες χτυπανε και κουμπωνουν με δυσκολια.

Το καταλαβαινω να συμβαινει οταν αλλαζω με πολυ λιγες στροφες στον κινητηρα, αλλωστε δεν εχω και μοτοσυκλετα για πολη για να εχει μαλακο συστημα μεταδοσης αλλα ειναι κατι που το παρατηρω γενικα.

Ο τροπος που χρησιμοποιω ειναι να παταω τερμα τον συμπλεκτη, να αφηνω το γκαζι και να αφηνω τον συμπλεκτη αφου εχω αλλαξει ταχυτητα με μαλακο τροπο, δλδη δεν αλλαζω αποτομα και προσπαθω να αλλαζω πανω απο τις 4500 στροφες γενικα (εχει 13500 κοφτη) αλλα αν ειμαι σε συνθηκες πολης αλλαζω λιγο πιο χαμηλα με γκαζιά.

Γενικα σε γρηγορες συνθηκες κουμπωνουν κανονικα

Ειναι φυσικο?

Κανω κατι λαθος μηπως?

Μηπως η μοτο μου ειναι πολυ γρηγορη κ δν μπορει να παει σιγα? :P :P

Η μηπως πρεπει αλλαξω δισκους η κατι αλλο??

Ετσι οπως παει φοβαμαι οτι θα δημιουργησω καποιο προβλημα αν κανω εγω μλκια

Ευχαριστω προκαταβολικα :winking:

Τροποποιήθηκε από τον ilio

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν εχω ιδιαν πειρα αλλα το εχω ακουσει και απο αλλους με σπορ μηχανες που εχουν την ιδια συμπεριφορα τα κιβωτια τους

τελικα το bandit ηταν οτι πρεπει για μενα που μπορει και κουμπωνει ακομα και εκτες στις 2000 στροφες χωρις το παραμικρο κρακ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είχα το ίδιο πρόβλημα στο δικό μου μέχρι που άλλαξα μάρκα λαδιού.Μόνο ΙΡΟΝΕ πλέον

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Στο ΧΤ οταν αλλαξα τα λαδακια μαλακωσε κατα πολυ αυτη η σκληρη αισθηση...

Τα λαδια της ειναι ολοκαινουργια.

Καλα πρωτοφανες ειναι ρε παιδια?Δεν εχει ξανασυναντισει κανεις κατι παρομοιο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Είχα το ίδιο πρόβλημα στο δικό μου μέχρι που άλλαξα μάρκα λαδιού.Μόνο ΙΡΟΝΕ πλέον

Αλλαξες λαδια και δεν σου το ξαναεκανε δλδη?

Παιζει να συμβαινει επειδη ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε αλλαξει μεν λαδια αλλα η μοτοσυκλετα ειχε κατσει 2-3 μηνες πριν την αγορασω?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αλλαξες λαδια και δεν σου το ξαναεκανε δλδη?

Παιζει να συμβαινει επειδη ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε αλλαξει μεν λαδια αλλα η μοτοσυκλετα ειχε κατσει 2-3 μηνες πριν την αγορασω?

Δεν παίζει ρόλο.Απλά πολλές φορές πρέπει να βρεις το λάδι που της ταιριάζει.Αρχισε τις δοκιμές σε κάθε αλλαγή και βλέπεις.

Επίσης για καλό και για κα΄κο ρώτα τον προηγούμενο πότε άλλαξε δίσκους συμπλέκτη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

έχει να κάνει με το κιβώτιο κυρίως, αλλα σε γενικές γραμμές έτσι είναι σχεδιασμένα τα κιβώτια των SS.

Καλό θα ήταν να αλλάζεις ταχύτητες όπως φαντάζονταν ο κατασκευαστής οτι θα άλλαζες.

Τι εννοώ...

Λέει το αφεντικό στους τεχνικούς : λοιπον παιδία , θα φτιάξουμε σούπερσπορτ τώρα :_rock-on:

Σούπερσπόρ? δηλαδή????

Αυτή η μηχανή που θα φτιάξουμε θα έχει σαν στόχο να πάει γρήγορα , πολύ γρήγορα! και να στρίβει όσο πιο καλά μπορεί! και φρεναααα φρεναααα.

Α όκ λένε οι τεχνικοί! και πάνε να ξεκινήσουν να σχεδιάσουν το μοτέρ.

ΩΠ λεει το αφεντικό! τι πάτε να κάνετε εκεί? δεν θα βάλουμε συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων εδώ! αυτή η μηχανή θα τρέχει σε αγώνες, θέλουμε κιβώτιο τύπου κασετίνας για να αλλάζουνε στα πίτ εύκολα τα γρανάζια των σχέσεων καιιιιι

εδώ είναι το όλο κλού!

να μπορεί ο αγωνιζόμενος να αλλάζει ταχύτητες όσο πιο γρήγορα γίνετε για να επιστρέφει στο φούλ γκάζι!

Άρα για να λειτουργείς το κιβώτιο όπως είναι φτιαγμένο να λειτουργεί θέλει να κάνεις αποφασιστικές κινήσεις, γρήγορες κινήσεις και συνχρονισμένες, εκεί θα δείς πραγματικά τον λόγο που το κιβώτιο σου συμπεριφέρετε έτσι.

Οπώτε έχουμε

Τραβάς συμπλέκτη γρήγορα ενώ κλείνεις το γκάζι τόσο ώστε να μείνουν σταθερές οι στροφές (όχι τελείως γιατι χάνει χρόνο και ξεσυνχρονίζει το κιβώτιο)

Κουμπώνεις την ταχύτα με ένα καλοζυγισμένο, αποφασιστικό πάτημα με φινέτσα (ο στόχος είναι να του κάνεις το "τακ" το λεγόμενο να κουμπώσει γρήγορα)

και μετά αφήνεις τον συμπλέκτη ενώ για χιλιοστά του δευτερολέπτου πρίν ανοίγεις πάλι το γκάζι.

Συνήθεια είναι , και η αλήθεια είναι οτι τώρα όντος το ταλαιπωρείς λίγο το μηχανάκι, εντάξει δεν θα μενεις και όλας αλλα δέν είναι ότι καλύτερο.

Γι΄αυτό όπως λές και ο ίδιος Γενικα σε γρηγορες συνθηκες κουμπωνουν κανονικα

Και πολύ εύστοχα έθεσες το Μηπως η μοτο μου ειναι πολυ γρηγορη κ δν μπορει να παει σιγα?

Σίγουρα μπορεί να πάει και σιγά αλλα είναι φτιαγμένη για να είναι πολύ γρήγορη ;)

Τροποποιήθηκε από τον anothercbrowner

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
έχει να κάνει με το κιβώτιο κυρίως, αλλα σε γενικές γραμμές έτσι είναι σχεδιασμένα τα κιβώτια των SS.

Καλό θα ήταν να αλλάζεις ταχύτητες όπως φαντάζονταν ο κατασκευαστής οτι θα άλλαζες.

Τι εννοώ...

Λέει το αφεντικό στους τεχνικούς : λοιπον παιδία , θα φτιάξουμε σούπερσπορτ τώρα :_rock-on:

Σούπερσπόρ? δηλαδή????

Αυτή η μηχανή που θα φτιάξουμε θα έχει σαν στόχο να πάει γρήγορα , πολύ γρήγορα! και να στρίβει όσο πιο καλά μπορεί! και φρεναααα φρεναααα.

Α όκ λένε οι τεχνικοί! και πάνε να ξεκινήσουν να σχεδιάσουν το μοτέρ.

ΩΠ λεει το αφεντικό! τι πάτε να κάνετε εκεί? δεν θα βάλουμε συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων εδώ! αυτή η μηχανή θα τρέχει σε αγώνες, θέλουμε κιβώτιο τύπου κασετίνας για να αλλάζουνε στα πίτ εύκολα τα γρανάζια των σχέσεων καιιιιι

εδώ είναι το όλο κλού!

να μπορεί ο αγωνιζόμενος να αλλάζει ταχύτητες όσο πιο γρήγορα γίνετε για να επιστρέφει στο φούλ γκάζι!

Άρα για να λειτουργείς το κιβώτιο όπως είναι φτιαγμένο να λειτουργεί θέλει να κάνεις αποφασιστικές κινήσεις, γρήγορες κινήσεις και συνχρονισμένες, εκεί θα δείς πραγματικά τον λόγο που το κιβώτιο σου συμπεριφέρετε έτσι.

Οπώτε έχουμε

Τραβάς συμπλέκτη γρήγορα ενώ κλείνεις το γκάζι τόσο ώστε να μείνουν σταθερές οι στροφές (όχι τελείως γιατι χάνει χρόνο και ξεσυνχρονίζει το κιβώτιο)

Κουμπώνεις την ταχύτα με ένα καλοζυγισμένο, αποφασιστικό πάτημα με φινέτσα (ο στόχος είναι να του κάνεις το "τακ" το λεγόμενο να κουμπώσει γρήγορα)

και μετά αφήνεις τον συμπλέκτη ενώ για χιλιοστά του δευτερολέπτου πρίν ανοίγεις πάλι το γκάζι.

Συνήθεια είναι , και η αλήθεια είναι οτι τώρα όντος το ταλαιπωρείς λίγο το μηχανάκι, εντάξει δεν θα μενεις και όλας αλλα δέν είναι ότι καλύτερο.

Γι΄αυτό όπως λές και ο ίδιος Γενικα σε γρηγορες συνθηκες κουμπωνουν κανονικα

Και πολύ εύστοχα έθεσες το Μηπως η μοτο μου ειναι πολυ γρηγορη κ δν μπορει να παει σιγα?

Σίγουρα μπορεί να πάει και σιγά αλλα είναι φτιαγμένη για να είναι πολύ γρήγορη ;)

To καταλαβαινω απολυτως αυτο π λες φιλε μου.

Τον ιδιο τροπο θα χρησιμοποιω ομως και οταν θελω να παω σιγα?

Δλδη λες καλυτερα να κραταω τις στροφες και να αλλαζω γρηγορα ταχυτητα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αυτο με τα λαδια παιζει πολυ ,η μαρκα παιζει ρολο στο πως δουλευει το σασμαν ,εμενα πχ με motul δουλευει χαλια ,γι αυτο και τα εστειλα για ανακυκλωση...

εκτος απο αυτο δες μηπως θελει και λιγο ρυθμισμα ο συμπλεκτης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

To καταλαβαινω απολυτως αυτο π λες φιλε μου.

Τον ιδιο τροπο θα χρησιμοποιω ομως και οταν θελω να παω σιγα?

Δλδη λες καλυτερα να κραταω τις στροφες και να αλλαζω γρηγορα ταχυτητα?

Ναί αυτή είναι η βασική υπόθεση, να κάνεις γρήγορα τις αλλαγές, και αργά να κινείσε, αν θές να αλλάξεις ταχύτητα κάντο τσάκ μπάμ, δεν μασάει.

Οσο για τις στροφές θα βρείς το ΅γλυκό ΅ σημείο της, βέβαια αλλάζοντας γρήγορα ταχύτητα η στροφές και κλειστό το γκάζι να έιναι δεν προλαβαίνουν να πέσουν τόσο ώστε να δημιουργήσουν πρόβλημα. Θα τα βρείς όλα μην ανησυχείς.

Α και κάτι άλλο που θυμήθηκα οτι με παίδευε όταν είχα πάρει την δικιά μου πρίν 2 χρόνια ήταν το να βρώ την νεκρά, αν σε ζορίζει, ενώ είσαι σταματημένος, άφησε απαλά τον συμπλέκτη ίσα ίσα να πιάσει και μετά τράβα τον πάλι, θα δείς οτι θα κουμπώσει μιά χαρά.

Αυτό βοηθάει πολύ και άν έχεις σταματήσει με 4η πχ και το κιβώτιο δέν λέει με τίποτα να συνεργαστεί, άφηνε λίγο και ξαναμάζευε τον συμπλέκτη σε κάθε αλλαγή που θα κάνεις σταματημένος μέχρι να βρείς νεκρά.

Τροποποιήθηκε από τον anothercbrowner

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ναί αυτή είναι η βασική υπόθεση, να κάνεις γρήγορα τις αλλαγές, και αργά να κινείσε, αν θές να αλλάξεις ταχύτητα κάντο τσάκ μπάμ, δεν μασάει.

Οσο για τις στροφές θα βρείς το ΅γλυκό ΅ σημείο της, βέβαια αλλάζοντας γρήγορα ταχύτητα η στροφές και κλειστό το γκάζι να έιναι δεν προλαβαίνουν να πέσουν τόσο ώστε να δημιουργήσουν πρόβλημα. Θα τα βρείς όλα μην ανησυχείς.

Α και κάτι άλλο που θυμήθηκα οτι με παίδευε όταν είχα πάρει την δικιά μου πρίν 2 χρόνια ήταν το να βρώ την νεκρά, αν σε ζορίζει, ενώ είσαι σταματημένος, άφησε απαλά τον συμπλέκτη ίσα ίσα να πιάσει και μετά τράβα τον πάλι, θα δείς οτι θα κουμπώσει μιά χαρά.

Αυτό βοηθάει πολύ και άν έχεις σταματήσει με 4η πχ και το κιβώτιο δέν λέει με τίποτα να συνεργαστεί, άφηνε λίγο και ξαναμάζευε τον συμπλέκτη σε κάθε αλλαγή που θα κάνεις σταματημένος μέχρι να βρείς νεκρά.

Με την νεκρα δεν εχω προβλημα.

Στα κατεβασματα τωρα ποιον τροπο λες να χρησιμοποιω?

Γιατι δεν σου κρυβω οτι και εκει παρατηρω το ιδιο προβλημα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με την νεκρα δεν εχω προβλημα.

Στα κατεβασματα τωρα ποιον τροπο λες να χρησιμοποιω?

Γιατι δεν σου κρυβω οτι και εκει παρατηρω το ιδιο προβλημα

Οπως πάντα γρήγορα κοφτά κατεβάσματα και έχεις 2 επιλογές:

1) έχεις συμπλέκτη πατημένο και σκάς μια κούφια για να ανεβάσεις στροφές έτσι ώστε όταν αφήσεις τον συμπλέκτη γρήγορα να κουμπόσει ακριβώς εκεί που πρέπει να είναι οι στροφές σε σχέση με τα χιλιόμετρα/ταχύτητα που έχεις και να μην σε φρενάρει απότομα.

Αυτός είναι καλός τρόπος αλλα άν θές να φρενάρεις πολύ δυνατά είναι δύσκολο να ελένχεις μπροστινό φρένο με σταθερή πίεση και να σκάς γκαζιές για τα κατεβάσματα θέλει πολύ εξάσκηση (εγώ δεν το μπορώ, όταν πάω πιο λάου με βολεύει αλλα στα δυνατά φρένα δεν μπορώ να έχω έλενχο)

και

2) Απλά αφήνεις τον συμπλέκτη προοδευτικά ελένχοντας και το πόσο φρενάρει το πίσω σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χμμ μαλλον πρεπει να το δουλεψω λιγο...

Νομιζω οτι με το RVF το ειχα βρει αλλα παει καιρος απο τοτε που το οδηγουσα.

Ελπιζω να μη μου μεινει κανενα γραναζι στα χερια κουρεμενο σαν τον Γκουσγκουνη :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το ειδα λιγο αργα το ποστ. αλλα επιβεβαιωνω αυτα που λεει ο ομοσταυλος.

παθον και εγω μεχρι να συνηθησω. Ο Θανος αρχισε να κλεει την μοιρα του cbr και να μου λεει οτι το χαλασα :lol:

Μεχρι τωρα κουλαδι με λεει :P

Μια χαρα ειανι το μηχανακι σο. Παιζε πιο ψηλα τις στροφες. Να προσθεσω μην κρατας για πολυ ωρα τον συμπλεχτη πατημενο πριν αλλαξεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Χμμ μαλλον πρεπει να το δουλεψω λιγο...

Νομιζω οτι με το RVF το ειχα βρει αλλα παει καιρος απο τοτε που το οδηγουσα.

Ελπιζω να μη μου μεινει κανενα γραναζι στα χερια κουρεμενο σαν τον Γκουσγκουνη :tooth:

Οχι ρε , μάξ εγώ σου λέω σε 3 μέρες θα την έχεις βγάλει την άκρη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τον συμπλεκτη δεν χρειαζετε να τον τραβας τερμα,στα 2/3 τις διαδρομης του το πολυ ειναι ΟΚ.Ετσι εξοικονομεις χρονο για τις αλλαγες των ταχυτητων χωρις να πεφτουν πολυ οι στροφες στον κινητηρα.

Επισης ενας καλος τροπος να αλλαζεις τις ταχυτητες χωρις "σκαλωματα" οταν κινεισαι αργα στην πολη πχ.,ειναι να προφορτιζεις τον λεβιε των ταχυτητων.

Εννοω να ασκεις λιγη πιεση με το ποδι σου στον λεβιε των ταχυτητων,σαν να θελεις να βαλεις καρφωτη και μετα να τραβας τον συμπλεκτη.Ετσι θα δεις οτι οι ταχυτητες θα κουμπωνουν βουτυρο..

Αυτο υσχυει και για τα ανεβασματα και για τα κατεβασματα.

Θεμα εξασκησης και συνηθειας ειναι,μην αγχωνεσαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Επισης ενας καλος τροπος να αλλαζεις τις ταχυτητες χωρις "σκαλωματα" οταν κινεισαι αργα στην πολη πχ.,ειναι να προφορτιζεις τον λεβιε των ταχυτητων.

Εννοω να ασκεις λιγη πιεση με το ποδι σου στον λεβιε των ταχυτητων,σαν να θελεις να βαλεις καρφωτη και μετα να τραβας τον συμπλεκτη.Ετσι θα δεις οτι οι ταχυτητες θα κουμπωνουν βουτυρο..

Αυτο υσχυει και για τα ανεβασματα και για τα κατεβασματα.

δηλαδη ? δεν το επιασα εγω :huh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λάδωσε την καλά με ένα καλό λιπαντικό αλυσίδας κάθε 500 χιλιόμετρα, θα γίνει σαν αυτόματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στεφανε οταν θελεις ν'αλλαξεις ταχυτητα/σχεση,πχ. οταν θελεις ν'ανεβασεις σχεση και προτου πατησεις συμπλεκτη και αρχισεις την διαδικασια,εχε το ποδι σου κατω απο τον λεβιε ταχυτητων να ασκει λιγη πιεση προς τα πανω ,σαν να ηθελες ν'αλλαξεις ταχυτητα χωρις να πατησεις συμπλεκτη.

Ασκεισε με το ποδι σου πιεση στον λεβιε μεχρι να νιωσεις αντισταση και κρατα το εκει.

Οταν νομιζεις οτι ηρθε η ωρα ν'αλλαξεις ταχυτητα ,πατας τον συμπλεκτη(εχοντας το ποδι σου παντα στον λεβιε να ασκει πιεση)και η ταχυτητα θα κουμπωσει πολυ μαλακα και αθορυβα.

Εγινα κατανοητος?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Στεφανε οταν θελεις ν'αλλαξεις ταχυτητα/σχεση,πχ. οταν θελεις ν'ανεβασεις σχεση και προτου πατησεις συμπλεκτη και αρχισεις την διαδικασια,εχε το ποδι σου κατω απο τον λεβιε ταχυτητων να ασκει λιγη πιεση προς τα πανω ,σαν να ηθελες ν'αλλαξεις ταχυτητα χωρις να πατησεις συμπλεκτη.

Ασκεισε με το ποδι σου πιεση στον λεβιε μεχρι να νιωσεις αντισταση και κρατα το εκει.

Οταν νομιζεις οτι ηρθε η ωρα ν'αλλαξεις ταχυτητα ,πατας τον συμπλεκτη(εχοντας το ποδι σου παντα στον λεβιε να ασκει πιεση)και η ταχυτητα θα κουμπωσει πολυ μαλακα και αθορυβα.

Εγινα κατανοητος?

ναι καταλαβα. εχει οντως ενα ελαχιστο περιθοριο. δεν το ειχα δοκιμασει ποτε.

να το ελεγξουμε και αυτο να δουμε. αν και με θορυβους ολα καλα. αλλαζω ταχυτητες στις 37.000 στροφες

οποτε μπενουν γλυκα :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν κάνεις μαλακά τις αλλαγές έχω διαβάσει στο φόρουμ εδώ αν δεν κάνω λάθος πως κάνει κακό στο κιβώτιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
αλλαζω ταχυτητες στις 37.000 στροφες

οποτε μπενουν γλυκα :D

37.000 ειναι στα ορια ,δοκιμασε πανω απο τις 50Κ να δεις διαφορα... :P

Μοτοσυκλετα καβαλας ή dremel? :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αν κάνεις μαλακά τις αλλαγές έχω διαβάσει στο φόρουμ εδώ αν δεν κάνω λάθος πως κάνει κακό στο κιβώτιο.

αυτο πρωτη φορα το ακουω εγω. δηλαδη αν κανει σαν να χτυπανε χριστουγεννιατικες καμπανες ειναι ολα καλα ? :blink:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τελικα μαλλον καποιο προβλημα πρεπει να υπαρχει γιατι οσο και να δοκιμαζω οι ταχυτητες αν εχω κατω απο 7000 στροφες μπαινουν σαν καρφωτες.

Δεν ειμα και τοσο ασχετος, το 400αρακι που ηταν κουτσουρο γενικα οι ταχυτητες του ηταν σκληρες μεν αλλα αν αλλαζες σωστα εμπαιναν απροβληματιστα

Μεχρι και που αλλαξα λαδια και εβαλα Ipone που διαφημιζουν οτι εχουν προσθετα για το συστημα μεταδοσης και παλι η ιδια αισθηση.

Τι θα μπορουσε να ειναι αν ειχε προβλημα?

Επισης οταν βαζω πρωτη αλλες φορες μπαινει μαλακα και αλλες νομιζω οτι θα σπασει.

Την μανετα του συμπλεκτη την εχω ρυθμισμενη συμφωνα με το service manual γυρω στα 10mm (3-13mm λεει)

Help please!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...