Jump to content
μάθο...

ΚΤΜ 950 vs KTM 990

Recommended Posts

Εσωκομματικη η διαφορα... :lol: ΚΤΜ 950 adventure εναντιον ΚΤΜ 990 adventure λοιπον... :katana: Περα απο τις προφανεις σχεδιαστικες ομοιοτητες μεταξυ τους αλλά και την μεγαλη τους διαφορά που λεει καρμπυλατερατο εναντιον ψεκαστου,εντυπωση μου εκανε κατι που διαβασα προσφατα σε περιοδικο του χωρου οτι "Τα φρενα αν και κορυφαια στο 950 δεν συνεχιστηκε αυτο και στο νεο 990 κι ας εχει και ΑΒS..."Τελικα πόσο βελτιωθηκε το ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ 950;Πόσο καλυτερο(ή χειροτερο) ειναι το 990;Τι σου αρεσε στο παλιο που δεν το βλεπεις στο καινουριο;Αν θα επελεγες καποιο απο τα δυο ποιο θα αγοραζες;... :_thumbsup: Αξιζει για καποιον που εχει ηδη το 950 να δωσει τη διαφορά τιμης και να αγορασει το 990;Αμ το αλλο;αν και το 990 καινουριο με 13.980ευρω...το 950 ακομα πουλιεται καινουριο και μαλιστα και σε προσφορα με διάφορα καλουδια μαλιστα εξτρα σε μερικες περιπτωσεις και με οχι αμελητεα διαφορά τιμης... 10.500-11.500 θα δωσεις...δηλαδη 2.500 εως 3.500 ευρωπουλα λιγοτερα.Ε δεν ειναι και λιγα ε;...Τι κανεις; :think:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχουμε και λέμε , περισσοτερη οικονομια καυσιμου, χαμηλότερη σέλα , και πιο γεματο στις χαμηλές. Δε νομίζω ότι αξιζουν τα λεφτά της διαφοράς . Να σου πω εγω τι θα εκανα?

Θα το έπαιρνα μεταχειρισμενο.Το 950 , για να κερδισω και τη διαφορά από το καινουριο και τη διαφορά από το 990 . Βεβαια ένα καινουριο είναι πάντα καινουριο , αλλά επειδη έχω μια ταση να αλλάζω καθε 1-1,5 χρονο , τα λεφτά είναι πάρα πολύ καλή αιτια για μεταχειρισμένο .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ακόμη ; Κανένας με 990 ; Από το 2006 περιμένουμε μια απάντηση.

Τι βρήκα ο κερατάς.

Για πείτε βρε παιδιά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ακόμη ; Κανένας με 990 ; Από το 2006 περιμένουμε μια απάντηση.

Τι βρήκα ο κερατάς.

Για πείτε βρε παιδιά.

ρε μεγαλε δεν ηξερα οτι παιζει τετοιο θεμα

λοιπον σαν κατοχος και των 2 εξηγουμαι

τελικες 990 τοιχος στα 215 ,950 αναλογα τα κεφια απο 220-230.υποψιν κλεβουν 4-5χλμ τσεκαρισμενα με gps

καταναλωση,μακραν 950 καλυτερο της ταξης του 1-1,5 λιτρου ανα 100,υποψιν να ειναι σωστα ρυθμισμενο

950 μπαλαρινα 20αρα-990 μπαλαρινα 30αρα

φρενα το ιδιο πραγμα ειναι αλλα λογο διαφορας διαδρομων στην αρχη φαινονται διαφορετικα,δεν ισχυει το ιδιο για το πισω που το abs το κανει αχρηστο σε αντιθεση με το μπροστα που δινει το κατι παραπανω σε ακραιες καταστασεις

για υψη,σελα κτλπ το 990 ειναι καλυτερο

990 καλυτερο στην μπροστινη ζαντα,πιο ανθεκτικη

950 καλυτερο στα αλματα,σουζες κτλπ,δηλαδη καγκουριες

ποιοτητα κατασκευης σε υψηλο επιπεδο και τα δυο χωρις να κερδιζει καποιο(και πολυ καλυτερα απο κατι αλλα,υποψιν 950 με 70000χλμ και ιχνος σκουριας κατι τετοια κουλα που βλεπω κατα κορον τωρα τελευταια σε κατι japan.)

και στα 2 εχει προβληματικη τρομπα συμπλεκτη που λυνεται πολυ ευκολα με μια αφτερ,

το 950 θελει προληπτικα τρομπα νερου απο 990 εκει γυρω στα 40000χλμ

ο ψεκασμος του 990 οσα update και να του κανουν δεν πιανει τα καρμπς με τιποτα.ειδικα στο χωμα αν παιρνας καπου με κατω απο 3000στρ το τσαφ το εχεις σιγουρο.στο 950 την καθε στροφη την ακουγες στο χερι

αυτα και αν θυμηθω κατι αλλο βλεπουμε

τωρα τι θα επαιρνα αν δεν ειχα το 990 μαλλον το ιδιο για λογους abs αλλα δεν θα βγαλω απο το μυαλο μου το μαζεμα που εχω κανει σε ενα 990 sm στη γερμανια οταν με περασε με καμαι 20αρια παραπανω και μετα τον μαζευα χιλιομετρο-χιλιομετρο.αυτοε γυριζε πισω και δεν το πιστευε.καρμπυρατερουμπες μαγκες δεν σταματαγανε να τροφοδωτουνε ενω ο ψεκασμος παπαλα.

Τροποποιήθηκε από τον πυξιδας990

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάντως διαλέγω μπαλαρίνα 20άρα.....άμα είναι και με τα μακριά πόδια , ακόμα καλύτερα.... :P

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ πάντως διαλέγω μπαλαρίνα 20άρα.....άμα είναι και με τα μακριά πόδια , ακόμα καλύτερα.... :P

ειναι η πουτανα και γαμω τις γκομενες,αλλα εγω παντρευτηκα την 30αρα :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λίγο παχουλή για μπαλαρίνα, αλλά με αέρινη κίνηση.

Στην κατηγορία της μπαλαρίνα είναι. :_thumbsup:

Όταν ανεβαίνει τον αγωγό φαίνεται......και αναφέρομαι στο 990.

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οταν λεω μπαλαρινα το εννοω.μιλαμε το εργαλειο εχει αισθηση των 150 κιλων μηχανακι.ακομα και οι εχθροι του οταν ανεβουν πανω το πρωτο που λενε ειναι αυτο :scooter:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οταν λεω μπαλαρινα το εννοω.μιλαμε το εργαλειο εχει αισθηση των 150 κιλων μηχανακι.ακομα και οι εχθροι του οταν ανεβουν πανω το πρωτο που λενε ειναι αυτο :scooter:

Κι εχεις δικιο... :_rock-on: Αλλά μόνο σε μια περιπτωση αδικο...αν πει και πεσει η μπαλαρινα,στο πρωτο 10'λεπτο χωματοκαταστασης ζυγιζει 150κιλα,στο δευτερο 10' 200κιλα στο 3ο 10' 250 κιλα κι απο κει και μετα ειναι μια μπαλαρινα...ασηκωτη και πεισματαρα... :mB_kalo_e::blush2:

Ενω οι κατσικουλες...μπεεε.Να ενα ετσι κανεις και τις σηκωνεις...πχ GasGas300 αχ βαχ....θα μου πεις τι συγκρινω...οκ δικιο εχεις αλλά κι εγω σνιφ κλαψ γκλουπ αχ βαχ...πουταν@ κενωνια με τα στριμωΔΝΤ σου.... :online2long::pray:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κι εχεις δικιο... :_rock-on: Αλλά μόνο σε μια περιπτωση αδικο...αν πει και πεσει η μπαλαρινα,στο πρωτο 10'λεπτο χωματοκαταστασης ζυγιζει 150κιλα,στο δευτερο 10' 200κιλα στο 3ο 10' 250 κιλα κι απο κει και μετα ειναι μια μπαλαρινα...ασηκωτη και πεισματαρα... :mB_kalo_e::blush2:

Ενω οι κατσικουλες...μπεεε.Να ενα ετσι κανεις και τις σηκωνεις...πχ GasGas300 αχ βαχ....θα μου πεις τι συγκρινω...οκ δικιο εχεις αλλά κι εγω σνιφ κλαψ γκλουπ αχ βαχ...πουταν@ κενωνια με τα στριμωΔΝΤ σου.... :online2long::pray:

το εχω νιωσει σε χιονοβολτα,αντεξα 4 αρσεις,στην 5η του ελεγα πρωτα σηκωνεται εμενα,μετα την μπαλαρινα και επειτα βαλτε με επανω και δεστε με στο φουστανι της.παντως οσο ψαχνεσαι περισωτερο με το μεγαλο ktm τοσο θελεις να παρεις μικροτερο και αυτο γιατι λες αφου κουμανταρω το μεγαλο στο μικρο θα κανω παπαδες. :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

παντως οσο ψαχνεσαι περισωτερο με το μεγαλο ...τοσο θελεις να παρεις μικροτερο και αυτο γιατι λες αφου κουμανταρω το μεγαλο στο μικρο θα κανω παπαδες.

Aυτη ειναι μια τεραστια κουβεντα...ουσιαστικα αναμεσα σε δυο διαφορετικους κοσμους,αυτη των μεγαλων OnOff VS κατσικακια... ομως με τον ιδιο σκοπο,τη χωματινη απολαυση και ψυχοθεραπεια...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ρε μεγαλε δεν ηξερα οτι παιζει τετοιο θεμα

λοιπον σαν κατοχος και των 2 εξηγουμαι

τελικες 990 τοιχος στα 215 ,950 αναλογα τα κεφια απο 220-230.υποψιν κλεβουν 4-5χλμ τσεκαρισμενα με gps

καταναλωση,μακραν 950 καλυτερο της ταξης του 1-1,5 λιτρου ανα 100,υποψιν να ειναι σωστα ρυθμισμενο

950 μπαλαρινα 20αρα-990 μπαλαρινα 30αρα

φρενα το ιδιο πραγμα ειναι αλλα λογο διαφορας διαδρομων στην αρχη φαινονται διαφορετικα,δεν ισχυει το ιδιο για το πισω που το abs το κανει αχρηστο σε αντιθεση με το μπροστα που δινει το κατι παραπανω σε ακραιες καταστασεις

για υψη,σελα κτλπ το 990 ειναι καλυτερο

990 καλυτερο στην μπροστινη ζαντα,πιο ανθεκτικη

950 καλυτερο στα αλματα,σουζες κτλπ,δηλαδη καγκουριες

ποιοτητα κατασκευης σε υψηλο επιπεδο και τα δυο χωρις να κερδιζει καποιο(και πολυ καλυτερα απο κατι αλλα,υποψιν 950 με 70000χλμ και ιχνος σκουριας κατι τετοια κουλα που βλεπω κατα κορον τωρα τελευταια σε κατι japan.)

και στα 2 εχει προβληματικη τρομπα συμπλεκτη που λυνεται πολυ ευκολα με μια αφτερ,

το 950 θελει προληπτικα τρομπα νερου απο 990 εκει γυρω στα 40000χλμ

ο ψεκασμος του 990 οσα update και να του κανουν δεν πιανει τα καρμπς με τιποτα.ειδικα στο χωμα αν παιρνας καπου με κατω απο 3000στρ το τσαφ το εχεις σιγουρο.στο 950 την καθε στροφη την ακουγες στο χερι

αυτα και αν θυμηθω κατι αλλο βλεπουμε

τωρα τι θα επαιρνα αν δεν ειχα το 990 μαλλον το ιδιο για λογους abs αλλα δεν θα βγαλω απο το μυαλο μου το μαζεμα που εχω κανει σε ενα 990 sm στη γερμανια οταν με περασε με καμαι 20αρια παραπανω και μετα τον μαζευα χιλιομετρο-χιλιομετρο.αυτοε γυριζε πισω και δεν το πιστευε.καρμπυρατερουμπες μαγκες δεν σταματαγανε να τροφοδωτουνε ενω ο ψεκασμος παπαλα.

Συμφωνώ και εγώ και με το παραπάνω...

Αγόρασα το 950 τέλος του 2006 μτχ και κατέληξα σε αυτό πολύ συνειδητά αφού έκανα τεστ και ένα 990 με λίγα χλμ που πουλιόταν τότε. Το 950 μου πήρε τα μυαλά αμέσως. Η σπιρτάδα του, ή άμεση απόκρισή του, το στησιμό του....Το 990 υστερούσε έντονα ψηλά ενώ χαμηλά ήταν αδικαιολογήτως απότομος ο ψεκασμός. Η πιό σκαφτή σέλα δεν μου άρεσε γιατί σε έχωνε μέσα στο μηχανάκι (σημ. πάει και στο 990 αν θέλει κάποιος). Τα φρένα και στα δύο δεν είναι και τα κορυφαία ενώ το πίσω στο 950 μπλοκάρει πάντα αλλά αν το μάθεις δεν σε αιφνιδιάζει και θα σε βοηθάει να πλασάρεις το μηχανάκι. Είναι γενικά ένα μηχανολογικό θαύμα που δύσκολα θα ξεπεραστεί και από την ίδια την ΚΤΜ. Ένα μηχανάκι που δεν το χτυπάει τίποτα γήινο σε στροφιλίκι με καλή άσφαλτο (ούτε ss κατασκευές) αφήστε στο χώμα.... Τώρα οι παιδικές ασθένειές του είναι γνωστές αλλά όχι αξεπέραστες πιστεύω. Άλλωστε μην μου πείτε ότι δεν συγχωρούνται μπροστά στα τόσα +του.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλα μιλαμε για κορυφη κατηγοριας πιστευω οτι πρεπει να για χωμα :mB_kalo_e:

αλλα ρε π@υστη μου πολυ ψηλο ειναι μπροστα, ουσιαστικα ειναι ολοκληρη νταλικα με δυο ροδες ετσι οπως ειναι :pinch:

προτιμω 990.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ασ'το καλό και ήμουν έτοιμος να δω αν υπάρχουν όντως ακόμα καινούριο 950 :D

Και εγω στην αρχη σκαλωσα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

μηχανακια ονειρο και τα δυο, αν δεν ειχαν το θεμα της καταναλωσης, θα γινοταν σκοπος της ζωης μου η αποκτηση ενος....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Aυτη ειναι μια τεραστια κουβεντα...ουσιαστικα αναμεσα σε δυο διαφορετικους κοσμους,αυτη των μεγαλων OnOff VS κατσικακια... ομως με τον ιδιο σκοπο,τη χωματινη απολαυση και ψυχοθεραπεια...

μονο που αυτοι οι δυο κοσμοι οταν καθονται παρεα παιρνανε τα καλυτερα.λες και δεν εχουν καμια διαφορα.ειδικα τα πορτοκαλια ειναι αδερφια με ασωτο ξαδερφο το 800αρι της bmw και μονιμα παραπονουμενο ανιψιο το tenere 660. :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ένα μηχανάκι που δεν το χτυπάει τίποτα γήινο σε στροφιλίκι με καλή άσφαλτο (ούτε ss κατασκευές) αφήστε στο χώμα....

Αυτο ειναι το μεγαλυτερο παραμυθι...Με 21 ιντσες ζαντα δεν πας πουθενα ασφαλτο με αξιωσεις!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο ειναι το μεγαλυτερο παραμυθι...Με 21 ιντσες ζαντα δεν πας πουθενα ασφαλτο με αξιωσεις!!!

Αυτο ειναι το μεγαλυτερο παραμυθι...Με 21 ιντσες ζαντα δεν πας πουθενα ασφαλτο με αξιωσεις!!!

Oλα γινονται με τα καταλληλα χερια.....Εχω ακουσει ιστορια απο γνωστο πυραυλοκινητο-κεραυννοταχυτο βορειο οτι αδυνατουσε να φτασει με το 17ιντσο στρητ του, εναν Αυστριακο με R80GS που εξυνε κυλινδρο σε καθε στροφη σε γνωστο Αυστριακο πασσο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Συγκεκριμμένα στα Αdventure, και νομίζω γενικά στα ΚΤΜ, το development και οι "παιδικές αρρώστιες" λύνονται από τους τελικούς χρήστες, δηλαδή εμάς!

Έτσι, όσο πιο καινούριο μοντέλο πάρεις, τόσο πιο πολλά προβλήματα θα έχουν λυθεί.

Το 950 (απ'όσο ξέρω) έχει μεγαλύτερη αυτονομία αφού η αντλία βενζίνης είναι εξωτερική κι όχι εμβαπτιζόμενη όπως στο 990. Έτσι χωράει ελαφρώς περισσότερο καύσιμο. Σαν κατανάλωση έχω ακούσει (μόνο) ότι είναι η ίδια εώς και χειρότερη στο 950. Είναι και στο χέρι του καθενός, βέβαια!

Έτσι λύθηκε και το παλιό πρόβλημα της τρόμπας βενζίνης στα 950.

Κάπως έτσι λύθηκαν και άλλα προβλήματα του 950, αλλά ΚΑι του 990. (βλέπε τρόμπα και φλάτζα νερού, freewheel κιβωτίου κ.α).

Τα πλαστικά ενώ είναι καλύτερα στο 990, η συναρμογή τους είναι χειρότερη.

Η ποιότητα κατασκευής (γενικότερα) είναι αλαφρώς χειρότερη στα 990. Βλέπε σκουριές σε άκυρες βίδες (π.χ πατάκι πίσω φρένου!) και σε ντίζες.

Ο κόφτης σε πολύ ψηλές στροφές στο 990 δίνει μια λίγο μικρότερη τελική, αλλά....τι σημασία έχει αυτό, αλήθεια? Τι 210, τι 220!

Σημειωτέον, το κοντερ κλέβει μέχρι και 15-20χλμ (Μετρημένο με GPS). Aλλά πάλι, κάθε Adv είνα μοναδικό, όπως ακριβώς και το σημείο του φλοτερ που ανάβει το λαμπάκι της ρεζέρβας. Άλλοι κάνουν 35χλμ, άλλοι 45, εγώ πάνω από 50!

Τα φρένα στο μηχανάκι αυτό είναι enduro φρένα και δεν έχουν δυνατό δάγκωμα. Στο 990 επειδή έχει και το ABS, έχει ακόμη πιο αδύναμο δάγκωμα.

Το πίσω φρένο είναι μια χαρά και πολλοί μάλιστα λένε ότι παραείναι δυνατό για πίσω. Πολύ σημασία (μα πολύ) έχουν και τα λάστιχα.

Γενικά, τα φρένα τους είναι λίγα για ταχύτητες πάνω από 130χλμ/ώρα. Λύνεται, βέβαια, (τρόμπα από Ducati) αλλά δε χρειάζεται, αν θες μηχανή δρόμου, κακώς πήρες Adv, SMT ήθελες!

Η μπροστινή ζάντα είναι πολύ ελαφρια και μαλακή και στραβώνει εύκολα ΚΑΙ στα δύο μοντέλα.

Λόγω μεγαλύτερης κατανάλωσης ρεύματος στο 990 και χαμηλότερη ποιότητα μπαταριών πλέον, το 990 έχει πρόβλημα, αφού ο χώρος που φιλοξενεί τη μπαταρία είναι ακριβώς όσος για το 950 και δε μπορεί να μπεί μπαταρία με δείκτη παραπάνω CCA (Cold Cranking Amps). Κοινώς, δε λύθηκε το πρόβλημα αυτό ακόμα!

Το 950, όμως είχε πρόβλημα με ανορθωτή που δεν αεριζόταν καλά (όπως και τα παλιά SMT).

Ο master cylinder τρόμπας συμπλέκτη (ο κάτω) πλέον δε χαλάει στα νεα 990, όπως και ούτε ο πάνω (slave cylinder)! Και δε χρειάζεται απαραίτητα αντικατάσταση με oberon ή evoluzione.

Όλa έχουν πρόβλημα πλέον με το εμπρός λάστιχο (Scorpion) και παίρνουν Continental.

Αν θυμηθώ άλλα, θα τα γράψω.

Όντως, όμως, ο ψεκασμός στο 990 είναι λίγο χάλια στις πολύ χαμηλές στροφές και το κάνει πολύ νευρικό.

Τροποποιήθηκε από τον okourkoulos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

το εχω νιωσει σε χιονοβολτα,αντεξα 4 αρσεις,στην 5η του ελεγα πρωτα σηκωνεται εμενα,μετα την μπαλαρινα και επειτα βαλτε με επανω και δεστε με στο φουστανι της.παντως οσο ψαχνεσαι περισωτερο με το μεγαλο ktm τοσο θελεις να παρεις μικροτερο και αυτο γιατι λες αφου κουμανταρω το μεγαλο στο μικρο θα κανω παπαδες. :afro:

Πληροφοριες αναφέρουν οτι τη συγκεκριμένη μερα ηθελες να κατσεις Παρνωνα μεχρι να λιωσουν τα χιονια γιατι δεν την παλευες να κουνηθεις αλλο... :shades:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...