apsogos 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους , έχω ενα ΧΤ600 αρκετά προσεγμένο και λόγο ανάγκης αντικατάστασης μπροστινού ελαστικού μίλησα με τον λαστιχά μου και τον ρώτησα (διότι δεν είχα ιδέα) , αν γίνεται ζυγοστάθμιση στο παλιό και στο καινούριο λάστιχο της μοτο μου. Φυσικά και γίνεται.... Το γνωρίζατε αυτό; πόσοι απο εμάς δεν έχουμε κάνει ΠΟΤΕ ζυγοστάθμιση...; επίσης με μια γρήγορη ματιά που έριξα στο Net είδα ότι υπάρχει και ευθυγράμμιση μοτοσυκλέτας. Ποιά η γνώμη σας για όλα αυτά ; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ravendark 6.393 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Εεεε....ποιός βάζει λάστιχα και δεν ζυγοστάθμιση; Χμμμ...μου έρχεται ένας στο μυαλό! :D Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.016 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους , έχω ενα ΧΤ600 αρκετά προσεγμένο και λόγο ανάγκης αντικατάστασης μπροστινού ελαστικού μίλησα με τον λαστιχά μου και τον ρώτησα (διότι δεν είχα ιδέα) , αν γίνεται ζυγοστάθμιση στο παλιό και στο καινούριο λάστιχο της μοτο μου. Φυσικά και γίνεται.... Το γνωρίζατε αυτό; πόσοι απο εμάς δεν έχουμε κάνει ΠΟΤΕ ζυγοστάθμιση...; επίσης με μια γρήγορη ματιά που έριξα στο Net είδα ότι υπάρχει και ευθυγράμμιση μοτοσυκλέτας. Ποιά η γνώμη σας για όλα αυτά ; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων Τι εννοείς όταν λες αν το γνωρίζαμε? Φυσικά και γίνεται πάντα ζυγοστάθμιση όταν αλλάζεται ένα ελαστικό! Ευθυγράμμιση μοτό χρειάζεται να κάνεις/ελέγξεις μόνο αν έχεις "βροντήξει" πουθενά. Πτώση ή τρακάρισμα. Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος. Δεν είναι σαν την ευθυγράμμιση που λένε στα αυτοκίνητα. Εκεί είναι ευθυγράμμιση τροχών, όχι αμαξώματος. Στις μοτοσυκλέτες όταν λέμε ευθυγράμμιση, εννοούμε του πλαισίου και γίνεται σε καλίμπρα. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apsogos 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν βρε παίδες....σορρυ δεν λέω μόνο κατά την αλλαγή ελαστικού αλλά γενικός ζυγοστάθμιση στο μοτό δεν είχα υπόψιν μου , κάθε κάποια χιλιάδες χλμ. θέλει ζυγοστάθμιση, έγω δεν έχω κάνει ποτέ ζυγοστάθμιση εκτός της ημέρας που βάζω τα ελαστικά Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.945 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 έγω δεν έχω κάνει ποτέ ζυγοστάθμιση εκτός της ημέρας που βάζω τα ελαστικά ...για όλα υπάρχει η πρώτη φορά ! Μόνο ΕΚΕΙΝΗ την ημέρα (της αλλαγής ελαστικού) γίνεται......ζυγοστάθμιση. Η επόμενη, όταν αλλάξεις....ΠΑΛΙ λάστιχα ! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apsogos 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 α ναι; δεν το ηξερα αυτο.Πάντως θα κάνω μια ζυγοστάθμιση στο πίσω τώρα που θα αλλάξω μόνο το μπροστά διοτί το πίσω το έχω μόνο ενα 8μηνο.Πολλές φορές σε στροφές αισθάνθηκα σαν θέλει ζυγοστάθμιση... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.016 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Αν χρειάζεται ζυγοστάθμιση ένας τροχός, σου το λέει από μόνος του. Έχεις τρέμουλο σε συγκεκριμένες ταχύτητες. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dionhaya 74 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Αν χρειάζεται ζυγοστάθμιση ένας τροχός, σου το λέει από μόνος του. Έχεις τρέμουλο σε συγκεκριμένες ταχύτητες. ακριβώς έτσι! Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
okourkoulos 286 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Εμένα που τρέμει συνέχεια από 50-80χλμ/ώρα? Τι ζυγοστάθμιση, τι λάστιχα νέα, τι ρύθμιση αναρτήσεων, τι εγγυήσεις...Ασε... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
lavazutra 2.890 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Εμένα που τρέμει συνέχεια από 50-80χλμ/ώρα? Τι ζυγοστάθμιση, τι λάστιχα νέα, τι ρύθμιση αναρτήσεων, τι εγγυήσεις...Ασε... Mε το χαρχαλο που πήγες και αγόρασες τι περίμενες ? Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
yamahito 515 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 (τροποποιήθηκε) Τι εννοείς όταν λες αν το γνωρίζαμε? Φυσικά και γίνεται πάντα ζυγοστάθμιση όταν αλλάζεται ένα ελαστικό! Ευθυγράμμιση μοτό χρειάζεται να κάνεις/ελέγξεις μόνο αν έχεις "βροντήξει" πουθενά. Πτώση ή τρακάρισμα. Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος. Δεν είναι σαν την ευθυγράμμιση που λένε στα αυτοκίνητα. Εκεί είναι ευθυγράμμιση τροχών, όχι αμαξώματος. Στις μοτοσυκλέτες όταν λέμε ευθυγράμμιση, εννοούμε του πλαισίου και γίνεται σε καλίμπρα. μου σκασε το πισω λαστιχο στην Κρήτη μ αλλαξε σαμπρελα..του λεω ζυγοσταθμιση θα κανεις; λεει δεν εχω το μηχανημα κι επισης ζυγοσταθμιση γινεται μονο στο μπροστινο. [τι να κανω στο πιο κοντινο βουλκανιζατερ πηγα ] ποια λαστιχα εχεις πανω στο μηχανακι; ον/οφ το εχεις ή μετατροπη σε μοταρντ ειναι;[ασχετη ερωτηση] Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 από τον yamahito Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apsogos 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 τα λαστιχα μου ειναι τα metzeler tourance σειρα 2010, exp μαμησια διασταση, εμενα μου εκανε παντως μπρος πισω ζυγοσταθμιση. Μια δευτερη ερωτηση ειναι η εξης ο κατασκευαστης οταν εβγαζε τα χτ600 τα εβγαζε με τακουνολαστιχα και μικρες πιεσεις: απο οτι εχω διαβασει : 1,50 bar μπροστα 1,80 bar Πισω. ειναι δυνατον στα λαστιχα μου (δρομου metzeler tourance) να βαλω τοσο μικρη πιεση ? εγω μεχρι στιγμη εβαζα 28 μπροστα 30 πισω. Ριξτε μια ματια στο site http://peristeras-tyres.gr/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=65 στο κομματι του xt 600 εχει 2 διαφορετικες πιεσεις. Τι καταλαβαινετε? Thanx Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.016 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 Tα Τourance τουλάχιστον έχουν ένα κόκκινο σημαδάκι στο πλάι του ελαστικού. Αν το βάλεις στο ύψος της βαλβίδας, συνήθως δεν χρειάζεται ζυγοστάθμιση (ή αν χρειαστεί θα βάλει ελάχιστα αντίβαρα) Αν το κόκκινο σημάδι το έχει βάλει ο λαστιχάς αλλού γι'αλλού, τότε θες ζυγοστάθμιση όπως και να'χει (κατά την πρώτη τοποθέτηση εννοείται αλλά και όποτε αφαιρεθεί και επανατοποθετηθεί για κάποιο λόγο το ελαστικό.) Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
innova 04 7.945 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2010 απο οτι εχω διαβασει : 1,50 bar μπροστα 1,80 bar Πισω. ειναι δυνατον στα λαστιχα μου (δρομου metzeler tourance) να βαλω τοσο μικρη πιεση ? εγω μεχρι στιγμη εβαζα 28 μπροστα 30 πισω. Ριξτε μια ματια στο site http://peristeras-ty...apper&Itemid=65 στο κομματι του xt 600 εχει 2 διαφορετικες πιεσεις. Τι καταλαβαινετε? Thanx το αυτονόητο. http://peristeras-tyres.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=52:2008-10-29-14-40-16&catid=36:-tip--&Itemid=64 σωστά τα γράφεις, απλά τα μεγάλα νούμερα είναι....psi. Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apsogos 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 για λιγο βοηθεια.Ποιο ειναι το σωστω δηλαδη σε psi ? στο site του περιστερα που εδωσα γραφει 2 διαφορετιες στηλες αν δειτε σε bar . Η 1η μου φαινεται πολυ μικρη.για πειτε... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ALX™ 3.016 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 Φίλε.... 1 bar = 14,5 psi Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ravendark 6.393 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 (τροποποιήθηκε) 1 bar = 14.5 psi, διαλέγεις και παίρνεις... edit: με πρόλαβες! :D Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 από τον Ravendark Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apsogos 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 1 bar = 14.5 psi, διαλέγεις και παίρνεις... edit: με πρόλαβες! :D ξερω να κανω μετατροπη τα bar σε psi, αλλο ρωταω XT 600 πιέσεις ζαντα 1ης τοποθετησης F 90/90 S 21 1,50 1,85 R 120/90 S 17 1,80 2,50 μου εξηγητε το παραπανω το ενα λεει 1.50 μπροστα και 1.80 πισω και το αλλο λεει ζαντα 1ης τοποθετησης 1.85 μπροστα και 2.50 πισω.... τι παιζει Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
anothercbrowner 81 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 (τροποποιήθηκε) ξερω να κανω μετατροπη τα bar σε psi, αλλο ρωταω XT 600 πιέσεις ζαντα 1ης τοποθετησης F 90/90 S 21 1,50 1,85 R 120/90 S 17 1,80 2,50 μου εξηγητε το παραπανω το ενα λεει 1.50 μπροστα και 1.80 πισω και το αλλο λεει ζαντα 1ης τοποθετησης 1.85 μπροστα και 2.50 πισω.... τι παιζει μήπως είναι νούμερα για χώμα / άσφαλτο; ή μονός / δικάβαλο; τώρα είδα οτι μιλάς για διαφορετικά λάστιχα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δείς το βιβλιαράκι της μηχανής σου για πιέσεις. Να ξέρεις οτι οι πιέσεις που δίνονται στα λάστιχα είναι οι οριακές τους για να αντέχουν τα πιο πολλά χιλιόμετρα και το μέγιστο φόρτωμα, αλλά δεν είσαι πάντα φορτωμένος, και οι δρόμοι εδώ δεν είναι και ότι καλύτερο για υψηλές πιέσεις. Δές στο μάνιουαλ τι έχει σαν στάνταρ πιέσεις και άν δείς οτι γλυστράει πολύ μείωνε 2 psi μέχρι να έρθει στο σημείο που σου αρέσει. Απο εκεί και πέρα θα έχεις ένα μέσο όρο για το τι σε βολεύει στο μηχανάκι και πλέον θα σε απασχολήσει να βρείς καλή ρύθμιση ξανά άν αλλάξεις ελλαστικά και έχουν πιο σκληρό (λιγότερη) ή μαλακό (περισσότερη) σκελετό. Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 από τον anothercbrowner Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apsogos 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 ο καταστευαστης εδινε σε εμας 1,50 μπροστα και 1,80 πισω για τα χωματινα θεωρω για τα ασφαλτινα ειναι ΠΑΡΑ πολυ μικρη πιεση κοιταξτε τον πινακα XT 600 πιέσεις ζαντα 1ης τοποθετησης F 90/90 S 21 1,50 1,85 R 120/90 S 17 1,80 2,50 Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
anothercbrowner 81 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 2 λεπτά γιατί έχω μπερδευτεί Το μάνιουαλ σου δίνει αυτές τις τιμές; Ή είναι οι πιέσεις που λένε τα ελλαστικά επάνω τους; τι ακριβώς κοιτάμε; Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apsogos 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 1,50bar - 1,85 bar ειναι οι πιεσεις που λεει το Manual για χωματινα λαστιχα..... δεν φοραω χωματινα λαστιχα αλλα δρομου..... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
warlock9_0 1.073 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 λοιπόν στο site του περιστερά η προτελευταία στήλη είναι πίεση και η τελευταία είναι το φάρδος της ζάντας επίσης η πίεσή του είναι σε bar τα οποία είναι ίσα με 14,5 psi Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
anothercbrowner 81 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 (τροποποιήθηκε) οκ. Μακάρι να βγάλεις άκρη. Τροποποιήθηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 από τον anothercbrowner Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
apsogos 6 Αναφορά μηνύματος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2010 αρα ο κατασκευαστης λεει να βαλουμε 14,5 psi ? ειναι πολυ λιγο για ασφαλτινα.... Παράθεση Μοιράσου αυτό το μήνυμα Σύνδεσμος στο μήνυμα Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες