Jump to content
Sign in to follow this  
nxcbr

sag για cbr600rr '04

Recommended Posts

Χαιρετώ την παρέα. Εδώ και λίγο καιρό διαβάζω τα μηνύματα σας με ενδιαφέρων καθημερινά και διαπιστώνω ότι έχεται την ίδια αρρώστια με εμμένα δηλαδή "φτιάξτω μόνος σου". Στο δια ταύτα λοιπόν θα ήθελα να μάθω εαν κάποιος ξέρει την πραγματική διαδρομή των αναρτήσεων του cbr 600rr μοντέλο 2004 με συμβατικό πιρούνι. Προσπαθώ να βρώ την διαδρομή αυτή εδώ και αρκετώ καιρώ και βλέπω τραγικές διαφορές από site σε site

σε κάποιο site λέει ότι και οι δύο έχουν 119mm και στο βιβλίο του korn's λέει ότι η μπροστινή ανάρτηση έχει 102,7mm και η πίσω 130mm που βρίσκεται τελικά η αλήθεια οέο ? :think: Σας παρακάλω απάντήστε μου εαν είστε απολύτως σίγουροι δεν θα ήθελα πειράματα με τέτοια ζητήματα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση-συμβουλή σας.

Τροποποιήθηκε από τον nxcbr

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρωτω για να μαθαινω: γιατι σε νοιαζει? Αφου ετσι κι αλλιως δεν μπορεις να την αλλαξεις. :/

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τι εννοείς δεν μπορώ να αλλάξω ? Το sag ή την διαδρομή που απ'όσο ξέρω είναι αλληλένδετα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αλλαζει η διαδρομη της αναρτησης? Δεν το ηξερα! Απο οσο εχω δει/διαβασει η προφορτιση και η αποσβεση αλλαζει μονο. Αν ειπα :kaaaala: γραψε λαθος. :grin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αλλαζει η διαδρομη της αναρτησης? Δεν το ηξερα! Απο οσο εχω δει/διαβασει η προφορτιση και η αποσβεση αλλαζει μονο. Αν ειπα :kaaaala: γραψε λαθος. :grin:

εκτός από κάποιες special μηχανές που αλλάζει το ύψος της ανάρτησης ανεξάρτητα από την ρύθμιση αυτής (ανάρτησης), αλλάζοντας την προφόρτηση ελλατηρίου αλλάζεις και το ύψος αυτής πχ (σκληρότερη προφόρτηση ελατηρίου πίσω σημαίνει σήκωμα της ουράς με α΄ποτέλεσμα περοσσότερο βάρος μπροστά. Τώρα στις εργοστασιακές αναρτήσεις που οι ρυθμίσεις είναι περιορισμένες οι διαφορές δεν είναι τεράστιες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Επειδη τελικα δεν καταλαβα, υπαρχει τροπος να αλλαξεις τη διαδρομη της αναρτησης ή αλλαζοντας την προφορτιση θεωρουμε οτι αλλαζει και η διαδρομη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι, μάλλον έχεις δίκιο δεν το μετέφερα σωστά. Κατα αρχάς η ανάρτηση αποτελείται απο τρεία βασικά στοιχεία,(όχι μόνο αυτά αλλά και πολλά επιμέρους) δύο έμβολα τα οποία είναι το ένα μέσα στο άλλο και το ελλατήριο το οποίο είναι στερεομένο σταθερά στις δύο "άκρες" του, στα έμβολα. Όταν λοιπόν εμείς σφήξουμε το ελατήριο, έχει σαν αποτέλεσμα να απομακρυνθούν τα δύο αυτά έμβολα, κάτι σαν την έκταση της ανάρτησης μετά από την στιγμή που έχουμε περάσει από ένα σαμαράκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

έχω κάνει που λέτε κάποιες έτοιμες ρυθμίσεις που βρήκα στο εγχειρίδιο ανάρτησης που είχε μαζί με κάποιο περιοδικό μοτοσυκλέτας και για αρκετά χρόνια ήμουν ικανοποιημένος αλλά τον τελευταίο καιρό και λόγο ηλικίας άλλωστε έχω βάλει λίγα κιλά πάνω μου :cheers: και τώρα δεν δείχνουν να συνεργάζονται όπως θα ήθελα οι αναρτήσεις. Το πρόβλημα δεν προέρχεται από κουρασμένες αναρτήσεις διότι η χρήση της είναι μικρή εκτός Αθηνών και μόνο Σαββατοκύριακα οπότε και λίγα χιλιόμετρα. :(

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ψαχνω να βρω ενα site που μου ειχε πει ο Αλβερτος με τις καταλληλες ρυθμισεις. ο αλβερτος μπορει να σε βοηθησει μια και εχετε το ιδιο μοτορι.

καλως ορισες! :_thumbsup:

στειλε του ενα πμ (προσωπικο μηνυμα).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλός σας βρήκα πολύ χαίρομαι που βρίσκω ανταπόκριση στα ερωτήματά μου, εαν είχα διαδίκτυο και παλαιώτερα πιστεύω ότι θα είχα μάθει και πολλά περισσότερα πράγματα.

Δεν ξερω αν μπορω να σε βοηθησω με αυτην την φωτο αλλα πιστευω να σου φανει χρησιμη

suspension.jpg

Σε ευχαριστώ για την φωτογραφία θα την μελετήσω και θα συμβουλευτώ κάποιο φίλο, διότι και τα αγγλικά μου δεν είναι τέλεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

ψαχνω να βρω ενα site που μου ειχε πει ο Αλβερτος με τις καταλληλες ρυθμισεις. ο αλβερτος μπορει να σε βοηθησει μια και εχετε το ιδιο μοτορι.

καλως ορισες! :_thumbsup:

στειλε του ενα πμ (προσωπικο μηνυμα).

θα προσπαθήσω να του στείλω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

αυτο χρειαζεται οπωσδηποτε μεταφραση και επεξηγηση. :_thumbsup:

από ότι μπορώ να καταλάβω σου λέει κάποιες περιπτώσεις του στηλ εαν δεν μπαίνει εύκολα στην στροφή και θέλει τράβηγμα να κατεβάσεις λίγο το μπροστά ή να ανεβάσεις λίγο τον πίσω μέρος της μηχανής

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Προσπαθώ να βρώ την διαδρομή αυτή εδώ και αρκετώ καιρώ και βλέπω τραγικές διαφορές από site σε site

Το βιβλιαράκι της μηχανής το έχεις?

Λογικά θα το αναφέρει εκεί.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το βιβλιαράκι της μηχανής το έχεις?

Λογικά θα το αναφέρει εκεί.

Ναι το έχω και το έχω κάνει φύλλο και φτερό στην κυριολεξία, πάντα διάβαζα όλα τα εγχειρίδια ακόμη και απο αναπτήρα από το περίπτερω να αγόραζα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο που πρεπει να σε ενδιαφερει ειναι οι μετρησεις που εχει με αναβατη και χωρις αναβατη.

Ενα ολιγης λεει :Μπροστα στατικο/με αναβατη 20χιλ-33χιλ και πισω στατικο/με αναβατη 10χιλ-28χιλ.

Αυτες τις τιμες πρεπει να βρεις για εχεις ρυθμισμενο το sag τις μοτοσυκλετας σου αν δεν ξερεις την ολικη διαδρομη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο που πρεπει να σε ενδιαφερει ειναι οι μετρησεις που εχει με αναβατη και χωρις αναβατη.

Ενα ολιγης λεει :Μπροστα στατικο/με αναβατη 20χιλ-33χιλ και πισω στατικο/με αναβατη 10χιλ-28χιλ.

Αυτες τις τιμες πρεπει να βρεις για εχεις ρυθμισμενο το sag τις μοτοσυκλετας σου αν δεν ξερεις την ολικη διαδρομη.

ναι αυτό δεν το είχα προσέξει. Θα το μετρήσω και θα ποστάρω

Aπο το service manual

Διαδρομή μπροστά 102.7mm

Διαδρομή πίσω 130mm

:_thumbsup:

Να είσαι καλά φίλε μου σε ευχαριστώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Τα κάνω copy-paste απο ένα άλλο πόστ μου.

Το sag θέλεις μπροστά να έχεις γύρω στα 35 χιλ με εσένα επάνω και πίσω γύρω στα 25-30χιλ.

Αφού τα σετάρεις εκεί μετά σειρά έχει η απόσβεση επαναφοράς.

Για το μπροστινό πρέπει να το κρατάς το μηχανάκι απο τα κλιπόν με το μπροστινό φρένο πατημένο και να κάθεσε δίπλα απο τα κλιπόν. Του δίνεις ώθηση προς τα κάτω να συμπιέσει και το αφήνεις μετά να ανέβει μόνο του (κρατάς ακόμα τα κλιπόν και το φρένο απλά προσπαθείς να μήν παρεμβάλεσε στον ρυθμό που ανεβαίνει).

Θα δείς οτι θα κάνει ένα απο τα 3:

1) Θα ανέβει γρήγορα επάνω και θα ξεπεράσει το σημείο που είναι κανονικά, και θα ξαναπέσει στην θέση του (εκεί θέλει πιο σφιχτή απόσβεση επαναφοράς)

2) Θα ανέβει γρήγορα επάνω και θα κάτσει στο σημείο που είναι κανονικά (εκεί είναι οκ)

3) Θα ανέβει με πιο αργό ρυθμό επάνω και θα κάτσει στο σημείο που είναι κανονικά (εκεί θέλει μαλακότερη απόσβεση επαναφοράς)

Για το πίσω θα έχεις το μηχανάκι όρθιο (καλό θα ήταν να έχεις και ένα φίλο να σε βοηθάει στην στήρηξη) και θα πάς απο πίσω του. Απο εκεί και με τα δύο χέρια θα πιέσεις απότομα προς τα κάτω την σέλα του συνεπιβάτη.

Το πίσω θές να έρχετε όσο πιο γρήγορα γίνετε επάνω, αλλά να μήν κοπανάει στο τέρμα του.

Είναι αποδεκτό το να ανεβαίνει γρήγορα προς τα επάνω και κοντά στο τέρμα του να κόβει λίγο τον ρυθμό του.

Άν είναι πολύ αργή η απόσβεση θα το δείς απο το πίσω λάστιχο στις χαραγματιές που έχει, θα σου κάνει χειλάκι προς τα επάνω στην μία μεριά τους και η άλλη θα είναι φαγωμένη προς τα μέσα.

Αφού τις έχεις βρεί στο περίπου τις αποσβέσεις πρέπει να σιγουρευτείς οτι ταιριάζουν και μεταξύ τους για να μήν έχεις την μούρη να σηκώνετε πιο γρήγορα απο το πίσω ή το αντίθετο.

Για να το κάνεις αυτό πρέπει να κάθεσε δίπλα απο την μηχανή, με το ένα πόδι στο μαρσπιέ και το ένα χέρι στο κλιπόν κρατόντας το μπροστινό φρένο.

Σπρώξε προς τα κάτω την μηχανή με το πόδι και το χέρι, προσπάθησε να μοιράσεις το βάρος όπως όταν την οδηγάς και μετά παρατήρησε τον ρυθμό που ανεβαίνουν. Άν ανεβαίνουν τα ίδια έχει καλώς, αλλιώς ρυθμισέ το λίγο απο μπροστά και λίγο απο το πίσω στο να είναι στα ίδια, έτσι δέν φεύγεις και πολύ όφ απο τις κατάληλες ρυθμίσεις.

Αυτό είναι συχνό φαινόμενο στα SS γιατί δέν ταιριάζουν πάντα τις αναρτήσεις μπρός και πίσω όταν τα κατασκευάζουν.

Αφότου το κάνεις αυτό και είσαι χαρούμενος με τον τρόπο που αποδίδει σειρά έχουν οι αποσβέσεις συμπίεσης.

Δυστυχώς δέν υπάρχει τρόπος να το δέις αυτό στατικά , παρα μόνο με το να την οδηγήσεις.

Να ξέρεις οτι όσο πιο σκληρό είναι το πίσω τόσο πιο εύκολα θα γλυστράει, αλλά θα κρατάει και την θέση του όταν ανοίγεις το γκάζι στην έξοδο της στροφής, έτσι θα κρατάει γραμμή το μηχανάκι

Άν είναι μαλακό τότε θα κρατάει γενικά πολύ καλά αλλά όταν ανοίγεις το γκάζι στην έξοδο θα κάθετε και θα σου σηκώνει την μούρη , ανοίγοντας την πορεία σου.

Τα μπροστά, άν είναι σκληρά θα κάθετε πιό ψηλά η μούρη, και όταν φρενάρεις δέν θα βυθίζετε τόσο απότομα (πρόσεξε λέω απότομα όχι "πολύ" το "πολύ" το ρυθμίζει το ελλατήριο που έχει) και γενικώς θα σου δίνει αίσθηση. Το κακό είναι οτι σε κλήση και με ανωμαλίες στο οδώστρομα θα είναι πιο απότομο και παίζει να χάνει το πάτημα του και να το ξαναβρίσκει (όχι γλύστρημα).

Άν είναι μαλακά θα κάθετε πιο χαμήλά η μούρη με το ανάλογο αποτέλεσμα στο φρενάρισμα.

Όπως και με τις αποσβέσεις επαναφοράς έτσι και οι αποσβέσεις συμπίεσης θα πρέπει να είναι κάπως μπαλαντζαρισμένες (δέν πειράζει τόσο να έχουν λίγο απόκλιση πάντος).

Σε γενικές γραμμές :

Άν οδηγάς με φόρα εισόδου θές κάπως πιο σκληρά μπροστινά

Άν οδηγάς με φόρα εξόδου θές το πίσω να είναι πιο ατόφιο

Γενικώς το σεττάρισμα των αναρτήσεων είναι ένας συμβιβασμός.

Δέν υπάρχει το τέλειο.

Απλά κοιτάς το τί σε βολεύει για την χρήση που το θές.

Ότι χρειαστείς ρώτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βιντεάκι

Όχι στην αρχή της σελίδας, κατέβα λίγο πιο κάτω.

Τροποποιήθηκε από τον lamoun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτο που πρεπει να σε ενδιαφερει ειναι οι μετρησεις που εχει με αναβατη και χωρις αναβατη.

Ενα ολιγης λεει :Μπροστα στατικο/με αναβατη 20χιλ-33χιλ και πισω στατικο/με αναβατη 10χιλ-28χιλ.

Αυτες τις τιμες πρεπει να βρεις για εχεις ρυθμισμενο το sag τις μοτοσυκλετας σου αν δεν ξερεις την ολικη διαδρομη.

Το στατικό sag είναι ΧΩΡΙΣ αναβάτη. Το rider sag είναι με αναβάτη.

Όσο για το φίλο που ρωτάει, κι αφού ποσταρίστηκαν οι διαδρομές των αναρτήσεων (διότι χωρίς αυτές δεν βρίσκεις τα sag με τίποτα, ρίξε και μια ματιά ΕΔΩ για προφορτίσεις κτλ, μιας και για τις αποσβέσεις τα έγραψε ο Albert.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ήμουν στο Σούνιο την Κυριακή, είχα να πάω χρόνια και σα να μου φάνηκε ότι πήγαινα για πρώτη φορά. Προσπαθώ να αποφεύγω τέτοια μέρη παρ'ολο που όπως λες έχει ωραίες στροφές με ποικιλία, αλλά είναι αρκετά επικίνδυνα διότι έχει πολλές εισόδους και εξόδους δεξιά και αριστερά, πάντος είναι φανταστικά για 600cc και για κανένα motard. Αυτό που παρατήρισα είναι ότι επειδή τα τελευταία χρόνια πήγαινα Αρτεμίσιο το μηχανάκι στις ανοιχτές καμπές ήταν όλα τα λεφτά με το συγκεκριμένο σετάρισμα αλλά στο Σούνιο ήταν απρόθημο να πλαγιάσει με τον ρυθμό που ήθελα και ήταν αργό στα εσάκια. Αυτό που ήθελα να κάνω κυρίως ήταν μετά από φρένα να κρατήσω την μούρη της μηχανής χαμηλά για να είναι πιό πρόθημη. Αυτό πιστεύω ότι ίσως το καταφέρω με περισσότερη απόσβεση επαναφοράς. Ποιά είναι η γνώμη σου ?

Το στατικό sag είναι ΧΩΡΙΣ αναβάτη. Το rider sag είναι με αναβάτη.

Όσο για το φίλο που ρωτάει, κι αφού ποσταρίστηκαν οι διαδρομές των αναρτήσεων (διότι χωρίς αυτές δεν βρίσκεις τα sag με τίποτα, ρίξε και μια ματιά ΕΔΩ για προφορτίσεις κτλ, μιας και για τις αποσβέσεις τα έγραψε ο Albert.

ALX Το άρθρο αυτό το είχα διαβάσει πρίν αρχίσω αυτό το post μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλό

Γιατί δεν με αφήνει να βάλω θετική βαθμολόγιση μηνύματος και μου λέει πως έχω συμπληρώσει....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...