Jump to content

DaytonaBoy

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    76
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

5 Neutral

Σχετικά με το μέλος DaytonaBoy

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει
  • Γενέθλια 05/09/2002

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Zundapp
  • myBike: Μοντέλο
    KS 50
  • myBike: Κυβισμός
    49

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    ZEN

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Zundapp
  • dreamBike: Μοντέλο
    KS 50
  • dreamBike: Κυβισμός
    82

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1163 προβολές προφίλ
  1. DaytonaBoy

    Μετατροπή C50

    Μάγκες Θέλω να κάνω το c50 57-58μμ με τα μαμα καρτερ, τα οποια θα πάω για άνοιγμα, ξέρει κανένας αν κουμπώνει κύλινδρος κομπλέ; Θα έχει θέμα με τα μπουζόνια ή την τρόμπα λαδιού; Για σαζμαν θα παω σε τέσσερις ταχύτητες απο 90αρι η απο λιφαν, αυτο ξερουμε σιγουρα ότι μπαίνει; Ευχαριστώ προκαταβολικά.
  2. Καλησπέρα για αρχή, θέλω να κάνω μια μετατροπή στο Τ50 μου που είναι υπό ολική ανακατασκευή... Είναι μονόσελο με μια ξεσκισμένη σέλα (κατά πάσα πιθανότητα από Crypton R) και ούτε πιάνει από πουθενά ούτε τίποτα και κουνιέται πέρα δώθε σε κάθε λακκούβα. Δεν θέλω να πάρω μονή σέλα γιατί εκτός του ότι είναι δυσεύρετη, είναι άσχημη και δεν βολεύει λόγο ύψους (1,97) γιατί πρέπει να κάθομαι λίγο πιο πίσω +ότι πρέπει να περάσω τη σχάρα νικέλωμα γιατί μετά θα φαίνεται (και σωστά μαντέψατε, δεν είναι όμορφη)... Επίσης η μαμά σέλα της ταούνας (που είχε παλιά ένας φίλος μου) είναι άνετη af... Στην παρέα υπάρχουν 6 (!) ακόμη T50/80 αλλά κανένα δεν έχει διπλή ή μαμά σέλα για να δω τη χρειάζεται για τη μετατροπή... Επειδή είμαι λίγο νουμπάς σε αυτά τα θέματα λογικά θ α χρειάζομαι μόνο τη βάση της σέλας που πιάνει εκεί που πιάνει τώρα η σχάρα ένα κλείστρο και φυσικά μία διπλή σέλα και μία σχάρα για διπλόσελο, τα λέω σωστά ή χρειάζομαι και άλλες μετατροπές (κολλήματα, κλειδαριές, μηχανισμούς και τέτοια) ? Η βάση είναι εύκολο να φτιαχτεί και σε σιδερά, σέλες υπάρχουν παντού αλλά κλείστρο δεν ξέρω που θα βρω μιας και μένω επαρχία
  3. Με κάλυψες απόλυτα, ευχαριστώ. Δεν θέλω να καταλήξω πουθενά, απλά πολλοί αναρωτιούνται (+εγώ) αν θα χαλάσει ένα μηχανάκι αν το πειράξεις, απλά να μάθω τι θα γίνει, τίποτα άλλο.
  4. Έβαλα μπρός το παπί μετά από μια εβδομάδα+ και ξεχιόνισα την αυλή από 3 τόνους χιόνι για να βγει έξω, μετά το έκανα μια γύρα το τετράγωνο με πάγο στην άσφαλτο <3 να μην το χαρώ και λίγο? μια φορά στα 50 χρόνια ρίχνει 70 πόντους χιόνι
  5. Αυτό είναι αυτονόητο, δεν πρόκειται να κάνει μπούμ, φυσικά η ερώτηση μου απευθύνεται σε αυτούς που την έχουν πάθει από πειράγματα, απλά πριν από καμιά εβδομάδα που βγήκε ο κάγκουρας από μέσα μου και μου μπήκε στο μυαλό να μαζέψω λιλί για glx, θέλω να ξέρω τι παίζει πάνω-κάτω με τα πειράγματα πριν την πάθω και εγώ, αν και μετά από αυτά που έχω διαβάσει και ακούσει την τελευταία εβδομάδα δεν το βλέπω να κάνω πειράματα.. 700-800 για glx + καναδυο κατοστάρικα για συμμαζέματα + 500+++ για πειράγματα? ούτε καν δεν αξίζουν τα λεφτά, παίρνω cbr και μου μένουν και 1000 ευρώ για ένα pc που ήθελα από πέρυσι... Το ξέρω αυτό, γιατί όπως είπαμε το μηχανάκι το έχει σχεδιασμένο ο κατασκευαστής για να είναι 50άρι αλλά δεν βοηθάει και πολύ (χωρίς παρεξήγηση)
  6. Σαφώς και ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα, το ερώτημα μου όμως είναι άλλο, εάν πάρουμε όπως λες παραπάνω ένα μηχανάκι που είναι σχεδιασμένο να είναι 50άρι, δηλαδή να έχει 5 άλογα και να πηγαίνει με 50, και το κάνεις 150 και πηγαίνει με 100+ τι ζημιά μπορεί να πάθει?
  7. Συνεχώς βλέπω ανθρώπους να ρωτάνε, "αν πειράξω το μηχαναάκι θα χαλάσει;" αυτή λοιπόν η απορία με τρώει και εμένα. Καταρχήν για να εξηγούμαστε δεν πρόκειται να πειράξω τίποτα, υποθετικά μιλάω. Ας πάρουμε μια ακραία κατάσταση, ένα 50άρι GLX.. αν το κάνουμε 59χ56 από 49 κυβικά που ήταν θα γίνει πάνω-κάτω 153.. μιλάμε για φουλ πείραγμα έτσι; κυλινδροπίστονα, κεφαλή, εκκεντροφόρο, στρόφαλο++ Ως πειραγμένο κάποτε θα χαλάσει σωστά; Το ερώτημα είναι το σε πόσο καιρό και τι θα πάθει; απλά θα μας αφησεί και δεν θα ξαναπάρει μπρος; θα βαρέσει μπιέλα; θα ανατιναχθεί;
  8. DaytonaBoy

    RaceTech για X

    Παιδιά, ένας φίλος μου ψάχνει RaceTech για το X του, ξέρει κανείς από πού μπορεί να την παραγγείλει και πόσο θα κοστίσει πάνω-κάτω? (καινούρια εννοείται)
  9. Τόσες πολλές; όπως τι δηλαδή; μηχανικές ή εξωτερικές;
  10. DaytonaBoy

    Nob 1

    Δεν νομίζω να είναι φυσιολογικό, έχεις βγάλει τον σιγαστήρα ή όχι?
  11. Το Wave εννοείς; Καλύτερα να μετατρέψει το BMW σε ποδήλατο παρά το Wave με μοτέρ...
  12. Καλησπέρα για αρχή! Σε 10-15 μέρες ξεκινάω τον 3ο μου χρόνο στο γυμνάσιο. Είμαι στα 15 μου χρόνια και κάποτε πρέπει να αποφασίσω με πιο πράγμα θα ασχολούμαι για το υπόλοιπο τις ζωής μου... όταν ήμουνα μικρός (7-8 χρονών) έλεγα θα γίνω γιατρός, θα γίνω χειρούργος, θα γίνω πιλότος, αστροναύτης και δεν ξέρω και εγώ τη ήθελα σαν μικρός και τραλαλί τραλαλό που ήμουνα.. όχι ότι τώρα σοβάρεψα αλλά έχω προσγειωθεί λίγο... κατ' αρχην μου αρέσει να ασχολούμαι με μηχανές-μηχανάκια, και δεν εννοώ να διαβάζω μότοτρίτη ή όπως αλλιώς το λένε... το σκέφτομαι σοβαρά για συνεργείο και μου αρέσει η ιδέα, άλλωστε 4-5 συνεργεία που έχει στα Φάρσαλα έχω ακούσει ότι χέζονται στο τάλιρο... το ερώτημα μου είναι το εξής: πιες σχολές υπάρχουν για αυτό που ζητάω εκτός από ΙΕΚ και τέτοιες ιδιωτικές σχολές; Τι βαθμούς πρέπει να έχω πάνω-κάτω; Πριν ανοίξω συνεργείο πρέπει να έχω κάνει κάποια προυπηρεσία ή κάτι τέτοιο; Δεν έκατσα να ασχοληθώ ποτέ με τέτοια θέματα λέγοντας ''σιγά μωρέ, μικρός είμαι ακόμα'' αλλά τώρα τελευταία κάτι με τρώει... δεν ξέρω αν πρέπει να το σκέφτομαι από τώρα ή να το πάρω απόφαση από τώρα τι θέλω να κάνω για το υπόλοιπο τις ζωής μου. Όπως τα βλέπω τα πράγματα στην Ελλάδα, όλοι πάνε σε έναν και του ζητάνε δουλειά και παρακαλάνε τον έναν και τον άλλο και δεν είναι το στυλ μου να παρακαλάω γι' αυτό και ψάχνω κάτι που να παίζω σόλο... η δουλειά αυτή μου αρέσει και πιστεύω πως μου ταιριάζει γάντι... Η γνώμη του πατέρα μου είναι ότι όποιος είναι καλός στη δουλεία του θα τα κονομήσει όποια και να είναι η δουλειά του σαν ελεύθερος επαγγελματίας (μηχανικός σε τάνκερ τα τελευταία 37 χρόνια) αν και ποτέ δεν κατάλαβα τι σημαίνει ελεύθερος επαγγελματίας... Το να ακολουθήσω το επάγγελμα του πατέρα μου το έχω σκεφτεί.. τα λεφτά ως πρώτος μηχανικός είναι 12-15 χιλιάρικα το μήνα...εξαρτάται από το πόσο καιρό κάθεσαι μέσα συνεχόμενα και από την εταιρία.. όμως το να είμαι μέσα σε ένα κονσερβοκούτι που κουβαλάει γκαζολίνα επί 4 μήνες στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν μου αρέσει... γι' αυτό άλλωστε τα λεφτά είναι τόσα.. αν και δεν γίνεσαι πρώτος μηχανικός από την μία μέρα στην άλλη... πρέπει να περάσεις τουλάχιστον τα 35-40 σε ηλικία... βασίζομαι στις απαντήσεις σας...
  13. DaytonaBoy

    SkyTeam Ace 125

    Το θέμα είναι να βγει και η τιμή λίγο χαμηλή! 600 max Αν και τώρα στο τραπέζι τον ρώτησα για το Suzuki και μου λέει προς το παρόν δεν το θέλω.. δεν του το ξαν' ανέφερα, αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι το κάνει επειδή ανοίγουν τα σχολεία σε 10-15 μέρες και αν το πάρω δεν θα διαβάζω και τέτοια... δίκιο έχει και δεν θα του το ξαν' αναφέρω μέχρι το άλλο καλοκαίρι γιατί στο τέλος θα με βαρεθεί και δε θα με αφήνει να το πάρω επίτηδες... και πάλι δίκιο θα έχει... αν ξαναπετύχω τον γείτονα με το Zundapp θα συνεννοηθώ για το μοτέρ για να τελειώσει και αυτό.. αν δεν τα βρούμε στα φράγκα γιατί δεν τον ρώτησα για τιμή, ( 250 τα υπολογίζω μόνος μου, δεν νομίζω να ζητήσει παραπάνω ) θα πάρω του χρόνου ένα στρογγυλό και θα το καγκουροφτίαξω μέχρι να βγάλω δίπλωμα και να είμαι και νόμιμος όπως όλοι μου λέτε... ποτέ δεν θα καταλήξω σε μια απόφαση.. θεέ μου.. τώρα κατάλαβα ότι έχω αλλάξει 500 γνώμες... την μία θέλω καθαρό δίχρονο, την άλλη μοταρντ τετράχρονο, την άλλη παπί, την άλλη τσόπερ... το κλείνω εδώ το θέμα γιατί δεν έχει πλέον νόημα... ξεκινήσαμε να λέμε για το SkyTeam και μιλάμε για το Zundapp και το Suzuki...
  14. DaytonaBoy

    SkyTeam Ace 125

    Έτσι ήταν... Και έτσι είναι τώρα... Και θα μπει ένα τέτοιο μοτέρ αν προλάβω μέχρι τον Σεπτέμβρη, αν όχι θα το πάρω τώρα και θα το περάσω με το καλό του χρόνου
  15. Εκτός και αν το είπες για χαβαλέ, τότε αλλάζει το πράγμα
×
×
  • Create New...