Jump to content

Recommended Posts

Λοιπον ανοιγω αυτο το τοπικ για να γραψω 5 πραματα για το δευτερο μηχανακι που εχω στην αποθηκη μου,ενα suzuki fb50αρη το ειχε ο πατερας μουν αλλα μετα πηρε την γουρουνα και μου το εδωσε εμενα.Λοιπον επειδη τον τελευταια καιρο εχει πεσει πολυ βαρεμαρα ερχεται ενας φιλος σπιτι μου και βλεπει το fb μου λεει δεν το κανουμε 47mm ετσι για να δουμε πως παει.Ε δεν ηθελε πολυ.

Θα του βάλω aasa πιστονάκι 47mm

http://www.bikepics.com/pictures/1781167/

με κύλινδρο κινέζικο

Σκέφτομαι να το βάψω πορτοκαλί με χρυσαφί πέρλα με νίκελ με πολυεστερικό κόλο

Εφτιαξα{μάλλον έκοψα}μια εξατμισούλα μούρλια.Σκέτο μπουρί.Θα μάθουν στα δίπλα χωρια τι σημαίνει φασαρία

http://www.bikepics.com/pictures/1779881/

-Καρμπυρατερ 24 micuni

-Λαιμος καρμπυρατερ καινουριος μαζι με μουφα προσαρμογης ωστε αμα θελουμε να βαλουμε ειτε ενα 22 η ενα 28

http://www.bikepics.com/pictures/1777244/

http://www.bikepics.com/pictures/1777247/

Περισσοτερες φοτο μπορειτε να δειτε εδω

http://www.bikepics.com/members/powerman95/workshop/

Τα λεμε αυριο με περισσοτερες φωτογραφιες.

Εδώ να πω πως όλα τα γυαλίσματα τα κάνω μόνος μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εφτιαξα{μάλλον έκοψα}μια εξατμισούλα μούρλια.Σκέτο μπουρί.Θα μάθουν στα δίπλα χωρια τι σημαίνει φασαρία

Θεος ΧΑΧΑΧαχ :P

Καλη τυχη στο project..πιστευω θα τα πας καλα ,φενεται να το κατεχεις.. ^_^ ^_^

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Βασικά όσο και να ψάξετε στο ιντερνετ δεν πρόκεται να δείτε πάνω από 10 προσεγμένα fb.Εχει 5-6 στο bikepics,αλλά μέχρι εκεί.Μερικά είναι fb 80,άλλοι βάζουν μοτερ lifan η shogun 110 και το γαμ....νε το μηχανάκι.Εδώ μιλάμε για γνήσιο fb.Και γενικά είναι πολύ σπάνιο παπί και πολύ λίγοι τολμούν να βάλουν χέρι επειδή δεν πρόκεται ποτέ να βρουν ανταλλακτικά,ποσο μάλλον να το πειράξουν.

Μιλάμε για ίσως το δυνατότερο FB50 στον κόσμο{αν παίζει γρηγορότερο fb 50αρη ριξτε μια foto},και το πρώτο που θα έχει πολυεστερικό κόλο :wub: .

Επειδή λογικά στο μοτέρ δεν μπορεί να αλλαχθει στρόφαλος από κάποιο astrea η glx,οπότε το μηχανάκι θα παραμείνει στα 41,8mm διαδρομή.Γι αυτό τον λόγο θα παίξω με ελαφρώματα και ανεβασμένη συμπιέση.Περισσότερα σε λίγο :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μιλάμε για ίσως το δυνατότερο FB50 στον κόσμο

Και ίσως και το πιο επικίνδυνο.

Με το πλαισιάκι που έχει, με τις ψευτοαναρτήσεις του (βλ. μπροστινό με υστερούντες βραχίονες που πατάς φρένο και σηκώνεται) και με τα αδύναμα ταμπουράκια μόνο ως 50άρι είναι ασφαλές.

Συμβουλή: Μην πετάς τα λεφτά σου. Κράτα τα και πάρε μια ασφαλή μοτοσυκλέτα. :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μάλλον θα μπει δισκόφρενο μπροστά.......θα δούμε και πόσα ? έχω στην παντα και βλέπουμε :rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μάλλον θα μπει δισκόφρενο μπροστά.......θα δούμε και πόσα ? έχω στην παντα και βλέπουμε :rolleyes:

Και μετα θα τα κλαις και θα λες τι :kaaaala: εκανα

Δωσε τα λεφτα να παρεις εξοπλισμο να τον εχεις καβατζα για οταν παρεις μοτοσυκλετα

Γνωμη μου παντα :_thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον PapaSouzas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε παω ρε φιλε γιατι το γουσταρεις αυτο που κανεις! Καλη συνεχεια στο προτζεκτ! :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Από την Πέμπτη λύνω-δένω-φτιάχνω μηχανάκια.Δεν μπορώ άλλο,θέλω να τα σπάσω όλα :0 .Θα κάνω μια μέρα διάλειμα.

Σήμερα πήγα το μοτέρ σε ένα γαμάτο μηχανικό για να μου πει αν μπορούμε να κάνουμε καμιά πατέντα να βάλουμε μεγαλύτερο στρόφαλο :rolleyes: .

Η θα βάλουμε κομβίο και θα μεγαλώσουμε την διαδρομή,η θα ψάξω για στρόφαλο από fb 80αρι :)

Πάντως άμα δεν έχεις κουράγιο δεν συστήνω σε κανέναν αυτό το project.Ανταλλακτικά βρίσκεις μετά απο 30 τηλέφωνα,και οι μισοί μηχανικοί δεν μπορούν να στο φτιάξουν σωστά -_-

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δεν πειράζει ρε φίλε...

Αφού γουστάρεις συνέχισε... :_rock-on: :_rock-on: :_rock-on:

Απ' ότι βλέπω το κατέχεις το θέμα... :_thumbsup:

Πάντως βεβαιώσου ότι πλαίσιο, φρένα και ανάρτηση θα αντέξουν τη μετατροπη... ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ναι ρε φίλε γι αυτό το λόγο το κάνω,για να αποδείξω σε καποιους ότι καμία φορά ένα παπί που βελτιώθηκε μετά απο 500 τηλεφωνήματα,500 ώρες ψαξίματος και 500 διαφορετικα ανταλλακτικά ίσως είναι καλύτερο από ένα παπί που βγαίνουν τα πάντα και μπορείς να το κάνεις τούμπανο με 500διαφορετικές μάρκες και καμία πατέντα:rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Στα 47mm βάλε 20αρι καρμπυρατερ αμα βάλεις 24 θα έχεις πρόβλημα(γιατι και εγω 24αρι ειχα μετα εβαλα 26 και τωρα 14 :P μονο το τελευταιο αξίζει) ......

AAAA και έχω και ενα σουζουκι fb στην αποθήκη σε καλά κατάσταση μόνο ρύθμισμα βαλβίδες θέλει τι να το κάνω?????

Λοιπον ανοιγω αυτο το τοπικ για να γραψω 5 πραματα για το δευτερο μηχανακι που εχω στην αποθηκη μου,ενα suzuki fb50αρη το ειχε ο πατερας μουν αλλα μετα πηρε την γουρουνα και μου το εδωσε εμενα.Λοιπον επειδη τον τελευταια καιρο εχει πεσει πολυ βαρεμαρα ερχεται ενας φιλος σπιτι μου και βλεπει το fb μου λεει δεν το κανουμε 47mm ετσι για να δουμε πως παει.Ε δεν ηθελε πολυ.

Θα του βάλω aasa πιστονάκι 47mm

http://www.bikepics.com/pictures/1781167/

με κύλινδρο κινέζικο

Σκέφτομαι να το βάψω πορτοκαλί με χρυσαφί πέρλα με νίκελ με πολυεστερικό κόλο

Εφτιαξα{μάλλον έκοψα}μια εξατμισούλα μούρλια.Σκέτο μπουρί.Θα μάθουν στα δίπλα χωρια τι σημαίνει φασαρία

http://www.bikepics.com/pictures/1779881/

-Καρμπυρατερ 24 micuni

-Λαιμος καρμπυρατερ καινουριος μαζι με μουφα προσαρμογης ωστε αμα θελουμε να βαλουμε ειτε ενα 22 η ενα 28

http://www.bikepics.com/pictures/1777244/

http://www.bikepics.com/pictures/1777247/

Περισσοτερες φοτο μπορειτε να δειτε εδω

http://www.bikepics.com/members/powerman95/workshop/

Τα λεμε αυριο με περισσοτερες φωτογραφιες.

Εδώ να πω πως όλα τα γυαλίσματα τα κάνω μόνος μου.

Ποια γυαλίσματα τα καπάκια εσύ τα έκανες έτσι????????Πως πες ρε φιλαρακι και με σώζεις........

Τροποποιήθηκε από τον xtrememototuner

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ναι ρε φίλε γι αυτό το λόγο το κάνω,για να αποδείξω σε καποιους ότι καμία φορά ένα παπί που βελτιώθηκε μετά απο 500 τηλεφωνήματα,500 ώρες ψαξίματος και 500 διαφορετικα ανταλλακτικά ίσως είναι καλύτερο από ένα παπί που βγαίνουν τα πάντα και μπορείς να το κάνεις τούμπανο με 500διαφορετικές μάρκες και καμία πατέντα:rolleyes:

Καλα ρε φίλε τι μας θύμισες τώρα το κεφάλι μου κάντευα να σπάσω με το glxaki ενα χρόνο στη αποθήκη και μετα απο 4 μηχανικούς βρηκα τον σωστό μετα από 500 τηλεφωνήματα 500 αναζητησεις στον γούγλι βρηκα τα πραγματα που ήθελα και μετα από 200 χιλιομετρα που εκανα για να τΑ ΑΓΟΡΆΣΩ και μετα απο 500 ωρες πρηξιμο απο τους δικούς μου πετας τζαμπα τα λεφτα το έφτιαξα και απο εκει που νόμιζαν ότι θα βγάλω παρτάλι μηχανακι τώρα ειναι το μονο φτιαγμενο απο το χωριό που δεν εχει βγάλει προβλημα και πατάει μηχανακια κυβικά και κυβικά μεγαλύτερα.......αααα και μετα από 500 ωρες να συναρμολογησω ότι μπορώ.....

Τροποποιήθηκε από τον xtrememototuner

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Απλό είναι,το τρίβεις με 1200 γυαλόχαρτο,μετά το παιρνάς με με ένα ειδικό σαπούνι για γυάλισμα και μετά με wenol.Ρώτα σε κάποιο χρωματοπωλείο για τα τα υλικά

Α και εσένα το 47 σου έχει βγει αξιόπιστο???Με τον μαμά στρόφαλο :huh:

Το fb σου πόσα κυβικά είναι από την μάνα του???Πουλάς το μοτέρ του??? :rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

http://img140.imageshack.us/gal.php?g=suzukia.jpg Να φωτογραφίες....

Το 72αρι μου έχει βγει απολύτος αξιόπιστο το εμπιστυόμαι για κάθε μετακίνηση.....Το fb οχι δεν το πουλάω αλλά τι λες να το κάνω το είχαμε για το χωράφι ωσπου πηραμε καινουργιο και κοιματ :lol: :P :D αι στην αποθηκη να το φτιάξω 67mm???Το glx 72cc του εβαλα κυλινδροπιστονο αστρα κεφαλή την θυρίδωσα ακι ένα καρμπυρατέρ και το μηχανακι πάει 100 χιλιομετρα στα 400-500 μετρα(πατησα ενα 100αρι αστρα μια φορά).....

Τροποποιήθηκε από τον xtrememototuner

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εγώ μάλλον θα βάλω πομπε και πάμε για περισσότερα άλογα :rolleyes: Το βολάν είδη ελαφρώθηκε και η κεφαλή είναι για θυρίδωμα :wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Εγώ μάλλον θα βάλω πομπε και πάμε για περισσότερα άλογα :rolleyes: Το βολάν είδη ελαφρώθηκε και η κεφαλή είναι για θυρίδωμα :wub:
Βαλε και ένα εκκεντροφόρο 5ο σταδιο και θα πατας 110 κυριολεκτικά...Εμεις ειχαμε ενα 72αρι με αστρα κεφαλη,ρευματα,εκκεντροφόρο και σε 200 μετρα έβγαζε 80 χιλιομετρα...To ελαφρωμένο βολάν τι κάνει παραπάνω και πόσο κοστίζει???ΣΤην φοτο σου τα πηνεία γιατί ειναι βουτιγμενα στο λάδι???? Τροποποιήθηκε από τον xtrememototuner

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Το βολάν το πας σε κάποιο ρεκτιφιέ και στο ελαφρώνει αυτός μέχρι εκεί που θα έχει φώτα.Αλλιως βάζεις ρότορα,δεν θα έχεις φώτα,αλλα θα στροφάρει πιο πολύ.Και εκκεντροφόρος θα μπει εννοείτε άλλος.Και τα πηνία δεν είναι μέσα στο λάδι,απλά κρέμονται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν όπως όλα δείχνουν το project θα γίνει κάπως έτσι:

-Πιστόνι top {full μπομπε}

-Κύλινδρος κινέζικος ούτε μάρκα δεν έχει πάνω,ένα σκέτο κουτί είναι

-Ελάφρωμα βολάν ως εκεί που γίνεται για να έχω φώτα

-Καινούριους japan δίσκους

-Μπιέλα από FB80 με mm πυρου 13mm

-Θύριδωμα στην κελαλή όσο πάει

-Εκκεντροφόρο φτιαγμένο στον Μπουμπη με custom χαρακτηριστικα.

-ίσως βρω ενισχυμένα ελατήρια,αλλά μάλλον λίγο δύσκολο :rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ίσως φταίω εγώ που δεν το διατύπωσα καλά,αλλά ολά αυτά τα έχω αγοράσει ήδη.Και ο κύλινδρος έκανε 20?,αλλά δεν είναι shark

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Λοιπόν το πλαίσιο είναι έτοιμο για φανοποιειο.

Το πλαίσιο με την πλεξούδα και το μπροστινο και πίσω σύστημα

http://www.bikepics.com/pictures/1783159/

http://www.bikepics.com/pictures/1783174/

Πλεξούδα

http://www.bikepics.com/pictures/1783140/

Το πίσω σύστημα

http://www.bikepics.com/pictures/1783183/

Το πλαίσιο λίγο πριν παέι για βάψιμο

http://www.bikepics.com/pictures/1783264/

http://www.bikepics.com/pictures/1783212/

http://www.bikepics.com/pictures/1783270/

_________________

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...