Jump to content

Razer

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    43
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος Razer

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Suzuki
  • myBike: Μοντέλο
    bandit 600

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    monster

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

656 προβολές προφίλ
  1. Οταν εβγαλα τον τροχο αποστατης πισω απο την γραναζιερα δεν υπηρχε και οπως βλεπω στο σχεδιο που ανεβασε ο innova τα εχω ολα κομπλε εκτος απο το oring No 9 . Να συμπληρωσω οτι οι ζαντες δεν ειναι οι γνησιες αλλα aftermarket αλουμινιου.
  2. Τελικα αλλαχτηκαν ρουλεμαν πισω τροχου και γραναζιερας και ο θορυβος εξαφανιστηκε......... το μονο θεμα που εχω ειναι οτι αν σφιξω καλα τον πισω αξονα ο τροχος φρεναρει και δεν περιστρεφεται ελευθερα (πραγμα που εκανε και πριν), ειναι φυσιολογικο αυτο ??
  3. Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις.... για το μικρο γραναζι δεν υπαρχει περιπτωση να μην εχει μπει σωστα... λασκαρισα λιγο τον πισω αξονα για να χαλαρωσω λιγο την αλυσιδα και οταν εσφιξα (οχι υπερβολικα) παρατηρησα οτι γυρνωντας τον τροχο με το χερι ο θορυβος αυτος εγινε συνεχομενος, ξεσφιγγωντας λιγο ο θορυβος επανηλθε στα ιδια επιπεδα.
  4. παιδια τελικα ο θορυβος ακουγεται απο το καπακι της καμπανας, ακομα κι οταν το μοτερ ειναι σβηστο αλλα γυριζει ο πισω τροχος.... καμια ιδεα τι μπορει να συμβαινει ??
  5. Razer

    Θορυβος απο αλυσιδα (μαλλον)

    Καλησπερα, προσφατα αγορασα ενα astrea grand 100 , το προβλημα μου ειναι οταν κινουμαι (και με σβηστο μοτερ σε κατηφορα) ακουω ενα θορυβο (τακ τακ) , ο θορυβος αυτος δεν ειναι συνεχομενος αλλα ακουγεται ακανονιστα και γινεται συχνοτερος μετα απο καποια χιλιομετρα . Αλλαξα προσφατα αλυσογραναζα , ο πισω τροχος ειναι ευθυγραμμισμενος και εχω βγαλει τα προστατευτικα καπακια της αλυσιδας. Καμια ιδεα τι μπορει να συμβαινει...
  6. Καλησπερα, σημερα το μεσημερι πατωντας την μιζα με τσοκ ανοιχτο ακουστηκε ενα δυνατο σκασιμο απο την εξατμιση, υπερβολικα δυνατο. Πρεπει να ανησυχω για κατι ?
  7. Τελικα το εβγαλα ειναι εντελως παραπλανητικο. Εχθες το απογευμα βγηκα εθνικη και απο 70 c που εδειχνε αρχικα επεσε στο 50.
  8. Μετα απο ποσα km σου δειχνει αυτην τη θερμοκρασια ?
  9. Μετραει πιτσιλιες λαδιου που φτανουν εκει πανω, οποτε μια μικρη διαφορα στην θερμοκρασια σιγουρα θα υπαρχει, αλλα σε ξενα forum ειχα διαβασει οτι με παρομοιο μετρητη στο ιδιο μηχανακι εβλεπαν θερμοκρασιες , σε normal συνθηκες, + 85 c.
  10. Καλησπερα Προσφατα εβαλα σε ενα bandit 600 04 ενα οργανακι που προσαρμοζεται στην τρυπα πληρωσης λαδιου και μετρα την θερμοκρασια του. Οι ενδειξεις που πηρα δεν μου αρεσαν αφου επρεπε να κανω πανω απο 10km για να δω 60 c και μετα απο 25km αγγιξε ο δεικτης τους 70 c οπου εμεινε εκει μεχρι το τελος της βολτας ~50km. Ειναι φυσιολογικες οι θερμοκρασιες αυτες ? γιατι εμενα μου φαινονται καπως χαμηλες.
  11. Καλησπερα, εχω ενα θεμα με την ταπα του τεποζιτου... απο τοτε που ξεκινησαν οι ζεστες παρατηρησα σαν να δακρυζει βενζινη απο την ταπα και μου εχει κανει 2 λεκεδες στο τεποζιτο. Μαλλον δεν στεγανοποιει καλα η ταπα και οι αναθυμιασεις που υγροποιουνται πανω σ αυτη κανουν την ζημια. Πρεπει να αγορασω καινουρια ταπα ή υπαρχει αλλος τροπος να το διορθωσω? Τους λεκεδες υπαρχει τροπος να τους καθαρισω χωρις να χαλασω το χρωμα? γιατι με απλη σαπουναδα δεν γινεται τιποτα.
  12. Razer

    αγορα sv650s

    Παιδια καλησπερα , αποφασισα να προχωρησω στην αγορα ενος sv650 (>03) , γνωριζω οτι ο κινητηρας ειναι ο ιδιος με του vstrom με καποιες μικροδιαφορες. Θα ηθελα λοιοπον να μαθω απο θεμα αξιοπιστιας πως τα παει και αν 50 000 χλμ θεωρουνται αρκετα γι αυτον τον κινητηρα.
  13. Τελικα οντως εχανε απο την χαλκοροδελα, λυθηκε καθαριστηκε και ολα κομπλε. https://vid.me/W6hQ ο θορυβος που ακουγεται ειναι βαλβιδες ή καδενα? ακουγεται μετα απο ζορι
  14. Απο την βαση του υλινδρου σιγουρα οχι, ομως φαινονται και καποια λαδια κατω απο το καρτερ δεν μπορω να καταλαβω αν ειναι απο εκει ή αν τα εχει γυρισει. Το καρτερ εχει φλαντζα?
  15. Παιδια καλησπερα, αντιμετωπιζω σοβαρο προβλημα και χρειαζομαι τα φωτα σας. Τελικα η μηχανη ειχε παραπανω λαδι ~800 ml ,τωρα πως και γιατι δεν ξερω αφου ο μηχανικος ισχυριζεται οτι εβαλε την προβλεπομενη ποσοτητα, το επιπλεον λαδι αφαιρεθηκε αλλα σημερα μετα απο βολτα εντοπισα λαδια κατω απο το μοτερ (οχι στο εδαφος) καθως και πανω στο καπακι του βολαν, απο που προερχονται δεν ξερω και ο μεγαλος φοβος μου ειναι μηπως υπαρχει διαρροη στο καρτερ. Περασα απο τον μηχανικο και μου ειπε για το καρτερ να μην φοβαμαι αφου δεν εχει φλατζα, επιπλεον ειμαι ισιγουρος οτι η διαρροη εγινε απο το παραπανησιο λαδι στον κινητηρα και ο μηχανικος κανει τον κινεζο. Αυτο που θα ηθελα να μαθω ειναι αν οντως το καρτερ δεν εχει φλατζα και ποια μπορει να ειναι τα πιθανα σημεια διαρροης αφου βρηκα λαδι στο καπακι του βολαν.
×
×
  • Create New...