Jump to content

leftlane

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    106
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

33 Excellent

Σχετικά με το μέλος leftlane

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τόπος
    Θεσ/νικη

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Triumph
  • myBike: Μοντέλο
    Tiger 800xr
  • myBike: Κυβισμός
    800

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Arai axces

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • dreamBike: Μοντέλο
    Transalp
  • dreamBike: Κυβισμός
    1000

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

1.438 προβολές προφίλ
  • Bill str

  • Leou21

  • VVV

  • tasosbob

  • lebro

  1. Oπως φαινεται και στον τιτλο, ψαχνω το ανταλλακτικο γιατι εσπασε το πορτακι του αεραγωγου και ΔΕΝ μπορω να βρω ουτε εξωτερικο! Γενικα, που μπορω να βρω ανταλλακτικα Arai , Eλλαδα ή και εξωτερικο? Στην Arai hellas δεν απαντουν στο τηλ! παρακαλώ οποιος γνωριζει να βοηθησει!
  2. Καλησπέρα στους συντρόφους. Αποφάσισα τελικά μετά απο 2 χρονια, να αγοράσω 2η μηχανή μιας και το Tiger 800 μέσα στη πολλή εχει κουραστεί και περισσότερο εγω μέσα στην κίνηση σταματα-ξεκινά. Ψαχνονταε λοιπόν για ένα μικρό, οικονομικό , αξιόπιστο με υποστήριξη , ανταλλακτικα κτλ κατέληξα στοSym Joyride . Βρήκα μοντέλα απο 2010 έως 2015 σε καλές τιμές . Διάβασα στο net μόνο καλές κριτικές . Θα εκτιμούσα αν κάποιος παραθέσει γνώμες απο ιδια εμπειρία . Ευχαριστω!
  3. leftlane

    ΚΡΑΝΟΣ HJC CS-15 γυναικειο S-XS

    Kαινουργιο στην θήκη του, αφόρετο εντελώς πωλειται λόγω λαθους μεγέθους. Υλικό κατασκευής PolycarbonateΜέγιστη και άνετη εφαρμογή με προηγμένη τεχνολογία CADΣύστημα εξαερισμού με διπλούς επάνω και κάτω αεραγωγούς στο μπροστινό μέρος και διπλή εκτόνωση αέρα στο πίσω μέρος.Ζελατίνα με 95% UV προστασία απο την ηλιακή ακτινοβολία.Γρήγορη αφαίρεση ζελατίνας με σύστημα RapidFireΕσωτερική επένδυση Nylex® πλήρως αφαιρούμενη και εύκολη στο πλύσιμο και στην επανατοποθέτησή της. Συζητώ και ανταλλάγη με γυναικειο κράνος μεγεθους Μ. Μόνο Θεσσαλονίκη τηλ 6977 188032
  4. leftlane

    Νέο Suzuki V-strom 650

    Εγω παντα θα απορω , μεταξυ σοβαρου και αστειου, πως αγοραζει σημερα ο κοσμος (οποιαδηποτε) καινουργια μηχανη >500cc στην Ελλαδα.... 10.000€+ ειναι μεγαλη υποθεση για την συντριπτικη πλειοψηφια του κοσμου σημερα....
  5. leftlane

    Νέο Suzuki V-strom 650

    παρτε μαθηματα σχεδιασης και συγκρινετε τον τρυποκαρυδο με αυτο....
  6. leftlane

    Νέο Suzuki V-strom 650

    To project λεγεται : "Πως να καταστρεψεις την αισθητική μιας μοτοσυκλετας τοποθετωντας μόνο ένα αισχρού design φανάρι" Το εκανε με μεγαλη επιτυχια και η Honda με τον κυκλωπα transalp 700..... Απλα απαράδεκτα και τα 2...
  7. λοιπον σημερα επλυνα το Tiger στο Κ2-Extreme detailing , απεναντι στο Δημαρχειο Συκεων. Ξεχαστε οτι ξερατε για πλυντηρια μοτο, ο ανθρωπος ειναι φοβερος επαγγελματιας , εχει "σπουδασει" το αντικειμενο Πλυσιμο μηχανης αφου μηχανοβιος και ο ιδιος. 5€ για απλο πλυσιμο και μου το προσεξε ιδιαιτερα για τα χρηματα οπως και σε ενημερωνει για τον εξοπλισμο και την εργασια...Ενα μικρο δειγμα το πιστολι μεταβλητης πιεσης επωνυμης εταιριας οπου ρυθμιζει την πιεση αναλογα στο σημειο που θελει να χτυπησει ωστε να μην χτυπαει πχ δυνατα στα πιο "ευπαθη" σημεια της μοτοσυκλετας (ηλεκτρικα μερη κτλ) Πολυ καλο το αποτελεσμα, σου κοβει αυτοματα και αποδειξη οχι σαν τον αλλο τον "μαυρο" στην Επταπυργιου (το επλυνε και ο αμφιβολου ποιοτητας υπαλληλος του...) Ειλικρινα παιζει να ειναι και ο καλυτερος στην Θεσνικη με αριστη σχεση ποιοτητας/τιμης!
  8. leftlane

    Benelli TRK 502

    δεν σας λεω οτι δεν εχει μετρησιμη διαφορά, σιγουρα εχει αλλα δεν ειναι αισθητή! Μιλαμε για καταστασεις touring, βολτας κτλ οχι αγωνιστικων διαδρομων που μετρας τα δεκατα δευτερολεπτου ! Αυτο θελω να σας δωσω να καταλαβετε αλλα δεν... θα σας κανω δωρο και αυτο να εχετε να παιζετε μερικοι τωρα το καλοκαιρακι παραλία...
  9. leftlane

    Benelli TRK 502

    αντε παλι με το βαρος... Ρε συντροφοι, ξεκολλατε με το βαρος, τα +20-25kg παραπανω απο τον μεσο ορο την κατηγοριας ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ παρα μονο στην ευκινησια ισως και στην ευελιξια της μηχανης και παλι αυτο ειναι σχετικο αναλογως με το μοιρασμα τους βαρους. Αν δεν το καταλαβαινετε συνεχιστε τις αμπελοφιλοσοφικες θεωρητικες συζητησεις , ισως σας βοηθησουν στα σουπερ-ατου παιχνιδια , γιατι για μονο εκει θα κερδισεις/χασεις με τα +/- 20kg
  10. leftlane

    Benelli TRK 502

    αντε παλι αυτη η συζητηση με το βαρος... Βρε σεις, με ολο τον σεβασμο, ξεκολληστε απο τα νουμερα!! Δλδ το "σωστο" βαρος που επρεπε να ειναι -25kg θα μεταμορφωνε την μοτοσυκλετα? Αν μιλαμε για την κατηγορια μεσαιου κυβισμου των 45-80 hp, εαν σε ενα απο αυτα τα μηχανακια δεσεις στην σελα του συνεπιβατη ενα σακι αμμο 25kg θα εχει ουσιαστικη διαφορά στις επιδοσεις νομιζετε ? Μιλωντας αντικειμενικά, θεωρω τα 50 αλογα αξιοπρεπη και για τουρισμο. Ειπαμε , αν εχεις συνηθισει σε hayabusa και R1 το βλεπεις αλλιως... υ.γ θυμιζω οτι εχω το tiger 800 των 95 hp.....
  11. leftlane

    Benelli TRK 502

    ναι ειναι παρα πολυ ομορφο αλλα γιατι να ειναι αργο σωνει και καλα? Οκ δεν ειναι GS1200 αλλα αν τα 48 αλογα ειναι "ζωντανα" πας οπου θες και με αξιοπρεπεις ταχυτητες... Παρατηρω το πλαστικο καλυμα που εβαλαν τωρα εκει που ενωνεται το κεντρικο χωροδικτυωμα ωστε να καλυψουν αισθητικα την κολληση που εγινε λες και το εκανε ο μπαρμπα μητσος στο ποδι και να το εβαψες με πινελο μετα...Στην εκθεση moto show στην ΔΕΘ το ειχαν στερεωσει με tire ups....
  12. χα χα χα, εχεις δικιο φιλε, καμια ρατσιστικη διαθεση , απλα ετσι συνηθιζεται να λεμε τα πλυντηρια βενζιναδικων.
×
×
  • Create New...