Jump to content
davidson

Σωληνάκια υψηλής και μονάδα ABS

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!

Αυτές τις μέρες θέλω να κάνω κάποιες εργασίες στη μηχανή όπως αλλαγή υγρών φρένων,καινούργια τακάκια και σκεφτόμουν και για σωληνάκια υψηλής.

Εδώ λοιπόν μου δημιουργείται η απορία καθώς σε δύο μηχανικούς που ρώτησα μου είπαν οτι για να βάλω τα σωληνάκια πρέπει να καταργήσω τη μονάδα του ABS.

Για ποιόν λόγο να ισχύει κάτι τέτοιο(αν ισχύει δλδ);

Δεν μπορώ να αντικαταστήσω τα υπάρχον σωληνάκια με κάποια καλύτερης αντοχής και απόδοσης;

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποιο μηχανακι εχεις?

Ενα cbr600rr του 2009.

Πήγαινε δείξτους κανα βιντεάκι !

Ελα ντε , αυτό μου κάνει εντύπωση και εμένα. Εντωμεταξύ δεν είναι και άσχετοι με το χώρο. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δε ξερω αν εχει καμια σχεση παντως εμενα το σκουτερ μου εχει και abs και σωληνακια υψηλης,βεβαια ολα ηταν εργοστασιακα.δε καταλαβαινω γτ να υπαρχει προβλημα,ασε που τα υψηλης δεν επηρεαζουν το φρεναρισμα πχ πιο αποτομο κλπ απλα ειναι πιο ανθεκτικα σε πιο παρατεταμενη πιεση,δε φουσκωνουν οπως τα κλασσικα(πχ σε καμια γρηγορη καταβαση π κανεις σκληρη χρηση φρενων)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ενα cbr600rr του 2009.

Ελα ντε , αυτό μου κάνει εντύπωση και εμένα. Εντωμεταξύ δεν είναι και άσχετοι με το χώρο. 

Kai να μην υπηρχαν στο εμποριο θα μπορουσες να βαλεις

φτιαχτα σωληνακια υψηλης,σκεψου να σου σκιζοτανε κανα σωληνακι

δε θα το αλλαζες?Θα καταργουσαν το abs?Το ιδιο πραμα ειναι.

Ειναι πιο ακριβα βεβαια για abs.

Τζιμπα τα http://www.ebay.com/itm/HEL-Braided-Brake-Lines-Full-Kit-Honda-CBR600-RR-ABS-2009-2015-/231748754115?hash=item35f54d5ac3:g:6z0AAOSwI-BWQmlO

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και στο δικο μου ηθελα να βαλω kawasaki z1000 του 2011 με abs και αυτο αλλα ο μαστορας μου ειπε οτι θα εχει θεμα δεν θα διαβαζει σωστα η μοναδα και κατι τετοια..... οποτε το αφησα το project 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγω να τα πάρω φίλε μου,το θέμα είναι ποιός θα τα βάλει! !

Kai να μην υπηρχαν στο εμποριο θα μπορουσες να βαλεις

φτιαχτα σωληνακια υψηλης,σκεψου να σου σκιζοτανε κανα σωληνακι

δε θα το αλλαζες?Θα καταργουσαν το abs?Το ιδιο πραμα ειναι.

Ειναι πιο ακριβα βεβαια για abs.

Τζιμπα τα http://www.ebay.com/itm/HEL-

 

Ελα παιδια προσπαθώ κανα μισάωρο τώρα να ποστάρω και εχει μπλοκάρει το σύμπαν

Θα προσπαθησω αργότερα. . 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρα απ`οτι καταλαβαινω οι ενδοιασμοι των τεχνικων βασιζονται στο γεγονος πως με τα σωληνακια υψηλης εχεις γρηγοροτερο φρεναρισμα (μικροτερους χρονους) και αρα δυσλειτουργια της μοναδας.

Η λογικη αυτη μπορει να συνεχιστει και να μεταφραστει το ιδιο και σε μια ενδεχομενη αλλαγη τρομπας με μεγαλυτερη ή ακτινικη.

Αποψη και λογικη που σιγουρα δεν ταυτιζεται με την κοινη και ουτε με την δικη μου καθοτι σαν πρωην κατοχος μοτοσυκλετας με σωληνακια υψηλης που εις γνωσιν μου τοποθετησα και γνωριζοντας απο πριν πως τα οφελη τους δεν μετρουνται σε ''γρηγοροτερα'' φρεναρισματα και μικροτερες διυνηθεντες αποστασεις φρεναρισματος αλλα εξαλειψη του φαινομενου μπαλωναρισματος και υπερθενμανσης που μειονεκτουν τα λαστιχενια μαρκουτσια σ`αυτο τον τομεα.

Ενδιαφερον θεμα παντως,αλλα θα ηθελα μια πιο εμπεριστατωμενη αποψη πανω σ`αυτο,επισης θα ηθελα να μαθω αν οντως ισχυει κατι τετοιο ειναι για ολες τις μοναδες abs ακομα και για τις συγχρονες ή ισχυει μοναχα για τις παλιοτερες,γιατι απ`οσο γνωριζω πολλα συγχρονα μηχανακια ερχονται πλεον με μεταλλικα μαρκουτσια απο το εργοστασιο,εκει τι εχει γινει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tο πιο απλο/σιγουρο ειναι μια ερωτηση στην αντιπροσωπεια που με την σειρα της θα μεταφερει το ερωτημα στο εργοστασιο και θα παρει μια υπευθυνη επισημη θεση.

Νομιζω παντως οτι το ABS ειναι open loop δηλαδη δεν παιρνει feedback απο καπου εχει τον αισθητηρα στην ροδα που αν μπλοκαρει αυτο στελνει σημα και τον ξεμπλοκαρει μεχρι να ξαναμπλοκαρει και ουτω καθ εξης. Αρα για μενα δεν στεκει αυτο που λενε ακομα και αν βαλει κανεις φρενα GP οχι σωληνακια υψηλης...

Τροποποιήθηκε από τον CafeRacer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δε στεκει παιδες με την καμια.

Οι οποιοι ενδοιασμοι συνεργειων βασιζονται κατ εμε 

σε αγνοια,βαρεμαρα(κρινουν οτι ειναι πολυ δουλεια κ δε θα την πληρωθουν)

, ελειψη εμπειριας(δεν το χουν ξανακανει δλδ) η τυχον ελειψη του συγκεκριμενου

διαγνωστικου ωστε να κανουν εξαερωση τη μοναδα αν χρειαστει.

Αν ηταν διαφορετικα μια εταιρια σαν τη Hel δε θα καθοταν να βγαλει τα συγκεκριμενα

σωληνακια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tο πιο απλο/σιγουρο ειναι μια ερωτηση στην αντιπροσωπεια που με την σειρα της θα μεταφερει το ερωτημα στο εργοστασιο και θα παρει μια υπευθυνη επισημη θεση.

Νομιζω παντως οτι το ABS ειναι open loop δηλαδη δεν παιρνει feedback απο καπου εχει τον αισθητηρα στην ροδα που αν μπλοκαρει αυτο στελνει σημα και τον ξεμπλοκαρει μεχρι να ξαναμπλοκαρει και ουτω καθ εξης. Αρα για μενα δεν στεκει αυτο που λενε ακομα και αν βαλει κανεις φρενα GP οχι σωληνακια υψηλης...

Μια από τις δύο απαντήσεις που μου δόθηκαν ήταν από επίσημο αντιπρόσωπο της χοντα.

Αρα απ`οτι καταλαβαινω οι ενδοιασμοι των τεχνικων βασιζονται στο γεγονος πως με τα σωληνακια υψηλης εχεις γρηγοροτερο φρεναρισμα (μικροτερους χρονους) και αρα δυσλειτουργια της μοναδας.

Η λογικη αυτη μπορει να συνεχιστει και να μεταφραστει το ιδιο και σε μια ενδεχομενη αλλαγη τρομπας με μεγαλυτερη ή ακτινικη.

Αποψη και λογικη που σιγουρα δεν ταυτιζεται με την κοινη και ουτε με την δικη μου καθοτι σαν πρωην κατοχος μοτοσυκλετας με σωληνακια υψηλης που εις γνωσιν μου τοποθετησα και γνωριζοντας απο πριν πως τα οφελη τους δεν μετρουνται σε ''γρηγοροτερα'' φρεναρισματα και μικροτερες διυνηθεντες αποστασεις φρεναρισματος αλλα εξαλειψη του φαινομενου μπαλωναρισματος και υπερθενμανσης που μειονεκτουν τα λαστιχενια μαρκουτσια σ`αυτο τον τομεα.

Ενδιαφερον θεμα παντως,αλλα θα ηθελα μια πιο εμπεριστατωμενη αποψη πανω σ`αυτο,επισης θα ηθελα να μαθω αν οντως ισχυει κατι τετοιο ειναι για ολες τις μοναδες abs ακομα και για τις συγχρονες ή ισχυει μοναχα για τις παλιοτερες,γιατι απ`οσο γνωριζω πολλα συγχρονα μηχανακια ερχονται πλεον με μεταλλικα μαρκουτσια απο το εργοστασιο,εκει τι εχει γινει?

Αν υπάρχει κάποια λογική σ'αυτό θα ήθελα να την μάθω και εγώ.

Απάντηση στο γιατί δεν μπάινουν σωληνακια με abs δεν μου δώσανε.

Τα λόγια τους και των δύο ήταν οτι πρέπει να καταργήσουμε την μονάδα αλλιώς δεν μπαίνουν!!

Δε στεκει παιδες με την καμια.

Οι οποιοι ενδοιασμοι συνεργειων βασιζονται κατ εμε 

σε αγνοια,βαρεμαρα(κρινουν οτι ειναι πολυ δουλεια κ δε θα την πληρωθουν)

, ελειψη εμπειριας(δεν το χουν ξανακανει δλδ) η τυχον ελειψη του συγκεκριμενου

διαγνωστικου ωστε να κανουν εξαερωση τη μοναδα αν χρειαστει.

Αν ηταν διαφορετικα μια εταιρια σαν τη Hel δε θα καθοταν να βγαλει τα συγκεκριμενα

σωληνακια

Αυτά έχω αρχίσει να πιστεύω και εγώ.

Τα σωληνάκια της Hel τι λένε από ποιότητα;

Το πρόβλημά μου είναι, άντε και τα παραγγέλνω όταν θα έρθουν ποιός θα μου τα τοποθετήσει από τι στιγμη που δεν αναλαμβάνουν τέτοια εργασία;

Τροποποιήθηκε από τον davidson

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια από τις δύο απαντήσεις που μου δώθηκαν ήταν από επίσημο αντιπρόσωπο της χοντα.

Αν υπάρχει κάποια λογική σ'αυτό θα ήθελα να την μάθω και εγώ.

Απάντηση στο γιατί δεν μπάινουν σωληνακια με abs δεν μου δώσανε.

Τα λόγια τους και των δύο ήταν οτι πρέπει να καταργήσουμε την μονάδα αλλιώς δεν μπαίνουν!!

Καλα οι αντιπροσωποι μαστοραντζα ειναι..το θεμα ειναι να παρεις απαντηση απο τους μηχανολογους στο τεχνικο τμημα του Σαρακακη.

Και αν σου πουνε τα ιδια ρωτησε τους για αυτο:
/Galfer-Braking-Systems

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλησπέρα σε όλους!

Αυτές τις μέρες θέλω να κάνω κάποιες εργασίες στη μηχανή όπως αλλαγή υγρών φρένων,καινούργια τακάκια και σκεφτόμουν και για σωληνάκια υψηλής.

Εδώ λοιπόν μου δημιουργείται η απορία καθώς σε δύο μηχανικούς που ρώτησα μου είπαν οτι για να βάλω τα σωληνάκια πρέπει να καταργήσω τη μονάδα του ABS.

Για ποιόν λόγο να ισχύει κάτι τέτοιο(αν ισχύει δλδ);

Δεν μπορώ να αντικαταστήσω τα υπάρχον σωληνάκια με κάποια καλύτερης αντοχής και απόδοσης;

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Σαφως και δεν ισχυει κατι τετοιο,ευκαιρια να αποκλεισεις και τους μηχανικους αν σου τυχει ποτε κατι,που δεν προκειται βεβαια γιατι εχεις Honda!:laugh:

Eβαλα προσφατα σε NC700 (C-ABS) υψηλης χωρις κανενα προβλημα και καμια περιεργη μετατροπη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν επηρεάζουν το ABS τα υψηλής, κανένας αισθητήρας δεν μετράει την πίεση στα υγρά φρένων.

Για ποιο λόγο λένε πράγματα που δεν στέκουν.

Θα μπορούσαν να πούνε ένα απλό "Δεν ξέρω" και να μην λένε ότι τους κατεβάσει το κεφάλι τους.

Ποιο τίμιο και σεβαστό θα ήταν κάτι τέτοιο.

Αλλά είπαμε......Greece live your myth.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε μπας και νομιζουν τα μαστορια οτι ρωτανε αν τα σωληνακια (μηκος και συνδέσεις) που ειναι για μηχανη χωρις abs αν ταιριαζει σε μηχανη με abs? Τι άλλο λόγο σκεφτεται το σατανικο μυαλο τους?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μια από τις δύο απαντήσεις που μου δόθηκαν ήταν από επίσημο αντιπρόσωπο της χοντα.

Αν υπάρχει κάποια λογική σ'αυτό θα ήθελα να την μάθω και εγώ.

Απάντηση στο γιατί δεν μπάινουν σωληνακια με abs δεν μου δώσανε.

Τα λόγια τους και των δύο ήταν οτι πρέπει να καταργήσουμε την μονάδα αλλιώς δεν μπαίνουν!!

Αυτά έχω αρχίσει να πιστεύω και εγώ.

Τα σωληνάκια της Hel τι λένε από ποιότητα;

Το πρόβλημά μου είναι, άντε και τα παραγγέλνω όταν θα έρθουν ποιός θα μου τα τοποθετήσει από τι στιγμη που δεν αναλαμβάνουν τέτοια εργασία;

Τοπ στο χωρο.Στο αλλο που ρωτας,απ οτι καταλαβαινω δε θες να το κανεις

μονος οποτε ψαξου λιγο,σιγουρα υπαρχει συνεργειο να σου κανει τη δουλεια.

Ρε μπας και νομιζουν τα μαστορια οτι ρωτανε αν τα σωληνακια (μηκος και συνδέσεις) που ειναι για μηχανη χωρις abs αν ταιριαζει σε μηχανη με abs? Τι άλλο λόγο σκεφτεται το σατανικο μυαλο τους?

Παιζει ανετα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τοπ στο χωρο.Στο αλλο που ρωτας,απ οτι καταλαβαινω δε θες να το κανεις

μονος οποτε ψαξου λιγο,σιγουρα υπαρχει συνεργειο να σου κανει τη δουλεια.

Παιζει ανετα

Ναι δεν εχω τις γνώσεις ούτε την εμπειρία για να επιχειρήσω κάτι τέτοιο μόνος μου.

Σε αναζήτηση μηχανικού λοιπόν που δεν θα βαριέται να τα αλλάξει! !

Αθηνα εισαι φιλε?Αν ναι σου λεω που εβαλα εγω τα δικα μου.Εξουσιοδοτημενο Honda.

 

Αθηνα είμαι φίλε μου.

Αν δεν σου κάνει κόπο θα ήθελα να μάθω για αυτό το συνεργείο. 

Ευχαριστώ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

http://www.coremoto.com/mobile/Product.aspx?ProductCode=CC2074BK24KBK  βρήκα και αυτά και λένε ότι είναι για abs 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν επηρεάζουν το ABS τα υψηλής, κανένας αισθητήρας δεν μετράει την πίεση στα υγρά φρένων.

Στο δικο μου το μεκανακι (ABS με υψηλης απο μαμα) εχει αισθητηρες πιεσης υδραυλικου κυκλωματος οι οποιοι βρισκονται κιολας στη μοναδα μεσα. (οταν το ειχα βαλει στο διαγνωστικο, υπαρχει σεξτιον για τεστ ολου του συστηματος πεδησης οπου εχει την πιεση μπροστινου και πισω φρενου)

 

Λαβετε υποψη σας και το εξης: τα υψηλης λυνουν το προβλημα του μπαλοναρισματος (που αφορα το χρηστη) το οποιο ΙΣΩΣ ειναι σωτηριο για τη λειτουργια της μοναδας, η "σταδιακη" αυξηση της πιεσης την ωρα που λειτουργει η αντλια του ABS. Σε μεταλλικες σωληνες, οταν υπαρχει νερο με υψηλη πιεση, θα εχετε παρατηρησει πώς κοπανανε αν ανοιγοκλεινεις μια βρυση γρηγορα. Νταααααπ, λες και θα σπασουν. Σε πλαστικη σωληνα, οπου υπαρχει ελαστικοτητα, το φαινομενο αυτο δεν παρατηρειται. 

 

Τωρα, οσον αφορα στη hel και στο τι παράγει, ε μην είστε και σιγουροι οτι (θα) εχει ενδοιασμο να πουλησει κατι το οποιο σε βαθος χρονου θα εχει ως συνεπεια να ρημαξει τη μοναδα. (πχ τα o-ring ή και την ιδια την αντλια)

Για μενα, απο τη στιγμη που τα σωληνακια θελουν αντικατασταση καθε 4 χρονια, δε νομιζω οτι θα ρισκαρα την αντικατασταση τους με μη εγκεκριμενα. 

Τροποποιήθηκε από τον hayabusas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στο δικο μου το μεκανακι (ABS με υψηλης απο μαμα) εχει αισθητηρες πιεσης υδραυλικου κυκλωματος οι οποιοι βρισκονται κιολας στη μοναδα μεσα. (οταν το ειχα βαλει στο διαγνωστικο, υπαρχει σεξτιον για τεστ ολου του συστηματος πεδησης οπου εχει την πιεση μπροστινου και πισω φρενου)

 

Λαβετε υποψη σας και το εξης: τα υψηλης λυνουν το προβλημα του μπαλοναρισματος (που αφορα το χρηστη) το οποιο ΙΣΩΣ ειναι σωτηριο για τη λειτουργια της μοναδας, η "σταδιακη" αυξηση της πιεσης την ωρα που λειτουργει η αντλια του ABS. Σε μεταλλικες σωληνες, οταν υπαρχει νερο με υψηλη πιεση, θα εχετε παρατηρησει πώς κοπανανε αν ανοιγοκλεινεις μια βρυση γρηγορα. Νταααααπ, λες και θα σπασουν. Σε πλαστικη σωληνα, οπου υπαρχει ελαστικοτητα, το φαινομενο αυτο δεν παρατηρειται. 

 

Τωρα, οσον αφορα στη hel και στο τι παράγει, ε μην είστε και σιγουροι οτι (θα) εχει ενδοιασμο να πουλησει κατι το οποιο σε βαθος χρονου θα εχει ως συνεπεια να ρημαξει τη μοναδα. (πχ τα o-ring ή και την ιδια την αντλια)

Για μενα, απο τη στιγμη που τα σωληνακια θελουν αντικατασταση καθε 4 χρονια, δε νομιζω οτι θα ρισκαρα την αντικατασταση τους με μη εγκεκριμενα. 

Ετσι κουβεντα να κανουμε,ειδικος δεν ειμαι φυσικα.

Θα ξεκινησω απ το τελευταιο,εγκεκριμενα ειναι τοσο της hel οσο και μερικες ακομη μαρκες

και πιστοποιημενα.

2 η διαφορα που θα δουμε με τα υψηλης ειναι οταν ζεσταθουν πολυ τα υγρα

οπου παρατηρειται το φαινομενο να μπαλονιαζουν τα πλαστικα σωληνακια,δλδ σε

εκτεταμενα και δυνατα φρεναρισματα χωρις να περναν αρκετα δευτερα για να κρυωνουν τα φρενα μας.

Εκει θα κανει διαφορα το μεταλικο σωληνακι κ δε θα μπαλωνιασει.

3 Μη ξεχναμε οτι η αντλια του abs θα κλεισει και αρα θα δεχτει καποια πιεση μονο σε 

περιπτωση μπλοκαρισματος τροχου.Πχ στο δικο μου 2φορες στα 4χρονια.

Τι θελω να πω...δε νομιζω πως δημιουργεις προβλημα πουθενα και σιγουρα 

σε πιστα,στροφιλικια κλπ εχεις πιο αξιοπιστα φρενα με τα υψηλης

Και σε καμια περιπτωση δε παιζει αυτα που ειπαν στο παιδι

συνεργεια κι αντιπροσωποι.Ο,τι να ναι κανονικα τον ειπανε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απαντηση που πηρα απο την coremoto:

hello can you please tell me the difference about the braided brake lines from ABS model to non ABS?

"The abs kit for the Z is a 5 line kit. The non abs kit is a 3 line kit" 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@Krosfala

Πού να ησουν και ειδικος δηλαδη! :tooth:

 

Ενα προς ενα, για την κουβεντα δλδ μιας και βρεθηκε ενδιαφερον θεμα.

1. Την πιστοποιηση ποιος τη βγαζει? οι ιδιες οι κατσκευαστριες? θεωρεις πιο αξιοπιστη/ειδικη την ιξ χελ απο τον ιδιο κατασκευαστη της μοτας σου?

2. Ναι, ειναι γνωστα αυτα. Για το λογο αυτο οι κατασκευαστες στο σερβις μπουκ σου λενε αντικατασταση καθε 4 χρονια. Αυτος ειναι ο χρονος οπου δενπαρουσιαζεται το φαινομενο του μπαλοναρισματος. Αν εσυ αφησεις τα ιδια μαρκουτσα 15 χρονια, μετα δε σε σωνει τιποτα.

3. Αν ισχυει το μηχανακι που εχεις, δεν εχεις abs και δε νομιζω οτι δουλευει 2 φορεςστα 4 χρονια αλλα πολυ περισσοτερο. Δε χρειαζεται ουτε να τρεχεις του σκοτωμου ουτε να εισαι οριακος για να επεμβει το συστημα, ειδικα στο πισω.

 

και σου ξαναλεω, πολλα που κατα καιρους κυκλοφορουν ειναι καταλληλα, δυμφωνα με αυτους που τα φτιαχνουν, αλλα τελικα δεν. 

Φυσικα καθενας αποφασιζει για την παρτη του τι θα κανει, αλλα οπως ο Γιωργος-klab ηταν σιγουρος οτι δεν εχουν αισθητηρες πιεσης τα abs, ετσι ΙΣΩΣ υπαρχουν πολλα, μειζωνος σημασιας, ακομα που μετρουν. Ισως, αν κανεικαποιος την αλλαγη, να μην εχει ποτε προβλημα. Αν εχει ομως, και τον πιει το abs, το κοστος της μοναδας ειναι κανα 1.500 ενω τα μαρκουτσα, καθε 4 χρονια, ειναι 200€.

 

Καθενας σκεφτεται, ζυγιζει και αποφασιζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...