Jump to content
nickmol

YUASA

Recommended Posts

Έχει κανείς υπ΄όψιν του αν παίζει κάτι με το χρώμα της YUASA? Αν ίδιου τύπου μπαταρία έχει πορτοκαλί χρώμα και γράμματα σε μαύρο φόντο ή είναι ολόμαυρη με λευκά χρώματα??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δες χώρα κατασκευής. Θεωρητικά (και πρακτικά όπως με διαβεβαιώνουν) είναι οι ίδιες, μόνο που η Γιαπωνέζικη είναι πιο ακριβη (+50%) απο την Ταϊβάν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δες χώρα κατασκευής. Θεωρητικά (και πρακτικά όπως με διαβεβαιώνουν) είναι οι ίδιες, μόνο που η Γιαπωνέζικη είναι πιο ακριβη (+50%) απο την Ταϊβάν.

Made in Japan κι αυτή.. την πήρα από τη Yamaha και δε ξέρω αν παίζει η διαφορά αυτή για το λόγο αυτό. Το κουτί έχει και τη σφραγίδα της Yamaha πάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η YUASA βγαζει τρεις τυπους και συνηθως αντιστοιχει στον τυπο μπαταριας.

α) λευκες με κοκκινα γραμματα, απλες υγρων

β) μαυρες με ασπρα γραμματα, κλειστου τυπου υγρων

γ) μαυρες με πορτοκαλι πλαισιο και μαυρα γραμματα, κλειστου τυπου τζελ.

π.χ για την μηχανη μου δινει 2 τυπους μπαταριας:

1) YTZ10S τυπου τζελ (μαυρη με πορτοκαλι πλαισιο και μαυρα γραμματα)

2) TTZ10S κλειστου τυπου υγρων (μαυρη με ασπρα γραμματα)

Για σιγουρια βαλε τι μηχανη εχεις και μοντελο και θα δεις......YUASA

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Η YUASA βγαζει τρεις τυπους και συνηθως αντιστοιχει στον τυπο μπαταριας.

α) λευκες με κοκκινα γραμματα, απλες υγρων

β) μαυρες με ασπρα γραμματα, κλειστου τυπου υγρων

γ) μαυρες με πορτοκαλι πλαισιο και μαυρα γραμματα, κλειστου τυπου τζελ.

π.χ για την μηχανη μου δινει 2 τυπους μπαταριας:

1) YTZ10S τυπου τζελ (μαυρη με πορτοκαλι πλαισιο και μαυρα γραμματα)

2) TTZ10S κλειστου τυπου υγρων (μαυρη με ασπρα γραμματα)

Για σιγουρια βαλε τι μηχανη εχεις και μοντελο και θα δεις......YUASA

Eκεί ακριβώς είναι το πρόβλημά μου. YTZ14S MF filled γράφουν και οι δύο.. η μία είναι αυτή που φορούσα και βλέπω και στο site της εταιρείας -με πορτοκαλί-και η άλλη αυτή που μου έφερε η Yamaha, μαύρη με άσπρα γράμματα. Τι παίζει?!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν ειναι οπως στην φωτο που εχω με το κοκκινο, ειναι κλειστου τυπου υγρων, η διπλα ειναι τζελ.

Παντως δεν εχεις προβλημα, και εμενα τζελ προτεινει η honda και εχω βαλει αντιστοιχη κλειστου τυπου.

2ugies8.jpg

Τροποποιήθηκε από τον McRider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αν ειναι οπως στην φωτο που εχω με το κοκκινο, ειναι κλειστου τυπου υγρων, η διπλα ειναι τζελ.

Παντως δεν εχεις προβλημα, και εμενα τζελ προτεινει η honda και εχω βαλει αντιστοιχη κλειστου τυπου.

2ugies8.jpg

Μια χαρά δουλεύει όπως και να χει αλλά επειδή με έτρωγε πολύ ο .... έστειλα και ένα mail στη YUASA Ευρώπης το πρωί και μου ήρθε η απάντηση πριν λίγο, ότι η μπαταρία είναι η ίδια απλά άλλαξε η εμφάνιση.. Πληροφοριακά να πω ότι την πήρα για το KTM. Η ΚΤΜ την πουλά 180 ή 220 ευρώ, η YUASA γύρω στο 150αρι ενώ η YAMAHA σαν ανταλλακτικό δικό της 110 ευρώ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν ξερω κατα ποσο στεκουν αυτα με τα χρωματα. Παραδειγμα εγω εχω πανω την YTZ10S

Αυτην εδω στην φωτογραφια με τα λευκα γραμματα.

YTZ10S.JPG

Ελα ομως που στο ιντερνετ βρισκω την YTZ10S κυριως με χρυσα γραμματα

ytz10s-01.jpg

Και οι δυο ειναι AGM η VRLA (Valve Regulated Lead Acid) οπως της ονομαζει η Yuasa . Ακομα στα περισσοτερα σαιτ , πωλειται ενας αντικατατης? η ΤΤΖ10S , με τα ιδια χαρακτηρηστικα αλλα και αρκετα φθηνοτερη.

Οποιος ξερει ας δωσει ενα χερι και ενα ποδι βοηθειας. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πήρα πέρισυ YUASA made in USA και την πέταξα σε έναν χρόνο. Sorry αλλά δεν τις εμπιστεύομαι.

φιλε μου τι εννοεις? οι yuasa ειναι οι καλυτερες μπαταριες αυτη την στιγμη στον κοσμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μπορει να ειναι 1002 πραγματα που παρεδωσε πνευμα η μπαταρια. Σε ενα φιλαρκαι η ιδια μπαταρια μετα τον 1ο χρονο του εκανε κολπα, εμενα μετα απο 3+ και τωρα αρχιζει να τα φτηνει. Τζαπαν και οι δυο, ιδιος τυπος, ιδια μπαταρια. Απλα ο αλλος ειχε συναγερμο που του κατεστρεψε την μπαταρια. Οποτε δεν θα ελεγα πως φταιει απαραιτητα η μπαταρια.

Εκτος αυτου εχθες που κοιτουσα η Yuasa δινει 1 χρονο εγγυηση στις μπαταριες της (δεν ειμαι 100% σιγουρα αν η εγγυηση ειναι της Yuasa η του πωλητη, παντως αρκετη την εδειναν με 1 χρονο εγγυηση) :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε μου δύσκολα να φταίει η yuasa είναι απο τις καλύτερες ειδικά αν είναι japan.

Εμένα πάει για 6ο χρόνο τώρα και ακόμα παίρνει τσακμάκι.

Πολλές φορές φταίνε οι συναγερμοί και εμείς που δεν τις κυκλοφορούμε οποτε η μπαταρια

πεθαίνει.

Στο αμάξι ας πούμε έχω αλλάξει σχεδόν κάθε 1,5 χρόνο μπαταριά , αλλα φταίω εγώ το παίρνω μια

φορα στις δυο εβδομάδες.

Και φυσικά αν έχουμε και έναν φορτιστή συντηρητή τον βάζουμε 1-2 φορες τον χρόνο

και είμαστε ΟΚ. :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπον, εμαθα καποια νεα πραγματα που δεν ηξερα

Πχ για την μπαταρια YTZ10S-MF

YT = Absorbed Glass mat

Z10 = series of battery

S = Filled and sealed from factory

MF = Maintenance free

To TT-Z10S , (TT) δηλαδη , ακομα το ψαχνω αν προκειται για απλη Acid η ΑGM μπαταρια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φιλε μου τι εννοεις? οι yuasa ειναι οι καλυτερες μπαταριες αυτη την στιγμη στον κοσμο.

Και εγώ έτσι πιστεύω. Ίσως έπεσα στην περίπτωση. Είχα την YTX12-BS που έχουν τα V-Strom από την μαμά τους και μου κράτησε ακριβώς έναν χρόνο, από Ιανουάριο σε Ιανουάριο. Η αλήθεια είναι ότι η μηχανή έχει συναγερμό, αλλά την χρησιμοποιώ καθημερινά, ενώ τον συναγερμό τον οπλίζω maximum 1 φορά την εβδομάδα. Τέσπα, επειδή απ' όσα έχω ακούσει τις έχω σε εκτίμηση τις YUASA, ξαναλέω ότι μάλλον έπεσα στην περίπτωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ενας αλλος παραγοντας ειναι ποσο σωστα δουλευει ο ανορθωτης... Αν σε βγαζει η μπαταρια 1 χρονο (ενω κυκλοφορει τουλαχιστον μια φορα την βδομαδα η μηχανη και εχει υγρα αν ειναι ανοιχτου τυπου) κατα πασα πιθανοτητα πρεπει να αλλαχτει ο ανορθωτης. Δινει πολυ ταση και την καιει σιγα σιγα........

Το λεω επειδη στα σερβις δεν κανουν βασικα πραγματα, τον ανορθωτη θα κοιταξουν?

Τροποποιήθηκε από τον sakis_mar

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δείτε κάτι χρήσιμο....

Η διαφορά στα βολτ της φόρτισης μεταξύ διαφορετικών τύπων μπαταριών βρίσκεται μετά τη φόρτιση στο 80% και είναι για τις απλές μπαταρίες στα 14,5V για τις χαμηλής συντήρησης στα 16,4V και για τις σφραγισμένες (καθόλου συντήρηση) στα 16,2V. Ο χρόνος σε αυτά τα βολτ δεν πρέπει να ξεπερνά τις 2 ώρες για όλους τους τύπους και πρέπει να γίνεται κάθε 1-2 χρόνια σε αυτοκίνητα που δεν οδηγούνται τακτικά για να αφαιρούνται οι ενώσεις μολύβδου-θείου από τις πλάκες. Τα βολτ συντήρησης (συνέχεια) είναι 13,1-13,2V για όλους τους τύπους. Μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία σε ηρεμία έχει 12,6-12,7V.

Το σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου πρέπει να είναι ρυθμισμένο: για απλές μπαταρίες 13,8V, χαμηλής συντήρησης στα 14,5V και για τις σφραγισμένες (καθόλου συντήρηση - Ca) στα 14,5-15V. Με αυτή την επιλογή οι μπαταρίες θα φορτίζουν όχι ιδανικά αλλά αρκετά για να βρίσκονται πάνω από 80% σε συνήθεις διαδρομές. Πολύωρες διαδρομές θα ζεσταίνουν τις μπαταρίες και θα χρειάζονται πιο συχνά συμπλήρωση νερού.

Οι μπαταρίες φορτίζονται σωστά εκτός αυτοκινήτου (φυσικά σε καλό φορτιστή ανάλογα με το τύπο) και το σύστημα φόρτισης πρέπει μόνο να τις συντηρεί και όχι να τις φορτίζει - δεν φορτίζονται σωστά και ταλαιπωρείται (υπερθερμαίνεται) το σύστημα φόρτισης.

Μη χρησιμοποιείτε μπαταρίες gel χωρίς αλλαγές στο σύστημα φόρτισης. Θα υπερφορτίζονται συνέχεια και θα καταστραφούν.

Ποτέ μη ξεφορτίζετε εντελώς μπαταρίες αυτοκινήτου (όπως τις μπαταρίες των φορητών) για να τις φορτίσετε μετά - τις καταστρέφει (δημιουργείται διοξείδιο του μολύβδου στις θετικές πλάκες και δεν φεύγει μετά).

απο'δω.

http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13906&hilit=%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1&start=30

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
.. οι yuasa ειναι οι καλυτερες μπαταριες αυτη την στιγμη στον κοσμο.

ΗΤΑΝ!.. σιγουρα.. Τωρα πια, (made in China) δεν ξερω, ακουγονται πολλα παραπονα ομως, ηδη...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Κι εγώ πολλά προβλήματα με αυτή με τα πορτοκαλί γράμματα που δίνει η εταιρία στα ΚΤΜ (ΥΤΖ-14S).

Πήρα την ίδια με λευκά γράμματα πολύ πιο φτηνή και γράφει Made in Japan.

Προς το παρόν όλα ΟΚ.

Ίδωμεν!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ενας αλλος παραγοντας ειναι ποσο σωστα δουλευει ο ανορθωτης... Αν σε βγαζει η μπαταρια 1 χρονο (ενω κυκλοφορει τουλαχιστον μια φορα την βδομαδα η μηχανη και εχει υγρα αν ειναι ανοιχτου τυπου) κατα πασα πιθανοτητα πρεπει να αλλαχτει ο ανορθωτης. Δινει πολυ ταση και την καιει σιγα σιγα........

Το λεω επειδη στα σερβις δεν κανουν βασικα πραγματα, τον ανορθωτη θα κοιταξουν?

Αν αναφλερεσαι σε εμένα, θα σου απαντήσω, ότι όταν ήρθε η ώρα της αλλαγής πήγα σε ηλεκτρολόγο γιατί και εγώ νόμιζα ότι ήταν ο ανορθωτής. Δεν πίστευα ότι μια τόσο φημισμένη μπαταρία θα τα τίναξε τόσο γρήγορα. Ο ηλεκτρολόγος μέτρησε την τάση (ή ό,τι άλλο μετράνε) που φτάνει στην μπαταρία και αποφάνθηκε ότι ο ανορθωτής μου δουλεύει σαν καινούριος και ότι το πρόβλημα είναι στην μπαταρία. Τρεις μήνες τώρα που έχω καινούρια μπαταρία, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Αν ήταν ανορθωτής θα είχε αρχίσει ήδη να παρουσιάζει πρόβλημα η μπαταρία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν αναφλερεσαι σε εμένα, θα σου απαντήσω, ότι όταν ήρθε η ώρα της αλλαγής πήγα σε ηλεκτρολόγο γιατί και εγώ νόμιζα ότι ήταν ο ανορθωτής. Δεν πίστευα ότι μια τόσο φημισμένη μπαταρία θα τα τίναξε τόσο γρήγορα. Ο ηλεκτρολόγος μέτρησε την τάση (ή ό,τι άλλο μετράνε) που φτάνει στην μπαταρία και αποφάνθηκε ότι ο ανορθωτής μου δουλεύει σαν καινούριος και ότι το πρόβλημα είναι στην μπαταρία. Τρεις μήνες τώρα που έχω καινούρια μπαταρία, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Αν ήταν ανορθωτής θα είχε αρχίσει ήδη να παρουσιάζει πρόβλημα η μπαταρία.

και εγω ετσι πιστευω.παντως αν μια μηχανη την κουνας καθημερινα η μπαταρια μπορει να κρατησει 8-9 χρονια.εγω το χοντα το εχω 6 χρονια και ειμαι με τη μαμισια μπαταρια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Παιδιά, αν μιλάμε για καλύτερες μπαταρίες στον κόσμο ένα παράδειγμα ασύγκριτο είναι οι odyssey made in USA τιμή 140-180ευρώ

ο κατασκευαστής τις δίνει 7 ή 8 χρόνια εγγύηση, σε πολλούς BMW driver που τις βάζουν,διότι είναι δυσκολο-γύριστα έχουν αντέξει

μέχρι και 10 χρόνια. ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ!!! και όχι τεράστια διαφορά από τις τιμές των YUASA.

Δείτε τις:

http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLang=wunderlich&MakeLangID=1&lay1=3&lay2=14&lay3=7&lay4=7&prodid=8200019

ή http://www.jayracing.com/index.php?main_page=product_info&products_id=123

Μια Φώτο: http://img840.imageshack.us/i/odysseypc680.jpg/

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Odyssey εχει βαλει ο ALX... Εχει κανει και πολυ ομορφη επξηγηση για αυτες απλα δυσκολευομαι να τα βρω :-(

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πάντως, από ότι κατάλαβα, παίζει και τεραστια σημασία το πόσο καιρό είναι σε στοκ οι μπαταρίας τζελ. Αν είναι "πολυκαιρισμένες" τότε δεν υπάρχει ελπίδα. Έτσι την πάτησα με την πρώτη Yuasa του ΚΤΜ. Στους έντεκα μήνες "χαιρέτησε". Όσον αφορά τους συναγερμούς, άααααλλη καταστροφή κι αυτή! Και αόπλιστοι να είναι πάλι κάνουν ζημιά. Η λύση είναι η κατάργηση δυστυχως. Το παθα και ξέρω σιγουρα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...