Jump to content

bossy

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    43
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

2 Neutral

Σχετικά με το μέλος bossy

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Derbi
  • myBike: Μοντέλο
    gpr
  • myBike: Κυβισμός
    125

Ο Εξοπλισμός μου

  • Κράνος
    Takachi

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Buell
  1. Τέτοιοι σφιγκτήρες δεν πρέπει να υπάρχουν στη μηχανή, απόσο θυμάμαι καμιά φορά που κοιτάω προς το μέρος του κινητήρα κάνοντας πως ψάχνω κάτι να βρω:P!!
  2. Η Derbi μπορεί να πωλείται από τη Piaggio αλλά δε πιστεύω ότι έχουν καμιά σχέση οι κινητήρες της! Η πολιτική της Derbi είναι πολύδιαφορετική από της Piaggio και οι επιδόσεις της Derbi ή άλλα μέρη πάνω στη μηχανή διαφέρουν αρκετά από τα μηχανάκαι της Piaggio! Σ'ευχαριστώ για όλη την εξήγηση!!!!!
  3. Εγώ πάντως ξέρω ότι ο θερμοστάτης είναι σα βαλβίδα για τη θερμοκρασία. Δεν έχει καμία σχέση με τις ανωμαλίες που έκανα στη μηχανή, το μηχανάκι το χω ένα χρόνο , η Derbi είναι prenium μάρκα (4200 έκανε το μηχανάκι) και δε δέχομαι εσωτερικές αλλαγές πριν κάνουν οι μάστορες τις απλές αλλαγές όπως να βγάλουν όλο το παραφλού, να βάλουν το δικό του (agip closed system) να δουν πως δουλεύει και μετά να γίνει η εγχείρηση! (ειδικά αφού είχα βάλει ένα 1 λίτρο παραφλού στον ένα χρόνο όπου το άλλο παραφλού υπήρχε ήδη μέσα χωρίς να βγει)
  4. Ναι πρέπει να ναι κρύα μηχανή για να μπει το παραφλού. Αλλά θερμοστάτη γιατί να αλλάξω??
  5. Γεια σας, αν μπορώ να περιγράψω επαρκώς τη μέση εικόνα του ψυγείου μιας μηχανής θα έλεγα το ριγωτό ψυγείο (αν δε κάνω λάθος ότι αυτό είναι ψυγείο) και σε μια γωνία ένα ημιδιαφανές δοχειάκι, το δοχείο αναθυμιάσεων, αν πάλι είμαι σωστός. Ακούστε τώρα το πρόβλημα μου, το manual δείχνει σε εικόνα καθαρά εκεί να συμπληρώσω (δοχείο ημιδιαφανές στη γωνία) παραφλού όταν χρειάζεται για ακρίβεια κάθε 1000χλμ ελέγχω και γεμίζω αν είναι απαραίτητο! Εγω από καθαρά περιποιητικούς λόγους και αγάπης προς τη μηχανή ήθελα να βάλω πριν τα 2 χρόνια και πηγαίνοντας σε ένα βενζινάδικο πήρα ένα φτηνιάρικο 2 ευρώ, το μόνο αγαθό με τέτοια τιμή, και ζητάω χωνί!! Η χοντρή ατημέλητη υπάλληλος στρίβει φυλλάδιο πίτσας και πετάει ένα λίτρο μέσα στο δοχείο αναθυμιάσεων, φαίνεται φαντασιώθηκε πως θα βάζει το Milkshake το βράδυ σπίτι της, με αποτέλεσμα να ξεχειλίσει! Ζητάω ένα καλαμάκι να βγάλω όσο μπορώ κλείνοντας την οπή, η μόνη γρήγορη λύση! Από τότε η μηχανή τρελάθηκε και σε 10 λεπτη απόσταση ανεβάζει τρελή θερμοκρασία. Πάω συνεργείο και μου λένε θες θερμοστάτη!!! Εγώ απορώ γιατί, εφόσον μπορεί να φούλαρα το σύστημα παραφλού και να μη μπορεί να το κυκλοφορήσει, ιδέα μου ήταν να αδειάσαν όλο το παραφλού να βάλουν το κυριλέ της agip και άμα συνεχίσει το πρόβλημα τότε να άλλαζαν! Θέλω να ακούσω γνώμες ειδικών και μη.! Ευχαριστώ!
  6. Αυτό με 1700 στο car.gr το δικό μου είναι, συζητώ τιμή, είμαι προσαρμοσμένος στα νέα δεδομένα...πλήρως....
  7. bossy

    Συμβουλές και ιδέες για πώληση ;

    Derbi GPR 50 2010 *FOTO θα ήθελα να ζητήσω απόψεις για το τρόπο που πρέπει να κινηθεί κάποιος για να πουλήσει τη μηχανή του! (internet,αντιπροσωπείες κ.τ.λ). Πουλάω ένα Derbi GPR 50 2010 2T*foto και επειδή είναι σχετικά ακριβό για 50αρι αν και οι επιδόσεις του είναι για 125 και πολύ ποιοτικό δεν πιστεύω να έχω μεγάλο αγοραστικό κοινό! Η τιμή που το δίνω επίσης, είναι 1700! (3600 αρχική)
  8. Αναφέρομαι σε ένα επίκαιρο θέμα! Από πέρυσι τα φώτα των αυτοκινήτων και μηχανών στο απέναντι ρεύμα άρχισαν να χάνουν το κίτρινο χρώμα τους και σιγά σιγά αντικαθιστούνται από λαμπερά λευκά! Η λευκή ακτινοβολία είναι πιο δυνατή απτη κίτρινη (εννοώ το φως) κι έτσι καλό είναι αυτό! Η μηχανή μου ανάβει το ένα φανάρι σε μικρή σκάλα, κλασικά και έχει ένα μια σειρά led σε σχήμα πυραμίδας! Το λαμπερό και καινοτόμο led δε κολλάει με το κίτρινο φανάρι και έτσι θέλω να το αλλάξω!! Η ερώτηση είναι πως διαλέγεις λαμπτήρα led/xenon πως λέγεται τέλος πάντων για τη μηχανή σου και σε τι τιμές κυμαίνεται η αλλαγή?? Ευχαριστώ, ελπίζω να μην άρχισα πολύ ξεκάρφωτα....:P
  9. Ζω στην χιλιοειπωμένη όμορφη Θεσσαλονίκη και κάποιες μέρες του καλοκαιριού και κάποιες ώρες για την ακρίβεια σε εμπνέουν πολύ για βόλτα! Το θέμα είναι ποιο,ότι η ανείπωτη ομορφιά της πόλης συνδυάζεται από απύθμενες λακκούβες! Πέρα ότι ο συνεπιβάτης παθαίνει τριπλή σκολίωση σε κάθε λακκούβα που δε προλαβαίνω να αποφύγω ακούω την αλυσίδα να χαλαρώνει 1cm σε κάθε χτύπημα! Η μηχανή έχει αρκετά σκληρές αναρτήσεις και θα ήθελα να ρωτήσω αν, πέρα από την οδηγική απόλαυση και εμπειρία που προσφέρουν οι λακκούβες ανά μέτρο, αν μπορούν να προκαλέσουν σοβαρή ζημιά σε μηχανή με σκληρές αναρτήσεις????????? καθώς σίγουρα δεν έχει φτιαχτεί για λακκούβες στυλ Καιάδα.....
  10. \Eνα πιστονι (τετραχρονου) με 2 ελατηρια θα φθαρει πιο γρηγορα απο ενα πιστονι με 3 ελατηρια γιατι το ενα πιστονι με τα 3 ελατηρια απλα εχει ενα παραπανω , αρα..! Η αλλαγη αυτη δεν ειναι τιποτα , τυφλοσουρτης ειναι για καποιον που ειναι η δουλεια του , βγαζει - βαζει [smias) Άρα θα χρειαστεί να αλλάζω ελατήρια ή πιστόνια??:P(μη με παρεξηγείς,δεν έχω ιδιαίτερη ιδέα)
  11. Βλεπω οτι λεει πιστονι με 2 ελατηρια.. δε ξερω ποσα ελατηρια εχει το δικο σου(τα 4Τ εχουν 3 ελατηρια) αλλα με 2 ελατηρια = θα χρειαζεται πιο συχνα αλλαγη σε σχεση με ενα πιστονι με 3 ελατηρια.. [smias] Τι εννοείς πιο συχνή αλλαγή?? σε τι?? και επίσης θέλω να μάθω αν αυτές οι αλλαγές είναι επίφοβες ή θα είανι τυπική διαδικασία για το μάστορα!?
  12. Το kit που με ενδιαφέρει για Derbi GPR 125 4T 2010 είναι http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/PI843291/Cylinder+Kit+PIAGGIO+200cc+.aspx
  13. Θέλω επίσης να ρωτήσω όταν ένα kit υποστηρίζει ότι θα έχεις κάποια άλογα εννοεί ότι προστίθονται στα δικά σου ή με την αλλαγή εξαστημάτων έχει αυτά πια!?? Και αν διάφορα χαρακτηριστικά του κινητήρα όπως άμα κρατάει ψηλό ρελαντί και τέτοια!
  14. Ζητώ συγνώμη που σπαταλώ ερώτηση γι αυτό,αλλά θα ήθελα πολύ να μάθω πως μεταφράζεται το bore x stroke στα ελληνικά και θα ήθελα να μάθω τι κοιτάμε σε ένα kit υπερκυβισμού και σε ένα κινητήρα για να δούμε αν είναι συμβατά! Ευχαριστώ!
  15. bossy

    Tαξίδι με 125

    Eυχαριστώ πολύ παιδιά, έχω ακούσει πολλές κολλημένες απόψεις όπως ότι και να χεις είναι 125...δεν πάει πουθενά!!! Το πήρα 4200..με τελική 135...τρελή ροπή..δισκοφρενάρες...υδρόψυκτο...ανάποδα ψαλίδια paioli...και τρελά κόλπα...και άμα δε το πήγαινα ταξίδι θα με πλάκωνε το ίδιο το μηχανάκι! Το νόημα απτις απαντήσεις σας...είναι ότι ένα 2ωρο ταξιδάκι με 100 απτά 135 θα είμαι καλά!!! Ευχαριστώ πολύ!
×
×
  • Create New...