Leou21
Νέα Μέλη-
Δημοσιεύσεις
8 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Πόντοι
6 NeutralΣχετικά με το μέλος Leou21
-
Κλάση
Περιμένει την οδική
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Θεσσαλονίκη
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
CBX
-
myBike: Κυβισμός
500
Ο Εξοπλισμός μου
-
Κράνος
AGV
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
BMW
-
dreamBike: Μοντέλο
GS
-
dreamBike: Κυβισμός
1200
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
642 προβολές προφίλ
-
Ζητώ συγνώμη αν άθελα μου ξεκίνησα κάτι ανάλογο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είχα σκοπό να ξεκινήσω μια σύγκριση Ιαπώνων - Ευρωπαίων. Θεωρώ τον εαυτό μου οπαδό της ΥΑΜΑΗΑ χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δεν αγόρασα και δεν πέρασαν από τα χέρια μου μηχανάκια και άλλων εταιρειών. Και αυτή λοιπόν την φορά, ψήνομαι να πάρω το Αγγλάκι γιατί πολύ απλά "σπινθιρίζει" στα μάτια μου...Ο σκοπός του thread μου είναι να μάθω ότι περισσότερο μπορώ για αυτό (Tiger 800) και να προσπαθήσω να αποφύγω κακοτοπιές... Υ.Γ. Αν είχα την δυνατότητα να ανέβω στα διαθέσιμα χρήματα, το πιθανότερο είναι να έπαιρνα Tracer..
-
Εντάξει, απο γούστα ο καθένας τα δικά του..!!!!Η μερίδα του λέοντος όμως ανήκει στα γνωστά HONDA - YAMAHA. Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Έχω ακούσει και διαβάσει διάφορα για την κατανάλωση, δεδομένου του συγκεκριμένου μοτέρ μια κατανάλωση μικτή της τάξεως +-7 λίτρα την θεωρώ φυσιολογική και ανεκτή (δεν μιλάμε για παπάκι). Για τα λάδια που αναφέρεις επίσης ακούγεται λογική τιμή θα ήθελα να σε ρωτήσω όμως αν το πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία ή κάπου έξω? Το ρωτάω γιατί πριν λίγο καιρό - όταν άρχισε να μου γεννάται το ενδιαφέρον - επισκέφθηκα την αντιπροσωπεία εδώ Θεσ/νίκη για μια πρώτη γνωριμία, ένα τεστ ντράιβ και κάποιες ερωταπαντήσεις. Το οδήγησα το μηχανάκι με εξαιρετικές εντυπώσεις και στην κουβέντα με τον υπεύθυνο μου ανέφερε κάπως υψηλές τιμές στα σέρβις. Ενδεικτικά 100-120€ για λιπαντικά σέρβις και κάπου στα 400€ (!) για τα πιο μεγάλα. Φυσικά, έμπορος είναι να πουλήσει θέλει, μου υποβάθμισε το θέμα με την μίζα, θεώρησε υψηλά τα νούμερα κατανάλωσης που ακούγονται και κάπου στο τέλος υπερέβαλε ''οι Ιάπωνες έχουν μείνει πλέον πίσω..".
-
Leou21 παρακολουθεί Triumph Tiger 800
-
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο μηχανάκι ωστόσο θα ήθελα να ακούσω και τις γνώμες κυρίως όσων έχουν - είχαν και ειδικότερα σε κόστη συντήρησης, κατανάλωσης, παράξενα και περίεργα (εκτός της γνωστής μίζας..). Κάθε φορά που ανοίγω κουβέντα με φίλους για το συγκεκριμένο, εισπράττω μια μικρή απαξίωση με την "ρετσινιά" του Ευρωπαϊκού δικύκλου και τα no value for money κόστη του. Εμένα βέβαια με τρώει γιατί το γουστάρω.. Να αναφέρω πως κινούμαι ανάμεσα σε μοντέλα ετών 2011-2013 και κυρίως στην έκδοση με τον street τροχό. Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα παιδιά, έχει ασχοληθεί κανείς με τοποθέτηση αποστατών τιμονιού στο μηχανάκι και αν ναι, τι ακριβώς έβαλε και ποιες οι εντυπώσεις? Νιώθω στην καθημερινή χρήση μια μικρή κλίση προς τα κάτω που με ενοχλεί και σκέφτηκα μήπως "σηκώνοντας" λίγο το τιμόνι διορθωνόταν αυτό. (Μοντέλο 2018 το δικό μου)
-
Καλημέρα, μετά από μήνες update του θέματος. Ο μπερδεμένος καβαλάρης με την πολύτιμη βοήθειά σας 'ξεμπερδεύτηκε" και η στιγμή τον βρίσκει ιδιαίτερα ενθουσιασμένο μετά την προ λίγων ημερών αγορά ενός Honda CB 500X ......Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας, είναι πραγματικά γεγονός πως ενώ δεν ήξερα καθόλου και τίποτα για την συγκεκριμένη μοτοσικλέτα μετά από πρόταση που ειπώθηκε λίγο πιο πάνω, ενδιαφέρθηκα, έψαξα περισσότερο και στο τέλος έφτασα να την αποκτήσω. Πολύ θετικές εντυπώσεις στις πρώτες τουλάχιστον επαφές μας, ελπίζω και εύχομαι να συνεχισθεί έτσι. Και πάλι ευχαριστώ και εδώ θα βρίσκομαι να τα λέμε, μάλλον όμως λίγο περισσότερο στο thread για το cbx...
-
Καλό, χρυσό, μοσχοπουλημένο αλλά ποτέ δεν το συμπάθησα σαν μηχανάκι. Ενδιαφέρουσα πρόταση που πραγματικά δεν είχα δεί..
-
Πράγματι είναι χάλια για τα δεδομένα του brand name...άσε που ξεφεύγει αρκετά. Μεταχειρισμένη με έως 5.000€ άντε και λίγο πιο πάνω..
-
Καλησπέρα και ευχαριστώ εκ των προτέρων για την φιλοξενία στον χώρο σας. Δεν θέλω να ταλαιπωρήσω πολύ, θα ήθελα την γνώμη σας για επιλογή μοτ/τας. Μετά από πολύχρονη διαδρομή με μηχανές και σκούτερ, ο χρόνος σήμερα με βρίσκει με ένα Piaggio Bev 350 st. Με βρίσκει φοβερά απογοητευμένο για διάφορους λόγους (άνεση - θέση οδήγησης - κοπάνημα ανάρτησης) και με βάζει σε σκέψεις άμεσης επιστροφής σε μοτ/τα. Ο τύπος μηχανής στον οποίο προσανατολίζομαι είναι προς το on-off (αναζητώ την άνεση πλέον), οπωσδήποτε ABS, κύρια και καθημερινή χρήση πόλης με δυνατότητες όμως εξορμήσεων +-300χλμ ενώ σε ότι αφορά το γκάζι, δεν αποτελεί προτεραιότητα. Βάση των ανωτέρω, στράφηκα αρχικά στο BMW 800GS το οποίο θεωρώ κορυφαίο, ωστόσο απορρίπτεται καθώς αφενός ακόμη και μεταχειρισμένο ξεπερνάει το διαθέσιμο badget μου και αφετέρου δεν θέλω να υπερβώ κατηγορία τελών κυκλοφορίας, κόστος συντήρησης κλπ. Χαμηλότερα μοντέλα BMW όπως το G650 ναι μεν είναι πιο οικονομικά όμως κάτι το μονοκύλινδρο κάτι ότι αποτελεί απομίμηση του μεγάλου GS, με αποτρέπουν. Επικαλούμενος την λογική, στρέφομαι στο HONDA NC700. All around μηχανάκι που από όσα διαβάζω τα συνδυάζει όλα, άνετη οδήγηση εντός πόλης, οικονομικό, επαρκές γκαζάκι για εκτός διαδρομές, χώροι κ.λ.π. Δεν γνωρίζω πολλά για την συντήρησή του αλλά θα τα μάθουμε, αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν πρέπει να σταθώ στο DCT, εννοώντας πως παίρνοντας την απόφαση να επιστρέψω σε μηχανή μπήκα σε mood συμπλέκτη (μαυρισμένο αριστερό παπούτσι απο τις ταχύτητες ξανα...!!!!) και βλέποντας πως υπάρχει επιλογή αυτόματου προβληματίζομαι. Σίγουρα έχει χρόνια που κυκλοφορεί σαν μηχανάκι, ωστόσο γνωρίζουμε από προβλήματα που παρουσίασε ή όχι (το DCT) και γενικά αν είναι προτιμότερο να επιλέξω μηχανικό κιβώτιο. Μία απο τις επιλογές που επίσης χαζοκοίταξα είναι το KAWASAKI Versys 650, αξιόλογο αλλά αισθητικά δεν μου αρέσει καθόλου. (Το καινούργιο τα σπάει αλλά είναι ακριβό). Η αγαπημένη μου ΥΑΜΑΗΑ, μιας και όλα μου τα προηγούμενα μηχανάκια ήταν της εταιρείας αυτής, με λύπη διαπιστώνω πως δεν έχει κάποια αξιόλογη πρόταση στην κατηγορία που αναζητώ.