Jump to content

Recommended Posts

Μετά απο 2 σχεδόν χρόνια που έχω το σκούτερ αυτό και το χρησιμοποιώ καθημερινά να γράψω 2 πράγματα.

Καταρχήν κάποια Specs:

Displacement: 171.20 ccm (10.45 cubic inches)

Engine type: Single cylinder

Stroke: 4

Power: 15.50 HP (11.3 kW)) @ 8000 RPM

Compression: 10.8:1

Fuel system: Carburettor

Valves per cylinder: 4

Starter: Electric

Gearbox: Automatic

Transmission type

final drive: Belt

Physical measures

Dry weight: 135.0 kg (297.6 pounds)

Overall height: 1,165 mm (45.9 inches)

Overall length: 2,064 mm (81.3 inches)

Overall width: 706 mm (27.8 inches)

Wheelbase: 1,385 mm (54.5 inches)

Chassis and dimensions

Frame type: Steel

Speed and acceleration

Power/weight ratio: 0.1148 HP/kg

Other specifications

Fuel capacity: 8.00 litres

post-843-1233496743_thumb.jpg

Είναι ένα πολύ ποιοτικό σκούτερ σε πολύ καλή τιμή ( περίπου 3.000€)

Η SYM ανήκει στην SAYNANG, ένα τεράστιο όμιλο που κατασκευάζει και αυτοκίνητα για την HYUNDAI αλλά και η SYM είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής σκούτερ στην Ταϊβάν και η KYMCO ακολουθεί.

Στο παρελθόν υπήρχε στρατηγική συνεργασία και με την HONDA (δεν ξέρω αν συνεχίζεται σε κάποιο επίπεδο στην αυτοκινητοβιομηχανία) και αυτός ήταν και ο λόγος που δεν εισήγαγε στην Ευρώπη μέχρι πρόσφατα.

Τώρα, στο δικό μου έχω κάνει περίπου 18.000km. Το μοτέρ του είναι γεμάτο απο χαμηλά και φτάνει εύκολα τα 100km/h. Στα 100-110km/h πηγαίνει ωραία, δηλαδή και μια Αττική οδό την κάνει άνετα. Τελική κοντερίσια έχω δει περίπου 135km/h.

Κρατάει ΠΟΛΥ καλά στο δρόμο και φρενάρει καλά με 2 δισκόφρενα μπρος πίσω.

Τα λάστιχα θέλουν άμεσα αλλαγή τα εργοστασιακά αν παίξουν βροχές.Στο στεγνό δεν έχουν πρόβλημα. Έβαλα Metzeler FeelFree και είναι καταπληκτικά σε στεγνό και βρεγμένο. Τα συνιστώ σίγουρα και φαίνεται να αντέχουν και πολύ αφού έχουν κάνει 10.000+ χιλιόμετρα και έχουν πολύ ζωή ακόμη.

Το πρόγραμμα συντήρησης έχει τα κλασσικά:

-Αλλαγή λαδιών κάθε 3.000km (εγώ τα αλλάζω κάθε 1500km αφού παίρνει μόνο 1lt σε λάδι)

-Αλλαγή φίλτρου αέρα κάθε 6.000km

-Μπουζί κάθε 6.000km

-Ρύθμιση βαλβίδες κάθε 6.000km

-Αλλαγή ιμάντα μετάδοσης κάθε 12.000km

κλπ.

Αρκετά οικονομικά Service και φτηνά ανταλλακτικά. Ενδεικτικά το μεγάλο service με αλλαγή ιμάντα στα 12.000km μου κόστισε 80€ και το ενδιάμεσο με λάδια-μπουζί-ρύθμιση βαλβίδες 50€ αν θυμάμαι καλά σε εξουσιοδοτημένο.

Επίσης τα μπροστινά τακάκια φθείρονται γρήγορα (αλλαγή κάθε 10.000km περίπου) αλλά είναι και το κάθε στυλ οδήγησης, εγώ δουλεύω κυρίως το μπροστινό.

Μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα (φτου φτου) και πέρυσι το χειμώνα μόνο με πολλές βροχές κάποιοι κραδασμοί στην αποσύμπλεξη απο την μετάδοση που έφυγαν μόνοι τους και μάλλον ήταν θέμα υγρασίας περίσσότερο.

Τέλος κατανάλωση περίπου 3,5lt/100km

Αυτά προς το παρόν.

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Προσθήκη ετικετών.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Την συμπαθώ πολυ την sym, το μόνο που με ''χαλάει'' σε όσα λες είναι το ρεγουλαρισμα βαλβίδων ανα 6.000χλμ. Λίγο νωρίς δεν είναι?

Βασικά σκέφτομαι καποια στιγμη να πάρω το vs που εχει τον μεγαλυτερο αποθηκευτικό χώρο στην κατηγορία του(για σουπερ μαρκετ είναι ότι πρέπει) και αποστασεις 10χλμ την μέρα.

SymVS125_01.jpg

Το απόλυτο εργαλείο για την πόλη από μια αξιόπιστη εταιρία στο χώρο των scooter. Το νέο VS 125 είναι ευρύχωρο με μεγάλο επίπεδο πάτωμα και σύγχρονο κινητήρα χαμηλής κατανάλωσης. Κάντε το σύμμαχό σας στην εργασία και την διασκέδασή σας μόνο με 1.895 ευρώ.

Μοντέρνος και εργονομικός σχεδιασμός με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο, άνετο κάθισμα αλλά και το μεγαλύτερο δισκόφρενο στη κατηγορία του (273χιλ.).

Διαθέτει επίσης:

· Σύγχρονο, 4χρονο, 4βάλβιδο κινητήρα χαμηλής κατανάλωσης

· Μίζα – Μανιβέλα

· Κεντρικό και πλαϊνό στάντ – 2 άγκιστρα ανάρτησης χειραποσκευών

· Αυτόματο άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ

· Πτυσσόμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη

· Διπλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ

· Φώτα τεχνολογίας LED

Εγγύηση: 2 χρόνια - απεριόριστα χιλιόμετρα

Τιμή: 1.895 ?

Πηγή: Μότοτρίτη

Τροποποιήθηκε από τον nik_sgr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ ωραίοι παιδιά μπράβο.

Ερώτηση, πόσο εύκολο είναι να κάνεις το σερβις μόνος σου; Δε το λέω τόσο πολύ για το κόστος, αλλά όσα μηχανάκια μπορούν να σερβιριστούν απο τον ιδιοκτήτη έχουνε ένα + παραπάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ουσιαστικά αν εξαιρέσεις την ρύθμιση στις βαλβίδες (που και αυτό δεν είναι κάτι σπουδαίο τουλάχιστον σε αυτή τη περίπτωση) και την αλλαγή ιμάντα όλα τα άλλα δεν είναι δύσκολα.

Λίγος χώρος χρειάζεται και λίγο να πιάνουν τα χέρια σου.

Τα λάδια είναι απλή υπόθεση. Το συγκεκριμένο έχει για φίλτρο λαδιού μια σιτούλα μετταλική που καθαρίζεται.

Βγάζεις κάποια καπάκια και έχεις πρόσβαση εύκολα για αλλαγή μπουζί.

το φίλτρο αέρος είναι 5 βίδες ιστορία.

Απλά όσο η μηχανή είναι στην εγγύηση άμα θες να σαι καλυμένος πας και τα σκας.

Άμα τελειώσει αλλάζει το πράγμα.

Επιπλεόν είναι βέβαια και κάποιες άλλες εργασίες που πρέπει να γίνονται (πιο αραιά βέβαια) και ίσως δεν είναι τόσο απλές για όλους:

-Καθάρισμα καρμπυρατέρ

-Αλλαγή υγρών φρένων

-Αλλαγή παραφλού στο ψυγείο (πιο απλό αυτό).

Μάλλον το πιο λογικό για την πλειοψηφία άμα δεν ισχύει πλέον εγγύηση είναι να κάνει κάποιος μόνος του τα ενδιάμεσα Service τα μικρά και για τις πιο εξειδικευμένες εργασίες στα μεγάλα Service να πηγαίνει στο συνεργείο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μάλλον το πιο λογικό για την πλειοψηφία άμα δεν ισχύει πλέον εγγύηση είναι να κάνει κάποιος μόνος του τα ενδιάμεσα Service τα μικρά και για τις πιο εξειδικευμένες εργασίες στα μεγάλα Service να πηγαίνει στο συνεργείο.

:_thumbsup: Ωραίος. Αυτό είναι το βασικό και το λογικό. Γλιτώνεις πολλά έτσι απο χρόνο και χρήμα και ξέρεις και σε τι κατάσταση βρίσκεται το μηχανάκι σου ώστε να μην μπορεί να σου πουλάει παραμύθι ο κάθε επιτήδειος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φτάσαμε αισίως τα 20.000km.

Στα 21.000km θα μπει για μεγάλο Service:

Λάδια, φίλτρο αέρα, μπουζί, ρύθμιση βαλβίδες, αλλαγή ιμάντα κίνησης(κανονικά θέλει αλλαγή στα 24000 αλλά θέλω να συγχρονίσω λίγο τα Service τώρα που τέλειωσε η εγγύηση), αλλαγή λάδι μετάδοσης και λόγω 2ετίας θα αλλάξω και υγρά φρένων με μια καλή εξαέρωση και υγρά στο ψυγείο.

Γενικά είναι η ώρα για ένα καλό έλεγχο αν και το μηχανάκι (φτου φτου) είναι απροβλημάτιστο και σαν καινούργιο (πλαστικά, χρώμα, τριξίματα μηδέν κλπ). Και πέρα απ τα Service δεν έχει κάψει ούτε λαμπάκι. θα ενημερώσω και για το κόστος του Service μόλις γίνει να υπάρχει μια εικόνα.

:cheers:

Τροποποιήθηκε από τον TC-drift

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι πραγματικά πολύ καλό σκούτερ. Το έχει ο πατέρας μου εδώ κι ένα χρόνο και είνια πολύ ευχαριστημένος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πας ανετα με αυτο μια αποσταση 150χλμ?

Εννοείς να το κάνεις συχνά?

Δεν θα το πρότεινα άμα είναι για συχνά αλλά αν εννοείς μια στο τόσο να πας και μια βολτούλα παραέξω η ταχύτητα που μπορεί να ταξιδεύει άνετα για ώρες ακόμη και δικάβαλο είναι τα 100-110km/h. Άμα αυτή η ταχύτητα σε καλύπτει εσύ ξέρεις.

Υδρόψυκτο είναι το μοτέρ, δεν καταλαβαίνει απο ζόρισμα πάντως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εννοείς να το κάνεις συχνά?

Δεν θα το πρότεινα άμα είναι για συχνά αλλά αν εννοείς μια στο τόσο να πας και μια βολτούλα παραέξω η ταχύτητα που μπορεί να ταξιδεύει άνετα για ώρες ακόμη και δικάβαλο είναι τα 100-110km/h. Άμα αυτή η ταχύτητα σε καλύπτει εσύ ξέρεις.

Υδρόψυκτο είναι το μοτέρ, δεν καταλαβαίνει απο ζόρισμα πάντως.

ειμαι αναμεσα σε αυτο,και το χ 135 crypton

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

UPDATE

Χιλιόμετρα: 25.600

-Αλλαγή ελαστικών

-Αλλαγή τακάκια μπρός-πίσω

-Αλλαγή υγρών φρένων, εξαέρωση

΄Λάστιχα έβαλα πάλι τα Metzeler Feelfree (130ευρό). Κράτησαν σχεδόν 21.000km και άντεχαν ακόμη ομολογώ, ακόμη και στο βρεγμένο τα λαιπωρημένα τα λάστιχα δεν γλύσταγαν. ΄Πολύ καλά λάστιχα.

Τα μπροστινά τακάκια μου κρατάνε περίπου 8-9000km και τα πίσω περίπου 25000km. Βέβαια τα πίσω έχουν παραπάνω πάστα απ τα μπροστά. Μπροστά δοκίμασα εκτός απο τα μαμά και Lucas τα οποία είχαν την ίδια απόδοση και αντοχή με τα μαμά. Τώρα έβαλα Galfer μπροστά kai Premier πίσω και θα δω πως αποδίδουν.

Τα υγρά των φρένων τα άλλαξα προληπτικά αφου χρησιμοποιείται 2,5 χρόνια καθημερινά το μηχανάκι. Βγήκαν μαύρα απο μέσα.

Να προσθέσω επίσης πως στην τελευταία αλαλγή λαδιών αντί για Agip έβαλα Castrol 20W50 και μου δίνει την αίσθηση πως δουλεύει λίγο πιο γλυκά το μοτέρ. Θα δω και στην πορεία πως θα αποδίδει. Τα αλλάζω πλέον κάθε 2000km.

Αυτά απο θέμα αναλωσίμων. Κατα τα άλλα όλα φυσιολογικά.

Τροποποιήθηκε από τον TC-drift

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χιλιόμετρα: 27000

Service(λάδια(μοτέρ-μετάδοση)-φίλτρο-μπουζί-ρύθμιση βαλβίδες κλπ):50€

Αλλαγή ιμάντα κίνησης (+εργατικά):60€

Επίσης αλλάχτηκε με την ρύθμιση των βαλβίδων και η φλατζούλα στο ψευτοκάπακο στην κυλινδροκεφαλή γιατί απο το άνοιξε κλείσε φθάρθηκε και δάκρυζε λίγο λάδι. Κόστος: μηδενικό

Τροποποιήθηκε από τον TC-drift

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ μ' αρέσει αυτό το σκουτεράκι!!!

Το έχει και ο διπλανός μας και το ζαχαρώνω πολύ ;)

Μπράβο στην SYM!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γιατί έβαλες λάδια 20/50?

το μάνιουαλ λέει 05/40.τι έβαζες ως τώρα?

πάντως το 05/40 μου φαίνεται ψιλό και το 20/50 χοντρό :closedeyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γιατί έβαλες λάδια 20/50?

το μάνιουαλ λέει 05/40.τι έβαζες ως τώρα?

πάντως το 05/40 μου φαίνεται ψιλό και το 20/50 χοντρό :closedeyes:

Πάντως το δικό μου manual έγραφε για χρήση λαδιών 20W50, Δεν ξέρω..

Μπήκα και στο Site του Γκοργκολή και γράφει όπως λες για λαδια 5W40 Στο καινούργιο. Εγώ πάντως τέτοιο λάδι δεν βάζω σε ένα μονοκύλινδρο μοτέρ που κυκλοφοράει πόλη και ανεβάζει θερμοκρασία. Άμα έμενα στην Φιλανδία ίσως να το έβαζα.. :D

Όπως και να χει απο την τελευταία αλλαγή που έκανα βάζω πλέον ημισυνθετικό 15W50 και το αλλάζω κάθε 2000km. Σε σχέση με το 20W50 φαίνεται να λειτουργεί ένα τσικ πιο καθαρά το μοτερ αλλά ίσως είναι και ιδέα μου. Πάντως όπως και πριν έτσι και τώρα δεν μου έχει κάψει σταγόνα λάδι. Και είμαστε πλέον στα 30.000km.. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντως το δικό μου manual έγραφε για χρήση λαδιών 20W50, Δεν ξέρω..

Μπήκα και στο Site του Γκοργκολή και γράφει όπως λες για λαδια 5W40 Στο καινούργιο. Εγώ πάντως τέτοιο λάδι δεν βάζω σε ένα μονοκύλινδρο μοτέρ που κυκλοφοράει πόλη και ανεβάζει θερμοκρασία. Άμα έμενα στην Φιλανδία ίσως να το έβαζα.. :D

Όπως και να χει απο την τελευταία αλλαγή που έκανα βάζω πλέον ημισυνθετικό 15W50 και το αλλάζω κάθε 2000km. Σε σχέση με το 20W50 φαίνεται να λειτουργεί ένα τσικ πιο καθαρά το μοτερ αλλά ίσως είναι και ιδέα μου. Πάντως όπως και πριν έτσι και τώρα δεν μου έχει κάψει σταγόνα λάδι. Και είμαστε πλέον στα 30.000km.. :_thumbsup:

γιαυτό λέω πως το 05/40 μου φαίνεται ψιλό και το 20/50 χοντρό

το καλοκαίρι θα εξατμιστει το πρώτο και το δεύτερο νομίζω είναι αρκετά χοντρό

θα περάσω αύριο να ρωτήσω τι παίζει

όχι ότι είμαι κ κανένας ειδικός βέβαια...αλλά αν το 20/50 τηρεί τις προδιαγραφές API SH πάω πάσσο αν και δεν νομίζω γιατί είμαι σχεδόν σίγουρος πως ήταν αυτό AGIP Racing 4T

βέβαια είναι συνθετικό 100% οπότε κάτι είναι κι αυτό

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Χιλιόμετρα: 27000

Service(λάδια(μοτέρ-μετάδοση)-φίλτρο-μπουζί-ρύθμιση βαλβίδες κλπ):50€

Αλλαγή ιμάντα κίνησης (+εργατικά):60€

Επίσης αλλάχτηκε με την ρύθμιση των βαλβίδων και η φλατζούλα στο ψευτοκάπακο στην κυλινδροκεφαλή γιατί απο το άνοιξε κλείσε φθάρθηκε και δάκρυζε λίγο λάδι. Κόστος: μηδενικό

να το χαίρεσαι και με εξαψήφια νούμερα στον ολικό χιλιομετρητή... _thumbsup.gif

Για πές, όταν ρυθμίζεις βαλβίδες, είναι μανούρα η πρόσβαση προς αυτές ή άνετα?

Φωτό να σου πώ είναι καλύτερα....

Πάντως η SYM, μου έχει κάτσει καλά στην ποιότητα, και το σκέφτομαι αυτό το σκουτερ, να το χτυπήσω..

scooter.gif_hi.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γιαυτό λέω πως το 05/40 μου φαίνεται ψιλό και το 20/50 χοντρότο καλοκαίρι θα εξατμιστει το πρώτο και το δεύτερο νομίζω είναι αρκετά χοντρόθα περάσω αύριο να ρωτήσω τι παίζειόχι ότι είμαι κ κανένας ειδικός βέβαια...αλλά αν το 20/50 τηρεί τις προδιαγραφές API SH πάω πάσσο αν και δεν νομίζω γιατί είμαι σχεδόν σίγουρος πως ήταν αυτό AGIP Racing 4Tβέβαια είναι συνθετικό 100% οπότε κάτι είναι κι αυτό

Εγώ σου βάζω στοίχημα πως το 5W40 ειδικά καλοκαίρι το έχει εξατμίσει σε χρόνο dt!! Το 20W50 σίγουρα είναί λίγο πιο χοντρούλι αλλά αυτό έγραφε το book service της SYM επάνω να βάζεις! Τώρα βαζω 15W50 και πιστεύω είναι καλή λύση.

να το χαίρεσαι και με εξαψήφια νούμερα στον ολικό χιλιομετρητή... _thumbsup.gif Για πές, όταν ρυθμίζεις βαλβίδες, είναι μανούρα η πρόσβαση προς αυτές ή άνετα?Φωτό να σου πώ είναι καλύτερα....Πάντως η SYM, μου έχει κάτσει καλά στην ποιότητα, και το σκέφτομαι αυτό το σκουτερ, να το χτυπήσω..scooter.gif_hi.gif

Foto δεν έχω αλλά πιο απλό δεν γίνεται!! Λύνεις 2 βίδες στη ποδιά βγαίνει ένα καπάκι και έχεις πρόσβαση στο επίκαιρο σημείο στο μοτέρ, σε αυτό το ψευτοκάπακο που καλύπτει τις βαλβίδες. Με ένα φιλεράκι κάνεις δουλειά σε 5 λεπτά. Πιστέύω είναι πολύ απλή διαδικασία απλά κάθε 2-3 ρυθμίσεις θέλει να αντικαθιστάς το λαστιχάκι στεγανοποίησης για να μην δακρύζει. Και να μην θέλει να το κάνει κάποιος μόνος του το Service χρεώνεται 50 ευρό με λάδια, μπουζί, φίλτρο, βαλβίδες κλπ οπότε μικρό σχετικά το κόστος.

Ευχαριστώ για την ευχή, το προσέχω για να με συντροφεύει και με εξαψήφια νούμερα στον χιλιομετρητη όπως λες :_thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον TC-drift

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

στα 3,000 θα του πω να μου δει και βαλβίδες πάντως και ας μην είναι η ώρα τους.Ένα τσεκ να κάνει αν είναι και 5' όπως λες

αλλιώς τι άλλο να δω λες?

*κ κάτι άλλο.Όταν είναι κρύο το ρελαντί του είναι ασταθές και σβήνει σε κανα φανάρι.Δεν το κάνει πάντα φυσικά αλλά 5-6 φορές ώς τώρα...ένα γνωστός μου είπε για ελαττωματικά ρελέ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

στα 3,000 θα του πω να μου δει και βαλβίδες πάντως και ας μην είναι η ώρα τους.Ένα τσεκ να κάνει αν είναι και 5' όπως λες

αλλιώς τι άλλο να δω λες?

*κ κάτι άλλο.Όταν είναι κρύο το ρελαντί του είναι ασταθές και σβήνει σε κανα φανάρι.Δεν το κάνει πάντα φυσικά αλλά 5-6 φορές ώς τώρα...ένα γνωστός μου είπε για ελαττωματικά ρελέ

Βαλβίδες κάθε 6000 θέλουν έλεγχο, δεν χρειάζεται νωρίτερα.Μην γίνουμε και υποχόνδριοι! Αυτό με την αστάθεια στο ρελαντί το έχω ξανακούσει , στα καινιούργια όμως με τον ψεκασμό. Πρέπει να ναι κάτι απλό, κάποιος αισθητήρας, στον αλλάζουν μέσα στην εγγύηση.

Στο δικό μου που έχει καρμπυρατέρ δεν υπάρχει καποιο τέτοιο φαινόμενο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βαλβίδες κάθε 6000 θέλουν έλεγχο, δεν χρειάζεται νωρίτερα.Μην γίνουμε και υποχόνδριοι! Αυτό με την αστάθεια στο ρελαντί το έχω ξανακούσει , στα καινιούργια όμως με τον ψεκασμό. Πρέπει να ναι κάτι απλό, κάποιος αισθητήρας, στον αλλάζουν μέσα στην εγγύηση.

Στο δικό μου που έχει καρμπυρατέρ δεν υπάρχει καποιο τέτοιο φαινόμενο.

για κάτι ηλεκτρόνικό μου μυρίζει πάντως και για τις 2 περιπτώσεις.Και την τελική και το ασταθές ρελαντί

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

33.000km

Service:Αλλαγή λαδιών κινητήρα, λαδιών μετάδοσης, μπουζί, ρύθμιση βαλβίδες και καθάρισμα φίλτρου αέρα. Σύνολο:50€

Αλλαγή μπροστά τακάκια:20€

Τα Galfer που είχα βάλει μπροστά φαγώθηκαν αρκετά γρήγορα (7500km) οπότε ξανάβαλα Lucas που μου είχαν κρατήσει περισσότερο.

:cheers:

Τροποποιήθηκε από τον TC-drift

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

37.000km

Έχουμε την πρώτη μικροζημιά. Μετά απο πολύ χρήση και πιθανόν και κατάχρηση του κεντρικού σταντ σήμερα αποφάσισε να αφήσει τον μάταιο τούτο κόσμο και να κοπεί σχεδόν στη μέση σαν αγγούρι!! :uglystupid2:

Πάω να το ανεβάσω και έγερνε η μηχανή δεξιά. Την ψιλιάστηκα, το ξεβίδωσα απο τις βάσεις του και στην κεντρική πλάκα που ενώνει τα ποδαράκια έχει σκιστεί το μέταλλο και είναι τέτοιος ο τρόπος που δεν παίρνει και ηλεκτροκόλληση της προκοπής οπότε πάμε για αλλαγή.

Αύριο θα μάθω τιμούλα και ελπίζω να υπάρχει και άμεσα διαθέσιμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Είχα ξεχάσει να αναφερθώ στο σταντ. 30ευρό είχε τελικά οπότε δεν άξιζε ηλεκτροκόλληση κλπ.

Το αγόρασα, το έβαλα, τέλος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...