Jump to content
IoannisPanagiotidis

..τοποθετηση προβολακια χωρις εξωτερικο διακοπτη σε R1200GS

Recommended Posts

:) ... πριν απο κανα 2 χρονια οταν μου ειχε μπει η μύγα για παραπανω φως στις νυχτερινες εξορμήσεις (...που ειμαι αναγκασμένος να κανω και λογο ολοήμερου ωραρίου εργασιας) ειχα ψαχτει και ειχα καταληξει τοτε σε ενα σετακι προβολακια ομιχλης και ενα εξωτερικο προβολεα Ξενον προσαρμοσμενο μονο στη δεξια πλευρα!...αφου ειχα νικήσει τις επιφυλαξεις μου ως προς το λειτουργικο και αισθητικο κομματι της ολης εγκαταστασης (...ακομα περισσοτερο ανομοιομορφία σε ενα ηδη ανομοιόμορφο μπροστινο προβολεα)...ειχα κολλησει λιγο στο θεμα της τοποθετησης των διακοπτων σε ενα τιμονι που απ τη μαμα δειχνει ηδη φορτωμένο και πληθωρικό!

...ψαχνοντας και ρωτώντας λοιπον ....ανακάλυψα οτι υπηρχε ενας τροπος να συνδέσεις τους καταναλωτές ελέγχοντας και κατευθύνοντας τους ηλεκρονικα απο καποιον ηδη υπάρχων διακοπτη της μηχανης που προοριζεται για μια εντελως διαφορετικη χρηση!...τον τροπο αυτο λοιπον θα προσπαθησω να εξηγησω παρακατω ...

τα υλικα που θα χρειαστούμε υπαρχουν παντου στο εμποριο και ειναι ...

...2 ηλεκτρονικοι διακοπτες (autoswitch) που λειτουργουν σε περιβάλλον κυκλώματος που υποστηρίζεται απο σύστημα canbus αντι της παραδοσιακής πλεξούδας!..οι κωδικοι τους ητανε 5P2 και 5P ... 2 απλα ρελεδακια με 4 αποδεκτες!...και 2 "κλεφτες" για να παρουμε τον θετικο παλμο απ το καλωδιο της μεγαλης σκαλας (σινιάλο) των φωτων!

...απλα πραγματα και μου κόστισαν ολα γυρω στο 50αρικο , τοτε, μαζι με κατι κομματια καλωδιο και κατι απλα ηλεκτρολογικα βισματακια που ειχα αγορασει!

setακι autoswitch με ¨κλεφτες" και δεματικά.............................απλο ρελεδακι αυτοκινήτου

2950251490101635583S200x200Q85.jpg....................................2531697980101635583S200x200Q85.jpg

το βασικο σχεδιο της συναρμολογησης και σύνδεσης ειναι το παρακατω!

2031383360101635583S500x500Q85.jpg

φυσικα δεν ειμαι ηλεκτρονικος και γω δυσκολευτικα να το καταλαβω οταν το πρωτοειδα αλλα αν το μελετησεις με ησυχία ειναι εντελως απλο και κατανοητο!

πρωτα απο ολα θα πω οπως ειναι εμφανες οτι θα χρειαστουμε 2 τετοιες συνδεσμολογίες οπως η παραπανω μια για τα ομιχλης και μια για το ξενον.

....θα εξηγήσω πρωτα την συδεσμολογια του ηλεκτρονικου διακοπτη και μετα θα περασω στη τροπο λειτουργιας!

...η συνδεσμολογια εχει ως εξης...εχει 6 αποδεκτες/καλωδια ετοιμους και προσαρμοσμενους με διαφορετικα χρωματα για να μην μπερδευομαστε !

---στο κοκκινο καλωδιο δινουμε ρευμα 12 Volt που κλέβουμε απο οποιοδήποτε καλωδιο που εχει θετικο φορτίο μετα το ανοιγμα του διακοπτη με το κλειδι!...εγω εψαξα και εκλεψα παροχή απ την ψείρα (....λαμπα πορείας) του μπροστα προβολεα !..με ενα απλο ανιχνευτή τσιμπησα τα καλωδια, βρηκα την παροχη και προσαρμοσα ενα "κλεφτη" που κατεληγε στο κοκκινο καλωδιο !

---το μωβ καλωδιο το προσαρμοζουμε απλα στην εισοδο του θετικου στο ρελε...και ειναι αυτο που οταν παρει ρευμα απ το ηλ.διακοπτη θα βαλει σε λειτουργια ON το ρελε και θα επιτρεψει να περασει απο μεσα του το ρευμα για να αναψει το προβολεα!

---το μαυρο ειναι η μειον παροχη του ηλ.διακοπτη και απλα το συνδέουμε πανω στο σασι της μηχανης!

---το μαυρο/γκρι ειναι η παροχη του μειον στο ρελε και το συνδεουμε απλα με το δευτερο ποδαρακι της εισοδου του ρελε!

---το 5το καλώδιο καταληγει σε ενα ενσωματωμενο ledακι που δειχνει τη κατασταση του προβολεα στο οδηγο! εχει μακρυ καλωδιο και το προσαρμοζεις καπου μπροστα στο ταμπλο των οργανων !....σε ΟΝ κατασταση εχει χρωμα πρασινο και οταν κλεισεις τον διακοπτη αναβοσβηνει για λιγα δευτερολεπτα κοκκινο και μετα σταματαει να φωτιζει!

---και τελος το 6 καλώδιο χρωματος κιτρινου ειναι αυτο που παιρνει τον θετικο παλμο απ το διακοπτη της μεγαλης σκαλας και αναλογος θετει σε λειτουργια μεσω το Ηλ.διακοπτη το αναλογο ρελε για να παρει ρευμα το αναλογο κυκλωμα!

...ετσι λοιπον και για να περασω στο τροπο λειτουργιας του...

...οταν δεχθει στη εισοδο (κιτρινο καλωδιο) του καποιο συνδυασμό θετικων παλμών ρευματος τοτε δίνει ταση στο καλωδιο της εξοδου του(...μωβ καλωδιο) που αυτο με την σειρα του ανοιγει το ηλεκρομαγνητικο ρελε και επιτρεπει την διέλευση του ρευματος στο κύκλωμα του προβολεα!

για να μπορουμε να χειριστούμε τα δυο διαφορετικα κυκλωματα ξεχωριστα και να ανοιγουμε τις ομιχλης και τον ξενον οταν εμεις το επιλεγουμε τοτε θα χρειαστουμε 2 διαφορετικους ηλ.διακοπτες !!!...ο ενας με κωδικο 5P2...βγαζει ταση στη εξοδο του οταν δεχτει 2 θετικους παλμους στην εισοδο του με χρονικη αποσταση ο ενας απ τον αλλο μικροτερη του ενος δευτερολεπτου!...και ο δευτερος με κωδικο ονομα 5P βγαζει την ταση οταν δεχτει στη εισοδο του ενα παλμο μεγαλυτερο του ενος δευτερολεπτου και μικροτερο των 2 ...με απλα λογια με το που πατησουμε τον διακοπτη του σινιαλου 2 φορες συνεχουμενα τοτε βαζουμε σε λειτουργια το κυκλωμα με τα προβολακια ομιχλης !..και οταν πατησουμε το σινιαλο και το κρατησουμε πατημενο για λιγοτερο απο 2 δευτερολεπτα τοτε αυτοματα παίρνει ρευμα μεσο του ρελε το κυκλωμα του Ξενον!

....ελπιζω να μη σας μπερδεψα! :blush2:

...ειναι πολυ πιο απλό απο οτι ακούγεται και γλυτώνεις τους 2 διαφορετικούς διακόπτες πάνω στο τιμόνι και τις αντιστοιχες καλωδιωσεις που μονο οποιος δοκιμασει να τις βαλει θα καταλαβει τι μανικι ειναι! Η τοποθέτηση αυτη στη δικια μου GS μετράει ηδη 2 χρονια λειτουργιας εντελως απροβληματιστη και με απιστευτη ακρίβεια!.. δεν επηρεάζει καθολου την λειτουργια του canbus και φυσικα ο εγκεφαλος του GS δεν αντιλαμβανεται καν την υπαρξη τους καθοτι τα 2 κυκλωματα ειναι εντελως ανεξάρτητα με 2 εξωτερικες γραμμες κατευθείαν απ τη μπαταρια με τις αναλογες ασφάλειες ! ... τα εχω τοποθετήσει εντελως διακριτικά κατω απ το ρύγχος του μπροστινού φτερου ολα τα καλωδια ειναι δεμένα με δεματικά παράλληλα με τους σωλήνες του σασι και ειναι εντελως αόρατοι για καποιον που δεν το ξερει!..λιγο προσοχη θελει η τοποθέτηση των 2 ρελε που πρεπει να τα πιασεις σε μια θεση σταθερη με τους αποδεκτες προς τα κατω για να μην μαζεψει υγρασία και φυσικα χαλασουν!

...μια όψη της τελικης συνδεσμολογιας πριν την τοποθετηση!

2302684810101635583S500x500Q85.jpg

..αν οντως καποιος φιλος θελει οντως να το προσπαθησει στη GS του τοτε θα προσπαθησω να παραθεσω και πιο συγκεκριμενες φωτογραφιες απ την τοποθετηση πανω στην δικια μου GS!

...φυσικα για να προλαβω μερικες ερωτησεις ...θα πω απο τωρα οτι ναι!...φανταζομαι αν παρουσιαστει καποιο προβλημα οπουδήποτε στα ηλεκτρονικα θα μπορει να χρησιμοποιηθει η παρων τοποθετηση απ την αντιπροσωπια σαν λογος για να μην ισχύσει η εγγύηση!...παντως για καποιον που κατεχει τα βασικα θελει λιγη δουλια αλλα ειναι εντελως απλη συνδεσμολογια και ακίνδυνη για την GS!

....αυτα προς το παρων !...καλη τυχη! :

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

πολυ καλη η πατεντα σου!!!!!!!!!!!

μπραβο φιλε ιωαννη!!!!!!!!!!!!!! :_rock-on: :_rock-on:

λιγο μπερδεψουρικα μου φανηκαν.......αλλα αφου τα καταφερες ολα ειναι ενταξει!!!!!!!

βαλε και καμια βραδινη φωτο να δουμε πως φαινονται!!!!!!!!! :D :D :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

MΠΡΑΒΟ! βρε Γιαννη, για την ενασχοληση σου..

..Μια "απορια" μονο.. Γιατι προσπαθεις να κανεις τα "απλα--> δυσκολα"??

Ας πουμε, (π.χ.) εγω ΔΕΝ! εβαλα xenon, στον κεντρικο προβολεα, αλλα μονο ΔΥΟ! ομιχλης (που βοηθανε σημαντικα! στη "χαμηλη" σκαλα, της ΤΟURATECH)

Στην "ψηλη" δεν εχω προβλημα...(Ουτως'η αλλως, με το εργοστασιακο..)

Εσυ, τι ψαχνεις???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

φιλε το εκανες πανω στη μοτο σου ? βγαλε ρε σι και μια φωτο την μοτο σου απο τις οψεις τις δεξ αρ. φατσα να την καμαρωσουμε !! καλη πατεντα παντος!τελικο κοστολογιο ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Με έχει απασχολήσει και μένα Γιάννη η τοποθέτηση ενός πιο μεγάλου προβολέα μόνο απο τη δεξιά πλευρά της μηχανής.....Πολυ καλή παρουσίαση και πραγματικά πολυ χρήσιμο...Απλά όμως γτ κολώνω να το κάνω μόνος μου???χιχιχι

Thxs Γιάννη για άλλο ένα καλό post!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Ωραίος ο Γιάννης! Ένα ακόμα χρήσιμο,κατατοπιστικό και μερακλίδικο τόπικ!

Με αυτά που κάνεις ώρες ώρες εύχομαι να είχα και εγω GS.. :D

Εύχομαι να βρεις γρήγορα χρόνο για να τα δοκιμάσεις κιόλας!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

γιαννη μου μηπως εχεις διπλη ταυτοτητα? :ph34r:

το πρωι πιτσαδορος και το βραδυ.........................βελτιωτης,μηχανικος,ηλεκτρολογος της ΒΜW Γερμανιας με master στα GS??? :unsure:

μπραβο ρε φιλος!!!αφου δουλεψε εισαι δυναμη!!! :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Πολύ καλό θέμα! Είχα διαβάσει για τα autoswitch αλλά δεν ήξερα κανέναν που να τα έχει δοκιμάσει.

Πολύ αναλυτικός για μία ακόμη φορά φίλε μου! Μπράβο σου!

Αυτό το θέμα είναι χρήσιμο για όποιον θέλει επιπλέον φως χωρίς επιπλέον διακόπτες, ανεξάρτητα από τη μηχανή. Προσοχή μόνο σε μερικές μηχανές (π.χ. στη δική μου βεσπο-πολυθρόνα) που η γείωση δεν γίνεται στο πλαίσιο, μόνο με καλώδιο στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας (κάτι που ξεκίνησε από το 2005 στα Burgman για λόγους ασφάλειας κατά τη μαμά Suzuki).

Σημαντικό το να διαλέξεις σωστά από πού θα ενεργοποιούνται τα επιπλέον φώτα. Για παράδειγμα εγώ αποφεύγω να κορνάρω (ειδικά http://www.youtube.com/watch?v=M-12E-oNQdQ...) και κάνω συχνά σινιάλο με τα φώτα... Αν κάνω το ίδιο με εσένα, σε κάθε προσπέραση θα ανάβω τα ομίχλης!... :huh: :lol:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:D ...χαιρομαι που σας αρεσε παιδες και ευχομαι να ειναι αρκετα κατονοητα τα οσα εγραψα ...γιατι οταν τα ξαναδιαβαζω δεν ειμαι σιγουρος αν βοηθαω ή σας μπερδευω περισσοτερο!

..Μια "απορια" μονο.. Γιατι προσπαθεις να κανεις τα "απλα--> δυσκολα"??

Ας πουμε, (π.χ.) εγω ΔΕΝ! εβαλα xenon, στον κεντρικο προβολεα, αλλα μονο ΔΥΟ! ομιχλης (που βοηθανε σημαντικα! στη "χαμηλη" σκαλα, της ΤΟURATECH)

Εσυ, τι ψαχνεις???

χαχα!!! B) ... πιστεψε με πιο απλα γινονται με το autoswitch...απλα θελει λιγη παραπανω δουλιτσα και προσοχη .... που για μενα μετατρεπετε σε απολαυση και με βοηθαει να βγαλω τον βαρετο χειμωνα ασχολουμενος τουλαχιστον εστω και μεσα στο γκαραζ με το αγαπημενο μου δίτροχο!

....τι να ψαχνω?...περισοτερο φως !...οπως ειπα τα βαζω λειτουργια πολυ σπανια!...αλλα οταν τα αναβω γινεται η νυχτα μερα!...και αν με ρωτησεις για τα μαμισια φωτα θα σου πω απλα οτι δεν ειμαι άξιος εγω να κρινω τη μαμα εταιρια αλλα προσωπικα σε μερικες καταστασεις δεν μου εφταναν!...στην αρχη ψαχνομουν να αλλαξω το μαμισιο προβολεα της κανονικης σκαλας αλλα η σκεψη οτι σε καταστάσεις ομιχλης τα ξενον, που αναγκαστικά θα εχεις αναμενα, ...τα κανουν ολα χειροτερα ...με εστρεψε στο εξωτερικο κομματι της Touratech!

...και οπως εχω πει και παλιοτερα ...πολλες φορες εχω κανει επεμβασεις στις μαμισιες εγκαταστασεις και ρυθμίσεις απο ολες τις μοτοσυκλετες που ειχα αλλα οι περισσοτερες μου βγηκαν σε κακο !...ετσι απ τα λαθη μου εμαθα και δεν ξαναπειράζω τη αρχικη κατάσταση της μοτο ...οτι προσθετω πανω της ειναι εξωτερικο και φυσικα η τοποθετηση του ειναι αναστρέψιμη!

...φιλε το εκανες πανω στη μοτο σου ? ...βγαλε ρε συ και μια φωτο την μοτο σου απο τις όψεις τις δεξ αρ. φατσα να την καμαρωσουμε !! ...καλη πατεντα παντος!...τελικο κοστολογιο ?

:yes: ...ναι!...εχει τωρα οπως ειπα 2 χρονακια που λειτουργει απροβληματιστα η ολη εγκατασταση!..και μου βγηκε εντελως ειλικρινά ενα 50αρικο!...(φυσικα εννοείτε οτι τα προβολακια και το ξενον τα πληρωσα εξτρα!)

:blush: ...το να τη καμαρωσετε ειναι λιγο σχετικο !...οπως ειπα παραπανω ...ακομα περισσοτερο ανομοιομορφία σε ενα ηδη ανομοιόμορφο μπροστινο προβολεα...αλλα εμενα εκτος της λειτουργικοτητας ......μου αρεσει και εξωτερικα!

...το πρωτο σταδιο μονο με της ομιχλης .....

2687277750101635583S500x500Q85.jpg

...και μετα με την προσθεση στη δεξια πλευρα της ξενον!..και των αυτοσχεδιων προστατευτικων αλουμινένιων προστατευτικων στα ομιχλης!

2085525270101635583S500x500Q85.jpg

2119310070101635583S500x500Q85.jpg

............. :blush:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
...και αν με ρωτησεις για τα μαμισια φωτα θα σου πω απλα οτι δεν ειμαι άξιος εγω να κρινω τη μαμα εταιρια αλλα προσωπικα σε μερικες καταστασεις δεν μου εφταναν!...

Αυτο, ξαναπεστο! :_thumbsup: Aκριβως επειδη ουτε σε μενα φτανουν, εβαλα τα δυο ομιχλης, αποφευγοντας xenon στον κεντρικο προβολεα! ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αρκετά καλό και μπορεί ενδεχομένως να προσαρμοστεί να δίνει και κάπου αλλού ρεύμα αντί για πρόσθετα φώτα.

Ερώτηση

Αν τα Ξένον είναι Α

Αν τα προβολάκια είναι Β

Μπορούμε να έχουμε τις καταστάσεις

Α

Β

Α+Β ????

Η απλά το ένα η το άλλο.??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

:yes: ...οπως το ειπες φιλε μου ...

...και μονο τα Α

...και μονο τα Β

...και οταν θελήσεις Α+B μαζι !

....εξαλου αυτη ειναι και η ουσια της ολης εγκαταστασης!...να μπορεις να λειτουργεις χωρις εξτρα διακοπτη και την σκαλα του ξενον και των ομιχλης οποτε τα θελεις και το ενα ξεχωριστα και τα 2 μαζι οταν τα θελήσεις!

...αν μορουσα να στο δείξω στη πραξη μονο τοτε θα καταλαβαινες την απλοτητα αυτης της επέμβασης! ...εδωσες ενα διπλο παλμο στο σινιαλο αναψαν τα προβολακια ομιχλης ...εδωσες ενα συνεχόμενου μεχρι 2 δευτερα αναψε και το ξενον....ξαναδεινεις ενα διπλο παλμο στο σινιαλο ...σβυνουν τα προβολακια ομιχλης ......δινεις και ενα συνεχουμενο ...παει και το ξενον ...

....τοσο απλα! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Αυτα Γιαννη απαιτουν αλλαγη μπαταριας σε καποια μεγαλυτερη???Εννοω αν μαμα συστημα σηκωνει μεχρι καποιο οριο βαζοντας αυτο θελει κατι παραπανω???Ασφαλειες???

Εγω το καταλαβα πως το εκανες αν παω αυτιο και αγορασω αυτα τα πραγματακια και τα συνδεσω θα εχω καψιμο ασφαλειας η οχι!!!

Δεν ξερω,ρωτω!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

<ahttp://www.mybike.gr/uploads/emoticons/meeting.gif' alt=':meeting:'> ---και τελος το 6 καλώδιο χρωματος κιτρινου ειναι αυτο που παιρνει τον θετικο παλμο απ το διακοπτη της μεγαλης σκαλας και αναλογος θετει σε λειτουργια μεσω το Ηλ.διακοπτη το αναλογο ρελε για να παρει ρευμα το αναλογο κυκλωμα!

Γιάννη καλησπέρα

Θα μπορούσες να μου πεις με ποιο τρόπο συνέδεσες το κίτρινο καλώδιο με το διακόπτη του σινιάλου ;

Άνοιξες την πλεξούδα που πάει στον διακόπτη και πήρες από το κατάλληλο καλώδιο με κλέφτη ;

ή

Αποσυναρμολόγησες τον διακόπτη του σινιάλου και το βίδωσες μέσα του

μαζί με το υπάρχον καλώδιο ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αυτα Γιαννη απαιτουν αλλαγη μπαταριας σε καποια μεγαλυτερη???Εννοω αν μαμα συστημα σηκωνει μεχρι καποιο οριο βαζοντας αυτο θελει κατι παραπανω???Ασφαλειες???

....καλα κανεις και ρωτας φιλε μου !....λοιπον δεν τρεχει τιποτα να καει ασφαλεια ...γιατι η ολη εγκατασταση ειναι με εξωτερικη γραμμή κατευθειαν απ τη μπαταρια !...και καθοτι δεν δινουμε κατευθειαν απ το διακοπτη ρευμα στα προβολακια αλλα το κανουμε μεσω ρελε δεν υπαρχει κανενα προβλημα! :_thumbsup:

Εγω το καταλαβα πως το εκανες αν παω αυριο και αγορασω αυτα τα πραγματακια και τα συνδεσω θα εχω καψιμο ασφαλειας η οχι!!!

....αυτο που δεν μπορω να σου εγγυηθώ ομως ειναι αν αντεχει η μπαταρια της παπιας να τροφοδοτει εχτρα προβολακια με καταναλωση αναλογος τους λαμπτηρες μεχρι και ακομα 100w παραπανω της κανονικης λειτουργιας του κατασκευαστη!..... ειμαι σιγουρος οτι ειναι πολυ-πολυ μικροτερη σε δυναμη απ αυτην της GS και δεν γνωριζω αν μπορει ο δυναμος να καταφερει να επαναφορτιζει τις απωλειες!.......χωρις να ειμαι ηλεκτρολογος ...νομιζω οτι αν τα αναβεις συχνα ...μαλλον θα σου σκισει τη μπαταρια! :what:

Δεν ξερω,ρωτω!!!

Γιάννη καλησπέρα

Θα μπορούσες να μου πεις με ποιο τρόπο συνέδεσες το κίτρινο καλώδιο με το διακόπτη του σινιάλου ;

Άνοιξες την πλεξούδα που πάει στον διακόπτη και πήρες από το κατάλληλο καλώδιο με κλέφτη ;

... ακριβως ετσι φιλε μου! .... με ενα τετοιο84459.jpg εργαλειο τσιμπισα τα καλωδια δοκιμαζοντας το σινιαλο μεχρι να βρω το καλωδιο που περιεχει το παλμο και μετα συνδεσα πανω του ενα απλο "κλευτη"ΞΞΞΞ¦Ξ?ΞΞ£.jpg.... :crazy: ... που ειχα φυσικά μαζι καρφωμένο και το κίτρινο καλώδιο του autoswitch! ... λεπτομερής μόνωση και προσεχτικη σε μαυρο χρωμα για να μην φαινεται πολυ μπακαλικο και τελείωσες!!

...ετσι το εκανα εγω !...αν εσυ καταφερεις να ανοιξεις το διακοπτη του σινιαλου και να κανεις κατι ακομα πιο διακριτικό...ακομα καλύτερα! :_thumbsup:

ή

Αποσυναρμολόγησες τον διακόπτη του σινιάλου και το βίδωσες μέσα του

μαζί με το υπάρχον καλώδιο ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

×
×
  • Create New...