Jump to content
tzoutz

Inner City Dreambike

Recommended Posts

Βρήκα το ιδανικό μηχανάκι για τις αστικές μου μετακινήσεις!

Δεν με χαλάνε καθόλου:

1. Τα 80 γεμάτα κιλάκια

2. O σκελετός trial από χρωμιομολυβδένιο ατσάλι

3. Οι αναρτήσεις trial

4. Ο κινητήρας διαμάντι από YZ250F

5. Ο στάνταρ εξοπλισμός δρόμου.

scorpa_250F_long_ride3.jpg

scorpa_250F_long_ride2.jpg

Scorpa SY250F Long Ride! :bruce_h4h:

Μία πατέντα για καλύτερη σέλα και για ένα σύστημα με σχάρα και αφαιρούμενα υφασμάτινα σαμάρια και έτοιμο για την ζούγκλα της Αθήνας.

Και άντε πιάστε τον......

...Α και υπάρχει και 125 με κινητήρα επίσης Yamaha απο TTR.

Scorpa200720041.jpg

Scorpa_TY-S125F_Lride_2007_stpz.jpg

Το ιδανικό enrty level για όλο τον κόσμο.... :punk:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Περα απο την πλακα η καλυτερη λυση!

Τα μπλοκαρισμενα αυτοκινητα θα σου φαινονται σαν μπονους :lipssealed:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολυ ωραιο!!! Απλα τα περνας ολα απο πανω :whistling: :whistling:

Τιμουλα ξερουμε?? :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα περνάς όλα από πάνω και το ανεβάζεις από τις σκάλες στο διαμέρισμα σου [φορτωμένο με τα ψώνια].

Τιμη δεν ξέρω, πάντως φθηνό δεν θα είναι. Μικρή παραγωγή με κορυφαία υλικά....

Το 125 ίσως να είναι ανταγωνιστική πρόταση δεν ξέρω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Xmmm...από αυτά που κοίταξα είναι πανάκριβα. Καλύτερα μετάχειρο trial... :(

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Xmmm...από αυτά που κοίταξα είναι πανάκριβα. Καλύτερα μετάχειρο trial... :(

Δηλαδή;

:cry2:

[Με ψήνει κι εμένα τρελά βλέπεις....]

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

8.500??? και δεν τα πίνω καλύτερα μπύρες; :tooth:

Λες ε; Εγώ πάντως δεν θα τα 'πινα σε μπύρες [αν τα είχα και ήθελα ντε και καλά να τα ξοδέψω]

Απ΄ότι βρήκα κάποτε τα έφερνε η Kymco αλλά τώρα κανείς. :uglystupid2:

Ονειρο απατηλό θερινής νυχτός; Ισως, εγώ πάντως ακόμα φαντασιώνομαι τα 21/18 με λάστιχα βεντούζες στις γλιστερές κακοτοπιές της πρωτεύουσας.... :thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

εγώ πάντως ακόμα φαντασιώνομαι τα 21/18 με λάστιχα βεντούζες στις γλιστερές κακοτοπιές της πρωτεύουσας.... :thumbsup:

Το μόνο βάλσαμο για μενα για τις κακοτοπιές(λακκούβες,σαμαράκια) είναι οι καλές αναρτήσεις :scooter:

Γεράματα :0

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το σκεφτόμουν (περισσότερο για παιχνίδι) για το cota της Ηonda-Montesa που μέχρι πρότινος το είχε η Honda στο site της αλλά τα 7.000€ με σταμάτησαν (και νομίζω δεν είχε και εξοπλισμό δρόμου).

Αλήθεια, δεν θα είχαν όλοι (σχεδόν) από ένα για παιχνίδι αν ήταν σημαντικά φτηνότερο;

Τροποποιήθηκε από τον cbk

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το μόνο βάλσαμο για μενα για τις κακοτοπιές(λακκούβες,σαμαράκια) είναι οι καλές αναρτήσεις :scooter:

Γεράματα :0

Και μία καλή σέλα... μόνο που εδώ δεν θα πάρετε κυρίαμ'... :tooth::cheers:

Αλήθεια, δεν θα είχαν όλοι (σχεδόν) από ένα για παιχνίδι αν ήταν σημαντικά φτηνότερο;

Κι εγώ αυτό αναρωτιέμαι!

Βέβαια για παιχνίδι μόνο δεν τα θέλεις τα φλασάκια και τις αηδίες...

Long ride...απλό [ωραίος ο ευφημισμός με 4.5L τεπόζιτο ε;]

scorpa_250flongride.jpg

Α και για να μην το ξεχάσω έχει βγάλει κι ένα υβρίδιο ανάμεσα σε trial και enduro!!!!!!!!!!!

Θεοί της μπάλας [αν και είναι μοντέλο 08] στο Dirt Rider έχουν σχεδόν διθυραμβική κριτική!

Ιδού

scorpa_250t-ride.jpg

Σαν το trial αλλά με μεγαλύτερες διαστάσεις και αναρτήσεις.... :respekt:

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το Scorpa ελπιζω μονο να μην ειναι ονομα και πραμα και.......ScorpaΕΙ :whistling:

:tooth:

Μπορεί να είναι όνομα και πράμα και να Scorpa-ει τον ανταγωνισμό :tooth:

Πάντως τα Trial απ΄ό,τι βλέπω είναι σχετικά φθηνά μηχανάκια για την τεχνολογία και τις συγκινήσεις που προσφέρουν.

Ενδεικτικά το Sherco 2.5 το οποίο και έρχεται Ελλάδα επισήμως έχει €5.150.

SHERCO202_520TRIAL.jpg

Μια χαρά το βρίσκω για παιχνίδι αλλά όχι ετοιμοπόλεμο για τους δρόμους της Αθήνας :whistling:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Α και για να μην το ξεχάσω έχει βγάλει κι ένα υβρίδιο ανάμεσα σε trial και enduro!!!!!!!!!!!

Θεοί της μπάλας [αν και είναι μοντέλο 08] στο Dirt Rider έχουν σχεδόν διθυραμβική κριτική!

Ιδού

scorpa_250t-ride.jpg

Σαν το trial αλλά με μεγαλύτερες διαστάσεις και αναρτήσεις.... :respekt:

Πέτυχα βιντεάκι από αυτό το μηχανάκι και απλά δεν το πίστεύω τι κάνει...

Σκαρφαλώνει κι ελίσσεται [σχεδόν] σαν τράϊαλ, έχει την ταχύτητα, μπαίνει σε μπέρμ και πηδάει [σχεδόν] σαν εντούρο. :waycon1:

Εντάξει ο τύπος το ΄χει και λιγάκι... :surrender:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ξερω οτι εχει μικρο βαρος, αλλα αυτο το δισκοφρενακι μπροστα κανει δουλεια; Ειδικα αν μιλαμε και για εντος δρομου διαδρομες και με μοτερ σχετικα δυνατο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επανέρχομαι λοιπόν, μπορείτε να φανταστείτε καλύτερο τετράχρονο 125άρι παπί από το Scorpa TY 125 αλλά και το νέο σούπερ Gas Gas TX125;

Κατά πόδας και το γνωστό μας BETA ALP 200, ένα μηχανάκι που δεν έχει πολυπουλήσει εδώ, υποθέτω επειδή είναι ένα ταπεινό αερόψυκτο 200άρι....

Τα 125άρια είναι 85 κιλά χωρίς βενζίνη μιλάμε.... :shoot:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με ψήνεις σαν παϊδάκι του γάλακτος...

Από όλα αυτά μόνο ένα έρχεται Ελλάδα? Πολύ κρίμα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ποτέ ποτέ ποτέ ένα τόσο αδύναμο μηχανάκι δεν μου φάνταζε τόσο δελεαστικό.....

[ΟΚ, ΟΚ, πόσα να θέλει για να γίνει 200; :tooth: ]

Gas Gas Tx 125 Randonnegasgas_randonne_01.jpg

gasgas_randonne_02.jpg

gasgas_randonne_05.jpg

Engine Single-cylinder 4-stroke, air cooled

Displacement 123,3 cc

Bore x stroke 54 x 54 mm

Gearbox 5 speed gearbox

Clutch System oil immersed disc

Carburettor PTK

Frame Chrom-Molybdenum tubular frame

Swingarm Aluminium, Progressive linkage system

Front fork MRP bars diam 40 mm

Adjustability Adjustable compression and rebound

Shock absorber Sachs hydraulic mono shock absorber

Adjustability Adjustable rebound and spring preload

Suspension travel 164 mm rear wheel travel

Rim type Light aluminium spoke rim

Rim - tyre Front: 1.6 x 21 - Michelin Trial 2.75 x 21

Rim - tyre Rear: 2.15 x 18 - Michelin Trial 4.00 x 18 TL

Front brake 185 mm floating, 4-piston caliper

Rear brake 150 mm disc, 2-piston caliper

Fuel 4 l

Dry weight 86 kg

Dimensions Length x width x height: 2.045 x 827 x 1.120 mm

Wheelbase 1.330 mm

Seatheight 685 mm (without seat) / 800mm (with seat)

Με ψήνεις σαν παϊδάκι του γάλακτος...

Από όλα αυτά μόνο ένα έρχεται Ελλάδα? Πολύ κρίμα...

Εκτός από το ΒΕΤΑ υποθέτω ότι και το Gas Gas μπορεί να έρθει καθότι αντιπροσωπεία υπάρχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι ξέρεις για τα νέα υλικά του πλαισίου (χρώμιο-μολυβδος) ?

Το χρωμιομολυβδένιο ατσάλι είναι ένα κράμα, αγαπητέ αλλά αδιάβαστε Μένι, το οποίο χρησιμoποιείται εδώ και δεκαετιές για την κατασκευή σκελετών υψηλής αντοχής.

Έχει ανώτερες μηχανικές ιδιότητες ανά μονάδα βάρους σε σχέση με τον μαλακό χάλυβα αλλά είναι πιο δύσκολο στην συγκόλληση του.

Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές το χρησιμοποιούσαν ανέκαθεν για όλες σχεδόν τις κατασκευές τους, οι ιάπωνες για τις πιο εξειδικευμένες [εντούρο/ΜΧ], μέχρις ότου εγκατέλειψαν το ατσάλι ως υλικό κατασκευής πλαισίων.

CROMO Wikipedia

Τροποποιήθηκε από τον tzoutz

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Άντε να ξαναδούμε το μικρό γαλλικό Scorpa με κινητήρα Yamaha TY125 λίγο πιο διεξοδικά.....

scorpa125longride.jpg

SCORPATY-S125F-1780_1.jpg

Scorpa200720041.jpg

2008 Scorpa TY-S 125F specifications

General information

Model: Scorpa TY-S 125F

Year: 2008

Category: Enduro / offroad

Engine and transmission

Displacement: 123.00 ccm (7.51 cubic inches)

Engine type: Single cylinder

Stroke: 4

Compression: 10.0:1

Bore x stroke: 54.0 x 54.0 mm (2.1 x 2.1 inches)

Ignition: CDI

Starter: Kick

Cooling system: Air

Gearbox: 5-speed

Transmission typefinal drive: Chain

Physical measures and capacities

Seat height: 795 mm (31.3 inches) If adjustable, lowest setting.

Overall length: 2,047 mm (80.6 inches)

Ground clearance: 295 mm (11.6 inches)

Wheelbase: 1,345 mm (53.0 inches)

Scorpa TY-S 125F dimensions and frame

Frame type: Perimetric, 25CD4S Steel

Front suspension: MARZOCCHI Steel 40 mm hydraulic fork, adjustable compression and rebond damping, 177 mm axle travel

Rear suspension: SACHS adjustable hydraulic single damper, 165 mm wheel travel

Front brakes: Single disc

Front brakes diameter: 187 mm (7.4 inches)

Rear brakes: Single disc

Rear brakes diameter: 142 mm (5.6 inches)

Fuel capacity: 4.50 litres (1.19 gallons)

Αν καταλαβα καλα το ΒΕΤΑ το 200 φοραει μοτερ απο Σουζουκι??

Yupity yup!

Αυτα που φορανε μοτερ Yamaha ωραια ειναι...!!!

Αφιερωμένο το μικρό Scorpa σε εσένα λοιπόν αν και έχω την εντύπωση ότι δεν θα μπορείς να χωρέσεις την πληθωρική σου παρουσία πάνω του....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...