Jump to content
Sign in to follow this  
Θάνος

Hayabusa K6 vs K1200S 08

Recommended Posts

Απο προσωπικη μου εμπειρια θα πω καποια πραγματα και διαφορες που εχω δει εγω με τα δικα μου ματια απλα και μονο σαν να κανουμε μια κουβεντα

σε ενα καφε, απλα για οσους θελουν να βαλουν στις αποψεις τους για τα εν λογο μηχανακια ακομη περισσοτερες πληροφοριες ειτε τις δεχτουν ειτε οχι...

Απο καιρο σκεφτομαι να το κανω και δεν το εκανα γιατι ΔΕΝ θελω σε καμια περιπτωση διαμαχες..αν δω κατι τετοιο το τοπικ θα το διαγραψω! Ο λογος

δημιουργιας του ειναι αποκλειστικα και μονο να δωσω τις δικες μου εμπειριες για οσους ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ να ακουσουν και να αποκτησουν πιο σφαιρικη

αποψη απο την ηδη σχηματισμενη αποψη τους.

HAYABUSA 1300 K6

Εζησα μαζι του δυστιχως μονο 10μηνες περιπου με 11.000-12.000 χλμ περιπου, μια μοτοσυκλετα που σου εμπνεει ασφαλεια και καλη οδικη συμπεριφορα,

οντως το Busa στην εθνικη οδο και στα πολλα χλμ ειναι απιστευτο, πας με 200Km/h και νομιζεις πως πας με 100 καθως το δουλεμα στο μοτερ του ειναι

λες και το εχεις αφησει στο ρελαντι, λογικο αλλωστε αφου στο στρωσιμο εχεις το περιθωριο με τις στροφες που σου δινουν να ταξιδευεις με 180Km/h!

Στα κλειστα κομματια τωρα αποκαλυπτει το βαρος του, εγω προσωπικα δυσκολευομουν να του αλλαζω γρηγορα κατευθυνση, εχω δει αλλους που τα πηγαινουν πολυ καλα, για εμενα ομως ηταν βαρυ!

Δεν θα πει οχι στο σφικτο στροφιλικη αλλα δεν το κανεις και ξεκουραστα, για να το πας καλα αναγκαστικα θα καταναλωσεις πολυ περισσοτερη ενεργεια απο οτι θα εκανες με μια αλλη μοτοσυκλετα.

Το μοτερ του, παρα τα πολλα κυβικα και αλογα ειναι αρκετα φιλικο χωρις ιδιαιτερα αποτομα ξεσπασματα, ομως ψηλα οχι απλα θα αγριεψει, αλλα ειναι

ικανο να σε διπλωνει στα 265 Km/h και να απορεις εαν βρισκεσαι ακομη επανω στην μοτοσυκλετα, με 4η σχεση σε αυτα τα χιλιομετρα και το μοτερ δεν

υπαρχει, ειναι σαν πραγματικος πυραυλος!

Η θεση οδηγησης πιστευω για την κατηγορια που ειναι, δεν ειναι και η καλυτερη, οταν μιλαμε για μοτοσυκλετα που μπαινει στην κατηγορια του τουρισμου πρεπει να παρεχει μια ανεση, νομιζω οτι

αυτο που σωζει το Hayabusa ειναι το τελειο καθισμα του, διαφορετικα θα ηταν κοντα με ενα SS η θεση οδηγησης, εαν ηταν σκληρο και λιγο πιο ψηλα δεν θα ειχε καμια διαφορα, το αρνητικο για εμενα

στην θεση οδηγησης κυριως ηταν οτι ειναι πολυ χαμηλη μοτοσυκλετα, τα ποδια μου αναγκαζομουν να τα μαζευω παρα πολυ μιας και η διαφορα αναμεσα στην σελα και τα μαρσπιε ειναι ιδιαιτερα μικρη,

κατα την γνωμη μου δεν κανει για αναβατες πανω απο 1.80cm. Θα ταλαιπωρηθουν σωματικα αρκετα καθως και η καλυψη δεν θα ειναι ικανοποιητικη, ειδικα οι ωμοι υποφερουν, εννοειται με

aftermarket ζελατινα γιατι αλλιως ουτε κινεζος δεν καθεται κανονικα... biggrin.gif

Βεβαια εχει να κανει και με την σωματοδομη του καθενος..μπορει καποιος να ειναι στο 1.82 αλλα να εχει μεγαλυτερες πλατες στο υψος ας πουμε και να

μην εχει προβλημα οπως ειχα εγω...Για την συνεπιβατη νομιζω ειναι αρχοντικο...πολυ καλη σελα με αφρωδες υλικο οπως και του οδηγου για να δωσει

αρκετα ξεκουραστα χλμ..βεβαια αν καποιος εχει κοπελα 2μετρη θα εχει ενα θεματακι.. laugh.gif

Οι αναρτησεις σε συνδυασμο με το πλαισιο του ειναι πολυ καλες και ειδικα το μπροστινο συστημα upside down, ειναι μοτοσυκλετα που θα σε

προειδοποιησει και θα προλαβεις να σωσεις την λαθος επιλογη που εκανες σε μια στροφη, στην αλλαγη κατευθυνσης που θα κανεις για να σωσεις οτι μπορεις θα αρχισει να σου φωναζει

χορευοντας δεξια-αριστερα με αργο και σταθερο ρυθμο και οχι αποτομα οπως ενα SS που ενδεχομενος να σε τρομαξει.

Τα φρενα...εδω μιλαμε για μεγαλη πληγη, με βαση τις αναλογιες του, τα κιλα που εχει, την ιπποδυναμη που εχει δεν εχει τα φρενα που θα επρεπε,

οι εξαπιστωνες ειναι απλα για την θεα, τις βλεπεις και λες πωωωωωωωω...τι φρεναρες θα ειναι αυτες..αλλα μολις το οδηγεις αυτος ο ενθουσιασμος μενει

μονο στην εικονα.

Τελος θα πω λιγα πραγματα που για εμενα αποτελουν κριτηρια να μην την θεωρω touring μοτοσυκλετα αλλα πιο πολυ Hyper Sport οπως πολυ σωστα

ειχαν ονομασει το Ninja 12R..

Η καταναλωση βρισκεται σε ενα μετριο επιπεδο, δεν βγαζει και 160 χλμ οπως ενα SS σε γρηγορο ταξιδι αλλα δεν σου παρεχει και την ανεση να πεις θα παω να βαλω

παρακατω καυσιμα..με το ζορι να κανεις 230χλμ οταν εχεις ενα ρυθμο γυρω στα 160-180 χλμ. Δεν θυμαμαι ακριβως να σας πω αναλογιες...στο περιπου αν θυμαμαι καλα

το πηγαινε καπου στα 10lt/100Km...

Αρκετα σημαντικο θεωρω το οτι δεν εχεις προσβαση στο πιο απλο και σημαντικο πραγμα, να αλλαξεις μια λαμπα..ναι μια λαμπα..το θεωρω απαραδεκτο

για μοτοσυκλετα που μπορεις να κανεις τουρισμο να πρεπει να κατεβασεις ΟΛΟ το μουτρο μεσα στην νυχτα πχ για να βαλεις μια λαμπα..για ποιο

τουρισμο μιλαμε τοτε;;;Δεν θα πω για ηλεκτρονικα κτλ που ειναι πλεον στο παιχνιδι της εξελιξης σε ολες πλεον τις μοτοσυκλετες, αλλα το πιο απλο...μια ΛΑΜΠΑ..

Επισης το οτι δεν υπαρχει απο την μαμα εταιρεια προβλεψη για πλαίνες βαλιτσες, ουτε αυτο μου αρεσει εμενα προσωπικα...ναι βαζεις aftermarket αλλα

ειναι ετσι η μοτοσυκλετα που δεν βολευει ιδιαιτερα..αλλιως να ειναι σχεδιασμενη απο την αρχη και να κουμπωνουν ομορφα και ωραια επανω οι

βαλιτσες αλλιως να τρεχεις για πατεντες...μιλαω παντα για πλαστικες και οχι σαμαρια.

Το προβλημα που ειχαν τα Hayabusa ειναι η θερμοκρασια..οσοι εχουν ολοσωμες εξατμισεις εχουν βρει την υγεια τους...οι αλλοι..απλα δεν επρεπε να την αφησουν στο ρελαντι... biggrin.gif

K1200S 08

Με 10.000χλμ και χρονικο διαστημα 9 μηνες στην κατοχη μου, επισης μια πολυ καλη μοτοσυκλετα με ενα πραγματικα απιστευτο μοτερ, σε ταξιδευει

με τρομερη ασφαλεια σε ολους τους δρομους, στην εθνικη επισης τα 200Km/h δεν τα καταλαβαινεις. Ενα μοτερ μεν φιλικο αλλα με ωραια αρπαγματα

απο τις πρωτες στροφες, γρηγορη επιταχυνση χωρις να το νιωθεις, απλα βλεπεις οτι εχεις πιασει τα χλμ..

Στα κλειστα κομματια ειναι επισης καλο και ανετο, δεν θα σε κουρασει καθολου και δεν θα πει οχι στο σφικτο στροφιλικη, αντιθετως σε προδιαθετει

να παιξεις μαζι του και ταυτοχρονος να εισαι χαλαρος, ακομη και με συνεπιβατη.

Το μοτερ στα ψηλα και τα πολλα χλμ δεν του περισσευει η δυναμη..υπαρχει η δυναμη που πρεπει απλα για να τα πας, μετα τα 250Km/h δεν θα νιωσεις οτι εχεις ενα πυραυλο...

δεν θα πει ομως και οχι στο να βγαλει ανετα την τελικη του και απροβληματιστα, ομως το νευρο του στα ανοιγματα εως τα 200Km/h ειναι πολυ δυνατο και σε ολο το φασμα των στροφων.

Σε αντιθεση με το Hayabusa αυτο το νευρο το νιωθεις μετα τα 200+...Εκει ειναι και η τεραστια διαφορα τους..το ενα ειναι πολυ πιο δυνατο και γρηγορο στην επιταχυνση ενω το αλλο

ειναι θηριο στα πολλα..

Αυτο που πραγματικα μου εχει κανει εντυπωση ειναι σε συνολο το δουλεμα του μοτερ του, το νιωθεις παντου γεματο με ολες τις σχεσεις σε ολες τις στροφες! Πραγμα που δεν

ενιωθα στο Busa στις χαμηλες στροφες.

Οι αναρτησεις... σε συνδυασμο με το πλαισιο του ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ...πραγματικα αλλη οδηγηση, απιστευτη ακαμψια, μοτοσυκλετα που θα κανει τον μεσο αναβατη οδηγο!, μοτοσυκλετα

με συστημα αναρτησεων για τον ΔΡΟΜΟ και το ταξιδι, υπαρχει τρομερη ασφαλεια και σταθεροτητα, περνει αμεσως την γραμμη που θα του πεις και αν ειναι λαθος... θα σε βγαλει μια χαρα,

δεν θα ταλαντευτει, θα μεινει σταθερο και θα σου δωσει ολη την δυνατοτητα να το φερεις εκει που θελεις, μοτοσυκλετα που συγχωρει ολα τα λαθοι ενος κοινου οδηγου. Ακομη και μεσα

στην στροφη να πλακωθεις στα φρενα θα σου πει ναι!

Τρομερη επισης η λειτουργεια του ESA, εχεις την δυνατοτητα να εχεις τρεις μοτοσυκλετες ταυτοχρονα laugh.gif , η νορμαλ ρυθμιση οντως νορμαλ κανει τα παντα, και παιχνιδι με στριψιμο και

σε χαλαρους ρυθους, η sport ρυθμιση πλεον ειναι για οριακη οδηγηση, απολυτη σταθεροτητα για επιπεδα πιστας, η comfort ρυθμιση απλα σου κανει την μοτοσυκλετα On-Off...εισαι σε

δρομο χαλια και εχεις κανει 500χλμ ταξιδι;;;το πατας και ξαφνικα ηρεμεις..συνεχιζεις με χαλαροτητα χωρις τα περιττα γκαπα γκουπα που σου κανουν τα αντερα κολιε.. biggrin.gif

Η θεση οδηγησης.. ειναι μακραν η καλυτερη θεση που εχω συναντησει στην κατηγορια ST, (κατα την αποψη μου μονο το VFR και το Κ ειναι πραγματικα μοτοσυκλετες με ολη την εννοια

της ονομασιας Sport Touring).

Ανετη θεση για οδηγο και συνεπιβατη για ποοοοολλα και απροβληματιστα χλμ...η προστασια που παρεχει απο τον αερα ειναι σε μεγαλα επιπεδα ακομη και για ψηλους αναβατες καθως

το μοναδικο σημειο που νιωθεις αερα ειναι πανω απο το κελυφος του κρανους...

Φρενα.. πολυ δυνατα, οπου σε συνδυασμο με το ABS δεν χορταινεις να τους πινεις το αιμα, οπου του πεις θα σταματησει. Προσωπικα δεν θα με χαλαγε

να ειχε ακομη καλυτερα!

Απο καταναλωση ειναι σε καλα επιπεδα..με ταχυτητες επισης 160Km/h εχεις καπου 250 χνλ αυτονομια...βασικα καιει 8,2lt/100Km ενα η πιο χαμηλη

ειναι στα 4,8..δεν το εχω δει ποτε εννοειται biggrin.gif Ομως με 19αρι ντεποζιτο βγαζει καπου στα 50 χλμ παραπανω απο το Busa που εχει 21lt

Γενικη μου αποψη, ειναι οτι ειναι μια πραγματικη μοτοσυκλετα ST, εδω μπορω να πω παρα πολλα πραγματα, οπως το "μικρο" αυτο αρνητικο με την

λαμπα στο Busa οπου εδω και μεσα στα σκοταδια να εισαι μεσα σε 30sec εχεις βαλει την καινουργια και συνεχιζεις το ταξιδι σου, υπαρχουν πολλες

λειτουργιες θετικες γυρω απο την αντιληψη του τουρισμου που στον ιαπωνα καλως η κακως ΔΕΝ τις βλεπεις....δεν θα πω ομως αλλα σε αυτο το σημειο

γιατι ΔΕΝ θελω να φανω BMWδακιας biggrin.gif

Και τωρα ενα απλο συγκριτικο ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΑΤΙΑ...με τα ματια του καταναλωτη που τον ενδιαφερει η ουσια και οχι τα νουμερα που δινουν τα

περιοδικα για να κρινουν ποια μοτοσυκλετα ειναι καλυτερη...αλλα με τα δικα μου κριτηρια που θεωρω σημαντικα.

ΜΟΤΕΡ:

Πιο δυνατο στα χαμηλα το Κ και με διαφορα το Busa στα πολλα...Δεν μπορεις να πεις αυτο ειναι καλυτερο..το καθε ενα ειναι καλυτερο καπου αλλου..για εμενα καλυτερο

ειναι του Κ απο την στιγμη που ΔΕΝ με ενδιαφερει να πεταει κωλους στα 270 αλλα προτιμω ενα πλουσιο μοτερ σε ολο το φασμα του και πιο παιχνιδιαρικο στα αρπαγματα..

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Καμια συγκριση για εμενα μεταξυ τους..η νυχτα με την μερα, παλι θεωρω το Κ μπροστα, με ενδιαφερει η ασφαλεια μου στους δημοσιους δρομους και η συμπεριφορα της

μοτοσυκλετας στην λαθος κινηση που θα κανω μιας και ειμαι κουλαδι. Πολυ καλες και στο Haya αλλα λιγες μπροστα στην ασφαλεια και την τουριστικη φιλοσοφια του Κ.

ΦΡΕΝΑ

laugh.gif ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ....στα μισα να ηταν το Busa απο το Κ θα ηταν και ευτυχισμενο...

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Για εμενα το Κ...εδω εχει να κανει πλεον με τον ανθρωπο και τις αναλογιες...αν και η αληθεια ειναι οτι απο την στιγμη που σκυβεις

στο Busa ψιλο αρκετα οτι υψος και να εχεις και φορτιζονται οι καρποι για εμενα ειναι μειον αφου μιλαμε για κατηγορια ST!

ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΘΝΙΚΗ

Στα ιδια επιπεδα ισως με ελαχιστη διαφορα να κρυβει λιγο περισσοτερο τα χλμ το Busa..

ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΣΤΡΟΦΗΛΙΚΗ

Γνωμη μου οτι το Κ ειναι πολυ πιο ευχαριστο και παιχνιδιαρικο..δεν νιωθεις καθολου το βαρος του στις γρηγορες αλλαγες κλισεων, βεβαια ειναι

και θεμα οδηγου και δεν θελω να πω πολλα πανω σε αυτο το κομματι...εμενα ομως μου εχει κατσει πολυ καλυτερα το Κ.

Τελικη αποψη μου ειναι οτι το Κ ειναι πολυ καλυτερο στο συνολο, εκει που ειναι πολυ μπροστα το Busa ειναι στην μεγαλη δυναμη που εχει το μοτερ του στα 250+

Σε ολους τους αλλους τους τομεις με την σκεψη του τουρισμου στα δικα μου ματια ειναι μπροστα το Κ.

Οσο για την διαφορα της τιμης..δεν ειναι και τοσο μεγαλη..3500 ευρω περιπου...αν βαλει καποιος και στο Busa οτι εχει επανω του το Κ θα τα ξεπερασει...συν καποια

πραγματακια που δινει η μαμα εταιρεια που θα τα πληρωνες στην ασφλιστικη 5 χρονια ενω τωρα τα εχεις δωρεαν..οποτε ειναι και πιο φτηνο..και το λεω επειδη το εχω ψαξει!

Αυτα τα λιγα απο εμενα, απλα ΔΙΚΕΣ μου αποψεις απο την προσωπικη μου εμπειρια...και οι δυο ειναι πολυ καλες μοτοσυκλετες οπως επισης ολες σε

αυτη την κατηγορια..πραγματικα η κατηγορια αυτη εχει σουπερ μοτοσυκλετες!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Φίλε Θάνο πιστεύω οτι τα κάλυψες όλα.

Σκέφτηκες να γράψεις κανα άρθρο σε κάποιο moto περιοδικό?

Αν ήθελα να πάρω κάποια απο τις παραπάνω μηχανές θα είχα καληφθεί πλήρως.........

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HAYABUSA 1300 K6

κατα την γνωμη μου δεν κανει για αναβατες πανω απο 1.80cm. Θα ταλαιπωρηθουν σωματικα αρκετα καθως και η καλυψη δεν θα ειναι ικανοποιητικη, ειδικα οι ωμοι υποφερουν, εννοειται με aftermarket ζελατινα γιατι αλλιως ουτε κινεζος δεν καθεται κανονικα... :D

Γιαπωνέζος θες να πεις,γιατί οι Κινέζοι δεν είναι καθόλου κοντοί!

K1200S 08

Ανετη θεση για οδηγο και συνεπιβατη για ποοοοολλα και απροβληματιστα χλμ...η προστασια που παρεχει απο τον αερα ειναι σε μεγαλα επιπεδα ακομη και για

ψηλους αναβατες καθως το μοναδικο σημειο που νιωθεις αερα ειναι πανω απο το κελυφος του κρανους...

Ε αφού έχει σχεδιαστεί από μαντραχαλάδες Γερμανούς, τι περίμενες? :lol:

Στο word το έγραφες το κείμενο? :lol:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Σε οτι ειπες για τα μπουσιδια θα συμφωνησω :blush:

Οντως ετσι πιστευω οτι ακροβατει αναμεταξυ ενος SS και ενος ST. :wub: ;)

Για τα υπολοιπα δεν εχω ιδεα αλλα καπως ετσι τα ειχα φανταστει ειδικα οσον αφορα το Κ1200s ποιο ταξιδιαρικο,ειδικα την ποιοτητα δεν μπορω να την αμφισβητησω σε καμια περιπτωση.

Ωραιο ποστ,με ωραιες περιγραφες :_rock-on:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

όπως εχω επι και αλλου,αυτα ειναι τα καλυτερα τεστ-ride που μπορει να διαβάσει κάποιος υποψήφιος αγοραστης!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

συμφωνω με τον θανο!!!!

δεν τα εχω οδηγησει αλλα απο αυτα που εχω διαβασει λεει τα πραγματα οπως ειναι!!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Εμ ρε παιδιά...υπάρχει καλύτερη αξιολόγηση δύο μοτοσυκλετών από κάποιον που όχι απλά τις οδήγησε και τις δύο, αλλά από κάποιον που τις είχε και τις δύο! :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Φίλε Θάνο πιστεύω οτι τα κάλυψες όλα.

Σκέφτηκες να γράψεις κανα άρθρο σε κάποιο moto περιοδικό?

Αν ήθελα να πάρω κάποια απο τις παραπάνω μηχανές θα είχα καληφθεί πλήρως.........

Αυτος ειναι και ο λογος που εκανα το ποστ.. για οσους ενδιαφερονται να αποκτησουν ακομη περισσοτερες πληροφοριες αναμεσα σε αυτες

τις μοτοσυκλετες και με βαση τα δικα τους κριτηρια να επιλεξουν!

Στο word το έγραφες το κείμενο? :lol:

:katana:

Οχι το εκανα εδω στα γρηγορα σχετικα.. :D

Παιδια οπως ειπα ειναι η δικια μου οπτικη, το μονο που ξεχασα να συμπληρωσω ειναι ενα μειον στο Κ και γενικα στα BMW, τα χειριστιρια..

πρεπει να εχεις οντως τρελλα δαχτυλα...ειναι φορες που με εχει κουρασει τοσο σε αυτο το σημειο που μου χαλαει το συνολο ωρες ωρες...εχω κανει την παλαμι μου τιραμολα :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

....λεπτομερης και σαφέστατος !!!...ο "Χρυσος οδηγος" για καποιον που ειναι σε δίλημμα τι να διαλεξει!

....................Μπραβο φιλε για την υπομονη σου να συντάξεις τετοιο συγκριτικό! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Καλημέρα σας ...

Καιρό είχα να διαβάσω εδώ μέσα τέτοιο κείμενο για ένα τόσο "ευαίσθητο" θέμα όπως είναι η σύγκριση μοτοσικλετών.

Χαίρομαι να διαπιστώνω ότι υπάρχουν σε αυτό το forum και σοβαροί άνθρωποι ικανοί να αρθρώσουν συγκροτημένο λόγο ουσίας με μετριοφροσύνη και σεμνότητα.

Ένας από αυτούς είναι ο Θάνος (ευτυχώς υπάρχουν κι άλλοι ...).

Εύγε !!! Με τέτοια κείμενα ανεβαίνει το επίπεδο των ανθρώπων του forum ... και του forum.

Υγιαίνετε

:bye:

Τροποποιήθηκε από τον ziggy

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

με αυτη τη περιγραφη θανο που εκανες ξερω ακριβως ποιο θελω...κανενα! :D

χωρις πλακα συμφωνω με τα παιδια οτι η περιγραφη σου ειναι ακριβως αυτο που χρειαζεται ενας υποψηφιος αγοραστης οταν εχει να διαλεξει αναμεσα στις δυο αυτες μηχανες. ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
με αυτη τη περιγραφη θανο που εκανες ξερω ακριβως ποιο θελω...κανενα! :D

Πάντα σταθερός στης αξίες του ο Ξουράφης!!! :_rock-on::_rock-on::_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Και τωρα ενα απλο συγκριτικο ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΑΤΙΑ...με τα ματια του καταναλωτη που τον ενδιαφερει η ουσια και οχι τα νουμερα που δινουν τα

περιοδικα για να κρινουν ποια μοτοσυκλετα ειναι καλυτερη...αλλα με τα δικα μου κριτηρια που θεωρω σημαντικα.

Μένω στο παραπάνω που γράφεις Θάνο με ενστάσεις περί της ''ουσίας'' η οποία είναι καθαρά υποκειμενική. Πιστεύεις οτι εκπροσωπείς τον εκάστοτε οδηγό κάποιου απο τα δύο μοντέλα δηλαδή?! Έχω πάρα πολλά να σχολιάσω αλλά αφού δε δέχεσαι απόψεις γενικώς απο όλους, δε θα κάτσω να βγάζω τα ματάκια μου για να γράψω την δική μου απο την στιγμή που δεν υπάρχει εφ όλης της ύλης διάλογος (κι ας έχω οδηγήσει και τα δύο και το Κ μέσα σε πίστα κιόλλας).

Απλά πως γίνεται ρε γμτ, ακόμη ένας αγοραστής επιβεβαιώνεται για την νέα του επιλογή με το νέο του(νυν) μηχανάκι να είναι καλύτερο απο το προηγούμενο! Τελικά σήμερα δε βρίσκεις κάποιον που να παραδεχθεί οτι πχ ''το μηχανάκι μου κάνει αυτό αυτό κι αυτό αλλά σε σχέση με το απερχόμενο, πονάει εκεί''

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μένω στο παραπάνω που γράφεις Θάνο με ενστάσεις περί της ''ουσίας'' η οποία είναι καθαρά υποκειμενική. Πιστεύεις οτι εκπροσωπείς τον εκάστοτε οδηγό κάποιου απο τα δύο μοντέλα δηλαδή?! Έχω πάρα πολλά να σχολιάσω αλλά αφού δε δέχεσαι απόψεις γενικώς απο όλους, δε θα κάτσω να βγάζω τα ματάκια μου για να γράψω την δική μου απο την στιγμή που δεν υπάρχει εφ όλης της ύλης διάλογος (κι ας έχω οδηγήσει και τα δύο και το Κ μέσα σε πίστα κιόλλας).

Απλά πως γίνεται ρε γμτ, ακόμη ένας αγοραστής επιβεβαιώνεται για την νέα του επιλογή με το νέο του(νυν) μηχανάκι να είναι καλύτερο απο το προηγούμενο! Τελικά σήμερα δε βρίσκεις κάποιον που να παραδεχθεί οτι πχ ''το μηχανάκι μου κάνει αυτό αυτό κι αυτό αλλά σε σχέση με το απερχόμενο, πονάει εκεί''

Μου αρεσει ο τροπος σκεψης σου Τζωνη!!!

Δυσκολα παντως θα βρεις καποιον που να παραδεχθει οτι δεν εκανε την τελεια αγορα!Και ποσο μαλλον μεσα σε ενα φορουμ που το διαβαζουν εκατονταδες!

Σε καποιον καλο φιλο του ναι θα παραδεχτει κατι τετοιο! Δημοσια ......πολυ δυσκολα!!!!

Κι εγω να σου πω την αληθεια αυτο θα εκανα!

Τροποποιήθηκε από τον snatch

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Μένω στο παραπάνω που γράφεις Θάνο με ενστάσεις περί της ''ουσίας'' η οποία είναι καθαρά υποκειμενική. Πιστεύεις οτι εκπροσωπείς τον εκάστοτε οδηγό κάποιου απο τα δύο μοντέλα δηλαδή?! Έχω πάρα πολλά να σχολιάσω αλλά αφού δε δέχεσαι απόψεις γενικώς απο όλους, δε θα κάτσω να βγάζω τα ματάκια μου για να γράψω την δική μου απο την στιγμή που δεν υπάρχει εφ όλης της ύλης διάλογος (κι ας έχω οδηγήσει και τα δύο και το Κ μέσα σε πίστα κιόλλας).

Απλά πως γίνεται ρε γμτ, ακόμη ένας αγοραστής επιβεβαιώνεται για την νέα του επιλογή με το νέο του(νυν) μηχανάκι να είναι καλύτερο απο το προηγούμενο! Τελικά σήμερα δε βρίσκεις κάποιον που να παραδεχθεί οτι πχ ''το μηχανάκι μου κάνει αυτό αυτό κι αυτό αλλά σε σχέση με το απερχόμενο, πονάει εκεί''

Τζωνη πες την την αποψη σου..εγω ειπα τα πραγματα οπως εχουν για εμενα και το τονισα νομιζω..να ακουσω και εγω αλλες γνωμες δεν με χαλαει καθολου..εγω τα 2 μοτο τα ξερω αρκετα καλα και απο εκει και περα δεν μου αλλαζει κανεις γνωμη σε καποια πραγματα..

Το μονο που με πειραζει απο αυτα που λες ειναι η τελευταια σου προταση..δεν το καταλαβα..πρεπει να πω οτι ηταν καλυτερο το παλιο και δεν το λεω

επειδη θελω να υποστιριξω το καινουργιο;;;ΕΛΕΟΣ Τζωνη..ελεος :lol: Τι να παραδεχτω δηλ;;;οτι το μπουσα ειχε μεγαλυτερη τελικη και ηταν πιο δυνατο στα πολλα;;;

Νομιζω το ειπα αυτο....σε ολα τα αλλα ειναι πισω..τι να κανουμε τωρα δηλ...να πω ψεμματα;; Δες αντιστοιχο τοπικ και στο moto που κατοχος Busa πηγε στο

Κ και ειδε αυτα που ειδα και εγω...απο εκει και περα ειναι αυτο που δεν καταλαβαινεις με την ουσια..αν για εσενα η ουσια ειναι η πιστα τοτε ναι μιλαμε αλλη γλωσσα...εμενα η ουσια ειναι η καθημερινοτητα, το ταξιδι μεχρι και η οδηγηση στην πολη που και σε αυτο τον τομεα το Κ ειναι πολυ καλυτερο..

ΑΛΛΑ να ξερεις οτι με το να καβαλας ενα μηχανακι ακομη και μεσα στην πιστα ΔΕΝ το μαθαινεις...στην αρχη το Κ μου φαινοταν παραξενο...μετα απο ενα μηνα ομως οχι απλα με κερδισε..με ΤΡΕΛΛΑΝΕ..οποτε Τζωνη με μια και δυο βολτες για εμενα προσωπικα ΔΕΝ μπορεις να βγαλεις συμπερασματα αφου δεν εχεις νιωσει την μοτοσυκλετα..εσυ την μοτοσυκλετα σου δηλ στην αρχη την ενιωθες οπως την νιωθεις τωρα;;;

Εγω παντως θα περιμενω τις αποψεις σου εστω και με τις λιγες επαφες που ειχες και με τα δυο..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Μου αρεσει ο τροπος σκεψης σου Τζωνη!!!

Δυσκολα παντως θα βρεις καποιον που να παραδεχθει οτι δεν εκανε την τελεια αγορα!Και ποσο μαλλον μεσα σε ενα φορουμ που το διαβαζουν εκατονταδες!

Σε καποιον καλο φιλο του ναι θα παραδεχτει κατι τετοιο! Δημοσια ......πολυ δυσκολα!!!!

Κι εγω να σου πω την αληθεια αυτο θα εκανα!

Βασιλη...μπορει να το λες γενικα αλλα επειδη το λες στο θεμα που ανοιξα και λογικα καθρεφτιζεις εμενα αν δεν εχεις να πεις κατι επι του θεματος θα ηθελα να

μεινεις αμετοχος...εδω ειναι οι συμφορουμιτες οπου ορισμενοι ειναι φιλοι και καλοι και ξερουν αν λεω αληθεια η ψεμματα..εγω οταν ειχα το μπουσα ΔΕΝ ελεγα οτι

εκανα την τελεια αγορα..τωρα γιατι να πω ψεμματα;;;επειδη ισως βολευει μερικους;;;

Δεν θελω να κανω τετοιες κουβεντες και το εχω πει..αν ειναι να γυρισει παλι η κουβεντα σε προσωπικο επιπεδο το μονο που θα καταφερετε ειναι να αχρηστεψετε

ενα θεμα που καποιους ισως τους ενδιαφερει...δεν θα κατσω να σβησω μηνυματα μας με τετοιες κουβεντες..θα το σβησω ολοκληρο οπως ειπα απο την αρχη...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Τελικη αποψη μου ειναι οτι το Κ ειναι πολυ καλυτερο στο συνολο, εκει που ειναι πολυ μπροστα το Busa ειναι στην μεγαλη δυναμη που εχει το μοτερ του στα 250+

Σε ολους τους αλλους τους τομεις με την σκεψη του τουρισμου στα δικα μου ματια ειναι μπροστα το Κ.

+1200

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ο καθένας κρίνει υποκειμενικά συμφωνα με δικά του θέλω, και τις δικές του προτιμήσεις.

Γι'αυτό και δύσκολα κάποιος θα παραδεχτεί οτι δεν έκανε καλή αγορά.Αφου για να την κάνει στάθμισε κάποια πλεονεκτήματα που τα θεωρούσε απαραίτητα, και κάποια μειονεκτήματα με τα οποία θα μπορούσε να ζήσει.

Το οτι ο Θάνος έκανε ένα ένα τέτοιο συγκριτικό είναι προς τιμήν του κυρίως για τον χρόνο που αφιέρωσε να μοιραστεί δύο πράγματα που είδε μαζί μας.

Δεν το ξέρω το παιδί, το ίδιο θα έλεγα για τον καθένα που μπαίνει σ'αυτόν τον κόπο.

Ούτε σε περιοδικό δουλεύει για να τα παίρνει απο διαφημίσεις, ούτε σε κάποια αντιπροσωπειά(δεν ξέρω κιόλας, αλλά έτσι φαντάζομαι) για να προωθήσει κάποια απο τις δύο.

Είμαστε διαφορετικοί άνθρωποι με διαφορετικές ανάγκες.Ακόμα και ο σωματότυπος του καθενός σε σχέση με την μηχανή μπορεί να διαμορφώσει άποψη.

π.χ οδηγώντας το νέο Τρανσαλπ 700 απογοητεύτηκα λόγο της κάλυψης , και της προστασίας που δεν έχει.Μου φάνηκε μικρό,λίγο πιο ογκώδες απο ένα μοταρντ....λογικό με 1.94 ύψος.Φίλος μου όμως που είχε και αυτός Τρανσαλπ 600 πήγε και το παράγγειλε μετά απο test ride.Εκστασιάστηκε!...τι θέλω να πω:

Ακόμα και προερχόμενοι απο κοινές μηχανές σταθμίσαμε τα υπερ και τα κατά μιας μηχανής που έχει παρόμοια χρήση με αυτές που ήδη έχουμε (που είναι ίδιες), με εντελώς διαφορετικά κριτήρια.Αυτήν την στιγμή ο φίλος μου είναι ευχαριστημένος απόλυτα με την αγορά του, και εγώ ψάχνω να βρω αυτό που θα γύρει την δική μου ζυγαριά προς την αγορά κάποιας μοτοσυκλέτας.Δεν προσπάθησε καν να με πείσει για το ότι η αλλαγή που έκανε προς το καλύτερο (για αυτόν) θα δούλευε εξίσου καλά και για μένα...βλέποντας με πάνω στην μηχανή του , και ο ίδιος αντιλήφθηκε πως...και οι δύο έχουμε δίκιο!

Υ.Γ Θάνο μην τυχόν και το σβήσεις. Για να διαβάζουμε αυτά που δεν μπορούμε να διαβάσουμε στα περιοδικά μπαίνουμε στα φόρουμ...απο εκεί ξεκινάνε όλα, και μετά έρχονται και οι φιλίες, και οι βόλτες και όλα. Ο καθένας ας κρατήσει το ζουμί απο τέτοια κείμενα σταθμίζοντας τα δεδομένα στις δικές του ανάγκες για να δει αν κάνει η όχι για αυτόν μια μηχανή.

Υ.Γ 2 Multijohny χωρίς παρεξήγηση ε; Εξάλλου ξέρεις πως σε πάω. Μήπως να έγραφες και εσύ για τις δύο μοτό απο την δική σου σκοπιά; Αυτό θα μας έδινε μια ακόμα καλύτερη εικόνα για τις μηχανές.Το καλύτερο εξάλλου είναι η διασταύρωση, και όχι η διάσπαση. ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Tα πάντα είναι υποκειμενικά. Η σύγκριση του Θάνου αφορά το άτομό του και το πως βολεύτηκε/κούμπωσε/κτλ πάνω και στα δύο αυτά μηχανάκια που ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥ.

Κάποιος άλλος αναβάτης που πιθανότατα είχε busa και πήρε K, να έχει διαφορετική άποψη από του Θάνου και να πιστεύει πως το busa είναι καλύτερο κι ας υπολείπεται σε κάποια θέματα από το Κ, όπως και το Κ υπολείπεται σε κάποια θέματα του busa βάσει των λεγομένων και της ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ άποψης του Θάνου.

Γιατί?

Γιατί ο άλλος μπορεί να ζητάει...άλλα πράγματα από την μοτοσυκλέτα του, κι αυτά που θεωρεί ο Θάνος μειονεκτήματα στο busa ο άλλος να τα βλέπει πλεονεκτήματα! Κι όχι μόνο αυτό, αλλά να θεωρεί ασήμαντα τα προτερήματα του Κ μπροστά σε αυτά που υπολείπεται της busas.

Eίναι καθαρά θέμα προτεραιοτήτων όπως είπα.

Και για να δώσω ένα παράδειγμα γιατί ίσως να μπέρδεψα κόσμο...εννοώ πως ο άλλος που γουστάρει να έχει τρελό γκάζι πάνω από τα 250, χέστηκε αν το busa έχει χειρότερα φρένα, ή μικρότερη απόσταση μαρσπιέ/σέλας ή πιο κουραστικής θέσης οδήγησης. Αυτουνού δεν του το βγάζεις από το μυαλό ότι το busa είναι μακράν καλύτερο. Και καλά θα κάνει να το πιστεύει αφού το busa του προσφέρει αυτό που το Κ δεν μπορεί!

Αλλά όπως είπε κι ο Θάνος στην αρχή, το συγκριτικό έγινε με τα μάτια του Θάνου, που είναι ένας Α αναβάτης, με κάποιες Χ ικανότητες, και με κάποια Ψ θέλω.

Αν αλλάξουμε τα δεδομένα Α, Χ, και Ψ, το πιθανότερο θα είναι να έχουμε εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα! :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πφφφ.. ζήλεψα.. πάω να γράψω συγκριτικό.. XX vs RC8 :P

Μπράβο ρε Θάνο, σου εύχομαι άλλα 10.000 απολαυστικά και όρθια χλμ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ρε κουλάδια, προσέξατε ποιό μέρος του συγκριτικού έκανα quote?! Και τα λεγόμενά μου και το quote τονίζουν αυτό ακριβώς: οτι δέχομαι την άποψη του Θάνου ώς...άποψή του! Απλά οι ενστάσεις μου, έχουν να κάνουν με την λέξη ουσία που ανέφερε και επισημαίνω οτι είναι υποκειμενική! Η ουσία που θεωρώ εγώ στη μοτο πχ είναι άλλη απο την ουσία που ψάχνει ο Θάνος ή οποιοσδήποτε Θάνος! Το ίδιο ισχύει και για τα κριτήρια του καθενός φυσικά. Απλά ο Θάνος απο την αρχή ''απέριψε'' την γνώμη/άποψη του καθενός και μου φάνηκε η φάση ''εγώ λέω οτι ΕΤΣΙ είναι τα πράματα, και απο την στιγμή που δεν το έχετε το μηχανάκι, δε μπαίνω στο κόπο να ακούσω την γνώμη σας, επομένως θα σβήσω το τόπικ''. Δηλαδή αποκλείει απο την ''κουβέντα'' το υπόλοιπο 99% των μοτοσυκλετιστών εδώ μέσα μόνο και μόνο επειδή δεν έχουν το μηχανάκι! Και μάλιστα, δεν φτάνει μια βόλτα(άσχετα άμα ξέρει ΠΟΣΗ βόλτα ήταν) όπως λέει παρακάτω, για να βγάλει κανείς συμπέρασμα. Βέβαια στο τελευταίο κατά κάποιο τρόπο συμφωνώ γιατί αν ήταν έτσι, θα είχα επιστρέψει το SV με την μια στον ιδιοκτήτη του μόλις το έβγαλα στην Εθνική και κούναγε λές και ήταν π@υτάνα αλλά πχ ήξερα οτι δε μπορεί να είναι έτσι, κάποια ρύθμιση θέλει το σετάρισμα για να μου '''ερθει'' και όντως αυτό ήταν! Θέλω να πώ δηλαδή οτι υπάρχει κόσμος που με το που κάνει μια βόλτα, μπορεί να σχηματίσει μια άποψη. Οχι εμπεριστατομένη και ειδική αλλά μια άποψη την έχει πλέον για τη μοτοσυκλέτα.

Κατά τα υπόλοιπα, Snatch, DRAKE (my nigga!) και ALX βλέπω οτι αντιλήφθηκαν ποιό είναι το ''θέμα'' μου.

Τέλος, Θάνο, ότι είπα παραπάνω, σεβαστή η γνώμη σου αλλά όταν την παραθέτεις σε δημόσιο φόρουμ και ειδικά σε μοτοσυκλετιστές που το 99% απο αυτόυς δεν έχουν το Κ, καλό είναι να δέχεσαι απόψεις. Και ακόμη κι αυτές προέρχονται απο τεχνικά χαρακτηριστηκά ή και απλές βόλτες. Αναλογίσου οτι, πρίν γράψει ο καθένας οτιδήποτε, δηλώνει ο ίδιος αν το ''άκουσε'' ή έχει προσωπική εμπειρία ή προκύπτει απο νούμερα και στοιχεία. Άλλωστε...εγώ που είμαι άσχετος, άμα κάνω μια βόλτα το Κ και βγώ και πώ οτι το μηχανάκι είναι χρέπι, ο ΙΔΙΟΣ εκθέτω τον εαυτό στο φόρουμ και τίθεμαι στη κρίση του καθενός(και το 99% αυτή την φορά...αποτελείται απο προνομιούχους έξυπνους ανθρώπους) ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...