Jump to content
Sign in to follow this  
ΩΡΙΩΝ

Multistrada 1260 s .Ιταλος τουριστας

Recommended Posts

Κρατησα το top case απο το παλιο μηχανακι αλλαζοντας την βαση για να μπει στο καινουργιο,αγορασα τις μαμα πλαινες ,το διπλο σταντ που ειναι βολικο για να λαδωνω αλυσιδα και δυο αποστατες τιμονιου σηκωνοντας το 3 cm ψηλοτερα για να περναω ανετα πανω απο τους καθρεφτες στην πυκνη κινηση.

Κινητηρας.Πολυ ομαλος ,προοδευτικος δυνατος απο χαμηλα, στην αρχη στα πρωτα χιλιομετρα και μεχρι τα 3000-4000 χλμ υστερουσε σε αισθηση απο το παλιο ,αλλα αργοτερα και απο την μια στιγμη στην αλλη ανοιξε η εγω τον συνηθησα και εχει γινει αρκετα καλυτερος σε αισθηση ,πραγμα που ακουω και απο αλλους.Απλα δεν εχει τον γκαn-γκαν τσαμπουκα που ειχε το 2010 που τρελαινοταν και τρελαινε και εσενα μαζι του

2.jpg

 

.Χαμηλα δεν γνωριζει σκορτσαρισμα και η καταναλωση του νομιζω οτι ειναι κατα τι λιγοτερη απο του 2010 ,αν και δεν πολυπροσεχω τις καταναλωσεις γενικοτερα ,παρα μονο οταν ταξιδευω και πρεπει να το κανω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ειναι παντου παροντα Εχει 4 ride mods ,sport-turing με 150 ιππους και urban- enduro με 100  και με διαφορες μεταξυ τους  στον χαρακτηρα  αποδοσης του κινητηρα -την διαβαθμιση του τραξιον κοντρολ,του weelie control ,του επιπεδου abs και της ρυθμισης των αναρτησεων.

Ο DVT κινητηρας τσιμπαει λαδακι ενω ο 1200 αρης του προηγουμενου δεν ειχε τετοιο θεμα.Στο ταξιδι δικαβαλος και φορτωμενος οσο δεν παει αλλο με ταχυτητες εθνικης οδου  γυρω στα 150 χλμ η αναγκη για ανεφοδιασμο απο το 21 λιτρων ντεποζιτο ερχεται στα 260-280 περιπου .χλμ.

Το σασμαν ειναι μαλακο,αθορυβο ,ακριβειας και μια δυσκολια στην ανευρεση νεκρας που ειχε στην αρχη ,αστρωτο ,διορθωθηκε αργοτερα.Το ανεβοκατεβασμα χωρις συμπλεκτη ειναι παιχνιδακι με το quick shifter να ειναι λειτουργικα πολυ ευχαριστο.

Οι αναρτησεις ειναι ημιενεργητικου τυπου ,εργοστασιακα μαλακα σεταρισμενες, πληρως ρυθμιζομενες σεταρονται ευκολα στο εγχρωμο πολυοργανο ( στην πρωτη σου επαφη με αυτο φοβασαι οτι πρεπει να διαθετεις πτυχιο πληροφορικης του  MIT για τον χειρισμο σου ) απο τους φωτιζομενους διακοπτες του τιμονιου .Ο φωτισμος του καντραν διαθετει νυκτερινο (μαυρο) και ημερησιο φοντο (λευκο), η εκκινηση του κινητηρα ειναι keyless διαθετει αυτοματη απενεργοποιηση του φλας για τους ξαχασιαρησες.Σταματημενο το μηχανακι με την δυνατοτερη πιεση της μανετας η του ποδοστηριου του φρενου ενεργοποιειται το χειροφρενο για μερικα δευτερολεπτα ,βοηθωντας την ανοδο η καθοδο σε μεγαλα επιπεδα κλισης,ενω διαθετει προαιρετικο δεικτη πιεσης ελαστικων και tires calibration αναλογως τι ελαστικο after market τοποθετεις..

τα φωτα ειναι led ,επαρκη και εχουν προσπιπτουσα δεσμη αναλογως  την γωνια κατευθυνσης της μοτοσυκλετας.

Η μεταδοση γινεται με αλυσιδα η οποια στις ανωμαλιες του δρομου δεν παει να χτυπαει στην γλυστρα της (ταυτοχρονως και στα νευρα μου) αν και ειναι σωστα τεντωμενη .

Το (ρυθμιζομενο) υψος της σελας εχει χαμηλωσει παρα πολυ και ειναι το χαμηλοτερο της κατηγοριας προς χαριν των βραχυσωμων οδηγων που ειχαν μεγαλα προβληματα με το θεμα υψος των adv μοτοσυκλετων.Εγω με 183 υψος παταω και με τα δυο πελματα κατω και την σελα την εχω στο ψηλη της θεση.Η ζελατινα ρυθμιζεται με το ενα χερι καθ'υψος και για την μηχανη ακομα διατιθενται προαιρετικα θερμαινομενα γκριπς και προβολακια (ετοιμες αναμονες.plug and play)

Γενικα ειμαι πολυ ευχαριστημενος με βαση και γνωση του τι ηθελα να αγορασω.Την μηχανη την τεσταρησα αρκετα πρωτου καταληξω, με test ride στο 1260 του ανηψιου μου.Επισης οι ανταγωνιστες της κατηγοριας αποτελεσαν δελεαρ αγορας  ,αλλα κατοπιν δοκιμων νομιζω οτι  εχουν ακομα στηριγμενο το κεντρο βαρους τους στην αισθηση του κινητηρα  και δευτερευοντως στον τουρισμο οπως το μεγαλο ντουκατι.Παραδειγμα αποτελει το 1290 sa το ΚΤΜ .Η αισθηση του κινητηρα μοιαζει περισσοτερο ζωντανη απο αυτη του ντουκατι ενω συνολικα το ντουκατι ειναι δυνατοτερο στο δυναμομετρο

 

2018-Ducati-Multistrada-1260-S-vs-KTM-122018-Ducati-Multistrada-1260-S-vs-KTM-12

 

 

 

2018-r1200gsvsmts1260svs1290superadv_hp.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ναι τα super advance.Περιπου 150 ml εαν το μετρησα σωστα στα 5000 χλμ .

 ο κατασκευαστης προτεινει για την διεργασια μετρησης η μηχανη να μην εχει καψει πριν .Δλδ απο κρυα ,ανοιγωντας κινητηρα ,διανυεις 300-400 μετρα.Σβυνεις.Περιμενεις 3-4 λεπτα το ελαχιστο να κατεβουν τα λαδια στο καρτερ.Οχι στο διπλο σταντ ,την στυνεις σε ισιωμα .Η σταθμη λαδιου θα πρεπει να ειναι στην πανω χαραξη του περιθωριου σταθμης .

Υπερβολη η οχι ετσι προσπαθω να κανω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1.το ασπρο που εχει μεσα η αντιπροσωπεια ειναι το δικο σου παλαιο?

2.ειναι πιο γρηγορο τελικα το μονομπουζο?

3.οντως 150ml πτεσμα....

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1) ναι

2) το 1200 το ειχα -1+2 γραναζωμενο για τα τελευταια 30.000 χλμ και εχω ξεχασει πως ειναι στην μαμα λειτουργια του.Δεν μπορω να πω εαν ειναι γρηγοροτερο.αλλα ειναι πιο αμεσο,λιγοτερο προοδευτικο,πλεον ασταθες και  τα νοιωθεις τα χιλιομετρα ενω το 1260 ειναι σαν μεγαλο γρηγορο σκουτερ

3) επαναλαμβανω δεν ξερω εαν μετρησα σωστα λογω συνθηκων.Θα ξαναμετρησω παραβαλοντας τις φωτο αυριο

 

Φωτογραφια του δεικτη στα 1000 χλμ

IMG-20180714-193522.jpg

και.....

 6000 μετα συμπηρωση 150 ml 

IMG-20180724-200939.jpg

φωτο βγαζω καθε φορα τον δεικτη οχι απο βιτσιο αλλα γιατι τραβοντας το μηχανακι απο το γκριπ για να ερθει αλφαδι ,ελλειψη βοηθου δεν μπορω να σκυψω να δω το ματι του καρτερ  φοβουμενος μην μου γειρει το μηχανακι προς  εμενα και μου σκασει στο κεφαλι ..:2funny: Ετσι το φωτογραφιζω και το βλεπω

 

Το κοκκινο 1260 του ανηψιου μου ειχει καψει νομιζω γυρω στα 400 μλ στα ιδια χλμ

 

 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον ΩΡΙΩΝ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραιος ο Ωριωνας, καλοριζικο το νεο Ιταλικο εργαλειο. Ευχομαι να κανεις αλλα τοσα χιλιομετρα μαζι του και να γεμισεις με ακομα καλυτερες εμπειριες.

 

Ερωτηση: Το διπλο σταντ με την απαραδεκτη εργονομια του το εφτιαξε η Ducati η συνεχιζει να απαγορευει το αριστερο ποδι να πατησει στο πατηρακι οπως θελει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ευχαριστω για τις ευχες. steven 04. Δεν ειχα συναντησει θεμα με το σταντ ουτε στο πριν,ουτε τωρα.Aνεβαινει αρκετα ευκολα στο διπλο.

Φρενα: Τα φρενα του ειναι ομολογουμενως κορυφαια.Η κοκκινη μονομπλοκ σειρα της brembo ειναι ακουραστη και η αισθηση της πολυ καλη.....Το abs οσο καιρο το εχω δεν εχει παρεμβει και φυσικα ουτε το cornering abs.Το ελαττωμα εδω ειναι θορυβος σαν σκουξιμο σε ταχυτητα μανουβρας που κανουν ολα τα 1260 απο την στενη επαφη των μονομπλοκ δαγκανων με τον τροχο

ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καβαλησα multistrada με λειτουργικο πισω φρενο.(Το πισω φρενο στο 1200 του 2010 ηταν εκει απλα για φιγουρα και επισκευαζοταν μονο με αντικατασταση της τρομπας.)

Το cruise control που για πρωτη μου φορα ειχα σε μηχανη με ενθουσιασε σαν λειτουργια.Πραγματικα σε πολυωρα ταξιδια αξιζει

Το στανταρτ συστημα multimedia της μηχανης ,μου ειναι τοσο αχρηστο ,οσο ανοητο βρισκω το να οδηγεις ακουγωντας μουσικη αντι τον κινητηρα.

Ξεχασα το σπουδαιοτερο.Οχι κραδασμοι και σκορτσαρισματα σε ντουκατι .Δεν μου εκανε και πολυ εκπληξη βεβαια γιατι το ηξερα αφου πριν εχω  οδηγησει το x diavel του ανηψιου μου που εχει τον ιδιο κινητηρα.

Η ζεστη του κινητηρα ειναι ανεκτη και το καλοκαιρι με ταυτοχρονη αψογη μονωση της σελας απο αυτην.

Τα pirelli scorpion trail ιι ταιριαζουν με τον τουρισταδικο χαρακτηρα της μηχανης και σε καποια στρωτα χωματατινα μονοπατια που διασχισα  δικαβαλος στην Πινδο ,συμπεριφερθηκαν καλα.Θα ξαναβαλω τα ιδια και γιατι τα βλεπω να εχουν και καλη διαρκεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Όσον αφορά το ανύπαρκτο πίσω φρένο το οποίο ως φαινόμενο παρουσιάζεται και στα 1200 dvt , υπάρχει η εκδοχή πως συμβαίνει λόγω της τοποθέτησης του καταλυτικού μετατροπέα πολύ κοντά στα σωληνάκια του πίσω φρένου και μιας σειράς αντιδράσεων που συμβαίνει λόγω της ζέστης στο σημείο αυτό. Η λύση στο πρόβλημα αυτό υποτίθεται πως είναι η τοποθέτηση κάποιου υγρού φρένων με πολύ υψηλό υγρό σημείο βρασμού ( >500 βαθμών C ). Υπάρχουν βιντεάκια για περισσότερες λεπτομέρειες. Δεν έχω ασχοληθεί παραπάνω επειδή δεν με απασχολεί ιδιαίτερα το πίσω φρένο. Από τα μπροστά, συμφωνώ 100% πως είναι κορυφαία σε απόδοση αλλά στο δικό μου Μουλτιστράντα, νιώθω πως υστερούν λίγο σε αίσθηση και λέω στο δικό μου επειδή έτυχε και οδήγησα ίδιας ακριβώς χρονολογίας και το φρένο ήταν κυριολεκτικά ο ορισμός του dream brake. Κάτι θα κάνουμε και γι αυτό όμως και θα ενημερώσω για το αποτέλεσμα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 9 ώρες, το μέλος ΩΡΙΩΝ έγραψε:

ευχαριστω για τις ευχες. steven 04. Δεν ειχα συναντησει θεμα με το σταντ ουτε στο πριν,ουτε τωρα.Aνεβαινει αρκετα ευκολα στο διπλο.

Ανεβαινει/καβαινει ευκολα, δεν αντιλεγω. Αλλα η προεξοχη που εχει για να το πατας ειναι εντελως λαθος εργονομικα. Δεν αφηνει το ποδι να πατησει με τις μυτες στο πατηρακι και αναγκαζεσαι να το "κλειδωνεις" σε μια συγκεκριμενη θεση

πριν 9 ώρες, το μέλος ΩΡΙΩΝ έγραψε:

Φρενα: Τα φρενα του ειναι ομολογουμενως κορυφαια.Η κοκκινη μονομπλοκ σειρα της brembo ειναι ακουραστη και η αισθηση της πολυ καλη.....Το abs οσο καιρο το εχω δεν εχει παρεμβει και φυσικα ουτε το cornering abs.Το ελαττωμα εδω ειναι θορυβος σαν σκουξιμο σε ταχυτητα μανουβρας που κανουν ολα τα 1260 απο την στενη επαφη των μονομπλοκ δαγκανων με τον τροχο

Και στο δευτερης γενιας 1200S (2013+) τον εχει αυτο το θορυβο και σε κανει να αναρρωτιεσαι αν στραβωσε ο δισκος η κολλησε η δαγκανα :P

πριν 9 ώρες, το μέλος ΩΡΙΩΝ έγραψε:

ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καβαλησα multistrada με λειτουργικο πισω φρενο.(Το πισω φρενο στο 1200 του 2010 ηταν εκει απλα για φιγουρα και επισκευαζοταν μονο με αντικατασταση της τρομπας.)

ΩΩΩΩΩ, ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ!!! Το Castrol React SRF το δοκιμασες βεβαια? Πολλοι λενε οτι το προβλημα ειτε λυθηκε ειτε βελτιωθηκε αρκετα μετα την χρηση του συγκεκριμενου brake fluid.

πριν 9 ώρες, το μέλος ΩΡΙΩΝ έγραψε:

Το cruise control που για πρωτη μου φορα ειχα σε μηχανη με ενθουσιασε σαν λειτουργια.Πραγματικα σε πολυωρα ταξιδια αξιζει

Το στανταρτ συστημα multimedia της μηχανης ,μου ειναι τοσο αχρηστο ,οσο ανοητο βρισκω το να οδηγεις ακουγωντας μουσικη αντι τον κινητηρα.

Ξεχασα το σπουδαιοτερο.Οχι κραδασμοι και σκορτσαρισματα σε ντουκατι .Δεν μου εκανε και πολυ εκπληξη βεβαια γιατι το ηξερα αφου πριν εχω  οδηγησει το x diavel του ανηψιου μου που εχει τον ιδιο κινητηρα.

Η ζεστη του κινητηρα ειναι ανεκτη και το καλοκαιρι με ταυτοχρονη αψογη μονωση της σελας απο αυτην.

Τα pirelli scorpion trail ιι ταιριαζουν με τον τουρισταδικο χαρακτηρα της μηχανης και σε καποια στρωτα χωματατινα μονοπατια που διασχισα  δικαβαλος στην Πινδο ,συμπεριφερθηκαν καλα.Θα ξαναβαλω τα ιδια και γιατι τα βλεπω να εχουν και καλη διαρκεια.

Ωραιος ο συντροχος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αυτο με το διπλο σταντ(πρωτη γενιας) εχω τυχει δικο μας απο εδω κατω να βρισκει κατω σε στροφες επικινδυνα(ειναι και τιμοναρα) και το εβγαλε.

τα υγρα φρενων τι ειναι 4αρια?με 5.1 δεν θα ηταν καλυτερα?

ΩΡΙΩΝ

πολυ καλο το review και καλοταξιδο(το παρελειψα).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 12 λεπτά, το μέλος πυξιδας990 έγραψε:

τα υγρα φρενων τι ειναι 4αρια?με 5.1 δεν θα ηταν καλυτερα?

Δεν είναι απαραίτητο. Σημασία δεν έχει αν είναι 4άρι ή 5.1 αφού το θέμα δεν είναι να συναντά κάποια ελάχιστα standards αλλά την συγκεκριμένη τιμή ( >500 βαθμών F ) όσον αφορά το υγρό σημείο βρασμού. Όσον αφορά το κεντρικό στάντ, νομίζω πως ο @steven_04 αναφέρεται στην εντελώς λανθασμένη θέση που είχε όσον αφορά την εργονομία με το που πατάει το πόδι στο μαρσπιέ. Αυτό έχει σχεδόν διορθωθεί στα ΜΥ>15. Γενικότερα όμως, εξακολουθεί να βρίσκει εύκολα κάτω γι αυτό και πολλοί εξακολουθούν να το βγάζουν όταν μπαίνουν πίστα. Εμένα ,που είμαι και κουλός, είχε γαμηθεί να βρίσκει κάτω στον Μπράλο και μια φορά στον Δομοκό αλλά έπαιζε φόρτωμα και τις δύο φορές. Ούτε στην πίστα, ούτε σε σόλο βόλτες είχα ποτέ θέμα. Ποιο είναι το δίδαγμα; Όσοι αγοράζετε Μουλτιστράντα να παραμένετε κουλομαρίες για να μην έχετε τέτοια χαζά θέματα:laugh:

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Δεν είναι απαραίτητο. Σημασία δεν έχει αν είναι 4άρι ή 5.1 αφού το θέμα δεν είναι να συναντά κάποια ελάχιστα standards αλλά την συγκεκριμένη τιμή ( >500 βαθμών F ) όσον αφορά το υγρό σημείο βρασμού. @steven_04

To 5.1 έχει μεγαλύτερο σημείο βρασμού από το 4. αυτό λέει ο @steven_04

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 3 λεπτά, το μέλος Ravendark έγραψε:

To 5.1 έχει μεγαλύτερο σημείο βρασμού από το 4. αυτό λέει ο @steven_04

Έχει μεγαλύτερο ως minimum standard. Πχ το υγρό που παρέθεσε ο steven είναι dot 4.0 αλλά θεωρητικά λύνει το πρόβλημα στο φρένο γιατί έχει σημείο βρασμού στους 270 βαθμούς C. Ένα υγρό φρένων dot 5.1 μπορεί να κάνει, μπορεί και όχι διότι για να πάρει την έγκριση για το dot 5.1 χρειάζεται απλά na υπερβαίνει τους 190 βαθμούς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Δεν είναι απαραίτητο. Σημασία δεν έχει αν είναι 4άρι ή 5.1 αφού το θέμα δεν είναι να συναντά κάποια ελάχιστα standards αλλά την συγκεκριμένη τιμή ( >500 βαθμών F ) όσον αφορά το υγρό σημείο βρασμού. Όσον αφορά το κεντρικό στάντ, νομίζω πως ο @steven_04 αναφέρεται στην εντελώς λανθασμένη θέση που είχε όσον αφορά την εργονομία με το που πατάει το πόδι στο μαρσπιέ. Αυτό έχει σχεδόν διορθωθεί στα ΜΥ>15.

Correct, στην εργονομια αναφερομαι. Πραγμα που σου απαγορευει να πατας το ποδι με τις μυτες στα πατηρακια (οπως γινεται συνηθως στην σπορ οδηγηση) και βρισκει η μυτη απο την μποτα στο δρομο οταν πλαγιαζεις (αρκετα ενοχλητικο).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παντως τα κατεμια 5.1 φορανε και απο το ιδιο μαγαζι(brembo) με ντουκατι βαζει επανω στα μηχανακια της.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@steven_04 Το Castrol SRF δεν κάνει απολύτως τί-πο-τα. Πεταμένα χρήματα εντελώς. Ίσως φορέσω RCS 19άρα μέσα στη βδομάδα, θα δούμε. Να έχω μπροστινό τουλάχιστον :cry::cry::laugh:. Το 42άρι γρανάζι πίσω είναι ωραίο στα κλειστά αλλά του κόβει λίγο την απλωτή λειτουργία που έχει σε ανοιχτό δρόμο. Γενικότερα το προτιμώ 42άρι. Λάδια έβαλα την τελευταία φορά τα Silkolene 15-50 αντί των Shell 15-50. Δευτέρα που το βάζω μέσα για το μεγάλο σέρβις θα βγουν και θα μετρηθούν. Εκεί όμως που τα Shell όταν ζεσταινόντουσαν υπήρχαν φορές που ήταν σκληρά, τα Fuchs λειτουργούν καλύτερα. Όχι τίποτα φοβερές διαφορές αλλά γενικά μου άρεσαν περισσότερο ως λειτουργία. Θα τα ξαναβάλω. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Την 5/18/2019 at 0:21 ΜΜ, το μέλος Gouky7 έγραψε:

@steven_04 Το Castrol SRF δεν κάνει απολύτως τί-πο-τα. Πεταμένα χρήματα εντελώς. Ίσως φορέσω RCS 19άρα μέσα στη βδομάδα, θα δούμε. Να έχω μπροστινό τουλάχιστον :cry::cry::laugh:. Το 42άρι γρανάζι πίσω είναι ωραίο στα κλειστά αλλά του κόβει λίγο την απλωτή λειτουργία που έχει σε ανοιχτό δρόμο. Γενικότερα το προτιμώ 42άρι. Λάδια έβαλα την τελευταία φορά τα Silkolene 15-50 αντί των Shell 15-50. Δευτέρα που το βάζω μέσα για το μεγάλο σέρβις θα βγουν και θα μετρηθούν. Εκεί όμως που τα Shell όταν ζεσταινόντουσαν υπήρχαν φορές που ήταν σκληρά, τα Fuchs λειτουργούν καλύτερα. Όχι τίποτα φοβερές διαφορές αλλά γενικά μου άρεσαν περισσότερο ως λειτουργία. Θα τα ξαναβάλω. 

ΧΜΜΜ, δεν δουλευει το SRF εεε? @μω το...

Κυριακη θα αλλαξω λαδακι και θα βαλω Shell advance 10w-40 (full synth) γιατι ερχεται ταξιδακι με 7000χλμ στο κοντερ και καλο θα ηταν να μην φυγω με το παλιο.

Τροποποιήθηκε από τον steven_04

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λίγα λόγια για την κατανάλωση ( βενζίνης , όχι λαδιού ) στο 1200. Οι Ιταλοί θεωρώ πως έχουν κάνει καλή δουλειά σε αυτό το κομμάτι. Άπο Ναύπακτο όπου γέμισα μέχρι και έξω από την Αλίαρτο όπου ξαναγέμισα ( 189 χλμ ) το Μούλτι έκαψε 6,88. Από Σκάλωμα μέχρι και Γαλαξίδι ( 50χλμ) πετύχαμε κάτι λόκαλς κρατώντας για όλη την διάρκεια γρήγορο ρυθμό, από Γαλαξίδι μέχρι Αράχωβα  (45 χλμ μέσω Δελφών, όχι Δεσφίνας ) είχαμε έναν σβέλτο αλλά νορμάλ ρυθμό και από Αράχωβα μέχρι το βενζινάδικο (περίπου 90χλμ ) νορμάλ τελείως. Κανένα σημείο του δρόμου δεν ήταν της λογικής "κουμπώνω 6η στα 130 και πάω " διότι επαρχιακός + κίνηση = συχνά φρεναρίσματα και συχνά ανοίγματα για να προσπεράσεις. Έτσι λοιπόν δικαιολογείται απόλυτα το γεγονός πως πάντα καίω κάτω από 6λτ/100 από την στιγμή που για όσο πατάω εθνική πηγαίνω ήρεμα. Η μηχανή φοράει ολόσωμη καθώς και δύο δόντια κοντύτερο πίσω γρανάζι (42Τ--->40Τ).Τα νούμερα λοιπόν αυτά τα θεωρώ άκρως ικανοποιητικά. Για κατανάλωση εντός πόλης δεν γνωρίζω, δεν απαντώ αλλά ποιος χέστηκε σε τελική ανάλυση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Οντως στον τομεα της καταναλωσης εχουν κανει δουλεια οι Ιταλοι,του φιλου το 1200 enduro καθ'ολη την διαρκεια του περσινου ταξιδιου ηταν περιπου 0,5l/100 λιγοτερο απο εμενα,με ακριβως ιδιες ταχυτητες σε εθνικη και επαρχιακο.

Βεβαια αλλο 2 κυλινδροι αλλο 4....αλλα οκ,δεν μπορω να πω οτι εχω παραπονο κι απ τη δικη μου καταναλωση που παιζω γυρω στο 5,6-5.8 σε ταξιδι και περιπου ενα λιτρο πανω σε πολη.

Η καταναλωση λαδιου νομιζω θα ειχε περισσοτερη αξια  και ενδιαφερον για το ακροατηριο :wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν καιει βενζινη το Μουλτι και προσωπικα δεν με απασχολησε ποτε η καταναλωση του. 300+ χλμ αυτονομια εβλεπα ανετα σχεδον σε καθε γεμισμα.

 

Ερωτηση: ποια η γνωμη σας για το 1200 S 2015 (το πρωτο DVT model) ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εσείς όταν σταματάτε στο περίπτερο, ξεχνάτε να κατεβάσετε το σταντ με αποτέλεσμα να ξαπλώσετε τη μηχανή μισή πάνω σας,μισή στο πεζοδρόμιο μπροστά από τον delivera που προσπεράσατε πριν 1 λεπτό χάνοντας την αλλαγή από δευτέρα σε τρίτη ή είστε τίποτα προγραμματισμένα ρομποτάκια που την έχετε δει Valentino Rossi ;

Απολογισμός μια σπασμένη χούφτα κι ένα πόδι που πονάει. Γι αυτό προσοχή παιδιά, ακόμα και μέχρι το περίπτερο να πάτε φορέστε παντελόνι, στ @@ σας το κράνος. Φωτογραφία δεν παίζει, όσοι θέλετε να δείτε ξάπλα τη νέα φριτέζα Ντελόνγκι εεε Ιταλικό μηχανάκι εννοώ τι λέω, να πάτε στο θέμα του @ΩΡΙΩΝ με το Diavel κάτω από ένα vw να κάνουν ανταλλαγή powerparts του Group VAG. Αυτά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Περαστικα Γιαννη ,Ναι μερικοι ξεχναμε το σταντ με προτιμηση τα βενζιναδικα.Μετα παμε κουτσαινοντας για καθρεφτες ,χουφτες και καμμια ανετη σελα ετσι για το sopping therapy..

5jpg-jpg1-jpgq.jpg

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...