-
Δημοσιεύσεις
470 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
1
basta last won the day on Νοέμβριος 12 2015
basta had the most liked content!
Πόντοι
532 ExcellentΣχετικά με το μέλος basta
-
Κλάση
Σπίτι, δουλειά
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Aprilia
-
myBike: Μοντέλο
strada
-
myBike: Κυβισμός
650
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Κατασκ/ής
MZ
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
Η λίστα των πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλα μέλη.
-
Τα 4κ δε κανουν για βολτα, και αλλες κυλινδρικές γενικευσεις.
Ο basta δημοσίευσε στο Θέμα του GavriilVet
Γενική ΣυζήτησηKsino1100 για εμένα κλείνει εδώ αυτό το θέμα σχολιάζοντας μόνο αυτή την άκρως προσβλητική σου έμμεση παρατήρηση προς το πρόσωπο μου και τίποτα άλλο. Δεν έχω μάθει να υποβιβάζω ότι πολυτιμότερο έχει ο καθένας σε αυτόν εδώ τον μάταιο κόσμο, την ίδια του τη ζωή, αντιθέτως την σέβομαι και την προστατεύω. Αυτό εντελώς πληροφοριακά γιατί όπως βλέπω έχεις ήδη βγάλει τα δικά σου αντίθετα συμπεράσματα επι τούτου και δεν θα μπω σε μια ανούσια δημόσια αντιπαράθεση για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Αν πιστεύεις αλήθεια ως συντονιστής και "εκπρόσωπος" αυτού εδώ του forum ότι υποβίβασα την ζωή ανθρώπων/μελών του με τον γραπτό μου λόγο, τότε φυσικά δεν έχω καμία θέση ανάμεσα σας, καμία θέση σε αυτό εδώ το forum, αποχωρώ ζητώντας ένα ΜΕΓΑΛΟ συγνώμη από όσους υποβίβασα τις ζωές τους όπως ισχυρίστηκες. -
Τα 4κ δε κανουν για βολτα, και αλλες κυλινδρικές γενικευσεις.
Ο basta δημοσίευσε στο Θέμα του GavriilVet
Γενική Συζήτηση -
Τα 4κ δε κανουν για βολτα, και αλλες κυλινδρικές γενικευσεις.
Ο basta δημοσίευσε στο Θέμα του GavriilVet
Γενική Συζήτησηδεν βλέπω κάτι μεμπτό στην παράγραφο που έχεις κάνει quote. Εχω κάπου άδικο? -
Τα 4κ δε κανουν για βολτα, και αλλες κυλινδρικές γενικευσεις.
Ο basta δημοσίευσε στο Θέμα του GavriilVet
Γενική Συζήτησηειλικρινά δεν κατάλαβα τον συσχετισμό με εμένα αυτού του σκεπτικού σου. Υποβιβάζω εγώ τους συνομιλητές μου για να ανεβάσω την δική μου εικόνα?θέλεις να μου υποδείξεις πότε και που και να σου υποδείξω και εγώ πότε και που έγινε ακριβώς το αντίθετο?Εδώ το νήμα που αυτή τη στιγμή γράφεις αγαπητέ Ksino1100 έχει δημιουργηθεί για να χλευάσουν τις απόψεις μου άλλου νήματος, και μην μου πεις ότι δεν πέρασε καν από το μυαλό σου ή δεν συμφωνείς. Εδώ υπάρχει μέλος που μετά τόσα μηνύματα επιμένει να διαστρεβλώνει αυτά που έχω πει, και να δηλώνει ότι σπαμάρω κιόλας!!Συγνώμη άλλα προσωπικά θεωρώ άστοχη την παρατήρηση σου. -
Τα 4κ δε κανουν για βολτα, και αλλες κυλινδρικές γενικευσεις.
Ο basta δημοσίευσε στο Θέμα του GavriilVet
Γενική Συζήτησηκαι στα supersport Between 400 and 600 cubic centimetres (24 and 37 cu in) – 4 cylindersBetween 500 and 675 cubic centimetres (30.5 and 41.2 cu in) – 3 cylindersBetween 600 and 750 cubic centimetres (37 and 46 cu in) – 2 cylinders γιαυτό λέω ότι σύγκριση γίνεται μόνο σε μοτοσυκλέτες ίδιας ιπποδύναμης και όχι κυβικών. Τα κυβικά από μόνα τους δεν λένε τίποτα. Το ίδιο και στους turbo κινητήρες. Eνας 600άρης turbo δεν μπορεί να συγκριθεί με έναν ατμοσφαιρικό 600άρη και να πούμε, να του ρίχνει σε ροπή π.χ. Μπορούμε όμως να τον συγκρίνουμε (ροπή, απόκριση, ελαστικότητα, κ.τ.λ) με κάποιον ίδιας ιπποδύναμης. -
Τα 4κ δε κανουν για βολτα, και αλλες κυλινδρικές γενικευσεις.
Ο basta δημοσίευσε στο Θέμα του GavriilVet
Γενική ΣυζήτησηΔεν περίμενα άλλη απάντηση,αφού στριμώχτηκες και τα επιχειρήματα σου τελειώνουν σε φανταστικά ποστ που δεν γράφτηκαν ποτέ, λογικό είναι να την κάνεις με ελαφρά. Αγνοημένος ε? -
Σου απαντώ τελευταία φορά διότι πλέον από τα γραπτά σου είμαι απόλυτα σίγουρος ότι απλά τρολάρεις. Τα γραπτά σου δεν έχουν καμία συνοχή και λογική συνέχεια.Είναι σαν να διαβάζω γραπτά παιδιού 12χρονου παιδιού ίσως και μικρότερου. Αυτο που σου έκανα bold στο προηγούμενο σου ποστ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ. ΕΛΕΟΣ!!
-
Τα 4κ δε κανουν για βολτα, και αλλες κυλινδρικές γενικευσεις.
Ο basta δημοσίευσε στο Θέμα του GavriilVet
Γενική ΣυζήτησηΜιας και είμαι επιστήμονας με καμμένη φλάτζα να ξεκαθαρίσουμε ότι άλλα διαβάζεις και άλλα κατανοείς και άλλα αναπαράγεις. Κανείς δεν γενίκευσε (πλην του τίτλου του νήματος που είναι ειρωνικός) ότι γενικά τα 4κ δεν κάνουν για βόλτες, κανείς και πουθενά εδώ στο παρόν νήμα. Ξεκαθάρισε το αυτό στο μυαλό σου και εδώ είμαστε να συνεχίσουμε την συζήτηση μας... -
-
Τα 4κ δε κανουν για βολτα, και αλλες κυλινδρικές γενικευσεις.
Ο basta δημοσίευσε στο Θέμα του GavriilVet
Γενική ΣυζήτησηΑυτοί που πιστεύουν ότι τα 4κ δεν κάνουν για βόλτα είναι γνωστοί σου?είναι εδώ στο forum?το έχεις διαβάσει κάπου?το φαντάζεσαι? κραδασμοί τσόπερ (προφανώς εννοείς harley) που κατεβαίνεις μουδιασμένος ολόκληρος τους γουστάρεις, κραδασμούς του er που είναι από τα δικύλινδρα με τους λιγότερους κραδσμούς, στην ουσία απλά νιώθεις ότι δουλεύει κινητήρας από κάτω σου, τους νιώθεις σαν δονητή, μάλιστα, δεν βγαίνει άκρη φίλε μου θα κάψουμε καμια φλάντζα με αυτά που διαβάζουμε -
http://www.dailymotion.com/video/x4unzsq το ανέβασα στο dailymotion το προσπέρασμα. Αν είστε προσεκτικοί θα δείτε και μόνοι σας ότι ο χορχε κλείνεται στα δεξιά (ενώ προέρχεται από δεξιά στροφή) όσο περισσότερο μπορεί για να ανοίξει την πόρτα στον marquez. Είναι η στιγμή που ο Rossi απομακρύνεται από αυτόν και ο ανοίγει την πόρτα στον Μarquez ώστε τουλάχιστον να τον κυνηγήσει αυτός.
-
κανείς δεν είπε το αντίθετο, εγώ μίλησα για ένα συγκεκριμένο προσπέρασμα που αν το πρόσεξες ήταν από αυτά που ο οδηγός κάνει στην άκρη να περάσει ο άλλος, γιατί είναι αστείο κάτι τέτοιο?κανείς δεν μίλησε αν ο λορένθο δεν άξιζε να πάρει την δεύτερη θέση ή ότι δεν έκανε καλό αγώνα.
-
Τώρα αλήθεια θέλεις να μας πείσεις ότι στεναχωρήθηκες που ο Rossi δεν βγήκε δεύτερος?τι σοι τρολάρισμα είναι αυτό πάλι?
-
Τα 4κ δε κανουν για βολτα, και αλλες κυλινδρικές γενικευσεις.
Ο basta δημοσίευσε στο Θέμα του GavriilVet
Γενική Συζήτησηγιατί κάποιος να πει ότι το xj6 δεν είναι καλή μοτοσυκλέτα για βόλτα όταν για αυτόν τον λόγο έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί? (το ER6N πολλούς κραδασμούς?διευκρίνισε σε παρακαλώ πολύ τους πολλούς κραδασμούς. Εχεις οδηγήσει ποτέ άλλο δικύλινδρο?) Μα και εσύ, αποκήρυξε το αμαρτωλό σου παρελθόν, ξεκίνα να υποστηρίζεις δημόσια Rossi και σου υπόσχομαι κανείς δεν θα σε πάρει χαμπάρ -
εδώ 2-3 γύρους πριν ο χόρχε με κανονική γραμμή, δυστυχώς το δεύτερο προσπέρασμα δεν το έδειξαν σε replay από ελικόπτερο για άμεση σύγκριση και εδώ το "αν έχεις τύχη διάβαινε" του Marc με διπλωμένο τιμόνι