Jump to content
A7XBilly

Kawasaki ER6-N Vs Suzuki SV650

Kawasaki ER6-N Vs Suzuki SV650  

147 ψήφοι

  1. 1. Ψηφίστε Παρακαλω τι πιστευετε καλυτερο απο αυτες τις δυο μηχανές



Recommended Posts

Παιδια σκευτομαι κατι σε αναμεσα απο αυτα τα δυο! και τα δυο τα βρησκει κανεις κοντα στα 2,000 ευρω, γιατι θελω να δωσω το cbr 1,500 και να βαλω αλλα 500 και να παρω κατι απο τα δυο!

δεν εχω προβλημα με τα clip on ουτε και με το τιμονι, απλα γενικα αν τι αξιζει περισσοτερο σε καταναλωση αξια μεταπωλησης, ανταλλακτικα και βλαβες! αυτα ειναι τα κριτιρια πιστευω!

τα φωτα σας! :lol:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το 6n ειναι γυμνο, το SV ποιο ντυμενο, το θεμα ειναι τι θες και για ποια χρηση το προοριζεις. Και τα 2 παντως εχουν ιδια ιπποδυναμη και ιδια καταναλωση, τα μοτερ τους ειναι γενικης χρησης και βλαβες δεν εβγαλαν ενω ανταλλακτικα βρισκεις και στα 2.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

καταναλωση περιπου ιδια.μεταπωληση καλυτερη το er.βλαβες δεν βγαζουν(τουλαχιστον τπτ σοβαρο).ανταλλακτικα νομιζω πιο ευκολα βρισκεις για ερ γιατι ειναι και πιο πολυφορεμενο .

(οχι οτι για το sv θα εχεις κανενα προβλημα) .ψηφισα ομως to sv και συγκεκριμενα το λεω φεριηγκατο γιατι τα κανει ολα αυτα που κανει το ερ και παει και ταξιδια πιο ανετα με το φερινγκ.επισης ειναι και πιο πολεμικο λογω των κλιπ ον αρα πιο καυλωτικο!!!! απο δυναμη τα ιδια ισως το sv λιγο δυνατοτερο(στο φεριγκατο βοηθα και η αεροδυναμικη)!

Τροποποιήθηκε από τον fotisz750

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γενικά στην ίδια κατηγορία παίζουν (2κύλινδρο δεν είναι και το suzuki?) Νομίζω έχει μεγαλύτερη μεταπώληση το er6 ,έχει πουλήσει και περισσότερο άλλωστε αλλά γενικά νομίζω πιο πολύ το θέμα εμφάνιση και εξοπλισμού της μηχανής είναι αυτό που θα κρίνει το αποτέλεσμα μιας και σε αποδόσεις παίζουν σε παρόμοια νούμερα. ΝΟμίζω έχουν κάνει κ στο mcn συγκριτικό βιντεάκι μεταξύ αυτών των 2.

Τώρα προσωπικά er6 θα έπαιρνα αλλά όπως είπα μόνο γιατί μου αρέσει περισσότερο (και επειδή δεν μου γεμίζει το μάτι η suzuki αλλά αυτό πάει σε άλλο θέμα :P )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η χρηση θα ειναι εντος πολης περισσοτερο! ταξιδια δεν παω καθε μερα! αλλα δεν με ενοχλουν τα κλιπ ον ξανα τονιζω, οποτε η φαση κουραση δεν την μετραω!

επισεις η χρηση δεν ειναι καθημερινη με την εννοια να παω στην δουλεια μου και να γυρισω γιατι προς το παρων δουλευω εντος Ραφηνας που ειναι ολα διπλα και με ποδιλατο!

εγω ψηφισα er6 γιατι ειναι λιγο ποιο καινουργιο μοντελο σαν μηχανη, αλλα την βρησκεις απο 2,300

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απο μενα τι αλλο?Ερ!

οντως στα 2300 βρισκεις κατι του 6 μοντελα σε καλη κατασταση.και βλαβες δεν ειχαν χοντρες οποτε αν η συντηρηση ειναι εστω τυπικη δεν εχεις να φοβασαι τιποτα.

περιμενε ομως να μπει και ο γερασιμος να σου πει την αντικειμενικοτατη του αποψη! :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η χρηση θα ειναι εντος πολης περισσοτερο! ταξιδια δεν παω καθε μερα! αλλα δεν με ενοχλουν τα κλιπ ον ξανα τονιζω, οποτε η φαση κουραση δεν την μετραω!

επισεις η χρηση δεν ειναι καθημερινη με την εννοια να παω στην δουλεια μου και να γυρισω γιατι προς το παρων δουλευω εντος Ραφηνας που ειναι ολα διπλα και με ποδιλατο!

εγω ψηφισα er6 γιατι ειναι λιγο ποιο καινουργιο μοντελο σαν μηχανη, αλλα την βρησκεις απο 2,300

Ναι αλλα να ξερεις αλλο το clip on στο cbrακι που εχει βαρος παπιου και αλλο σε 650αρα μηχανη με διπλασιο βαρος και ποιο χοντρες ροδες. Ακομα και το τιμονι του ER εχει βαρια αισθηση εν σταση σε σχεση με π.χ. TDM που ειναι μεγαλυτερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για το σουζουκι δεν ξερω αλλα για το καβασακι εχω ακουσει πολλα καλα λογια και ακομα καλυτερα για την F εκδοση..

ενα review για το καβασακι μπορεις να δεις απο τον θεο, Ιωαννη Αλεξανδρακη απο τα ΚΟΚΚΙΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ

:worthy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Eιναι μηχανακια πανω κατω ιδιας χρησης.. Μετριες αναρτησεις-φρενα, ηπια μοτερ, δυνατα ομως και για παιχνιδι, αλλα και ικανα να σε γυρισουν ολοκληρο τον κοσμο... Οικονομικα και ασπαστα!

Μεταπωληση σαφως περισσοτερη το Er, αν και στην τιμη πανω κατω ιδια θα ειναι. Για μενα πιο πολυ θα κοιταξεις τι σου αρεσει περισσοτερο..

Θα ξυπνας το πρωι, θα πηγαινεις στο γκαραζ, και τι θα γουστασρεις περισσοτερο να βλεπεις;;

Εγω εντελως υποκειμενικα ψηφιζω SV γιατι το μηχανακι ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, εχει κωλαρα, και κανει και γαματο ηχο!(οχι σαν το ER που στις χαμηλες κανει σαν ποταμοπλοιο!)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Eιναι μηχανακια πανω κατω ιδιας χρησης.. Μετριες αναρτησεις-φρενα, ηπια μοτερ, δυνατα ομως και για παιχνιδι, αλλα και ικανα να σε γυρισουν ολοκληρο τον κοσμο... Οικονομικα και ασπαστα!

Μεταπωληση σαφως περισσοτερη το Er, αν και στην τιμη πανω κατω ιδια θα ειναι. Για μενα πιο πολυ θα κοιταξεις τι σου αρεσει περισσοτερο..

Θα ξυπνας το πρωι, θα πηγαινεις στο γκαραζ, και τι θα γουστασρεις περισσοτερο να βλεπεις;;

Εγω εντελως υποκειμενικα ψηφιζω SV γιατι το μηχανακι ειναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ, εχει κωλαρα, και κανει και γαματο ηχο!(οχι σαν το ER που στις χαμηλες κανει σαν ποταμοπλοιο!)

και τα δυο μου αρεσουν! ισως λιγο περισσοτερο το sv για την ουρα του, για τα κλιπ ον και γιατι ειναι ντυμενο! δεν κοβομαι παντως για κανενα απο τα δυο με την καλη εννοια, δηλαδη δεν ειναι οπως βλεπω το daytona 675 πχ! απλα θα ειναι κατι μεταβατικο σε κατιγορια και κλπ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι αλλα να ξερεις αλλο το clip on στο cbrακι που εχει βαρος παπιου και αλλο σε 650αρα μηχανη με διπλασιο βαρος και ποιο χοντρες ροδες. Ακομα και το τιμονι του ER εχει βαρια αισθηση εν σταση σε σχεση με π.χ. TDM που ειναι μεγαλυτερο.

ενταξει σιγουρα cbr 125 δεν ειναι κανενα! αλλα και er εγω οδηγισει αλλα και μεγαλυτερες μηχανες και δεν μου φανηκε ποτε καποια τετοια δυσκολια! αλλα ακομα και αν υπαρχει θα ειναι θεμα συνηθειας!

Απο μενα τι αλλο?Ερ!

οντως στα 2300 βρισκεις κατι του 6 μοντελα σε καλη κατασταση.και βλαβες δεν ειχαν χοντρες οποτε αν η συντηρηση ειναι εστω τυπικη δεν εχεις να φοβασαι τιποτα.

περιμενε ομως να μπει και ο γερασιμος να σου πει την αντικειμενικοτατη του αποψη! :crazy:

σιγα μην περιμενα τον πειρα τηλ! μου ειπε παρε sv αν μπορεσεις χαχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

και τα δυο μου αρεσουν! ισως λιγο περισσοτερο το sv για την ουρα του, για τα κλιπ ον και γιατι ειναι ντυμενο! δεν κοβομαι παντως για κανενα απο τα δυο με την καλη εννοια, δηλαδη δεν ειναι οπως βλεπω το daytona 675 πχ! απλα θα ειναι κατι μεταβατικο σε κατιγορια και κλπ!

Προφανως και εννοω ποιο απο τα 2 σου αρεσει περισσοτερο.. Άν ηταν ετσι οι περισσοτεροι απο εμας δεν θα ειχαμε μηχανακι γιατι δεν θα εφτανε η τσεπη μας να παρουμε απ'ευθειας αυτο που γουσταρουμε! ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το SV απ'οσο ξερω εχει λιγο χειροτερες μπροστινες μαμα αναρτησεις σε σχεση με το ER, επιφυλασομαι ομως για το τελευταιο μοντελο με τις 2 λωριδες στο κ@λοφαναρο. Αν βεβαια παρεις καποιο μεταχειρο (ειτε ER ειτε SV) με αφτερμαρκετ αναρτησουλες, καλο για σενα και για την εξελιξη σου ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

to Er εννοειται πως πρεπει να παρεις γιατι ειναι υπερτουμπανο, γι αυτο αλλωστε το εχει κ ο steven_o4 :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το sv έχει χαμηλή αξία μεταπώλησης. Στην Ελλάδα θεωρήτε μη εμπορικό μηχανάκι. Παρόλα αυτά είναι σκυλί. Τολμώ να πω ποιο σκυλί απο το er. Σε ταχύτητες δεν ξέρω ποιο τα φράζει σε ποιο. Αξία συντήρησης είναι χαμηλή. Κατανάλωση μέτρια προς καλή είναι γύρω στο 5,5+ μέχρι και 6. Μάξιμουμ τα 7. Κάποιοι το έχουν και ποιο χαμηλά. Το γυμνό sv650 έχει τιμόνι. Το sv650s το ντυμένο έχει κλιπ ονς.

Για μένα το sv...

Παραθέτω μερικά πράγματα:

Η ιστορία του

2003: Νέο μοντέλο.

2004: Το υποπλαίσιο χαμήλωσε 40 χιλιοστά και η σέλα έγινε στενότερη στο εμπρός μέρος της. Μεγαλύτερο κατά 2 χιλιοστά ήταν το ίχνος, άλλαξε το πίσω φτερό, όπως και η περιοχή κάτω από τα πίσω φώτα. Στο ρεζερβουάρ υπήρχε μόνο το S και όχι ολόκληρο το Suzuki.

2005: Το πλαίσιο και το ψαλίδι από ασημί βάφτηκαν μαύρα. To ψυγείο άλλαξε σχεδίαση χάνοντας 40 χιλιοστά πλάτους, προστέθηκε η μικρή ζελατινούλα μπροστά από τα όργανα.

2006: Χωρίς αλλαγές.

2007: Προστέθηκε αισθητήρας λ και δεύτερο μπουζί σε κάθε κύλινδρο για να καλυφθούν και οι Euro 3. Διαθέσιμες και εκδόσεις με ABS.

2008: Δίχως αλλαγές. Την επόμενη χρονιά αντικαταστάθηκε στις περισσότερες αγορές από το SFV Gladius, όπως και στη δική μας όπου η αντιπροσωπεία το διέθετε έως τον Απρίλιο του 2007. Η παραγωγή του πάντως συνεχίζεται και υπάρχουν παραλλαγές με μεγαλύτερη κάλυψη από φαίρινγκ.

Φόρουμς για sv:

http://www.moto.gr/f...isplay.php?f=39

http://www.svrider.com/forum/

Όπως θα διαβάσεις και στα φόρουμ, τα φρένα του είναι μέτρια. Οι ποιο πολλοί τα αλλάζουν και βάζουν απο gsxr k2-k3.

Δες και εδώ το τόπικ μου σε γειτονικό φόρουμ για το sv-> http://mortes.forumg...com/t3086-topic

Υ.Γ. Φοράει μοτέρ απο v-strom οπότε όπως καταλαβαίνεις εγγύηση

Τροποποιήθηκε από τον Gelinos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε ΧαμπΕ δεν παει τρενο ομως το Er... Ή μηπως παει;

για ρωτα τον Χαμπο αν παει τρενο να σε πει :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για ρωτα τον Χαμπο αν παει τρενο να σε πει :D

τρενο παει !!! εννοειται ομως πως θελει και καλο μηχανοδηγο για να παει..... :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ θα χτύπαγα το Σουζούκι γιατί:

1. Είναι πολυαγαπημένο και διαχρονικής αξίας με όσα αυτό συνεπάγεται.

2. Έχει πιο high spec πλαίσιο και ανάρτηση με μοχλικό πίσω.

3. Προτιμώ V2 κινητήρα, ιδίως αν είναι το άθραυστο και αποδοτικό μοτέρ του VStrom.

4. Δεν έχω πρόβλημα να το βελτιώσω εκεί που χρειάζεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ψηφισα SV γιατι η πρωτη μου επιλογη για πρωτη μηχανη ειναι το Gladius.

Με 2000 λιγο δυσκολο να βρεις ειτε το ενα ειτε το αλλο. Με 3000 θα εισαι μια χαρα οποτε καλυτερα κανε λιγο υπομονη ακομη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ψηφισα το kawa γιατι ειναι πιο εμπορικο και πιο ομορφο κατα την αποψη μου.αλλα και το σουζουκι καθολου ασχημο ειδικα η ουρα ειναι ολα τα λεφτα...

οτι και αν παρεις,κοιτα να εχει διαφορα εξτρα (εξταμισεις,αναρτησεις,καινουργια λαστιχα κτλπ)ωστε να μην σου φυγουν και αλλα χρηματα αμεσα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...