Jump to content

apegnas

Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    49
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

30 Excellent

Σχετικά με το μέλος apegnas

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Άλλα Στοιχεία

  • Φύλο
    Άνδρας

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Aprilia

Η Μοτοσικλέτα των Ονείρων μου

  • dreamBike: Κατασκ/ής
    Ducati
  • dreamBike: Μοντέλο
    1199 panigale
  1. Νομίζω πως τα super adventure είναι ο αντικαταστατης των sport touring, στην Ελλάδα όμως είναι σίγουρα ο αντικαταστατης λόγω των κακών δρόμων που έχουμε και ανέφερε και ο παραπάνω φίλος. Επιπλέον όλα στριβουν φανταστικά, σχεδόν σαν σούπερ σπορ. Οπότε ναι είναι ο αντικαταστατης ειδικά στην Ελλάδα, και για μένα είναι must bikes εάν θες και δικαβαλο ταξίδι.
  2. apegnas

    yamaha Fzs 600 2003 ή 2004

    Είχα του 03 πριν μια πενταετία ένα πράγμα θα σου πω αξιοπιστία.!!!! Αλλά πλέον είσαι πίσω τεχνολογικά καρμπιρατερ,πιρούνι κλπ. Το 04- 06 δεν ροπιάζει με τίποτα χαμηλα! Και δεύτερον έχει πολύ χειρότερο φρένο από το παλιό. Το αναβάθμισαν μετά του 06. Βέβαια injection και άλλα που αναφέρθηκαν παραπάνω.
  3. apegnas

    Moto Morini 11 ½ 2014

    Δεν έχω οδηγήσει ποτέ Moto Morini αν και θα το ήθελα πολύ απλά δεν έκατσε. Τώρα για το συγκεκριμένο μοντέλο νομίζω θα μπορούσε να κάνει κάτι κάτι πιο ιδιαίτερο κ πιο όμορφο η εταιρεία. Είναι ένα κλασσικό μορίνι που εντυπωσιάζει του φαν της εταιρείας. Aprilia, Ducati, Mv Agusta ακόμα και η Moto Guzzi έχουν δοκιμάσει πολλά διαφορετικά πράγματα και νομίζω ότι βρήκαν ανταπόκριση από τον κόσμο ακόμα και εδώ στην Ελλάδα που είμαστε Γιαπωνεζόφιλοι ως επί των πλείστων. Κάτι τέτοιο θα περίμενα και από τη μορίνι. Βέβαια είναι μικρή εταιρεια. Μακάρι να είναι καλοπούλητο το μοντέλο ώστε να υπάρχει ξ μορίνι εν ζωή.
  4. Καλοτάξιδη και καλά άπειρα χλμ. Αλλά όταν διάβασα ότι μένεις αυστραλία τότε έφυγε η έκπληξη από το βλέμμα μου. Είπα κ γω υπαρχει στη Ελλάδα κάποιος να πάρει τέτοια μηχανή? Δυστυχώς απορούμε. Απλά καθομαι σε δρόμο κεντρικό μεγάλης επαρχιακής πόλης και δεν περνάει μοτοσυκλέτα μετά το 2010 έτος κατασκευής
  5. Συμπέρασμα: Ζήτω η ζωή στους 2 τροχούς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  6. Δυστυχώς και 150 σελίδες να γράψουμε στο συγκεκριμμένο ποστ κάποιο συμπέρασμα δεν θα βγει γιατί οι περισσότεροι από εμας υποστηρίζουμε την <<καταγωγή>> που έχουμε με έμμεσο ή άμεσο τρόπο. Οπότε προτείνω να συμφωνήσουμε σε κάποιες γενικές παραδοχές σε όλη την ιστορική διαδρομή της μοτοσυκλέτας αλλά και στο σήμερα. α) Από τ0 1880 και εώς το 1960 υπήρχαν στο προσκήνιο μόνο ευρωπαικές μοτοσυκλέτες ( H Harley Davidson από ΗΠΑ). Οι εταιρείες κατασκευής πολλές όπως Ducati,Benelli, Minarelli, Beta, Motobi, Moto Guzzi, Norton, BMW, MZ, PIAGGIO (1884) β)Η Honda ειναι πραγματικά αυτή που έσπασε το ευρωπαικό κατεστημένο με φθηνά και αξιοπιστα μηχανάκια τη δεκαετία του 60. Παρέμεναν όμως πολύ ποιοτικότερα τα ευρωπαικά. γ) Τις δεκαετίες 50 κ 60 τα γιαπωνέζικης κατασκευής μηχανάκια θεωρούταν όπως σήμερα τα κινέζικα. δ) Οι Ευρωπαίοι εγκλωβίστηκαν σε παρωχημένες ιδέες ή σε ιδέες που οι μηχανικοί του δεν μπορούσαν να εξελίξουν. ΒΜW (BOXER) dUCATI (desmo- οποίος εξελίχθηκε πολύ την τελευταία 5 από το 1098 και έπειτα). ε) Οι γιαπωνέζικες εταιρείες εκμεταλεύτηκαν το παραπάνω γεγονός και τις δεκατία του 70 έφεραν στα ίσα τις πωλήσεις τους και στ τέλη αυτής απλά διέλυσαν την ευρωπαική βιομηχανία. στ) Δεκαετίες 80 90 00 εώς το 2007 οι Γιαπωνέζοι Απλα είχαν καλύτερες μοτοσυκλέτες (εκτός από κάποιες εξαιρέσεις οπως Ducati 916, Bmw 1200 Gs, ΚΤΜ Duke-Adventure). Τα 37 λοιπόν αυτά χρόνια οι ευρωπαικες θεωρούταν εναλλακτικές, για ψαγμένους, ομορφότερες, και για όποιον ήθελε κατά βάση δικύλινδρο. ζ) Από το 2007 και μετά οι ευρωπαίοι ανέκαμψαν οικονομικά με σωστές επιλογές, φτιάχνουν τις καλύτερες μοτοσυκλέτες σχεδόν σε κάθε κατηγορία. Ducati 1098-1198-1199-Multistrada 1200, Aprilia RSV4-V4 tuono-Caponord 1200, Triumph speed triple-Tiger 1050-daytona 675, BMW 1200 GS-s 1000 RR, ΚΤΜ 950-990-1190 adventure-Duke-superduke.
  7. Δεν νομίζω ότι το θέμα είναι η ομοιογενοποιήση στο χώρο της μηχανής αλλά είναι άλλοι οι παράγοντες που βλέπεις συνεχώς τις μοτοσυκλέτες που ανέφερες ( xt, versus, fazer, z750, v strom 650 και tdm900). Και οι οποίοι είναι οι εξής: α) Οικονομική δυνατότητα. - Ακόμα και την περίοδο των παχιών αγελάδων (2000-2010) όπου εκτινάχθηκαν οι πωλήσεις μοτοσυκλέτας (καταργήθηκαν φόροι, τεκμήρια, δόθηκαν δάνεια) ο Ελληνας ήταν και πάλι σχετικά φτωχός θεωρώντας ότι δεν αξίζει να δώσεις και πολλά χρήματα για ένα δευτερεύον όχημα (για τους περισσότερους πρωτεύον είναι το αυτοκίνητο) β) Έλλειψη μοτοσυκλετικής παιδείας - Η νοοτροπία στη χώρα μας και το σκεπτικό των Ελλήνων πολιτών. Άκουσα, μου είπαν, έμαθα ότι τάδε το χει εκείνος και είναι καλό. γ)Ο ειδικός τύπος . - Ειδικά στη δεκαετία 00, δεν είχε αντικειμενικότητα όσο θα έπρεπε, η διαφημίσεις ήταν το μισό περιοδικό περιοδικό με τα γνωστά παραπάνω μοντέλα.
  8. Θα ήθελα να απαντήσω στο παραπάνω αιώνιο ερώτημα από ιστορικής άποψης πρωτίστως και δευτερευόντως από τοπική (Ελλάδα). Λοιπόν, από την πρώτη μοτοσυκλέτα κάπου στα τέλη της δεκαετίας του 1880 έως και τις αρχές της δεκαετίας του 1950 υπήρχαν στην ουσία μόνο Ευρωπαίοι κατασκευαστές και στις ΗΠΑ η Harley Davidson. Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές είχαν ως έδρα α) Ιταλία: με πάρα πολλούς κατασκευαστές όπως i) Ducati 1926 ii)Benelli 1911 iii)Beta 1904 iv)Minarelli 1951 v)Mondial 1948 vi)Motobi 1949 vii)Moto Guzzi 1921 viii)Moto Morini 1937 ix) MV AGUSTA 1945 x)Piaggio 1884 και άλλες οι οποίες πλέον δεν υπάρχουν όπως Laverda, Malaguti, Morettι. Δεν αναφέρομαι σε εταιρείες οι οποίες ιδρύθηκαν μετά το 1960 όπως η Aprilia, Gagiva κ.α β) Ηνωμένο Βασίλειο i) Norton 1898 ii) Greeves 1951 iii) AJS 1909 και πάρα πολλές προπολεμικές κατασκευάστριες εταιρείες που πλέον δεν υπάρχουν όπως P&P, Montgomery, Panther. Υπάρχουν και οι μεταγενέστερες της δεκαετίας του 60 όπως η γνωστές σε όλους Triumph (1984) και CCM (1971) γ) Γερμανία ι) BMW 1923 ii) MZ 1906 και κάποιες που δεν υπάρχουν πλέον όπως η Zundapp, Adler κ.α Και άλλες ευρωπαικές χώρες έχουν κατασκευάσει μοτοσυκλέτες όπως Γαλλία, Ισπανία. Αντίθετα πλην της suzuki 1909 οι γιαπωνέζικες εταιρείες ιδρύθηκαν μετά τον Β Παγκόσμιο όπως ι)Honda 1948 ii) Kawasaki 1962 ιιι) Yamaha 1955 Υπήρχαν και κάποιες άλλες εταιρείες με πολύ μικρές που έκλεισαν γρήγορα όπως Tohatsu, fuji. Συμπέρασμα :Οι Ευρωπαίοι μη έχοντας ανταγωνιστές εκτός Ευρώπης δεν εξελίχθηκαν, δεν έριξαν το κόστος, και παρέμειναν κολλημένοι σε διάφορα ακριβά και όχι επί της ουσίας μοντέλα κινητήρων όπου συναντάμε ακόμα και σήμερα όπως BMW (boxer) Moto Guzzi (Εγκάρσιος V2) Ducati (desmo). Ήρθαν απλά οι Ιάπωνες και τους κατατρόπωσαν σε πωλήσεις με απλές ,ι φθηνές και αξιόπιστες κατασκευές (ότι περίπου κάνουν και στις μέρες μας-τότε θεωρούταν οι αντιστοιχοι κινέζοι του σήμερα ) . Έτσι κατ έκλεισαν την Ευρώπη και σε συνδυασμό με νίκες σε Gp τη δεκαετία του 60 ανάγκασαν και έκλεισαν πολλά ευρωπαϊκά εργοστάσια. Όσο αναφορά το τοπικό στοιχείο τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά όσο αναφορά το πως προσεγγίζουμε την παραπάνω ερώτηση. Οι λόγοι βασικά είναι δύο για την δεκαετία 00 και μετά α) Ότι βλέπουμε δίπλα μας (V strom, TDM) β) ότι διαβάζουμε στον τύπο και ότι μας λέει ο μάστορας (τα ευρωπαικά χαλάνε.) Για πριν την δεκαετία 00 δεν σχολιάζω λόγω του ότι ήταν πολύ ακριβές οι μοτοσυκλέτες με απίστευτο τεκμήριο και φόρο, γι αυτό και πιστεύω όλοι αυτοί ήταν πραγματικοί μοτοσυκλετιστές. ΤΕΛΟΣ: Από τη απαρχή της μοτοσυκλέτας τα ευρωπαϊκά μηχανάκια ήταν Ποιοτικότερα (ανεξαρτήτου κόστους) εάν εξαιρέσουμε τις δεκαετίες 1980 και 1990 και τα μισα του 2000 όπου οι Γιαπωνέζοι είχαν σαφές προβάδισμα. Από το 2008 και μετά οι Ευρωπαίοι ξαναπήραν πίσω τη χαμένη τους αίγλη και πρωτοστατούν με ποιοτικότερα μοντέλα ις περισσότερες κατηγορίες.
  9. Έχεις δίκιο για την κοστολήγηση τη ζωής, αλλά όταν πήρα αρκετά ακριβά μπουφαν γνωστής εταιρείας και έλεγε με ξεκάθαρα γράμματα MADE IN CHINA, μπορώ να πω, πως με κακοφάνηκε πολύ. Θα μου πείς μετά ότι το εργοστάσιο στην Κίνα της μεγάλης εταιρείας έχει πιοτικά πρότυπα. Ίσως να ναι κ έτσι. Συμπερασματικά θέλω να πω ότι οι γνωστές εταιρείες πλέον πουλάνε μούρη ( όπως ένα ακριβό ρούχο) αλλά σε ποιότητα δεν νομίζω ότι αξίζουν τα λεφτά τους.
  10. Ιδανικός συνεπιβάτης απλά δεν υπάρχει. Γιατί ο καλύτερος συνεπιβάτης το μέγιστο που μπορεί να κάνει (σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις) είναι η μοτοσυκλέτα να πηγαίνει όπως χωρίς αυτόν. Δλδ το 99% των συνεπιβατών επηρεάζει αρνητικά την συμπεριφορά της μοτοσυκλέττας το υπόλοιπο 1% απλά δεν επηρεάζει τη μοτοσυκλέτα. Κανένας συνεπιβάτηε ( ακόμα και ο Ρόσσι) δεν μπορεί να βελτιώσει την οδηγική συμπεριφορά της μηχανής. Εκτός κι αν έχει συνεπιβάτη
  11. Η διαδρομή είναι πανέμορφη, τι είχα κάνει και γω παλαιότερα ξεκινώντας από Ασπροβάλτα. Υπάρχουν πολύ ωραιότερες διαδρομές στο να κατέβεις Χαλκιδική εκτός από Θεσσαλονίκη - Μουδανιά. Μία από αυτες είναι από Ν. Απολλωνία όπου περνάς το βουνό Χολομωντας της Χαλκιδικής. Επιπλέον στην Ιερισσό μπορείς να στρίψεις δεξιά να ανεβείς Γομάτι μετα πυργαδικια για άπειρο ψάρι . Υπάχουν πολλές διαδρομές από την ανατολικη Χαλκιδικη να κατέβεις δεύτερο πόδι.
  12. Έχω ένα 50αράκι (το έχω ανανεώσει για φέτος) και θέλω να του παραδώσω την πινακίδα. Θα πάωστην εφορία ή στην αστυνομία? Έχω την εντ'υπωση πως και τα 50άρια <<έφυγαν>>απο την αστυνομί. Και δεύτερον για τα ανασφάλιστα ψάχνουν και τα μοτοποδ'ηλατα 50cc?
  13. Το θέμα μας γενικά πιστεύω πως είναι ότι στη Ελλάδα τα πάντα τα κάνουμε εφήμερα χωρίς να βλέπουμε την ποιότητα των πραγμάτων. Δηλαδή: α)Σε ελεύθερο τηλεοπτικό σταθμό που έδωσε ένα σκασμό λεφτά βλέπαμε Motogp & WSBK. Δεν ήξερε όμως ο τηλεοπτικός σταθμός ότι όλοι αυτοί που εκτόξευσαν τις πωλήσεις μοτοσυκλέτας ότι δεν είναι <<ποιοτικοί>> μοτοσυκλετιστές (με την έννοια που νόμιζε ο σταθμός- ποσότητα =ποιότητα-) και έτσι πάτωσε σε τηλεθέαση. Δεν είναι δυνατόν οι V Stromαδες (δεν έχω κάτι με τη μοτοσυκλέτα) με το σπαστό κράνος δώρο από την αντιπροσωπεία να κάτσουν να δουν αγώνες μοτοσυκλέτας!! Είναι απλό θα προτιμήσουν να πάνε για τσίπουρο παρκάροντας την μοτό δίπλα απ τραπέζι τους. β) Ο ειδικός τύπος πάτωσε απλά γιατί απευθυνόταν και κυνηγούσε να χαϊδέψει τα αυτιά κατόχων ή υποψηφίων κατόχων μηχανών ευρεία κυκλοφορίας!!!! (GSXR 1000 K5, Vstrom 650, TDM 900, δεν έχω κάτι με τις μοτοσυκλέτες επαναλαμβάνω). Μόλις αυτοί τελειώσαν(λόγο κρίσης) ΤΕΛΕΙΩΣΕ και ο ειδικός τύπος αφού οι πιο γνήσιοι είχαν σταματήσει είδη πολλοί από αυτούς να αγοράζουν περιοδικά. Οπότε και πάλι δεν υπολόγισαν την ποιότητα αλλά την ποσότητα. και γ) η νοοτροπία του Έλληνα κατάφερε να κανει τη μοτοσυκλέτα εφήμερη μαγκιά, και τους παλιούς μηχανόβιους να του θεωρεί ξεπεσμένους π.χ. που πας με τη γριά το Tenere πάρε το V Strom δεις το φώς σου!!! Από όλα αυτά βγαίνει το συμπέρασμα το πόσο εφήμεροι είμαστε γενικά όλοι. Για να μιλήσω και για μένα όλες τις μοτοσυκλέτες τις γουστάρω άλλες παραπάνω άλλες λιγότερο είναι θέμα γούστου και άποψης του καθενός
  14. Για να μην παρεξηγηθώ είμαι fun της μοτοσυκλέτας ΑΛΛΑ η αλήθεια είναι ότι οποιοδήποτε δίτροχο άνω των 300cc είναι απλά χόμπυ. Όλοι εμείς εμείς που έχουμε πολλά κυβικά άνω των 500, περισσότερο κανουμε το χόμπυ μας παρά κατι που μας χρειάζεται άμεσα. Και αυτό γιατί: α) Μέσα στην πόλη τα μικρά cc κάνουν καλήτρα τη δουλειά τους και οικονομικότερα β) Στα μεγάλα ταξίδια τα αυτοκίνητα είναι πλέον οικονομικότερα και προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση γ) Στις μεσαίες αποστάσεις (50 - 200χλμ) ένα 300άρι skouter είναι οικονομικότερο μακράν και άνετο (υπάρχει και πάλι η λυση του αυτοκινήτου) Από τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα ότι όλοι εμείς (πχ έχω 1000cc μοτοσυκλέτα) κάνουμε το χόμπι μας, γουστάρουμε το ταξίδι πάνω στη μοτοσυκλέτα και την οδηγική εμπειρία που αυτή μας προσφέρει!!! Γι αυτό έχουμε ακόμα μοτοσυκλέτα άνω των 500cc. Έτσι με την δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε , ΜΟΝΟ οι χομπίστες έχουμε μηχανή πολλών cc, τις κρατάμε πολλοί από εμάς με νύχια και με δόντια, απλά επειδή της αγαπάμε. Οι ευκαιριακοι που ποτέ δεν αγαπήσαν με πάθος το διτροχο είδαν πλέον ότι δεν συμφαιρει οικονομικά και είτε τις πουλάν, είτε δεν αγοράζουν πια (λόγω της κρίσης) Δεν είναι τυχαίο ότι τα τελευταία 3 χρόνια εξαφανίστικαν οι ευκαιριακοί V- Stromαδες (χωρίς να έχω κάτι με τη μοτοσυκλέτα) με τα σπαστά κράνη δώρο απο τις αντιπροσωπείες.
  15. apegnas

    Aprilia Caponord 1200 (2013)

    Για να λέμε την αλήθεια σε αυτήν την κατηγορία (adventure bike 1200cc- με μεγάλη ιπποδύναμη πάνω από 100HP) πρωτοστάτησε η Ducati με το multi 1200. Παρόλο που το πρώτο 1200άρι είναι to ΒMW είναι πιο κοντά στα on - off. Για μένα προσωπικά έχουν δημιουργηθεί' πλέον δύο κατηγορίες στα μεγάλα cc: 1) H on - off (80%-20%) travel bike (με εξαιρετικό επίπεδο στον τομέα ταξίδι ) με ενδεικτικά μοντέλα α)BMW 1200 gs b )Honda 1200 Crosstourer c)Triumph 1200 explorer d)Yamaha XTZ 1200 Tenere e) Moto Guzzi 1200 Stelvio Όλα τα παραπάνω είναι κοντα στους 100 - 110ηhp και έχουν παρόμοιο προσανατολισμό. 2) H aventure-sport bike (περισσότερη δύναμη, περισσότερες δυνατότητες σε σπορ στιλ οδήγησης, αλλά και ταξιδιωτικές ανέσεις σε λιγότερο όμως βαθμό από τα παραπάνω) a) Aprilia Caponord 1200 b ) Ducati Multistrada 1200 c)KTM 1190 adventure (υπάρχει και η έκδοση R πιο χωμάτινη) d)Kawasaki 1000 Versys e)Triumph Tiger 1050. (Ο τίγρης μπορεί να παίξει και στις δύο κατηγορίες) Με τα παραπάνω πιστεύω ότι πλέον καταργείτε κατά κάποιον η κατηγορία mega on off όπως λέγαμε πριν μια 5ετία με εκπροσώπους όπως: Aprilia Caponord 1000, Suzuki V Strom 1000, Honda XLV Varadero 1000, Kawasaki KLV 1000. Ουσιαστικά οι εταιρείες προσανατολίζονται στις κατά πάρα πολύ βελτιωμένες εκδόσεις των: Ducati Multi 1000/1100 Yamaha TDM 900. Απλά ενώ η Yamaha εφηύρε την υποκατηγορία ψηλό street η Ducati έκανε το μεγάλο άλμα επεκτείνωντάς την δημιουργώντας το Moultistrada 1200
×
×
  • Create New...