Jump to content

siouxwwss

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    162
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

2 Neutral

Σχετικά με το μέλος siouxwwss

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Athens

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Kawasaki
  • myBike: Μοντέλο
    Vulcan Classic
  • myBike: Κυβισμός
    900

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    HJC IS-17

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • dreamBike: Μοντέλο
    Indian Dark hor
  • dreamBike: Κυβισμός
    1890cc

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

871 προβολές προφίλ
  1. siouxwwss

    Κράνος για παιδί

    Χαιρετώ την όμορφη μοτο-παρέα. Όπως λέει και ο τίτλος, αναζητώ κράνος για τον γιο μου. Είναι 10 ετών και πρόκειται να τον πηγαίνω 3-4 φορές τον μήνα στο σχολείο με τη μοτοσυκλέτα. Προφανώς δεν το συζητάω για χωρίς κράνος. Κίνηση αχαρακτήριστη και κατακριτέα.- Έχει περιφέρεια κεφαλιού 55 και κάτι ψιλά οπότε δοκίμασε το κράνος της γυναίκας μου (Small / 55-56) και του έκανε τέλεια. Το ερώτημα είναι: υπάρχει λόγος να πάω για παιδικό κράνος ή κάνει και ένα adult small με σωστό fit? Ευχαριστώ.
  2. Καλό είναι να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους: Δεν μιλάς για "φόρτωμένο". Μία απλή καθημερινότητα περιγράφεις. Χμμμμμμ
  3. siouxwwss

    S.O.S

    Σότυ που απαντάω τόσο αργά, αλλά τώρα έπεσε στην αντίληψή μου, φάχνωντας για τσόπερ. Όχι μόνο μείον, αλλά και μολότωφ στην καρωτίδα θα σου ρίχναμε αν γινόταν. Ωραία φασιστική απάντηση ρε big boy. Δεν σε έβρισε ρε κι όλας. Ετοιμαζόμουν να ποστάρω, αλλα απαξιώ σε forum με τέτοιους συντονιστές. Να σε χαίρεται το πληκτρολόγιό σου, σάχλα. Και σκέψου ότι στη δικιά σου μ@λ@κί@ έσκασε το search μου, όχι στου παιδιού. Που θα πεις τα ελάφια τσόπερ. Μούσχαρε, ε μούσχαρε. Α, και Καλή Χρονιά.
  4. siouxwwss

    Chopper Vs Enduro

    Δεν ποστάρω συχνά, αλλά είναι αδύνατο να μην συμετάσχω σε αυτό το θέμα. Οδηγούσα KLR (και αν το έχω πάει...), έχω καβαλήσει ένα-δύο street (GPZ,FAZER,BANDIT), αλλά πλέον κατέληξα στον Αβέρωφ μου. Απλή είναι η επιλογή σου φίλε και στο είπαν: όποια ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ η καρδιά σου. Σκέψου σε ποια επάνω θα καθρεφτίζεται το υπερεγώ σου. Εγώ στο μαστόδοντα επάνω αδειάζω ό,τι σκοτούρα έχω μέσα σε δύο λεπτά. Απλά γιατί με καραπαυλώνει... Τώρα πρακτικά θέματα και επιχειρήματα βάσει εμπειρίας: - Στρίβει. Όχι όπως ένα street αλλά, πίστεψέ μοε, έχω ανέβει Stelvio (googlαρέ το, αξίζει) και μονοκάβαλος και δικάβαλος, έχω ξήσει μαρσπιέδες (ομολογούμενως σε Ιταλική άσφαλτο και όχι στο Ελλαδιστάν τόσο). Στο χέρι σου είναι και βοηθάει να λάβεις συμβουλές από κανένα καλό οδηγό street (προσοχή όχο κάγκουρα) και τα λάστιχά σου να είναι καλά. - Πάει παντού. My bike goes where I go! Δεν θα πάει στην άμμο ή την λάσπη, αλλά έχω κάνει διάβαση Ζήριας από τον μέσα δρόμο τον αγροτικό και δίπλα μου ένα Bandit, το οποίο δυσκολεύτηκε παραπάνω λόγω καρίνας. Και πάλι προσοχή, γιατί το βάρος του οχήματος (αν και κοιτάς σχετικά μικρότερα, οπότε μη φοβάσαι τόσο) φαίνεται πάνω στο χώμα και τις πέτρες. - Άνετο σε ταξίδι, αρκεί να μην καγκουριάσεις με την μετατροπή του τιμονιού. Αξίζει 2-3 πραγματάκια, όπως αντικραδασμικά grips, ανεμοθώρακας για μεγάλες αποστάσεις και ταχύτητες, καλή σέλα (αν χρειαστείς μετατροπή σέλας, ψάξε για τον Σάκη του STAR SEL στο mybike και θα βρεις την υγειά σου). Έχω κάνει μεγάλα ταξίδια και στο λέω εκ πείρας. Μόνο λεπτομέρεια, αν έχεις θέμα μέσης, όπως με όλες τις μοτοσυκλέτες, φόρα ζώνη (ορθοπεδική, όχι από μοτοσυκλετάδικο). - Στην κίνηση περνάει, αλλά εννοείται δεν είναι και το πιο ευέλικτο όχημα. Εργάζομαι στο κέντρο (Σύνταγμα-Πλάκα είναι το γραφείο), και όποτε έχουν απεργία τα μέσα, πάω με τον δίτροχο σύντροφό μου. Όντως θες μεγαλύτερα κενά μεταξύ οχημάτων λόγω όγκου και τιμονιού (είναι στο ύψος των περισσότερων καθρεφτών). Σημαντικό αν το κάνεις, φρόντιζε να έχεις ένα μάτι στον καθρέφτη αν έχεις πίσω σου άλλους συμπολεμιστές αναβάτες, γιατί δεν είναι σωστό να τους καθυστερούμε. Εγώ προσπαθώ άμεσα να βρω άνοιγμα μεταξύ αυτοκινήτων για να κάνω χόρο. Ομολογουμένως ένα endurάκι είναι το ιδανικό για μέσα στην πόλη. Συμπερασματικά: δες τι σου γουστάρει. Αν το γουστάρεις, τίποτα δεν θα μετράει. Because your bike will go where you go! Ταπεινή μου γνώμη, για χρηστικούς καθαρά λόγους, πάρε μικρό endurάκι, αφού το θες για πόλη. Περνάς αέρα, από καθρέφτες στην κίνηση, πεζοδρόμια, σκάλες και έχει και τρελή πλάκα αν πας σε κανένα off κομμάτι. Το cruiser (να τα λέμε με το όνομά τους, αφού τσόπερ είναι κάτι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό) θα σε κουράσει και θα το κουράσεις και εσύ. Αν θες να κάνεις και ταξίδια και το γουστάρεις (θέλει αγάπη το όχημα αυτό και μεράκι) τότε ένα cruiser, αν γίνεται και μεγαλύτερων κυβικών από αυτά που ανέφερες, είναι ό,τι πρέπει. Σημαντικός παράγοντας το οικονομικό: το cruiser τσούζει λίγο παραπάνω στην τσέπη και ειδικά σε σχέση με ένα endurάκι, αρκετά παραπάνω. Μιλάω για τα πάντα του: αγορά, χρήση, συντήρηση. Σε κάθε περίπτωση, με το καλό και πάντα όρθιος.
  5. Καλησπέρα Τάκη και καλωσήρθες. Σου έχω στείλει πμ αναλυτικά την εμπειρία μου. Σημείωσε ότι επειδή στο πμ μου ανέφερες για 400-600, γι'αυτό σου απάντησα για παραπάνω κυβικά. Και κάτι ακόμα: αν θες να κάνεις πιο χοντρές μετατροπές, σκέψου να βρεις ένα καλό κατεστραμένο V και να το δέσεις σε μοτοσυκλέτα μαζί με μάστορες τσοπεράδες, όπως σου είπα. Αν μάλιστα πιάνουν και τα χέρια σου και εσένα, θα είναι φοβερή εμπειρία. (Τιμή μου tassos21r.)
  6. siouxwwss

    Προστασια απο το κρυο

    Με κάθε καλή διάθεση και ειλικρινά χωρίς να θέλω να σε προσβάλω: μήπως χρειάζεσαι αυτοκίνητο;
  7. siouxwwss

    Προστασια απο το κρυο

    Tube, ισοθερμικά γάντια, ισοθερμικό παντελόνι, κάλτσες μάλλινες (και του στρατού κάνουν πολύ καλά, αλλά για μεγάλες αποστάσεις κάλτσες βελτιωτικές της κυκλοφορίας του αίματος) για μέσα. Το κρανάκι σου, το χειμερινό μπουφάν σου με την επένδυσή του και ένα T-shirt από μέσα (ναι, ναι καλά άκουσες), παντελόνι όπως νομίζει, αλλά για μεγάλες αποστάσεις οπωσδήποτε χειμερινό μοτό με επένδυση, μποτίτσα για απέξω. Ό,τι αναφέρω τα λέο για θέμα κρύοθ. Τέτοιο σετ είχα και εγώ και η γυναίκα μου, πάνω στις Άλπεις. Βροχή, βράδυ, κρύο (0-5C) και εμείς φτάναμε ζεστοί-ζεστοί όπου θέλαμε. Μην το πολυζορίζεις όμως το θέμα. Ξεκίνα με απλά πράγματα (ισοθερμικά και tube, 30-50€ όλα μαζί), δοκίμασε και βλέπεις. Από αυτά που λες, εγώ το fleece θα έπαιρνα, αν είναι σαν tube, δηλ. να το αναιβάζεις και μύτη όταν κάνει πολύ κρύο. Η ζώνη μέσεις γενικά με τους κραδασμούς δεν βοηθάει αν έχεις πρόβλημα. Αν απλά θες μία γενική προστασία, όντως καλή είναι, κόβει εννοείται και λίγο κρύο, αλλά ανάλογα με τις σωματικές σου αναλογίες, ενδέχεται να σε πιέζει λίγο (έχει νόημα μόνο σφιγμένη για προστασία κραδασμών). άλλωστε, αν δεν κοκκινίσει λίγο η μύτη και δεν στάξει πάνω από το εσπρεσάκι ή τη ζεστή σοκολάτα, δεν καταλαβαίνεις μοτοσυκλέτα. Καλές βόλτες.
  8. Please, χωρίς παρεξήγηση: Όπως είπες, ακόμα δεν έχεις δίπλωμα και πήρες 500αράκι... από την εμπειρία μου, ψιλοκαγκουριά μου ακούγεται, χωρίς να θέλω να σε προσβάλω (απλά πώς ακούγεται). αν αυτό συνοδεύεται και μέ όλα τα συνεπακόλουθα της καγκουρο-συμπεριφοράς, τότε μεγάλο δίκιο έχει το κορίτσι. Εμένα, έχει ανέβει σε ό,τι δίτροχο είχα ή έχω οδηγήσει, ενώ πριν είχε ανέβει μόνο μία φορά. Οι γονείς της το δέχτηκαν αρκετά εύκολα (με τα γνωστά "προσοχή", "κράνος πάντα", "όχι από το πεζοδρόμιο" όταν είχα KLR κτλ). Από διακοπές σε νησιά με αέρες, βαλίτσες κτλ μέχρι Άλπεις με το τωρινό μου μαστόδοντο έχουμε πάει. Από την άλλη ίσως απλά είναι η εμπιστοσύνη της αγάπης... (τι λέω τώρα, ε;) Σκέψου τι αέρα αποπνέεις... Μήπως έχει τα δίκια της; Και παρεπιπτόντως, οι φίλοι παραπάνω έχουν δίκιο... Την παντρεύτηκα και εγώ. ΥΓ: Και προς απφυγή παρεξηγήσεων και με παλαιότερες σχέσεις μου (μιρή λίστα ομολογουμένως) ή φίλες μου δεν είχα πρόβλημα. Από την άλλη και το γκαζάκι μου το ανοίγω όταν με παίρνει και το μπροστινό το σήκωνα που και που (όταν είχα KLR "αγροτικό") και το πίσω το τσάκιζα στο πλάι. Πάντα όμως με σύνεση.
  9. Σας ευχαριστώ πολυ παιδιά. Όπως φαίνεται θα προχωρήσει το πράγμα γιατί στην παραπάνω λίστα που ανέφερε ο fw_siak79 (την είχε βέβαια βρει ήδη αλλα thanx anyway) τελικά βρήκε τηλέφωνο που απάντησαν. Προς μελλοντική γνώση υπολοίπων, του είπαν ότι πρέπει να κάνει αίτηση για να του δώσουν βεβαίωση της κατάστασης της εταιρίας και ακολούθως θα του δώσουν και τα στοιχεία του εκκαθαριστή, με τα οποία θα πάει ΚΕΠ.
  10. siouxwwss

    Πλυσιμο κρανους ;

    Ξέχασα: στο στέγνωμα, καλό είναι να το βάλεις ανάποδα, αρκεί να μην περνάνει τίποτα πτηνά από πάνω και στο χεσ..ν. Παρεπιπτόντως, την διαδικασία την εγκρίνουν ARAI και SHOEI (η ARAI προτείνει αν μπορείς να το κάνεις με ένα σφουγγαράκι ενώ η SHOEI όπως αναφέραμε). Μη φοβάσαι και μην ακούς... Τόσοι και τόσοι το έχουμε κάνει και είναι άριστο το κράνος μας. Μη δίνεις άχρηστα χρήματα σε πλυντήρια κτλ, εκτός αν θες ένα βιολογικό καθαρισμό πχ 1 φορά τον χρόνο έτσι για να σου φύγει η έγνοια.
  11. siouxwwss

    Πλυσιμο κρανους ;

    Απλά προς επιβεβαίωσή σου, επαναλαμβάνω όπως προείπαν: αφαίρεση ζελατίνας, σαμπουάν, χλιαρό νερό, ήρεμο μασαζάκι στα μαγουλάκια και τα μαλακά, ξέπλυμα καλό με νεράκι άφθονο και στέγνωμα φυσικό σε καλά αεριζόμενο χώρο (όχι καλοριφέρ, όχι ήλιος κτλ). Εμένα μου είχε κάνει δύο μέρες να στεγνώσει εντελώς αλλά ήταν άλλο πράγμα. Και λόγω ευκολίας, καλό είναι να το κάνεις με τακτική περιοδικότητα για να αποφύγεις ανεπιθύμητη χλωρίδα-πανίδα στην κεφαλή σου.
  12. Τα φώτα σας για ένα φιλαράκι! (Μόνο αν ξέρετε please γιατί έχει δοκιμάσει τα πάντα το παιδί!) Είχε πάρει προ πολλού ένα αυτοκίνητο με δόσεις. Πριν λίγο καιρό το ξεχρέωσε κανονικά στην τράπεζα που πλήρωνε και πήγε στην εταιρία να πάρει την κυριότητα. Εκεί είδε ότι η εταιρία είχε κλείσει και άρχισε ο αγώνας. Για αποφυγή ήδη δοκιμασμένων πρακτικών αναφέρω τι έχει κάνει: 1) Η τράπεζα του έχει δηλώσει ξεκάθαρα ότι την κυριότητα δεν την έχει και εκείνοι εξ'αρχής του είπαν ότι μόνο από την εταιρία που αγόρασε το αυτοκίνητο θα την πάρει. 2) Στο Υπουργείο αλλά και στα ΚΕΠ που ρώτησε του είπαν ότι πρέπει να πάει στο Πρωτοδικείο να βρει τον ορισμένο από το κράτος εκκαθαριστή της εταιρίας που έκλεισε. 3) Στο Πρωτοδικείο του είπαν ότι η σχετική Υπηρεσία Εταιριών έχει μετακομίσει προσφάτως δίπλα στον Άρειο Πάγο. 4) Στην Υπηρεσία Εταιριών του είπαν ότι επειδή η εταιρία που έχει την κυριότητα του αυτοκινήτου ήταν ΑΕ, πρέπει να πάει στην Νομαρχία στην σχετική υπηρεσία, αλλά κανείς δεν ήξερε να του πει που ακριβώς (προς όσους δεν ξέρουν, η Νομαρχία έχει 45000 κτίρια διασκορπισμένα σε κάθε ποντικότρυπα της Αθήνας και πλεόν άλλαξε και σε Περιφέρεια οπότε τρέχα γύρευε). Ψάχνει τώρα να βρει την σχετική υπηρεσία αλλά χωρίς αποτέλεσμα προς ώρας. Αν κανείς ξέρει κάτι, δώστε ένα info να βρει μία άκρη, γιατί συν τοις άλλοις το όχημα το έχει προς απόσυρση-πώληση-κάδο αχρήστων κτλ και θα πληρώνει τέλη τσάμπα ο δόλιος. Σημαντικές λεπτομέρειες: - Η εταιρία που είχε την κυριότητα και έκλεισε ήταν στο Ελληνικό και ήταν ΑΕ. - Στο παληκάρι, του είχε ευχηθεί καλοτάξιδο ο Μητσο...ης-Γκαντεμόσαυρους-Αργοπερπάτους, οπότε ... :-)
  13. siouxwwss

    Λάστιχα για cruiser

    Thanx αλλά το ερώτημά μου παραμένει, καθώς τα πίσω που μου αναφέρεις δεν είναι των διαστάσεών μου. Φοράω 180/70 15 Η και εκεί είναι το ζόρισμα στην εύρεση καταστήματος. Γι'αυτό λέω αν κανείς γνωρίζει κανένα site Ευρωπαϊκό κατά προτίμηση, που να στέλνει Ελλάδα, για να κοιτάξω. Τύπο θα βρω.
  14. siouxwwss

    Λάστιχα για cruiser

    Καλησπέρα σε όλους. Πρέπει να φορέσω καινούργια παπά στον "αβέρωφ" μου και μου έχει βγει η πίστη. Ήδη μίλησα με τον βουλκανιζατερά μου (σπαθί, δοκιμασμένος και απίστευτα έμπειρος ο Δημήτρης... Καλλιθέα, κοντά στο ΙΚΑ για όσους γνωρίζουν...) και ταλαιπωρήθηκε πολύ και αυτός. Και πάλι και ακριβά βγαίνουν και θα κάνουν και ένα μήνα να έρθουν. Το πρόβλημα είναι το πίσω μου ελαστικό το οποίο είναι 180/70 Η 15''!!! Για τον λόγο αυτό μου είπε να το τσεκάρω internet αλλά μου έχουν βγει τα μάτια και προκοπή δεν είδα. Μήπως ξέρετε κανένα καλό site για λάστιχα από Ευρώπη. Ήδη έχω κοιτάξει κάποια Αμερική αλλά βγαίνουν πανάκριβα τα μεταφορικά ($200+ και εκτελωνισμός). Είδα και ένα site Γερμανίας αλλά δεν στέλνει Ελλάδα (ρε στέλνει Λετονία και Αλβανία λέμε, αλλά Ελλάδα γιόκ!!!). Όποιος ξέρει κάτι ας πει. Thanx guyz και πάντα όρθιοι...
×
×
  • Create New...