Jump to content
baddog

Πώληση και αγορά μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας.

Recommended Posts

Καλησπερα παίδες,

ΜΙα ερώτηση κρίσεως μιας και σε λίγο καιρό θα κάνουμε τις φορολογικές μας δηλώσεις.

Εγώ το 2012 πούλησα ένα Beverly που είχα σε ιδιώτη και αγόρασα ένα Kawasaκι πάλι απο ιδιώτη.

Ξέρω οτι τις μηχανές δεν τις δηλώνουμε στην εφορία. Θα πρέπει όμως να δηλώσω κάπου οτι πούλησα την μία για το χχχ ποσό και οτι αγόρασα την άλλη με χχχ πόσο;

Ευχαριστώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ναι..οπωσδηποτε..και εσυ και ο αγοραστης το ιδιο ποσο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ευχαριστώ.

Και στη περίπτωση που δεν έχουν γίνει υπεύθυνες δηλώσεις σε καμία απο τις δύο περιπτώσεις; Δηλώνουμε ότι θέλουμε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γιαυτό δε παμε μπροστά γιατί ο καθένας δηλώνει ότι θέλει

Και πετάχτηκε και ο επικρητής. :crazy:

Αναφέρω σαν παράδειγμα το οτι θέλουμε δηλώνουμε. Δεν είπα οτι θα το κάνω. Για αυτό και ρωτάω για να δώ πια είναι η νομιμή διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί! :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ναι δηλωνετε οτι ποσο συμφωνησετε μεταξυ σας..

(δες το και σαν μια πραξη αντιστασης!)

Τροποποιήθηκε από τον Στέργιος Βήχος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάρε ένα τηλ και τον αγοραστή και τον πωλητή και βρεθείτε μαι μέρα σε ένα ΚΕΠ να φτιάξετε και να ανταλλάξετε δηλώσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν χρειάζεται να δηλώσεις τπτ απολύτως, για τον απλούστατο λόγο, ότι όταν γίνεται μια μεταβίβαση, ενημερώνεται ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και το αρχείο των οικονομικών, δλδ η εφορία ΞΕΡΕΙ πότε απόκτησες το ένα όχημα, πότε το πούλησες κ.ο.κ. με ακρίβεια ημερομηνίας, χωρίς εσύ να κάνεις ΤΠΤ άλλο πλην της μεταβίβασης. Αυτό ισχύει και για μοτό και για αυτοκίνητα.

Επειδή στην περίπτωσή σου, οι αξίες-κυβικά των μοτοσυκλετών είναι μικρές και δεν πιάνονται πουθενά στην φορολογία και στα τεκμήρια, ούτε εκπίπτει το ποσό αγοράς από το εισόδημά σου, ΔΕΝ φορολογείσαι για αυτές, ΔΕΝ ασχολείται καν το σύστημα.

Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ρε παιδια μη λετε ανακριβειες...η εφορια βλεπει την κατοχη μηχανης και απο τα τελη κυκλοφοριας και πρεπει οπωσδηποτε να φενεται το ποσο αγορας.

το οτι δεν φορολογηται δε σημαινει οτι δεν δηλωνεται η αγορα.

επισις εχει προστιμο αν το παραληψεις και μαλιστα αρκετα τσουχτερο..μιας και το συστημα ασχοληθηκε και με το παραπανω...πηγα να την πατησω πριν λιγο καιρο και ψαχτηκα

Τροποποιήθηκε από τον Στέργιος Βήχος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ άλλο ρωτάω

Αγόρασα π.χ μηχανή.

Κάνω φορολογική δήλωση και πρέπει να δηλώσω την αγορά (σωστό/λάθος?)

Αν στην προηγούμενη ερώτηση η απάντηση είναι θετική τότε:

Το ποσό για την αγορά που θα δηλώσω, πως θα το επιβεβαιώσουν? Τι απόδειξη πρέπει να προσκομήσω για να τους αποδείξω το ποσό?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παμε αλλη μια

τις μοτο απο 250 κυβικα ΚΑΙ ΠΑΝΩ πρεπει να της δηλωσεις υποχρεωτικα μονο στην αγορα τους ακομα και ως δωρεα (συμπληρωνεις διπλα το 0 € θα σου πει ο λογιστης ) απο εκει και επειτα αν διαβασεις το χαρτι που συμπληρωνεις δεν εισαι υποχρεωμενος να τις δηλωσεις

Ο νομος αναφερει οτι η μηχανη πρεπει να δηλωθει κατα την αγορα και την πωληση της, αλλα δεν αποτελει τεκμηριο διαβιωσης ουτε λειτουργουν αθροιστικα τα κυβικα οσων εχεις

σελ.3 κωδικος 719-720 "Δαπανη που καταβαλατε α) για την αγορα η χρηματοδοτικη μιθωση αυτ/των, ΔΙΤΡΟΧΩΝ κτλ οχηματων".Εκει δηλωνεται οποιαδηποτε αγορα διτροχου απο ποδηλατο και πανω ανεξαρτητα απο κυβικα ή τιμη αποκτησης.Καλο θα ειναι να ανταλασσονται Υ.Δηλωσεις οπως σωστα αναφερθηκε παραπανω για περιπτωση ελεγχου μελλοντικα.Επειδη δεν προβλεπεται κατι για δωρεα αλλα και ταυτοχρονα δεν απαγορευεται το συμβολικο τιμημα, μπορει να αναγραφει στην Υ.Δ. οταν ειναι συναλλαγη ιδιωτων, οτι, πχ δωρεα με συμβολικο τιμημα 100 εβραιων.Το ποσο θα παει στον 719-720 για τον αγοραστη-δωρεοληπτη και στον 781-782 στον πωλητη δωρεοδοχο αντιστοιχα.Οταν αγοραστει καινουργιο η μεταχειρισμενο απο μαγαζι διτροχο στον 719-720 μπαινει η αποδειξη του μαγαζιου.Συνηθως βεβαια τα μαγαζια οταν πωλουν μετ/να δινουν Υ.Δ του προηγουμενου ιδιοκτητη για να γλυτωσουν και λιγο ΦΠΑ- ΦΟΡΟ...Το ποσο του 719 αποτελει τεκμηριο ενω του 781 μειωνει το τεκμηριο.Τα διτροχα εχουν μονο τεκμηριο αγορας και οχι χρησης.

γινεται και με υπευθυηνη δηλωση και απο τις 2 μεριες να φανει η αγοραπωλησια

Τροποποιήθηκε από τον Στέργιος Βήχος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Και πέφτει φόρος επι του ποσού της αγοροπωλησίας ή το αναγράφεις καθαρά για να μην σε κατηγορούν για φοροδιαφυγή μετά αν δουν κανα λογαριασμό?

Η υπεύθυνη δήλωση είναι σαν αυτή που γίνεται για την μεταβίβαση και απλά αναγράφεται και ένα ποσό?

Και αν ο πωλητής δεν θέλει να το δηλώσει, τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

-σε περίπτωση ανταλλαγής τι γίνεται;

- άρα αντί απόδειξης[όταν δε γίνεται αγορά από κατάστημα]

μπαίνει μια δήλωση του άλλου[αγοραστή/πωλητή];

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν πέφτει φόρος, και χρειάζεται περισσότερο στον πωλητή παρά στον αγοραστή ώστε να μπορεί να δικαιολογήσει κάποιο πόσο που το βρήκε (αν χρειαστεί) πόθεν έσχες.

Η δήλωση είναι τελείως απλή του στυλ ο Τάδε(πωλητής) πούλησα το τάδε δίκυκλο στον τάδε(αγοραστή) για το τάδε ποσό.

Και το αντίστροφο ακριβώς για τον αγοραστή.

Μέχρι τώρα την δήλωση αυτή την επισύναπτες στην φορολογική σου δήλωση, τώρα που όλα γίνονται online την κρατάς σπίτι και αν ποτέ την ζητήσουν (χαχααχαχαχα) τους την πας.

Το ποσό όμως θα το βάλεις στην δήλωση εισοδήματος.

Στην δε ανταλλαγή το ίδιο είναι συμφωνείτε ένα ποσό (εικονικό) που θα βάλετε στις δηλώσεις σας και οι 2.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν φορολογησαι.απλα πρεπει να φενεται,αλλιως θεωρουν οτι θελουν αυτοι...

επισις αυτο για τον ελεγχο μη το γελατε,γιατι εμενα με μια απλη βεβαιωση που πηγα να παρω βρηκαν τη μηχανη απο τα τελη και πηγα να μπλεξω ασχημα.

επισις αν θυμαμαι καλα πρεπει να εχει δηλωθει στον χρονο που πρεπει και οχι εκπροθεσμα γιατι παλι θα εχεις θεμα.

μη το αμελησεις..εμενα η υπαλληλος θα μου εραβε κουστουμακι 2,5 χιλιαρικα γι αυτο το λογο,(ανεργος πλεον ομως και χωρις εισοδημα)και παλι καλα που κινηθηκα γρηγορα και σωστα και το γλυτωσα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγω ενα σκουτερ 150αρη που ειχα δεν το ειχα δηλωσει πουθενα και πληρωνα μια χαρα τελη. ο λογιστης μου ειπε οτι δεν χρειαζεται να το δηλωσω. φετος που θα παω εχω την μηχανη την οποια αγορασα το 2012 οποτε και θα τον ρωτησω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αυτο ειναι το καλυτερο που μπορει να κανει καποιος σε τετοιες περιπτωσεις..

πας σ εναν ξυπνιο,τσακαλο και ενημερωμενο λογιστη και ξεμπερδευεις..αλλιως μπορει να μπλεξεις ασχημα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν φορολογησαι.απλα πρεπει να φενεται,αλλιως θεωρουν οτι θελουν αυτοι...

επισις αυτο για τον ελεγχο μη το γελατε,γιατι εμενα με μια απλη βεβαιωση που πηγα να παρω βρηκαν τη μηχανη απο τα τελη και πηγα να μπλεξω ασχημα.

επισις αν θυμαμαι καλα πρεπει να εχει δηλωθει στον χρονο που πρεπει και οχι εκπροθεσμα γιατι παλι θα εχεις θεμα.

μη το αμελησεις..εμενα η υπαλληλος θα μου εραβε κουστουμακι 2,5 χιλιαρικα γι αυτο το λογο,(ανεργος πλεον ομως και χωρις εισοδημα)και παλι καλα που κινηθηκα γρηγορα και σωστα και το γλυτωσα.

υπάρχει νόμος να λέει για 2.5 χιλιάρικα πρόστιμο;

μήπως τα έλεγε έτσι αυτή;

τι σου ζήτησαν να κάνεις και ξέμπλεξες;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

υπαρχει με βασει αυτων που μου ειπε,επιγραμματικα...παω να ζητησω τη βεβαιωση για μια προκυρηξη...καθως την προχωραγε,ωπ μου λεει,εδω βλεπω ενα αμαξι(απο τα πληρωμενα τελη)..της λεω μηχανη ειναι.μου λεει δε βλεπω πουθενα δηλωμενη την αγορα και δε μπορω να σου δωσω τη βεβαιωση.εννοειται ολα αυτα με υφος οτι τωρα πιασαμε τον κωσκοτα...

βεβαια μιλαω για μενα που τοτε ημουν ανεργος και με μηδενικο εισοδημα.την μηχανη την πηρα με αποζημειωση απο ατυχημα και δουλεια περιστασιακη.

μου εξηγησε οτι η παρατυπια ειναι οτι δεν εχω εισοδημα εμφανηστικε μια μηχανη 997 κυβικων Α αξιας και αυτοματως γι αυτους εισαι φοροφυγας και κρυβεις.οποτε μπαινεις σε μια κατηγορια που σου χρεωνουν το τεκμηριο διαβιωσης 3,500 συν την αξια της αγορας της μηχανης ας πουμε 5.000 και με ενα ποσοστο βγαινει η εισφορα που πρεπει να κανεις για να καθαρησεις.μιας και εμενα ειχε ληξει το ετος που επρεπε να εχω δηλωσει την αγορα της μηχανης.για μενα ηθελε πολυ τρεξιμο να ξεμπλεξω και στο στελνω με πμ.

αλλα ξαναλεω δεν ειμαι φοροτεχνικος,και για τετοιες δουλειες να συμβουλευεστε καποιον που να γνωριζει πραγματικα.

εμενα μου τα εδειξε λογιστης γραμμενα σε βιβλιο αυτα.και μαλλον εκδοση καινουρια αν οχι φετινη τοτε περσινη

Τροποποιήθηκε από τον Στέργιος Βήχος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και 650 να ητανε δε νομιζω να ειχε διαφορα.τα κυβικα θυμαμαι χαρακτηριστικα μου ειπαν δε τους αφορουν.μονο τα τελη επιρεαζουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...