Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα σας, 
Είμαι καινούργιος στο φόρουμ και θα ήθελα να συζητήσω σχετικά για την συγκεκριμένη μηχανή ώστε να μου λυθούν μερικές απορίες. Είμαι 19 χρονών και σκέφτομαι να αγοράσω την συγκεκριμένη μηχανή , καθώς δεν θέλω να καταφύγω σε κάποιο παπάκι... πιστεύετε πως αξίζει τα 2, 2.5κ ευρώ μια τέτοια μεταχειρισμένη μηχανή και πως ότι δεν θα αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα λόγου του ύψους μου (1,68 χωρίς παπούτσια);
Επίσης θα ήθελα να ακούσω διάφορες εντυπώσεις από άτομα που είχαν οποιαδήποτε εμπειρία με την μηχανή αυτή αλλά και ότι συμβουλή μπορεί να μου δώσει κάποιος κάτοχος της που παρατήρησε οδηγώντας την.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας! 

Τροποποιήθηκε από τον nikolas641

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν πας να ανεβεις σ ένα, να δείς αν φτάνεις (πιστεύω οτι φτάνεις), και μετά να σκεφτείς τα υπόλοιπα; Σαν όχημα σίγουρα αξίζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στριτάκι είναι λογικά δεν θα έχεις θέμα με το ύψος. 

Σε σχεσή με παπί για 1ο μοτό πολύ καλύτερη επιλογή. Ότι είπε ο Κωστίκος ανέβα πάνω σε ένα να δεις πως κουμπώνεις αλλά δεν νομίζω να έχεις θέμα. Μετά οτι βρεις σε καλύτερη κατάσταση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το φτανεις ανετα, ειναι χαμηλο.

αν το βρεις 2-2.5κ ψιλοαξιζει, αν δεν εχεις διπλωμα για 250αρι. 

σε 1-2 χρονια αν παραμεινει καλο, θα το πουλησεις σχεδων οσο το πηρες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις σας!
Όσον αφορά το δίπλωμα, ξέρετε αν δίνετε κάποιο διαφορετικό δίπλωμα από το κλασικό που δίνεις για παπάκι λόγω του συμπλέκτη που διαθέτει;
Επίσης, ξέρει κανείς άμα βγάζει κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα, ώστε να προσέξω στην αγορά του.

Τροποποιήθηκε από τον nikolas641

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος nikolas641 έγραψε:

Όσον αφορά το δίπλωμα, ξέρετε αν δίνετε κάποιο διαφορετικό δίπλωμα από το κλασικό που δίνεις για παπάκι λόγω του συμπλέκτη που διαθέτει;

Όταν στην σχολή για να βγάλεις το δίπλωμα θα τους πεις οτι θες να βγάλεις Α1 με συμπλέκτη. Τυπικά το CBF125 ή το FX125 έχουν για Α1 με συμπλέκτη.

Εγω πχ έδωσα με παπί χωρίς συμπλέκτη (με Kymco Spike έδωσα). Αυτό σημαίνει οτι R125, CBR125 ή ακόμα και το FX125 που είναι απλά παπί με συμπλέκτη δεν μπορώ να τα οδηγήσω νόμιμα. 

Δώσε με συμπλέκτη να είσαι φουλ κομπλέ για Α1, είτε σκούτερ, είτε παπί είτε μηχανή 125.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι παίζει με τις εξατμίσεις στο συγκεκριμένο μηχανάκι , τι εξάτμιση προτείνεται , ποία η διαφορά ολόσωμης και τελικό εξάτμισης;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ολόσωμη εξάτμιση = αλλάζεις και όλο τον λαιμό μαζί

Τελικό: (γνωστό και ως slip on) κρατάς τον μανίσιο λαιμό και αλλάζεις μόνο την "μπούκα".

Εξατμίσεις υπάρχουν πιστευώ...απο εκεί και πέρα όποια σου αρέσει. Με σιγαστήρα εννοείται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος nikolas641 έγραψε:

υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ τους στην επίδοση ή στον ήχο;

Μόνο στον ήχο και στο λουκ. Τίποτα άλλο. Μην ασχοληθείς προς το παρόν και αν δεις μεταχειρισμένο με αλλαγμένη εξάτμιση, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να ζητήσεις και την κανονική του μαζί. Αν σ αρχίσουν τα μα-μου-δεν υπάρχει-την έχασα στη μετακόμιση, μεταβολή και δρόμο, το μηχανάκι έχει πέσει και γι αυτό την άλλαξαν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 4 ώρες, το μέλος nikolas641 έγραψε:

υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ τους στην επίδοση ή στον ήχο;

Σε αυτά τα κυβικά δεν θα δεις κάτι απο βελτίωση στην απόδοση. Άντε να δουλέυει και λιιιγο πιο ελεύθερα λόγο ταχύτερης εξαγωγής καυσαερίων, αλλά οι διαφορές είναι τόσο μικρές που δεν τις καταλαβαίνεις καν.  Γενικά η εξάτμιση για να "δώσει" πρέπει να συνδυαστεί με ένα πιο ελεύθερο φίλτρο και πρόγραμμα (ή ρύθμιση στα καρμπ αν είναι πιο παλιό μηχανάκι), αλλά και αν γίνουν όλα αυτά απο ένα μοτέρ 125cc μην περιμένεις πολλά πράματα.

Βάλε μια εξάτμιση που να σου αρέσει στο μάτι και την μανίσια την κρατάς για τα ΚΤΕΟ.

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 2 ώρες, το μέλος nikolas641 έγραψε:

Όταν λες "την μανίσια την κρατάς για τα ΚΤΕΟ" τι εννοείς ακριβώς;

Εννοώ ότι αν αλλάξεις εξάτμιση, την μανίσια κράτησε την στην άκρη για όταν έρθει η ώρα να περάσει ΚΤΕΟ το μηχανάκι. Την βάζεις πριν περάσεις ΚΤΕΟ την αλλάζεις μετά. Τουλάχιστον εγω αυτό κάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλό συτό, αλλά πρυποθέτει οτι κάποιος μπορεί να βγάζει  και να βάζει εξατμίσεις χωρίς να χαλάσει τους συνδεσμους. Μην ξεχνάμε οτι κάποιοι δεν έχουν χόμπι να βιδώνουν και να ξεβιδώνουν.

Πάντως όποτε πήγα ΚΤΕΟ με εξάτμιση δεν είχα ποτέ θέμα, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει από τότε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πιστεύω οτι δεν είναι δύσκολο να μάθει κάποιος πως να αλλάζει την εξάτμιση.

Όσον αφορά το ΚΤΕΟ, γνωστός μου πήγε το δικό του με σιγαστήρα και τα όλα του (μόνο εξάτμιση, καμία άλλη βελτίωση) και τον κόψανε. Πάμε στο ίδιο ΚΤΕΟ....εγω πάντως με την στοκ το περνάω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ας ξεκινήσουμε με το βασικότερο όλων: το Crypton-X πλέον θέλει Α2 για να το οδηγήσεις. Άρα αν έχεις το Α1, ακόμα και για 10cc παραπάνω είναι σαν να μην έχεις δίπλωμα. Το ξεχνάς απο εδω.

Δεύτερον απο θέμα επιδόσεων Crypton 12.6 άλογα, R125 στα 15 άλογα. Εκτός του οτι το R125 είναι πιο δυνατό, είναι μηχανή στο σύνολο. Πλαίσιο μηχανής, πιο χοντρά λάστιχα, καλύτερο στήσιμο, καλύτερα φρένα. 

Γιατί ακόμα όλοι αποθεώνουν ένα παπί εποχής 2007-2009; Καλό, χρυσό, αλλά πλέον έχουμε 2021...που και για σπορτίδικο παπί να κοιτάξεις υπάρχουν πλέον τα GTR150/VF185 που είναι επίσης καλύτερα του κρύφτο-χι.

Μεταξύ αυτών των δυο....R125 δαγκωτό λέμε.

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι συμβουλές θα δίνατε σε ένα νέο παιδί που θα πρώτο οδηγούσε μια τέτοια μηχανή μικρού κυβισμού αλλά και τι συμβουλές θα δίνατε και στο μηχανικό κομμάτι , τι θα πρέπει να προσέχει και τι θα πρέπει να μάθει προτού πάρει το μηχανάκι;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πριν την οποιαδήποτε αγορά φρόντισε να το πας σε έναν μάστορα της εμπιστοσύνης σου να ελέγξει καλά την μηχανή πριν προβείς στην συναλλαγή. Εξωτερικά να μην έχει σημάδια πτώσης, το μοτέρ να δουλεύει σωστά (μην έχει αρπαγμένο κυλινδροπίστονο πχ και καίει λάδια), φρένα, ηλεκτρικά, τιμόνι όλα να είναι σε άρτια κατάσταση. Σε αυτό, ένας μάστορας προφανώς έχει μεγαλύτερη εμπειρία απο εσένα, εμένα κλπ.

Έπειτα όλα τα σέρβις στην ώρα τους και όπως πρέπει. Λάδια, μπουζί, φίλτρα, τακάκια κλπ. Είναι μια καλή ευκαιρία να μάθεις σιγά σιγά να το δουλεύεις και μόνος σου το μηχανάκι για να κάνεις αυτές τις δουλειές. Αν η μηχανή έχει και το manual μαζί διάβασε το, θα τα γράφει εκεί μέσα τα πιο πολλά. Αλλιώς ψάξε στο YouTube και δες.

Δεν θα μιλήσω καν για το πόσο ζωτικής σημασίας είναι το κράνος και ο εξοπλισμός. Αν έχεις ήδη κράνος κάνε μερικές οικονομίες παραπάνω και τσίμπα ένα μπουφανάκι και ένα ζευγάρι γάντια. Και αν θες να απελευθερώσεις τσέπες στο παντελόνι, πάρε τσαντάκι μηρού και βάζεις μέσα πορτοφόλι, κλειδιά, τσιγάρα κλπ. Έχω εδω και έναν χρόνο ένα απο κινέζικο που πήρα 6€ και ούτε σκισίματα ούτε τίποτα δεν έχει. Και μου έχει λύσει και τα χέρια, δεν χρειάζεται να τα βάζω όλα στις τσέπες. Πόσο μάλιστα εσένα που δεν θα έχει και χώρο κάτω απο την σέλα για κάτι άλλο πέρα απο μερικά εργαλεία και τα έγγραφα της μηχανής.

Τώρα για την οδήγηση...καταρχάς κανένας δεν ξεκινάει να οδηγάει σήμερα και γίνεται Marquez σε μια εβδομάδα. Χιλιόμετρα στα χιλιόμετρα θα χτίζεις και περισσότερη εμπειρία με τον καιρό, και όταν λέω χιλιόμετρα δεν εννοώ km/h αλλά γενικά τις βόλτες. Δυο καραβασικές συμβουλές για αρχή:

  • έχε χαλαρά τα χέρια σου. Άσε το τιμόνι και το μπροστινό σύστημα να κάνουν την δουλειά τους.
  • κοίτα εκεί που θες να πας! Target fixation λέγεται αυτό. Διαφορετικά θα πας εκεί που κοιτάς και ας μην θες να πας εκεί συγκεκριμένα.

Και αν έχεις χρόνο και δεν βαριέσαι δες αυτό εδω:

 

Εξηγεί πολλά πράματα για την οδήγηση. Καλές βόλτες.

 

 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...