Jump to content
themata

Yamaha TDM 900 > Απενεργοποίηση πτερυγίου φίλτρου αέρα <

Recommended Posts

Είδα προσφάτως στο site του jbx, του Guru των TDM,

Μια πιο εύκολη τεχνική για απενεργοποίηση του πτερυγίου στην εισαγωγη στο φίλτρο αέρα

η οποία ενεργοποιείται κατω από τις 4000 σαλ και στελνει λιγότερο αερα στον κινητηρα προκειμενου

να καλυπτονται προδιαγραφές θορύβου (EURO 2).

Airbox03.gif

εν συντομία τα βήματα που αναφέρονται και στα Αγγλικά (με εικονες) είναι τα ακόλουθα:

http://jbx9.free.fr/...ex.php?page=AIR

1. Αφαιρούμε το αριστερό καπάκι δίπλα στο ντεπόζιτο για να εμφανιστεί η ECU

2. Αφαιρούμε την πλεξούδα απο την ECU πατώντας τον διακόπτη που εχει στο μέσον

air_00.jpg

3. Πιέζουμε τα 3 λευκά μακρόστενα πλαστικά πανω στην πλεξουδα για να απελευθερωθούν οι ασφάλειες των pins

air_01.jpg

4. Κοιτώντας τα πολυχρωμα καλώδια, αφαιρούμε προσεκτικά το Νο 8 (καφε/μαυρο) προσεχοντας μην πειραχτουν τα υπολοιπα

air_03.jpg

5. τυλιγουμε το Pin με μονωτική ταινία και πιέζουμε την λευκη ασφαλεια στην πλεξουδα για να ασφαλιστουν τα υπολοιπα

6. επανατοποθετουμε την πλεξουδα και βιδώνουμε το καπάκι.

είστε έτοιμοι!

το δοκίμασα και η διαφορα στις χαμηλες 2-2500 σαλ είναι αισθητη αφου η λειτουργια του κινητηρα ειναι πιο "γλυκια" χωρις κομπιάσματα

πραγμα στο οποίο πασχουν τα TDM χωρις after market εξατμισεις.

καλές βόλτες!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αυριο θα τσεκαρω καταναλωση όμως δεν θεωρω οτι επηρεαζει αφού το μειγμα ήταν πολύ φτωχο

με αποτελεσμα να "μπουκωνει" χαμηλα ο κινητηρας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δουλευει μια χαρα!!!

και με συνετη οδηγηση θα δει καποιος και καμια 30-40χλμ παραπανω στο ρεζερβουαρ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νο.8 αποδεξιά ή απο αριστερά?

Επίσης, εαν δεν θες να μπλέξεις με τα ηλοκτρολογικά (όπως εγώ) υπάρχει και άλλος τρόπος:

- Αφαιρείς καπάκια, ντεπόζιτο και τα συναφή, φτάνεις στο φίλτρο αέρα, ξεκουμπώνεις το σωληνάκι που ενεργοποιεί την βαλβίδα( κόκκινο σωληνάκι με κόκκινη βαλβίδα, όπως φαίνεται στις πιό πάνω φωτογραφίες) ΤΑΠΩΝΕΙΣ την άκρη του σωληνακίου με μία μπίλια ή ενα καπάκι BIC, κλείνεις και την τρύπα στην βαλβίδα να μη μπαίνει σκόνη...και τελείωσες....

Πλεον η βλβίδα δεν θα ενεργοποιείται.

Σημαντικό, είναι να ταπώσετε την άκτη του σωληνακίου, και όχι απλά να την αφαιρέσετε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εχει και το δικό μου τέτοια μαλακία και κάποια στιγμή θα το ξεμαλιάσω...

WR-250R / air-intake και άλλες μόντες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Νο.8 αποδεξιά ή απο αριστερά?

Επίσης, εαν δεν θες να μπλέξεις με τα ηλοκτρολογικά (όπως εγώ) υπάρχει και άλλος τρόπος:

- Αφαιρείς καπάκια, ντεπόζιτο και τα συναφή, φτάνεις στο φίλτρο αέρα, ξεκουμπώνεις το σωληνάκι που ενεργοποιεί την βαλβίδα( κόκκινο σωληνάκι με κόκκινη βαλβίδα, όπως φαίνεται στις πιό πάνω φωτογραφίες) ΤΑΠΩΝΕΙΣ την άκρη του σωληνακίου με μία μπίλια ή ενα καπάκι BIC, κλείνεις και την τρύπα στην βαλβίδα να μη μπαίνει σκόνη...και τελείωσες....

Πλεον η βλβίδα δεν θα ενεργοποιείται.

Σημαντικό, είναι να ταπώσετε την άκτη του σωληνακίου, και όχι απλά να την αφαιρέσετε.

Δημητρη δεν εχει να λεει.:) η φισα ειναι αριθμιμενη πανω της οποτε το ιδιο ειναι_thumbsup.gif

Και εγω ετσι οπως το αναφερεις το εχω κανει, αλλα ειναι πιο μπελαλιδικος τροπος... λυσιμο και των 2 πλαστικων σηκωμα ρεζερβουαρ κλπ.

Ενω με αυτον (πιο προσφατη ενημερωση) απλα λυνεις το ενα καπακι και τελος_thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με το συμπαθειο,αλλα τετοια μ@λ@κισμενα συστηματα :shock: ουτε η Χοντα δεν βαζει.

Ρε Γιαμαχακιααααααααααααα.................που εισαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με το συμπαθειο,αλλα τετοια μ@λ@κισμενα συστηματα :shock: ουτε η Χοντα δεν βαζει.

Ρε Γιαμαχακιααααααααααααα.................που εισαι.

τς τς τς ... με το συμπάθειο αλλά διάβασε και κανα λινκ

"the same device exists on some Honda bikes : the VFR-VTEC / FireBlade / RC45.

The device is present on some cars too : Honda (VTEC / PGM-FI), BMW, Mercedes, Lotus, Ferrari, Volvo, Toyota..."

η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας

Γρήγορη γνωματευση κανεις του λόγου σου. :thumbsdown:

Απλως δεν το εχει η Βαρκα μου ο αμεσος ανταγωνιστης του TDM.

Θα σε περιμενω στο μελλον να δω τις γνωσεις σου :yeahright:

Γνωσεις ε,οχι copy paste.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ε, τώρα, αυτό δεν είναι, αν όχι ημιμάθεια, ανακρίβεια και απροπροσανατολισμός?

Απλως δεν το εχει η Βαρκα μου ο αμεσος ανταγωνιστης του TDM.

Υ.Γ. Προς TDMάδες:

- Υπάρχει τρόπος να φτιάξουμε μια εισαγωγή αέρα της προκοπής?Έστω έναν σωλήνα, όπως βάζαμε στα αμάξια για τις φιλτροχοάνες( για να στέλνει φρέσκο αέρα πάνω της)

Τροποποιήθηκε από τον Manalishi

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ε, τώρα, αυτό δεν είναι, αν όχι ημιμάθεια, ανακρίβεια και απροπροσανατολισμός?

Tι εννωεις ρε φιλε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@manosamos: δεν νομίζω οτι το TDM είναι ανταγωνιστής του Varadero, να μου έλεγες KLV ή Vstrom 1000, να πώ ναι...

off topic, και να μας συμπάθάτε οι άλλοι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

@manosamos: δεν νομίζω οτι το TDM είναι ανταγωνιστής του Varadero, να μου έλεγες KLV ή Vstrom 1000, να πώ ναι...

off topic, και να μας συμπάθάτε οι άλλοι.

Στο ιδιο καζανι βραζουν ολα.Ψευδο ον-οφ.Το χωμα απο μακρυα το βλεπουν και τα δυο. :meeting:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Γρήγορη γνωματευση κανεις του λόγου σου. :thumbsdown:

Απλως δεν το εχει η Βαρκα μου ο αμεσος ανταγωνιστης του TDM.

Θα σε περιμενω στο μελλον να δω τις γνωσεις σου :yeahright:

Γνωσεις ε,οχι copy paste.

γνώσεις εγώ δεν έχω οπότε μην περιμένεις και πολλά για μένα.

ασε που αν πω κατι ανακριβές δεν εχω πρόβλημα να παραδεχτω τo λαθος μου.

" άμεσος ανταγωνιστής? "

το TDM δεν ειναι off ούτε στα καν στα λόγια, ούτε καν λαστιχα για χαλικάκι δεν βγαίνουν στις διαστασεις του

anyway, δεν εχει νόημα :_hi:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Να πω και εγω?

Το καλωδιο που αφαιρεις απο την ηλεκτρονικη δεν εχει αμεσα σχεσει με την θυριδα στο φιλτροκουτι.

Η θυριδα στο φιλτροκουτι ανοιγει και κλεινει με υποπιεση.Αν θελεις να την καταργησεις τοτε πρεπει,οπως πολυ σωστα ειπε ο συνφορουμιτης παραπανω,να βγαλεις το λαστιχακι που κουμπωνει επανω στην βαλβιδα υποπιεσης(το κοκκινο στο σχεδιο)και να το βουλωσεις.

Επισης πρεπει να ανοιξεις την θυριδα(ειναι παντα κλειστη μεχρι καποιες στροφες)και να την εμποδισεις με καποιο τροπο να ξανακλεισει ή να την αφαιρεσεις απο το φιλτροκουτι ετσι ωστε η εξτρα εισαγωγη αερα να ειναι παντα ανοιχτη.

Το καλωδιο που αφαιρεις αν δεν απατωμαι απλα ακυρωνει το προγραμμα της ηλεκτρονικης που κανει το μιγμα πιο φτωχο μεχρι τις 3.000σ.α.λ. για λογους καυσαεριων κτλ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

- Υπάρχει τρόπος να φτιάξουμε μια εισαγωγή αέρα της προκοπής?Έστω έναν σωλήνα, όπως βάζαμε στα αμάξια για τις φιλτροχοάνες( για να στέλνει φρέσκο αέρα πάνω της)

Μητσο...μην νομιζεις οτι κατι τετοιο θα βελτιωνε και στην εισαγωγη... Μπορει και να εκανε κακο αντι καλου κατι τετοιο.

Το ποιο ευκολο και αξιοπιστο πραγμα, ειναι να βαλεις ενα πιο ελευθερο φιλτρο σε συνδιασμο με το ανοιγμα του περυγιου...._thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

edit:

Σε πολλες αλλες μο/τες εχουν κανει την πατεντα να κοψουν το ''περιττο'' σωληνα που κανει καμπυλη μεσα στο φλιτροκουτι...

δειτε παρακατω ποια λεω...

01.jpg

Αυτα λοιπον να κοπουν μεχρι εκει που τελειωνει ''περισσευμα'' ετσι ωστε η ροη του αερα μετα το φιλτρο να ειναι πιο αμεση προς τις πεταλουδες_thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το καλωδιο που αφαιρεις αν δεν απατωμαι απλα ακυρωνει το προγραμμα της ηλεκτρονικης που κανει το μιγμα πιο φτωχο μεχρι τις 3.000σ.α.λ. για λογους καυσαεριων κτλ.

σύμφωνα με τον jbx το πτερύγιο ενεργοποιείται/απενεργοποιείται απο την ECU

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το καλωδιο που αφαιρεις αν δεν απατωμαι απλα ακυρωνει το προγραμμα της ηλεκτρονικης που κανει το μιγμα πιο φτωχο μεχρι τις 3.000σ.α.λ. για λογους καυσαεριων κτλ.

think.gifthink.gif

Δεν εχεις αδικο σε αυτο που λες και εχει βαση

αλλα βαση του κειμενου του jbx οπου λεει.

The procedure is to unplug from the ECU the wire that control the solenoid which actuates the flap.

No error code will appears on the dash as the solenoid command is not monitored by the ECU.

winking.gif

Και τελος παντων δεν χρειαζεται να κρατησεις με καποιον τροπο το κλαπετο, μιας και αυτο αν Δεν παιρνει εντολη λογω υποπιεσης (οπως πχ οτανν ειναι σβηστο το μοτερ) τοτε το ανοιγει και ειναι και οι δυο θυριδες του αερα ανοικτες. Μολις πατησεις την μιζα τοτε αμεσως το κλεινει μεχρι τις 4000 στρ/minvictory.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ειχε και το hayabusa τετοια ιστορια αλλα, εχω την αισθηση, οτι αυτο υποτιθεται πως βελτιωνε τη ροπη στις χαμηλες στροφες. Πώς λογου χαρη το R1 εχει μεταβαλλομενου μηκους αυλους εισαγωγης, κατι αντιστοιχο.

Εν πασηνπεριπτωσει, περιμενουμε νεοτερα απο το τεστ. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

think.gifthink.gif

Δεν εχεις αδικο σε αυτο που λες και εχει βαση

αλλα βαση του κειμενου του jbx οπου λεει.

The procedure is to unplug from the ECU the wire that control the solenoid which actuates the flap.

No error code will appears on the dash as the solenoid command is not monitored by the ECU.

:winking:

Και τελος παντων δεν χρειαζεται να κρατησεις με καποιον τροπο το κλαπετο, μιας και αυτο αν Δεν παιρνει εντολη λογω υποπιεσης (οπως πχ οτανν ειναι σβηστο το μοτερ) τοτε το ανοιγει και ειναι και οι δυο θυριδες του αερα ανοικτες. Μολις πατησεις την μιζα τοτε αμεσως το κλεινει μεχρι τις 4000 στρ/minvictory.gif

Αν στο TDM (στο VFR ειναι κλειστη)η θυριδα/κλαπετο ειναι ανοιχτη και το καλωδιο που αφαιρεις ειναι οντως για την οδηγια ανοιξε/κλεισε,τοτε δεν χρειαζετε να αφαιρεσεις το καλωδιο απο την ηλεκτρονικη παρα μονο να βγαλεις το λαστιχενιο σωλινακι και τελιωσες...:meeting:

Αρα εξακολουθω να πιστευω οτι η αφαιρεση του καλωδιου εχει αλο σκοπο....:winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...