-
Δημοσιεύσεις
157 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
223 ExcellentΣχετικά με το μέλος vasilis 1200101
-
Κλάση
Γυρνάει δεν γυρνάει
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
CBR 1000F
-
myBike: Κυβισμός
1000
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
MV Agusta
-
dreamBike: Μοντέλο
750 S America
-
dreamBike: Κυβισμός
750
-
Fixed!! XaxaxaxZazzZaxaxa
-
και γω το three wood πίνω! :D για κάποιον σαδιστικό λόγο το clynelish μου αρέσει... Θυμήθηκα επίσης το Tomatin, το Bowmore και ενα ακόμα που επιμένει να μου διαφεύγει. Μόνο την συσκευασία θυμάμαι...
-
Τα σκωτσέζικα μαλτ ουισκι χωρίζονται σε τέσσερις περιοχές αναλόγως προσελεύσεως, στα χαιλαντς, στα λοουλαντς, τα σπέισαιντ και αυτα των νήσων Skye και Islay. Μετα διαλέγεις αν θες καπνιστό ή οχι, σε τι βαρέλι προτιμάς να εχει ωριμάσει και ου το καθεξής. Έχοντας δοκιμάσει στην Σκωτία σχεδον όλες τις ετικέτες, σιγουρα πανω απο 70, μπορω να πω πως ο ουρανίσκος σου και μόνο ξερει τι θες και μόνο μετα απο δοκιμή. Τα μπλεντιντ ειναι για να λουζεσαι, χίλιες φορες κάποιο αμερικανικό της σειράς. Ψήφο δινω στο αγαπημένο μου auchentochan, στο tomintool, το jura, το clynelish και ενα αλλο γαματο που το εχω ξεχάσει πια!!
-
Ημικαταδρομική Πάρνηθος, Τρίτη 16/06, Ώρα 17:00
Ο vasilis 1200101 δημοσίευσε στο Θέμα του ax_ena_honda
Συναντήσεις (Μελών και όχι μόνο)Εγώ θα κατέβω 21:30 από Πολιτεία, μαλλιά, μπας και προλάβω τους άλλους από Αγιο δημήτριο για ζάχο... Φουλάρετε βενζίνες να γίνει ο γύρος της Αττικής! Εσείς θα έχετε ζεσταθεί απ το απόγευμα! Καλή ανάβαση να έχετε... -
είδα αυτό το σημείωμα σε ένα σκούτερ
Ο vasilis 1200101 δημοσίευσε στο Θέμα του punkabbestia
Γενική ΣυζήτησηΙστορία... Κορολλα 01/2004 μοντέλο, αγορασμένο ολοκαινουριο, έκανε κατα μέσο όρο 33.000 χλμ / έτος στα χερια μου... Ειχε θεμα με τα λάδια ημουν και εγω κάφρος ολκης, άντεξε 330.000 χιλιόμετρα! Νοτ μπάντ... -
HONDA RC213V στην παραγωγή από το 2014!
Ο vasilis 1200101 δημοσίευσε στο Θέμα του Vic
Μοτο-ΕπικαιρότηταΠαμε παλι... Δεν παιζουν κανένα ρόλο τα άλογα, πλην του εντυπωσιασμού σε μια τέτοια κατασκευή... Και για να μην μιλήσουμε για την Χοντα, οποίος εχει δει λυμένο το τελευταίο υπέρ τούμπανο πολιτικό ντουκατι και αυτο που καβαλάγε ο ροσσι θα καταλαβει... Φτάνει να ξερει να κοιτάζει, που εδράζεται το ψαλίδι, πως το μοτέρ ειναι φερον στοιχείο του πλαίσιο και τι ρόλο μπορει να παιζει αυτο, κ.οκ. Η κριτική του πληκτρολογίου ειναι γόνιμη οταν ειναι καλοπροαίρετη και γινεται με κάποιο συγκεκριμένο σκοπό. Και στην τελική για αυτόν τον κακομοίρη τον μηχανικό που έφαγε τα ματια του, για αυτόν τον δοκιμαστή που έφαγε τα χερια του να το στήσει, ναι αξίζουν τα διακόσια χιλιαρικα είτε ειναι Χοντα είτε ειναι ουραλ, Βίνσεντ ή δεν ξερω εγω τι... Φτάνουμε στο σημειο να συγκρίνουμε πολιτικά καγκουρεμενα μηχανακια με αγωνιστικές μοτοσυκλετες... Τερμάτισαν τα κοντέρ δυστυχώς! Τι θυμήθηκα τωρα, ο αδικοχαμένος σκωτσεζος με το 555 αλωνίζει καλοκαιριάτικα στην απλή για Ανάβυσσο και απο πισω χωρις λόγο και αιτία ένας τύπος με ενα άστρα τζι ες αι "ακολουθεί"... Το άστρα ειχε μετωπική πριν τα Καλυβια.. Ας μην τα ισοπεδώνουμε ολα παιδες... Και το κιτακι μια χαρα ειναι σαν ιδεα, μην σου πω πως έκανε μαλακια η Χοντα. Μπορούσε να το πουλάει διακόσια χιλιαρικα με φιμωμένο το μοτέρ και να σου σκάσει και μια φιλική στον ώμο και να σου πει, "αγορινα το κιτακι σε περιμένει στην πίστα. Σε ποια θες;" Αυτα απο εναν επ´ ουδενι χοντακια αλλα γκουζιστα και αγκουστακια που βαρέθηκε να βλέπει κλαρίνα ντουκατι (ντουλάπι) στους δρόμους... Φιλικά, Βασιλης. -
είδα αυτό το σημείωμα σε ένα σκούτερ
Ο vasilis 1200101 δημοσίευσε στο Θέμα του punkabbestia
Γενική ΣυζήτησηΤην Αλίκη πάντως την βάζω διαγώνια προς το παράλληλα, παρά προς το κάθετα... Αλλά είναι 250 κιλά ποταμόπλοιο και εγώ 63... Η μεγάλη πλάκα έγινε στην γειτονιά μια φορά που παρκάρω παράλληλα κάτω απ το σπίτι ενός τύπου, που με ξέρει και τον ξέρω χρόνια, και βγαίνει και μου λέει, καβατζώνεις την θέση για να φέρεις το αμάξι ε? Και του κάνω, πλάκα κάνεις ρε μαν? Η κορόλλα δεν είναι στο συνεργείο με σπασμένο μοτέρ? Άβυσσος.... -
HONDA RC213V στην παραγωγή από το 2014!
Ο vasilis 1200101 δημοσίευσε στο Θέμα του Vic
Μοτο-ΕπικαιρότηταΑ γεια σου ρε Άμπαλε, αυτό λέμε. Συμφωνώ για το track bike, αλλά ποιος θα το τρέξει, που και με ποια υποστήριξη; Όχι ότι δεν γίνεται βέβαια. Χρειάζεται ωστόσο σχεδόν εργοστασιακή υποστήριξη. Πιθανολογώ πως οι περισσότερες θα δουν πίστα γιατί αν όντως το πλαίσιο, το μοτέρ, τα περιφερειακά και οι αναρτήσεις είναι αυτής του moto gp, τότε υπάρχουν πολλοί που θα βρουν την ευκαιρία να βιώσουν την εμπειρία αυτή... Πάντως θα αναφέρω ένα παράδειγμα πάλι από τα αυτοκίνητα, το 1986 έβγαινε η Μ3 Ε30 στα 20 χιλιαρικα λίρες αγγλίας και η τετρακίνητη delta hf περίπου στα ίδια. Αυτοκίνητα πολύ δυνατά με τεράστιες αγωνιστικές περγαμηνές που τελικά κατέκλυσαν τις πίστες το ένα και τα ράλι το άλλο. Την ίδια χρονιά η Lancia έβγαζε την S4 Stradale, με κόστος δύο φορές πάνω απ την hf 4x4 αλλά τρομακτικές διαφορές... για την ακρίβεια μόνο το όνομα ήταν ίδιο, delta, και τα μπροστινά φανάρια.. Αυτό τίποτε άλλο... ότι πιο εξωτικό κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή στον δρόμο, έβγαζε μόνο διακόσια άλογα όσα και η m3 του παππού εφοριακού στο Bielefeld. -
HONDA RC213V στην παραγωγή από το 2014!
Ο vasilis 1200101 δημοσίευσε στο Θέμα του Vic
Μοτο-ΕπικαιρότηταΚαλημέρα. Δεν θα σου απαντήσω εγώ αλλά θα αφήσω αυτόν τον κύριο να το κάνει, https://ultimatemotorcycling.com/2015/01/26/man-bought-rossi-motogp-ducati-gp11-essay/ Ουσιαστικά δεν διαφωνούμε κάπου, αλλά αν η Χόντα έβγαλε μηχανάκι motogp, το ξαναλέω μηχανάκι motogp, στον δρόμο, τότε και 10 άλογα να είχε δικαιολογούνται για πλάκα τα 200 χιλιάρικα. Φιλικά Βασίλης. -
HONDA RC213V στην παραγωγή από το 2014!
Ο vasilis 1200101 δημοσίευσε στο Θέμα του Vic
Μοτο-ΕπικαιρότηταΡε συ Ksino1100 μαζί σου όλα... Καταλαβαίνω τι λες αλλά πραγματικά αναρωτιέμαι, -ειλικρινής απορία- το μηχανάκι είναι αγωνιστικό ή όχι? Καταλαβαίνεις πολύ καλά τι εννοώ αγωνιστικό... Μόνο τότε δικαιολογούνται τα χρήματα! -
HONDA RC213V στην παραγωγή από το 2014!
Ο vasilis 1200101 δημοσίευσε στο Θέμα του Vic
Μοτο-ΕπικαιρότηταΜισό λεπτό.... Πόσο κοστίζει κανονικά ένα motogp μηχανάκι, για προετοιμασία ΙΔΙΩΤΗ για αγώνες? Η μοτοσυκλέτα φαίνεται πως πήρε πινακίδες μόνο και μόνο για να βγει ομολογκασιόν και να μπει στις πίστες ξανά. Η τιμή είναι φυσιολογική, και αυτό δεν αφορά την Χοντα αλλά οποιαδήποτε άλλη μάρκα, αν ισχύει όντως πως είναι μοτοσυκλέτα αγωνιστική. Αυτό για να μην διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους, οι μωρές παρθένες. Ας θυμηθούμε και την R7, το ιερο δισκοπότηρο της Γιαμάχα τότε. Απ' την εμπειρία μου, ένα πραγματικό όπλο στον δρόμο όπως τα WRC κοστίζε, πριν μια δεκαετία για να το πάρεις με πινακίδες παρακαλώ, 500.000 με 750.000 για 300 άλογα. Στα λόγια βέβαια γιατί στην πράξη χωρίς περιοριστή η ιπποδύναμη υπερδιπλασιαζόταν... Και οι τα εργοστασιακά ομολογκασιόν μοντέλα, χωρίς καμμία προετοιμασία για αγώνες, ένα χέρι και ένα πόδι... Θυμηθείτε τις Ιντεγκράλε, τα Εσκορτ Κοσγουορθ, τισ 190 εβο... Επίσης μια F3 βγάζει - έβγαζε βαριά 200 - 220 άλογα στην πίστα.. Είναι γνωστό τι ράβει μια F3 στην πίστα... Υποθέτω πως το μηχανάκι δεν είναι πολιτικό που μπορεί να γίνει "αγωνιστικό", αλλά αγωνιστικό που έγινε "πολιτικό" υπό όρους. -
Προβληματισμός αλλαγής κατηγορίας μηχανής
Ο vasilis 1200101 δημοσίευσε στο Θέμα του erebus
Χ vs Ψ [vs Ω]...Κατι τέτοιο;; http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6548591/ Αλλα δεν ξερω αν κανει για α2