Jump to content

spirosta

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    160
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

72 Excellent

Σχετικά με το μέλος spirosta

  • Κλάση
    Γυρνάει δεν γυρνάει

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.

  1. https://el.wikipedia.org/wiki/Εξάχνωση
  2. Δουλεύοντας σε μεταφορική θα πω και εγώ πως το δέμα δεν ανοίγεται. Άλλωστε μεταφέρεις δέμα και δεν γνωρίζεις το περιεχόμενο του. Και εσύ επίσης παραλαμβάνεις δέμα. Συμπληρώνοντας όμως, αν υπάρχει καλή συνεργασία και από τον αποστολέα αλλά και από τον παραλήπτη όλα γίνονται. Ανοίγεις βλέπεις ότι είναι όλα καλά οκ! Λείπει κάτι είναι σπασμένο κάτι? Τηλεφωνάκι ναι οκ θα σου στείλω άλλο την επόμενη μέρα πάω το άλλο και πάλι όλα οκ. Και μιλάμε δέματα από τρόφιμα μέχρι hardware Η/Υ ή είδη υγειινής. Το παν λοιπόν είναι η καλή συνεργασία. Τα πράγματα περιπλέκονται με ιδιώτες. Εκεί πρέπει να έχει φιλότιμο και ο άλλος. Γενικά είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Ούτε η μεταφορική έχει υποχρέωση να σου ανοίξει το δέμα ή να σε περιμένει να το ελέγξεις, αλλά και εσύ θέλεις να είσαι σίγουρος για αυτό που πήρες. Από εκεί και πέρα αν υπάρχει αμφιβολία μπορείς στην υπογραφή σου να παραλάβεις με επιφύλαξη για το περιεχόμενο. Εκεί και η μεταφορική είναι καλυμένη διότι σου παρέδωσε το δέμα πχ σε σωστή κατάσταση και εσύ το παρέλαβες χωρίς όμως να έχεις ελέγξει το περιεχόμενο. Πάγια τακτική από πελάτες που για εξοικονόμηση χρόνου παραλαμβάνουν μεγάλες ποσότητες χωρίς να ελέγχουν όλο το εμπόρευμα.
  3. Πέρα από τη βίδα η οποία έχει εμφανώς πρόβλημα, αν στο ξανακάνει μπορεί να έχει χαλάσει το τετράγωνο καρέ. Έτσι, όσο και να σφίξεις τη βίδα θα έχει τζόγο ο οποίος και πάλι θα σου την λύνει. Τότε αναγκαστηκά αλλάζεις δισκοβραχίωνα ο οποίος είναι αλουμίνιο και συνήθως χαλάει. Η μεσαία τριβή είναι ατσάλι και δεν πολυπαθαίνει τίποτε ο άξονας. Α! σημαντικό! Αν η βίδα είναι σωστή και το καρέ σταθερό δεν θα ξεβιδώνει τίποτε. Θυμίσου να βάζεις πάντα λίγο γράσσο στο καρέ γιατί το αλουμίνιο με το ατσάλι μπορεί να κολλήσουν ΠΟΛΥ καλά. Έφαγα δυο μέρες να ξεκολήσω κάποτε έναν αλουμινένιο λαιμό από ένα πιρούνι. Δεν ξεκόλλησε ποτέ! Έπεσε πριόνι!
  4. Για να κάνω και εγώ το δικηγόρο του διαβόλου χρειαζόμαστε συνεχόμενα γεμίσματα και παραπάνω από μία φορά σε ένα βενζινάδικο για να βγάλουμε οποιοδήποτε συμπέρασμα. Πιο συγκεκριμένα υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας του πόσο πολύ γεμίζω το ρεζερβουάρ. Αντε πες σε ένα ΙΧ βάζεις τη μάνικα και περιμένεις πάντα να την πετάξει και συμπληρώνεις άλλο λίγο να γίνει στρογγυλο το ποσό. Αλλά πόσο λίγο είναι αυτό. Στη δικιά μου μοτοσυκλέτα μάλλον το σχήμα του ρεζερβουάρ αφήνει αυτό το λίγο αρκετό περιθώριο. Βλέπεις τη στάθμη με το μάτι να είναι σχεδόν πάνω πάνω. Σας πληροφορώ ότι αυτό το πάνω πάνω αν ο βενζινάς έχει υπομονή αφήνει περιθώριο περίπου 2 λίτρα σε ρεζερβουαρ 13 λίτρα. Αν όμως ο βενζινας βαριέται η δεν θέλει βρε παιδί μου να τον βρίζεις αν το παραγεμίσει (και δικαίωμα του είναι) θα το αφήσει με λιγότερα καύσιμα. Απλά λοιπόν λέω μια ιδέα ότι πρέπει να έχουμε πολλές δοκιμές και συνεχόμενες σε ένα συγκεκριμένο πρατήριο (3-5 γεμίσματα) και στη συνέχεια σε ένα άλλο για να βγάλουμε συμπέρασμα. Και όπως σωστά τα λέει κάποιος από πάνω μπορεί λόγο ευκολίας να υπολογίζουμε κατανάλωση με το πόσα χιλιόμετρα κάναμε-πόσο καύσιμο βάλαμε ενώ θα έπρεπε να υπολογίζουμε πόσο καύσιμο βάλαμε-πόσα χιλιόμετρα θα κάνουμε. Όλα είναι θέμα στατιστικής. Και το σφάλμα μειώνεται όσο αυξάνεται η επανάληψη.
  5. Για να ξε-οπλίσει υπάρχει επίσης διαδικασία με τον κωδικό παράκαμψης.
  6. Φαντάζομαι έχεις την κάρτα ή ξέρεις τον κωδικό παράκαμψης έτσι? The alarm system is usually supplied with 2 remote controls, called nr. 1 and nr. 2. It is possible to check how many remote controls are programmed into the alarm system’s central unit every time the motorcycle is switched off (i.e. when the ignition key is turned OFF): the LED flashes the same number of times as the number of remote controls. To add or remove remote controls from the memory, gather all the remote controls together that are to be included in the alarm system’s memory (new remote controls must be programmed at your dealer’s with the code on the red code-card that is supplied with the product) and proceed as follows: 1. disarm the alarm system 2. turn the ignition key ON for 3 times within 5 sec and keep it ON the last time (a BEEP sound confirms selection) 3. turn the ignition key OFF within 5 sec and insert the ‘override’ code 4. when the fifth digit is confirmed, keep the ignition key ON: a series of BEEP–BEEP-BOOP-BOOP sounds confirms the code was correct 5. briefly press the button A of the remote control to be included: the LED flashes to confirm reception 6. press the button A of the same remote control again: a BEEP sound the LED switching OFF confirms it has been memorised 7. repeat steps 5 and 6 for all the remote controls to be included. Any remote controls that are not used (e.g. if lost) will be excluded. 8. turn the ignition key OFF a series of BEEP–BEEP-BOOP-BOOP sounds confirms the end of the procedure and the LED flashes the same number of times as the number of included remote controls.
  7. Μεταφορικη ΜΕΤΜΠΑ. 2310 789989. Δεν ξέρω ακριβώς κόστος αλλά μεταφέρει. Με όποια και να το στείλεις να φροντίσεις να συσκευάσεις καλά ευαίσθητα σημεία. Καλό καλοκαίρι...
  8. spirosta

    τελος το φτηνο κτεο

    Πας με φορτηγό. 60 Ευρώ παρακαλώ. Ξέρεις τα ακρόμπαρα είναι για αλλαγή, ξέρεις ότι κανα δυο σινεμπλοκ δεν υπάρχουν πια και κοπανάνε και επίσης ακούς και ένα θόρυβο πίσω. Ξέρεις ότι δεν θα σε κόψει όπως είναι τα πράγματα και του λες αφού θα είναι από κάτω να κοιτάξει τι κοπανάει και τι άλλο χρειάζεται. ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Τον κοιτάς σαν κινέζος και φεύγεις. Περιτό να σας πω ότι όταν ήταν τα δημόσια έχανες ένα μεροκάματο λόγω της καθυστέρησης φυσικά, και αν δεν είχες γνωστό ή δεν λάδωνες δεν πέρναγες με τίποτε. Τα διπλά λεφτά σου ερχόταν. Τώρα πας κύριος ένα Σάββατο και σε μισή ωρίτσα τελείωσες. Τα δύο άκρα δηλαδή. Το θέμα πάντως είναι σοβαρό. Εγώ ήξερα τι προβλήματα έχω. Υπάρχουν δυστυχώς ανίδεοι που δεν καταλαβαίνουν-νιώθουν το όχημα τους αλλά και λαμόγια που περιμένουν να φύγει το ακρόμπαρο και να σκοτώσουν κανέναν για να γλιτώσουν τα έξοδα. Να μην σας πω με τη μηχανή που ήταν δίχρονο και είχα αγχωθεί για τα καυσαέρια. Είχε χαλάσει το μηχάνημα και αφού πεδεύτηκαν και δεν τα κατάφεραν δοκίμασε με το σώμα του τα φρένα και τις αναρτήσεις, είδε αν ανάβουν τα φώτα, την έβγαλε και μια φωτογραφία και έφυγα. Απλά ξαναπέρασα γιατί χωρίς μηχάνημα δεν μπρούσαν να εκτυπώσουν το δελτίο... Με πιάσατε ε???
  9. Το κεφάλι σου είναι κεφάλι σου και το κάνεις ότι θέλεις αλλά δεν σου φταίω σε τίποτα νομίζω να ανοίξει σαν καρπούζι πάνω στο δικό μου παρμπρίζ.
  10. Μπορείς άνετα να πάρεις μια universal βάση και να προσαρμόσεις ένα tank bag άλλης εταιρίας για πιο οικονομικά. Αν κάνεις εντονη χρήση καλό είναι να επενδύσεις σωστά για μακροχρόνια αντοχή.
  11. Τον ανορθωτή δεν τον μετράς ακριβώς. 1) Το ότι είδες 0 δεν σημαίνει κάτι. Ίσα ίσα το 0 μπορεί να υποδείχνει και τελείως βραχυκυκλωμένα πηνία. Αν ισχύει αυτό θα εμφανίζει ίσως και συνέχεια και με το σασί αλλά εδώ εξαρτάται και από τη συνδεσμολογία πηνίων έχουμε. Άστο πολύ τεχνικό. 2)Βρες το service manual και δες τι τάση πρέπει να βγάζουν τα πηνία με τον κινητήρα σε λειτουργία και χωρίς να είναι συνδεδεμένα με τον ανορθωτή. Θεωρητικά η τάση στις 3000 στροφές θα πρέπει να είναι περίπου 50V και στους τρεις συνδυασμούς. Αν όχι έχεις πρόβλημα. Αν όλα αυτά δουλεύουν σωστά και έχεις και μία φορτισμένη μπαταρία και σε καλή κατάσταση επάνω και η τάση πάλι δεν ανεβαίνει τότε είναι 99,9% ανορθωτής.
  12. Και εγώ δυστυχώς πεζοδρόμιο. Αλλά την λύνω όλη. Βάζω συνήθως και το αμάξι δίπλα (αν βρω θέση) και έτσι υπάρχει και αποθηκευτικός χώρος. Το χειρότερο μου όμως ξέρετε πιο είναι? 1)Να έχεις λύσει και απλώσει τη μισή μηχανή και να ανακαλύπτεις ότι υπάρχει ένα παξιμάδι περίεργο και έχεις ξεχάσει το κλειδί του πάνω στο σπίτι. 'Αντε να τα συμμαζέψεις για να ανέβεις για ένα λεπτό πάνω. 2)Να έρχεται ο περίεργος της γειτονιάς και να ρωτάει όλα τα άσχετα.
  13. Νομίζω το derbi gpr είναι υγρόψυκτο. Άμα ήθελες στάση για 30 χλ βράστα. Περισσότερο πρέπει να σε προβληματίσει ότι πρέπει να το ζεσταίνεις πριν φύγεις ιδιαίτερα το χειμώνα παρά αν θα θέλει στάση. Που δεν θα θέλει.
  14. 1) Ο ήχος είναι υποκειμενικός. Για εμένα πχ αυτό το σκούξιμο στις 11+ χιλιάδες στροφές ενός V δίχρονου είναι μελωδία!! 2) Σε σύγχρονους κινητήρες με αντλία λαδιού που τραβάνε όση ποσότητα χρειάζεται η λαδίλα δεν σε ενδιαφέρει. Επίσης μην ξεχνάς πως τα σύγχρονα συνθετικά λάδια είναι "άκαπνα" υποτίθεται.. 3) Ανακατασκευή ανάλογα τον κατασκευαστή. Η Aprilia σε rs πχ λέει ελατήρια στα 8000, πιστόνια 16000, ρουλεμαν κάτω 32000. Αυτό εξαρτάται από την χρήση φυσικά. Εγώ σε κινητήρα με 18000 τώρα δεν έχω κάνει τίποτε και η συμπίεση παραμένει πάνω από 120psi. Αλλά οδηγώ συντηρητικά πολύ. και συνήθως όχι πάνω από 6-7 χιλιάδες στροφές. Αν αντίστοιχα μπαίνεις πίστα τα νούμερα γίνονται πολύ μικρότερα. Το παν είναι να νιώθεις και τον κινητήρα και πάντα το καλύτερο λάδι που μπορείς να βάλεις (για την χρήση που θα κάνεις) 4) Ναι είναι πιο γρήγορα γιατί στα ίδια κυβικά έχουν την διπλάσια+ ιπποδύναμη. Αλλά βγάζουν την δύναμη και την ροπή τους πολύ ψηλά σε σχέση με ένα τετράχρονο που θα την βγάλει γύρω στις 3-5 χιλιάδες στροφές.Επίσης τα πολλά κυβικά θέλουν χέρια (όπως οτιδήποτε δηλαδή) διότι τα δίνουν όλα ψηλά και πολύ απότομα. Βέβαια δεν υπάρχουν πια τέτοια ώρα πέρα από κάτι κινητήρες rotax για snowmobiles 800cc/180PS. 5) Στάση γιατί? Αν πηγαίνεις τάπα μπορεί αλλά αν πηγαίνεις στο 50-80% του φάσματος των στροφών δεν πρόκειται να ζεσταθεί σε ταξίδι αφού θα υπάρχει η απαραίτητη ροή αέρα. Όσο σε πάει ο κώλος σου θα πας. Λένε απλά ότι για να λιπαίνεται ο κινητήρας καλύτερα (και συνεπώς και να ψύχεται) να μην πηγαίνεις τάπα συνέχεια αλλά να έχεις εναλλαγές στο γκάζι και την ταχύτητα. Και όσο για την κατανάλωση.... Ένας 125 κυβικών θα καίει εντός πόλης γύρω στα 5 ανά 100χιλ ενώ εκτός κάτι παραπάνω από 3 ανάλογα το βάρος που κουβαλάς και φυσικά την ταχύτητα σου. Α και μια τελευταία συμβουλή. Ναι η συντήρηση είναι εύκολη αλλά επειδή είναι πιο "συχνή" καλύτερα να ξέρεις μέχρι και πιστόνι να βγάζεις μόνος για τα κόστη των συνεργείων. Αν το έχεις μια χαρά. ΑΝ όχι σκέψου το διότι τα εργατικά μπορεί και να πονέσουν. Εκεί καλύτερα ένα τετράχρονο που έχει πιο αραιά διαστήματα σερβις.
  15. Οδηγώ φορτηγό... Δεν μπορείτε να φανταστείτε σκηνικά... Πεζοί μηχανάκια και ένα κάρο άλλοι δεν υπολογίζουν ότι δεν έχουν ορατότητα. Να βγάζεις το χέρι να σταματήσεις το λαλάκα που σε προσπερνάει από δεξιά-αριστερά-δεν έχει σημασία και να νομίζει ότι ψάχνεις τσαμπουκα και έτσι... ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΙΔΙΑ!!!!! Ιδιαίτερα σε τέτοιες περιπτώσεις.
×
×
  • Create New...