-
Δημοσιεύσεις
3.288 -
Εγγράφηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
-
Days Won
16
Αιγαιοπλόος last won the day on Οκτώβριος 17 2015
Αιγαιοπλόος had the most liked content!
Πόντοι
1.661 ExcellentΣχετικά με το μέλος Αιγαιοπλόος
-
Κλάση
Κώστας
- Γενέθλια 09/10/1974
Μέθοδοι Επικοινωνίας
-
Ιστοσελίδα
http://
-
ICQ
0
-
Yahoo
aigaioploos@yahoo.gr
Άλλα Στοιχεία
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τόπος
Σύρος-Ερμούπολη
-
Ενδιαφέροντα
Μοτοσικλέτα (ταξίδια, βόλτες, συζητήσεις, ενημέρωση).
Πλοία (ό, τι έχει σχέση με ακτοπλοΐα).
Πολιτική. Απόψεις, προτάσεις, συγκεκριμένες λύσεις.
Ιντερνετ.
Η Μοτοσικλέτα μου
-
myBike: Κατασκ/ής
Honda
-
myBike: Μοντέλο
Transalp 700ABS
Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου
-
dreamBike: Μοντέλο
αργεί ακόμα ...
Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ
6.019 προβολές προφίλ
-
Και οι δύο μοτοσυκλέτες είναι μοτοσυκλέτες best value for money. Νορμάλ κόστος, αποδεκτή ποιότητα υλικών και κατασκευής, μοτοσυκλέτες καθημερινής χρήσης που χωρίς να υστερούν κάπου εμφανώς, δεν υπερέχουν κάπου καταφανώς. Πάρε όποια από τις δύο σου αρέσει οδηγικά, αφού πρώτα τις κάνεις test ride.
-
Καλοτάξιδο το Tracer. Σπορ μηχανάκι, με τουριστικές όμως ικανότητες και σωστή τιμή. Καλά χιλιόμετρα!!
-
Συλλυπητήρια στους οικείους του. Καλό ταξίδι στο "συνάδελφο" μοτοσυκλετιστή.
-
Χαίρομαι όταν βλέπω ανθρώπους να ταξιδεύουν με τη μοτοσυκλέτα τους, έστω κι αν αυτή δεν είναι η "καταλληλότερη" για ταξίδια, όπως εν προκειμένω το R1. Το μέγιστο εφόδιο για έναν ταξιδεύοντα μοτοσυκλετιστή είναι η όρεξη να ταξιδέψει. Τα άλλα έπονται, έρχονται, διορθώνονται, προσαρμόζονται. Θα κάνεις περισσότερες στάσεις, θα βρεις το ρυθμό που σε βολεύει, θα υπολογίσεις σε ποια χ.α.ω συμπεριφέρεται καλύτερα η συγκεκριμένη μοτο στο συγκεκριμένο δρόμο, με τις συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες και το συγκεκριμένο φόρτωμα και θα ΤΑΞΙΔΕΨΕΙΣ. Κάλλιο ένα μη τουριστικό μηχανάκι σε ταξίδι παρά ένα τουριστικό στο γκαράζ. Καλά χιλιόμετρα να έχεις.
-
Απ' ό,τι βλέπω έχει δύο σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με το προηγούμενο Transalp (δηλ. το 700): 1) Upside down μπροστινό. 2) Αλουμινένιο ψαλίδι. Ελπίζω να έχει και έκτη ταχύτητα (αναγκαίο). Ελπίζω οι ακτινωτοί τροχοί να παίρνουν tubeless ελαστικά (αν και δεν το θεωρώ πιθανό, με δεδομένες τις σαμπρέλες στο πολύ ακριβότερο Africa).
-
Ταξιδεύοντας στην Τοσκάνη σαν σε όνειρο.
Ο Αιγαιοπλόος δημοσίευσε στο Θέμα του nikos_pc
Ταξίδια - ΠεριπέτειεςΩραίες φωτογραφίες, ωραίο οδοιπορικό. -
Σε ταξίδι φορτωμένος (αναβάτης - συνεπιβάτης - τριπλέτα βαλίτσες - tank bag) πιστεύω ότι ένα μεσαίο δικύλινδρο μηχανάκι 650 κυβικών παίζει να καίει το ίδιο με ένα μεγάλο επίσης δικύλινδρο μηχανάκι 1200 κυβικών εκατοστών. Ισως μάλιστα να βρεθεί πιο οικονομικό το 1200άρι !! Ο λόγος; Το 1200άρι ταξιδεύει πιο άνετα και σε χαμηλότερους ρυθμούς περιστροφής. Φυσικά, στην πόλη ή σε χαλαρή βολτούλα το μεσαίου κυβισμού μηχανάκι θα κάψει λιγότερο. Όλα είναι θέμα του τι χρήση θα κάνεις στο μηχανάκι...
-
Παρίσι:Απαγόρευση κυκλοφορίας μοτοσυκλετών που κατασκευάστηκαν πριν από το 1999
Ο Αιγαιοπλόος δημοσίευσε στο Θέμα του efkola
Μοτο-ΕπικαιρότηταΑς πάρουμε ένα καλοσυντηρημένο μηχανάκι του 1999. Κι ας πάρουμε κι ένα χρέπι του 2002. Ποιο από τα δύο ρυπαίνει περισσότερο; Το μέτρο δεν έχει σχέση με τη ρύπανση του περιβάλλοντος. Γίνεται για να απαξιωθεί η ιδέα του να κρατάς πολλά χρόνια το μηχανάκι σου (και το όχημά σου γενικότερα) και να σπεύδεις να παίρνεις καινούριο μοντέλο. -
ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΟΤ.Ο.Ε. 2016 ΤΟΣΚΑΝΗ - ΟΥΜΠΡΙΑ
Ο Αιγαιοπλόος δημοσίευσε στο Θέμα του ΜΟΤ.Ο.Ε
Προορισμοί - ΠροτάσειςΕνδιαφέρων προορισμός και πολύ καλές (μοτοσυκλετιστικά) διαδρομές. Θα προσπαθήσω να είμαστε στη παρέα. -
Το 2013 πήραμε δύο Hjc R-PHA 10 Plus. Σε λευκό πέρλα. Πήρα ένα για μένα και ένα για τη γυναίκα μου. Το 2013 κάναμε με αυτά τα κράνη ένα ταξίδι 4.000 χλμ. σε Βουλγαρία, Ρουμανία. Κάπου 700 χλμ. από τα 4.000 ήταν υπό βροχή (από ψιχάλα έως και ... κουβάδες με νερό). Κάναμε έως και 800 χλμ. σε μία μέρα και ανεβήκαμε στα 2.034 μέτρα στον Transfagarasan Road. Το 2014 κάναμε (επίσης με αυτά τα κράνη) ένα ακόμα ταξίδι στην Ιταλία, την Ελβετία και τη Γαλλία. (ΠΛΗΡΕΣ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΕΔΩ). Η γνώμη μου για το συγκεκριμένο κράνος είναι εξαιρετική. Ήμουν αρχικά λίγο επιφυλακτικός με την HJC (σκεφτόμουν κλασικά για SHOEI) αλλά η κορεάτικη εταιρία με έπεισε. Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, πολύ καλός εξαερισμός (δε θόλωναν τα γυαλιά μου ακόμα στη διάρκειας 2 ωρών καταιγίδα έξω από τη Σόφια), πολύ χαμηλό βάρος (1.300 γρ.) και καλή ποιότητα στα μαξιλαράκια. Και πολύ σοφή επιλογή το λευκό χρώμα στην ελληνική ζέστη (έστω κι αν δεν είναι το πιο όμορφο). Δεν πρόκειται ποτέ να ξαναπάρω μαύρο κράνος, όπως αυτά που είχαμε στο παρελθόν.
-
Τι αξιολογώ εγώ ως καλό πάνω σε αυτήν τη μοτοσυκλέτα; 1) Τους 95 ίππους. Μπορεί να ακούγονται λίγοι αλλά προσωπικά προτιμώ αξιοπιστία σε βάθος χρόνου (από ένα μοτέρ που δε δουλεύει στο max της απόδοσής του) από τις απόλυτες επιδόσεις. Αν ήθελα άλλωστε απόλυτες επιδόσεις, θα κοιτούσα σε 4κύλινδρο μοτέρ. 2) Τις νορμάλ διαστάσεις.Προσωπικό γούστο: Θέλω τη μοτοσυκλέτα όσο το δυνατόν "μαζεμένη". Δε μου αρέσουν οι τεράστιες διαστάσεις. 3) Τις χρυσές ζάντες και την τρίχρωμη έκδοση. Μου θυμίζει λίγο από το παρελθόν και μου είναι πολύ οικεία και αγαπητή αυτή η εικόνα. Τι ενδεχομένως να με προβληματίσει; Οι σαμπρέλες. Μπελάς άμα πάθεις λάστιχο (ιδίως αν σκεφτείς την ευκολία του Tubeless). Σημείωση: Δε θα ήθελα προφανώς χυτή ζάντα. Το καλύτερο θα ήταν ακτινωτοί τροχοί με ελαστικά Tubeless). Δεν μπορώ να εκφέρω οδηγική γνώμη, καθώς δεν την έχω (ακόμα) οδηγήσει. Όταν ανέβω στην Αθήνα, θα φροντίσω να την κάνω test ride, ώστε να σχηματίσω ολοκληρωμένη άποψη.
-
Καλοτάξιδο!! Βολικό, ελαφρύ, εύχρηστο και οικονομικό μηχανάκι.
-
Πρόταση δική μου: Καλή επιλογή είναι και το δικύλινδρο F 650 GS (που φοράει τον κινητήρα των 800 κυβικών αλλά με ηπιότερους εκκεντροφόρους σε σχέση με το αδελφό F 800 GS). Ευέλικτο, ευκολοοδήγητο, απίστευτα ελαφρύ και ιδανικό για περιαστική χρήση. Είχα γράψει παλαιότερα ένα κείμενο για τις εντυπώσεις μου με το συγκεκριμένο μηχανάκι, το οποίο έκανα test ride. Τις μεταφέρω αναλυτικά από το παλιό μου μήνυμα. Από τον τίτλο καταλαβαίνετε ότι μιλάω για το δικύλινδρο F650GS των 800 κυβικών εκατοστών. Πλέον το παλιό μονοκύλινδρο F650GS ονομάστηκε G650GS και (μετά από μια μικρή παύση) συνεχίζει να παράγεται στην Κίνα. Εδώ όμως μιλάμε για το δικύλινδρο GS, το οποίο έχει 800 κ. εκ. (82Χ75,6 διάμετρος Χ διαδρομή), 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Ο κινητήρας είναι κατασκευή της αυστριακής Rotax και φοριέται τόσο στο F650GS όσο και στο F800GS. Και τα δύο μηχανάκια έχουν τον ίδιο κινητήρα με τις εξής όμως διαφορές: Το 800άρι έχει μεγαλύτερο βύθισμα των βαλβίδων (πιο "άγριους" εκκεντροφόρους και διαφορετική χαρτογράφηση στην ανάφλεξη), με αποτέλεσμα να αποδίδει 85 ίππους αντί 71 που αποδίδει το "650"άρι. Επίσης το 800άρι έχει upside down πιρούνι και 21 ιντσών μπροστινό τροχό (έναντι 19'' που έχει το 650). Τέλος οι τροχοί του 800 είναι με ακτίνες για αντοχή σε δύσκολα χωμάτινα σημεία ενώ το 650 έχει χυτές ζάντες αλουμινίου. Διαφορές υπάρχουν και στη σέλα (ψηλότερη για το 800), στο τιμόνι (ποιότητα υλικού) και στη ζελατίνα (ψηλότερη για το 800). Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε το F650GS twin είπα ότι αυτό είναι ένα μηχανάκι που "με ενδιαφέρει". Και έψαχνα να βρω σε ποιό μαγαζί το δίνουν για Test Ride. Κάποια στιγμή που βρέθηκα περαστικός από Αθήνα, έψαξα και βρήκα διαθέσιμο για "τεστάκι". Πάμε αναλυτικά λοιπόν: Ξεκινώντας από τα "απέξω", από την εμφάνιση, το "μάτι" έχει πολλά να χαζέψει. Το μηχανάκι έχει έντονη προσωπικότητα, αφού και άσχετος να είσαι δεν το μπερδεύεις με κανένα άλλο. "Φωνάζει" BMW, που λέμε. Για όμορφο δεν θα το έλεγα με τη μία. Μάλλον θέλει συνήθεια η φάτσα του. Αλλά σίγουρα είναι ιδιαίτερο. Κάθησα επάνω του και το παρατήρησα για λίγη ώρα πριν το βάλω μπροστά. Με τον κατήφορο που έχει πάρει η ποιότητα των υλικών στα περισσότερα μηχανάκια (και το "δικό μου" βάζω μέσα), το F650 φαίνεται αρκετά ποιοτικό. Σίγουρα άνω του μέσου όρου. Υλικά + Βαφή σε πείθουν ότι τα λεφτά που θα σκάσεις, αν το επιλέξεις, θα πιάσουν τόπο. Το μέγεθος της μοτοσικλέτας είναι συγκρατημένο, χωρίς πολλά και ογκώδη πλαστικά και μόνο το τεράστιο τελικό της εξάτμισης φαίνεται κάπως ξεκάρφωτο, αλλά οι προδιαγραφές Euro 3 επιβάλλουν δυστυχώς εξατμίσεις - μπαζούκας. Η σέλα μου φάνηκε κάπως "λίγη" και θα την ήθελα πιο ανατομική και άνετη, δεδομένου ότι το μηχανάκι αυτό προορίζεται και για ταξίδια. Η εργονομία είναι αρκετά καλή αλλά οι γνωστές παραξενιές της BMW με τα κουμπιά των φλας και της μίζας είναι παρούσες και ξενίζουν όσους δεν είχαμε ποτέ μοντέλα της βαυαρικής εταιρίας και απαιτούν μια μικρή περίοδο προσαρμογής. Τους καθρέφτες τους βρήκα καλούς (αν και είναι μικροί) και δεν έδειξαν να συντονίζονται με τους κραδασμούς του κινητήτα. Η ζελατίνα (ανεμοθώρακας) όμως είναι σαφές ότι θέλει αλλαγή με μεγαλύτερη για να κάνεις άνετο ταξίδι και πιστεύω ότι το μέγεθός της υπαγορεύτηκε από αισθητικά κριτήρια. Γυρνάω το κλειδί, πατάω τη μίζα και είμαι περίεργος να ακούσω και να νιώσω το δούλεμα των 2 παράλληλων κυλίνδρων του νέου κινητήρα της Rotax. Παιδιά, ο ήχος του είναι μπάσος αλλά με ρυθμό και θυμίζει ήχο από Boxer. H εξήγηση βρίσκεται στο χρονισμό της ανάφλεξης, η οποία ευθύνεται για την "ηχητική ομοιότητα" με τη μεγάλη boxer αδελφή R1200GS. Μηχανικούς θορύβους δεν παρατήρησα και ο ήχος μου φάνηκε γεμάτος και "υγιής". Κουμπώνω την πρώτη στο κιβώτιο και φεύγω. Το κιβώτιο είναι πολύ θετικό και οι ταχύτητες μου κούμπωναν μια χαρά ενώ εξίσου εύκολα "έβρισκα" τη νεκρά όταν σταματούσα σε φανάρι. Εκείνο όμως που για τα δικά μου οδηγικά γούστα είναι πρωτεύον είναι η ΡΟΠΗ. Και από τέτοια το GS έχει μπόλικη και από χαμηλές στροφές. Εκείνο που απεχθάνομαι σε ένα μηχανάκι είναι το να σκορτσάρει και να απαιτεί από εσένα να αλλάζεις διαρκώς σχέσεις στο κιβώτιο. Και μόλις είδα ότι η ροπή και η ελαστικότητα του κινητήρα του GS εξασφαλίζουν απουσία σκορτσαρίσματος είπα "εδώ είμαστε". Ετσι πρέπει να είναι ένα μηχανάκι για να είναι "χαλαρό" και εύχρηστο. Και αυτά τα δύο στοιχεία είναι που χαρακτηρίζουν τη φιλοσοφία του νέου GS. Μιλάμε για ένα μηχανάκι βολτατζίδικο, που γουστάρεις να το οδηγείς χαλαρά αλλά δεν θα σε ακολουθήσει αν το ζορίσεις. Και η εξήγηση κρύβεται την επιλογή της BMW να "πάρει" από τα 800 κυβικά λιγότερη ιπποδύναμη προς όφελος της ροπής και της ελαστικότητας. Και αυτή η επιλογή σε άλλους αρέσει (όπως σε εμένα) ενώ σε άλλους θα φανεί βλακώδης. Οδηγικές προτιμήσεις. Τί να κάνουμε. Οι δρόμοι της Ελλαδας (πέρα από μάπα πρόσφυση) είναι συνήθως γεμάτοι λακούβες - μπαλώματα - καπάπια υπονόμων που εξέχουν κλπ. Εκεί μου με ένα SS βλαστημάς ή προσεύχεσαι (αναλόγως πεποιθήσεων :P ), με ένα on-off μπορεί ακόμη και να το διασκεδάσεις. Αυτό έκανα κι εγώ με το GS για να δω τί ψάρια πιάνει στους ελληνικούς καρόδρομους. Λοιπόν το αμορτισέρ έχει πολύ ποιοτικό δούλεμα (κοπανάει λιγότερο από το δικό μου στο Transalp) και πολύ το γούσταρα. Το πιρούνι όμως είναι αρκετά μαλακό και αυτό σημαίνει δύο πράγματα: Οταν απλώς περνάς από μικροανωμαλίες, τις "διαβάζει" άνετα αλλά όταν φρενάρεις απότομα, βυθίζεται πιο πολύ από όσο θα ήθελες και τότε, αν συναντήσει λακούβα ή μπάλωμα, τα βρίσκει λίγο σκούρα. Πάμε τώρα στα φρένα, που είναι η αδυναμία μου. Οταν εγώ λέω "καλά φρένα" δεν εννοώ απλώς "δυνατά". Εννοώ έναν συνδυασμό προοδευτικής πέδησης και καλής αίσθησης. Το μπροστινό δισκόφρενο με άφησε αρκετά ικανοποιημένο ως προς την αίσθηση αλλά έχω έναν άλλο ενδοιασμό: η όψη του μονού δίσκου στον μπροστινό τροχό του F650GS σε ξενίζει και σε κάνει να απορείς μάλιστα, τη στιγμή που όλος ο δικύλινδρος ανταγωνισμός (V-Strom, Transalp, Versys) αλλά ακόμη και μονοκύλινδρα με ανάλογο βάρος (π.χ. νέο Tenere) έχουν δύο δίσκους μπροστά. Αν μάλιστα σκεφτεί κανείς ότι το F650GS είναι 800 κυβικά και οι επιδόσεις του είναι ανώτερες όλων των 650αριών ανταγωνιστών του (71 ίππους), συμπεραίνει ότι ο μονός δίσκος μπροστά θα τα βρει σκούρα σε δύσκολες περιπτώσεις. Το δοκίμασα σε ελεγχόμενο απότομο φρενάρισμα και ένιωθα να στρεβλώνεται ελαφρώς το πιρούνι (τυπική αδυναμία του μονού δίσκου). Δεν ξέρω αν σε επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα με φορτίο μειώνεται η απόδοσή του αλλά σε ένα μηχανάκι των 7.900 ευρώ (9.700 με πλήρη εξοπλισμό +ABS) δε δικαιολογείται η απουσία του δεύτερου δίσκου. Το πίσω φρένο το βρήκα μέτριο σε αίσθηση και το ABS έμπαινε πιο συχνά σε λειτουργία είτε με λόγο (απουσία πρόσφυσης) είτε καμιά φορά και χωρίς λόγο (σαμαράκια). Πάντως σε γενικές γραμμές τα φρένα του GS τα κρίνω επαρκή για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας αλλά βέβαια δε φτάνουν την κορυφή (την οποία για μένα κατέχει το σύστημα συνδυασμένης πέδησης της Honda που έχω την τύχη να το απολαμβάνω στο δικό μου μηχανάκι). Α, να μην το ξεχάσω: Κάτι άλλο που μου προξένησε "οπτική" απορία ήταν και το γεγονός ότι ο μπροστινός δίσκος του GS δεν είναι πλευστός. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να ήταν για λόγους υπερθέρμανσης. Στο τέλος της βόλτας - δοκιμής παρατήρησα ότι η θερμοκρασία καθόλου δεν ανέβηκε επικίνδυνα, παρά την αφόρητη ζέστη του Ιουλίου (πέρσι έκανα το test), και δεν μπήκε σε λειτουργία ούτε μία φορά το βεντιλατέρ, κάτι που πολύ θα ήθελα να συμβαίνει και στο δικό μου Transalp 700, που ζεσταίνεται σα διάολος τώρα το καλοκαίρι και πολύ με έχει εκνευρίσει . Και ξέρεται πού οφείλεται αυτό το "δροσερό" δούλεμα του BMW; Αφενός στο τεράστιο ψυγείο που έχει και αφετέρου στον εντελώς γυμνό κινητήρα του που δεν καλύπτεται καθόλου από πλαστικά. Κατά συνέπεια το F650GS είναι από τα πλέον κατάλληλα μηχανάκια της κατηγορίας για χρήση μέσα στην πόλη και σας δηλώνω 100% ότι για μέσα στην πόλη είναι ίσως το πιο ευχάριστο on-off της μεσαίας κατηγορίας που έχω οδηγήσει. Καταλήγοντας: Ποιός είναι ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας; Ποιά είναι η "φιλοσοφία" της; Το F650GS twin εμένα πιο πολύ μου φέρνει σε ένα ήπιων τόνων on-off καθημερινό μηχανάκι, το οποίο στοχεύει σε αυτούς που θέλουν μια μοτοσικλετα για να τα κάνουν όλα. Δε ζητούν κορυφαίες επιδόσεις, ούτε κορυφαίο στήσιμο, ούτε συμπεριφορά καθαρόαιμου σε χωμάτινο τερέν. Ζητούν έναν καλό συμβιβασμό, μια τίμια πρόταση, μια ποιοτική μοτοσικλέτα καθημερινής χρήσης, ικανή και για μεγάλα ταξίδια αλλά και για ήπιους χωματόδρομους. Ο αγοραστής του νέου F650GS είναι ο ίδιος που χρόνια τώρα επέλεγε Transalp 650 (και τώρα 700) για τη φιλικότητά του, την καθημερινή ευκολία του, τη διαχρονική αξία του, αδιαφορώντας για τα γενικώς μέτρια τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτο. Τώρα έχει μια ακόμη ενδιαφέρουσα επιλογή. Και εφόσον τα χρόνια αποδείξουν ότι το μηχανάκι είναι αξιόπιστο, πιστεύω ότι θα το προτιμήσει ο κόσμος και το θεωρώ μια ενδιαφέρουσα επιλογή για κάποιον που θέλει ένα ποιοτικό μηχανάκι για καθημερινή χρήση, ευέλικτο αλλά και ικανό για παραέξω.
-
Μ' αρέσει που το έβγαλαν σε "μαζεμένες" διαστάσεις. Είναι στα συν αυτό, για τα δικά μου γούστα.
-
Ποιο άνετο σε σέλα το Trail, πιο ψηλό το ΧΤ-R. Επειδή είχα στο παρελθόν το XT-R, θα μιλήσω γι' αυτό. Πρόκειται για αρκετά ευέλικτο μηχανάκι (όχι όμως όσο το παλιό ΧΤ 600, διότι το XT660R είναι βαρύτερο), με δυνατό και εύστροφο κινητήρα, ικανό να κρατάει υψηλές (για μονοκύλινδρο) μέσες ωριαίες ταχύτητες (είχα πάει δικάβαλος Κωνσταντινούπολη με αυτό!!) και με σχετικά μέτρια ποιότητα υλικών, βαφής και κατασκευής. Αφού πάντως κοιτάς για μηχανάκι all round, καλό θα είναι να ρίξεις και μια ματιά στο παλιό μονοκύλινδρο BMW F 650 GS. Πιο ποιοτικό, πιο άνετο και πιο κατάλληλο για δικάβαλες μεγάλες αποστάσεις.