Jump to content

kostas_patra

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    16
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

1 Neutral

Σχετικά με το μέλος kostas_patra

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    BMW
  • myBike: Μοντέλο
    1100GS
  • myBike: Κυβισμός
    1100
  1. πριν δοκιμάσεις να αλλάξεις τις δισκόπλακες, εξασφάλισε οτι έχεις θερμοπίστολο , για να κοκκινίσεις τις βίδες, αλλιώς δεν βγαίνουν χωρίς να τις χαλάσεις. όχι απλώς να τις ζεστάνεις, να τις κοκκινίσεις πρέπει πολύ θα βοηθούσε ένα αερόκλειδο ή δυναμοκατσάβιδο, παράλληλα, για να έσπαγε το προηγούμενο ασφαλιστικό σπειρωμάτων ευκολότερα το ασφαλιστικό σπειρωμάτων δεν είναι μοναδική πατέντα της loctite, μπορούσες να βρείς κάτι αντίστοιχο στο γειτονικό σου σιδεράδικο-βιδάδικο και πιο φθηνό μάλιστα
  2. για αρχή, αν έχει παλιά πλαστικοποίηση, διαβρωτικό χρώματος μόλις αφαιρεθεί η παλιά, ακολούθησε την εξής διαδικασία για την αφαίρεση της σκουριάς και την προετοιμασία της επιφάνειας για να δεχτεί τη νέα πλαστικοποίηση η ηλεκτρόλυση θέλει από ώρες μέχρι μέρες, αρκετή σόδα και αρκετά αμπέρ μετά, αλυσίδα, μην βάλεις καρφιά, ούτε βίδες, μόνο αλυσίδα κατόπιν, rust remover στη συνέχεια, rust stabiliser στο σημείο αυτό θέλει τέλειο στέγνωμα για να πιάσει η νεα πλαστικοποίηση τέλος, por15 στα πρώτα βήματα, ενδιάμεσα χρησιμοποίησε διαλυτικό χρώματος, για να διώχνεις τις παλιές σκουριές και την παλιά πλαστικοποιηση δεν χρειάζεται να κόψεις τίποτα, θέλεις μόνο υπομονή, μπράτσα, χρόνο, χώρο, μπόλικο νερό και αναλώσιμα περίπου στα 50-60ε, αναλόγως της ύπαρξης παλιάς πλαστικοποίησης η διαδιακασία δεν θα σε πολυβοηθήσει αν το ρεζερβουάρ είναι κόσκινο, σε μια τέτοια περίπτωση, ακολούθησε την συμβουλή του φίλου παραπάνω, που προτρέπει στην αγορά μεταχειρισμένου σε καλύτερη κατάσταση για ότι χρειαστείς, ρώτα
  3. το καρμπυρατέρ στο παπί σου στερεώνεται πάνω στον αυλό εισαγωγής με δύο βίδες από την άλλη με το φιλτροκούτι, αν ακόμα το χεις για να χεις σε όλα αυτά πρόσβαση πρέπει να βγάλεις την ποδιά, αν ακόμα την έχεις πρέπει να προσέξεις να μην τσακίσεις την ντίζα-συρματόσχοινο του γκαζιού και του τσόκ σημείοωσε ποιά είναι ποιά, αν και με ένα απλό έλεγχο αν τις μπερδέψεις θα βρείς ποιά πάει που κλείσε το ρουμπινέτο της βενζίνης, στη θέση Off και δεν σε νοιάζει αν έχει το ρεζερβουάρ βενζίνη, θα τρέξει ελάχιστη από το σωληνάκι τροφοδοσίας, αυτο και τέρμα βγάλε το σωληνάκι υπερχείλισης, αν και δεν είναι απαραίτητο μπόλικο καθαριστικό καρμπυρατέρ ή καθαριστικό κινητήρα, άδειασε το βερνίκι, τα χώματα και τα ζωύφια μέσα από το λεκανάκι καθάρισε τα ζιγκλεράκια πρόσεξε να μην σου περισσέψουν εξαρτήματα ή βίδες καλό είναι να καθαριστεί το καρμπυρατέρ, αν και θα πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος για να το κάνεις όπως δεν πετάμε ένα ρούχο αμα λερωθεί, έτσι δεν πετάμε το καρμπυρατέρ, πριν προσπαθήσουμε εμείς ή κάποιος έμπειρος μάστορας να το καθαρίσει ρυθμίσει πρώτα και αυτό δεν επιδέχεται ρύθμισης=πράγμα αδύνατο αν θες άλλο καρμπυρατέρ , θα πρέπει να σκεφτείς τους λόγους σου αδύνατο δεν είναι να το κάνεις μόνος σου, εξαρτάται από την τεχνογνωσία, την υπομονή, την επιμέλεια που θα δείξεις, τα εργαλεία του έχις δεν έχεις και τον λόγο που θές να το κάνεις. ο μάστορας θα σου πάρει κανα 40-50ε, μόνο για το μπελαλίδικο του θέματος της ποδιάς το λεκανάκι έχει βενζίνη μέσα που μολις το αναποδογυρίσεις με μαθηματική ακρίβεια θα σε κάνει χάλια για να βγεί πρέπει να λύσεις τις 4 βίδες του προσοχή στην φλάντζα του, αν και σίγουρα θα χεις προμηθευτεί το repair kit που περιλαμβάνει
  4. μίζα: μικρή γεννήτρια που κατ εντολήν εμπλέκεται στον στρόφαλο προκειμένου να του δώσει την απαιτούμενη αρχική ταχύτητα, ώστε να πάρει μπρός το σύστημα μπουτον μιζας: το κατ εντολήν που έγραψα από πάνω διακόπτης: εκεί που βάζεις το κλειδί, για να κλείσεις το κύκλωμα και να βάλεις μπροστά. η αρμαθιά κλειδιών επιδρά αρνητικά σε κάθε κλειδαριά, όπως και της μηχανής σου. με τα πολλά, ύστερα από καιρό, θα παίρνει και με κατσαβίδι, ενώ οι επαφές θα ακουμπούν κατά το δοκούν και εσύ θα νομίζεις οτι σου φταίει ο ανάδρομος άρα ότι είπε ο παραπάνω
  5. τα λαμπάκια αναβοσβήνουν ταυτόχρονα με το που γυρίζεις τον διακόπτη, με τη μιζιά συνεχίζουν να αναβοσβήνουν ταυτόχρονα και στα 10 μέτρα σβήνουν. αυτή είναι η συνήθης διαδικασία αν έχεις θέμα με μπαταρία, αναβοσβήνουν εναλλάξ, εναναλλάξ μετά τη μιζιά , εναλλάξ μετά τα πρώτα 10 μέτρα αν σβήσεις και ξανανάψεις αφού έχει δουλέψει η μηχανή και το δυναμό έχει φορτίσει την μπαταρία, τότε δεν στο κάνει αν συνεχίσει να στο κάνει, η μπαταρία ή ο ιμάντας του δυναμό ή το δυναμό είναι για τα μπάζα σπανίως να χει θέμα η μονάδα, αλλά τότε δεν θα χε διαφορετικό τέλος η κάθε παράσταση της μηχανής, παρά μόνο Unhappy end. στην περίπτωσή σου ξέχνα το θέμα μονάδα abs το πιθανότερο η μπαταρία να χει φάει τα ψωμιά της ή να τα έχει φτυσει, όπως σου πε ο alx το να την κρατάς, αν όντως είναι πεσμένη, κυοφορείς κινδύνους για το ηλεκτρικό σου σύστημα συμβουλή: κατά την μιζιά να πατάς συμπλέκτη, κάνεις την δουλειά της μίζας και της μπαταρίας, απείρως ευκολότερες
  6. αν δεν βγάλεις άκρη, στείλε πμ διαθέτω πλήρη γκάμα εργαλείων και δη dremel εκ πατρων ορμώμενος, άρα κοντά
  7. χρησιμοποιώ τον συγκεκριμένο δρόμο, που μόνο κατ όνομα είναι εθνική οδό, πάνω από 18 χρόνια πάντα πλήρωνα το αντίτιμο και με χαμόγελο κάποιος βρέθηκε να μου ανοίξει τα μάτια οτι σε εργοτάξιο-γιατί περί αυτού ο λόγος πρόκειται- δεν υποχρεούμαι να πληρώσω αντίτιμο για να διέλθω και πως κακώς όλα τα προηγούμενα χρόνια πλήρωνα καθώς δεν πληρούνται οι προυποθέσεις για εθνική οδό εδώ και 3, κοντά, χρόνια δεν πληρώνω το αντίτιμο διοδίων στους σταθμούς ρίου και ζευγολατιού, ούτε με μαγκιές ή τσαμπουκάδες προς τους υπαλλήλους, γιατί κι αυτοί την δουλειά τους κάνουν και αν δεν ανέφεραν όσα αναφέρουν, θα ήσαν υπόλογοι στην εργοδοσία τους οι της τροχαίας όντως δεν έχουν καμία αρμοδιότητα να κυρώσουν παράβαση για την μη καταβολή αντιτίμου, εκτός του να σου ζητήσουν τα στοιχεία σου και μόνο, αν διέλθεις σαν κλεφτοκοτάς, με κρυφτούλι πίσω από νταλίκες ή αυτοκίνητα, εκτός και αν πρόκειται για το αυτονόητο, για οποιαδήποτε τροχαία παράβαση σύμφωνα με τον κοκ η παραχωρησιούχος εταιρεία κάνει έργο, επεμβάσεις επί του ασφαλτοτάπητα γίνονται συνεχώς, κατά πάζλ, εδώ κι εκεί, διαγραμμίσεις, διαπλάτυνση της οδού, κώνους και νερουλιέρες, κανένας δεν το αρνείται κάποιος μπορεί να υποστηρίξει οτι αργούν, αλλά αν προσπαθήσει να δει το έργο με κριτικό και αντικειμενικό ματι, θα δει οτι δεν είναι μικρό και υπάρχουν πολλές και αντικειμενικές δυσκολίες η εταιρεία σύμφωνα με αυτά που έχουν υπογραφεί στην σύμβαση είναι σύννομη, κάνει ό,τι είναι υποχρεωμένη να κάνει συμφώνησε να πάρει την εργολαβία του έργου, να εισπράττει διόδια, μέρος των οποίων να το χρησιμοποιεί για την συντήρηση των αναγκών της εθνικής οδού και των λειτουργικών της αναγκών, ενα άλλο μέρος θα ναι το κέρδος της και ένα άλλο κομμάτι θα χρησιμοποιείται για να αυτοχρηματοδοτείται το έργο τι σημαίνει αυτό κατ εμέ: κάποια σαινια προδότες, με όνομα, επώνυμο και δυνατότητα υπογραφών, ξεπούλησαν κοψοχρονιάς μια πλουτοπαραγωγική επιχείρηση, γιατί οι οδικές μεταφορές και οι συγκοινωνίες δεν σταματάνε, παραδεχόμενοι την ανικανότητά τους να φτιάξουν κάτι από το να ξεκκοκκαλίζουν και το σημαντικότερο; για να βολέψουν τον ιδιώτη, την παραχωρησιούχο εταιρεία, που βάζει τα κεφάλαιά της, είπαν να την ελαφρύνουν κατά μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ ημερισίως, με το πρόσχημα της αυτοχρηματοδότησής του έργου το λογικό θα ήταν να αναρτούσαν μια ταμπέλα, "εισέρχεστε με δική σας ευθύνη, προσοχή εργοτάξιο", για να μην κινδυνεύει να κανείς να σκοτωθεί, παρά να του ζητούν να πληρώνει διόδια σαν να είναι το έργο παραδομένο η εταιρεία μπορέι να έχει στα χέρια της την σύμβαση υπογεγραμμένη, αλλά ξέρει οτι μπάζει, γι αυτό και δεν ξεκινά την επίθεση τα ασφαλιστικά μέτρα που εκδικάστηκαν, νομίζω τον προηγούμενο οκτώβρη λένε πως το δίκιο είναι κάπου στη μέση, δηλαδή πως οι οδηγοί δεν είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν, πριν την ολοκλήρωση του έργου, μα από την άλλη, λόγω της σπουδαιότητας του έργου για την περιοχή και τον κίνδυνο υπαναχώρησης της εταιρειας μπρός στα νέα δεδομένα, δεν τα καταργούν παλιά υπέγραφα το έντυπό τους, που αναγράφεται σαν αδυναμία καταβολής διοδιων, με την δική μου επισήμασνη στη θέση της υπογραφής,ΑΡΝΗΣΗ, ενώ για μεγάλο διάστημα τους έδινα ένα δικό μου έντυπο να το επισυννάψουν με το δικό τους εξηγώντας τους λόγους άρνησης και τις θέσεις μου πλέον , φτάνοντας στο γκισέ, αναφέρω άρνηση κατβολής διοδίων, μου κρατάνε τον αριθμό κυκλοφορίας, περιμένω, σηκώνουν την μπάρα, μου ζητούν να περάσω στα δεξιά, απαντώ πως δεν θα το πράξω και κατόπιν χαιρετισμού αποχωρώτο κίνημα το "αρνηση καταβολής διοδίων" στον συγκεκριμένο οδικό άξονα, έχει να κάνει με το ότι οι προυποθέσεις δεν πληρούνται. όταν κι εφόσον αυτές ικανοποιηθούν, δεν θα έχω πρόβλημα να πληρώσω, αν και τότε μπορεί να επιλέγω την παρακαμπτήρια οδό σημείωση: η επικινδυνότητα αυτού του δρόμου είναι τέτοια που σε μερικά σημεία, για να μην ρισκάρω την σωματική μου ακαιρεότητα και των συνεπιβατών μου, επιλέγω αναγκαστικά την παλιά εθνική οδό, που τουλάχιστον παρέχει, την κακώς εννοούμενη ευκολία της ΛΕΑ, που είναι ανύπαρκτη στην υποκατασκευή εθνική οδό-και μόνο κατ όνομα καλό θα ήταν να διάβαζε κανείς την σύμβαση, τους όρους, τις προυποθέσεις, τις υπογραφές στο τέλος, για να ξέρει ποιούς να φτύσει όταν κάποια στιγμή τους συναντήσει ή με το καλό να τους κρεμάσει στην πλατεία του χωριού όταν η επανάσταση ξεκινήσει η εταιρεία είναι καλό πράμα η σύμβαση είναι ξεβράκωμα, όπως ό,τι συμφωνήθηκε, παραχωρήθηκε, υπογράφηκε τα τελευταία χρόνια ανάμεσα σε ιδιώτες και δημόσιο οι πολίτες την πληρώνουν ρισκάροντας ή πληρώνοντας με την ζωή τους τα παραπάνω είναι προσωπικές απόψεις και θέσεις
  8. υπάρχουν μάρκες που κοστίζουν 30 ευρώ και κάνεις δουλειά υπάρχουν ροπόκλειδα που ξεκινούν από τα 250ευρώ και κάνεις δουλειά θα τα βάλεις όλα στο ίδιο τσουβάλι; όχι, άλλες απιατήσεις έχεις από το ένα και άλλες από το άλλο το ακριβό, σαν τα facom έχουν εγγύηση εφ όρου ζωής, που αν πάθει κάτι στο επισκευάζουν ή στο αντικαθιστούν, γερμανικής ποιότητας, με πολύ μικρες ανοχές σφάλματος,1-3%. είναι απίστευτης ποιότητας, μα εξεζητημένο για τον μέσο καταναλωτή που δεν θα το χρειαστεί παρά 1-2-3-5 φορές το χρόνο. αν μπορεί κάποιος να τα δώσει, σε καλό θα του βγεί αν δεν τα χει, μπορεί να πάρει κάτι αξιόλογο και αξιοπρεπές με το 1/3 της τιμής, αρκεί να έχει μικρό περιθώριο σφάλματος, δηλ +-3% στις μετρήσεις, να είναι πιστοποιημένο και να είναι εύχρηστο, σε σύστημα μονάδων που να μην χρειάζεται κομπιουτεράκι δίπλα και πράξεις καλό είναι να αγοράζετε καινούριο ροπόκλειδο και αν είναι να προτιμήσετε μεταξύ ενος μεταχειρισμένου επώνυμου και ενος λιγότερο επώνυμου ίσης αξίας, αλλά καινούριου, διαλέξτε το δεύτερο, γιατί θα χετε το κεφάλι σας ήσυχο. μάρκες, ποιότητες, εύρη είναι ανοιχτά για όλα τα βαλάντια μέση λύση δεν υπάρχει που να είναι ισάξια καλό και ακριβές τόσο σε μικρές όσ και σε μεγάλες στρέψεις, για το λόγο αυτό καλό είναι να αγοράζονται δύο, ένα μικρό και ένα μεγάλο και σε κάποιο εύρος να επικαλύπτονται. το αντίστοιχο παράδειγμα είναι με τα παπούτσια, δεν μπορείς να έχεις τις ίδιες απαιτήσεις από ένα παπούτσι στο στίβο, στην αμμουδιά, στα κακοτράχαλα και στο ποτάμι, χειμώνα καλοκαίρι. κάτι τελευταίο: πιο ακριβά δεν είναι τα μεγάλα, όσο τα μικρά ροπόκλειδα, γιατί οι ανοχές σε λάθος σφίξιμο είναι πολύ μικρότερες στις μικρές βίδες, που οδηγούν σε κλώτσημα σπειρώματος και πολλά μπικικίνια.
  9. το ροπόκλειδο είναι μια καστάνια και κάτι παραπάνω σε βοηθάει να σφίξεις με ορισμένη δύναμη επί απόσταση=ροπή=ροπόκλειδο μπορεί να μοιάζει με καστάνια αλλά δεν πρέπει να χρησιμοποιείται αντί αυτής όπως η καστάνια έχει έναν επιλογέα φοράς, που από την μια βιδώνει και από την άλλη ξεβιδώνει, το ίδιο μπορεί να κάνει και το ροπόκλειδο, αλλά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να το κάνει με το ροπόκλειδο σφίγγουμε και δεν ξεσφίγγουμε ο λόγος είναι οτι η δύναμη που μπορεί να χρειαστεί για να ξεσφίξουμε μια σκουριασμένη βίδα, κολλημένη, να υπερβαίνει το εύρος του ροπόκλειδου και να το αχρηστεύσουμε, όπως οτι υπάρχει περίπτωση κάποιες βίδες που έχεουν δεχτεί ισχυρό ασφαλιστικό σπειρωμάτων αχρήστευμα του ροπόκλειδου δεν σημάινει οτι δεν θα σφίγγει ή δεν θα κάνει κλίκ, αλλά θα χρειάζεται το λιγότερο τσεκάρισμα και ρύθμιση ροπόκλειδο και δυναμόκλειδο είναι το ίδιο πράγμα μικρά ροπόκλειδα χρησιμοποιούν οι ποδηλάτες της γκάμας 2-8mn μεσαία ροπόκλειδα χρησιμοποιούνται σε μοτό για το 70% των περιπτώσεων περίπου και είναι της γκάμας 8-60nm μεγάλα ροπόκλειδα χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα, φορτηγά, κινητήρες μοτό και όπου αλλού υπάρχει ανάγκη για μεγάλες ροπές στρέψης της γκάμας 60-210Nm και βάλε εγώ πήρα το sm της μοτό μου, κάθησα και τσεκάρισα το εύρος των ροπών που θα μπορούσα να πραγματοποιήσω εγώ, μέσα σε λογικά πλαίσια και επέλεξα ένα εγγλέζικο ροπόκλειδο, της nordbar, αν θυμάμαι καλά, σε τιμή γύρω στα 100ε, με εύρος 8-60Nm, που αντιστοιχεί σε κάλυψη του 85%των αναγκών της μηχανής μου, με κεφάλι 3/4, μιας και οι ανάγκες μου δεν ήταν μεγάλες για να πάω σε 1/2 κεφάλι. τα καρυδάκια αποτελούν τα βασικά εξαρτήματα ρύθμισης είτε πρόκειται για καστάνια είτε για ροπόκλειδο, αρκεί να έχουν το ίδιο κεφάλι ή αλλιώς να υπάρχει το αντίστοιχο ανταπτοράκι η διαδικασία χρήσης του είναι η εξής: συμβουλεύεσαι το service manual για την συγκεκριμένη-ες βίδα-ες απασφαλίζεις το ροπόκλειδο, ρυθμίζεις στην επιθυμητή ροπή στο αντίστοιχο σύστημα μονάδων, ασφαλίζεις ώστε να μην χαθεί η ρύθμιση και καταπιάνεσαι με το σφίξιμο το σφίξιμο έχει ως εξής: -αν πρόκειται για μια μόνη βίδα, την σφίγγεις μέχρι να ακουστεί το κλίκ στην κεφαλή του ροπόκλειδου. η εφαρμογή της πίεσης στο σώμα του ροπόκλειδου πρέπει να ναι σταθερη και δίχως μιρκοφαγώματα, σταθερή πίεση, έχοντας το ένα χέρι στο σώμα του ροπόκλειδου και το άλλο στην κεφαλή του, σπρώχνοντάς την πρός τα μέσα, για να μην χαθεί η επαφή με την βίδα και από λοξοκαθισμένο καρυδάκι, τόρκ, άλλεν ή μύτη κατσαβιδιού κλωτσήσει είτε το Bit είτε η βίδα - αν πρόκειται για ομάδα από βίδες, ακτινωτά ή περιφερειακά, ρυθμίζουμε το ροπόκλειδο σε διαβάθμιση, βιδώνοντας ακτινωτά τις βίδες, πχ αν όλες είναι να βιδωθούν στα 50Nm, τις βιδώνουμε ακτινωτά μέχρι να καθίσουν, μετά στα 20, στα 30, στα 40 και τέλος στα 50. ο λόγος είναι για πατήσουν σωστά και ναμην τραβήξει η μια το καπάκι προς το μέρος της η χρήση ασφαλιστικού σπειρωμάτων μέτριας ισχύος είναι επιθυμητή ακόμα κι εκεί που δεν αναφέρεται, ενώ εκεί που αναφέρεται είναι επιβεβλημένη υπάρχουν πολλά ροπόκλειδα στην αγορά, πολλές ποιότητες, πολλών προελεύσεων. το σημαντικό είναι να έχει πιστοποίηση καλές σφίξεις
  10. παγκοσμίως γνωστή, σταθερή αξία, με αρκετό κόσμο σε ξένα φόρα να την βλαστημούν για το μεγάλο ρουλεμάν του πίσω τροχού κάμποσοί από δαύτους βέβαια άλλαζαν μόνο το μεγάλο και όχι το βελονοειδές στο βάθος του διαφορικού και αυτό συνέβαινε σε μεγάλα ταξίδια και το θηρίο φορτωμένο χειρότερα και από ελέφαντα, σαν ελαφρυντικά, αλλά έχοντας αιγείρει αμφιβολίες αλέξανδρε, κάπου εκεί προσανατολίζομαι. σε μια βόλτα στην αγορά σε ρουλεμανάδικα ο κάθε έμπορος συστήνει το δικό του(την μάρκα που του δίενι το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους) ως την καλύτερη, εξισώνοντάς τες όλες σαν παρεμφερείς. μπορεί και να ναι, αυτό ψάχνω να δώ μήπως κάποιος άλλος το χει ψάξει πρώτος και καλύτερα από μενα!
  11. ενδιαφέρομαι να αλλάξω τα ρουλεμάν στο 1100gs ξέρω τους τύπους, ξέρω τιμές και μάρκες δεν ξέρω από ποιότητα ρουλεμάν 4 είναι οι πιο γνωστές μάρκες-κατασκευαστές skf, από γαλλία ntn, από ιαπωνία μέσω ταιβαν fag, από γερμανία koyo, από ιαπωνία δεν είναι το θέμα της αξίας, μιας και είναι παραπλήσιες οι τιμές η bmw είχε χρησιμοποιήσει τα αντίστοιχα ntn έχετε κάποια γνώμη πάνω στις μάρκες των ρουλεμάν ή πάνω κάτω είναι της ίδιας ποιότητας;
  12. αν περιμένεις λίγο καιρό, θα ανεβάσω έναν οδηγό επισκευής και συντήρησης town mate όντως είναι 4χρονο, αλλά ο χρονισμός του δεν είναι τίποτα εξαιρετικό αγόρασες πολλά ηλεκτρονικά, αν και δεν νομίζω πως υπήρχε ιδιαίτερος λόγος, αλλά λόγος δεν μου πέφτει η συμπίεση είναι τρία τέσσερα πράγματα χοντρικά: -ελατήρια πιστονιού -πιστόνι καινούριο και κυλινδροκεφαλή ρεκτιφιέ που σου παν και τα παιδιά παραπάνω -φλάντζες κυλινδροκεφαλής κεφαλής -επικαθίσεις σε έδρες-βαλβίδες -πεσμένα ελατήρια βαλβίδων ενδεικτικές τιμές ελατήρια πιστονιου=10ε πιστονι ελατήρια=20ε φλάντζες=3ε καθαριστικό καρμπυρατέρ=8ε βαλβίδες=9ε ελατήρια βαλβίδων=σπάνιο να καθίσουν ρεκτιφιέ=ρώτα όλα τα λεφτά είναι το μάνιουαλ του haynes, με ένα 10ε το παραγγέλνεις από τα ιντερνέτια, που σου εξηγεί-στα αγγλικά δυστυχώς- κάθε βήμα, με εικόνες εγώ δεν είχα ξανανοίξει μοτέρ, άρα υπήρχε σχετική απειρία, αλλά με διάβαμα και μεθοδικότητα τώρα γυρνάω με το επισκευασμένο μου παπί αν δεν βιάζεσαι για να μαζέψω το υλικό μου, νομίζω οτι θα βρείς ότι ψάχνεις υγρ. άλλαξε μάστορα
  13. να σαι καλά φίλε για την απάντηση μάλλον δεν το έθεσα σωστά σαν ερώτηση-προβληματισμό, το θέμα είναι οτι αφού χειροκίνητα ανοιγα και έκλεινα το τσόκ, η πεταλούδα παρέμενε συνεχως ανοιχτή και δεν ανταποκρινόταν στο τράβηγμα και στο άφημα της ντίζα; ο λόγος; είχε σπάσει το εσωτερικό ελατηριακι , όχι το μεγάλο, το εξωτερικό του τσόκ, αλλά το εσωτερικό, κάτω από το καπάκι επιδιορθώθηκε απλά, με το να μειωθεί κατά μια σπείρα το εσωτερικό ελατήριο και με την τεχνητή δημιουργία μιας πιάστρας στην άκρη του ελατηρίου με ένα μυτοτσίμπιδο τόσο απλά κι ας ήθελε ο μηχανικός ένα δεκάευρω και το καρμπυρατέρ για κανά δυό μέρες στο συνεργείο του
  14. να ρωτήσω παίδες: η πεταλούδα του τσόκ στο καρμπυρατέρ ανοίγει κατά το τράβηγμα της ντίζας και επανέρχεται μετά με την δύναμη του ελατηρίου ή επιστρέφει με την πίεση του αέρα; λογικά δεν είναι το πρώτο; γιατί εμένα μου ειναι μονίμως ανοιχτή, χωρίς επαναφορά πιάνει με βίδα πάνω στον άξονα της, αλλά ακόμα και με λάδωμα δεν επιστρέφει άνοιξα το πλαστικό καπάκι της κεφαλής του άξονα της πεταλούδας και βρήκα ένα ελατηριάκι που στηρίζεται μόνο πάνω στον άξονα της πεταλούδας και πουθενά στο σώμα του καρμπυρατέρ ώστε να χει επαναφορά. δεν αναφέρομαι στο ελατήριο το μεγάλο, του τσόκ, επί του καρμπυρατέρ
  15. kostas_patra

    townmate yamaha

    θα με ενδιέφερε και μένα
×
×
  • Create New...