Jump to content
apsogos

Ζυγοστάθμιση - Ευθυγράμμιση Μοτοσυκλέτας

Recommended Posts

Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους ,

έχω ενα ΧΤ600 αρκετά προσεγμένο και λόγο ανάγκης αντικατάστασης μπροστινού ελαστικού μίλησα με τον λαστιχά μου και τον ρώτησα (διότι δεν είχα ιδέα) , αν γίνεται ζυγοστάθμιση στο παλιό και στο καινούριο λάστιχο της μοτο μου.

Φυσικά και γίνεται....

Το γνωρίζατε αυτό; πόσοι απο εμάς δεν έχουμε κάνει ΠΟΤΕ ζυγοστάθμιση...;

επίσης με μια γρήγορη ματιά που έριξα στο Net είδα ότι υπάρχει και ευθυγράμμιση μοτοσυκλέτας.

Ποιά η γνώμη σας για όλα αυτά ;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εεεε....ποιός βάζει λάστιχα και δεν ζυγοστάθμιση;

Χμμμ...μου έρχεται ένας στο μυαλό! :D :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους ,

έχω ενα ΧΤ600 αρκετά προσεγμένο και λόγο ανάγκης αντικατάστασης μπροστινού ελαστικού μίλησα με τον λαστιχά μου και τον ρώτησα (διότι δεν είχα ιδέα) , αν γίνεται ζυγοστάθμιση στο παλιό και στο καινούριο λάστιχο της μοτο μου.

Φυσικά και γίνεται....

Το γνωρίζατε αυτό; πόσοι απο εμάς δεν έχουμε κάνει ΠΟΤΕ ζυγοστάθμιση...;

επίσης με μια γρήγορη ματιά που έριξα στο Net είδα ότι υπάρχει και ευθυγράμμιση μοτοσυκλέτας.

Ποιά η γνώμη σας για όλα αυτά ;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Τι εννοείς όταν λες αν το γνωρίζαμε? :yeahright:

Φυσικά και γίνεται πάντα ζυγοστάθμιση όταν αλλάζεται ένα ελαστικό!

Ευθυγράμμιση μοτό χρειάζεται να κάνεις/ελέγξεις μόνο αν έχεις "βροντήξει" πουθενά. Πτώση ή τρακάρισμα. Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος. Δεν είναι σαν την ευθυγράμμιση που λένε στα αυτοκίνητα. Εκεί είναι ευθυγράμμιση τροχών, όχι αμαξώματος. Στις μοτοσυκλέτες όταν λέμε ευθυγράμμιση, εννοούμε του πλαισίου και γίνεται σε καλίμπρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν βρε παίδες....σορρυ

δεν λέω μόνο κατά την αλλαγή ελαστικού αλλά γενικός ζυγοστάθμιση στο μοτό δεν είχα υπόψιν μου , κάθε κάποια χιλιάδες χλμ. θέλει ζυγοστάθμιση, έγω δεν έχω κάνει ποτέ ζυγοστάθμιση εκτός της ημέρας που βάζω τα ελαστικά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

έγω δεν έχω κάνει ποτέ ζυγοστάθμιση εκτός της ημέρας που βάζω τα ελαστικά

...για όλα υπάρχει η πρώτη φορά !

Μόνο ΕΚΕΙΝΗ την ημέρα (της αλλαγής ελαστικού) γίνεται......ζυγοστάθμιση.

Η επόμενη, όταν αλλάξεις....ΠΑΛΙ λάστιχα !

_thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

α ναι; δεν το ηξερα αυτο.Πάντως θα κάνω μια ζυγοστάθμιση στο πίσω τώρα που θα αλλάξω μόνο το μπροστά διοτί το πίσω το έχω μόνο ενα 8μηνο.Πολλές φορές σε στροφές αισθάνθηκα σαν θέλει ζυγοστάθμιση...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν χρειάζεται ζυγοστάθμιση ένας τροχός, σου το λέει από μόνος του. Έχεις τρέμουλο σε συγκεκριμένες ταχύτητες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αν χρειάζεται ζυγοστάθμιση ένας τροχός, σου το λέει από μόνος του. Έχεις τρέμουλο σε συγκεκριμένες ταχύτητες.

ακριβώς έτσι! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα που τρέμει συνέχεια από 50-80χλμ/ώρα?

Τι ζυγοστάθμιση, τι λάστιχα νέα, τι ρύθμιση αναρτήσεων, τι εγγυήσεις...Ασε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμένα που τρέμει συνέχεια από 50-80χλμ/ώρα?

Τι ζυγοστάθμιση, τι λάστιχα νέα, τι ρύθμιση αναρτήσεων, τι εγγυήσεις...Ασε...

Mε το χαρχαλο που πήγες και αγόρασες τι περίμενες ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι εννοείς όταν λες αν το γνωρίζαμε? :yeahright:

Φυσικά και γίνεται πάντα ζυγοστάθμιση όταν αλλάζεται ένα ελαστικό!

Ευθυγράμμιση μοτό χρειάζεται να κάνεις/ελέγξεις μόνο αν έχεις "βροντήξει" πουθενά. Πτώση ή τρακάρισμα. Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος. Δεν είναι σαν την ευθυγράμμιση που λένε στα αυτοκίνητα. Εκεί είναι ευθυγράμμιση τροχών, όχι αμαξώματος. Στις μοτοσυκλέτες όταν λέμε ευθυγράμμιση, εννοούμε του πλαισίου και γίνεται σε καλίμπρα.

μου σκασε το πισω λαστιχο στην Κρήτη

μ αλλαξε σαμπρελα..του λεω ζυγοσταθμιση θα κανεις;

λεει δεν εχω το μηχανημα

κι επισης ζυγοσταθμιση γινεται μονο στο μπροστινο.

[τι να κανω στο πιο κοντινο βουλκανιζατερ πηγα ]

ποια λαστιχα εχεις πανω στο μηχανακι;

ον/οφ το εχεις ή μετατροπη σε μοταρντ ειναι;[ασχετη ερωτηση]

Τροποποιήθηκε από τον yamahito

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

τα λαστιχα μου ειναι τα metzeler tourance σειρα 2010, exp μαμησια διασταση, εμενα μου εκανε παντως μπρος πισω ζυγοσταθμιση.

Μια δευτερη ερωτηση ειναι η εξης ο κατασκευαστης οταν εβγαζε τα χτ600 τα εβγαζε με τακουνολαστιχα και μικρες πιεσεις: απο οτι εχω διαβασει : 1,50 bar μπροστα 1,80 bar Πισω. ειναι δυνατον στα λαστιχα μου (δρομου metzeler tourance) να βαλω τοσο μικρη πιεση ? εγω μεχρι στιγμη εβαζα 28 μπροστα 30 πισω.

Ριξτε μια ματια στο site http://peristeras-tyres.gr/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=65 στο κομματι του xt 600 εχει 2 διαφορετικες πιεσεις.

Τι καταλαβαινετε?

Thanx

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tα Τourance τουλάχιστον έχουν ένα κόκκινο σημαδάκι στο πλάι του ελαστικού. Αν το βάλεις στο ύψος της βαλβίδας, συνήθως δεν χρειάζεται ζυγοστάθμιση (ή αν χρειαστεί θα βάλει ελάχιστα αντίβαρα)

Αν το κόκκινο σημάδι το έχει βάλει ο λαστιχάς αλλού γι'αλλού, τότε θες ζυγοστάθμιση όπως και να'χει (κατά την πρώτη τοποθέτηση εννοείται αλλά και όποτε αφαιρεθεί και επανατοποθετηθεί για κάποιο λόγο το ελαστικό.)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

απο οτι εχω διαβασει : 1,50 bar μπροστα 1,80 bar Πισω. ειναι δυνατον στα λαστιχα μου (δρομου metzeler tourance) να βαλω τοσο μικρη πιεση ? εγω μεχρι στιγμη εβαζα 28 μπροστα 30 πισω.

Ριξτε μια ματια στο site http://peristeras-ty...apper&Itemid=65 στο κομματι του xt 600 εχει 2 διαφορετικες πιεσεις.

Τι καταλαβαινετε?

Thanx

το αυτονόητο. mB_kalo_e.gif

http://peristeras-tyres.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=52:2008-10-29-14-40-16&catid=36:-tip--&Itemid=64

σωστά τα γράφεις, απλά τα μεγάλα νούμερα είναι....psi. _thumbsup.gif

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

για λιγο βοηθεια.Ποιο ειναι το σωστω δηλαδη σε psi ? στο site του περιστερα που εδωσα γραφει 2 διαφορετιες στηλες αν δειτε σε bar . Η 1η μου φαινεται πολυ μικρη.για πειτε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1 bar = 14.5 psi, διαλέγεις και παίρνεις...

edit: με πρόλαβες! :D

Τροποποιήθηκε από τον Ravendark

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1 bar = 14.5 psi, διαλέγεις και παίρνεις...

edit: με πρόλαβες! :D

ξερω να κανω μετατροπη τα bar σε psi, αλλο ρωταω

XT 600 πιέσεις ζαντα 1ης τοποθετησης

F 90/90 S 21 1,50 1,85

R 120/90 S 17 1,80 2,50

μου εξηγητε το παραπανω το ενα λεει 1.50 μπροστα και 1.80 πισω και το αλλο λεει ζαντα 1ης τοποθετησης 1.85 μπροστα και 2.50 πισω....

τι παιζει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ξερω να κανω μετατροπη τα bar σε psi, αλλο ρωταω

XT 600 πιέσεις ζαντα 1ης τοποθετησης

F 90/90 S 21 1,50 1,85

R 120/90 S 17 1,80 2,50

μου εξηγητε το παραπανω το ενα λεει 1.50 μπροστα και 1.80 πισω και το αλλο λεει ζαντα 1ης τοποθετησης 1.85 μπροστα και 2.50 πισω....

τι παιζει

μήπως είναι νούμερα για χώμα / άσφαλτο; ή μονός / δικάβαλο;

τώρα είδα οτι μιλάς για διαφορετικά λάστιχα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δείς το βιβλιαράκι της μηχανής σου για πιέσεις.

Να ξέρεις οτι οι πιέσεις που δίνονται στα λάστιχα είναι οι οριακές τους για να αντέχουν τα πιο πολλά χιλιόμετρα και το μέγιστο φόρτωμα, αλλά δεν είσαι πάντα φορτωμένος, και οι δρόμοι εδώ δεν είναι και ότι καλύτερο για υψηλές πιέσεις.

Δές στο μάνιουαλ τι έχει σαν στάνταρ πιέσεις και άν δείς οτι γλυστράει πολύ μείωνε 2 psi μέχρι να έρθει στο σημείο που σου αρέσει. Απο εκεί και πέρα θα έχεις ένα μέσο όρο για το τι σε βολεύει στο μηχανάκι και πλέον θα σε απασχολήσει να βρείς καλή ρύθμιση ξανά άν αλλάξεις ελλαστικά και έχουν πιο σκληρό (λιγότερη) ή μαλακό (περισσότερη) σκελετό.

Τροποποιήθηκε από τον anothercbrowner

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ο καταστευαστης εδινε σε εμας 1,50 μπροστα και 1,80 πισω για τα χωματινα

θεωρω για τα ασφαλτινα ειναι ΠΑΡΑ πολυ μικρη πιεση κοιταξτε τον πινακα

XT 600 πιέσεις ζαντα 1ης τοποθετησης

F 90/90 S 21 1,50 1,85

R 120/90 S 17 1,80 2,50

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

2 λεπτά γιατί έχω μπερδευτεί _zeppelin.gif

Το μάνιουαλ σου δίνει αυτές τις τιμές; Ή είναι οι πιέσεις που λένε τα ελλαστικά επάνω τους; τι ακριβώς κοιτάμε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

1,50bar - 1,85 bar ειναι οι πιεσεις που λεει το Manual για χωματινα λαστιχα.....

δεν φοραω χωματινα λαστιχα αλλα δρομου.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

λοιπόν στο site του περιστερά η προτελευταία στήλη είναι πίεση και η τελευταία είναι το φάρδος της ζάντας

επίσης η πίεσή του είναι σε bar τα οποία είναι ίσα με 14,5 psi

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

οκ. Μακάρι να βγάλεις άκρη.

Τροποποιήθηκε από τον anothercbrowner

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...