Fanisan 0 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2016 Είμαι σε φάση που θέλω να αγοράσω το πρώτο μου παπί και από όσα έχω δει έχω καταλήξει μεταξύ των 2: Sym magic 125 και Honda Astrea Grand 110 (το Crypton X απορρίφθικε λόγω budget). Αν κάποιος έχει κάποιο από τα 2 ή μπορει να δωσει γνώμη για ποιο είναι προτιμότερο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
giannisxaros 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2016 καλθτερα κρατα τα λεφτα σου κι παρε ενα μεταχειρισμενο crypton r or honda supra που θα τα εχεις μια ζωη Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Chris1981 2.354 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12 , 2016 Δύσκολο να βρείς κάποιον που να έχει κάποιο απο τα δύο! Ιδιαίτερα το SYM. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
noodles 6.082 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14 , 2016 καλθτερα κρατα τα λεφτα σου κι παρε ενα μεταχειρισμενο crypton r or honda supra που θα τα εχεις μια ζωηαυτο και αν ειναι δυσκολο να γινει. με οποιοδηποτε μεταχειρισμενο απο αυτα τα 2, τιποτα δεν ειναι σιγουρο. αρκετα δυσκολο να βρεις καλο μεταχειρισμενο παπι. το grand 110 εχει το μοτερ του wave με οτι συνεπαγεται αυτο σε επιδοσεις, αλλα ειναι καλυτερο σε περιφεριακα. προσωπικα θα το επερνα αν ειχα τα 1900ε. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
klaipelas 167 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19 , 2016 Παρε astrea grand μεταχειρισμενο σε οσο το δυνατον καλυτερη κατασταση. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostakis88 158 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2017 Την 12/12/2016 at 8:14 ΜΜ, το μέλος giannisxaros έγραψε: καλθτερα κρατα τα λεφτα σου κι παρε ενα μεταχειρισμενο crypton r or honda supra που θα τα εχεις μια ζωη Μέχρι να σου τα κλέψουν... 4 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NIK_PAP_01 91 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2017 Sym magic ωραιο φρεσκο κ με σουπερ πίνακα οργάνων, μια χαρά θα κρατήσει αν του φέρεσαι καλά κ κάνεις αυτά που είναι να κάνεις, έχω χοντα σούπρα κ έβα κυμκο wave 110. το αγόρασα το 2005 έχει 57.000 χλμ κ δεν έχει πάθει τίποτα ενώ όλοι μου έλεγαν ότι θα σκορπίσει τον πρώτο μήνα, ωραία τα παλιά χόντα αλλα είναι μηχανάκια 20ετιας ποια κ εκτός ότι όλα είναι διαλυμμένα σαν οδική συμπεριφορά είναι 20 χρόνια πίσω Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostakis88 158 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2017 πριν 23 ώρες, το μέλος NIK_PAP_01 έγραψε: Sym magic ωραιο φρεσκο κ με σουπερ πίνακα οργάνων, μια χαρά θα κρατήσει αν του φέρεσαι καλά κ κάνεις αυτά που είναι να κάνεις, έχω χοντα σούπρα κ έβα κυμκο wave 110. το αγόρασα το 2005 έχει 57.000 χλμ κ δεν έχει πάθει τίποτα ενώ όλοι μου έλεγαν ότι θα σκορπίσει τον πρώτο μήνα, ωραία τα παλιά χόντα αλλα είναι μηχανάκια 20ετιας ποια κ εκτός ότι όλα είναι διαλυμμένα σαν οδική συμπεριφορά είναι 20 χρόνια πίσω Σιχάθηκα τα κινέζικα, το μόνο θετικό απο αυτά είναι οτι δεν τα κλέβουν έυκολα και η χειρότερη ζημια που θα σου κάνουν είναι 200 ευρώ.... Εμένα πάντως στον daytona με σκελετό lifan , είναι 120 κυβικά αλλα πάει σαν 50αρι, μου ειχε βγαλει στην αρχή γραναζιέρα, τωρα στα 45000χλμ οι ταχητητες δεν μπαίνουν σωστα σαν καρφωτες ενα πράμα και στον κινητήρα ο αξονας του αλυσιδογράναζου έχει φθαρεί και έχει απομείνει 1 χιλιοστο μεττάλου να κινεί το γρανάζι. Τέλος το αλυσιδογράναζο του κινητήρα δεν το βρίσκω πουθενά έλεος πια, ας ειναι καλα τα μηχανουργεία αλλα μάλλον δεν θα χρειαστει γιατί θα αναγκαστώ να αλλάξω κινητήρα ή να ηλεκτροκολήσω το γρανάζι στον άξονα.... σκ@τ@... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tim45 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2017 Κατά την γνώμη μου καλύτερα με τα ίδια λεφτά που θα διαθέσεις να πάρεις ένα καλοδιατηρημένο innova(κατά προτίμηση injection) που έχει καλύτερες επιδόσεις,αξιοπιστία Honda και μπορείς να το πουλήσεις εύκολα σε πολύ καλή τιμή 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kostakis88 158 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 12 , 2017 πριν 2 ώρες, το μέλος Tim45 έγραψε: Κατά την γνώμη μου καλύτερα με τα ίδια λεφτά που θα διαθέσεις να πάρεις ένα καλοδιατηρημένο innova(κατά προτίμηση injection) που έχει καλύτερες επιδόσεις,αξιοπιστία Honda και μπορείς να το πουλήσεις εύκολα σε πολύ καλή τιμή Μακάρι να προλάβω να μαζέψω λεφτά για κάτι καλύτερο πρίν διαλυθεί εντελώς το δικό μου.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tim45 4 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 13 , 2017 Να ξέρεις ότι για μαμά innova 5ετιας,κυρίως injection παίζεις από 1200€ και πάνω και για crypton x μην κοιτάξεις καλύτερα γιατί ανεβαίνεις στα 2 χιλιάρικα τουλάχιστον, για μαμά πενάτο Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
NIK_PAP_01 91 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15 , 2017 Την 12/6/2017 at 7:26 ΜΜ, το μέλος Kostakis88 έγραψε: Σιχάθηκα τα κινέζικα, το μόνο θετικό απο αυτά είναι οτι δεν τα κλέβουν έυκολα και η χειρότερη ζημια που θα σου κάνουν είναι 200 ευρώ.... Εμένα πάντως στον daytona με σκελετό lifan , είναι 120 κυβικά αλλα πάει σαν 50αρι, μου ειχε βγαλει στην αρχή γραναζιέρα, τωρα στα 45000χλμ οι ταχητητες δεν μπαίνουν σωστα σαν καρφωτες ενα πράμα και στον κινητήρα ο αξονας του αλυσιδογράναζου έχει φθαρεί και έχει απομείνει 1 χιλιοστο μεττάλου να κινεί το γρανάζι. Τέλος το αλυσιδογράναζο του κινητήρα δεν το βρίσκω πουθενά έλεος πια, ας ειναι καλα τα μηχανουργεία αλλα μάλλον δεν θα χρειαστει γιατί θα αναγκαστώ να αλλάξω κινητήρα ή να ηλεκτροκολήσω το γρανάζι στον άξονα.... σκ@τ@... Τα sym και τα kymco δεν είναι κινέζικα ούτε έχουν σχέση με αυτά, μην τα βάζουμε στο ίδο τσουβάλι η συμ μεχρι το 2004 έφτιαχνε μηχανακια κ σκουτερ για τη χοντα όσο για σουπρα κ ινοβα ταιβανεζικα ειναι κ αυτα οχι τζαπαν, όσο για τα ινοβα τα μισα στα 30.000 χτυπουσαν στρόφαλο αλλα δεν τα λέμε αυτά λες κ έχουμε μετοχές της χόντα, κρυπτον χ ασχολίαστο 2000 ζητανε με 40,000-50,000 χλμ κ καινούργιο ξεπερνα τα 3,000 σε αυτα πάρε νιντζα 250 να έχεις μηχανάκι όχι πατίνι 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sks13 14 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2017 Λοιπον μετα από εναμιση μηνα και 2.000 χλμ μαζι του(sym magic),σας λεω με σιγουρια ότι στο συγκεκριμενο δεν αξιζει ο ορος "κινεζικο". Είναι ένα πολύ ποιοτικο παπι χωρις τριξιματα με απιστευτη σιναρμογη και πολύ καλη βαφη,τιποτα δεν χτυπάει τιποτα δεν τριζει,χωρις "περιεργους" ηχους από το μοτερ και το σαζμαν,δουλευει, σχεδόν σαν ηλεκτρικο......τρομερη ποιοτητα κατασκευης.Εαν με βρίσκεται υπερβολικο καντε μια βολτα από μια εκθεση και ριξτε του μια ματια,αξιζει τον κοπο. Αυτά γιατι νομιζω ότι δεν του αξιζει το "τσουβάλιασμα" Τωρα οσο εχει να κανει με τα 2000 χλμ μαζι του,ηταν εντελως απροβλημάτιστα,το μοτερακι του είναι αθορηβο εντελος και το σαζμαν του πολύ μαλακο και υσηχο,δεν χανει ποτε ταχύτητες και με ένα ελαφρυ πατινάρισμα που κανει είναι πολύ προοδευτικο. Τα φρενα του.....ΑΓΚΥΡΕΣ....χωρις ιχνος υπερβολης,το cbs είναι γαμω τα κολπα πατας το πισω και δουλευει και ένα 30% το μπροστινο,εχεις την βεβαιοτητα ότι θα σταματήσεις παντα χωρις αγχος, Για τα οργανα του τι να πω....πληρεστατα μεχρι υπερβολης για παπι.Στοφομετρο,χιλιομετρητης και δυο μερικοι χιλιομετρητες,ρολοι,βολτομετρο,ενδειξη βενζίνης(αν και με μικρη κλιμακα και σε μπερδευει λιγακι π.χ όταν ο δεικτης είναι στο κατω του κοκκινου εχει ακομη 1,5 λιτρο βενζινη),ενδειξη ταχυτήτων και τα λαμπάκια φλας,μεγαλη σκαλα,νεκρα,ενδειξη αλλαγης λαδιου,chek engine......υπερβολή ειπαμε. Λαδακια 15w50,στα 1000 χλμ μετα το service δεν εχω την παραμικρη απωλεια. Τα φωτα του πολύ δυνατα και καλορυθμησμενη η δεσμη και λαμπιτσα osram από την μανα του,ειναι προσεγμενο σε όλα του. Προβληματάκια? το chek engine που κατά διαστήματα αναβε στο ξεκαρφωτο και επρεπε να το σβησω και να του ξαναβαλω για να σβησει,και μια μικρη αρρυθμια κατά το ανοιγμα του γκαζιού με αποτέλεσμα καποιες λιγες φορες(7-8 στο συνολο)να σβηνει. Στο εξουσιοδωτημενο μου ειπαν ότι δεν εχουν το τσιπακι για το euro4 και δεν μπορουσαν να το τσεκαρουν περιμεναν,το τσιπακι από την sym,ενταξει δεν ηταν και κατι σοβαρο μπορουσα να περιμενω. Παρολαυτα την προηγουμενη εβδομαδα(14/6) πηρα τηλεφωνο τον γκοργκολη,να ρωτησω τι γινεται και δεν μπορούμε να τσεκαρουμε/φτιαξουμε το μηχανακι,και μου ηπαν να παω από εκει για μια αναβαθμηση που τους ειρθε,να μου την "περασουν". Όπως και εγινε,σε μια ωρα το πηρα και εφυγα.....η αρρυθμια εχει διορθωθεί σιγουρα,και μια εβδομαδα τωρα ουτε μου εσβησε ουτε εχει ξανααναψει το λαμπακι,αυτα βεβαια συνεχιζω να τα τσεκαρω και βλέπουμε. Μετα την "αναβαθμηση" βλεπω και μια καλυτερη αποκριση στο γκαζι,οπως και η καταναλωση που από 2-2,2lt/100 την τελευταια εβδομαδα επεσε 1,87lt/100(χρησιμοποιώ το fuel buddy για τις μετρήσεις) που και αυτό θα συνεχισω να το τσεκαρω. Με λιγα λογια είμαι πολύ ευχαριστημένος από την επιλογή μου εάν και λιγο διστακτικος στην αρχη οφειλω να ομολογησω,τελικα με εξεπληξε και σαν μηχανιμα και σαν υποστηρηξη. Ελπιζω να συνεχισουμε ετσι όπως ξεκινήσαμε και όλα θα είναι καλα.... Α και κατι τελευταιο το μηχανακι απευθηνεται περισοτερο σε ένα συντηριτικο κοινο το οποιο θελει ένα σιγουρα ποιοτικο και υσηχο μηχανακι για να κανει την δουλεια του χωρις προβλήματα.Ειμαι σιγουρος ότι η νεολαια δεν θα το εκτιμηση ιδιαιτερα,και με το δικιο τους,ειναι πολύ "πολιτισμενο" για τα γουστα τους...... Αυτά τα ολιγα πρως το παρον και ελπιζω να βοηθησα στο να του ριξετε μια ματια γιατι σιγουρα την αξιζει...... 2 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Nikos Nikon 1.325 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2017 Είναι εξαιρετικό παπί, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Αν έγραφε πάνω του Honda ή Yamaha θα το πλήρωνες 3 χιλιάρικα, απλά είναι τα πράγματα. Μη ξεχνάμε ότι ήταν το πρώτο παπί που πέρασε το Euro 4 από πέρσι. Αν μου περίσσευαν τα 400 ευρώ της διαφοράς με το Daytona θα έπαιρνα αυτό μόνο και μόνο για το υπερπλήρες κοντέρ του και την άνετη σελάρα του. Το είχα κάνει test ride σε έμπορο στον Πειραιά και επιβεβαιώνω όσα γράφεις. Τώρα ο καθένας μπορεί να νομίζει ότι θέλει, για οτιδήποτε, ποιοτικά ή κατασκευαστικά, εγώ εμπιστεύομαι τα μάτια μου και την πείρα μου...Καλά χιλιόμετρα και να το χαρείς. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sks13 14 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2017 πριν 42 λεπτά, το μέλος Nikos Nikon έγραψε: Είναι εξαιρετικό παπί, με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Αν έγραφε πάνω του Honda ή Yamaha θα το πλήρωνες 3 χιλιάρικα, απλά είναι τα πράγματα. Μη ξεχνάμε ότι ήταν το πρώτο παπί που πέρασε το Euro 4 από πέρσι. Αν μου περίσσευαν τα 400 ευρώ της διαφοράς με το Daytona θα έπαιρνα αυτό μόνο και μόνο για το υπερπλήρες κοντέρ του και την άνετη σελάρα του. Το είχα κάνει test ride σε έμπορο στον Πειραιά και επιβεβαιώνω όσα γράφεις. Τώρα ο καθένας μπορεί να νομίζει ότι θέλει, για οτιδήποτε, ποιοτικά ή κατασκευαστικά, εγώ εμπιστεύομαι τα μάτια μου και την πείρα μου...Καλά χιλιόμετρα και να το χαρείς. Σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες σου,και επειδή η γνωμη σου εχει ιδιαιτερη βαρυτητα-για μενα τουλάχιστον-με κανει να είμαι περισσοτερο χαρούμενος για την επιλογή μου. Αν και ημουν σχεδόν σιγουρος ότι ανθρωποι σαν κι'εσενα(από αυτά που εχω καταλαβει από τα γραφομενα σου) με μια δοκιμη θα το εκτιμουσαν ιδιαίτερος. Να'σαι καλα και καλες βολτες. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GiannisTs 33 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2017 (τροποποιήθηκε) Βασικά το Magic αν εξαιρέσει κανείς την αιχμηρή εμφάνιση του και τα φλας μπροστα στην μάσκα, σχεδιαστικά είναι ίδιο με το Target και το Astrea Grand 110. Επιπλέον, απο ότι έχω δει οδηγικά σε εναν στον δρόμο είναι πολυ νευρικό παπί. Τρομερό μείον η τιμή του. Για παπί τέτοιο ειδικά δεν θα έδινα 2.200 ευρώ, σόρρυ κιόλας αλλά κάποιοι το έχουν παρα##σει. Εντύπωση μου κάνει πως δεν συγκαταλέγεται στο επίσημο σαιτ της SYM: http://www.sym-global.com/all_models/index/8 Τα στοιχεία που δίνει σαν κινητήρας δεν μου φαίνονται ανάλογα με τον κυβισμό του, όσο και αν ακολουθεί τα σύγχρονα πλέον πρότυπα των Euro 4. Δεν είναι όσον αφορα την έννοια "Κινέζικο" αλλά είναι ΚΑΛΟ Κινέζικο, αφου η Ταϊβάν ακόμη μπορεί να παλευει να ανεξαρτητοποιηθεί ωστόσο, θεωρείται ακόμη "κομμάτι" της Κίνας. Να κάτι παραδείγματα που πρέπει να καταλαβαίνουν καποιοι οτι όλες οι Κινέζικες μοτοβιομηχανίες δεν είναι χάλια. Έχει αρκετά παραδείγματα και μάλιστα κάποιες αναγεννουν παλιες Ευρωπαϊκες μοτοβιομηχανίες. Για να μην ξεφεύγω εντελώς, το εχω δει απο κοντά και η άποψη μου είναι ίδια όπως αναφέρω και παραπάνω. Τροποποιήθηκε Ιούνιος 25 , 2017 από τον GiannisTs Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Nikos Nikon 1.325 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2017 πριν 18 ώρες, το μέλος sks13 έγραψε: Αν και ημουν σχεδόν σιγουρος ότι ανθρωποι σαν κι'εσενα(από αυτά που εχω καταλαβει από τα γραφομενα σου) με μια δοκιμη θα το εκτιμουσαν ιδιαίτερος Το δοκίμασα και το εκτίμησα ιδιαιτέρως. Τα 400 ευρώ παραπάνω μου λείπανε και δεν το πήρα (1395 το Daytona, 1755 το SYM)... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sks13 14 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2017 πριν 2 ώρες, το μέλος GiannisTs έγραψε: Βασικά το Magic αν εξαιρέσει κανείς την αιχμηρή εμφάνιση του και τα φλας μπροστα στην μάσκα, σχεδιαστικά είναι ίδιο με το Target και το Astrea Grand 110. Επιπλέον, απο ότι έχω δει οδηγικά σε εναν στον δρόμο είναι πολυ νευρικό παπί. Τρομερό μείον η τιμή του. Για παπί τέτοιο ειδικά δεν θα έδινα 2.200 ευρώ, σόρρυ κιόλας αλλά κάποιοι το έχουν παρα##σει. Εντύπωση μου κάνει πως δεν συγκαταλέγεται στο επίσημο σαιτ της SYM: http://www.sym-global.com/all_models/index/8 Τα στοιχεία που δίνει σαν κινητήρας δεν μου φαίνονται ανάλογα με τον κυβισμό του, όσο και αν ακολουθεί τα σύγχρονα πλέον πρότυπα των Euro 4. Δεν είναι όσον αφορα την έννοια "Κινέζικο" αλλά είναι ΚΑΛΟ Κινέζικο, αφου η Ταϊβάν ακόμη μπορεί να παλευει να ανεξαρτητοποιηθεί ωστόσο, θεωρείται ακόμη "κομμάτι" της Κίνας. Να κάτι παραδείγματα που πρέπει να καταλαβαίνουν καποιοι οτι όλες οι Κινέζικες μοτοβιομηχανίες δεν είναι χάλια. Έχει αρκετά παραδείγματα και μάλιστα κάποιες αναγεννουν παλιες Ευρωπαϊκες μοτοβιομηχανίες. Για να μην ξεφεύγω εντελώς, το εχω δει απο κοντά και η άποψη μου είναι ίδια όπως αναφέρω και παραπάνω. Και γιατι να δωσεις 2.200 αφου εχει 1770? Και όπως καταλαβαίνω ανηκεις στην κατηγορια που αναφερω παραπανω και μαλλον με το δικιο σου εχεις αρνητικη αποψη. Φιλικα..... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GiannisTs 33 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2017 (τροποποιήθηκε) πριν 5 ώρες, το μέλος sks13 έγραψε: Και γιατι να δωσεις 2.200 αφου εχει 1770? Και όπως καταλαβαίνω ανηκεις στην κατηγορια που αναφερω παραπανω και μαλλον με το δικιο σου εχεις αρνητικη αποψη. Φιλικα..... Ωπ έχεις δίκαιο φίλε μάλλον μπερδεύτηκα με τιμή άλλου μοντέλου, λάθος μου. Όντως έχει 1.945 ευρώ και αν πληρώσεις τοις μετρητοις 150-200 ευρώ κάτω. Πάντως ισχύει οτι δεν το έχω δοκιμάσει γιατι στην περιοχή μου δεν υπάρχει δυνατότητα πουθενά για test drive αν και θα το ήθελα ιδιαιτέρως, έτσι το δίλημμα της αγοράς θα ήταν ακόμη μικρότερο. Βασίζομαι στα στοιχεία που δίνει ο Γκοργκόλης και μόνο, ενω η τιμή του είναι λίγο τσιμπημένη για εμένα. Προσωπικά, για ΠΑΠΙ τα 1.500-1.600 ευρώ δεν θα έπρεπε να τα ξεπεράσει ΚΑΜΙΑ εταιρία, και ας ήταν τύπου Crypton X. Δεν ενθουσιάζομαι ιδιαίτερα για τις σπέσιαλ δυνατότητες που έχει το καθε προϊόν, αλλά όλα αυτά τα μηχανάκια είναι πάπιες και οι διαφορές μεταξύ τους ακόμη και σήμερα δεν είναι πολλές. Στις μεγαλύτερες κατηγορίες (και αναφέρομαι για 250 κ.εκ. και πάνω) διαφοροποιούνται τα πράγματα αλλά η εξέλιξη των παπιών είναι τόσο αργή που η απότομη αύξηση των τιμών σε τέτοια επίπεδα είναι too much. Προσωπικά μου άποψη ΠΑΝΤΑ, φιλικά. Υ.Γ: Αφορά ΜΟΝΟ την Ελληνική αγορά. Στην Ασία γενικότερα η εξέλιξη των παπιών είναι σαφως μεγαλύτερη... βλεπε Exciter 150 Τροποποιήθηκε Ιούνιος 25 , 2017 από τον GiannisTs Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sks13 14 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2017 Συμφωνω μαζι σου σε όλα..... Αλλα ελα που οταν χρειαζεσαι κατι συγκεκριμενο πέφτεις στα νυχια τους..... 1 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GRR 41 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 14 , 2019 Το honda astrea grand 110i έχετε ακούσει να βγάζει ζημιές στο μοτέρ(καδένα,μπιέλα) όπως στα παλιά innova?και αναφέρομαι σε αναβάτες που κανούν πολλά χιλιόμετρα την ημέρα, και όχι 2-3 χιλιόμετρα την ημέρα μόνο. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες