Jump to content

kleftokotas666

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    1.102
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

21 Excellent

Σχετικά με το μέλος kleftokotas666

  • Κλάση
    Porn Star..
  • Γενέθλια 04/09/1865

Μέθοδοι Επικοινωνίας

  • Ιστοσελίδα
    http://
  • ICQ
    0

Άλλα Στοιχεία

  • Τόπος
    Pussy creek (Ohio)
  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Yamaha
  • myBike: Μοντέλο
    XTZ 660 Tenere
  • myBike: Κυβισμός
    660

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Shoei NXR

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

2.322 προβολές προφίλ
  1. Για έτος κατασκευής και τρόπο αποθήκευσης προσπάθησε να μάθεις από το helmet city. Όσον αφορά την ποιότητα το Shoei είναι αλλού. Με τόσο λίγα λεφτά αξίζει. Το Nolan το έχει ο αδερφός μου και δε διεκδικεί δάφνες σε κανένα σημείο του. Είναι ένα μέτριο κράνος στην ανάλογη χρηματική του κατηγορία. Έχω το xr1000 και κολλητός το 1100, η ποιότητα στην κατασκευή και το χρώμα είναι απαράμιλλη. Το δικό μου xr1000 μετά από 10 χρόνια καθημερινής σχεδόν χρήσης αντέχει άψογα, και τώρα σκέφτομαι να το αλλάξω λόγω κόπωσης υλικών και ηρεμίας μυαλού. Άρα διάρκεια ζωής είναι άλλο ένα plus.
  2. Όσον αφορά τα γραφόμενα του PaNick, το ένα στον Πειραιά ήταν σίγουρα κλήση από το κέντρο τους γιατί οι ασύρματοι ακουγόντουστο παιδιόθεν και στις παρακάτω γειτονιές. Τώρα εμένα η λογική μου λέει ότι αν είναι να μπω σε καταδίωξη ή ξέρω γω κάτι τέτοιο, εεε θα την ανάψω την σειρήνα για να μην γίνει καμιά μαλακία, αυτός και ο λόγος ύπαρξης της. Ούτε κόρνα ούτε τίποτα οι υπέρτατοι, μόνο κάτι βρισίδια μασημένα στα οχήματα που περνούσαν κανονικά για να σταματήσουν. Φυσικά παίζει να μην δουλεύει η σειρήνα γιατί είναι και κάτι Aprilia ναουμ και είχε βρέξει κιόλας..Αλλά και το στρώμα ρε γαμώτ;;
  3. Έχω να παραθέσω γεγονότα και απορίες. ΓΕΓΟΝΟΤΑ Γεγονός Νο1: Είμαι ωραίος και σένιος, και αφού είχα μια κουραστική μέρα και γυρνάω από τη δουλειά με τον ηλεκτρικό, βγαίνοντας από το σταθμό (του Ταύρου για όσους ξέρουν) βλέπω ένα σκούτερ να ανεβαίνει τη ράμπα που είναι -προφανώς- μονάχα για την πρόσβαση των δύσμοιρων των επιβατών. Σκέφτομαι από μέσα μου " μα τους βλάκες τους κάγκουρες για να γλιτώσουν δύο λεπτά από τον κύκλο που θα κάνανε θα πατήσουν κανέναν άνθρωπο", και στα καπάκια χωρίς να προλάβω να τελειώσω το καντίλι μου σαν άνθρωπος από πίσω πετιέται ένα V-strom ΔΙ.ΑΣ και περνάει και αυτός με τον ίδιο τρόπο, μαρσάροντας επιδεικτικά σε μια γιαγιά, για να κάνει άκρη, που δεν τους είχε δει. Γεγονός Νο2: Είμαι ωραίος και σένιος, με το αυτοκίνητο της δουλειάς και βρίσκομαι στα στενά πάνω από το λιμάνι του Πειραιά ( για όσους ξέρουν - για όσους δεν ξέρουν στενά με μηδενική ορατότητα στους κάθετους δρόμους, παντού κτήρια γύρω-γύρω) και έχω πράσινο. Με χαλαρούς ρυθμούς ,και όχι αφού σβήσει το κόκκινο και πριν ανάψει το πράσινο, ξεκινάω και μου πετιούνται δύο ΔΙ.ΑΣ που κάπου πάνε φουριόζοι, κοκκαλώνω πρώτου καν η συναναβάτης της δεύτερης μηχανής μου κάνει ένα νόημα με το χέρι σαν να γνωριζόμασταν από το δημοτικό και είχαμε να τα πούμε καμία δεκαριά χρόνια. Γεγονός Νο3 : Είμαι ωραίος και σένιος, σταματημένος στο κόκκινο στην Πειραιώς, και θέλω να στρίψω αριστερά στην Παναγή Τσαλδάρη (για όσους ξέρουν - για όσους δεν ξέρουν ανοίξτε και κανένα google maps ρε παιδιά, έλεος!). Μετά από κανένα δίλεπτο έρχονται και σταματάνε μπροστά μου ένα παπί και δύο ΔΙ.ΑΣ. Αφού περνάει ένα λεπτό, κάτι τους λέει αυτός με το παπί (όχι καντίλι, πληροφορία για κάτι) και ξεκινάνε όλοι μαζί και περνάνε με κόκκινο. Οι οδηγοί που έρχονται από το αντίθετο ρεύμα σαστίζουν και γίνονται γνώστες της κλασικής πια χειρονομίας της από πάνω, και του γνωστού μαρσαρίσματος του πιο-από πάνω. ΑΠΟΡΙΕΣ Απορία Νο1: Αν πατήσω ΔΙ.ΑΣ χωρίς να φταίω ωστόσο, πόσες χιλιάδες χρόνια φυλακή θα πάω; Απορία Νο2: Αν με πατήσει ΔΙ.ΑΣ, τα λεφτά της αποζημίωσης φτάνουν για Tenere 660 καινούριο; Απορία Νο3: Μήπως για όλα αυτά φταίει το ότι σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις ήμουνα ωραίος και σένιος; Απορία Νο4: ΤΙΣ ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;;; ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑΤΕ, ΞΕΡΩ ΓΩ ,ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΟΨΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΛΟΓΟ;;;;;;;;
  4. kleftokotas666

    cbr 600 rr vs cbr 600f vs..

    Τα έχω οδηγήσει και τα 2 και μπορώ να σου πω τα εξής: Το rr είναι πιο "σφιχτό" και "σκληρό" μηχανάκι. Σκληρές αναρτήσεις και σκληρή σέλα...πραγματικό φύλλο χαρτί!! Άβολη θέση οδήγησης για πόλη-χαλαρή βόλτα, αλλά κομπλέ όταν ψήνεσαι να του πιεις το αίμα σε στριφτερή διαδρομή-πίστα. Τα μοντέλα με την εξάτμιση κάτω από τη σέλα βγάζουν ζέστη και αν έχει after market εξάτμιση θα μυρίζεις από τα καυσαέρια ακόμα και σαν αναβάτης (για τον συναναβάτη δε το συζητάω). Από την άλλη έχει περισσότερη ροπή και από πιο χαμηλά σε στροφές, και λόγω μεγαλύτερης ιπποδύναμης και μεγαλύτερη τελική, επίσης είναι αισθητά πιο ελαφρύ από το F. Το F είναι άνετο και με την πιο όρθια θέση οδήγησης θα πας μακριά άνετα , συν ότι μπορεί να φορτωθεί χωρίς βαλίτσες και σίδερα απλά δένοντας ένα αρκετά μεγάλο σάκο στο πίσω μέρος της (δεν ξέρω αν το ανέφερα) αρκετά μεγάλης σέλας !!! Μη νομίζεις ότι δε μπορείς να πας "γρήγορα" με το F, πιστεύω ότι για έναν μέτριο οδηγό (όπως είμαστε πάνω κάτι οι περισσότεροι) είναι αρκετό και θα δώσει αρκετές συγκινήσεις. Για μένα προσωπικά ο σπορ χαρακτήρας σε συνδυασμό με τις ταξιδιωτικές ανέσεις είναι το ιδανικό. Και να έχεις στο μυαλό σου ότι και τα δύο σχετικά τσιμπάνε στην κατανάλωση βενζίνης.
  5. Πάρε ένα φίλο σου χοντρό (χοντρό όμως όχι μαλακίες) και πήγαινε σε μια ανηφόρα, και με έκτη θα σηκωθεί καπάκι.
  6. Εντάξει, τραγική σπατάλη χρημάτων, από κάποιον ο οποίος καταργεί κάθε έννοια πάθους και χρηστικότητας. Ο τυπάς δεν καβαλάει σχεδόν τίποτα, και δεν έχει καν κάποιο γαμώ τα αμάξια. Που πας με Chevrolet (αν είδα καλά). Οκ, να έχεις 1-2 κομμάτια για συλλογή γιατί τα "αγαπάς", αλλά αυτό που κάνει ο γέροντας μου σπάει τα νεύρα. Εκτίμησε ρε βλάκα αυτά που έχεις και πάνε καμιά βόλτα ...
  7. Σιδερένιος και καλή δύναμη αδερφέ...Μακριά από κακοτοπιές εύχομαι από δω και πέρα... :)
  8. Βάλε κουρελού που να καλύπτει τη σέλα..Είχα το ίδιο θέμα και είχα και κουκούλα αλλά να ξέρεις ότι παίζει να την σκίσει άνετα με τα νύχια της. Έβαλα μια κουρελού και κάθονται πάνω χωρίς να ενοχλούν τίποτα. Και απολαμβάνω το θέαμα και δεν ενοχλούν την μηχανή.
  9. kleftokotas666

    Μπουφάν με κουμπιά

    Δε παίζει να μην περνάει ο αέρας αν υπήρχε χωρίς φερμουάρ (και για αυτό δεν υπάρχει)..Να μην πω για νερό γιατί εκεί καταλαβαίνεις τι γίνεται αν δεν έχει το φερμουάρ...Απλά μερικά έχουν κλείσιμο πάνω από το φερμουάρ κουμπιά και κάποια άλλα αυτοκόλλητο..
  10. Κάτι με τις σούστες της ζελατίνας προφανώς θα παίζει...Δοκιμάσατε να βάλετε μια άλλη ζελατίνα που θα υπάρχει στο μαγαζί, μπας και έχει στραβώσει ή κατά λάθος έχει μπεί ζελατίνα άπο άλλο μοντέλο shoei..(λέμε τώρα)..αλλά αν έχει εκεί ζελατίνες δοκιμάστε, για να διαγράφεις μία μία τις πιθανότητες..
  11. kleftokotas666

    Νεος και ανηλικος !

    Καλώς ήλθες..Η μείωση ιπποδύναμης αν και κοινή πρακτική στο εξωτερικό εδώ στην Ελλάδα μου φαντάζει δύσκολη. Δεν γνωρίζω κάποιον να έχει κάνει τέτοια κίνηση. Κοίτα κάτι σε 250 κυβικά που θα σε καλύψει, να είσαι σίγουρος..kle 250 xr 250 κτλ, υπάρχουν αρκετά on-off σε αυτούς του κυβισμούς..Καλά χιλιόμετρα
  12. Ο μηχανικός που σε ενημέρωσε για το μηχανάκι, δουλεύει στο μαγαζί που το πουλάει;; Όχι ότι δεν λέει όλη την αλήθεια..αλλά αν ξέρεις και κάποιον άλλον να στο δεί το μηχανάκι θα πάρεις πιο αντικειμενική άποψη. Από κει και πέρα, δεν έχω πρόχειρο αν είναι το δεύτερο ή το πρώτο μοντέλο μετά το 600αρι αλλά δεν νομίζω να παίζουν και τραγικές αλλαγές..πάνω κάτω τα ίδια θα είναι. Αν έχει αλλαχτεί το tps δεν νομίζω να έχεις άλλα προβλήματα και η τιμή καλή είναι. Τσέκαρε λάστιχα αλυσίδα τακάκια κλπ αναλώσιμα, μήπως χρειάζονται αλλαγή για να ξέρεις το παραπάνω κόστος που πιθανόν χρειαστεί να καταβάλλεις..Ακόμα αν θες ρίξε μια ματιά εδώ για να ξέρεις πάνω κάτω τι να κοιτάξεις http://www.mybike.gr/topic/1499-οδηγοσ-αγορασ-μεταχειρισμενησ-μοτοσυκλετασ-©/page__p__14920__hl__+οδηγός%20+αγοράς%20+μεταχειρισμένου__fromsearch__1#entry14920 welcome :_hi:
  13. kleftokotas666

    ER6-F vs Versys

    Versys γιατί μου αρέσει περισσότερο..στην τεκμηρίωση συμφωνώ με TC-drift
  14. Ελπίζω να μην είναι έτσι, γιατί μετά θα δείχνεις κάπως έτσι Λογικά όλα μέσα είναι
  15. kleftokotas666

    Το μέλλον στην προστασία

    Μια ιδέα του Rejean Neron. Η στολή γίνεται μια τεράστια φούσκα, που ανοίγει σε μικρό χρόνο και υποτίθεται ότι προστατεύει καλύτερα από τις συμβατικές στολές σε μία πτώση. Και παραπάνω λεπτομέρειες από τον σχεδιαστή: "The outer layer is made up of a highly resistant parachute type material. The inner layer is made up of a thin, moderately elastic synthetic material. In a collision situation, the passengers are thrown from the motorcycle, the cord connecting them to the motorcycle seat disconnects, the electrical voltage plummets, and the electronic circuit processor inside the belt buckle housing of each occupant connects the 9 volt battery to an electric igniter in the back housing of their respective suits." This triggers the firing of an explosive canister of propellant called nitrocellulose. Neron is a motorcycling idealist who believes bikes could play a massive role in alleviating congestion in 21st century cities, if only riders' fear of crashing's consequences could be reduced to those of the prang-happy car driver. He's been working on the Safety Sphere for many years, through 'countless' iterations and is now looking for backing to bring the design to production."
×
×
  • Create New...