Jump to content

anvossos

Νέα Μέλη
  • Δημοσιεύσεις

    4
  • Εγγράφηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Πόντοι

0 Neutral

Σχετικά με το μέλος anvossos

  • Κλάση
    Περιμένει την οδική

Η Μοτοσικλέτα μου

  • myBike: Κατασκ/ής
    Honda
  • myBike: Μοντέλο
    econo power c90
  • myBike: Κυβισμός
    90 cc

Πρόσφατοι επισκέπτες στο προφίλ

299 προβολές προφίλ
  1. Επίσης να χρειαστεί να βγάλω την παλιά γεννήτρια (ώστε να βρω τα στοιχεία της και να παραγγείλω άλλην), χρειάζεται κάποιο ειδικό εργαλείο?
  2. ΓΕΙΑ ΣΑΣ! έχω ένα παπάκι HONDA C90 και μου παρουσιάζει το εξής προβληματάκι: αν σταματήσω κάπου χωρίς να σβήσω (πχ σε φανάρι) και προσπαθήσω να ξεκινήσω, την στιγμή που γκαζώνω για να φύγω το παπάκι μπουκώνει και πάει να σβήσει. Πρέπει να ξεκινήσω γλυκά - γλυκά σαν χελώνα για να μη σβήσει. θα μπορούσατε να με διαφωτίσετε αν αυτό ρυθμίζεται? Αν πάλι χρειαστεί να αλλάξω καρμπυρατερ, που μετρώ τις διαμέτρους του τωρινού καρμπυ και τη διάμετρο της βαλβίδας εισαγωγής, έτσι ώστε να τσεκάρω αν μου έχουν τοποθετήσει το σωστό καρμπυ αλλά και για να ξέρω τι θα αγοράσω? Παρεπιπτόντως πολύ καλή ανάλυση για τη λειτουργία - συντήρηση - αντικατάσταση του καρμπυρατέρ! Μπράβο - Μπράβο - Μπράβο!!!
  3. Ευχαριστώ πολύ για το σχέδιο! Είναι αρκετά κατατοπιστικό για τις καταναλώσεις σε ισχύ. .Όμως μπερδεύτηκα λίγο γιατί βρήκα το ίδιο σχέδιο όπου το φανάρι είναι 25w και όχι 15w. Υποψιάζομαι ότι ίσως να υπάρχουν γεννήτριες διαφορετικής ισχύος (διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά)! Μήπως κάποιος φίλος γνωρίζει τα στοιχεία της γεννήτριας που μπορώ να τοποθετήσω και κάποιο site όπου θα μπορούσα να παραγγείλω την γεννήτρια? Εξάλλου έψαξα για λάμπες προβολέα 15w και οργάνων 1,7 w και δεν βρήκα κάτι. Συγκεκριμένα βρήκα λάμπες 25w και 3w αντίστοιχα. Αν έχετε υπόψιν σας κάποιο site που θα μπορούσα να βρω τις προτεινόμενες λάμπες του σχεδίου, πολύ θα με βοηθούσατε! Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές!
  4. Γειά σας.. Έχω ένα παπάκι honda 90 κυβικά, από το 1987. Είναι στρογγυλοφάναρο και 6-volt. Φυσικά και δούλευε απροβλημάτιστα, μέχρι πριν από μερικά χρόνια που μου το κλέψανε. Έξι μήνες μετά το βρήκε η αστυνομία σε άθλια κατάσταση. Εγώ όμως το πήγα σε συνεργείο και το ξανάφτιαξα. Τον τελευταίο καιρό έχω πρόβλημα με τα φώτα του. Είναι πολύ αδύναμα. Επίσης ούτε και τα ηλεκτρικά που δουλεύουν από την μπαταρία (φλασ, κόρνα), δουλεύουν κανονικά. Μέτρησα την τάση που βγάζουν τα πηνία των φώτων και διαπίστωσα ότι είναι 1,2 volt. Όπως Καταλαβαίνετε υπέθεσα ότι η γεννήτριά του έχει μάλλον καεί και θέλει αντικατάσταση. Παρατηρώντας την συνδεσμολογία του παπιού μου, ανακάλυψα ότι μετά την κλοπή, ο τεχνικός που μου το έφτιαξε είχε κάνει αλλαγές στο ηλεκτρικό κύκλωμα: Το παπάκι μου είχε ανορθωτή με 2 άκρα, προφανώς κάποια δίοδο που έκανε ημιανόρθωση. Επίσης είχε και βατική αντίσταση στο κύκλωμα των φώτων. Η γεννήτρια είχε δύο πηνία. Το ένα το χρησιμοποιούσε ο πολλαπλασιαστής και το άλλο το χρησιμοποιούσε η μπαταρία (μετά από ημιανόρθωση) και το κύκλωμα των φώτων. Και πιο συγκεκριμένα η μπαταρία έπαιρνε την τάση από ολόκληρο το πηνίο, ενώ τα φώτα από τμήμα του πηνίου. Μετά την επισκευή, η βατική αντίσταση δεν υπήρχε. Τη θέση της διόδου την είχε πάρει μια γέφυρα ανόρθωσης (με 4 ακροδέκτες δηλαδή). Το πηνίο που τριγκάριζε τον πολλαπλασιαστή, ήταν όπως παλιά, αλλά στο άλλο πηνίο, αλλά στο άλλο πηνίο τα φώτα έπαιρναν τάση από ολόκληρο το πηνίο ενώ η μπαταρία από μεσαία λήψη του πηνίου. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο, άλλα σχέδια, είδα ότι σε περίπτωση που χρησιμοποιείται γέφυρα ( για πλήρη ανόρθωση) και όχι δίοδος (για ημιανόρθωση), όλα τα πηνία της γεννήτριας χρησιμοποιούνταν για την φόρτιση της μπαταρίας και τα φώτα και όχι για τον πολλαπλασιαστή. Ο πολλαπλασιαστής έπαιρνε θετική τάση από την μπαταρία, όταν το κλειδί τίθεται σε ON. Θα ήθελα τα φώτα σας στο εξής: θα αγοράσω γεννήτρια διότι όπως φαίνεται έχουν καεί τα πηνία φόρτισης μπαταρίας και φώτων. Η γεννήτρια έχει τα ίδια χαρακτηριστικά σε κάθε περίπτωση σύνδεσης ή ανάλογα με την σύνδεση που θα ακολουθήσω, θα πρέπει να βρώ την κατάλληλη γεννήτρια? Κατά την γνώμη σας να αγοράσω και αντίσταση και δίοδο, ώστε να ξανακάνω τις παλιές συνδέσεις ή μήπως η περίπτωση με την γέφυρα είναι η καλύτερη? (ξέχασα να σας πω ότι μάλλον και η γέφυρα είναι καμμένη - ξέρω να μετρώ γέφυρες- εκτός και εάν αυτό που τα σχέδια έχουν ως γέφυρα σταθεροποίησης δεν είναι απλώς μια γέφυρα, αλλά και κάτι άλλο. Παρεπιπτόντως, η γέφυρα μετατρέπει την εναλλασόμενη τάση σε συνεχή, ώστε να φορτίσει η μπαταρία (κάνει δηλαδή ανόρθωση ή αλλιώς κόβει την κυμάτωση). Ωστόσο φαντάζομαι ότι εκτός από ανόρθωση χρειάζεται και σταθεροποίηση, καθώς διαφορετικά η τιμή της τάσης θα μεταβάλλεται σύμφωνα με την στροφές του κινητήρα. Σε ποιο ηλεκτρικό εξάρτημα τελείται η σταθεροποίηση? Και κάτι άλλο: Μπορώ να συνδέσω τα φώτα στην μπαταρία και όχι απευθείας στο πηνίο της γεννήτριας, ώστε να ανάβουν και με κλειστή τη μηχανή? όπως προείπα κάποια συστήματα είναι ήδη έτσι συνδεδεμένα (φως φρένου, φλασ, κόρνα). Ευχαριστώ για το χρόνος σας και όποιος κύριος μπορεί να βοηθήσει ας το κάνει!!!
×
×
  • Create New...