Tigas 23 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2008 (τροποποιήθηκε) Penzoil Castrol Motul Aral Valvoline Mobil BP Denicol Ipone Shell Amsoil Motorex Belray RockOil Agip Silcolene Repsol YPF Προδιεγραφές λιπαντικών 1 - Τι είναι τα πρότυπα JASO; Σήμερα, τα πρότυπα συγκριτικής μέτρησης επιδόσεων στον τομέα των λιπαντικών για την μοτοσικλέτα είναι τα πρότυπα JASO. Είναι απαραίτητος ο διαχωρισμός μεταξύ των προτύπων JASO που αποδίδονται σε 2-χρόνους κινητήρες και αφ' ετέρου στο πρότυπο που αποδίδεται σε 4-χρόνους κινητήρες: Α. Για 2-χρονους κινητήρες μοτοσικλέτας Το καταλληλότερο λιπαντικό μηχανής για 2-χρόνους κινητήρες είναι το λιπαντικό με προδιαγραφές JASO FC Ποιος χορηγεί την έγκριση JASO FC; Είναι η ιαπωνική αυτοκίνητη πρότυπη οργάνωση που χορηγεί την ετικέτα μετά από την ανάλυση του λιπαντικού. Ποιες είναι οι προδιαγραφές που απαιτούνται έτσι ώστε ένα λιπαντικό μηχανής μοτοσικλέτα να εγκριθεί με το πρότυπο JASO FC; Eνα λιπαντικό για να πιστοποιηθεί στά πρότυπα JASO πρέπει να έχει χαρακτηριστικά όπως να μην βγάζει καπνό και φυσικά να έχει υποβληθεί στις δοκιμές πιστοποίησης. Πώς αναγνωρίζετε ότι ένα προϊόν είναι JASO FC; Όταν ένα λιπαντικό πετύχει σε όλες τις δοκιμές, η Ιαπωνική Αυτοκίνητη Πρότυπη Οργάνωση εκδίδει ένα πιστοποιητικό και έναν αριθμό πιστοποίησης. Αυτά πρέπει να εμφανίζονται στο εμπορευματοκιβώτιο υπό μορφή καθορισμένου λογότυπου σε συνδυασμό με τον αριθμό πιστοποίησης. http://img329.images...ogofcve9.th.gif To λογότυπο σε συνδυασμό με τον μοναδικό κωδικό πιστοποίησης προϊόντος, αποδεικνύει ότι το προϊόν έχει Πιστοποίηση κατά το πρότυπο JASO FC. B. Για 4-χρονους κινητήρες μοτοσικλέτας Ποιος χορηγεί την έγκριση JASO ΜΑ; Σήμερα, για τους 4-χρονους κινητήρες, τα πρότυπα συγκριτικής μέτρησης επιδόσεων δεν είναι πλέον Αμερικάνικα αλλά Ιαπωνικά. Είναι η Ιαπωνική Αυτοκίνητη Πρότυπη Οργάνωση που χορηγεί την πιστοποίηση μετά από την ανάλυση του λιπαντικού. Ποιες είναι οι προδιαγραφές που απαιτούνται έτσι ώστε ένα λιπαντικό να πάρει την έγκριση πρότυπου JASO ΜΑ; Ένα λιπαντικό για να πιστοποιηθεί στα πρότυπα JASO ΜΑ, πρέπει να ανταποκριθεί στις αυστηρότερες απαιτήσεις από άποψη της λίπανσης, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιομορφία της μοτοσικλέτας καθώς επίσης και του κιβωτίου συμπλέκτη. (δοκιμή αντιολισθητικού και της τριβής). Πώς αναγνωρίζετε ότι ένα προϊόν είναι JASO MΑ; Όταν ένα λιπαντικό πετύχει σε όλες τις δοκιμές, η Ιαπωνική Αυτοκίνητη Πρότυπη Οργάνωση εκδίδει ένα πιστοποιητικό και έναν αριθμό πιστοποίησης. Αυτά πρέπει να εμφανίζονται στο εμπορευματοκιβώτιο υπό μορφή καθορισμένου λογότυπου σε συνδυασμό με τον αριθμό πιστοποίησης. http://img329.images...ogofcve9.th.gif Το λογότυπο σε συνδυασμό με τον μοναδικό κωδικό πιστοποίησης προϊόντος, αποδεικνύει ότι το προϊόν έχει Πιστοποίηση κατά το πρότυπο JASO ΜΑ. 2 - Τα άλλα Πρότυπα Πιστοποίησης SAE (Society of Automotive Engineers) καθορίζουν το βαθμό ιξώδους ενός λιπαντικού API (American Petroleum Institute) καθορίζουν το επίπεδο καθαριστικής απόδοσης, διασποράς και οξείδωσης των λιπαντικών. Το υψηλότερο επίπεδο για ένα λιπαντικό 4-χρονου κινητήρα είναι SG API, και για ένα λιπαντικό 2-χρονου κινητήρα API TC NMMA (National Marine Manufacturers Association) καθορίζει αποκλειστικά το επίπεδο λίπανσης ενός θαλάσσιου λιπαντικού. Το υψηλότερο επίπεδο για ένα λιπαντικό 2-χρονου κινητήρα είναι NMMA TCW3R. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ : - Μπορώ να αναμίξω συνθετικό λάδι με ορυκτέλαιο; Τα περισσότερα συνθετικά για τετράχρονους είναι συνήθως συμβατά με τα απλά λάδια. Αν ο κινητήρας χρειάζεται επειγόντως συμπλήρωμα...είναι ασφαλές. - Είναι σωστό να μπαίνει συνθετικό σε καινούργιο 4τ κινητήρα; Ναι. Εκτός και αν το μάνουαλ του κατασκευαστή αναφέρει ότι χρειάζεται απλό λάδι για το στρώσιμο. Οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν μικρότερες μεν ανοχές απο τους παλιούς, αλλά και καλύτερα κατεργασμένες επιφάνειες, που δεν απαιτούν μακροχρόνιο στρώσιμο. - Πόσο καιρό μετά μπορεί να χρησιμοποιηθεί λάδι απο ανοιγμένη συσκευασία; Το λάδι οξειδώνεται, και απορροφά υγρασία ειδικά όταν βρίσκεται μέσα στον κινητήρα. Γενικά καλό είναι αν έχει περάσει τους 6 μήνες, να μην..... - Σε δίχρονο με μίξη στο ρεζερβουάρ, τι αναλογίες ακολουθώ; Ο κατασκευαστής εκτός απο αναλογίες προτείνει και τύπους λαδιού. Αν π.χ. προτείνει ορυκτέλαιο με αναλογία 3%, είναι ασφαλές να μπεί ημισυνθετικό με αναλογία 2%. Ειδικά σε δίχρονα υψηλης απόδοσης το γκρουπ πιστόνι/κύλινδρος αντέχει και με συνθετικό αναλογίας 1%. Εκεί όμως μπαίνουν αμφιβολίες για την μακροζωία μπιέλας και ρουλεμάν στροφάλου. - Κάθε πότε αλλάζω λάδια; Οτι λέει ο κατασκευαστής της μοτοσυκλέτας. Εξαιρέσεις γίνονται όταν η μοτό μείνει μήνες ακινητοποιημένη. Επίσεις οι κατασκευαστές προτείνουν μικρότερα διαστήματα αλλαγών αν την μοτό την χρησιμοποιούμε στην πόλη, ή σε σκληρές συνθήκες. - Γιατί το λάδι βγαίνει συνήθως μαύρο όταν το αλλάζω; Τα λάδια περιέχουν καθαριστικά και διαλυτικά πρόσθετα, που κατακρατούν αιωρούμενα σωματίδια (κατάλοιπα οξειδωμένου λαδιού - παράγωγα καύσης που έχουν περάσει στα κάρτερ) αποτρέποντάς τα να "πάνε" στις επιφάνεις του κινητήρα, κολλώντας τα ελατήρια, ή φράζοντας την αντλία λαδιού. Το χρώμα ΔΕΝ είναι κριτήριο αλλαγής. - Το "ματάκι" ελέγχου των λαδιών, είναι θόλό, ιδρωμένο. Τι συμβαίνει; Πρόκειτε απλά για υδρατμούς, που προέρχονται απο τα κάρτερ, γιατι το λάδι δεν ανέβασε αρκετή θερμοκρασία. - Χρειάζεται να αλλάζω τύπο λαδιού ανάλογα με την εποχή; Οτι λέει το μάνουαλ. Για την Ελλάδα ένα 15-50 καλύπτει απο -5 εώς τους 40 βαθμούς του καύσωνα. Αν ζείς στο κατω Νευροκόπι ένα 10-40 έιναι ότι πρέπει. - Που πετάω τα παλιά λάδια; Αν είσαι ανεγκέφαλος τα πετάς όπου βρεις. Παίρνεις μεγάλο μπιτόνι, και εκει τα μαζεύεις. Υστερα δώστα στο συνεργείο της γειτονιάς σου, να πάνε για ανακύκλωση. - Η μηχανή μου καίει λάδια......ΠΑΝΙΚΟΣ! Αν είναι δίχρονο......έτσι πρέπει. Στα 4τ, τα περισσότερα service manual, αναφέρουν ότι 200 ml στα 1000 km είναι αποδεκτό. Παραπάνω;;; Επισκευή. - Πειράζει αν βάλω στο...RRRRRR περισσότερο λάδι; Για καλό το λέω. ΔΕΝ βελτιώνεται η λίπανση ενός 4τ κινητήρα όσο περισσότρο βάλεις. Η αντλία το ίδιο θα στέλνει. Αυξάνει όμως η πίεση, με ενδεχόμενο να χάσεις αλογάκια, και να σκάσεις τσιμούχες....... - Το μηχανάκι μου καπνίζει. Τι να κάνω; Να του πείς να το κόψει... Αν βγάζει μπλε ή μπλε-μαύρο καπνό, το λάδι έχει βρεί τρόπο να περνά στον θάλαμο καύσης, απο ελατήρια ή οδηγούς/τσιμουχάκια βαλβίδων. Αν είναι λευκός ο καπνός, μπορει να έχει κάψει φλάτζα κεφαλής και περνά ψυκτικό υγρό στον θάλαμο καύσης. Αν είναι μαύρος, ή έχει πάρει φωτιά.......ή έχουμε πλούσιο μείγμα. - Πότε "κουράζεται" το λάδι; Γιατί δεν διατηρεί για πάντα τις λιπαντικές του ικανότητες; Γιατί εκει μέσα που βρίσκεται, γίνεται κόλαση. Σαν καθαρίστρια απομακρύνει τα παράγωγα καύσης απο τα πιστόνια, ελατήρια, κυλίνδους. Μικρές ποσότητες νερού, το μολύνουν κάθε φορά που ο κινητήρας ζεσταίνεται, και κρυώνει. Ψήνεται στον πυρετό, καθως μπορεί να ξεπεράσει και τους 120 βαθμούς. Ετσι ταλαιπωρείται το λαδάκι, και πρέπει να το αλλάζουμε, για να ξανακάνει σωστα την δουλειά του! "OΡΥΚΤΕΛΑΙΑ - ΗΜΙ - FULL" ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΑ. Πρωτογενή λιπαντικά προερχόμενα απο την κλασματικη απόσταξη του πετρελαίου. Με κύριο συστατικό το βασικό λάδι (base oil) σε αναλογία 85-90% χρησιμοποιούν πρόσθετα για να αποκτήσουν τις επιθυμητες ιδιότητες. ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΑ. Η πιο δύσκολη στο να οριστεί κατηγορία. Τυπικά ένα ημισυνθετικό, πρέπει να περιέχει 50% βασικό, και 50% συνθετικό. Η ονομασία όμως δεν μπορεί να ελεγχθεί εύκολα, και κάθε εταιρεία δίνει την δική της ερμηνεία. ΣΥΝΘΕΤΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ. Πρόκειτε για ημισυνθετικά, με ποσοστο μικρότερο του 50% σε συνθετικό. Σε πολλές περιπτώσεις είναι ορυκτέλαια που έχουν υποστεί την διαδικασία της συνθετικής υδρογονοπυρόλυσης, όπου γίνεται μια μοριακή ανακατανομή, και εμπλουτίζεται με πρόσθετα. Η διαδικασία αυτη, ΔΕΝ εξασφαλίζει τις ιδιότητες των συνθετικών. Πρόκειται απλά για "επιλεγμένα" ορυκτέλαια. ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ. Εργαστηριακής παρασκευής λάδια, που δεν αποτελούν προιόν απόσταξης πετρελαίου. Στην ουσία είναι υδρογονάνθρακες, με επεμβάσεις στην μοριακή τους δομή, ωστε να αποκτήσουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η αναλογία των προσθέτων, είναι 10-15%. RACING. Εντελώς εξειδικευμένης χρήσης λάδια, ανύπαρκτης χρησιμότητας στην καθημερινη χρήση. Μπορούν να κάνουν ανεπανόρθωτη ζημιά, καθώς δεν περιέχουν αντιοξειδωτικά, και καθαριστικά πρόσθετα, και έχουν εξαιρετικά μικρή διάρκεια ζωής. 10w40. = Αναφέρεται σε πολύτυπο λάδι που συμπεριφέρεται σαν λεπτόρευστο, όταν είναι κρύο, σε θερμοκρασίες κατω του 0, και σαν παχύρευστο, όταν είναι ζεστό. Χοντρικά ένα 15-50 έχει μεγαλύτερη ικανότητα αντοχής φορτίων, και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, αλλά αργεί να ζεσταθεί. Ενα 10-40, είναι λεπτόρευστο, ζεσταίνεται γρηγορότερα, και είναι ιδανικό, για σύντομες διαδρομές. (π.χ πόλη) Τροποποιήθηκε Αύγουστος 12 , 2014 από τον innova 04 Ετικέτες 16 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3013 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2008 Πολύ καλό! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
black_hawk 571 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 22 , 2008 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
morfeas 3 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 23 , 2008 ωραιος ο Τιγκας..... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
stzog 195 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 16 , 2008 - Το μηχανάκι μου καπνίζει. Τι να κάνω; Να του πείς να το κόψει... Αν βγάζει μπλε ή μπλε-μαύρο καπνό, το λάδι έχει βρεί τρόπο να περνά στον θάλαμο καύσης, απο ελατήρια ή οδηγούς/τσιμουχάκια βαλβίδων. Αν είναι λευκός ο καπνός, μπορει να έχει κάψει φλάτζα κεφαλής και περνά ψυκτικό υγρό στον θάλαμο καύσης. Αν είναι μαύρος, ή έχει πάρει φωτιά.......ή έχουμε πλούσιο μείγμα. ;) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NIKOLAS L 509 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18 , 2008 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GIANNIS K7 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2008 Πολυ καλο POST!!!!!!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sardanapalos 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 17 , 2008 [ 10w40. = Αναφέρεται σε πολύτυπο λάδι που συμπεριφέρεται σαν λεπτόρευστο, όταν είναι κρύο, σε θερμοκρασίες κατω του 0, και σαν παχύρευστο, όταν είναι ζεστό. το 10w-40 ειναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ για το καλοκαιρ της Ελλάδαςι!!!! 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dim_gal 272 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2008 ΤΟ ΡUTOLINE TT-X ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΣΤΟ DERBI ΕΧΕΙ JASO FC/API TC++ Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Thrakiotis 12 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 24 , 2008 το 10w-40 ειναι ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ για το καλοκαιρ της Ελλάδαςι!!!! +100000 ειδικα για οσους κυκλοφορουν καλοκαιρακι στην Αθηνα.... στους 40 βαθμους και στους και εγω δεν ξερω πιανει ο κινητηρας ειναι σαν να κυλαει νερακι... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
nickmonte 1 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 13 , 2010 Έβαλα πριν δυο βδομάδες MOTUL 5100 15W50 και ο κινητήρας γουργουρίζει σαν γατάκι!!! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gamokavouras_o_ammwdhs 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2010 πιστευω το 20W-50 ειναι το καλυτερο για το κλιμα της Ελλαδας. Ιδανικο για οσουσ κινουνται περισσοτερο σε περιβαλλον πολης οπου ανεβαινει αρκετα η θερμοκρασια (αφου ειναι λιγο παχυρευστο) αλλα και ανεκτο για τον "ηπιο" ελληνικο χειμωνα. Βεβαια για οσους ειναι πολυ "ψειρες" υπαρχει και το 15w-50 φουλ συνθετικο..... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
giwrgos2012 254 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2010 πιστευω το 20W-50 ειναι το καλυτερο για το κλιμα της Ελλαδας. Ιδανικο για οσουσ κινουνται περισσοτερο σε περιβαλλον πολης οπου ανεβαινει αρκετα η θερμοκρασια (αφου ειναι λιγο παχυρευστο) αλλα και ανεκτο για τον "ηπιο" ελληνικο χειμωνα. Βεβαια για οσους ειναι πολυ "ψειρες" υπαρχει και το 15w-50 φουλ συνθετικο..... φιλε μου επειδη εχουμε την ιδια μηχανη εγώ τώρα για χειμώνα εβαλα 10W-40 αυτό μου είπε και ο μηχανικός μου ενώ το καλοκαίρι έβαλα 20W-50, εσύ βάζεις όλο τον χρόνο 20W-50 και αν ναι είχες κανενα πρόβλημα; α και τι μάρκα βάζεις; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SaDoW 275 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2010 με μπερδεψατε... Χοντρικά ένα 15-50 έχει μεγαλύτερη ικανότητα αντοχής φορτίων, και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, αλλά αργεί να ζεσταθεί.- το καταλαβα..- Ενα 10-40, είναι λεπτόρευστο, ζεσταίνεται γρηγορότερα, και είναι ιδανικό, για σύντομες διαδρομές. (π.χ πόλη) - και αυτο το καταλαβα - πιστευω το 20W-50 ειναι το καλυτερο για το κλιμα της Ελλαδας. -δεν το αμφισβητω γιατι δεν γνωριζω- Βεβαια για οσους ειναι πολυ "ψειρες" υπαρχει και το 15w-50 φουλ συνθετικο..... - εδω μπερδευομαι- γιατι αναφερει ο συναναβατης οτι ειναι για "ψειρες" εφοσον πιο πανω λεει οτι αργει να ζεσταθει? Αφου η μεγαλυτερη ζημια γινετε οταν ο κινητηρας ειναι κρυος (οπως διαβασα) το 10-40 δεν θα επρεπε να ειναι για τους "ψειρες" εφοσον ειναι λεπτορευστο?? Δηλαδη εφοσον κυλαει πιο γρηγορα - ομαλα οταν το μηχανακι ειναι κρυο λογικα μειωνει και τις φθορες του κινητηρα εφοσον κυλαει χωρις δυσκολια με αποτελεσμα να λυπαινετε πιο γρηγορα ο κινητηρας? Πια εινα η χρυση τομη στο λαδι? Να ειναι λεπτορευστο να ζεστενετε γρηγορα ικανοτητα αντοχης φορτιων μεγαλη διαρκεια ζωης σωστα? Αυτο το λαδι πιο ειναι ? το 15-50? το 20-50? τι να βαζουμε ? βοηθεια! (και ναι ειμαι ψειρας ειναι η πρωτη μου και θελω να τη προσεξω):P:wub: Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ypopsifios 120 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2010 Το πιο κατάλληλο είναι αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής-τέλος! Το πολύ-πολύ να παίξεις ένα κλικ πάνω ή κάτω με τη ρευστότητα χάριν πειραματισμού όχι όμως άλματα στα νούμερα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AlexOne 445 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25 , 2010 καλος η κακος εγω βαζω 10-40. το 20-50 νομιζω πως ειναι πολυ πυχτο για παπι. ειδικα το χειμονα αντε γεια.. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
MILTOS1976 64 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 agip 10/60 αλλα και denicol 10/60 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Anestis 46 337 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Ωραιος , ευχαριστουμε για την ενημερωση.... Πολυ καλο ! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SV2CWV 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Σωστός ! Ωραίο το θέμα !!! +5 από μένα ... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
chiliplayer 527 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 Να κάνω μια ερώτηση; Εγώ που απλά κάθε 5 μήνες το πάω στο μάστορα να "του αλλάξει λάδια" μαζί με το σερβις, να του πω να βάλει κάποια συγκεκριμένα δηλαδή; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gamokavouras_o_ammwdhs 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 φιλε μου επειδη εχουμε την ιδια μηχανη εγώ τώρα για χειμώνα εβαλα 10W-40 αυτό μου είπε και ο μηχανικός μου ενώ το καλοκαίρι έβαλα 20W-50, εσύ βάζεις όλο τον χρόνο 20W-50 και αν ναι είχες κανενα πρόβλημα; α και τι μάρκα βάζεις; αν προσεξεις το μανουαλ η yamaha συνιστα για χειμωνα το 10w-40 και το καλολκαιρι 20w-50 ημισυνθετικο. εγω το παω για σερβις στη yamaha στην κατσιμιδη και το παιδι εκει μου συστησε να βαλω το 20w-50 yamalube που βγαζει η ιδια η yamaha. θα εβαζα castrol φουλ συνθετικο αλλα μου ειπε οτι αφου το συστηνει η ιδια η εταιρια ειναι καλυτερα ετσι. δηλαδη το μηχανακι εχει σχεδιαστει να λειτουργει με το συγκεκριμενο λαδι οπως και να χει... εγω ακουσα τη συμβουλη του γιατι 1ον) ειναι παχυρευστο και λιπαινει καλυτερα στις υψηλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται σε περιβαλλον πολης οπου κινουμαι περισσοτερο και 2ον) το κλιμα της Ελλαδας ειναι αρκετα ζεστο αρα πιο πολυ χρειαζεται ενα πιο παχυρευστο λιπαντικο που αποδιδει καλυτερα στις υψηλες θερμοκρασιες. σιγα τους χειμωνες που εχουμε δηλαδη αντε να φτασει μεχρι -1 και παλι εγω αν κανει κρυο παιρνω το αυτοκινητο δηλαδη κατω απο 5 βαθμους δεν την κινω... αναλογα με τη χρηση που κανεις επιλεγεις. αν τη ζεσταινεις κανονικα πριν ξεκινησεις και δεν τη ζοριζεις μεχρι τους 75βαθμους δεν εχεις κανενα προβλημα πιστευω... :cheers: 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
gamokavouras_o_ammwdhs 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 26 , 2010 το 10w-40 χρησιμοποπιειται απο -10 μεχρι 40 βαθμους ενω το 20w-50 απο 5 μεχρι 50. επισης το 10w-40 ζεσταινεται πιο γρηγορα και πιο ευκολα δηλαδη στο ελληνικο καλοκαρι ειναι εντελως ακαταλληλο.... και λεω παλι ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
valantis8 67 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 30 , 2010 εγω βαζω τα bel ray 10/40 σε ολα τα μοτο που ειχα. Ευλαβικα πάντα, και στα προβλεπώμενα χλμ, και ολα ηταν σουπερ. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
mesastou 30 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2010 εγώ βάζω, τώρα που είμαι πλέον διαβασμένος, 10w30, ακολουθώντας το manual. κάποτε πίστευα και εγώ πως τα παχύτερα είναι καλύτερα, πως προσφέρουν μεγαλύτερη προστασία. για περισσότερα δείτε και τα άλλα posts μου σε ανάλογο θέμα ή διαβάστε αυτόν που διάβασα και εγώ και άλλαξα μυαλά: http://ferrarichat.com/forum/faq.php?faq=haas_articles#faq_motor_oil_basics 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
giwrgos2012 254 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 1 , 2010 αν προσεξεις το μανουαλ η yamaha συνιστα για χειμωνα το 10w-40 και το καλολκαιρι 20w-50 ημισυνθετικο. εγω το παω για σερβις στη yamaha στην κατσιμιδη και το παιδι εκει μου συστησε να βαλω το 20w-50 yamalube που βγαζει η ιδια η yamaha. θα εβαζα castrol φουλ συνθετικο αλλα μου ειπε οτι αφου το συστηνει η ιδια η εταιρια ειναι καλυτερα ετσι. δηλαδη το μηχανακι εχει σχεδιαστει να λειτουργει με το συγκεκριμενο λαδι οπως και να χει... εγω ακουσα τη συμβουλη του γιατι 1ον) ειναι παχυρευστο και λιπαινει καλυτερα στις υψηλες θερμοκρασιες που αναπτυσσονται σε περιβαλλον πολης οπου κινουμαι περισσοτερο και 2ον) το κλιμα της Ελλαδας ειναι αρκετα ζεστο αρα πιο πολυ χρειαζεται ενα πιο παχυρευστο λιπαντικο που αποδιδει καλυτερα στις υψηλες θερμοκρασιες. σιγα τους χειμωνες που εχουμε δηλαδη αντε να φτασει μεχρι -1 και παλι εγω αν κανει κρυο παιρνω το αυτοκινητο δηλαδη κατω απο 5 βαθμους δεν την κινω... αναλογα με τη χρηση που κανεις επιλεγεις. αν τη ζεσταινεις κανονικα πριν ξεκινησεις και δεν τη ζοριζεις μεχρι τους 75βαθμους δεν εχεις κανενα προβλημα πιστευω... :cheers: το 10w-40 χρησιμοποπιειται απο -10 μεχρι 40 βαθμους ενω το 20w-50 απο 5 μεχρι 50. επισης το 10w-40 ζεσταινεται πιο γρηγορα και πιο ευκολα δηλαδη στο ελληνικο καλοκαρι ειναι εντελως ακαταλληλο.... και λεω παλι ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ... Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου για την απάντηση, ίσως τον επόμενο χειμώνα βάλω και εγώ 20W-50 απλά βάζω της TORCO τα ημισυνθετικά που τα συνιστούν και πάρα πολύ που τα έχουν δοκιμάσει μαλακώνουν το κιβώτιο λίγο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες