Jump to content

pskoul

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    8
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

24 Excellent

Σχετικά με το μέλος pskoul

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Αλλος
  • myBike: Μοντέλο
    R.E. Himalayan
  • myBike: Κυβισμός
    411

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. pskoul

    Meteor 350 η Himalayan 400

    Ναι το bs4 (που είναι η Ινδική ονομασία για το euro4)
  2. pskoul

    Meteor 350 η Himalayan 400

    ταξιδεύει δικάβαλο (μιλάμε για νορμάλ κιλά) με 120 χώρις να διαμαρτύρεται, εκτός απο μεγάλες ανηφόρες που δεν μπορεί να κρατήσει αυτά τα χλμ. Δεν παρουσιάζει τίποτα σε αυτά τα χλμ, πέρα απο αυξημένο θόρυβο ... αν και τα 100 είναι καλύτερα απο επίπεδο στροφών, κατανάλωσης κτλ...
  3. pskoul

    Meteor 350 η Himalayan 400

    Δεν γνωρίζω για το Meteor αλλά έχω το Himalayan απο το 18. Μαζί έχουμε κάνει 27000 χλμ περίπου. Αν γνωρίζεις τι παίρνεις και γιατί το παίρνεις δεν θα έχεις πρόβλημα ... Απο την άλλη δεν είναι για όλους τους αναβάτες ... Όντως έχουν μικρή ιπποδύναμη, αλλά είναι αρκετή αν δεν βιάζεσαι και δεν σε ενδιαφέρει να πηγαίνεις με πάνω απο 120χλμ, Είναι σχετικά φθηνά στην αγορά, ακόμα πιο φθηνά στην χρήση και την συντήρηση ... Μαζί του έχω ταξιδέψει αρκετά και θα συνεχίσω να ταξιδεύω ...
  4. Σπάνια βλέπω μηχανές με 17αρι μπροστά τροχό και ασφάλτινα να παίρνουν τα βουνά .. Για την Νιάλα έχω επιφυλάξεις ότι μπορούν όλες οι μηχανές να περάσουν, ανάλογα την εποχή, και την κατάσταση του δρόμου ...
  5. Καταπληκτικός προορισμός, ωραία περιγραφή και μπράβο σου που το έκανες με το NC
  6. Γαλλικό βίντεο με την συντήρηση των 10000 χλμ Παναγιώτης
  7. Δεν αντιλέγω :) Βέβαια εγώ έχω κάνει πιο πολλά χλμ με αυτό :) Αν πεταχτείς σε διπλανό φόρουμ για τις Royal Enfield θα δείς ότι τους είχα προλάβει και τα είχα γράψει από τον Αυγουστο :) Στον σύνδεσμο που παρέθεσα ο Άγγλος έκανε 25000 χλμ σε λιγότερο από χρόνο σε ταξίδια χωρίς προβλήματα, επίσης αν δείς και στο advrider και εκεί τα σχόλια είναι ανάλογα. Από όσο μπορώ να πώ δεν έχει καμία σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα της εταιρίας όχι μόνο από σχεδίαση αλλά περισσότερο από θέματα ποιότητας η αξιοπιστίας, σε σύγκρισή με μηχανές ανάλογης τιμής δείχνει πιο ποιοτικό και δεν υπολείπεται σε τίποτα από αλλα Ιαπωνικά (κατασκευασμένα στην Ταιβάν η στην Κίνα) η ευρωπαϊκά (κατασκευασμένα στην Ινδία) :) Δεν τα γράφω για να δικαιολογήσω την αγορά που έκανα, πριν το πάρω είχα κάνει τεστ διάφορες άλλες μηχανές και σε αυτή κούμπωσα καλύτερα. Ότι άλλο θέλετε να μάθετε στην διαθεση σας. Παναγιώτης
  8. Μιας και πρέπει να είμαι από τους λίγους που το έχουν πάρει στην Ελλάδα, να σας πώ τις εντυπώσεις μου. Το μοτεράκι του είναι 411 κυβικά και η δύναμη και η ροπή αποδίδονται πολύ χαμηλά, δεν έχει κραδασμούς εχει ωραία λειτουργία, δεν σκορτσάρει χαμηλά, ο ψεκασμός του είναι άψογος, ψηλά δεν έχει κάτι να δώσει, έχει 5αρι κιβώτιο και η πέμπτη θα μπορούσε να είναι μακρύτερη για να δουλεύει στην εθνική σε λιγότερες στροφές. Η αναρτήσεις του είναι λίγο σφιχτές αλλά του δίνουν σταθερότητα και δεν μεταβάλετε η πορεία του απο της ανωμαλίες του οδοστρώματος ούτε κουράζουν η ενοχλούν, δουλεύουν το ίδιο καλά και με συνεπιβάτη. Τα φρένα του έχουν abs, το μπροστινό θέλει λιγο παραπάνω δύναμη στην μανέτα το πίσω είναι πιο άμεσο, το abs επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται. Το πλαίσιο του είναι σχεδιασμένο απο την Harris και δείχνει να είναι καλά κατασκευασμένο και μάλλον έχει σχεδιαστεί και για μεγαλύτερο μοτερ. Εχει καλή γεωμετρία και δεν επηρεάζεται απο πλευρικούς ανέμους, στο 1.80 που είμαι είναι πολύ άνετο και δεν με κουράζουν οι γωνίες στα γόνατα κτλ. Το τιμόνι είναι τοποθετημένο σε καλό υψος και έχεις καλή στάση όταν το οδηγάς όρθιος. Το κέντρο βάρος του είναι πολύ χαμηλά και δεν νιώθεις τα κιλά του ούτε σε στάση, αν σου πέσει το σηκώνεις εύκολα (παθών), δείχνει να αντέχει τις πτώσεις τουλάχιστον στο χώμα, φορτώνεται απίστευτα τόσο μπροστά όσο και πίσω. Αν ψάχνεις για γρήγορα ταξίδια μέσω εθνικών οδών δεν κάνει για σένα, αν σου αρέσουν οι επαρχιακοί δρόμοι, χωματόδρομοι κτλ είναι το ιδανικό. Είναι αρκετά οικονομικό ανάλογα με το πως το πάς, με το 15αρι ρεζερβουαρ μπορείς να κάνεις απο 300 εως 450 χλμ ανάλογα με το πως το πάς. Ο προβολέας του είναι πάρα πολύ καλός και δεν σε προβληματίζει σε οδήγηση την νύχτα, τα όργανα του έχουν έντονο φωτισμό και ίσως να σε κουράσουν σε πολύωρη νυχτερινή οδήγηση, αλλά είναι όμορφα να τα κοιτάς. Ταξιδεύει άνετα με 2 άτομα (80 κιλά περίπου ο καθένας) με 110 λίγο πιο πιεσμένο στα 120-125 και κάπου εκεί στα 135-140 τερματίζει, δεν δέιχνει να κουράζεται αν το πηγαίνεις τέρμα ούτε βγάζει ιδιαίτερους κραδασμούς ψηλά είναι από τα λίγα μονοκύλινδρα οπου μετά απο ώρες οδήγησης δεν έχω μούδιασμα στα χέρια η οπουδήποτε αλλού, η σέλα του είναι καλή για περίπου 1 με 1.5 ώρα μετά θέλει στάση, είναι πολύ μαλακή με αποτέλεσμα μετά από ώρα να νιώθεις ότι κάθεσαι στο πλαίσιο. Το κοντέρ του δεν δείχνει να χάνει τουλάχιστον σε έλεγχο με το gps (αν χάνει είναι οσο μπορεί να είναι το οπτικό λάθος για το τι δέιχνει η βελόνα, δηλαδη στα 120 του gps δεν ξέρω αν είναι 118, 120 η 122) Σε γερή νεροποντή που έφαγε από την Θεσσαλονίκη έως την Λαμια (οι Αυγουστιατικες καταιγίδες) τα ηλεκτρικά του δεν έδειξαν αν επηρεάζονται. Στα 3000 χλμ που εχω κάνει μέχρι στιγμής δεν με έχει προβληματίσει καθόλου. Σίγουρα δεν κάνει για όλους και πρέπει να ξέρεις τι παίρνεις και γιατί (αυτό ισχύει για όλα). Μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και κάθε φορά που το καβαλάω με δημιουργεί ένα μεγάλο χαμόγελο που είναι και το πιο βασικό. Επίσης ένα άλλο καλό άρθρο είναι το παρακάτω. http://www.gettingintoadventure.com/royal-enfield-himalayan-16000-miles-in/ Παναγιώτης
×
×
  • Create New...